"Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарына арнайы экономикалық аймақтар мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 29 желтоқсандағы № 1737 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      «Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарына арнайы экономикалық аймақтар мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы Қазақстан Республикасы Президентінің қарауына енгізілсін.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарына арнайы
экономикалық аймақтар мәселелері бойынша өзгерістер мен
толықтырулар енгізу туралы

      «Қазақстан Республикасындағы арнайы экономикалық аймақтар туралы» 2011 жылғы 21 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарына енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар бекітілсін.
      2. Осы Жарлық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Президенті                                         Н. Назарбаев

Қазақстан Республикасы
Президентінің    
2012 жылғы     
№ Жарлығымен    
БЕКІТІЛГЕН     

Қазақстан Республикасы Президентінің
кейбір жарлықтарына енгізілетін
өзгерістер мен толықтырулар

      1. «Ақтау теңіз порты» арнайы экономикалық аймағын құру туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2002 жылғы 26 сәуірдегі № 853 Жарлығына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2002 ж., № 10, 94-құжат; 2003 ж., № 8, 79-құжат; № 49, 558-құжат; 2005 ж., № 32, 424-құжат; 2007 ж., № 3, 35-құжат; 2008 ж., № 38, 404-құжат; № 44, 495-құжат; 2009 ж., № 40, 388-құжат):
      1) 2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «2. Қоса беріліп отырған:
      1) «Ақтау теңіз порты» арнайы экономикалық аймағы туралы ереже;
      2) «Ақтау теңіз порты» арнайы экономикалық аймағы жұмыс істеуінің нысаналы индикаторлары және нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің дағдарысты деңгейі бекітілсін.»;
      2) «Ақтау теңіз порты» арнайы экономикалық аймағы туралы ереже осы Жарлыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      3) осы Жарлыққа 2-қосымшаға сәйкес «Ақтау теңіз порты» арнайы экономикалық аймағы жұмыс істеуінің нысаналы индикаторлары және нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің дағдарысты деңгейімен толықтырылсын.
      2. «Инновациялық технологиялар паркі» арнайы экономикалық аймағын құру туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2003 жылғы  18 тамыздағы № 1166 Жарлығына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы,  2003 ж., № 33, 322-құжат; 2005 ж., № 30, 383-құжат; 2008 ж., № 38, 404-құжат; 2009 ж., № 40, 388-құжат; 2012 ж., № 6, 114- құжат):
      1) 2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «2. Қоса беріліп отырған:
      1) АЭА туралы ереже;
      2) АЭА жұмыс істеуінің нысаналы индикаторлары және нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің дағдарысты деңгейі бекітілсін.»;
      2) жоғарыда аталған Жарлықпен бекітілген арнайы экономикалық аймақ туралы ережеде:
      3-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «АЭА аумағындағы қызметтің басым түрлері:»;
      3) осы Жарлыққа 3-қосымшаға сәйкес арнайы экономикалық аймағы жұмыс істеуінің нысаналы индикаторлары және нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің дағдарысты деңгейімен толықтырылсын.
      3. «Оңтүстiк» арнайы экономикалық аймағын құру туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2005 жылғы 6 шілдедегі № 1605 Жарлығына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2005 ж., № 28, 344-құжат):
      1) 2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «2. Қоса беріліп отырған:
      1) «Оңтүстiк» арнайы экономикалық аймағы туралы ереже;
      2) «Оңтүстiк» арнайы экономикалық аймағы жұмыс істеуінің нысаналы индикаторлары және нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің дағдарысты деңгейі бекітілсін.»;
      2) «Оңтүстiк» арнайы экономикалық аймағы туралы ереже осы Жарлыққа 4-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      3) осы Жарлыққа 5-қосымшаға сәйкес «Оңтүстiк» арнайы экономикалық аймағы жұмыс істеуінің нысаналы индикаторлары және нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің сыни деңгейімен толықтырылсын.
      4. «Бурабай» арнайы экономикалық аймағын құру туралы» Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2008 жылғы 15 қаңтардағы № 512 Жарлығына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2008 ж., № 2, 21-құжат):
      1) 2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «2. Қоса беріліп отырған:
      1) АЭА туралы ереже;
      2) АЭА жұмыс істеуінің нысаналы индикаторлары және нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің дағдарысты деңгейі бекітілсін.»;
      2) Арнайы экономикалық аймағы туралы ереже осы Жарлыққа 6-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      3) осы Жарлыққа 7-қосымшаға сәйкес арнайы экономикалық аймағы жұмыс істеуінің нысаналы индикаторлары және нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің дағдарысты деңгейімен толықтырылсын.

Қазақстан Республикасы
Президентінің    
2012 жылғы     
№ Жарлығына     
1-ҚОСЫМША      

Қазақстан Республикасы
Президентiнiң    
2002 жылғы 26 сәуiрдегi
№ 853 Жарлығымен   
БЕКІТІЛГЕН      

«Ақтау теңiз порты» арнайы экономикалық аймағы туралы
ЕРЕЖЕ 1. Жалпы ережелер

      1. «Ақтау теңiз порты» арнайы экономикалық аймағы (бұдан әрi – АЭА) қоса беріліп отырған жоспарға сәйкес теңiз сауда портының аумағында, сондай-ақ Маңғыстау облысы Ақтау қаласының әкiмшiлiк-аумақтық шекарасының шегiндегi аумақтың бөлігінде орналасқан.
      АЭА-ның аумағы 2000 гектарды құрайды және Қазақстан Республикасы аумағының ажырамас бөлiгi болып табылады.
      2. АЭА республика экономикасының дүниежүзілік шаруашылық байланыстар жүйесiне белсендi енуi, тиiмдiлiгi жоғары, соның iшiнде жоғары технологиялық және бәсекеге қабілетті өндiрiстердi құру, өнiмдердiң жаңа түрлерiн шығаруды игеру, инвестицияларды тарту, нарықтық қатынастардың құқықтық нормаларын жетiлдiру, басқарудың және шаруашылық жүргiзудiң қазiргi заманғы әдiстерiн енгiзу, сондай-ақ әлеуметтiк мәселелердi шешу үшiн аймақты жеделдете дамыту мақсатында құрылады.
      3. АЭА-ның қызметі Қазақстан Республикасының Конституциясымен, «Қазақстан Республикасындағы арнайы экономикалық аймақтар туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 21 шілдедегі Заңымен, осы Ережемен және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерімен реттеледі.
      4. АЭА аумағындағы қызметтің басым түрлері:
      1) электр-тұрмыстық аспаптар өндіру;
      2) былғары және оған жататын өнім өндіру;
      3) химиялық өнеркәсіп өнімдерін өндіру;
      4) рәзеңке және пластмасса бұйымдарын өндіру;
      5) өзге бейметалл минералдық өнімдер өндіру;
      6) металлургия өнеркәсібі;
      7) дайын металл бұйымдарын өндіру;
      8) машиналар мен жабдықтар өндіру;
      9) мұнай-химия өнімдерін өндіру;
      10) жинақтау және қосалқы көлік қызметі;
      11) негізгі фармациялық өнімдер, препараттар өндіру болып табылады.

2. АЭА-ны басқару

      5. АЭА-ны басқару «Қазақстан Республикасындағы арнайы экономикалық аймақтар туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы  21 шiлдедегi Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

3. АЭА-ның аумағында салық салу

      6. АЭА-ның аумағында салық салу Қазақстан Республикасының салық заңнамасымен реттеледi.

4. Кедендiк реттеу

      7. АЭА аумағындағы кедендiк реттеу Кеден одағы мен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасының ережелерiне сәйкес жүзеге асырылады.
      8. Еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмi АЭА-ның аумағында немесе оның аумағының бір бөлігінде қолданылуы мүмкін.
      9. Еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен АЭА-ға қатысушы ретiнде қызметтi жүзеге асыру туралы шартқа сәйкес АЭА аумағында қызметтiң басым түрлерiн жүзеге асыратын тұлғалар АЭА аумағына орналастыруға және (немесе) пайдалануға арналған тауарларды орналастырады.
      10. Еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмi қолданылатын АЭА аумағы кедендiк бақылау аймағы болып табылады. Кедендiк бақылау жүргiзу мақсатында АЭА шекаралары оның периметрi бойынша Қазақстан Республикасының кеден заңнамасына сәйкес жайластырылады және жабдықталады.
      11. АЭА аумағында Кеден одағы мен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында айқындалған тәртiппен тауарларды уақытша сақтау орындары құрылуы мүмкiн.
      12. АЭА аумағында еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылған тауарлар, сондай-ақ еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылмаған Кеден одағының тауарлары және өзге де кедендiк рәсiмдермен орналастырылған шетелдiк тауарлар орналастырылуы және пайдаланылуы мүмкiн.
      13. АЭА аумағына әкелiнген және еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылған тауарлар кедендiк баждарды, салықтарды, сондай-ақ тарифтiк емес реттеу шараларын қолдану мақсаттары үшiн Кеден одағының кедендiк аумағынан тыс жерде орналасқан тауарлар ретiнде қаралады.
      14. Тауарларды уақытша сақтауға, кедендiк декларациялауға, кедендiк тазартуға және шығаруға, сондай-ақ АЭА аумағында кедендiк бақылау жүргiзуге байланысты кедендiк операциялар Кеден одағы мен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады.

5. Қоршаған ортаны қорғау

      15. Экологиялық реттеу бөлiгiндегі АЭА қызметі Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады және өмiр сүру сапасын арттырудың экономикалық, әлеуметтiк және экологиялық аспектiлерiнiң теңгерiмi негiзiнде тұрақты дамуға және қоршаған ортаны қорғауға көшу үшiн жағдай жасау арқылы табиғи ресурстарды ұтымды және тиiмдi пайдалануға негiзделедi.

6. Қорытынды ережелер

      16. Осы Ережеде белгiленген шарттар Қазақстан Республикасы Президентiнiң Жарлығымен өзгертiлуi мүмкiн.
      17. АЭА-ны мерзiмiнен бұрын тарату «Қазақстан Республикасындағы арнайы экономикалық аймақтар туралы» Қазақстан Республикасының  2011 жылғы 21 шiлдедегi Заңына сәйкес жүзеге асырылады.
      18. АЭА-ның осы Ережемен реттелмеген қызметi Қазақстан Республикасы мен Кеден одағының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Қазақстан Республикасы Президентінің
2002 жылғы 26 сәуірдегі     
№ 853 Жарлығымен бекітілген   
«Ақтау теңіз порты» арнайы    
экономикалық аймағы туралы ережеге
ҚОСЫМША              

«Ақтау теңіз порты» арнайы экономикалық аймағы аумағының
ЖОСПАРЫ

«Ақтау теңіз порты» арнайы экономикалық аймағының жалпы аумағы = 2000 га

Қазақстан Республикасы
Президентінің    
2012 жылғы     
№ Жарлығына     
2-ҚОСЫМША      

Қазақстан Республикасы
Президентінің    
2002 жылғы 26 сәуірдегі
№ 853 Жарлығымен  
БЕКІТІЛГЕН     

«Ақтау теңіз порты» арнайы экономикалық аймағы жұмыс істеуінің
нысаналы индикаторлары және нысаналы индикаторларға қол
жеткізбеудің дағдарысты деңгейі


р/с

Мақсаттары, міндеттері және көрсеткіштері (атауы)

Өлшем бірлігі

Базалық кезең (2003 – 2011)

2012 жылға қарай қол жеткізу

2017 жылға қарай қол жеткізу

2022 жылға қарай қол жеткізу

2027 жылға қарай қол жеткізу

нысаналы индикатор

дағдарысты деңгейі

нысаналы индикатор

дағдарысты деңгейі

нысаналы индикатор

дағдарысты деңгейі

нысаналы индикатор

дағдарысты деңгейі

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1.

Жалпы инвестиция көлемі, соның ішінде:

млрд. теңге

21,30

21,25

20,00

30

25

35

30

40

35

1)

шетелдік инвестиция көлемі

млрд. теңге

8,1

7,9

7,0

10

8

13

9

18

23

2)

отандық инвестиция  көлемі

млрд. теңге

13,2

13,35

13,0

20

17

22

21

22

12

2.

Арнайы экономикалық аймағының аумағында тауарларды және қызметтерді (жұмыстарды) өндіру көлемі

млрд. теңге

193,16

192,5

188,5

270,34

225,18

315,2

270,34

360,28

315,2

3.

Қатысушылар саны

компаниялар

18

30

20

40

35

47

42

55

48

4.

Арнайы экономикалық аймағының аумағында құрылатын жұмыс орындарының саны

адам

669

660

580

1500

1200

2000

1800

2500

2300

5.

Арнайы экономикалық аймағының аумағындағы өндірістің жалпы көлеміндегі қазақстандық қамту үлесінің орташа мәні

%

50,4

50

50

50

50

50

50

50

50

Қазақстан Республикасы
Президентінің   
2012 жылғы    
№ Жарлығына    
3-ҚОСЫМША     

Қазақстан Республикасы
Президентінің    
2003 жылғы 18 тамыздағы
№ 1166 Жарлығымен  
БЕКІТІЛГЕН      

«Инновациялық технологиялар паркі» арнайы экономикалық аймағы
жұмыс істеуінің нысаналы индикаторлары және нысаналы
индикаторларға қол жеткізбеудің дағдарысты деңгейі


р/с

Мақсаттары, міндеттері және көрсеткіштері (атауы)

Өлшем бірлігі

Базалық кезең

(2012 жыл)

2015 жылға қарай қол жеткізу

2020 жылға қарай қол жеткізу

2028 жылға қарай қол жеткізу

нысаналы индикатор

дағдарысты деңгейі

нысаналы индикатор

дағдарысты деңгейі

нысаналы индикатор

дағдарысты деңгейі

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1.

Жалпы инвестиция көлемі, оның ішінде:

млрд. теңге

5

7

4

12

7

25

15

1)

шетелдік инвестиция көлемі

млрд. теңге

-

-

-

-

-

-

-

2)

отандық инвестиция көлемі

млрд. теңге

5

7

4

12

7

25

15

2.

Арнайы экономикалық аймағының аумағында тауарларды және қызметтерді (жұмыстарды) өндіру көлемі

млрд. теңге

1,89

16

8

26

13

53

33

3.

Қатысушылар саны

компаниялар

46

65

60

95

90

120

100

4.

Арнайы экономикалық аймағының аумағында құрылатын жұмыс орындарының саны

адам

1 268

1 688

1 511

2 718

2 119

5 826

3 640

5.

Арнайы экономикалық аймағының аумағындағы өндірістің жалпы көлеміндегі қазақстандық қамту үлесі

%

50%

50%

40%

50%

40%

50%

40%

6.

Ақпараттық-байланыс технологиялар (АБТ) саласында ғылыми-зерттеу лабараторияларды және оқу кафедраларды ашу жолымен АБТ-ны дамыту

кафедралар

2

4

2

5

3

7

4

Қазақстан Республикасы
Президентінің   
2012 жылғы     
№ Жарлығына    
4-ҚОСЫМША      

Қазақстан Республикасы
Президентінің     
2005 жылғы 6 шілдедегі
№ 1605 Жарлығымен  
БЕКІТІЛГЕН      

«Оңтүстік» арнайы экономикалық аймағы туралы
ЕРЕЖЕ 1. Жалпы ережелер

      1. «Оңтүстік» арнайы экономикалық аймағы (бұдан әрі – АЭА) қоса беріліп отырған жоспарға сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысы Сайрам ауданының аумағында орналасқан.
      АЭА-ның аумағы 200 гектарды құрайды және Қазақстан Республикасы аумағының ажырамас бөлігі болып табылады.
      2. АЭА:
      1) республика экономикасының әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесіне кіруін жандандыру үшін өңірдің үдемелі дамуы, аса тиімді, оның ішінде жоғары технологиялық және бәсекеге қабілетті өндірістер құру, жаңа өнімдер түрін шығаруды игеру, инвестициялар тарту, нарықтық қатынастардың құқықтық нормаларын жетілдіру, шаруашылық және басқару жүйелеріне заманауи тәсілдер түрлерін енгізу, сондай-ақ әлеуметтік проблемаларды шешу;
      2) Қазақстан Республикасының тоқыма, тігін өнеркәсібін және мақтаны қайта өңдеу өндірістегі өнеркәсіптерін дамыту;
      3) тоқыма өнеркәсібін дамыту;
      4) дайын тоқыма өнімдерін өндіру үшін әлемдік сауда маркілерінің өндірушілерін тарту;
      5) жоғары технологиялық өндірістер құру, өндірілетін тоқыма өнімдерінің сапасын жақсарту және түр-түрін көбейту мақсаттарында құрылады.
      3. АЭА-ның қызметі Қазақстан Республикасының Конституциясымен, «Қазақстан Республикасындағы арнайы экономикалық аймақтар туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 21 шілдедегі Заңымен, осы Ережемен және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерімен реттеледі.
      4. АЭА аумағындағы қызметтің басым түрлері:
      1) киiмнен басқа дайын тоқыма бұйымдарын өндіру;
      2) трикотаж бұйымдарын өндіру;
      3) тоқыма материалдарынан тiгiлетiн киiм өндіру;
      4) жiбек маталар мен солардың негiзiнде жасалатын бұйымдар өндіру;
      5) мата емес тоқыма материалдар мен солардан жасалған бұйымдар өндіру;
      6) кiлемдер, кiлем бұйымдары мен гобелендер өндіру;
      7) мақта целлюлозасы мен одан туынды өнiмдер өндіру;
      8) мақта шикiзатынан жоғары сапалы қағаз өндіру;
      9) терi бұйымдарын өндіру болып табылады.

2. АЭА-ны басқару

      5. АЭА-ны басқару «Қазақстан Республикасындағы арнайы экономикалық аймақтар туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы  21 шiлдедегi Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

3. АЭА-ның аумағында салық салу

      6. АЭА-ның аумағында салық салу Қазақстан Республикасының салық заңнамасымен реттеледi.

4. Кедендiк реттеу

      7. АЭА аумағындағы кедендiк реттеу Кеден одағы мен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасының ережелерiне сәйкес жүзеге асырылады.
      8. Еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмi АЭА-ның аумағында немесе оның аумағының бір бөлігінде қолданылуы мүмкін.
      9. Еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен АЭА-ға қатысушы ретiнде қызметтi жүзеге асыру туралы шартқа сәйкес АЭА аумағында қызметтiң басым түрлерiн жүзеге асыратын тұлғалар АЭА аумағына орналастыруға және (немесе) пайдалануға арналған тауарларды орналастырады.
      10. Еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмi қолданылатын АЭА аумағы кедендiк бақылау аймағы болып табылады. Кедендiк бақылау жүргiзу мақсатында АЭА шекаралары оның периметрi бойынша Қазақстан Республикасының кеден заңнамасына сәйкес жайластырылады және жабдықталады.
      11. АЭА аумағында Кеден одағы мен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында айқындалған тәртiппен тауарларды уақытша сақтау орындары құрылуы мүмкiн.
      12. АЭА аумағында еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылған тауарлар, сондай-ақ еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылмаған Кеден одағының тауарлары және өзге де кедендiк рәсiмдермен орналастырылған шетелдiк тауарлар орналастырылуы және пайдаланылуы мүмкiн.
      13. АЭА аумағына әкелiнген және еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылған тауарлар кедендiк баждарды, салықтарды, сондай-ақ тарифтiк емес реттеу шараларын қолдану мақсаттары үшiн Кеден одағының кедендiк аумағынан тыс жерде орналасқан тауарлар ретiнде қаралады.
      14. Тауарларды уақытша сақтауға, кедендiк декларациялауға, кедендiк тазартуға және шығаруға, сондай-ақ АЭА аумағында кедендiк бақылау жүргiзуге байланысты кедендiк операциялар Кеден одағы мен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады.

5. Қоршаған ортаны қорғау

      15. Экологиялық реттеу бөлiгiндегі АЭА қызметі Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады және өмiр сүру сапасын арттырудың экономикалық, әлеуметтiк және экологиялық аспектiлерiнiң теңгерiмi негiзiнде тұрақты дамуға және қоршаған ортаны қорғауға көшу үшiн жағдай жасау арқылы табиғи ресурстарды ұтымды және тиiмдi пайдалануға негiзделедi.

6. Қорытынды ережелер

      16. Осы Ережеде белгiленген шарттар Қазақстан Республикасы Президентiнiң Жарлығымен өзгертiлуi мүмкiн.
      17. АЭА-ны мерзiмiнен бұрын тарату «Қазақстан Республикасындағы арнайы экономикалық аймақтар туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 21 шiлдедегi Заңына сәйкес жүзеге асырылады.
      18. АЭА-ның осы Ережемен реттелмеген қызметi Қазақстан Республикасы мен Кеден одағының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Қазақстан Республикасы Президентінің
2005 жылғы 6 шілдедегі      
№ 1605 Жарлығымен бекітілген   
«Оңтүстік» арнайы экономикалық  
аймағы туралы ережеге       
ҚОСЫМША              

«Оңтүстік» арнайы экономикалық аймағы аумағының
ЖОСПАРЫ

 

«Оңтүстік» арнайы экономикалық аймағының жалпы аумағы = 200 га

Қазақстан Республикасы
Президентінің    
2012 жылғы     
№ Жарлығына     
5-ҚОСЫМША      

Қазақстан Республикасы
Президентінің    
2005 жылғы 6 шілдедегі
№ 1605 Жарлығымен 
БЕКІТІЛГЕН     

«Оңтүстік» арнайы экономикалық аймағы жұмыс істеуінің нысаналы
индикаторлары және нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің
дағдарысты деңгейі


р/с

Мақсаттары, міндеттері және көрсеткіштері (атауы)

Өлшем бірлігі

Базалық кезең (2012 жыл)

2015 жылға қарай қол жеткізу

2020 жылға қарай қол жеткізу

2025 жылға қарай қол жеткізу

2030 жылға қарай қол жеткізу

нысаналы индикатор

дағдарысты деңгейі

нысаналы индикатор

дағдарысты деңгейі

нысаналы индикатор

дағдарысты деңгейі

нысаналы индикатор

дағдарысты деңгейі

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1.

Жалпы инвестиция көлемі, оның ішінде:

млрд. теңге

26,1

32,8

27,1

38,6

32,8

43,5

38,6

51,2

43,5

1)

шетелдік инвестиция көлемі

млрд. теңге

-

2,3

1,0

4,5

2,3

5,1

4,5

7,3

5,1

2)

отандық инвестиция көлемі

млрд. теңге

26,1

30,5

26,1

34,1

30,5

38,4

34,1

43,9

38,4

2.

Арнайы экономикалық аймағының аумағында тауарларды және қызметтерді (жұмыстарды) өндіру көлемі

млрд. теңге

0,8

9,8

5,2

18,8

9,8

36,8

18,8

45,8

36,8

3.

Өңір экономикасының шикізаттық емес секторында инвестициялардың жыл сайынғы өсімі (өңдеуші өнеркәсіп)

%

0,075

0,3

0,15

0,3

0,15

0,3

0,15

0,3

0,15

4.

Қатысушылар саны

компаниялар

5

7

5

10

7

12

10

15

12

5.

Арнайы экономикалық аймағының аумағында құрылатын жұмыс  орындарының саны

адам

484

3 000

1 500

3 500

3 000

4 200

3 500

5 000

4 200

6.

Арнайы экономикалық аймағының аумағындағы өндірістің жалпы көлеміндегі қазақстандық қамту үлесі

%

70

70

30

70

30

70

30

70

30

7.

Арнайы экономикалық аймағының аумағында жалпы өндiрiс көлемiндегi өнiм экспортының үлесі

%

50

50

30

50

30

50

30

50

30

Қазақстан Республикасы
Президентінің    
2012 жылғы     
№ Жарлығына    
6-ҚОСЫМША    

Қазақстан Республикасы
Президентінің   
2008 жылғы 15 қаңтардағы
№ 512 Жарлығымен 
БЕКІТІЛГЕН    

«Бурабай» арнайы экономикалық аймағы туралы
ЕРЕЖЕ 1. Жалпы ережелер

      1. «Бурабай» арнайы экономикалық аймағы (бұдан әрі – АЭА) қоса беріліп отырған жоспарға сәйкес Ақмола облысы Бурабай ауданының аумағында орналасқан.
      АЭА-ның аумағы 370 гектарды құрайды және Қазақстан Республикасы аумағының ажырамас бөлігі болып табылады.
      2. АЭА:
      1) келетін қазақстандық және шетелдік туристердің қажеттілігін қамтамасыз етуге және қанағаттандыруға аса тиімді, бәсекеге қабілетті туристік инфрақұрылымды дамыту; экологиялық таза көлікті, оның ішінде демалудың барлық объектілеріне қол жетімділікті қамтамасыз ету мақсатында шағын авиацияны пайдалану үшін базаны құру; туристерге қызмет көрсету үшін бірыңғай ақпараттық база құру;
      2) инвестициялық жобаларды іске асыру үшін отандық және шетелдік инвестицияларды тарту, қолайлы инвестициялық ахуал құру, сондай-ақ әлеуметтік проблемаларды шешу мақсаттарында құрылады.
      3. АЭА-ның қызметі Қазақстан Республикасының Конституциясымен, «Қазақстан Республикасындағы арнайы экономикалық аймақтар туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 21 шілдедегі Заңымен, осы Ережемен және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерімен реттеледі.
      4. АЭА аумағындағы қызметтің басым түрлері:
      1) туристiк қызмет көрсету;
      2) саяхатшыларды орналастыру орындары, санаторий және сауықтыру объектілерді мынадай шарттарды сақтай отырып, салу және пайдалануға беру:
      2.1) салынып және пайдалануға беріліп жатқан ойын бизнесімен байланысты емес объектілер;
      2.2) салу және пайдалануға беру жобалау-сметалық құжаттамаға сәйкес жүзеге асыру болып табылады.

2. АЭА-ны басқару

      5. АЭА-ны басқару «Қазақстан Республикасындағы арнайы экономикалық аймақтар туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы  21 шiлдедегi Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

3. АЭА-ның аумағында салық салу

      6. АЭА-ның аумағында салық салу Қазақстан Республикасының салық заңнамасымен реттеледi.

4. Кедендiк реттеу

      7. АЭА аумағындағы кедендiк реттеу Кеден одағы мен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасының ережелерiне сәйкес жүзеге асырылады.
      8. Еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмi қызметтің басым түрлері жүзеге асырылатын АЭА аумағының бір бөлігінде қолданылады.
      9. Еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен АЭА-ға қатысушы ретiнде қызметтi жүзеге асыру туралы шартқа сәйкес АЭА аумағында қызметтiң басым түрлерiн жүзеге асыратын тұлғалар АЭА аумағына орналастыруға және (немесе) пайдалануға арналған тауарларды орналастырады.
      10. Еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмi қолданылатын АЭА аумағы кедендiк бақылау аймағы болып табылады. Кедендiк бақылау жүргiзу мақсатында АЭА шекаралары оның периметрi бойынша Қазақстан Республикасының кеден заңнамасына сәйкес жайластырылады және жабдықталады.
      11. АЭА аумағында Кеден одағы мен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында айқындалған тәртiппен тауарларды уақытша сақтау орындары құрылуы мүмкiн.
      12. АЭА аумағында еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылған тауарлар, сондай-ақ еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылмаған Кеден одағының тауарлары және өзге де кедендiк рәсiмдермен орналастырылған шетелдiк тауарлар орналастырылуы және пайдаланылуы мүмкiн.
      13. АЭА аумағына әкелiнген және еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылған тауарлар кедендiк баждарды, салықтарды, сондай-ақ тарифтiк емес реттеу шараларын қолдану мақсаттары үшiн Кеден одағының кедендiк аумағынан тыс жерде орналасқан тауарлар ретiнде қаралады.
      14. Тауарларды уақытша сақтауға, кедендiк декларациялауға, кедендiк тазартуға және шығаруға, сондай-ақ АЭА аумағында кедендiк бақылау жүргiзуге байланысты кедендiк операциялар Кеден одағы мен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады.

5. Қоршаған ортаны қорғау

      15. Экологиялық реттеу бөлiгiндегі АЭА қызметі Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады және өмiр сүру сапасын арттырудың экономикалық, әлеуметтiк және экологиялық аспектiлерiнiң теңгерiмi негiзiнде тұрақты даму және қоршаған ортаны қорғауға көшу үшiн жағдай жасау арқылы табиғи ресурстарды ұтымды және тиiмдi пайдалануға негiзделедi.

6. Қорытынды ережелер

      16. Осы Ережеде белгiленген шарттар Қазақстан Республикасы Президентiнiң Жарлығымен өзгертiлуi мүмкiн.
      17. АЭА-ны мерзiмiнен бұрын тарату «Қазақстан Республикасындағы арнайы экономикалық аймақтар туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 21 шiлдедегi Заңына сәйкес жүзеге асырылады.
      18. АЭА-ның осы Ережемен реттелмеген қызметi Қазақстан Республикасы мен Кеден одағының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Қазақстан Республикасы Президентінің
2008 жылғы 15 қаңтардағы     
№ 512 Жарлығымен бекітілген   
«Бурабай» арнайы экономикалық  
аймағы туралы ережеге      
ҚОСЫМША              

«Бурабай» арнайы экономикалық аймағы аумағының
ЖОСПАРЫ

«Бурабай» арнайы экономикалық аймағының жалпы аумағы = 370 га

Қазақстан Республикасы
Президентінің    
2012 жылғы     
№ Жарлығына     
7-ҚОСЫМША      

Қазақстан Республикасы
Президентінің    
2008 жылғы 15 қаңтардағы
№ 512 Жарлығымен  
БЕКІТІЛГЕН      

«Бурабай» арнайы экономикалық аймағы жұмыс істеуінің нысаналы
индикаторлары және нысаналы индикаторларға қол жеткізбеудің
дағдарысты деңгейі

№ р/с

Мақсаттары, міндеттері және көрсеткіштері (атауы)

Өлшем бірлігі

Базалық кезең (2012 жыл)

2015 жылға қарай қол жеткізу

2017 жылға қарай қол жеткізу

нысаналы индикатор

дағдарысты деңгейі

нысаналы индикатор

дағдарысты деңгейі

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Жалпы инвестиция көлемі, оның ішінде:

млрд. теңге

4

5

3

8

5

1)

шетелдік инвестиция көлемі

млрд. теңге

2

2,5

1,5

4

2,5

2)

отандық инвестиция көлемі

млрд. теңге

2

2,5

1,5

4

2,5

2.

Арнайы экономикалық аймағының аумағында тауарларды және қызметтерді (жұмыстарды) өндіру көлемі

млрд. теңге

1,78

6,512

5,18

16,132

11,248

3.

Қатысушылар саны

компаниялар

1

1

1

1

1

4.

Арнайы экономикалық аймағының аумағында құрылатын жұмыс орындарының саны

адам

540

1970

1680

3940

3480

5.

Арнайы экономикалық аймағының аумағындағы өндірістің жалпы көлеміндегі қазақстандық қамту үлесі

%

100

100

-

100

-

О проекте Указа Президента Республики Казахстан "О внесении изменений и дополнений в некоторые указы Президента Республики Казахстан по вопросам специальных экономических зон"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2012 года № 1737

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      внести на рассмотрение Президента Республики Казахстан проект Указа Президента Республики Казахстан «О внесении изменений и дополнений в некоторые указы Президента Республики Казахстан по вопросам специальных экономических зон».

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

О внесении изменений и дополнений
в некоторые указы Президента Республики Казахстан по вопросам
специальных экономических зон

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 21 июля 2011 года «О специальных экономических зонах в Республике Казахстан»ПОСТАНОВЛЯЮ:
      1. Утвердить прилагаемые изменения и дополнения, которые вносятся в некоторые указы Президента Республики Казахстан.
      2. Настоящий Указ вводится в действие со дня подписания.

      Президент
      Республики Казахстан                       Н.Назарбаев

УТВЕРЖДЕНЫ        
Указом Президента    
Республики Казахстан   
от  года №        

Изменения и дополнения,
которые вносятся в некоторые указы
Президента Республики Казахстан

      1. В Указ Президента Республики Казахстан от 26 апреля 2002 года № 853 «О создании специальной экономической зоны «Морпорт Актау»(САПП Республики Казахстан, 2002 г., № 10, ст. 94; 2003 г., № 8, ст. 79; № 49, ст. 558; 2005 г., № 32, ст. 424; 2007 г., № 3, ст. 35; 2008 г., № 38, ст. 404; № 44, ст. 495; 2009 г., № 40, ст. 388):
      1) пункт 2 изложить в следующей редакции:
      «2. Утвердить прилагаемые:
      1) Положение о специальной экономической зоне «Морпорт Актау»;
      2) целевые индикаторы функционирования и критический уровень недостижения целевых индикаторов специальной экономической зоны «Морпорт Актау».»;
      2) Положение о специальной экономической зоне «Морпорт Актау» изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему Указу;
      3) дополнить целевыми индикаторами функционирования и критическим уровнем недостижения целевых индикаторов специальной экономической зоны «Морпорт Актау» согласно приложению 2 к настоящему Указу.
      2. В Указ Президента Республики Казахстан от 18 августа 2003 года № 1166 «О создании специальной экономической зоны «Парк инновационных технологий» (САПП Республики Казахстан, 2003 г., № 33, ст. 322; 2005 г., № 30, ст. 383; 2008 г., № 38, ст. 404; 2009 г., № 40, ст. 388; 2012 г., № 6, ст. 114):
      1) пункт 2 изложить в следующей редакции:
      «2. Утвердить прилагаемые:
      1) Положение о СЭЗ;
      2) целевые индикаторы функционирования и критический уровень
недостижения целевых индикаторов СЭЗ.»;
      2) в Положении о специальной экономической зоне, утвержденном вышеназванным Указом:
      абзац первый пункта 3 изложить в следующей редакции:
      «3. Приоритетными видами деятельности на территории СЭЗ являются:»;
      3) дополнить целевыми индикаторами функционирования и критическим уровнем недостижения целевых индикаторов специальной экономической зоны согласно приложению 3 к настоящему Указу.
      3. В Указ Президента Республики Казахстан от 6 июля 2005 года № 1605 «О создании специальной экономической зоны «Оңтүстік» (САПП Республики Казахстан, 2005 г., № 28, ст. 344; 2008 г., № 41, ст. 455):
      1) пункт 2 изложить в следующей редакции:
      «2. Утвердить прилагаемые:
      1) Положение о специальной экономической зоне «Оңтүстік»;
      2) целевые индикаторы функционирования и критический уровень недостижения целевых индикаторов специальной экономической зоны «Оңтүстік».»;
      2) Положение о специальной экономической зоне «Оңтүстік» изложить в новой редакции согласно приложению 4 к настоящему Указу;
      3) дополнить целевыми индикаторами функционирования и критическим уровнем недостижения целевых индикаторов специальной экономической зоны «Оңтүстік» согласно приложению 5 к настоящему Указу.
      4. В Указ Президента Республики Казахстан от 15 января 2008 года № 512 «О создании специальной экономической зоны «Бурабай» (САПП Республики Казахстан, 2008 г., № 2, ст. 21):
      1) пункт 2 изложить в следующей редакции:
      «2. Утвердить прилагаемые:
      1) Положение о СЭЗ;
      2) целевые индикаторы функционирования и критический уровень недостижения целевых индикаторов СЭЗ.»;
      2) Положение о специальной экономической зоне изложить в новой редакции согласно приложению 6 к настоящему Указу;
      3) дополнить целевыми индикаторами функционирования и критическим уровнем недостижения целевых индикаторов специальной экономической зоны согласно приложению 7 к настоящему Указу.

ПРИЛОЖЕНИЕ 1   
к Указу Президента 
Республики Казахстан
от  2012 года №    

УТВЕРЖДЕНО     
Указом Президента  
Республики Казахстан 
от 26 апреля 2002 года № 853

ПОЛОЖЕНИЕ
о специальной экономической зоне «Морпорт Актау» 1. Общие положения

      1. Специальная экономическая зона «Морпорт Актау» (далее — СЭЗ) расположена на территории морского торгового порта, а также на части территории в пределах административно-территориальных границ города Актау Мангистауской области согласно прилагаемому плану.
      Территория СЭЗ составляет 2000 гектара и является неотъемлемой частью территории Республики Казахстан.
      2. СЭЗ создается в целях ускоренного развития региона для активизации вхождения экономики республики в систему мировых хозяйственных связей, создания высокоэффективных, в том числе высокотехнологичных и конкурентоспособных производств, освоения выпуска новых видов продукции, привлечения инвестиций, совершенствования правовых норм рыночных отношений, внедрения современных методов управления и хозяйствования, а также решения социальных проблем.
      3. Деятельность СЭЗ регулируется Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан от 21 июля 2011 года «О специальных экономических зонах в Республике Казахстан», настоящим Положением и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.
      4. Приоритетными видами деятельности на территории СЭЗ являются:
      1) производство электробытовых приборов;
      2) производство кожаной и относящейся к ней продукции;
      3) производство продуктов химической промышленности;
      4) производство резиновых и пластмассовых изделий;
      5) производство прочей неметаллической минеральной продукции;
      6) металлургическая промышленность;
      7) производство готовых металлических изделий;
      8) производство машин и оборудования;
      9) производство нефтехимической продукции;
      10) складское хозяйство и вспомогательная транспортная деятельность;
      11) производство основных фармацевтических продуктов и препаратов.

2. Управление СЭЗ

      5. Управление СЭЗ осуществляется в соответствии с Законом Республики Казахстан от 21 июля 2011 года «О специальных экономических зонах в Республике Казахстан».

3. Налогообложение на территории СЭЗ

      6. Налогообложение на территории СЭЗ регулируется налоговым законодательством Республики Казахстан.

4. Таможенное регулирование

      7. Таможенное регулирование на территории СЭЗ осуществляется в соответствии с положениями таможенного законодательства Таможенного союза и Республики Казахстан.
      8. Таможенная процедура свободной таможенной зоны может применяться на территории СЭЗ или на части ее территории.
      9. Под таможенную процедуру свободной таможенной зоны помещаются товары, предназначенные для размещения и (или) использования на территории СЭЗ лицами, осуществляющими приоритетные виды деятельности на территории СЭЗ в соответствии с договором об осуществлении деятельности в качестве участника СЭЗ.
      10. Территория СЭЗ, на которой применяется таможенная процедура свободной таможенной зоны, является зоной таможенного контроля. В целях проведения таможенного контроля границы СЭЗ по ее периметру обустраиваются и оборудуются в соответствии с таможенным законодательством Республики Казахстан.
      11. На территории СЭЗ могут создаваться места временного хранения товаров в порядке, определенном таможенным законодательством Таможенного союза и Республики Казахстан.
      12. На территории СЭЗ могут размещаться и использоваться товары, помещенные под таможенную процедуру свободной таможенной зоны, а также товары Таможенного союза, не помещенные под таможенную процедуру свободной таможенной зоны, и иностранные товары, помещенные под иные таможенные процедуры.
      13. Товары, ввезенные на территорию СЭЗ и помещенные под таможенную процедуру свободной таможенной зоны, рассматриваются как находящиеся вне таможенной территории Таможенного союза для целей применения таможенных пошлин, налогов, а также мер нетарифного регулирования.
      14. Таможенные операции, связанные с временным хранением, таможенным декларированием, таможенной очисткой и выпуском товаров, а также проведением таможенного контроля на территории СЭЗ, осуществляются в порядке, определенном таможенным законодательством Таможенного союза и Республики Казахстан.

5. Охрана окружающей среды

      15. Деятельность СЭЗ в части экологического регулирования осуществляется в соответствии с экологическим законодательством Республики Казахстан и основана на рациональном и эффективном использовании природных ресурсов посредством создания условий для перехода к устойчивому развитию и охране окружающей среды на основе баланса экономических, социальных и экологических аспектов повышения качества жизни.

6. Заключительные положения

      16. Условия, установленные в настоящем Положении, могут изменяться Указом Президента Республики Казахстан.
      17. Досрочное упразднение СЭЗ осуществляется в соответствии с Законом Республики Казахстан от 21 июля 2011 года «О специальных экономических зонах в Республике Казахстан».
      18. Деятельность СЭЗ, не урегулированная настоящим Положением, осуществляется в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан и Таможенного союза.

ПРИЛОЖЕНИЕ               
к Положению о специальной экономической
зоне «Морпорт Актау», утвержденному 
Указом Президента Республики Казахстан
от 26 апреля 2002 года № 853     

ПЛАН
территории специальной экономической зоны «Морпорт Актау»

Общая территория специальной экономической зоны
«Морпорт Актау» = 2000 га

ПРИЛОЖЕНИЕ 2    
к Указу Президента   
Республики Казахстан  
от 2012 года №     

УТВЕРЖДЕНО     
Указом Президента  
Республики Казахстан 
от 26 апреля 2002 года № 853

ЦЕЛЕВЫЕ ИНДИКАТОРЫ
функционирования и критический уровень
недостижения целевых индикаторов специальной экономической
зоны «Морпорт Актау»

№ п/п

Цели, задачи и показатели (наименования)

Единица измерения

Базовый период (2003 - 2011)

Достижение к 2012 году

Достижение к 2017 году

Достижение к 2022 году

Достижение к 2027 году

целевой индикатор

крити-
ческий уровень

целевой индикатор

крити-
ческий уровень

целевой индикатор

крити-
ческий уровень

целевой индикатор

крити-
ческий уровень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1.

Общий объем инвестиций, в том числе:

млрд. тенге

21,30

21,25

20,00

30

25

35

30

40

35

1)

объем иностранных инвестиций

млрд. тенге

8,1

7,9

7,0

10

8

13

9

18

23

2)

объем отечественных инвестиций

млрд. тенге

13,2

13,35

13,0

20

17

22

21

22

12

2.

Объем производства товаров и услуг (работ) на территории специальной экономической зоны

млрд. тенге

193,16

192,5

188,5

270,34

225,18

315,2

270,34

360,28

315,2

3.

Количество участников

компании

18

30

20

40

35

47

42

55

48

4.

Количество рабочих мест, создаваемых на территории специальной экономической зоны

человек

669

660

580

1500

1200

2000

1800

2500

2300

5.

Среднее значение доли казахстанского содержания в общем объеме производства на территории специальной экономической зоны

%

50,4

50

50

50

50

50

50

50

50

ПРИЛОЖЕНИЕ 3     
к Указу Президента    
Республики Казахстан   
от  2012 года №      

УТВЕРЖДЕНО       
Указом Президента    
Республики Казахстан    
от 18 августа 2003 года № 1116 

ЦЕЛЕВЫЕ ИНДИКАТОРЫ
функционирования и критический уровень
недостижения целевых индикаторов специальной экономической
зоны «Парк инновационных технологий»

№ п/п

Цели, задачи и показатели (наименования)

Единица измерения

Базовый период
(2012 год)

Достижение к 2015 году

Достижение к 2020 году

Достижение к 2028 году

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1.

Общий объем инвестиций, в том числе:

млрд. тенге

5

7

4

12

7

25

15

1)

объем иностранных инвестиций

млрд. тенге

-

-

-

-

-

-

-

2)

объем отечественных инвестиций

млрд. тенге

5

7

4

12

7

25

15

2.

Объем производства товаров и услуг (работ) на территории специальной экономической зоны

млрд. тенге

1,89

16

8

26

13

53

33

3.

Количество участников

компании

46

65

60

95

90

120

100

4.

Количество рабочих мест, создаваемых на территории специальной экономической зоны

человек

1268

1688

1 511

2 718

2 119

5 826

3 640

5.

Доля казахстанского содержания в общем объеме производства на территории специальной экономической зоны

%

50 %

50 %

40 %

50 %

40 %

50 %

40 %

6.

Развитие информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) путем открытия научно-исследовательских лабораторий и учебных кафедр в области ИКТ

кафедры

2

4

2

5

3

7

4

ПРИЛОЖЕНИЕ 4     
к Указу Президента   
Республики Казахстан  
от  2012 года №    

УТВЕРЖДЕНО      
Указом Президента   
Республики Казахстан 
от 6 июля 2005 года № 1605

ПОЛОЖЕНИЕ
о специальной экономической зоне «Оңтүстік» 1. Общие положения

      1. Специальная экономическая зона «Оңтүстік» (далее - СЭЗ) расположена на территории Сайрамского района Южно-Казахстанской области согласно прилагаемому плану.
      Территория СЭЗ составляет 200 гектаров и является неотъемлемой частью территории Республики Казахстан.
      2. СЭЗ создается в целях:
      1) ускоренного развития региона для активизации вхождения экономики республики в систему мировых хозяйственных связей, создания высокоэффективных, в том числе высокотехнологичных и конкурентоспособных производств, освоения выпуска новых видов продукции, привлечения инвестиций, совершенствования правовых норм рыночных отношений, внедрения современных методов управления и хозяйствования, а также решения социальных проблем;
      2) развития предприятий хлопкоперерабатывающего производства, текстильной и швейной промышленности Республики Казахстан;
      3) развития текстильной промышленности;
      4) привлечения производителей мировых торговых марок для производства текстильной продукции;
      5) создания высокотехнологичных производств, улучшения качества и расширения ассортимента производимой текстильной продукции.
      3. Деятельность СЭЗ регулируется Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан от 21 июля 2011 года «О специальных экономических зонах в Республике Казахстан», настоящим Положением и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.
      4. Приоритетными видами деятельности на территории СЭЗ являются:
      1) производство готовых текстильных изделий, кроме одежды;
      2) производство трикотажных изделий;
      3) производство одежды из текстильных материалов;
      4) производство шелковых тканей и изделий на их основе;
      5) производство нетканых текстильных материалов и изделий из них;
      6) производство ковров, ковровых изделий и гобеленов;
      7) производство хлопковой целлюлозы и ее производных;
      8) производство высококачественной бумаги из хлопкового сырья;
      9) производство изделий из кожи.

2. Управление СЭЗ

      5. Управление СЭЗ осуществляется в соответствии с Законом Республики Казахстан от 21 июля 2011 года «О специальных экономических зонах в Республике Казахстан».

3. Налогообложение на территории СЭЗ

      6. Налогообложение на территории СЭЗ регулируется налоговым законодательством Республики Казахстан.

4. Таможенное регулирование

      7. Таможенное регулирование на территории СЭЗ осуществляется в соответствии с положениями таможенного законодательства Таможенного союза и Республики Казахстан.
      8. Таможенная процедура свободной таможенной зоны может применяться на территории СЭЗ или на части ее территории.
      9. Под таможенную процедуру свободной таможенной зоны помещаются товары, предназначенные для размещения и (или) использования на территории СЭЗ лицами, осуществляющими приоритетные виды деятельности на территории СЭЗ в соответствии с договором об осуществлении деятельности в качестве участника СЭЗ.
      10. Территория СЭЗ, на которой применяется таможенная процедура свободной таможенной зоны, является зоной таможенного контроля. В целях проведения таможенного контроля границы СЭЗ по ее периметру обустраиваются и оборудуются в соответствии с таможенным законодательством Республики Казахстан.
      11. На территории СЭЗ могут создаваться места временного хранения товаров в порядке, определенном таможенным законодательством Таможенного союза и Республики Казахстан.
      12. На территории СЭЗ могут размещаться и использоваться товары, помещенные под таможенную процедуру свободной таможенной зоны, а также товары Таможенного союза, не помещенные под таможенную процедуру свободной таможенной зоны, и иностранные товары, помещенные под иные таможенные процедуры.
      13. Товары, ввезенные на территорию СЭЗ и помещенные под таможенную процедуру свободной таможенной зоны, рассматриваются как находящиеся вне таможенной территории Таможенного союза для целей применения таможенных пошлин, налогов, а также мер нетарифного регулирования.
      14. Таможенные операции, связанные с временным хранением, таможенным декларированием, таможенной очисткой и выпуском товаров, а также проведением таможенного контроля на территории СЭЗ, осуществляются в порядке, определенном таможенным законодательством Таможенного союза и Республики Казахстан.

5. Охрана окружающей среды

      15. Деятельность СЭЗ в части экологического регулирования осуществляется в соответствии с экологическим законодательством Республики Казахстан и основана на рациональном и эффективном использовании природных ресурсов посредством создания условий для перехода к устойчивому развитию и охране окружающей среды на основе баланса экономических, социальных и экологических аспектов повышения качества жизни.

6. Заключительные положения

      16. Условия, установленные в настоящем Положении, могут изменяться Указом Президента Республики Казахстан.
      17. Досрочное упразднение СЭЗ осуществляется в соответствии с Законом Республики Казахстан от 21 июля 2011 года «О специальных экономических зонах в Республике Казахстан».
      18. Деятельность СЭЗ, не урегулированная настоящим Положением, осуществляется в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан и Таможенного союза.

ПРИЛОЖЕНИЕ           
к Положению о специальной экономической
зоне «Оңтүстік», утвержденному    
Указом Президента Республики Казахстан 
от 6 июля 2005 года № 1605      

ПЛАН
территории специальной экономической зоны «Оңтүстік»

Общая территория специальной экономической зоны
«Оңтүстік» = 200 га

ПРИЛОЖЕНИЕ 5        
к Указу Президента      
Республики Казахстан     
от  2012 года №       

УТВЕРЖДЕНО        
Указом Президента     
Республики Казахстан    
от 6 июля 2005 года № 1605  

ЦЕЛЕВЫЕ ИНДИКАТОРЫ
функционирования и критический уровень
недостижения целевых индикаторов специальной экономической
зоны «Оңтүстік»

№ п/п

Цели, задачи и показатели (наименования)

Единица измерения

Базовый период (2012 год)

Достижение к 2015 году

Достижение к 2020 году

Достижение к 2025 году

Достижение к 2030 году

целевой индикатор

крити-
ческий уровень

целевой индикатор

крити-
ческий уровень

целевой индикатор

крити-
ческий уровень

целевой индикатор

крити-
ческий уровень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1.

Общий объем инвестиций, в том числе:

млрд. тенге

26,1

32,8

27,1

38,6

32,8

43,5

38,6

51,2

43,5

1)

объем иностранных инвестиций

млрд. тенге


2,3

1,0

4,5

2,3

5,1

4,5

7,3

5,1

2)

объем отечественных инвестиций

млрд. тенге

26,1

30,5

26,1

34,1

30,5

38,4

34,1

43,9

38,4

2.

Объем производства товаров и услуг (работ) на территории специальной экономической зоны

млрд. тенге

0,8

9,8

5,2

18,8

9,8

36,8

18,8

45,8

36,8

3.

Ежегодный прирост инвестиций в несырьевые секторы экономики региона (обрабатывающая промышленность)

%

0,075

0,3

0,15

0,3

0,15

0,3

0,15

0,3

0,15

4.

Количество участников

компании

5

7

5

10

7

12

10

15

12

5.

Количество рабочих мест, создаваемых на территории специальной экономической зоны

человек

484

3 000

1 500

3 500

3 000

4 200

3 500

5 000

4 200

6.

Доля казахстанского содержания в общем объеме производства на территории специальной экономической зоны

%

70

70

30

70

30

70

30

70

30

7.

Доля экспорта продукции в общем объеме производства на территории специальной экономической зоны

%

50

50

30

50
 
 

30

50

30

50

30

ПРИЛОЖЕНИЕ 6       
к Указу Президента    
Республики Казахстан  
от  2012 года №     

УТВЕРЖДЕНО      
Указом Президента    
Республики Казахстан   
от 15 января 2008 года № 512

ПОЛОЖЕНИЕ
о специальной экономической зоне «Бурабай» 1. Общие положения

      1. Специальная экономическая зона «Бурабай» (далее - СЭЗ) расположена на территории Бурабайского района Акмолинской области согласно прилагаемому плану.
      Территория СЭЗ составляет 370 гектаров и является неотъемлемой частью территории Республики Казахстан.
      2. СЭЗ создается в целях:
      1) развития высокоэффективной, конкурентоспособной туристской инфраструктуры, способной обеспечить и удовлетворить потребности прибывающих казахстанских и зарубежных туристов; создания базы для использования экологически чистого транспорта, в том числе малой авиации, с целью обеспечения доступа ко всем объектам отдыха; создания единой информационной базы для обслуживания туристов;
      2) создания благоприятного инвестиционного климата, привлечения отечественных и зарубежных инвестиций для реализации инвестиционных проектов, а также решения социальных проблем.
      3. Деятельность СЭЗ регулируется Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан от 21 июля 2011 года «О специальных экономических зонах в Республике Казахстан», настоящим Положением и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.
      4. Приоритетными видами деятельности на территории СЭЗ являются:
      1) оказание туристских услуг;
      2) строительство и ввод в эксплуатацию мест размещения туристов, санаторных и оздоровительных объектов при соблюдении следующих условий: строящиеся и вводимые в эксплуатацию объекты не связаны с игорным бизнесом; строительство и ввод в эксплуатацию осуществляются в соответствии с проектно-сметной документацией.

2. Управление СЭЗ

      5. Управление СЭЗ осуществляется в соответствии с Законом Республики Казахстан от 21 июля 2011 года «О специальных экономических зонах в Республике Казахстан».

3. Налогообложение на территории СЭЗ

      6. Налогообложение на территории СЭЗ регулируется налоговым законодательством Республики Казахстан.

4. Таможенное регулирование

      7. Таможенное регулирование на территории СЭЗ осуществляется в соответствии с положениями таможенного законодательства Таможенного союза и Республики Казахстан.
      8. Таможенная процедура свободной таможенной зоны применяется на части территории СЭЗ, на которой будут осуществляться приоритетные виды деятельности.
      9. Под таможенную процедуру свободной таможенной зоны помещаются товары, предназначенные для размещения и (или) использования на территории СЭЗ лицами, осуществляющими приоритетные виды деятельности на территории СЭЗ в соответствии с договором об осуществлении деятельности в качестве участника СЭЗ.
      10. Территория СЭЗ, на которой применяется таможенная процедура свободной таможенной зоны, является зоной таможенного контроля. В целях проведения таможенного контроля границы СЭЗ по ее периметру обустраиваются и оборудуются в соответствии с таможенным законодательством Республики Казахстан.
      11. На территории СЭЗ могут создаваться места временного хранения товаров в порядке, определенном таможенным законодательством Таможенного союза и Республики Казахстан.
      12. На территории СЭЗ могут размещаться и использоваться товары, помещенные под таможенную процедуру свободной таможенной зоны, а также товары Таможенного союза, не помещенные под таможенную процедуру свободной таможенной зоны, и иностранные товары, помещенные под иные таможенные процедуры.
      13. Товары, ввезенные на территорию СЭЗ и помещенные под таможенную процедуру свободной таможенной зоны, рассматриваются как находящиеся вне таможенной территории Таможенного союза для целей применения таможенных пошлин, налогов, а также мер нетарифного регулирования.
      14. Таможенные операции, связанные с временным хранением, таможенным декларированием, таможенной очисткой и выпуском товаров, а также проведением таможенного контроля на территории СЭЗ, осуществляются в порядке, определенном таможенным законодательством Таможенного союза и Республики Казахстан.

5. Охрана окружающей среды

      15. Деятельность СЭЗ в части экологического регулирования осуществляется в соответствии с экологическим законодательством Республики Казахстан и основана на рациональном и эффективном использовании природных ресурсов посредством создания условий для перехода к устойчивому развитию и охране окружающей среды на основе баланса экономических, социальных и экологических аспектов повышения качества жизни.

6. Заключительные положения

      16. Условия, установленные в настоящем Положении, могут изменяться Указом Президента Республики Казахстан.
      17. Досрочное упразднение СЭЗ осуществляется в соответствии с Законом Республики Казахстан от 21 июля 2011 года «О специальных экономических зонах в Республике Казахстан».
      18. Деятельность СЭЗ, не урегулированная настоящим Положением, осуществляется в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан и Таможенного союза.

ПРИЛОЖЕНИЕ            
к Положению о специальной экономической 
зоне «Бурабай», утвержденному Указом   
Президента Республики Казахстан   
от 15 января 2008 года № 512    

ПЛАН
территории специальной экономической зоны «Бурабай»

Общая территория специальной экономической зоны
«Бурабай» = 370 га

ПРИЛОЖЕНИЕ 7     
к Указу Президента    
Республики Казахстан   
от  2012 года №    

УТВЕРЖДЕНО       
Указом Президента    
Республики Казахстан   
от 15 января 2008 года № 512  

ЦЕЛЕВЫЕ ИНДИКАТОРЫ
функционирования и критический уровень
недостижения целевых индикаторов специальной экономической
зоны «Бурабай»

№ п/п

Цели, задачи и показатели (наименования)

Единица измерения

Базовый период (2012 год)

Достижение к 2015 году

Достижение к 2017 году

целевой индикатор

критический уровень

целевой индикатор

критический уровень

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Общий объем инвестиций, в том числе:

млрд. тенге

4

5

3

8

5

1)

объем иностранных инвестиций

млрд. тенге

2

2,5

1,5

4

2,5

2)

объем отечественных инвестиций

млрд. тенге

2

2,5

1,5

4

2,5

2.

Объем производства товаров и услуг (работ) на территории специальной экономической зоны

млрд. тенге

1,78

6,512

5,18

16,132

11,248

3.

Количество участников

компании

1

1

1

1

1

4.

Количество рабочих мест, создаваемых на территории специальной экономической зоны

человек

540

1970

1680

3940

3480

5.

Доля казахстанского содержания в общем объеме производства на территории специальной экономической зоны

%

100

100

-

100

-