Мемлекеттік энергетикалық тізілімді калыптастыру және жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 ақпандағы № 143 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 11 қыркүйектегі № 774 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 11.09.2015 № 774 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      «Энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру туралы» 2012 жылғы 13 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңы 4-бабының 6) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік энергетикалық тізілімді қалыптастыру және жүргізу қағидалары бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн еткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                               С. Ахметов

Қазақстан Республикасы       
Үкіметінің           
2013 жылғы 18 ақпандағы    
№ 143 қаулысымен       
бекітілген          

Мемлекеттік энергетикалық тізілімді қалыптастыру және жүргізу қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік энергетикалық тізілімді қалыптастыру және жүргізу қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) «Энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру туралы» 2012 жылғы 13 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңы 4-бабының 6-тармақшасына сәйкес әзірленді және Мемлекеттік энергетикалық тізілімді қалыптастыру және жүргізу тәртібін айқындайды.
      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) Мемлекеттік энергетикалық тізілім (бұдан әрі - МЭТ) - Мемлекеттік энергетикалық тізілім субъектілері туралы ақпараттың жүйеленген жиынтығы;
      2) Мемлекеттік энергетикалық тізілім операторы (бұдан әрі - МЭТ операторы) - Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіппен Мемлекеттік энергетикалық тізілімді қалыптастыруды және жүргізуді жүзеге асыратын ұйым;.
      3) Мемлекеттік энергетикалық тізілім субъектілері (бұдан әрі - МЭТ субъектілері) - энергетикалық ресурстарды жылына шартты отынның бір мың бес жүз және одан көп тоннаға барабар көлемінде тұтынатын дара кәсіпкерлер және заңды тұлғалар, сондай-ақ мемлекеттік мекемелер мен мемлекеттік кәсіпорындар, жауапкершілігі шектеуді серіктестіктер, акционерлік қоғамдар, оның ішінде қатысушысы немесе акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер және ұлттық компаниялар, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес олармен аффилиирленген еншілес, тәуелді және өзге де заңды тұлғалар;
      4) энергетикалық аудит (энергия аудиті) - энергия үнемдеудің мүмкіндігі мен әлеуетін бағалау және қорытынды дайындау мақсатында энергетикалық ресурстардың пайдаланылуы туралы деректерді жинау, өңдеу және талдау;
      5) энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі - уәкілетті орган) - энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы басшылықты жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

2. Мемлекеттік энергетикалық тізілімді қалыптастыру және жүргізу тәртібі

      3. МЭТ-ті қалыптастыру үшін облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органдары жыл сайын он бесінші қарашаға дейінгі мерзімде МЭТ субъектілері туралы ақпаратты МЭТ операторына жібереді.
      4. МЭТ операторы:
      1) облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органдары ұсынған ақпарат негізінде жыл сайын он бесінші желтоқсанға дейінгі мерзімде МЭТ субъектілерінің тізбесін бекітеді және өзінің интернет-ресурсында жариялайды;
      2) тізбе бекітілген күнінен бастап он бес жұмыс күн ішінде тізбеге алғаш және қайта кірген МЭТ субъектілеріне тізбеге енуі туралы хабарламаны жібереді.
      5. МЭТ субъектілері жыл сайын бірінші наурызға дейінгі мерзімде МЭТ операторына мына ақпаратты ұсынады:
      1) МЭТ субъектілерінің атауы, мекенжайы және олардың қызметінің негізгі түрлері;
      2) күнтізбелік бір жыл ішінде заттай және ақшалай көріністегі энергетикалық ресурстарды және суды өндіру, шығару, тұтыну, беру және жоғалту көлемдері;
      3) энергия аудиті қорытындысы бойынша МЭТ субъектісі әзірлейтін энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру жөніндегі іс-шаралар жоспары, сондай-ақ осы энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру жөніндегі іс-шаралар жоспарына енгізілетін толықтырулар және (немесе) өзгерістер;
      4) есепті кезең ішінде энергия аудиті қорытындысы бойынша МЭТ субъектісі әзірлейтін энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру жөніндегі іс-шаралар жоспарының орындалу нәтижелері;
      5) өнім бірлігіне шаққанда нақты энергия тұтыну және (немесе) ғимараттар, құрылыстар, құрылымдар ауданының бірлігіне шаққанда жылытуға кеткен энергетикалық ресурстар шығыны;
      6) энергия аудиті бойынша қорытындының көшірмесі;
      7) энергетикалық ресурстарды есепке алу аспаптарымен жарақтандырылуы туралы.
      6. Мемлекеттік мекемелер МЭТ операторына осы Қағидалардың 5-тармағының 1), 2), 5) және 7) тармақшаларына сәйкес ақпаратты ұсынады.
      7. Осы Қағидалардың 5-тармағының 3)4) және 6) тармақшаларында көрсетілген ақпарат Қазақстан Республикасының энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы заңнамасына сәйкес өткізілген энергия аудитінің қорытындысы бойынша ұсынылады.
      8. Осы Қағидалардың 5 және 6-тармақтарында көрсетілген ақпарат мемлекеттік немесе орыс тілдерінде қағаз және электронды жеткізгіштерде ұсынылады.
      9. МЭТ операторы отызыншы наурызға дейінгі мерзімде МЭТ субъектілері ұсынған ақпараттың толықтығын тексереді.
      10. Ұсынылған ақпараттың толық емес екені анықталған жағдайда МЭТ операторы осы Қағидалардың 9-тармағында белгіленген мерзімде МЭТ
субъектісінен жетіспейтін ақпаратты сұратады.
      МЭТ субъектісі жетіспейтін ақпаратты МЭТ операторынан сұратуды алған сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде жібереді.
      11. МЭТ операторы жыл сайын отызыншы сәуірге дейінгі мерзімде уәкілетті органға ақпаратты ұсынудан бас тартатын немесе дәйексіз ақпаратты ұсынатын МЭТ субъектілері туралы ақпаратты береді.
      12. МЭТ субъектілері ұсынған ақпараттың негізінде жыл сайын он бесінші тамызға дейінгі мерзімде МЭТ операторы МЭТ субъектілері жүзеге асыратын энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру жөніндегі іс-шараларының тиімділігіне бағалау мен талдау жүргізеді, МЭТ қалыптастырады және ақпаратты уәкілетті органға ұсынады.
      13. МЭТ субъектілерінің осы Қағидалардың 5 және 6-тармақтарына сәйкес ұсынған ақпаратында сәйкессіздіктер анықталған жағдайда, МЭТ операторы ақпаратты энергия аудиті және (немесе) энергия тиімділігін арттыру сараптамасын жүзеге асыратын заңды тұлғалардан, сондай-ақ МЭТ субъектілерінен сұратады.
      МЭТ субъектілері және энергия аудиті және (немесе) энергия тиімділігін арттыру сараптамасын жүзеге асыратын заңды тұлғалар МЭТ операторына ақпаратты тиісті сұратуды алған күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде жібереді.

Об утверждении Правил формирования и ведения Государственного энергетического реестра

Постановление Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2013 года № 143. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 11 сентября 2015 года № 774

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 11.09.2015 № 774 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ!
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 31 марта 2015 года № 387.

      В соответствии с подпунктом 6) статьи 4 Закона Республики Казахстан от 13 января 2012 года «Об энергосбережении и повышении энергоэффективности» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила формирования и ведения Государственного энергетического реестра.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Утверждены     
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 18 февраля 2013 года № 143

Правила
формирования и ведения
Государственного энергетического реестра

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила формирования и ведения Государственного энергетического реестра (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 6) статьи 4 Закона Республики Казахстан от 13 января 2012 года «Об энергосбережении и повышении энергоэффективности» и определяют порядок формирования и ведения Государственного энергетического реестра.
      2. В Правилах используются следующие основные понятия:
      1) Государственный энергетический реестр (далее - ГЭР) - систематизированный свод информации о субъектах Государственного энергетического реестра;
      2) оператор Государственного энергетического реестра (далее - оператор ГЭР) - организация, осуществляющая формирование и ведение Государственного энергетического реестра;
      3) субъекты Государственного энергетического реестра (далее - субъекты ГЭР) - индивидуальные предприниматели и юридические лица, потребляющие энергетические ресурсы в объеме, эквивалентном тысяче пятьсот и более тонн условного топлива в год, а также государственные учреждения и государственные предприятия, товарищества с ограниченной ответственностью, акционерные общества, в том числе национальные управляющие холдинги, национальные холдинги, национальные компании, участником или акционером которых является государство, а также дочерние, зависимые и иные юридические лица, являющиеся аффилированными с ними в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан;
      4) энергетический аудит (энергоаудит) - сбор, обработка и анализ данных об использовании энергетических ресурсов в целях оценки возможности и потенциала энергосбережения и подготовки заключения;
      5) уполномоченный орган в области энергосбережения и повышения энергоэффективности (далее — уполномоченный орган) - центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в области энергосбережения и повышения энергоэффективности.

2. Порядок формирования и ведения Государственного
энергетического реестра

      3. Для формирования ГЭР местные исполнительные органы областей, города республиканского значения и столицы ежегодно в срок до пятнадцатого ноября направляют оператору ГЭР информацию о субъектах ГЭР.
      4. Оператор ГЭР:
      1) на основании информации, представленной местными исполнительными органами областей, города республиканского значения и столицы, ежегодно в срок до пятнадцатого декабря утверждает и размещает на своем интернет-ресурсе перечень субъектов ГЭР;
      2) направляет уведомление о включении в перечень субъектам ГЭР, впервые и вновь вошедшим в перечень, в течение пятнадцати рабочих дней со дня утверждения перечня.
      5. Субъекты ГЭР ежегодно в срок до первого марта представляют оператору ГЭР следующую информацию:
      1) наименование, адрес и основные виды деятельности субъектов ГЭР;
      2) объемы добычи, производства, потребления, передачи и потерь энергетических ресурсов и воды в натуральном и денежном выражении за один календарный год;
      3) план мероприятий по энергосбережению и повышению энергоэффективности, разрабатываемый субъектом ГЭР по итогам энергоаудита, а также дополнения и (или) изменения, вносимые в данный план мероприятий по энергосбережению и повышению энергоэффективности;
      4) результаты исполнения плана мероприятий по энергосбережению и повышению энергоэффективности, разрабатываемого субъектом ГЭР по итогам энергоаудита, за отчетный период;
      5) фактические энергопотребление на единицу продукции и (или) расход энергетических ресурсов на отопление на единицу площади зданий, строений, сооружений;
      6) копию заключения по энергоаудиту;
      7) об оснащенности приборами учета энергетических ресурсов.
      6. Государственные учреждения представляют информацию оператору ГЭР согласно подпунктам 1)2)5) и 7) пункта 5 настоящих Правил.
      7. Информация, указанная в подпунктах 3)4) и 6) пункта 5 настоящих Правил, представляется по итогам энергоаудита, проведенного в соответствии с законодательством Республики Казахстан в области энергосбережения и повышения энергоэффективности.
      8. Информация, указанная в пунктах 5 и 6 настоящих Правил, представляется на государственном или русском языках на бумажном и электронном носителях.
      9. Оператор ГЭР в срок до тридцатого марта проверяет полноту информации, представленной субъектами ГЭР.
      10. В случае выявления неполноты представленной информации, оператор ГЭР в сроки, установленные пунктом 9 настоящих Правил, запрашивает у субъекта ГЭР недостающую информацию.
      Недостающая информация направляется субъектом ГЭР в течение пяти рабочих дней с момента получения запроса от оператора ГЭР.
      11. Оператор ГЭР ежегодно в срок до тридцатого апреля передает в уполномоченный орган информацию о субъектах ГЭР, уклоняющихся от представления или представляющих недостоверную информацию.
      12. Ежегодно в срок до пятнадцатого августа на основании информации, представленной субъектами ГЭР, оператор ГЭР проводит оценку и анализ эффективности мероприятий по энергосбережению и повышению энергоэффективности, осуществляемых субъектами ГЭР, формирует ГЭР и представляет информацию уполномоченному органу.
      13. В случае выявления несоответствий в информации, представленной субъектами ГЭР в соответствии с пунктами 5 и  6 настоящих Правил, оператор ГЭР запрашивает информацию от юридических лиц, осуществляющих энергоаудит и (или) экспертизу энергосбережения и повышения энергоэффективности, а также от субъектов ГЭР.
      Субъекты ГЭР и юридические лица, осуществляющие энергоаудит и (или) экспертизу энергосбережения и повышения энергоэффективности, направляют информацию оператору ГЭР в течение пяти рабочих дней с момента получения соответствующего запроса.