"Объектілерді салу үшін бастапқы материалдарды (деректерді) және рұқсат беретін құжаттарды ресімдеу мен беру тәртібін оңайлату жөніндегі кейбір шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 6 мамырдағы № 425 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 18 ақпандағы № 237 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 24 маусымдағы № 479 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 24.06.2015 № 479 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне рұқсат беру жүйесін жетілдіру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 15 шілдедегі Заңына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Объектілерді салу үшін бастапқы материалдарды (деректерді) және рұқсат беретін құжаттарды ресімдеу мен беру тәртібін оңайлату жөніндегі кейбір шаралар туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 6 мамырдағы № 425 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2008 ж., № 24, 227-құжат) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      1-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «2) Ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) салуға және қолданыстағыларын қайта жаңартуға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) рұқсат беретін рәсімдерді өткізу қағидалары бекітілсін.»;
      көрсетілген қаулымен бекітілген Құрылыс объектілерін жобалау үшін бастапқы материалдарды (деректерді) ресімдеу және беру ережесі осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      көрсетілген қаулымен бекітілген Жаңа объектілер салуға және қолданыстағы объектілерді өзгертуге рұқсат беретін рәсімдерді өткізу ережесі осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін жиырма бір
күнтізбелік күн өткен соң, бірақ 2012 жылдың 30 қаңтарынан ерте емес қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің   
2012 жылғы ақпандағы
№ 237 қаулысына  
1-қосымша     

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2008 жылғы 6 мамырдағы
№ 425 қаулысымен  
бекітілген       

Құрылыс объектілерін жобалау үшін бастапқы материалдарды (деректерді) ресімдеу және беру
ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Құрылыс объектілерін жобалау үшін бастапқы материалдарды
(деректерді) ресімдеу және беру ережесі (будан әрі - Ереже) «Қазақстан Республикасындағы сәулет, кала құрылысы және құрылыс қызметі туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 16 шілдедегі Заңына сәйкес әзірленген, ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) салу және қолданыстағыларын қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобаларын (бұдан әрі - жоба) әзірлеу үшін қажетті құқық белгілеуші құжаттар мен өзге де бастапқы материалдарды (деректерді) берудің және оларды беруден уәжді бас тартудың тәртібі мен мерзімдерін айқындайды.
      2. Осы Ережеде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) қайта жабдықтау - әдетте, үй-жайдың (үй-жайлардың)
функционалдық мақсатын өзгертуге, тіршілікті қамтамасыз ету, пайдалану, қандай да бір өнімдер шығару, қызмет көрсету және тағы сол сияқтылар үшін қажетті технологиялық және (немесе) инженерлік жабдықтардың ішкі жүйесін толық немесе ішінара ауыстыруға байланысты оны (оларды) өзгерту;
      2) қайта жаңарту - әдетте, өзгеретін объектіні жаңарту және жаңғырту қажеттілігіне байланысты жекелеген үй-жайларды, ғимараттың өзге де бөліктерін немесе тұтастай ғимаратты өзгерту;
      3) қайта жоспарлау - осы үй-жайдың (осы үй-жайлардың) шекарасын өзгертумен ұштасқан үй-жайдың (үй-жайлардың) жоспарын өзгерту;
      4) объектілер (құрылыс объектілері, олардың кешендері) - ғимараттар, сондай-ақ ауқымды, жайпақ және желілік құрылыстар:
      тұрғын үй-азаматтық мақсаттағы;
      инженерлік желілерді қоса алғанда, коммуналдық мақсаттағы;
      автомобиль мен темір жолдары және олардың инфрақұрылымдары;
      әуе және су көлігі;
      көпірлер, жол құбырлары, тоннельдер, өнім құбырлары және инженерлік құрылыстары бар электр беру желілері;
      телекоммуникациялық және ғарыштық байланыс;
      атом энергетикасына арналған ғимараттар мен құрылыстарды қоса алғанда, энергетика;
      кен өндіру өнеркәсібіне арналған ғимараттар мен құрылыстарды қоса алғанда, өнеркәсіп;
      ауыл шаруашылығы, су шаруашылығы, ирригациялық және (немесе) гидротехникалық мақсаттағы;
      қорықтардағы, қаумалдардағы, балық питомниктеріндегі, орман, аңшылық және басқа да алқаптардағы тұрғын, өндірістік және қосалқы шаруашылық мақсаттағы;
      әскери қалашықтардағы және арнайы әскери технологиялық кешендердегі.
      Қолданыстағы ғимараттардың (құрылыстардың) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жүргізу межеленіп отырған үй-жайлары (жекелеген бөліктері) да объектілерге жатқызылады;
      5) өтініш беруші - өзінің мақсаты үшін (тұру, қызметтер көрсету, өнімдер шығару, пайда табу және тағы сол сияқтылар үшін) қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) салуды жүзеге асыруға не қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жүргізуге ниеті бар мүдделі жеке немесе заңды тұлға (меншік иесі, тапсырыс беруші, құрылыс салушы);
      6) рұқсат беретін құжаттар - өтініш берушіге ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) салу немесе қолданыстағыларын өзгерту жөнінде өзінің Ойын іске асыруға құқық беретін құжаттар, олар мыналарды қамтиды:
      жерге тиісті құқық беру туралы жергілікті атқарушы органның шешімі;
      қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) туралы тиісті жергілікті атқарушы органның шешімі;
      7) сындарлы шешімдерді өзгерту - қолданыстағы объектілердің тіреу және (немесе) сыртқы қоршау конструкцияларын (оның ішінде іргетастарды, негіздерді, қаңқаларды, бағандарды, тіреулерді, арқалықтарды, ригельдерді, фермаларды, сыртқы қабырғаларды, ішкі тіреу қабырғаларды, аражабындарды, баспалдақ алаңшасы мен марштарын, лифт шахталарын және тағы сол сияқтыларды) қамтитын өзгерістер не құрылыс жобасында бұрын бекітілген сындарлы шешімдерді өзгерту.
      3. Жобаларды әзірлеуге арналған бастапқы материалдар (деректер) мыналарды қамтиды:
      1) шекарасының шегіндегі аумақты пайдалану және жоспарланған объектіні белгілеу жөніндегі регламенттерді коса алғанда, жерге тиісті құқық беру туралы жергілікті атқарушы органдардың шешімі;
      2) қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) туралы жергілікті атқарушы органның шешімі;
      3) жобалауға және құрылысқа қажетті (жер учаскесінің және
коммуникация төселген трассаның шекарасында) құрылыс алаңын инженерлік іздестіру материалдары;
      4) инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосуға арналған техникалық шарттар;
      5) аумақты инженерлік жағынан дайындау шарттарын, абаттандыру мен көгалдандыруды қоса алғанда, жергілікті (республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың) сәулет және қала құрылысы органының сәулет-жоспарлау тапсырмасы;
      6) жобалауға (жобалау құжаттамасын әзірлеуге) арналған бекітілген тапсырма.
      4. Көрсетілген бастапқы материалдарды (деректерді) ресімдеу  және беру тегін жүргізіледі.
      5. Жобалауға арналған тапсырманы жасау, келісу және бекіту, сондай-ақ жобаларды (жобалау алдындағы немесе жобалау-сметалық құжаттаманы) әзірлеу тәртібі және олардың құрамы мемлекеттік құрылыс нормаларымен және ережелерімен белгіленеді.

2. Жергілікті атқарушы органдардың шешімдері

      6. Ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген беліктерін) салуды жүзеге асыруды не қолданыстағыларын қайта жаңартуды (қайта жоспарлауды, қайта жабдықтауды) ұйғарған мүдделі жеке немесе заңды тұлғаның (өтініш берушінің) жазбаша өтініші бойынша сәулет және қала құрылысы саласында функцияларды жүзеге асыратын тиісті жергілікті атқарушы органының құрылымдық бөлімшелері:
      1) өтініш берушіге жерге тиісті құқық беру туралы;
      2) қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) туралы тиісті шешім қабылдайды.
      7. Ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) салуды жүзеге асыруды не қолданыстағыларын қайта жаңартуды (қайта жоспарлауды, қайта жабдықтауды) ұйғарған адамның (өтініш берушінің) жазбаша өтінішінде, тиісінше:
      1) жеке тұлғалар үшін - өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты, мекенжайы және телефоны, салық төлеушінің тіркеу нөмірі (СТН) не жеке сәйкестендіру нөмірі (ЖСН);
      2) заңды тұлғалар үшін - ұйымның атауы, оның мемлекеттік тіркеу нөмірі, басшының тегі, аты, әкесінің аты, почтаның мекенжайы мен телефоны, салық төлеушінің тіркеу нөмірі (СТН) не бизнес сәйкестендіру нөмірі (БСН);
      3) құрылысы ұйғарылып отырған объектінің мақсаты және негізгі параметрлері (есептелген қуаты, жалпы алаңы, қабаттылығы, сыйымдылығы, өткізу қабілеті және тағы сол сияқтылар);
      4) құрылыс учаскесін орналастыру болжанған (қалап алынған) орын негіздемесі;
      5) қайта жаңартуға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) жататын қолданыстағы ғимараттардың, үй-жайлардың (жекелеген бөліктерінің) мекенжайы (орналасқан жері) көрсетіледі.
      Қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) туралы шешім алу үшін өтінішке өтінішті қарайтын мемлекеттік органның құжаттардың түпнұсқалылығын белгілеуі үшін түпнұсқаларды бере отырып, өтініш берушінің өзгертілетін объектіге меншік құқығын куәландыратын құжаттардың көшірмелері не объектінің меншік иесінің (тең меншік иелерінің) белгіленген өзгеріс пен оның параметрлеріне нотариалды куәландырылған жазбаша келісімі қоса беріледі.
      8. Егер өтініш беруші сұратылып отырған жер учаскесінің нақты орнын және мөлшерін (шекарасын) көрсеткен жағдайларда, онда сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын тиісті жергілікті атқарушы органының құрылымдық бөлімшелері одан құрылыс жүйесінде учаскенің орналасқан жеріне қатысты өтініш берушінің тілектеріне және ұйғарылып отырған (жоспарланып отырған) құрылыс объектісінің негізгі параметрлеріне негізделген нобайларды сұратады.
      9. Объектілер салу үшін жер учаскесін сұраған кезде жергілікті атқарушы органның тапсырмасы бойынша жер учаскесін таңдау алдын ала жүзеге асырылады.
      Объект салу үшін жер учаскесін таңдау жерге орналастыру және қала құрылысы регламенттеріне сәйкес жүзеге асырылады.
      10. Өтініш берушіге жерге тиісті құқық беру туралы өтініштерді қарау, сондай-ақ оларды беруден уәжді бас тарту мерзімдерін Жер кодексі айқындайды.
      11. Тиісті жергілікті атқарушы органның өтініш берушіге жерге тиісті құқық беру туралы шешімі жобалау (жобалау-сметалық) құжаттаманың құрамында бекітілген құрылыстың нормативтік ұзақтығының бүкіл мерзімі ішінде қолданылады.
      12. Өтініш берушіге жерге тиісті құқық беру туралы оң шешім мүмкін болмаған жағдайларда, жергілікті атқарушы органдар өтініш берілген сәттен бастап 10 күнтізбелік күн ішінде өтініш берушіге (тапсырыс берушіге) оның осы құрылысты жүзеге асыру ниетіне қайшы келетін заңнамалық нормаларды (ережелерді, талаптарды, шектеулерді, сервитуттарды) көрсете отырып, уәжді бас тартумен жауап қайтаруға міндетті.
      Өтініш беруші жерге тиісті құқық беру не одан бас тарту туралы шешім қабылдау үшін қажетті толық құжаттар пакетін ұсынбаған жағдайда, жергілікті атқарушы органдар екі жұмыс күн ішінде өтініш берушіге өтінішті қараудан жазбаша уәжді бас тарту береді.

3. Жобалау алдындағы рәсімдер мен бастапқы материалдарды
(деректерді) беруге арналған өтініштерді қарау мерзімдері

      13. Сәулет-жоспарлау тапсырмасы мен инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосуға арналған техникалық шарттарды сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын тиісті жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшесі береді.
      14. Егер инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосуға арналған техникалық шарттарды алу қажет болса, олар сәулет-жоспарлау тапсырмасына міндетті қосымша болып табылады.
      15. Тапсырыс беруші сәулет-жоспарлау тапсырмасын және  техникалық шарттарды алуға өтінішті сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын тиісті жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшесіне береді.
      Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:
      1) жергілікті атқарушы органның жерге тиісті құқық беру немесе қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) туралы шешімі;
      2) жобалауға арналған бекітілген тапсырма.
      16. Сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын тиісті жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшесі сәулет-жоспарлау тапсырмасын және техникалық шарттарды алуға арналған өтінішті алғаннан кейін келесі жұмыс күнінен кешіктірмей, инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету жөніндегі қызметтерді жеткізушілерге құжаттармен қоса техникалық шарттарды алуға сұрау жібереді.
       17. Инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету жөніндегі қызметтерді жеткізушілер сұрауды алған сәтінен бастап 5 жұмыс күні ішінде сәулет және қала құрылысы саласында функцияларды жүзеге асыратын тиісті жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшесіне қосу параметрлері мен орнын көрсете отырып, техникалық шарттарды немесе беруден негізделген бас тартуды жібереді.
      Өтініш беруші техникалық шарттарды беруден бас тартуға Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен шағымдана алады.
      18. Осы Ереженің 27-тармағында көрсетілген объектілерді қоспағанда, объектілерді жобалау үшін сәулет-жоспарлау тапсырмасын және техникалық шарттарды беру жөніндегі өтініштерді қарау мерзімі өтініш берілген сәттен бастап сегіз жұмыс күнінен аспауға тиіс.
      Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы жер учаскесінің (аумақтың, трассаның) шектерінде жүзеге асырылатын қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобасын әзірлеуге арналған сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру туралы өтінішті қарау немесе оларды беруден уәжді бас тарту мерзімдері өтініш берілген сәттен бастап үш жұмыс күнінен аспауға тиіс.
      19. Сәулет-жобалау тапсырмасы және техникалық шарттар жобалау (жобалау-сметалық) құжаттама құрамында бекітілген құрылыстың нормативтік ұзақтығының бүкіл мерзімі ішінде қолданылады.
      20. Берілген сәулет-жоспарлау тапсырмасы белгіленген тәртіппен жобаны әзірлеуге рұқсат берілгендігін білдіреді.
      21. Егер сейсмикалық қауіптілігі жоғары аймақтағы (аудандағы) қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) ұйғарылған болса және сындарлы шешімдерді қайта қарауды талап ететін болса, он да сәулет-жоспарлау тапсырмасында осы жоба бойынша сейсмикаға төзімді құрылыс жөніндегі мамандандырылған ұйымдардың (тиісті лицензиясы бар мамандардың) қорытындысын (техникалық шарттарды) алудың қажеттілігі көрсетіледі.
      22. Объект салуға немесе қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңартуға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) жер учаскесін беру (бөліп беру) талап етілмеген жағдайларда, сондай-ақ бұл мақсаттар үшін инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосымша қосу немесе жүктемені арттыру қажет болмаса, онда сәулет-жоспарлау тапсырмасына тиісті жазба жазылады.
      23. Ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) салу және қолданыстағыларын қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобасына сараптама жүргізу қажеттілігі не қажет болмауы Қазақстан Республикасының заңнамасы мен сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы мемлекеттік нормативтерге сәйкес сәулет-жоспарлау тапсырмасында көрсетіледі.
      24. Тапсырыс беруші (меншік иесі) қабылдаған шешім бойынша сараптама мынадай жобалар бойынша жүргізілмеуі мүмкін:
      1) жергілікті сәулет және қала құрылысы органдарының сәулет-жоспарлау тапсырмасына сәйкес лицензиялары бар адамдар орындаған жеке тұрғын үйлер. Бұл қағида сейсмикалық қауіптілігі жоғары немесе өзге де ерекше геологиялық (гидрогеологиялық) және геотехникалық жағдайларды, арнайы жобалау шешімдері мен оларды сату кезіндегі іс-шараларды талап ететін аудандардағы (аймақтардан) жеке тұрғын үй құрылысына қолданылмайды;
      2) маусымдық жұмыстар мен шалғайдағы мал шаруашылығына арналған уақытша құрылыстар, тұрғын үйлер мен тұрмыстық үй-жайлар;
      3) жеке үй жанындағы учаскелердің аумағындағы, сондай-ақ бау-бақша серіктестіктерінің (қоғамдарының) учаскелеріндегі шаруашылық-тұрмыстық құрылыстар;
      4) жұмыс істеп тұрған инженерлік желілерді өзгертуді талап етпейтін үй жанындағы және саяжай учаскелерін абаттандыру;
      5) контейнерлік және блоктық орындаудың ұтқыр кешендері, сондай-ақ жиналмалы-бұзылмалы конструкциялардан тұрғызылған және санитарлық-эпидемиологиялық қызметтермен келісуді талап етпейтін сауда, қоғамдық тамақтану және тұрмыстық қызмет көрсету кәсіпорындарына арналған бір қабатты ғимараттар (құрылыстар);
      6) саны елу бірліктен аспайтын автомашинасы бар ашық үлгідегі автотұрақтар, сондай-ақ екіден аспайтын автомашинаға арналған бокстары бар гараждар;
      7) қолданыстағы ғимараттарда жүзеге асырылатын және тіреу конструкцияларын өзгертуді талап етпейтін өндірістік емес мақсаттағы үй-жайларды қайта жоспарлау (қайта жабдықтау);
      8) инженерлік желілерді электр коррозиясынан сақтау;
      9) желілі инженерлік желілер мен оларға арналған құрылыстарға олардың жағдайын, салыну белгілерін, құбырлардың диаметрін өзгертуді қажет етпейтін күрделі жөндеу жүргізу;
      10) шағын сәулеттік нысандар мен аумақтардың қоршаулары;
      11) ғимараттардың (құрылыстардың) маңындағы ашық спорт алаңдары, жаяусоқпақтар, төселген тастар;
      12) технологиялық ресурсы таусылған және кәсіпорынды (цехты) қайта жаңартуды немесе қайта бейімдеуді талап етпейтін бірлі-жарым технологиялық немесе инженерлік жабдықтарды жөндеу және ауыстыру;
      13) қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) лицензиясы бар тұлғалар орындаған және қосымша жер учаскесін бөлуді (аумақты бөліп беруді) талап етпейтін, тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау), ол туралы жоба авторының (жобаның бас инженерінің, жобаның бас сәулетшісінің) тиісті жазбасы болады;
      14) азаматтардың жеке пайдалануына арналған техникалық күрделі емес басқа да құрылыстар.
      25. Сәулет-жоспарлау тапсырмасына реңдік шешімдер және ғимараттардың (құрылыстардың) қасбетін әрлеу материалдары пайдалану, сондай-ақ олардың көлемдік-кеңістіктік шешімдері бойынша талаптар белгілеуге жол берілмейді.
      26. Қолданыстағы (пайдаланылып отырған) объектілерге енгізілетін өзгерістердің жобасын әзірлеушілер жобалау құжаттамасында қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жөніндегі жұмыстардың процесінде, сондай-ақ өзгертілген объектіні одан әрі пайдаланған кезде басқа меншік иелерінің мүдделерін қозғайтын жобалық шешімдердің болуы немесе болмауы туралы мәліметтерді көрсетуге тиіс.
      27. Сәулет-жоспарлау тапсырмасы мен инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосуға техникалық шарттарды ресімдеу және беру мерзімдері мынадай объектілер бойынша өтініш берілген сәттен бастап 15 жұмыс күнін құрайды:
      1) электр және жылу энергиясын өндіретін өндірістік кәсіпорындар;
      2) тау-кен өндіру және байыту өндірістік кәсіпорындары;
      3) қара және түсті металлургия, машина жасау өнеркәсібінің өндірістік кәсіпорындары;
      4) елді мекендер мен аумақтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін гидротехникалық және селден қорғау құрылыстары (дамбалар, бөгеттер);
      5) елді мекендердің шекараларынан тыс орналасқан желілік құрылыстар:
      қызмет көрсету объектілерімен бірге магистральдық құбыржолдар (мұнай, газ құбырлары және т.б.);
      жоғары вольтты электр беру желілері және талшықты-оптикалық байланыс желілері;
      қызмет көрсету объектілерімен бірге темір жолдар;
      көпірлерді, көпір өткелдерін, тоннельдерді, көп деңгейлі айрықтарды қоса алғанда, республикалық желіге жатқызылған жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдары.

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің   
2012 жылғы 18 ақпандағы
№ 237 қаулысына  
2-қосымша     

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2008 жылғы 6 мамырдағы
№ 425 қаулысымен  
бекітілген       

Ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) салуға және
қолданыстағыларын қайта жаңартуға (қайта жоспарлауға, қайта
жабдықтауға) рұқсат беру рәсімдерінен өту қағидалары 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) салуға және қолданыстағыларын қайта жаңартуға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) рұқсат беру рәсімдерінен өту қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) «Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 16 шілдедегі Заңына сәйкес әзірленді және ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) салу және қолданыстағыларын қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) рәсімдерінен өтудің бірыңғай тәртібін айқындайды.
      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) қайта жабдықтау - әдетте, үй-жайдың (үй-жайлардың) функционалдық мақсатын өзгертуге, тіршілікті қамтамасыз ету, пайдалану, қандай да бір өнімдер шығару, қызмет көрсету және тағы сол сияқтылар үшін қажетті технологиялық және (немесе) инженерлік жабдықтардың ішкі жүйесін толық немесе ішінара ауыстыруға байланысты оны (оларды) өзгерту;
      2) қайта жаңарту — әдетте, өзгеретін объектіні жаңарту және жаңғырту қажеттілігіне байланысты жекелеген үй-жайларды, ғимараттың өзге де бөліктерін немесе тұтастай ғимаратты өзгерту;
      3) қайта жоспарлау - осы үй-жайдың (осы үй-жайлардың) шекарасын өзгертумен ұштасқан үй-жайдың (үй-жайлардың) жоспарын өзгерту;
      4) объектілер (құрылыс объектілері, олардың кешендері) - ғимараттар, сондай-ақ ауқымды, жайпақ және желілік құрылыстар:
      тұрғын үй-азаматтық мақсаттағы;
      инженерлік желілерді қоса алғанда, коммуналдық мақсаттағы;
      автомобиль мен темір жолдары және олардың инфрақұрылымдары;
      әуе және су көлігі;
      көпірлер, жол құбырлары, тоннельдер, өнім құбырлары және инженерлік құрылыстары бар электр беру желілері;
      телекоммуникациялық және ғарыштық байланыс;
      атом энергетикасына арналған ғимараттар мен құрылыстарды қоса алғанда, энергетика;
      кен өндіру өнеркәсібіне арналған ғимараттар мен құрылыстарды қоса алғанда, өнеркәсіп;
      ауыл шаруашылығы, су шаруашылығы, ирригациялық және (немесе) гидротехникалық мақсаттағы;
      қорықтардағы, қаумалдардағы, балық питомниктеріндегі, орман, аңшылық және басқа да алқаптардағы тұрғын, өндірістік және қосалқы шаруашылық мақсаттағы;
      әскери қалашықтардағы және арнайы әскери технологиялық кешендердегі.
      Қолданыстағы ғимараттардың (құрылыстардың) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жүргізу межеленіп отырған үй-жайлары (жекелеген бөліктері) да объектілерге жатқызылады;
      5) өтініш беруші - өзінің мақсаты үшін (тұру, қызметтер көрсету, өнімдер шығару, пайда табу және тағы сол сияқтылар үшін) қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын немесе жекелеген бөліктерін салуды жүзеге асыруға не қайта жаңарту, қайта жоспарлау, қайта жабдықтау жүргізуге ниеті бар мүдделі жеке немесе заңды тұлға (меншік иесі, тапсырыс беруші, құрылыс салушы);
      6) рұқсат беретін құжаттар - өтініш берушіге ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) салу немесе қолданыстағыларын өзгерту жөнінде өзінің ойын іске асыруға құқық беретін құжаттар, олар мыналарды қамтиды:
      жерге тиісті құқық беру туралы жергілікті атқарушы органның шешімі;
      қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) туралы тиісті жергілікті атқарушы органның шешімі;
      тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты, сондай-ақ қосымша жер учаскесін (аумақты, трассаны) талап ететін қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңартуға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) нақты объекті (кешен) бойынша құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге арналған рұқсат;
      7) сындарлы шешімдерді өзгерту - қолданыстағы объектілердің тіреу және (немесе) сыртқы қоршау конструкцияларын (оның ішінде іргетастарды, негіздерді, қаңқаларды, бағандарды, тіреулерді, арқалықтарды, ригельдерді, фермаларды, сыртқы қабырғаларды, ішкі тіреу қабырғаларды, аражабындарды, баспалдақ алаңшасы мен марштарын, лифт шахталарын және тағы сол сияқтыларды) қамтитын өзгерістер не құрылыс жобасында бұрын бекітілген сындарлы шешімдерді өзгерту.

2. Құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсат беру тәртібі

      3. Осы Қағидалардың 1-тармағында көрсетілген рұқсатты ресімдеу мен беру тегін жүргізіледі.
      4. Құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсат беруді (рұқсат беруден дәлелді бас тартуды) мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылауды және қадағалауды жүзеге асыратын орган жүргізеді.
      5. Осы Қағидалардың 3-бөлімінде көзделген жағдайларда тіреу  және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты, сондай-ақ қосымша жер учаскесін (аумақты, трассаны) талап ететін қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жөніндегі құрылыс монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсатты ведомстволық бағыныстағы аумақта мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылауын және қадағалауды жүзеге асыратын облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органдарының құрылымдық бөлімшелері береді.
      6. Егер объектіні немесе объектілер кешенін кезең-кезеңмен жобалау және салу көзделетін және осындай жобаларға мемлекеттік сараптама сараптамалық сүйемелдеу режимінде (жобалаудың тиісті кезеңдері бойынша тиісті жергілікті оң қорытындылар ресімдей отырып) жүзеге асырылатын жағдайларды қоспағанда, рұқсат объект (кешен) бойынша тұтас құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге беріледі. Көрсетілген жағдайларда құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсат құрылыс-монтаж жұмыстарының жекелеген кезеңдерін — қолданыстағы ғимараттар мен құрылыстарды бұзумен, уақытша инженерлік желілерді, жолдарды, қоймалық алаңшаларды жайғастырумен, сондай-ақ аумақты тік жоспарлаумен байланысты дайындық жұмыстарды, қазаншұңқырлар қазу жөніндегі жер жұмыстарын, коммуникациялар төсеу, іргетастар салу жөніндегі және құрылыс-монтаж жұмыстарының құрамына кіретін басқа да жұмыстарды орындауға беріледі.
      7. Рұқсат өтініштің және тізбесін сәулет, қала құрылысы және құрылыс істері жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган белгілейтін қоса берілетін құжаттардың негізінде беріледі.
      8. Құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсат алу үшін өтініш беруші ұсынған құжаттар өтініш берілген сәттен бастап 7 жұмыс күнінен аспайтын мерзім ішінде қаралады.
      9. Мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылауын және қадағалауды жүзеге асыратын органдар осы Қағидалардың 8-тармағында белгіленген мерзім ішінде құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсат береді не рұқсат беруден бас тартудың себептері туралы жазбаша түрде уәжді жауап қайтарады.
      10. Құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсат жобалау (жобалау-сметалық) құжаттамасының құрамында бекітілген құрылыстың нормативтік ұзақтығының бүкіл мерзімі ішінде қолданылады. Егер объект нормативтік ұзақтық мерзімінің ішінде аяқталмаса, онда құрылысты жалғастыру үшін тапсырыс беруші (құрылыс салушы) жаңа рұқсат алуға міндетті.
      Құрылысты жалғастыруға арналған жаңа рұқсат өтініштің және тізбесін сәулет, қала құрылысы және құрылыс істері жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган белгілейтін, қоса берілетін құжаттардың негізінде беріледі.
      11. Құрылыстың бастапқы тапсырыс берушісі (құрылыс салушы) немесе құрылысты жүргізіп жатқан мердігерлік ұйым (бас мердігер) ауысқан кезде, не рұқсат алуға арналған өтініште көрсетілген құрылысқа қатысушылардың құрамы өзгерген кезде тапсырыс берушінің (құрылыс салушының) өтініші бойынша бұрын берілген рұқсаттың орнына жаңа рұқсат беріледі. Мұндай өтініш өзгерістер болған күннен бастап 20 күнтізбелік күннен кешіктірілмей осы рұқсатты берген органға беріледі. Олай болмаған жағдайда қайта тіркеуге өтініш берудің көрсетілген мерзімі өткеннен кейін бұрын берілген рұқсат күшін жояды.
      12. Рұқсатсыз не осы Қағидалардың 10 және 11-тармақтарында көзделген жағдайлар бойынша күшін жойған рұқсат негізінде объектіде құрылыс-монтаж жұмыстарын орындау рұқсатта көрсетілмеген жұмыс түрлерін орындаумен бірдей, заңсыз құрылыс болып табылады.
      13. Мыналарды:
      1) сейсмикалық қауіптілігі жоғары не өзге ерекше геологиялық (гидрогеологиялық) немесе геотехникалық жағдайлары бар аудандарды қоспағанда, тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес, сондай-ақ қосымша жер учаскесін бөлуді (аумақты, трассаны) талап етпейтін, қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңартқан (қайта жоспарлаған, қайта жабдықтаған);
      2) көшелердің, алаңдардың, өткелдердің жол жабындары мен көше төсемдеріне ағымдағы жөндеу жүргізген, шағын сәулет нысандарын, ашық жасанды бассейндерді, фонтандарды, қалалық безендіру қондырғыларын, сәулет және көгалдандырудың жер бедері элементтерін салған және жайластырған;
      3) уақытша мақсаттағы көмекші және қосалқы құрылыстар салған кезде құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсат алу талап етілмейді.

3. Қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңартуға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) рұқсат беру рәсімдерінің ерекшеліктері

      14. Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты, сондай-ақ қосымша жер учаскесін (аумақты, трассаны) талап ететін қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңартуға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) мүдделі және сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын тиісті жергілікті атқарушы органдарының құрылымдық бөлімшесінің тиісті шешімі бар адамдар тиісті құрылыс-монтаж жұмыстарын жасауға рұқсат aлу үшін мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылауын және қадағалауды жүзеге асыратын облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органдарына өтініш береді. Өтінішке:
      1) өтінішті қарайтын мемлекеттік органның түпнұсқалылығын белгілеуі үшін түпнұсқаларды бере отырып, өтініш берушінің өзгертілетін үй-жайға (ғимараттың бір бөлігіне) меншік құқығын куәландыратын құжаттардың көшірмелері не үй-жайлардың немесе ғимараттың бөліктерінің меншік иесінің (меншік иелерінің) оларды өзгертуге нотариалды куәландырылған жазбаша келісімі;
      2) тиісті жергілікті сәулет және қала құрылысы органының сәулет-жоспарлау тапсырмасына сәйкес орындалған ұйғарылып отырған өзгерістердің жобасы (нобай) қоса беріледі.
      15. Сейсмикалық қауіптілігі жоғары не өзге ерекше геологиялық (гидрогеологиялық) немесе геотехникалық жағдайлары бар аудандарды қоспағанда, тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес жер учаскесінің (аумақтың, трассаның) қазіргі шекарасында жүзеге асырылатын қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсат алмай-ақ, сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын тиісті жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшесінің тиісті шешімі негізінде жүзеге асырылады.
      16. Егер үй-жайларды (тұрғын үйдің бөліктерін) жоспарланған қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) немесе үй-жайлардың шекарасын ауыстыру өзгертілетін үй-жайлармен (үйдің бөліктерімен) көршілес басқа үй-жайлар (үйдің бөліктері) меншік иелерінің мүдделеріне қайшы келмеген жағдайларда, онда өтінішке осы өзгертулерге олардың нотариалдық куәландырылған жазбаша келісімі берілуге тиіс.
      Тапсырыс берушінің қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңартуға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) басқа меншік иелерінен (тең меншік иелерінен) көрсетілген келісімді алу қажеттілігі Құрылыс объектілерін жобалау үшін бастапқы материалдарды (деректерді) ресімдеу және беру қағидаларында көзделген тәртіппен жобаны әзірлеу сатысында белгіленеді.
      17. Егер:
      1) өтініш берушінің өзгертілетін объектіге тиісті меншік құқығы не қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларына (жекелеген бөліктеріне) өтініш берілген өзгерістерге меншік иесінің (тең меншік иелерінің) нотариалды куәландырылған жазбаша келісімі болмаса, сондай-ақ көрсетілген өзгерістер өзге де үй-жайлар (жекелеген бөліктер) меншік иелерінің мүдделерін қозғайтын;
      2) жоспарланған қайта жаңартуда (қайта жоспарлауда, қайта жабдықтауда) нормативтік құқықтық актілермен және нормативтік-техникалық құжаттармен тыйым салынған әрі шектелген қызметтің түрі үшін қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) пайдалану белгіленген;
      3) өзгерістер жобасы техникалық шарттарға немесе мемлекеттік нормативтердің талаптарына сәйкес келмеген жағдайларда, қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жөніндегі құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсат беруден бас тарту жүзеге асырылады.
      Уәжді бас тарту өтініш берушінің құжаттарына сәйкес келмейтін нақты нормативтік құқықтық актілерді және (немесе) нормативтік-техникалық құжаттарды көрсете отырып, өтініш берушіге жазбаша түрде беріледі.
      Рұқсат беруден уәжді бас тарту негізінде алынған ескертулерді өтініш беруші жойған кезде қайталама өтініш жалпы негіздерде қаралады.
      18. Қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) қайта жаңарту (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жөніндегі құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсат беру немесе оны беруден бас тарту өтініш берілген сәттен бастап 5 жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.
      19. Мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылауын және қадағалауды жүзеге асыратын орган осы Қағидаларда белгіленген мерзімде өтініш берушіге құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсат беретін құжаттарды бермеген не құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсат беретін құжаттар беруден бас тарту себептері туралы жазбаша хабарламаған жағдайда, мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылауын және қадағалауды жүзеге асыратын орган құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсат беру үшін осы Қағидаларда бекітілген мерзім аяқталғаннан кейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргізуге рұқсат береді.

О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 6 мая 2008 года № 425 "О некоторых мерах по упрощению порядка оформления и выдачи исходных материалов (данных) и разрешительных документов для строительства объектов"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2012 года № 237. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2015 года № 479

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 24.06.2015 № 479 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 июля 2011 года «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам совершенствования разрешительной системы» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 6 мая 2008 года № 425 «О некоторых мерах по упрощению порядка оформления и выдачи исходных материалов (данных) и разрешительных документов для строительства объектов» (САПП Республики Казахстан, 2008 г., № 24, ст. 227) следующие изменения:
      подпункт 2) пункта 1 изложить в следующей редакции:
      «2) Правила прохождения разрешительных процедур на строительство и реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий»;
      Правила оформления и выдачи исходных материалов (данных) для проектирования объектов строительства, утвержденные указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению;
      Правила прохождения разрешительных процедур на строительство новых и изменение существующих объектов, утвержденные указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему постановлению.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после первого официального опубликования, но не ранее 30 января 2012 года.

         Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Приложение 1       
к постановлению Правительства
Республики Казахстан    
от 18 февраля 2012 года № 237

Утверждены       
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 6 мая 2008 года № 425 

Правила
оформления и выдачи исходных материалов (данных)
для проектирования объектов строительства

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила оформления и выдачи исходных материалов (данных) для проектирования объектов строительства (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 16 июля 2001 года «Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан», определяют порядок и сроки выдачи правоустанавливающих документов и иных исходных материалов (данных), необходимых для разработки проектов строительства и реконструкции (перепланировке, переоборудовании) помещений (отдельных частей) существующих зданий (далее - проект) и мотивированного отказа в их выдаче.
      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:
      1) переоборудование - изменение помещения (помещений), как правило, связанное с изменением его (их) функционального назначения, полной или частичной заменой внутренней системы технологического и (или) инженерного оборудования, необходимого для жизнеобеспечения, эксплуатации, выпуска какой-либо продукции, оказания услуг и тому подобное;
      2) реконструкция - изменение отдельных помещений, иных частей здания или здания в целом, как правило, связанное с необходимостью обновления и модернизации изменяемого объекта;
      3) перепланировка - изменение планировки помещения (помещений), сопряженное с изменением границ этого помещения (этих помещений);
      4) объекты (объекты строительства, их комплексы) - здания, а также объемные, плосткостные и линейные сооружения:
      жилищно-гражданского назначения;
      коммунального назначения, включая инженерные сети;
      автомобильные и железные дороги и их инфраструктура;
      воздушного и водного транспорта;
      мосты, путепроводы, тоннели, продуктопроводы и линии электропередач с инженерными сооружениями;
      телекоммуникационной и космической связи;
      энергетики, включая здания и сооружения для атомной энергетики;
      промышленности, включая здания и сооружения для добывающей промышленности;
      сельскохозяйственного, водохозяйственного, ирригационного и (или) гидротехнического назначения;
      жилого, производственного и подсобно-хозяйственного назначения в заповедниках, заказниках, рыбопитомниках, лесных, охотничьих и других угодьях;
      в военных городках и специальных военных технологических комплексах.
      К объектам также относятся помещения (отдельные части) существующих зданий (сооружений), в которых намечается произвести реконструкцию (перепланировку, переоборудование);
      5) заявитель - заинтересованное физическое или юридическое лицо (собственник, заказчик, застройщик), имеющее намерение осуществить строительство либо провести реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий в своих целях (для проживания, оказания услуг, выпуска продукции, получения прибыли и тому подобное);
      6) разрешительные документы - документы, предоставляющие заявителю право на реализацию его замысла по строительству или изменению помещений (отдельных частей) существующих зданий, которые включают:
      решение местного исполнительного органа о предоставлении соответствующего права на землю;
      решение соответствующего местного исполнительного органа о реконструкции (перепланировке, переоборудовании) помещений (отдельных частей) существующих зданий;
      7) изменения конструктивных решений - изменения, которые затрагивают несущие и (или) наружные ограждающие конструкции (в том числе фундаменты, основания, каркас, колонны, опоры, балки, ригели, фермы, наружные стены, внутренние несущие стены, перекрытия, лестничные площадки и марши, лифтовые шахты и тому подобное) существующих объектов либо изменения конструктивных решений, ранее заложенных в проекте строительства.
      3. Исходные материалы (данные) для разработки проектов включают:
      1) решение  местных исполнительных органов о предоставлении соответствующего права на землю, включая регламенты по использованию территории в пределах ее границ и назначению запланированного объекта;
      2) решение местного исполнительного органа о реконструкции (перепланировке, переоборудовании) помещений (отдельных частей) существующих зданий;
      3) материалы инженерных изысканий площадки строительства (в границах земельного участка и трасс прокладки коммуникаций), необходимые для проектирования и строительства;
      4) технические условия на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения;
      5) архитектурно-планировочное задание местного (города республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения) органа архитектуры и градостроительства, включая условия инженерной подготовки территории, благоустройства и озеленения;
      6) утвержденное задание на проектирование (разработку проектной документации).
      4. Оформление и выдача указанных исходных материалов (данных) производится бесплатно.
      5. Порядок составления, согласования и утверждения задания на проектирование, а также разработки проектов (предпроектной или проектно-сметной документации) и их состав определяются государственными строительными нормами и правилами.

2. Решения местных исполнительных органов

      6. По письменному заявлению заинтересованного физического или юридического лица (заявителя), имеющего намерение осуществить строительство либо произвести реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, структурным подразделением соответствующих местных исполнительных органов, осуществляющих функции в сфере архитектуры и градостроительства, принимается соответствующее решение:
      1) о предоставлении заявителю соответствующего права на землю;
      2) о реконструкции (перепланировке, переоборудовании) помещений (отдельных частей) существующих зданий.
      7. В письменном заявлении лица (заявителя), имеющего намерение осуществить строительство либо реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, соответственно указываются:
      1) фамилия, имя, отчество, адрес и телефон заявителя, регистрационный номер налогоплательщика (РНН), либо индивидуальный идентификационный номер (ИИН) - для физических лиц;
      2) наименование организации, его государственный регистрационный номер, фамилия, имя, отчество руководителя, почтовый адрес и телефон, регистрационный номер налогоплательщика (РНН), либо бизнес идентификационный номер (БИН) - для юридических лиц;
      3) назначение и основные параметры намечаемого к строительству объекта (расчетная мощность, общая площадь, этажность, вместимость, пропускная способность и тому подобное);
      4) обоснование места предполагаемого (желаемого) размещения участка строительства;
      5) адрес (местонахождение) существующего здания, помещения (отдельные части), которого подлежат реконструкции (перепланировке, переоборудованию).
      Для получения решения о реконструкции (перепланировке, переоборудовании) помещений (отдельных частей) существующих зданий к заявлению прилагаются копии документов, удостоверяющих право собственности заявителя на изменяемый объект, с предоставлением подлинников для установления государственным органом, рассматривающим заявление, подлинности документов, либо нотариально засвидетельствованное письменное согласие собственника (сособственников) объекта на намечаемое изменение и его параметры.
      8. В случаях если заявитель указывает конкретное место и размеры (границы) запрашиваемого земельного участка, то структурные подразделения соответствующих местных исполнительных органов, осуществляющих функции в сфере архитектуры и градостроительства запрашивают у него эскизы, обосновывающие пожелание заявителя относительно местоположения участка в системе застройки и основных параметров намеченного (планируемого) объекта строительства.
      9 При испрашивании земельного участка для строительства объектов предварительно осуществляется выбор земельного участка по поручению местного исполнительного органа.
      Выбор земельного участка для строительства объекта осуществляется в соответствии с землеустроительными и градостроительными регламентами.
      10. Сроки рассмотрения заявлений о предоставлении заявителю соответствующего права на землю, а также дачи мотивированного отказа определяются Земельным кодексом.
      11. Решение соответствующего местного исполнительного органа о предоставлении заявителю соответствующего права на землю, действует в течение всего срока нормативной продолжительности строительства, утвержденной в составе проектной (проектно-сметной) документации.
      12. В случаях невозможности положительного решения о предоставлении заявителю соответствующего права на землю, местные исполнительные органы обязаны в течение 10 календарных дней с момента обращения ответить заявителю (заказчику) мотивированным отказом, с указанием норм (положений, условий, ограничений, сервитутов) законодательства, в противоречие с которыми вступает его намерение осуществить данное строительство.
      В случае представления заявителем неполного пакета документов, необходимых для принятия решения о предоставлении либо об отказе в предоставлении соответствующего права на землю, местные исполнительные органы в течение двух рабочих дней дают письменный мотивированный отказ заявителю в рассмотрении заявления.

3. Предпроектные процедуры и сроки рассмотрения заявлений на
выдачу исходных материалов (данных)

      13. Архитектурно-планировочное задание и технические условия на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения выдаются структурным подразделением соответствующих местных исполнительных органов, осуществляющих функции в сфере архитектуры и градостроительства.
      14. Технические условия на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения являются обязательным приложением к архитектурно-планировочному заданию, если есть необходимость в их получении.
      15. Заявление на получение архитектурно-планировочного задания и технических условий представляется заказчиком в структурное подразделение соответствующих местных исполнительных органов, осуществляющих функции в сфере архитектуры и градостроительства.
      К заявлению прилагаются следующие документы:
      1) решение местного исполнительного органа о предоставлении соответствующего права на землю или реконструкции (перепланировке, переоборудовании) помещений (отдельных частей) существующих зданий;
      2) утвержденное задание на проектирование.
      16. Структурное подразделение соответствующих местных исполнительных органов, осуществляющих функции в сфере архитектуры и градостроительства не позднее следующего рабочего дня после получения заявления на получение архитектурно-планировочного задания и технических условий направляет запрос на получение технических условий с приложением документов к поставщикам услуг по инженерному и коммунальному обеспечению.
      17. Поставщики услуг по инженерному и коммунальному обеспечению в течение пяти рабочих дней с момента получения запроса направляют в структурное подразделение соответствующих местных исполнительных органов, осуществляющих функции в сфере архитектуры и градостроительства, технические условия с указанием параметров и места присоединения либо обоснованный отказ в выдаче.
      Отказ в выдаче технических условий может быть обжалован заявителем в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.
      18. Срок рассмотрения заявлений на выдачу архитектурно-планировочного задания и технических условий для проектирования объектов не должен превышать восемь рабочих дней с момента подачи заявления, за исключением объектов, перечисленных в пункте 27 настоящих Правил.
      Сроки рассмотрения заявлений на выдачу архитектурно-планировочного задания на разработку проекта реконструкции (перепланировки, переоборудования) помещений (отдельных частей) существующих зданий не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования, осуществляемые в существующих границах земельного участка (территории, трассы), или мотивированного отказа в их выдаче не должны превышать трех рабочих дней с момента подачи заявления.
      19. Архитектурно-планировочное задание и технические условия действуют в течение всего срока нормативной продолжительности строительства, утвержденной в составе проектной (проектно-сметной) документации.
      20. Выданное архитектурно-планировочное задание означает разрешение на разработку проекта в установленном порядке.
      21. В случаях, если реконструкция (перепланировка, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий намечается в зоне (районе) повышенной сейсмической опасности и требует пересмотра конструктивных решений, то в архитектурно-планировочном задании указывается необходимость получения по данному проекту заключения (технических условий) специализированных организаций по сейсмостойкому строительству (специалистов, имеющих соответствующую лицензию).
      22. В случаях, когда для строительства объекта или реконструкции (перепланировки, переоборудовании) помещений (отдельных частей) существующих зданий не требуется отвода (прирезки) земельного участка, а также если для этих целей отсутствует необходимость в дополнительном подключении к источникам инженерного и коммунального обеспечения или увеличения нагрузок, то в архитектурно-планировочном задании делается соответствующая запись.
      23. Необходимость либо отсутствие необходимости в проведении экспертизы проекта строительства и реконструкции (перепланировки, переоборудования) помещений (отдельных частей) существующих зданий указывается в архитектурно-планировочном задании в соответствии с законодательством Республики Казахстан и государственными нормативами в области архитектуры, градостроительства и строительства.
      24. По решению, принимаемому заказчиком (собственником), экспертиза может не проводиться по проектам:
      1) индивидуальных жилых домов, выполненным лицами, обладающими лицензиями, в соответствии с архитектурно-планировочным заданием местных органов архитектуры и градостроительства. Данное правило не распространяется на индивидуальное жилищное строительство в районах (зонах) повышенной сейсмической опасности или иных особых геологических (гидрогеологических) и геотехнических условий, требующих специальных проектных решений и мероприятий при их реализации;
      2) временных строений, жилых и бытовых помещений для сезонных работ и отгонного животноводства;
      3) хозяйственно-бытовых построек на территории индивидуальных приусадебных участков, а также на участках садовых и огороднических товариществ (обществ);
      4) благоустройства на приусадебных и дачных участках, не требующих изменения действующих инженерных сетей;
      5) мобильных комплексов контейнерного и блочного исполнения, а также одноэтажных зданий (сооружений) для предприятий торговли, общественного питания и бытового обслуживания, возводимых из сборно-разборных конструкций и не требующих согласования с санитарно-эпидемиологическими службами;
      6) автостоянок открытого типа при количестве автомашин не более пятидесяти единиц, а также гаражей с боксами не более чем на две автомашины;
      7) перепланировок (переоборудования) помещений непроизводственного назначения, осуществляемых в существующих зданиях и не требующих изменения несущих конструкций;
      8) защиты инженерных сетей от электрокоррозии;
      9) капитального ремонта линейных инженерных сетей и сооружений на них, не требующих изменения их положения, отметок заложения, диаметра труб;
      10) малых архитектурных форм и ограждений территорий;
      11) открытых спортивных площадок, тротуаров, мощений вокруг зданий (сооружений);
      12) ремонта и замены единиц технологического или инженерного оборудования, по которым исчерпан технологический ресурс и не требующих реконструкции или перепрофилирования предприятия (цеха);
      13) реконструкции (перепланировки, переоборудования) помещений (отдельных частей) существующих зданий, выполненных лицами, имеющими лицензии, и не требующих отвода дополнительного земельного участка (прирезки территории), не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования, о чем имеется соответствующая запись автора проекта (главного инженера проекта, главного архитектора проекта);
      14) других технически несложных строений, предназначенных для личного пользования граждан.
      25. Не допускается в архитектурно-планировочном задании установление требований по цветовому решению и использованию материалов отделки фасадов зданий (сооружений), а также их объемно-пространственному решению.
      26. Разработчики проекта изменений, вносимых в существующие (эксплуатируемые) объекты, должны указывать в проектной документации сведения о наличии или отсутствии проектных решений, затрагивающих интересы других собственников как в процессе работ по реконструкции (перепланировке, переоборудованию) помещений (отдельных частей) существующих зданий, так и при последующей эксплуатации измененного объекта.
      27. Сроки оформления и выдачи архитектурно-планировочного задания и технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения составляют 15 рабочих дней с момента подачи заявления по следующим объектам:
      1) производственные предприятия, вырабатывающие электрическую и тепловую энергию;
      2) горнодобывающие и обогатительные производственные предприятия;
      3) производственные предприятия черной и цветной металлургии, машиностроительной промышленности;
      4) гидротехнические и селезащитные сооружения (дамбы, плотины), обеспечивающие безопасность населенных пунктов и территорий;
      5) линейные сооружения, расположенные за пределами границ населенных пунктов:
      магистральные трубопроводы (нефте-, газопровод и т.д.) с объектами их обслуживания;
      высоковольтные линии электропередач и волоконно-оптические линии связи;
      железные дороги с объектами их обслуживания;
      автомобильные дороги общего пользования, отнесенные к республиканской сети, включая мосты, мостовые переходы, тоннели, многоуровневые развязки.

Приложение 2       
к постановлению Правительства
Республики Казахстан  
от 18 февраля 2012 года № 237

Утверждены       
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 6 мая 2008 года № 425 

Правила
прохождения разрешительных процедур на строительство и
реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений
(отдельных частей) существующих зданий

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила прохождения разрешительных процедур на строительство и реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 16 июля 2001 года «Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан» и определяют единый порядок прохождения процедур на строительство и реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий.
      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:
      1) переоборудование - изменение помещения (помещений), как правило, связанное с изменением его (их) функционального назначения, полной или частичной заменой внутренней системы технологического и (или) инженерного оборудования, необходимого для жизнеобеспечения, эксплуатации, выпуска какой-либо продукции, оказания услуг и тому подобное;
      2) реконструкция - изменение отдельных помещений, иных частей здания или здания в целом, как правило, связанное с необходимостью обновления и модернизации изменяемого объекта;
      3) перепланировка - изменение планировки помещения (помещений), сопряженное с изменением границ этого помещения (этих помещений);
      4) объекты (объекты строительства, их комплексы) - здания, а также объемные, плосткостные и линейные сооружения:
      жилищно-гражданского назначения;
      коммунального назначения, включая инженерные сети;
      автомобильные и железные дороги и их инфраструктура;
      воздушного и водного транспорта;
      мосты, путепроводы, тоннели, продуктопроводы и линии электропередач с инженерными сооружениями;
      телекоммуникационной и космической связи;
      энергетики, включая здания и сооружения для атомной энергетики;
      промышленности, включая здания и сооружения для добывающей промышленности;
      сельскохозяйственного, водохозяйственного, ирригационного и (или) гидротехнического назначения;
      жилого, производственного и подсобно-хозяйственного назначения в заповедниках, заказниках, рыбопитомниках, лесных, охотничьих и других угодьях;
      в военных городках и специальных военных технологических комплексах.
      К объектам также относятся помещения (отдельные части) существующих зданий (сооружений), в которых намечается произвести реконструкцию (перепланировку, переоборудование);
      5) заявитель - заинтересованное физическое или юридическое лицо (собственник, заказчик, застройщик), имеющее намерение осуществить строительство либо провести реконструкцию, перепланировку или переоборудование отдельных помещений или иных частей существующего здания (сооружения) в своих целях (для проживания, оказания услуг, выпуска продукции, получения прибыли и тому подобное);
      6) разрешительные документы - документы, предоставляющие заявителю право на реализацию его замысла по строительству или изменению помещений (отдельных частей) существующих зданий, которые включают:
      решение местного исполнительного органа о предоставлении соответствующего права на землю;
      решение соответствующего местного исполнительного органа о реконструкции (перепланировке, переоборудовании) помещений существующих зданий;
      разрешение на производство строительно-монтажных работ по конкретному объекту (комплексу) строительства или реконструкции (перепланировке, переоборудовании) помещений (отдельных частей) существующих зданий, связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования, а также требующих отвода дополнительного земельного участка (территории, трассе);
      7) изменения конструктивных решений - изменения, которые затрагивают несущие и (или) наружные ограждающие конструкции (в том числе фундаменты, основания, каркас, колонны, опоры, балки, ригели, фермы, наружные стены, внутренние несущие стены, перекрытия, лестничные площадки и марши, лифтовые шахты и тому подобное) существующих объектов либо изменения конструктивных решений, ранее заложенных в проекте строительства.

2. Порядок выдачи разрешений на производство
строительно-монтажных работ

      3. Оформление и выдача разрешений, указанных в пункте 1 настоящих Правил производится бесплатно.
      4. Выдача (обоснованный отказ в выдаче) разрешений на производство строительно-монтажных работ производится органом, осуществляющим государственный архитектурно-строительный контроль и надзор.
      5. В случаях, предусмотренных разделом 3 настоящих Правил, разрешение на производство строительно-монтажных работ по реконструкции (перепланировке, переоборудованию) помещений (отдельных частей) существующих зданий связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования, а также требующих отвода дополнительного земельного участка (территории, трасс) выдается структурными подразделениями местных исполнительных органов областей (города республиканского значения, столицы), осуществляющими государственный архитектурно-строительный контроль и надзор на подведомственной территории.
      6. Разрешение выдается на производство строительно-монтажных работ в целом по объекту (комплексу), за исключением случаев, если объект или комплекс объектов предусматривается проектировать и строить поэтапно и государственная экспертиза таких проектов осуществляется в режиме экспертного сопровождения (с оформлением соответствующих локальных положительных заключений по соответствующим этапам проектирования). В указанных случаях разрешение на производство строительно-монтажных работ выдается на выполнение отдельных этапов строительно-монтажных работ - подготовительные работы, связанные со сносом существующих зданий и сооружений, с устройством временных инженерных сетей, дорог, складских площадок, а также вертикальной планировкой территории, земляные работы по устройству котлованов, прокладке коммуникаций, работ по устройству фундаментов и другие, входящие в состав строительно-монтажных работ.
      7. Разрешение выдается на основании заявления и прилагаемых документов, перечень которых устанавливается уполномоченным государственным органом по делам архитектуры, градостроительства и строительства.
      8. Документы, представленные заявителем для получения разрешения на производство строительно-монтажных работ, рассматриваются не более 7 рабочих дней с момента подачи заявления.
      9. Органы, осуществляющие государственный архитектурно-строительный контроль и надзор в течение срока, установленного пунктом 8 настоящих Правил выдают разрешение на производство строительно-монтажных работ либо дают мотивированный ответ в письменном виде о причинах отказа в выдаче разрешения.
      10. Разрешение на производство строительно-монтажных работ действует в течение всего срока нормативной продолжительности строительства, утвержденной в составе проектной (проектно-сметной) документации. Если объект не был завершен в течение срока нормативной продолжительности, то для продолжения строительства заказчик (застройщик) обязан получить новое разрешение.
      Новое разрешение для продолжения строительства выдается на основании заявления и прилагаемых документов, перечень которых устанавливается уполномоченным государственным органом по делам архитектуры, градостроительства и строительства.
      11. При смене первоначального заказчика (застройщика) стройки или ведущей строительство подрядной (генподрядной) организации либо при изменении состава участников строительства, указанных в заявлении на получение разрешения, взамен ранее выданного выдается новое разрешение по заявлению заказчика (застройщика). Такое заявление в срок не позднее 20 календарных дней со дня произошедших изменений подается в орган, выдавший это разрешение. В противном случае ранее выданное разрешение утрачивает силу по истечении указанного срока подачи заявления на перерегистрацию.
      12. Выполнение строительно-монтажных работ на объекте без разрешения, либо на основании разрешения, утратившего силу по обстоятельствам, предусмотренным пунктами 10 и 11 настоящих Правил, равно как и выполнение не указанных в разрешении видов работ, является незаконным строительством.
      13. Разрешение на производство строительно-монтажных работ не требуется при:
      1) реконструкции (перепланировке, переоборудовании) помещений (отдельных частей) существующих зданий не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования, а также не требующих отвода дополнительного земельного участка (территории, трассе), кроме районов повышенной сейсмической опасности либо с иными особыми геологическими (гидрогеологическими) или геотехническими условиями;
      2) капитальном ремонте дорожного покрытия и мощений улиц, площадей, проездов, возведении и обустройстве малых архитектурных форм, открытых декоративных бассейнов, фонтанов, устройства городского оформления, элементов ландшафтной архитектуры и озеленения;
      3) строительстве вспомогательных и подсобных строений временного назначения.

3. Особенности разрешительных процедур на реконструкцию
(перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей)
существующих зданий

      14. Лица, заинтересованные в реконструкции, (перепланировке, переоборудовании) помещений (отдельных частей) существующих зданий связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования, а также требующих отвода дополнительного земельного участка (территории, трассе) и имеющие соответствующее решение структурного подразделения соответствующих местных исполнительных органов, осуществляющих функции в сфере архитектуры и градостроительства, обращаются с заявлением в местные исполнительные органы области (города республиканского значения, столицы) осуществляющим государственный архитектурно-строительный контроль и надзор, для получения разрешения на производство соответствующих строительно-монтажных работ. К заявлению прилагаются:
      1) копии документов, удостоверяющих право собственности заявителя на изменяемое помещение (часть здания), с предоставлением подлинников для установления государственным органом, рассматривающим заявление, подлинности документов, либо нотариально засвидетельствованное письменное согласие собственника (сособственников) помещений или частей здания на их изменение;
      2) проект (эскиз) предполагаемых изменений, выполненный в соответствии с архитектурно-планировочным заданием соответствующего местного органа архитектуры и градостроительства.
      15. Реконструкция (перепланировка, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования, осуществляемые в существующих границах земельного участка (территории, трассы), кроме районов повышенной сейсмической опасности либо с иными особыми геологическими (гидрогеологическими) или геотехническими условиями, осуществляются на основании соответствующего решения структурного подразделения соответствующих местных исполнительных органов, осуществляющих функции в сфере архитектуры и градостроительства, без получения разрешения на производство строительно-монтажных работ.
      16. В случаях, если планируемая реконструкция (перепланировка, переоборудование) помещений (частей жилого дома) или перенос границ помещений затрагивает интересы собственников других помещений (частей дома), смежных с изменяемыми помещениями (частями дома), то к заявлению должно быть приложено нотариально засвидетельствованное их письменное согласие на эти изменения.
      Необходимость получения заказчиком реконструкции (перепланировки, переоборудования) помещений (отдельных частей) существующих зданий указанного согласия других собственников (сособственников) устанавливается на стадии разработки проекта в порядке, предусмотренным Правилами оформления и выдачи исходных материалов (данных) для проектирования объектов строительства.
      17. Отказ в выдаче разрешения на производство строительно-монтажных работ по реконструкции (перепланировке, переоборудованию) помещений (отдельных частей) существующих зданий осуществляется в случаях если:
      1) у заявителя отсутствует соответствующее право собственности на изменяемый объект, либо нотариально засвидетельствованное письменное согласие собственника (сособственников) помещений (отдельных частей) существующих зданий на заявленные изменения, а также собственников иных помещений (отдельных частей), чьи интересы затрагивают указанные изменения;
      2) планируемая реконструкция (перепланировка, переоборудование) предполагает использование помещений (отдельных частей) существующих зданий для вида деятельности, который запрещен или ограничен нормативными правовыми актами или нормативно-техническими документами;
      3) при несоответствии проекта изменений техническим условиям или требованиям государственных нормативов.
      Мотивированный отказ выдается заявителю в письменном виде с указанием конкретных нормативных правовых актов и (или) нормативно-технических документов, которым не соответствуют документы заявителя.
      При устранении заявителем замечаний, на основании которых был получен мотивированный отказ в выдаче разрешения, повторное заявление рассматривается на общих основаниях.
      18. Выдача разрешения на производство строительно-монтажных работ по реконструкции (перепланировке, переоборудованию) помещений (отдельных частей) существующих зданий или отказ в его выдаче осуществляется в течение 5 рабочих дней с момента подачи заявления.
      19. В случае если орган, осуществляющий государственный архитектурно-строительный контроль и надзор в установленные настоящими Правилами сроки, не выдал заявителю разрешение на производство строительно-монтажных работ либо письменно не уведомил заявителя о причине отказа в выдаче разрешения на производство строительно-монтажных работ, то не позднее пяти рабочих дней с момента истечения срока, установленного настоящими Правилами для выдачи разрешения на производство строительно-монтажных работ, орган, осуществляющий государственный архитектурно-строительный контроль и надзор, выдает разрешение на производство строительно-монтажных работ.