"Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету бойынша дәрілік заттарды, профилактикалық (иммунобиологиялық, диагностикалық, дезинфекциялық) препараттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканы, фармацевтикалық қызметтерді сатып алуды ұйымдастыру және өткізу ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 қазандағы № 1729 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 31 тамыздағы № 983 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 4 маусымдағы № 375 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 04.06.2020 № 375 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету бойынша дәрілік заттарды, профилактикалық (иммунобиологиялық, диагностикалық, дезинфекциялық) препараттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканы, фармацевтикалық қызметтерді сатып алуды ұйымдастыру және өткізу ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 қазандағы № 1729 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2009 ж., № 47-48, 444-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету бойынша дәрілік заттарды, профилактикалық (иммунобиологиялық, диагностикалық, дезинфекциялық) препараттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканы, фармацевтикалық қызметтерді сатып алуды ұйымдастыру және өткізу ережесінде:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету бойынша дәрілік заттарды, профилактикалық (иммунобиологиялық, диагностикалық, дезинфекциялық) препараттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканы, фармацевтикалық қызметтерді сатып алуды ұйымдастыру және өткізу ережесі (бұдан әрі – Ереже) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 6-бабының 12) тармақшасына, 10-бабының 7) тармақшасына және 77-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленген және бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылатын тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету бойынша дәрілік заттарды, профилактикалық (иммунобиологиялық, диагностикалық, дезинфекциялық) препараттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканы, фармацевтикалық қызметтерді сатып алуды ұйымдастыру және өткізу не Қазақстан Республикасының Үкіметі құрған, медициналық техниканы кейіннен денсаулық сақтау ұйымдарына қаржылық лизинг шарттарында беру үшін сатып алуды ұйымдастыру және оны өткізу қызметінің негізгі мәні болып табылатын ұйым (бұдан әрі – Лизинг беруші) қаражатының есебінен денсаулық сақтау ұйымдарының медициналық техниканы қаржылық лизинг шарттарында сатып алу тәртібін айқындайды.";

      2-тармақтың 11) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "11) жосықсыз әлеуетті өнім берушілердің (өнім берушілердің) тізбесі – біліктілік талаптары бойынша дұрыс емес ақпарат берген, сатып алудың жеңімпаздары деп танылған жағдайда шарт жасасудан жалтарған әлеуетті өнім берушілер, шарт бойынша өз міндеттемелерін орындамаған немесе тиісінше орындамаған, сот шешімімен бұзушылық жіберген деп танылған, жосықсыз әлеуетті өнім берушілер тізбесіне осындай заңды тұлғаларды кіргізуге негіз болып табылған өнім берушілер туралы сатып алуды ұйымдастырушы немесе бірыңғай дистрибьютер қалыптастыратын мәліметтер;";

      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "15. Тендерді ұйымдастырушы алда болатын фармацевтикалық қызметтерді сатып алу туралы тендерлік өтініштерді қабылдау аяқталатын күнге дейін кемінде күнтізбелік 20 күн бұрын аптасына үш реттен сиретпей шығарылатын және кемінде Қазақстан Республикасының аумағында таралатын мерзімдік баспа басылымдарында мемлекеттік және орыс тілдерінде жариялау және ақпаратты сатып алуды ұйымдастырушының интернет-ресурсында орналастыру жолымен әлеуетті өнім берушілерді хабардар етеді.";

      35-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "35. Сатып алуды ұйымдастырушы немесе бірыңғай дистрибьютор құрған жосықсыз әлеуетті өнім берушілер тізбесі бірыңғай тізбе құру үшін және оның интернет-ресурсында орналастыру үшін денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті органға жіберіледі.";

      39-тармақта:

      2) тармақшадағы сегізінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес төлем мерзімі ұзартылған жағдайларды қоспағанда, тендерлік өтінімдер салынған конверттерді ашу күнінің алдындағы бір айдан кешіктірілмей берілген, үш айдан асқан Қазақстан Республикасы бойынша салық төлеушінің салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің жоқтығы (болуы) туралы тиісті салық органының белгіленген нысандағы анықтамасының салық органы басшысының не орынбасарының қолымен және аталған салық органының мөрімен бекітілген түпнұсқасы;";

      4) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) техникалық өзіндік ерекшеліктер doc* форматындағы қағаз және электрондық түрде;";

      47-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "47. Әлеуетті өнім беруші тендерлік өтінімді берген кезде сатып алынатын дәрілік заттарды, профилактикалық (иммунобиологиялық, диагностикалық, дезинфекциялық) препараттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканы сатып алу үшін бөлінген сомадан үш пайыз мөлшерінде екі кезеңдік рәсімдерді пайдалана отырып, тендерді өткізу туралы хабарландыруда көзделген шарттарда оның тендерлік өтінімінде ұсынылған лоттар бойынша бір мезгілде кепілді міндеттеме енгізеді.";

      48-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) сатып алуды ұйымдастырушыға осы Ережеге 6 немесе 6-1-қосымшаларға сәйкес осы Ереженің 88-1-тармағына сәйкес бірыңғай дистрибьютерге немесе сатып алуды ұйымдастырушыға банктік кепілдік.";

      77-2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "77-2. Дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарды уәкілетті орган белгілеген мөлшерден аспайтын баға бойынша отыз күнге дейінгі қажеттілік кезеңіне сатып алуға дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдардың атаулары бойынша жеткізу мерзімдерін Бірыңғай дистрибьютордың бұзуына байланысты тегін медициналық көмектің (жедел, стационарлық және стационарды алмастыратын көмек) кепілдік берілген көлемін уақтылы көрсету үшін тапсырыс берушілерде дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдардың қалдықтары болмаған жағдайда жол беріледі.";

      79-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) қалдық жоқ болған кезде, тендердің қорытындысы шыққанға дейінгі кезеңге ағымдағы қажеттіліктегі дәрілік заттарды, профилактикалық (иммунобиологиялық, диагностикалық, дезинфекциялық) препараттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен фармацевтикалық қызметті сатып алуды жүзеге асырудағы қажеттілік болғанда жүргізілетін сатып алу тәсілі.";

      82-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "82. Денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган тапсырыс берушілерді дәрілік заттармен, медициналық мақсаттағы бұйымдармен және медициналық техникамен жыл сайын бірінші шілдеден кешіктірмей уақтылы қамтамасыз ету мақсатында келесі күнтізбелік жылға бірыңғай дистрибьютордың тізімін бекітеді. Бірыңғай дистрибьютордың тізімі тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсетуге арналған дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарды қамтуы тиіс.

      Бірыңғай дистрибьютордың тізімін уәкілетті орган әрбір атау бойынша шектеулі бағаны көрсете отырып, бірыңғай дистрибьюторға жолдайды, осы Ереженің 11-1-тарауында көзделген жағдайларды қоспағанда, бірыңғай дистрибьюторда бұдан жоғары бағаға сатып алуды жүргізуге құқығы жоқ.";

      84-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "84. Тапсырыс берушілер бірыңғай дистрибьютор тізімі бекітілген күнінен бастап күнтізбелік жиырма күннен кешіктірмей бірыңғай дистрибьюторға келесі күнтізбелік жылға алдын ала өтінімді ұсынады, онда мыналар қамтылуы тиіс:";

      86-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "86. Бірыңғай дистрибьютор сатып алуды өткізгеннен кейін және келесі күнтізбелік жылға өнім берушілерді айқындағаннан кейін тапсырыс берушілерге тиісті күнтізбелік жылға бюджетті қалыптастыру (түзету) үшін дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдардың әрқайсысының атауы бойынша бағасы мен ең аз қаптамадағы санын ұсынады.

      Бірыңғай дистрибьютор тапсырыс берушілерге Бірыңғай дистрибьютор белгілеген өзінің үстеме бағасын ескере отырып, белгіленген бағаға 10%-дан аспайтын мөлшердегі бағаларды ұсынады. Сонымен бірге үстеме баға сомасы орфандық препараттарға арналған қаптамаға төрт айлық есептік көрсеткіш сомасынан аспауы тиіс.

      Үстеме баға саясатын денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті органның келісімі бойынша Бірыңғай дистрибьютор анықтайды.";

      87-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "87. Тапсырыс берушілер жыл сайын тиісті қаржы жылына арналған бюджет бекітілген күнінен бастап күнтізбелік он күннен кешіктірмей бірыңғай дистрибьюторға бірыңғай дистрибьютордың тізімінде көзделген келесі күнтізбелік жылға арналған дәрілік заттарға, медициналық мақсаттағы бұйымдарға түпкілікті өтінімді береді, онда мыналар қамтылуы тиіс:";

      мынадай мазмұндағы 87-1 және 87-2-тармақтармен толықтырылсын:

      "87-1. Бірыңғай дистрибьютор сатып алуды қорытындылаған күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күнінің ішінде сатып алынатын дәрілік заттардың атауларының нақты бағасын көрсете отырып, белгіленген нысан бойынша денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті органға нәтижелері туралы есеп береді.

      87-2. Бірыңғай дистрибьютор ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 5-күніне дейін дәрілік заттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдарды және медициналық техниканы сатып алу және жеткізу мониторингін жүргізеді және денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті органға денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган белгілеген нысан бойынша есеп береді.";

      88-1, 88-2 және 88-3-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "88-1. Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне жергілікті деңгейдегі медицина ұйымдарын материалдық-техникалық жарақтандыруға бөлінетін ағымдағы нысаналы трансферттерді қоса алғанда, республикалық бюджет қаражатының есебінен сатып алатын медициналық техниканы, сондай-ақ денсаулық сақтау ұйымдарына кейіннен беру үшін Лизинг берушінің қаражаты есебінен медициналық техниканы қаржылық лизинг шарттарында сатып алуды ұйымдастырушы "СҚ-Фармация" жауапкершілігі шектеулі серіктестігі болады.

      88-2. Ағымдағы нысаналы трансферттер шеңберінде бөлінген қаражат есебінен сатып алынатын медициналық техниканы сатып алуды дайындау және ұйымдастыру мақсатында денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне ағымдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджеттен денсаулық сақтау саласына бөлінген ағымдағы нысаналы трансферттерді пайдалану ережесі бекітілген күннен бастап бес жұмыс күннен кешіктірмей медициналық техниканы сатып алуды ұйымдастырушыға әрбір атау бойынша медициналық техниканың тізбесі, саны, мерзімі, жеткізу шарттары мен орны, бағасы және сатып алу үшін бөлінген сома қамтылатын ақпаратты ұсынады.

      Денсаулық сақтау ұйымдарына кейіннен беру үшін сатып алынатын медициналық техниканы қаржылық лизинг шарттарында сатып алуды дайындау және ұйымдастыру мақсатында денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган Лизинг берушінің медициналық техника тізбесін ұсынған күнінен бастап күнтізбелік он бес күннің ішінде медициналық техниканың тізбесін келісуді жүзеге асырады.

      Медициналық техниканың келісілген тізбесінің негізінде Лизинг беруші сатып алуды ұйымдастырушыға атауы, саны, бағасы, техникалық өзіндік ерекшелігі, мерзімі, жеткізу шарттары мен орны қамтылатын ақпаратты ұсынады.

      88-3. Медициналық техниканы сатып алуды ұйымдастырушы денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті органнан ақпарат алған күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде сатып алынуға тиіс денсаулық сақтау ұйымдарына кейіннен беру үшін қаржылық лизинг шарттарында сатып алынатын медициналық техниканы қоспағанда, медициналық техниканың техникалық сипаттамасының (техникалық өзіндік ерекшелігінің) оңтайлы параметрлерін анықтау үшін медициналық техниканың сұратылған үлгісінің бейіні бойынша мамандардан, денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті органның бас штаттан тыс мамандардан, медициналық ұйымдар мамандарынан, медициналық техниканың сараптамасын жүзеге асыратын аккредиттелген ұйымдардың сарапшыларынан тұратын сараптама комиссиясын құрады. Сараптама комиссияның құрамында сатып алынатын медициналық техниканың бейіні бойынша сарапшылар топтары құрылуы мүмкін. Сараптама комиссиясы және/немесе сарапшылар тобы мүшелерінің жалпы саны тақ саннан және кемінде бес адамнан тұруы тиіс.";

      88-8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "88-8. Медициналық техниканы сатып алуды ұйымдастырушы 5 жұмыс күнінің ішінде тапсырыс берушілер ұсынған сатып алынатын медициналық техника тізімдерінің негізінде және/немесе осы Ереженің 88-2-тармағының үшінші абзацында көрсетілген ақпарат негізінде әрбір атау бойынша медициналық техниканың тізбесі, саны, мерзімі, жеткізу шарттары мен орны, бағасы және сатып алу үшін бөлінген сома, техникалық сипаттама (техникалық өзіндік ерекшелік) қамтылған сатып алынатын медициналық техниканың әрбір атауы бойынша және тендер жариялайды.";

      91-тармақтың 1) тармақшасының үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "бiрыңғай дистрибьютордың немесе медициналық техниканы сатып алуды ұйымдастырушының сараптама комиссиясын құруы;";

      94-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "94. Комиссияның құрамына бірыңғай дистрибьютордың немесе медициналық техниканы сатып алуды ұйымдастырушының бірінші басшысы немесе ол өкілеттік берген тұлға, қызметкерлері, тапсырыс берушілердің өкілдері және/немесе тапсырыс берушілердің мемлекеттік басқару органының, Лизинг берушінің өкілдері енгізіледі.";

      101, 102-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "101. Сарапшылар (сараптама комиссиясы, оны құрған жағдайда) әлеуетті өнім берушілер ұсынатын дәрілік заттар, медициналық мақсаттағы бұйымдар бірыңғай дистрибьютордың тізіміне сәйкес не медициналық техниканың техникалық сипаттамасының талаптарына сатып алынатын медициналық техниканың жиынтық тізіміне сәйкес сараптама қорытындысын береді және комиссия шешім қабылдау кезінде дауыс құқығы жоқ. Сараптама қорытындысы жазбаша түрде ресімделеді, сарапшылар (сараптама комиссиясының мүшелері) қол қояды және комиссия отырысының хаттамасына қоса беріледі. Сарапшылардың (сараптама комиссиясының) сараптама қорытындысын ең төменгі бағаны айқындау рәсіміне әлеуетті өнім берушінің өтінімін жіберу туралы мәселені шешу кезінде комиссия қарайды.

      102. Екі кезеңді рәсімдерді пайдаланумен тендер өткізу туралы әлеуетті өнім берушілер өтінімдерді қабылдауды аяқтау күніне дейін жиырма күнтізбелік күн ішінде мемлекеттік және орыс тілдеріндегі хабарландыруды республикалық мерзімдік баспа басылымдарында және (немесе) медициналық техниканы сатып алуды ұйымдастырушының интернет-ресурсында жариялау жолымен хабарланады.";

      103-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Әрбір лот бойынша сатып алу үшін бөлінген соманы есептеу кезінде бірыңғай дистрибьютор тапсырыс берушілердің алдын ала өтінімдеріне сәйкес уәкілетті орган анықтаған дәрілік заттардың, медициналық мақсаттағы бұйымдардың шектік бағаларын он пайызға азайтады.";

      106-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Әлеуетті өнім беруші екі кезеңдік рәсімдерді пайдалана отырып тендер өткізу туралы хабарландыруда көзделген шарттарда оның тендерлік өтінімінде ұсынылған лоттар бойынша дәрілік заттарды, профилактикалық (иммунобиологиялық, диагностикалық, дезинфекциялық) препараттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканы сатып алу үшін бөлінген соманың үш пайызы мөлшерінде кепілдікті қамтамасыз етуді енгізеді.";

      119-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) әлеуетті өнім беруші ұсынатын дәрілік заттар, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техника Кодекске, осы Ереженің 8, 8-1, 12 және 13-тармақтарына және денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган белгілеген дәрілік заттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдарды мемлекеттік тіркеу тәртібіне сәйкес сатып алынатын дәрілік заттарға, медициналық мақсаттағы бұйымдарға қойылатын талаптарға сай келмесе;";

      127-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "127. Екі кезеңді рәсімдерді пайдаланумен өткізілген тендер нәтижесі бойынша комиссия үш жұмыс күнінің ішінде екі кезеңді рәсімдерді пайдаланумен өткізілген тендер қорытындысы жөнінде хаттамаға қол қояды, онда мынадай ақпарат қамтылуға тиіс:";

      131-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) тендерде қандай да бір лот бойынша отандық тауар өндіруші болып табылатын осы Ереженің талаптарына сәйкес келетін әлеуетті өнім берушінің бір өтінімі ғана берілгенде не әлеуетті өнім берушілер олардың біреуі – отандық тауар өндіруші болып табылатын әлеуетті өнім беруші осы Ереже талаптарына сәйкес келетін екі және одан көп өтінім берілгенде. Бұл жағдайда бірыңғай дистрибьютор немесе медициналық техниканы сатып алуды ұйымдастырушы аталған отандық тауар өндірушілерден бір көзден сатып алуды жүзеге асырады.";

      145-тармақтың бірінші абзацы алып тасталсын;

      осы қаулыға қосымшаға сәйкес көрсетілген Ережеге 6-1-қосымшамен толықтырылсын;

      Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету бойынша дәрілік заттарды, профилактикалық (иммунобиологиялық, диагностикалық, дезинфекциялық) препараттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканы, фармацевтикалық қызметтерді сатып алуды ұйымдастыру және өткізу ережесіне 9-қосымшада:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "____________________ жылғы "_______-____"

      _________________________________________________________________

      Бұдан әрі "Бірыңғай дистрибьютер" деп аталатын__________________,

      негізінде әрекет өтетін бір тараптан ___________________________

      бұдан әрі "Өнім беруші" деп аталатын,___________________________

      негізінде әрекет ететін екінші тараптан

      Бұдан әрі бірлесіп "Тараптар" деп аталып, Бірыңғай дистрибьютор мен Тапсырыс беруші арасында төмендегідей дәрілік заттарды және медициналық мақсаттағы бұйымдарды сатып алу шартын (бұдан әрі – Шарт) жасасты:";

      6-тармақта:

      төртінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Форс-мажор мән-жайлары пайда болған кезде, осы жағдай туындаған Тарап басқа Тарапқа осындай мән-жайлар және олардың себептері туралы жазбаша хабарлама жібереді және форс-мажор мән-жайлары пайда болған сәттен бастап күнтізбелік он күн ішінде олардың туындауын тиісті құжаттармен растайды. Мұндай жағдайда Шарттың әрекеті форс-мажор мән-жайлары аяқталғанға дейін тоқтатыла тұрады және Шарттың қолданылу мерзімі форс-мажор мән-жайлары әрекетінің мерзіміне сай ұзартылады. Хабарламау немесе уақтылы хабарламау Тарапты Шарт бойынша міндеттемелерді орындамағаны немесе тиісті орындамағаны үшін жауапкершіліктен босататын негіз ретінде жоғарыда көрсетілген кез келген мән-жайларға сүйену құқығынан айырады.";

      алтыншы бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Форс-мажор жағдайларын қоспағанда, егер Бірыңғай дистрибьютор тауарды беру кестесін сақтамаған болса, Тапсырыс беруші Бірыңғай дистрибьюторды жазбаша нысанда хабардар еткеннен кейін Шарт шеңберінде кешіктірілген әр бір күн үшін Шарт сомасынан уақтылы берілмеген тауар сомасының 0,2% мөлшерінде аспайтын соманы бірақ уақтылы берілмеген тауар құнының 5%-нан тұрақсыздық төлемі ретінде шегеруге құқылы.";

      8-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Осы Шарт қол қойылған күнінен бастап не қажет болған жағдайда Тапсырыс беруші оны Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшесінде міндетті түрде тіркегеннен кейін күшіне енеді.";

      көрсетілген Ережеге 11-қосымшада:

      28-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "28. Сатып алушы осы Шарттың 8-тармағына сәйкес шартты орындауды қамтамасыз ету сомасын Шарттың 25 және 26-тармақтарына сәйкес өсімпұл және/немесе айыппұл сомалары бойынша Өнім берушінің міндеттемелерін өтеу шотына ұстауға құқылы.";

      30-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "30. Жеткізілген өнімге төлемді негізсіз кідірткен жағдайда, Сатып алушы Өнім берушінің жазбаша хабарламасының негізінде Өнім берушіге кешіктірілген әр күні үшін берешек сомасының 0,1% мөлшерінде, бірақ берешек сомасының 5%-ынан аспайтын өсімпұл төлейді.".

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К.Мәсімов


  Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2011 жылғы 31 тамыздағы
№ 983 қаулысына
қосымша
"Тегін медициналық көмектің
кепілдік берілген көлемін көрсету
бойынша дәрілік заттарды, профилактикалық
(иммундық-биологиялық, диагностикалық,
дезинфекциялық) препараттарды, медициналық
мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканы,
фармацевтикалық қызметтерді сатып алуды
ұйымдастыру және
өткізу ережесіне 6-1-қосымша

Банк кепілдігі

      (тендер өтінімін қамтамасыз ету нысаны)

      Банктің атауы:

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      (банктің атауы мен деректемелері)

      Кімге:

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      (көрсетілген Ереженің 88-1-тармағына сәйкес бірыңғай дистрибьютордың немесе сатып алуды ұйымдастырушының атауы мен деректемелері)

      №___ кепілдік міндеттеме

      ___________________ ____ ж. "__"________

      (орналасқан жері)

      Бізге _________________________________________________________

      (әлеуетті өнім берушінің атауы)

      бұдан әрі "Өнім беруші",_________________________________________

      (бірыңғай дистрибьютордың немесе сатып алуды ұйымдастырушының атауы)

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________ жалпы

      сомасы ___________________________________________________ теңгеге

      (жазумен)

      ___________________________________________________________________

      (тауарлардың, жұмыстар мен қызметтердің атауы мен көлемі)

      сатып алу бойынша екі кезеңді рәсімдерді пайдалана отырып, тендерге қатысатыны туралы хабарлайды.

      Екі кезеңді рәсімдер пайдаланылатын тендер тәсілімен сатып алу шарттарына сәйкес банктік кепілдеме түрінде тендер өтінімін қамтамасыз етуді әлеуетті өнім берушілердің енгізуі көзделген.

      Осыған байланысты __________________________________________

      (банктің атауы)

      біз Сіздің ақы төлеуге жазбаша талабыңызды, сондай-ақ Өнім берушінің:

      тендер өтінімін қабылдаудың соңғы мерзімі аяқталғаннан кейін тендер өтінімін кері қайтарғанын;

      екі кезеңдік рәсімдерді пайдаланумен тендер жеңімпазы болып танылып, бірақ жеткізу шартын уақтылы жасаспағанын;

      жеткізу шартын жасасып, орындамағанын не шартты орындаудың кепілді қамтамасыз етуді енгізу бойынша талаптарды уақтылы орындамағанын;

      ең төменгі бағаны анықтау рәсіміне қатысуға рұқсат етілгенін, бірақ рұқсат ету хаттамасында көрсетілген мерзімде баға ұсыныстарын ұсынбағанын жазбаша растауыңызды алғаннан кейін өзімізге Сіздің талабыңыз бойынша

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      (цифрмен және жазумен сома)

      тең соманы төлеуге Сізге мерзімінде міндеттеме аламыз.

      Осы кепілдік міндеттеме тендер өтінімі бар конверттерді ашу күнінен бастап күшіне енеді.

      Осы кепілдік міндеттеме Өнім берушінің тендерге қатысуға тендер өтінімінің соңғы мерзіміне дейін қолданылады және егер Сіздің жазбаша талабыңызды біз тендер өтінімінің соңғы мерзіміне "__"________________алмайтын болсақ, бұл құжаттың бізге қайтарылғанына немесе қайтарылмағанына қарамастан толық және автоматты түрде мерзімі өтеді. Егер тендер өтінімінің қолданылу мерзімі ұзартылса, онда осы кепілдік міндеттеме осындай мерзімге ұзартылады.

      Осы кепілдік міндеттемеге байланысты туындайтын барлық құқықтар мен міндеттемелер Қазақстан Республикасының заңнамасымен реттеледі.

      Кепілдік берушілердің қолы мен мөрі Күні және мекенжайы".

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 октября 2009 года № 1729 "Об утверждении Правил организации и проведения закупа лекарственных средств, профилактических (иммунобиологических, диагностических, дезинфицирующих) препаратов, изделий медицинского назначения и медицинской техники, фармацевтических услуг по оказанию гарантированного объема бесплатной медицинской помощи"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2011 года № 983. Утратило силу постановление Правительства Республики Казахстан от 4 июня 2021 года № 375,

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 04.06.2021 № 375.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 октября 2009 года № 1729 "Об утверждении Правил организации и проведения закупа лекарственных средств, профилактических (иммунобиологических, диагностических, дезинфицирующих) препаратов, изделий медицинского назначения и медицинской техники, фармацевтических услуг по оказанию гарантированного объема бесплатной медицинской помощи" (САПП Республики Казахстан, 2009 г., № 47-48, ст. 444) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах организации и проведения закупа лекарственных средств, профилактических (иммунобиологических, диагностических, дезинфицирующих) препаратов, изделий медицинского назначения и медицинской техники, фармацевтических услуг по оказанию гарантированного объема бесплатной медицинской помощи, утвержденных указанным постановлением:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила организации и проведения закупа лекарственных средств, профилактических (иммунобиологических, диагностических, дезинфицирующих) препаратов, изделий медицинского назначения и медицинской техники, фармацевтических услуг по оказанию гарантированного объема бесплатной медицинской помощи (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 12) статьи 6, подпунктом 7) статьи 10 и пунктом 2 статьи 77 Кодекса Республики Казахстан "О здоровье народа и системе здравоохранения" (далее - Кодекс) и определяют порядок организации и проведения закупа лекарственных средств, профилактических (иммунобиологических, диагностических, дезинфицирующих) препаратов, изделий медицинского назначения и медицинской техники, фармацевтических услуг по оказанию гарантированного объема бесплатной медицинской помощи, осуществляемых за счет бюджетных средств, либо приобретения медицинской техники на условиях финансового лизинга организациями здравоохранения за счет средств организации, созданной Правительством Республики Казахстан, основным предметом деятельности которого является организация и проведение закупок медицинской техники для дальнейшей передачи организациям здравоохранения на условиях финансового лизинга (далее - Лизингодатель).";

      подпункт 11) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "11) перечень недобросовестных потенциальных поставщиков (поставщиков) - формируемые организатором закупа или единым дистрибьютором сведения о потенциальных поставщиках, предоставивших недостоверную информацию по квалификационным требованиям, уклонившихся от заключения договора в случае признания победителями закупок; поставщиках, не исполнивших или ненадлежащим образом исполнивших свои обязательства по договору, признанных решением суда допустившими нарушение, явившееся основанием для включения таких юридических лиц в перечень недобросовестных потенциальных поставщиков;";

      пункт 15 изложить в следующей редакции:

      "15. О предстоящем закупе фармацевтических услуг организатор тендера информирует потенциальных поставщиков путем публикации объявления не менее чем за 20 календарных дней до дня окончания приема тендерных заявок на государственном и русском языках в периодическом печатном издании, выпускаемом не реже трех раз в неделю и распространяемом не менее чем на территории Республики Казахстан и путем размещения информации на интернет-ресурсе организатора закупа.";

      пункт 35 изложить в следующей редакции:

      "35. Перечень недобросовестных потенциальных поставщиков (поставщиков), формируемый организатором закупа или единым дистрибьютором, направляется в уполномоченный орган в области здравоохранения для формирования единого перечня и размещения на его интернет-ресурсе.";

      в пункте 39:

      абзац восьмой подпункта 2) пункта 39 изложить в следующей редакции:

      "оригинал справки об отсутствии (наличии) налоговой задолженности налогоплательщика, задолженности по обязательным пенсионным взносам, социальным отчислениям по Республике Казахстан более чем за три месяца, выданной не позднее одного месяца, предшествующего дате вскрытия конвертов с тендерными заявками, за исключением случаев, когда срок уплаты отсрочен в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан, заверяется подписью руководителя, либо заместителя руководителя и печатью данного налогового органа;";

      подпункт 4) изложить в следующей редакции:

      "4) технические спецификации в бумажном и электронном виде в формате doc*;";

      пункт 47 изложить в следующей редакции:

      "47. Потенциальный поставщик при представлении тендерной заявки одновременно вносит гарантийное обеспечение в размере трех процентов от суммы, выделенной для закупа лекарственных средств, профилактических (иммунобиологических, диагностических, дезинфицирующих) препаратов, изделий медицинского назначения и медицинской техники по лотам, предложенным в его тендерной заявке на условиях, предусмотренных в объявлении о проведении тендера с использованием двухэтапных процедур.";

      подпункт 2) пункта 48 изложить в следующей редакции:

      "2) банковской гарантии согласно приложениям 6 организатору закупок или 6-1 к настоящим Правилам единому дистрибьютору или организатору закупок в соответствии с пунктом 88-1 настоящих Правил.";

      пункт 77-2 изложить в следующей редакции:

      "77-2. Закуп лекарственных средств и изделий медицинского назначения на период до тридцатидневной потребности по ценам, не превышающим установленных уполномоченным органом, допускается в случаях отсутствия у заказчиков остатков лекарственных средств и изделий медицинского назначения для своевременного оказания гарантированного объема бесплатной медицинской помощи (скорой, стационарной и стационарозамещающей помощи) в связи с нарушением сроков поставок Единым дистрибьютором по наименованиям лекарственных средств и изделий медицинского назначения.";

      подпункт 4) пункта 79 изложить в следующей редакции:

      "4) имеется необходимость в осуществлении закупа лекарственных средств, профилактических (иммунобиологических, диагностических, дезинфицирующих) препаратов, изделий медицинского назначения и фармацевтических услуг в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи в соответствии с потребностью на период до подведения итогов тендера.";

      пункт 82 изложить в следующей редакции:

      "82. Уполномоченный орган в области здравоохранения в целях своевременного обеспечения заказчиков лекарственными средствами и изделиями медицинского назначения ежегодно не позднее первого июля утверждает список единого дистрибьютора на следующий календарный год. Список единого дистрибьютора должен включать лекарственные средства и изделия медицинского назначения для оказания гарантированного объема бесплатной медицинской помощи.

      Список единого дистрибьютора направляется уполномоченным органом единому дистрибьютору с указанием предельной цены по каждому наименованию, выше которой единый дистрибьютор не вправе произвести закуп, за исключением случаев, предусмотренных главой 11-1 настоящих Правил.";

      абзац первый пункта 84 изложить в следующей редакции:

      "84. Заказчики ежегодно не позднее двадцати календарных дней с даты утверждения списка единого дистрибьютора представляют единому дистрибьютору предварительную заявку на следующий календарный год, которая должна содержать:";

      пункт 86 изложить в следующей редакции:

      "86. Единый дистрибьютор после проведения закупа и определения поставщиков на следующий календарный год предоставляет заказчикам цены и количество в минимальной упаковке по каждому наименованию лекарственных средств и изделий медицинского назначения для формирования (корректировки) бюджета на соответствующий календарный год.

      Единый дистрибьютор предоставляет цены заказчикам с учетом своей наценки, определяемой единым дистрибьютором, в размере, не превышающем 10 % к фиксированной цене. При этом, сумма наценки не может превышать сумму четырех месячных расчетных показателей за упаковку для орфанных препаратов.

      Политика наценки определяется единым дистрибьютором по согласованию с уполномоченным органом в области здравоохранения.";

      абзац первый пункта 87 изложить в следующей редакции:

      "87. Заказчики ежегодно не позднее десяти календарных дней с даты утверждения бюджета на соответствующий финансовый год представляют единому дистрибьютору окончательную заявку на лекарственные средства и изделия медицинского назначения, предусмотренные списком единого дистрибьютора, на следующий календарный год, которая должна содержать:";

      дополнить пунктами 87-1 и 87-2 следующего содержания:

      "87-1. Единый дистрибьютор в течение пяти рабочих дней со дня подведения итогов закупа представляет в уполномоченный орган в области здравоохранения отчет о результатах по форме, установленной уполномоченным органом в области здравоохранения, с указанием фактических цен закупаемых наименований лекарственных средств.

      87-2. Ежемесячно, в срок до 5 числа месяца, следующего за отчетным, Единый дистрибьютор производит мониторинг закупа и поставок лекарственных средств, изделий медицинского назначения и медицинской техники и предоставляет уполномоченному органу в области здравоохранения отчет по форме, установленной уполномоченным органом в области здравоохранения.";

      пункты 88-1, 88-2 и 88-3 изложить в следующей редакции:

      "88-1. Организатором закупа медицинской техники, закупаемой за счет средств республиканского бюджета, включая целевые текущие трансферты областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на материально-техническое оснащение медицинских организаций на местном уровне, а также медицинской техники, закупаемой за счет средств Лизингодателя для дальнейшей передачи организациям здравоохранения на условиях финансового лизинга, выступает товарищество с ограниченной ответственностью "СК-Фармация".

      88-2. В целях подготовки и организации закупа медицинской техники, приобретаемой за счет средств, выделенных в рамках целевых текущих трансфертов, уполномоченный орган в области здравоохранения не позднее пяти рабочих дней с даты утверждения Правил использования целевых текущих трансфертов из республиканского бюджета на текущий финансовый год областными бюджетами, бюджетами городов Астаны и Алматы на здравоохранение представляет организатору закупа медицинской техники информацию, которая должна содержать перечень, количество, срок, условия и место поставки, сумму, выделенную для закупа медицинской техники по каждому наименованию.

      В целях подготовки и организации закупа медицинской техники, приобретаемой для последующей передачи организациям здравоохранения на условиях финансового лизинга, уполномоченный орган в области здравоохранения осуществляет согласование перечня медицинской техники в течение пятнадцати календарных дней с момента предоставления Лизингодателем перечня медицинской техники.

      На основании согласованного перечня медицинской техники Лизингодатель представляет организатору закупа медицинской техники информацию, которая должна содержать наименование, количество, сумму, техническую спецификацию, срок, условия и место поставки.

      88-3. Организатор закупа медицинской техники в течение трех рабочих дней со дня получения информации из уполномоченного органа в области здравоохранения для определения оптимальных параметров технических характеристик (технических спецификаций) подлежащей к закупу медицинской техники, за исключением медицинской техники, приобретаемой для дальнейшей передачи организациям здравоохранения на условиях финансового лизинга, создает экспертную комиссию, состоящую из специалистов по профилю запрашиваемого образца медицинской техники, главных внештатных специалистов уполномоченного органа в области здравоохранения, специалистов медицинских организаций, экспертов организаций, аккредитованных осуществлять экспертизу медицинской техники. В составе экспертной комиссии должны быть сформированы группы экспертов по профилю закупаемой медицинской техники. Общее количество членов экспертной комиссии и/или группы экспертов должно составлять нечетное число и быть не менее пяти человек.";

      пункт 88-8 изложить в следующей редакции:

      "88-8. Организатор закупа медицинской техники в течение 5 рабочих дней на основании списков закупаемой медицинской техники, представленных заказчиками, и/или на основании информации, указанной в абзаце третьем пункта 88-2 настоящих Правил, формирует сводный список закупаемой медицинской техники, содержащий перечень, количество, срок, условия и место поставки, цену и сумму, выделенную для закупа, технические характеристики (технические спецификации) медицинской техники по каждому наименованию, и объявляет тендер.";

      абзац третий подпункта 1) пункта 91 изложить в следующей редакции:

      "образование единым дистрибьютором или организатором закупа медицинской техники экспертной комиссии;";

      пункт 94 изложить в следующей редакции:

      "94. В состав комиссии включаются первый руководитель или уполномоченное им лицо, работники единого дистрибьютора или организатора закупа медицинской техники, представители заказчиков, и/или представители органа государственного управления заказчиков, Лизингодателя.";

      пункты 101, 102 изложить в следующей редакции:

      "101. Эксперты (экспертная комиссия, в случае ее создания) дают экспертное заключение по соответствию предлагаемых потенциальными поставщиками лекарственных средств, изделий медицинского назначения, согласно списку единого дистрибьютора либо медицинской техники требованиям технических характеристик согласно сводному списку закупаемой медицинской техники и не имеют права голоса при принятии комиссией решения. Экспертное заключение оформляется в письменном виде, подписывается экспертами (членами экспертной комиссии) и прилагается к протоколу заседания комиссии. Экспертное заключение экспертов (экспертной комиссии) рассматривается комиссией при решении вопроса о допуске заявки потенциального поставщика к процедуре определения наименьшей цены.

      102. О проведении тендера с использованием двухэтапных процедур потенциальные поставщики оповещаются путем опубликования объявления на государственном и русском языках в республиканских периодических печатных изданиях и (или) на интернет-ресурсе единого дистрибьютора или организатора закупа медицинской техники за двадцать календарных дней до дня окончания приема заявок.";

      часть вторую пункта 103 изложить в следующей редакции:

      "При расчете суммы, выделенной для закупа по каждому лоту, единый дистрибьютор в соответствии с предварительными заявками заказчиков уменьшает предельные цены на лекарственные средства, изделия медицинского назначения, определенные уполномоченным органом на десять процентов.";

      часть вторую пункта 106 изложить в следующей редакции:

      "Потенциальный поставщик вносит гарантийное обеспечение в размере трех процентов от суммы, выделенной для закупа лекарственных средств, профилактических (иммунобиологических, диагностических, дезинфицирующих) препаратов, изделий медицинского назначения и медицинской техники по лотам, предложенным в его тендерной заявке на условиях, предусмотренных в объявлении о проведении тендера с использованием двухэтапных процедур.";

      подпункт 2) пункта 119 изложить в следующей редакции:

      "2) предлагаемые потенциальным поставщиком лекарственные средства, изделия медицинского назначения и медицинская техника не отвечают требованиям, предъявляемым к закупаемым лекарственным средствам, изделиям медицинского назначения и медицинской технике в соответствии с Кодексом, пунктами 8, 8-1, 12 и 13 настоящих Правил и порядком государственной регистрации лекарственных средств, изделий медицинского назначения и медицинской техники, установленным уполномоченным органом в области здравоохранения;";

      абзац первый пункта 127 изложить в следующей редакции:

      "127. По результатам проведенного тендера с использованием двухэтапных процедур комиссия в течение трех рабочих дней подписывает протокол об итогах тендера с использованием двухэтапных процедур, в котором должна содержаться следующая информация:";

      подпункт 2) пункта 131 изложить в следующей редакции:

      "2) когда в тендере по какому-либо лоту подана только одна заявка потенциального поставщика, являющегося отечественным товаропроизводителем, соответствующая требованиям настоящих Правил, либо подано две и более заявки потенциальных поставщиков, одна из которых - потенциального поставщика, являющегося отечественным товаропроизводителем, соответствующая требованиям настоящих Правил. В этом случае, единый дистрибьютор или организатор закупа медицинской техники осуществляет закупки из одного источника у данного отечественного товаропроизводителя.";

      часть первую пункта 145 исключить;

      дополнить приложением 6-1 к указанным Правилам согласно приложению к настоящему постановлению;

      в приложении 9 к Правилам организации и проведения закупа лекарственных средств, профилактических (иммунобиологических, диагностических, дезинфицирующих) препаратов, изделий медицинского назначения и медицинской техники, фармацевтических услуг по оказанию гарантированного объема бесплатной медицинской помощи:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "_________________________________________________, именуемый(ое)(ая) в дальнейшем "Заказчик" в лице _____________________________________, действующего на основании ________________________, с одной стороны, и ___________________________________________________________________ именуемое в дальнейшем "Единый дистрибьютор"в лице ___________________________________________________, действующего на основании _______________________, с другой стороны, в дальнейшем совместно именуемые "Стороны" заключили настоящий Договор закупки лекарственных средств и изделий медицинского назначения между Единым дистрибьютором и Заказчиком (далее - Договор) о нижеследующем:";

      в пункте 6:

      часть четвертую изложить в следующей редакции:

      "При возникновении форс-мажорных обстоятельств Сторона, у которой они возникли, направляет другой Стороне письменное уведомление о таких обстоятельствах и их причинах и подтверждает их наступление соответствующими документами в течение десяти календарных дней с момента возникновения форс-мажорных обстоятельств. В этом случае действие Договора приостанавливается до прекращения форс-мажорных обстоятельств, и срок действия Договора продлевается соответственно сроку действия форс-мажорных обстоятельств. Неуведомление или несвоевременное уведомление лишает Сторону права ссылаться на любые вышеуказанные обстоятельства как основание, освобождающее от ответственности за ненадлежащее исполнение, либо неисполнение обязательств по Договору.";

      часть шестую изложить в следующей редакции:

      "За исключением форс-мажорных условий, если Единый дистрибьютор не соблюдает график поставки товара, Заказчик после уведомления Единого дистрибьютора в письменной форме без ущерба другим своим правам в рамках Договора вправе вычесть из суммы Договора в виде неустойки сумму в размере 0,2 % от суммы несвоевременно поставленных товаров за каждый день просрочки, но не более 5 % от стоимости несвоевременно поставленного товара.";

      часть первую пункта 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Настоящий Договор вступает в силу с даты подписания, либо после обязательной регистрации его Заказчиком в территориальном подразделении казначейства Министерства финансов Республики Казахстан.";

      в приложении 11 к Правилам организации и проведения закупа лекарственных средств, профилактических (иммунобиологических, диагностических, дезинфицирующих) препаратов, изделий медицинского назначения и медицинской техники, фармацевтических услуг по оказанию гарантированного объема бесплатной медицинской помощи:

      пункт 28 изложить в следующей редакции:

      "28. Покупатель вправе удержать сумму обеспечения исполнения Договора согласно пункту 8 настоящего Договора в счет погашения обязательств Поставщика по суммам пени и/или штрафа согласно пунктам 25 и 26 Договора.";

      пункт 30 изложить в следующей редакции:

      "30. В случае необоснованной задержки оплаты за поставленную продукцию Покупатель на основании письменного уведомления Поставщика обязан уплатить Поставщику пеню в размере 0,1 % от суммы задолженности за каждый день просрочки, но не более 5 % от суммы задолженности.".

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

Премьер-Министр


Республики Казахстан

К. Масимов


  Приложение
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 31 августа 2011 года № 983
"Приложение 6-1
к Правилам организации и проведения
закупа лекарственных средств,
профилактических (иммунобиологических,
диагностических, дезинфицирующих)
препаратов, изделий медицинского
назначения и медицинской техники,
фармацевтических услуг по оказанию
гарантированного объема бесплатной
медицинской помощи

Банковская гарантия (форма обеспечения тендерной заявки)

      Наименование банка ___________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (наименование и реквизиты банка)

      Кому _________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (наименование и реквизиты единого дистрибьютора или

      организатора закупок в соответствии с пунктом 88-1 указанных Правил)

      Гарантийное обязательство № ________

      ___________________________ "___" __________________г.

      (местонахождение)

      Мы были проинформированы, что ________________________________

      ___________________________________________________________________,

      (наименование потенциального поставщика)

      в дальнейшем "Поставщик", принимает участие в тендере с

      использованием двухэтапных процедур по закупке _____________________

      ____________________________________________________________________,

      организованном ______________________________________________________

      ____________________________________________________________________,

      (наименование единого дистрибьютора или организатора закупок)

      и готов осуществить поставку (выполнить работу, оказать услугу)

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (наименование и объем товаров, работ и услуг) _______________________

      на общую сумму _____________________________________________ в тенге.

      (прописью)

      Согласно условиям закупа способом тендера с использованием

      двухэтапных процедур предусмотрено внесение потенциальными

      поставщиками обеспечения тендерной заявки в виде банковской гарантии.

      В связи с этим мы _____________________________________________

      (наименование банка)

      настоящим берем на себя безотзывное обязательство выплатить Вам

      по Вашему требованию сумму, равную __________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (сумма в цифрах и прописью)

      по получении Вашего письменного требования на оплату, а также

      письменного подтверждения того, что Поставщик:

      отозвал тендерную заявку после истечения окончательного срока

      приема тендерных заявок;

      был признан победителем тендера с использованием двухэтапных

      процедур, но своевременно не заключил договор поставки;

      заключив договор поставки, не исполнил либо несвоевременно

      исполнил требование по внесению гарантийного обеспечения исполнения

      договора;

      был допущен к участию в процедуре определения наименьшей цены,

      но не представил ценовые предложения в сроки, указанные в протоколе

      допуска.

      Данное гарантийное обязательство вступает в силу со дня

      вскрытия конвертов с тендерными заявками.

      Данное гарантийное обязательство действует до окончательного

      срока действия тендерной заявки Поставщика на участие в тендере и

      истекает полностью и автоматически, независимо от того, будет ли нам

      возвращен этот документ или нет, если Ваше письменное требование не

      будет получено нами к концу окончательного срока действия тендерной

      заявки - "___"_________. Если срок действия тендерной заявки продлен,

      то данное гарантийное обязательство продлевается на такой же срок.

      Все права и обязанности, возникающие в связи с настоящим

      гарантийным обязательством, регулируются законодательством Республики

      Казахстан.

      подпись и печать гаранта дата и адрес."