Адвокаттық қызмет мәселелері бойынша мемлекеттiк көрсетілетін қызметтердің стандарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 желтоқсандағы № 1558 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 7 тамыздағы № 620 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 07.08.2015 № 620 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      РҚАО-ның ескертпесі.

      ҚР мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша 2014 жылғы 29 қыркүйектегі № 239-V ҚРЗ Заңына сәйкес ҚР Әділет министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 231 бұйрығын қараңыз.


      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Адвокаттық қызметпен айналысуға аттестаттаудан өткізу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;
      2) «Адвокаттық қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2013 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 1558 қаулысымен    
бекітілген        

«Адвокаттық қызметпен айналысуға аттестаттаудан өткізу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Адвокаттық қызметпен айналысуға аттестаттаудан өткізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті аумақтық әділет органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап:
      аттестаттаудан өту қажеттілікке қарай, алайда, тоқсанына бір реттен сиретпей жүзеге асырылады;
      2) құжаттар топтамасын тапсыру кезінде кезек күтудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;
      3) қызмет көрсетілуін күтудің ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз нысанында.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі: адвокаттық қызметпен айналысуға үміткер адамдарды аттестаттау жөніндегі комиссияның (бұдан әрі – Комиссия) аттестаттау не аттестаттамау туралы шешімі. Комиссияның шешімі қағаз нысанында беріледі.
      Комиссияның аттестаттаудан өткені не өтпегені туралы шешімі осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 12-қосымшаларда белгіленген нысандар бойынша аттестаттау өткеннен кейінгі келесі күннен кешіктірілмей беріледі.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен, дүйсенбіден бастап жұма аралығында, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін. Мемлекеттік қызмет кезек күту тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз көрсетіледі.
      9. Көрсетілетін қызметті берушіге көрсетілетін қызметті алушы (не оның сенімді өкілі) жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесін:
      1) өтінішті;
      2) жоғары заң білімі туралы дипломының (тексеру үшін түпнұсқасы берілмеген жағдайда, нотариалды куәландырылған) көшірмесін;
      3) тағылымдамадан өткені туралы қорытындыны;
      4) еңбек кітапшасының (тексеру үшін түпнұсқасы берілмеген жағдайда, нотариалды куәландырылған) көшірмесін;
      5) Қазақстан Республикасы бойынша мәліметтерді көрсете отырып, көрсетілген қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша берілген соттылығының жоқтығы туралы анықтаманы;
      6) Қазақстан Республикасы бойынша мәліметтерді көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша берілген наркологиялық және психиатриялық диспансерлердің медициналық анықтамаларын ұсынады.
      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алуға болатын құжаттарды талап етуге жол берілмейді.
      Көрсетілетін қызметті алушы адвокаттық қызметпен айналысуға аттестаттаудан өту үшін барлық қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге тапсырған кезде қабылданған күні, уақыты, құжатты қабылдап алушының тегі, аты әкесінің аты көрсетіле отырып, талон беріледі.
      Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында белгіленген құжаттардың толықтығын қамтамасыз етеді.

3. Көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың
мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша лауазымды
адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне)
шағымдану тәртібі

      10. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағымдану:
      Шағым көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжайға не Министрлік басшысының атына мына мекенжайға: 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Орынбор к., № 8 үй, «Министрліктер үйі» ғимараты, 13-кіреберіс, № 1021 және (немесе) № 925 кабинеттер, сондай-ақ 8 (7172) 74-07-68, 74-07-97 телефондары арқылы беріледі.
      Шағымдар жазбаша нысанда пошта арқылы не қолма-қол түрде көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қабылданады.
      Шағымның қабылданғанын растау оның көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетіле отырып тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі мен тіркелген күні), жасалған шағымға берілген жауапты алу мерзімі мен орны болып табылады. Тіркелгеннен кейін шағым жауапты орындаушыны анықтау және тиісті шаралар қолдану үшін көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің басшысына жолданады.
      Көрсетілетін қызметті берушіге немесе Министрлікке келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жолданады не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде қолма-қол беріледі.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте сотқа жүгіну құқығына ие.

4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің, оның ішінде электрондық
нысанда көрсетілетін қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып,
қойылатын өзге де талаптар

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайы көрсетілетін қызметті берушінің www.adilet.gov.kz интернет-ресурсында «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде орналасқан.
      13. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс-орталығы арқылы қашықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпарат алу мүмкіндігі бар.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары: 8 (7172) 24-07-49, 24-12-91. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша бірыңғай-байланыс орталығы: 1414.

«Адвокаттық қызметпен айналысуға
аттестаттаудан өткізу» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына 
1-қосымша            

Комиссияның адвокаттық қызметпен айналысуға үміткерді
аттестаттау туралы шешімі

____________ қаласы                       20__ жылғы «___» __________

Адвокаттық қызметпен айналысуға аттестаттау нәтижелері бойынша
_____________________________________________________________________
                              (Т.А.Ә.)

тестілеу бойынша _______________________________________________ балл
емтихан билеті бойынша _________________________________ балл жинады.

Мына құрамдағы Комиссия:

Төраға

Мүшелері

мынадай шешім шығарды:
_____________________________________________________ аттестатталсын.
                     (Т.А.Ә.)

Комиссия төрағасы

Комиссия хатшысы

«Адвокаттық қызметпен айналысуға
аттестаттаудан өткізу» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына 
2-қосымша            

Комиссияның адвокаттық қызметпен айналысуға үміткерді аттестаттамау туралы шешімі

____________ қаласы                    20__ жылғы «___» _____________

Адвокаттық қызметпен айналысуға аттестаттау нәтижелері бойынша
_____________________________________________________________________
                               (Т.А.Ә.)

тестілеу бойынша _______________________________________________ балл
емтихан билеті бойынша _________________________________ балл жинады.

Мына құрамдағы Комиссия:

Төраға

Мүшелері

мынадай шешім шығарды:
_________________________________ аттестаттаудан өтпеді деп саналсын.
           (Т.А.Ә.)

Комиссия төрағасы

Комиссия хатшысы

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2013 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 1558 қаулысымен     
бекітілген        

«Адвокаттық қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Адвокаттық қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі әзірледі.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі және құқықтық көмек көрсету комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), оның ішінде www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы арқылы немесе www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетеді.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған кезден, сондай-ақ порталға жүгінген кезден бастап:
      лицензия берген кезде – 15 (он бес) жұмыс күні;
      лицензияны қайта ресімдеген кезде – 15 (он бес) жұмыс күні;
      лицензияның телнұсқасын берген кезде – 2 (екі) жұмыс күні;
      2) құжаттар топтамасын тапсыру кезінде кезек күтудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;
      3) қызмет көрсетілуін күтудің ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (жартылай автоматтандырылған) және (немесе) қағаз.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі – адвокаттық қызметпен айналысуға лицензия беру, лицензияны қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша беру немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру.
      7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) ақылы негізде көрсетіледі.
      Адвокаттық қызметпен айналысуға лицензия алу, лицензияны қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру кезінде «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» (Салық кодексі) 2008 жылғы 10 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Кодексінің 471-бабына сәйкес, қызметтің жекелеген түрлерімен айналысу құқығы үшін төленетін лицензиялық алым:
      1) лицензия беру кезінде лицензиялық алым 6 айлық есептік көрсеткішті (бұдан әрі – АЕК) құрайды;
      2) лицензияның телнұсқасын беру үшін лицензиялық алым лицензияны беру кезіндегі мөлшерлеменің 100 %-ын құрайды;
      3) лицензияны қайта ресімдеу үшін лицензиялық алым лицензияны беру кезіндегі мөлшерлеменің 10 %-ын құрайды, алайда 4 АЕК-тен аспайды.
      Лицензиялық алымды төлеу қолма-қол немесе қолма-қол емес нысандарда екінші деңгейдегі банктер мен банктік операциялардың жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға электрондық сұрау салуды портал арқылы берген жағдайда, төлем «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ) арқылы немесе екінші деңгейдегі банктер арқылы жүзеге асырылады.
      8. Жұмыс кестесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіде – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес, демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түске үзіліспен, дүйсенбіден бастап жұма аралығында, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін. Мемлекеттік қызмет кезек тәртібінде, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз көрсетіледі;
      2) порталда – тәулік бойы (жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда).
      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не оның сенімді өкілі) мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кездегі қажетті құжаттар тізбесін:
      тағылымдамадан және аттестаттаудан өткен адамдар:
      1) осы көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес белгіленген үлгідегі өтінішті;
      2) осы көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандартына 2-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкес мәліметтер нысанын;
      3) ЭҮТШ арқылы төлеу жағдайларын қоспағанда, жекелеген қызмет түрімен айналысу құқығына лицензиялық алымның бюджетке төленгенін растайтын құжаттың көшірмесін;
      4) кемінде бес жыл адвокаттық қызмет өтілі бар адвокатта тағылымдамадан өткені туралы қорытындыны;
      5) Қазақстан Республикасы бойынша мәліметтерді көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша берілген наркологиялық және психиатриялық диспансерлердің медициналық анықтамаларын ұсынады.
      Лицензия алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар – Қазақстан Республикасының Жоғарғы Сот Кеңесінің жанындағы біліктілік комиссиясында біліктілік емтиханын тапсырған, сотта тағылымдамадан ойдағыдай өткен және облыстық немесе оған теңестірілген соттың жалпы отырысының оң пікірін алған адамдар көрсетілетін қызметті берушіге:
      1) осы көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес белгіленген үлгідегі өтінішті;
      2) осы көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандартына 2-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкес мәліметтер нысанын;
      3) ЭҮТШ арқылы төлеу жағдайларын қоспағанда, жекелеген қызмет түрімен айналысу құқығына лицензиялық алымның бюджетке төленгенін растайтын құжаттың көшірмесін;
      4) судья қызметіне біліктілік емтиханын тапсырғанын растайтын анықтаманың (тексеру үшін түпнұсқасы берілмеген жағдайда, нотариалды куәландырылған) көшірмесін;
      5) сотта тағылымдамадан өткені және облыстық немесе оған теңестірілген соттың жалпы отырысының оң пікірі туралы құжаттың (тексеру үшін түпнұсқасы берілмеген жағдайда, нотариалды куәландырылған) көшірмесін;
      6) кемінде бес жыл адвокаттық қызмет өтілі бар адвокатта тағылымдамадан өткені туралы қорытындыны;
      7) Қазақстан Республикасы бойынша мәліметтерді көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша берілген наркологиялық және психиатриялық диспансерлердің медициналық анықтамаларын ұсынады.
      Лицензия алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар - «Қазақстан Республикасының сот жүйесі мен судьяларының мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 25 желтоқсандағы Конституциялық заңының 34-бабы 1-тармағының 1)2)3)9) және 12) тармақшаларында көзделген негіздер бойынша судья өкілеттіктерін тоқтатқан адамдар көрсетілетін қызметті берушіге:
      1) осы көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес белгіленген үлгідегі өтінішті;
      2) осы көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандартына 2-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкес мәліметтер нысанын;
      3) ЭҮТШ арқылы төлеу жағдайларын қоспағанда, жекелеген қызмет түрімен айналысу құқығына лицензиялық алымның бюджетке төленгенін растайтын құжаттың көшірмесін;
      4) Қазақстан Республикасы бойынша мәліметтерді көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша берілген наркологиялық және психиатриялық диспансерлердің медициналық анықтамаларын ұсынады.
      Лицензия алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар – теріс себептермен босатылғандарды қоспағанда, прокурор немесе тергеуші лауазымында кемінде он жыл жұмыс өтілі болған жағдайда, прокуратура және тергеу органдарынан босатылған адамдар көрсетілетін қызметті берушіге:
      1) осы көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес белгіленген үлгідегі өтінішті;
      2) осы көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандартына 2-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкес мәліметтер нысанын;
      3) ЭҮТШ арқылы төлеу жағдайларын қоспағанда, жекелеген қызмет түрімен айналысу құқығына лицензиялық алымның бюджетке төленгенін растайтын құжаттың көшірмесін;
      4) прокуратура және тергеу органдарындағы жұмыс өтілін растайтын және атқаратын қызметінен босатылу себептері қамтылған еңбек кітапшасының немесе өзге құжатының (тексеру үшін түпнұсқасы берілмеген жағдайда, нотариалды куәландырылған) көшірмесін;
      5) кемінде бес жыл адвокаттық қызмет өтілі бар адвокатта тағылымдамадан өткені туралы қорытындыны;
      6) Қазақстан Республикасы бойынша мәліметтерді көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша берілген наркологиялық және психиатриялық диспансерлердің медициналық анықтамаларын ұсынады.
      Лицензияны қайта ресімдеу жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) өзгерген жағдайда жүзеге асырылады.
      Қайта ресімдеу туралы өтінішті көрсетілетін қызметті алушы жеке куәлігін ауыстырған күннен бастап күнтізбелік отыз күн ішінде береді.
      Лицензияны қайта ресімдеу үшін көрсетілетін қызметті алушылар көрсетілетін қызметті берушіге:
      1) лицензияны қайта ресімдеу туралы өтінішті;
      2) ЭҮТШ арқылы төлеу жағдайларын қоспағанда, жекелеген қызмет түрімен айналысу құқығына лицензиялық алымның бюджетке төленгенін растайтын құжаттың көшірмесін;
      3) лицензияның түпнұсқасын (лицензия бүлінген жағдайда, қызметті алушы қайта ресімделген лицензияны алғанға дейін қызметті берушіге бұрын берілген лицензияны қағаз тасығышта қайтарады);
      4) Қазақстан Республикасы бойынша мәліметтерді көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша берілген наркологиялық және психиатриялық диспансерлердің медициналық анықтамаларын ұсынады.
      Егер лицензия қағаз тасығышта берілген болса, көрсетілетін қызметті алушы телнұсқасын алмай-ақ, өтініш бойынша оны электрондық форматқа көшіруге құқылы.
      Лицензияның жоғалған, бүлiнген бланкiлерi көрсетілетін қызметті алушы қызметті берушіге жазбаша өтiнiш берген күнiнен бастап жарамсыз деп есептеледi.
      Лицензия жоғалған, бүлінген кезде көрсетілетін қызметті алушы лицензияның телнұсқасын алу үшін мынадай құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге ұсынады:
      1) лицензияның телнұсқасын беру туралы өтінішті;
      2) ЭҮТШ арқылы төлеу жағдайларын қоспағанда, жекелеген қызмет түрімен айналысу құқығына лицензиялық алымның бюджетке төленгенін растайтын құжаттың көшірмесін;
      3) лицензияның түпнұсқасын (лицензия бүлінген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы лицензияның телнұсқасын алғанға дейін көрсетілетін қызметті берушіге бұрын берілген лицензияны қағаз тасығышта қайтарады);
      4) мерзімді баспасөз басылымдарында лицензияның жоғалғаны туралы жарияланымды растайтын құжатты;
      5) Қазақстан Республикасы бойынша мәліметтерді көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша берілген наркологиялық және психиатриялық диспансерлердің медициналық анықтамаларын ұсына отырып жүгінеді.
      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алынуы мүмкін құжаттарды талап етуге жол берілмейді.
      Порталда:
      лицензия алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар – тағылымдамадан және аттестаттаудан өткен адамдар:
      көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салуды:
      1) лицензиялық алымның бюджетке төленгені туралы ақпаратты, (не түбіртек электрондық көшірме түрінде қоса тіркеледі);
      2) осы көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандартына 2-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкес мәліметтер нысанын;
      3) кемінде бес жыл адвокаттық қызмет өтілі бар адвокатта тағылымдамадан өткені туралы қорытынды (электрондық сұрау салуға электрондық көшірме түрінде қоса тіркеледі);
      4) Қазақстан Республикасы бойынша мәліметтерді көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша берілген наркологиялық және психиатриялық диспансерлердің медициналық анықтамаларын (электрондық сұрау салуға электрондық көшірме түрінде қоса тіркеледі) ұсынады.
      Электрондық сұрау салуды қабылдау көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінде» жүзеге асырылады.
      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алынуы мүмкін құжаттарды талап етуге жол берілмейді.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттар мәліметтерін қызмет алушы портал арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден қызмет берушінің ЭЦҚ-мен расталған (қол қойылған) электрондық құжаттар нысанында өз бетінше алады.
      Лицензия алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар – Қазақстан Республикасының Жоғарғы Сот Кеңесінің жанындағы Біліктілік комиссиясында біліктілік емтиханын тапсырған, сотта тағылымдамадан ойдағыдай өткен және облыстық немесе оған теңестірілген соттың жалпы отырысының оң пікірін алған адамдар қызмет берушіге:
      1) лицензиялық алымның ЭҮТШ арқылы бюджетке төленгені туралы ақпаратты (немесе түбіртек электрондық көшірме түрінде қоса тіркеледі);
      2) осы көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандартына 2-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкес мәліметтер нысанын;
      3) кемінде бес жыл адвокаттық қызмет өтілі бар адвокатта тағылымдамадан өткені туралы қорытынды тағылымдамадан өткені туралы қорытынды (электрондық сұрау салуға электрондық көшірме түрінде қоса тіркеледі);
      4) судья лауазымына біліктілік емтиханын тапсырғанын растайтын анықтаманы (электрондық сұрау салуға электрондық көшірме түрінде қоса тіркеледі);
      5) сотта тағылымдамадан өткені және облыстық немесе оған теңестірілген соттың жалпы отырысының оң пікірі туралы құжатты (электрондық сұрау салуға электрондық көшірме түрінде қоса тіркеледі);
      6) Қазақстан Республикасы бойынша мәліметтерді көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша берілген наркологиялық және психиатриялық диспансерлердің медициналық анықтамаларын (электрондық сұрау салуға электрондық көшірме түрінде қоса тіркеледі) ұсынады.
      Лицензия алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар – «Қазақстан Республикасының сот жүйесі мен судьяларының мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 25 желтоқсандағы Конституциялық заңының 34-бабының 1-тармағының 1)2)3)9) және 12) тармақшаларында көзделген негіздер бойынша судья өкілеттіктерін тоқтатқан адамдар:
      1) лицензиялық алымның ЭҮТШ арқылы бюджетке төленгені туралы ақпаратты (немесе түбіртек электрондық көшірмесі түрінде қоса тіркеледі);
      2) осы көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандартына 2-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкес мәліметтер нысанын;
      3) Қазақстан Республикасы бойынша мәліметтерді көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша берілген наркологиялық және психиатриялық диспансерлердің медициналық анықтамаларын (электрондық сұрау салуға электрондық көшірме түрінде қоса тіркеледі) ұсынады.
      Лицензия алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар – теріс себептермен босатылғандарды қоспағанда, прокурор немесе тергеуші лауазымында кемінде он жыл жұмыс өтілі болған жағдайда, прокуратура және тергеу органдарынан босатылған адамдар:
      1) лицензиялық алымның ЭҮТШ арқылы бюджетке төленгені туралы ақпаратты (немесе түбіртек электрондық көшірме түрінде тіркеледі);
      2) осы көрсетілетін мемлекеттік қызмет стандартына 2-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкес мәліметтер нысанын;
      3) прокуратура және тергеу органдарындағы жұмыс өтілін растайтын және атқаратын қызметінен босатылу себептері қамтылған еңбек кітапшасын немесе басқа құжатын (электрондық сұрау салуға электрондық көшірме түрінде қоса тіркеледі);
      4) кемінде бес жыл адвокаттық қызмет өтілі бар адвокатта тағылымдамадан өткені туралы қорытындыны (электрондық сұрау салуға электрондық көшірме түрінде тіркеледі);
      5) Қазақстан Республикасы бойынша мәліметтерді көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушы тұрғылықты жері бойынша берілген наркологиялық және психиатриялық диспансерлердің медициналық анықтамаларын (электрондық сұрау салуға электрондық көшірме түрінде тіркеледі) ұсынады.
      Лицензияны қайта ресімдеу үшін көрсетілетін қызметті алушылар ұсынады:
      1) ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салуды;
      2) лицензиялық алымның ЭҮТШ арқылы бюджетке төленгені туралы ақпаратты, (немесе түбіртек электрондық көшірме түрінде тіркеледі);
      3) тегін, атын және әкесінің атын ауыстырғанын растайтын куәліктің көшірмесін (электрондық көшірме түрінде қоса тіркеледі);
      4) Қазақстан Республикасы бойынша мәліметтерді көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша берілген наркологиялық және психиатриялық диспансерлердің медициналық анықтамаларын (электрондық көшірме түрінде қоса тіркеледі) ұсынады.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттар, тегін, атын және әкесінің атын ауыстырғаны туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден қызмет берушінің ЭЦҚ-мен расталған (қол қойылған) электрондық құжаттар нысанында өз бетінше алады.
      Лицензия жоғалған, бүлінген кезде көрсетілетін қызметті алушы лицензияның телнұсқасын алу үшін көрсетілетін қызметті берушіге мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) лицензиялық алымның ЭҮТШ арқылы бюджетке төленгені туралы ақпаратты (немесе түбіртек электрондық көшірме түрінде тіркеледі);
      2) лицензияның түпнұсқасын (лицензия бүлінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы лицензияның телнұсқасын алғанға дейін көрсетілетін қызметті берушіге бұрын берілген лицензияны қағаз тасығышта қайтарады);
      4) мерзімді баспасөз басылымдарында лицензияның жоғалғаны туралы жарияланымды растайтын құжатты (электрондық көшірме түрінде тіркеледі);
      5) Қазақстан Республикасы бойынша мәліметтерді көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жері бойынша берілген наркологиялық және психиатриялық диспансерлердің медициналық анықтамаларын (электрондық көшірме түрінде тіркеледі) ұсынады.
      Мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстар болып табылатын жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжат, лицензия, соттылығының жоқтығы туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші порталдағы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелер арқылы көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ қойылған электрондық құжаттар нысанында өз бетінше алады.
      Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылатын, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді қолдануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.
      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алынуы мүмкін құжаттарды талап етуге жол берілмейді.
      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды:
      көрсетілетін қызметті берушіге (қолма-қол не пошта байланысы арқылы) тапсырған кезде өтініштің қағаз тасығышта қабылданғанын растау оның көшірмесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде құжаттар топтамасының қабылданған күні мен уақыты көрсетіле отырып тіркелгендігі туралы белгі болып табылады;
      портал арқылы тапсырған кезде көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінде» мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтініштің қабылданғаны туралы мемлекеттік қызмет нәтижесін алу мерзімі көрсетіле отырып мәртебесі көрініс табады.
      10. Қызмет көрсетуден бас тарту негіздері:
      1) субъектілердің осы санаттары үшін Қазақстан Республикасының заңдарында тыйым салынған қызмет түрімен айналысқан;
      2) көрсетілетін қызмет түріне лицензия беруге өтініш берілген жағдайда қызметтің жекелеген түрлерімен айналысу құқығына лицензиялық алым енгізілмеген;
      3) көрсетілетін қызметті алушы біліктілік талаптарына сәйкес келмеген;
      4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты оған қызметтің жекелеген түрімен айналысуға тыйым салатын заңды күшіне енген сот үкімі бар болған;
      5) сот орындаушысының ұсынымы негізінде көрсетілетін қызметті алушының лицензия алуына сот тыйым салған жағдайларда бас тартылады.

3. Көрсетілетін қызметті беруші және (немесе) қызмет көрсету
мәселелері бойынша лауазымды адамдарының шешімдеріне,
әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану:
      Шағым көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайға: 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Орынбор к., № 8 үй, «Министрліктер үйі» ғимараты, 13-кіреберіс, № 1021 және (немесе) № 925 кабинеттер, сондай-ақ 8 (7172) 74-07-68, 74-07-97 телефондары арқылы беріледі.
      Шағымдар жазбаша нысанда пошта арқылы не қолма-қол түрде көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қабылданады.
      Шағымның қабылданғанын растау оның көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні шағымға берілген жауапты алу мерзімі мен орны көрсетіле отырып тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі мен тіркелген күні) болып табылады. Тіркелгеннен кейін шағым жауапты орындаушыны анықтау және тиісті шаралар қолдану үшін қызмет берушінің басшысына жолданады.
      Көрсетілетін қызметті берушіге келіп түскен көрсетілетін қызмет алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жолданады не көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.
      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты бірыңғай байланыс-орталығының 1414 телефоны арқылы алуға болады.
      Шағым портал арқылы жіберілген кезде көрсетілген қызметті алушы өтініш туралы ақпаратты «жеке кабинеті» арқылы ала алады, ол көрсетілген қызметті алушының өтінішті өңдеуі барысында жаңартылады (жеткізу, тіркеу, орындау туралы белгілер, қарастыру туралы немесе қарастырудан бас тарту туралы жауап).
      Мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      12. Мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгіну құқығына ие.

4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің, оның ішінде электрондық
нысанда көрсетілетін қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып,
қойылатын өзге де талаптар

      13. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайы көрсетілетін қызметті берушінің www.adilet.gov.kz интернет-ресурсында «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде орналасқан.
      14. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда, мемлекеттік қызметті электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар.
      15. Көрсетілетін қызметті алушының порталдың «жеке кабинеті», сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс-орталығы арқылы қашықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпарат алу мүмкіндігі бар.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары: 8 (7172) 24-07-49, 24-12-91, мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс-орталығы: 1414.

«Адвокаттық қызметпен айналысуға     
лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның
телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына           
1-қосымша               

Жеке тұлғаның лицензия және (немесе) лицензияға қосымша алуға
өтініші

_____________________________________________________________________
(лицензиардың толық атауы)
_____________________________________________________________________
(жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), жеке
сәйкестендiру нөмiрi)
_____________________________________________________________________
(қызметтің түрін және (немесе) кіші түрін(-лерін) қағаз тасығышта
көрсету)

жүзеге асыру үшін лицензия және (немесе) лицензияға қосымшаны беруді
сұраймын
_____________________________________________________________________
(Лицензияны қағаз тасығышта алу қажет болған жағдайда, Х белгісі
қойылсын) ___________________________________________________________
Жеке тұлғаның тұрғылықты мекенжайы __________________________________
                               (пошталық индексі, облыс, қала, аудан,
                   елдімекен, көшенің атауы, үйдің/ғимараттың нөмірі)
_____________________________________________________________________
Электрондық пошта ___________________________________________________
Телефондар __________________________________________________________
Факсы _______________________________________________________________
Банк шоты ___________________________________________________________
                  (шот нөмірі, банктің атауы мен тұрған жері)
Қызметті жүзеге асыру мекенжайы(-лары) ______________________________
                                   (пошталық индексі, облысы, қаласы,
                            ауданы, елді мекен, көшенің атауы, үйдің/
                          ғимараттың (стационарлық үй-жайының) нөмірі
Қосымша ____________ парақта
Барлық көрсетілген деректер ресми байланыстар болып табылатыны және
оларға лицензия және (немесе) лицензияға қосымшаны беру немесе
беруден бас тарту мәселелері бойынша кез келген ақпаратты жолдауға
болатыны; сот өтініш берушінің қызметтің лицензияланатын түрімен және
(немесе) кіші түрімен айналысуға тыйым салғаны; барлық қосымша
құжаттар шындыққа сәйкес келетіні және шындық болып табылатыны
расталады.
Жеке тұлға __________________________________________________________
                  (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)
____________________________
    Мөр орны (бар болса)

Толтырылған күні: 20__ жылғы «___» _______________

Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпия болып табылатын
мәліметтерді пайдалануға келісемін.
20__ жылғы «___» ____________
_____________________________
           (қолы)

«Адвокаттық қызметпен айналысуға     
лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның
телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына           
2-қосымша               

Мәліметтер нысаны
адвокаттық қызметпен айналысуға аттестаттаудан өткізу және
лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру

      барлық адамдар үшін толтырылады
      1. Диплом туралы мәліметтер
      1) жоғары оқу орнының атауы ___________________________________
      2) мамандық атауы _____________________________________________
      3) мамандық шифрі _____________________________________________
      4) дипломның нөмірі ___________________________________________
      5) дипломның берілген күні ____________________________________
      2. Тағылымдамадан өткені туралы қорытынды
      1) тағылымдамадан өткені туралы қорытындыны бекіту күні _______
      2) облыс ______________________________________________________
      3) тағылымдама жетекшісі ______________________________________
      4) тағылымдаманың басталған күні ______________________________
      5) тағылымдаманың аяқталған күні ______________________________
      тағылымдамадан және аттестаттаудан өткен адамдар үшін
      3. Комиссияның аттестаттау туралы шешімі
      Комиссияның адвокаттық қызметпен айналысуға үміткер адамдарды
аттестациялау туралы шешімі
      1) қала _______________________________________________________
      2) өткізілген күні ____________________________________________
      3) қарастыру мәртебесі ________________________________________
      «Қазақстан Республикасының сот жүйесі мен судьяларының
мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 25
желтоқсандағы Конституциялық заңының 34-бабы 1-тармағының 1),
2), 3)9) және 12) тармақшаларында көзделген негіздер бойынша
судья өкілеттіктерін тоқтатқан адамдар үшін
      4. Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығы (бұдан әрі –
Жарлық) туралы мәліметтер
      1) Жарлықтың нөмірі ___________________________________________
      2) Судья лауазымына тағайындау туралы Жарлықтың қабылданған
күні ________________________________________________________________
      3) Жарлықтың нөмірі ___________________________________________
      4) Судья лауазымынан босату туралы жарлықтың қабылданған күні
_____________________________________________________________________

Об утверждении стандартов государственных услуг по вопросам адвокатской деятельности

Постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2013 года № 1558. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 августа 2015 года № 620

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 07.08.2015 № 620 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ Министра юстиции РК от 24.04.2015 г. № 231.


      В соответствии с подпунктом 3) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) стандарт государственной услуги «Проведение аттестации на занятие адвокатской деятельностью»;
      2) стандарт государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на занятие адвокатской деятельностью».
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Утвержден          
постановлением Правительства
Республики Казахстан    
от 31 декабря 2013 года № 1558

Стандарт государственной услуги
«Проведение аттестации на занятие адвокатской деятельностью»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Проведение аттестации на занятие адвокатской деятельностью» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством юстиции Республики Казахстан (далее – Министерство).
      3. Государственная услуга оказывается территориальными органами юстиции (далее – услугодатель).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю:
      прохождение аттестации осуществляется по мере необходимости, но не реже одного раза в квартал;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 (пятнадцать) минут;
      3) максимально допустимое время ожидания обслуживания – 15 (пятнадцать) минут.
      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги: решение комиссии по аттестации лиц, претендующих на занятие адвокатской деятельностью (далее – Комиссия) об аттестации либо о неаттестации. Выдача решения Комиссии осуществляется на бумажном носителе.
      Решение Комиссии о прохождении аттестации либо о неаттестации выдаются по формам, установленным в приложениях 12 к настоящему стандарту государственной услуги, не позднее, чем на следующий день после проведения аттестации.
      7.Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. График работы услугодателя – с понедельника по пятницу, с 9-00 до 18-30 часов с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме  выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан. Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо, его представителя по доверенности) к услугодателю:
      1) заявление;
      2) копия диплома о высшем юридическом образовании (нотариально засвидетельствованную в случае непредставления оригинала для сверки);
      3) заключение о прохождении стажировки;
      4) копия трудовой книжки (нотариально засвидетельствованная в случае непредставления оригинала для сверки);
      5) справка об отсутствии судимости, выданная по местожительству услугополучателя с указанием сведений по всей Республике Казахстан;
      6) медицинские справки из наркологического и психиатрического диспансеров, выданные по местожительству услугополучателя с указанием сведений по всей Республике Казахстан.
      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.
      При подаче документов для прохождения аттестации на занятие адвокатской деятельностью услугополучателю выдается талон с указанием даты, времени, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.
      Услугополучатель обеспечивает полноту документов, определенных в пункте 9 настоящего стандарта государственной услуги.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателей и (или) их должностных лиц по вопросам
оказания государственных услуг

      10. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг:
      Жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 стандарта государственной услуги, либо на имя руководителя Министерства по адресу: 010000, город Астана, Есильский район, ул. Орынбор, дом № 8, здание «Дом министерств», 13 подъезд, кабинеты № 1021 и (или) № 925, также по телефонам: 8 (7172) 74-07-68, 74-07-97.
      Жалоба принимается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя или Министерства в рабочие дни.
      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя или Министерства с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю услугодателя или Министерства для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя или Министерства, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотерния жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя или Министерства.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      11. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги, в том числе оказываемой в
электронной форме

      12. Адрес оказания государственной услуги размещен на интернет-ресурсе услугодателя - www.adilet.gov.kz, раздел «Государственные услуги».
      13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
      14. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91, единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

Приложение 1     
к стандарту «Проведение
аттестации на занятие 
адвокатской деятельностью»

                               Решение Комиссии об аттестации
                     претендента на занятие адвокатской деятельностью

      город ______________                "____" __________ 20____ г.

      По результатам аттестации на занятие адвокатской деятельностью
_____________________________________________________________ набрал:
                           (Ф.И.О.)

      по тестированию ____________________ баллов
      по экзаменационному билету _________ баллов

      Комиссия в составе:

      Председателя

      Членов

      Решила:

      Аттестовать _________________________
                             (Ф.И.О.)

      Председатель Комиссии

      Секретарь Комиссии

Приложение 2     
к стандарту «Проведение
аттестации на занятие 
адвокатской деятельностью»

                               Решение Комиссии о неаттестации
                     претендента на занятие адвокатской деятельностью

      город ______________                "____" __________ 20____ г.

      По результатам аттестации на занятие адвокатской деятельностью
_____________________________________________________________ набрал:
                             (Ф.И.О.)

      по тестированию ____________________ баллов
      по экзаменационному билету _________ баллов

      Комиссия в составе:

      Председателя

      Членов

      Решила:

      Считать ______________________ не прошедшим (ей) аттестацию.
                       (Ф.И.О.)

      Председатель Комиссии

      Секретарь Комиссии

Утвержден         
постановлением Правительства
Республики Казахстан    
от 31 декабря 2013 года № 1558

Стандарт государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов
лицензии на занятие адвокатской деятельностью»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на занятие адвокатской деятельностью» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством юстиции Республики Казахстан (далее – Министерство).
      3. Государственная услуга оказывается Комитетом регистрационной службы и оказания правовой помощи Министерства юстиции Республики Казахстан (далее – услугодатель), в том числе через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz или веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz (далее – портал).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении на портал:
      при выдаче лицензии – 15 (пятнадцать) рабочих дней;
      при переоформлении лицензии – 15 (пятнадцать) рабочих дней;
      при выдаче дубликатов лицензии – 2 (два) рабочих дня;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 (пятнадцать) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания – 15 (пятнадцать) минут.
      5. Форма оказания государственной услуги электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на занятие адвокатской деятельностью, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.
      7. Государственная услуга оказывается на платной основе физическим лицам (далее – услугополучатель).
      За выдачу лицензии, переоформление, выдачу дубликатов лицензии на занятие адвокатской деятельностью взимается лицензионный сбор за право занятия отдельными видами деятельности, который в соответствии со статьей 471 Кодекса Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года «О налогах и других обязательных платежах в бюджет» (Налоговый кодекс) составляет:
      1) выдача лицензии – 6 месячных расчетных показателей (далее - МРП);
      2) выдача дубликатов лицензии – 100 % от ставки при выдаче лицензии;
      3) переоформление лицензии – 10 % от ставки при выдаче лицензии, но не более 4 МРП.
      Оплата лицензионного сбора осуществляется по наличному и безналичному расчету через банки второго уровня и организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций.
      В случае подачи электронного запроса на получение государственной услуги через портал, оплата может осуществляться через платежный шлюз «электронного правительства» (далее – ПШЭП) или через банки второго уровня.
      8. График работы:
      1) услугодателя – с понедельника по пятницу, с 9-00 до 18-30 часов с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан. Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) портала – круглосуточно (за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ).
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо, его представителя по доверенности) к услугодателю:
      для лиц, прошедших стажировку и аттестацию:
      1) заявление установленного образца согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;
      2) форма сведений в соответствии с квалификационными требованиями, указанными в приложении 2 к настоящему стандарту государственной услуги;
      3) копия документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности, за исключением случаев оплаты через ПШЭП;
      4) заключение о прохождении стажировки у адвоката, имеющего стаж адвокатской деятельности не менее пяти лет;
      5) медицинские справки из наркологического и психиатрического диспансеров, выданные по местожительству услугополучателя с указанием сведений по всей Республике Казахстан.
      Для получения лицензии услугополучатели – лица, сдавшие квалификационный экзамен в Квалификационной комиссии при Высшем Судебном Совете Республики Казахстан, успешно прошедшие стажировку в суде и получившие положительный отзыв пленарного заседания областного или приравненного к нему суда представляют услугодателю:
      1) заявление установленного образца согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;
      2) форму сведений в соответствии с квалификационными требованиями, указанными в приложении 2 к настоящему стандарту государственной услуги;
      3) копию документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности, за исключением случаев оплаты через ПШЭП;
      4) копию справки, подтверждающей сдачу квалификационного экзамена на должность судьи (нотариально засвидетельствованную в случае непредставления оригинала для сверки);
      5) копию документа о прохождении стажировки в суде и положительном отзыве пленарного заседания областного или приравненного к нему суда (нотариально засвидетельствованную в случае непредставления оригинала для сверки);
      6) заключение о прохождении стажировки у адвоката, имеющего стаж адвокатской деятельности не менее пяти лет;
      7) медицинские справки из наркологического и психиатрического диспансеров, выданные по местожительству услугополучателя с указанием сведений по всей Республике Казахстан.
      Для получения лицензии услугополучатели – лица, прекратившие полномочия судьи по основаниям, предусмотренным подпунктами 1), 2), 3), 9) и 12) пункта 1 статьи 34 Конституционного закона Республики Казахстан от 25 декабря 2000 года «О судебной системе и статусе судей Республики Казахстан» представляют услугодателю:
      1) заявление установленного образца согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;
      2) форму сведений в соответствии с квалификационными требованиями, указанными в приложении 2 к настоящему стандарту государственной услуги;
      3) копию документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности, за исключением случаев оплаты через ПШЭП;
      4) медицинские справки из наркологического и психиатрического диспансеров, выданные по местожительству услугополучателя с указанием сведений по всей Республике Казахстан.
      Для получения лицензии услугополучатели – лица, уволенные из органов прокуратуры и следствия, при наличии стажа работы в должности прокурора или следователя не менее десяти лет, за исключением уволенных по отрицательным мотивам представляют услугодателю:
      1) заявление установленного образца согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;
      2) форму сведений в соответствии с квалификационными требованиями, указанными в приложении 2 к настоящему стандарту государственной услуги;
      3) копию документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности, за исключением случаев оплаты через ПШЭП;
      4) копию трудовой книжки или иного документа, подтверждающего стаж работы в органах прокуратуры или следствия, и содержащие причину освобождения от занимаемой должности (нотариально засвидетельствованную в случае непредставления оригинала для сверки);
      5) заключение о прохождении стажировки у адвоката, имеющего стаж адвокатской деятельности не менее пяти лет;
      6) медицинские справки из наркологического и психиатрического диспансеров, выданные по местожительству услугополучателя с указанием сведений по всей Республике Казахстан.
      Переоформление лицензии осуществляется в случае изменения фамилии, имени, отчества (при его наличии) физического лица.
      Заявление о переоформлении подается услугополучателем в течение тридцати календарных дней с момента замены удостоверения личности.
      Для переоформления лицензии услугополучатели представляют услугодателю:
      1) заявление о переоформлении лицензии;
      2) копию документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности, за исключением случаев оплаты через ПШЭП;
      3) оригинал лицензии (в случае порчи лицензии услугополучатель до получения переоформленной лицензии возвращает услугодателю ранее выданную лицензию на бумажном носителе);
      4) медицинские справки из наркологического и психиатрического диспансеров, выданные по местожительству услугополучателя с указанием сведений по всей Республике Казахстан.
      Если лицензия была выдана на бумажном носителе, услугополучатель вправе по заявлению перевести ее в электронный формат без получения дубликата.
      Утерянные, испорченные бланки лицензии считаются недействительными со дня подачи услугополучателем письменного заявления услугодателю.
      При утере, порче лицензии услугополучатель обращается к услугодателю для получения дубликата лицензии и предоставляет следующие документы:
      1) заявление о выдаче дубликата лицензии;
      2) копию документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности, за исключением случаев оплаты через ПШЭП;
      3) оригинал лицензии (в случае порчи лицензии услугополучатель до получения дубликата лицензии возвращает услугодателю ранее выданную лицензию на бумажном носителе);
      4) документ, подтверждающий публикацию в периодических печатных изданиях об утере лицензии;
      5) медицинские справки из наркологического и психиатрического диспансеров, выданные по местожительству услугополучателя с указанием сведений по всей Республике Казахстан.
      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.
      На портал:
      для получения лицензии услугополучатели – лица, прошедшие стажировку и аттестацию представляют:
      запрос в форме электронного документа, подписанного ЭЦП услугополучателя:
      1)информацию об оплате в бюджет лицензионного сбора через ПШЭП, (либо прикрепляется квитанция в виде электронной копии документа);
      2)форму сведений в соответствии с квалификационными требованиями, указанными в приложении 2 к настоящему стандарту государственной услуги;
      3) заключение о прохождении стажировки у адвоката, имеющего стаж адвокатской деятельности не менее пяти лет (прикрепляется к электронному запросу в виде электронной копии);
      4) медицинские справки из наркологического и психиатрического диспансеров, выданные по местожительству услугополучателя с указанием сведений по всей Республике Казахстан (прикрепляется к электронному запросу в виде электронной копии).
      Прием электронного запроса осуществляется в «личном кабинете» услугополучателя.
      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.
      Сведения о документах, удостоверяющих личность, содержащиеся в государственных информационных системах, услугополучатель получает самостоятельно из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронных документов, удостоверенных (подписанных) ЭЦП услугодателя.
      Для получения лицензии услугополучатели – лица, сдавшие квалификационный экзамен в Квалификационной комиссии при Высшем Судебном Совете Республики Казахстан, успешно прошедшие стажировку в суде и получившие положительный отзыв пленарного заседания областного или приравненного к нему суда представляют:
      1) информацию об оплате в бюджет лицензионного сбора через ПШЭП (либо прикрепляется квитанция в виде электронной копии документа);
      2) форму сведений в соответствии с квалификационными требованиями, указанными в приложении 2 к настоящему стандарту государственной услуги;
      3) заключение о прохождении стажировки у адвоката, имеющего стаж адвокатской деятельности не менее пяти лет (прикрепляется к электронному запросу в виде электронной копии);
      4) справку, подтверждающую сдачу квалификационного экзамена на должность судьи (прикрепляется к электронному запросу в виде электронной копии);
      5) документ о прохождении стажировки в суде и положительном отзыве пленарного заседания областного или приравненного к нему суда (прикрепляется к электронному запросу в виде электронной копии);
      6) медицинские справки из наркологического и психиатрического диспансеров, выданные по местожительству услугополучателя с указанием сведений по всей Республике Казахстан (прикрепляется к электронному запросу в виде электронной копии).
      Для получения лицензии услугополучатели – лица, прекратившие полномочия судьи по основаниям, предусмотренным подпунктами 1), 2), 3), 9) и 12) пункта 1 статьи 34 Конституционного закона Республики Казахстан от 25 декабря 2000 года «О судебной системе и статусе судей Республики Казахстан» представляют:
      1) информацию об оплате в бюджет лицензионного сбора через ПШЭП (либо прикрепляется квитанция в виде электронной копии документа);
      2) форму сведений в соответствии с квалификационными требованиями, указанными в приложении 2 к настоящему стандарту государственной услуги;
      3) медицинские справки из наркологического и психиатрического диспансеров, выданные по местожительству услугополучателя с указанием сведений по всей Республике Казахстан (прикрепляется к электронному запросу в виде электронной копии).
      Для получения лицензии услугополучатели – лица, уволенные из органов прокуратуры и следствия, при наличии стажа работы в должности прокурора или следователя не менее десяти лет, за исключением уволенных по отрицательным мотивам представляют:
      1) информацию об оплате в бюджет лицензионного сбора через ПШЭП (либо прикрепляется квитанция в виде электронной копии документа);
      2) форму сведений в соответствии с квалификационными требованиями, указанными в приложении 2 к настоящему стандарту государственной услуги;
      3) трудовую книжку или иной документ, подтверждающий стаж работы в органах прокуратуры или следствия, содержащие причину освобождения от занимаемой должности (прикрепляется к электронному запросу в виде электронной копии);
      4) заключение о прохождении стажировки у адвоката, имеющего стаж адвокатской деятельности не менее пяти лет (прикрепляется к электронному запросу в виде электронной копии);
      5) медицинские справки из наркологического и психиатрического диспансеров, выданные по местожительству услугополучателя с указанием сведений по всей Республике Казахстан (прикрепляется к электронному запросу в виде электронной копии).
      Для переоформления лицензии услугополучатели представляют:
      1) запрос в форме электронного документа, подписанный ЭЦП;
      2) информацию об оплате в бюджет лицензионного сбора через ПШЭП (либо прикрепляется квитанция в виде электронной копии документа);
      3) копию свидетельства о перемене фамилии, имени и отчества (в случае отсутствия сведении в информационной системе прикрепляется к электронному запросу в виде электронной копии);
      4) медицинские справки из наркологического и психиатрического диспансеров, выданные по местожительству услугополучателя с указанием сведений по всей Республике Казахстан (прикрепляется к электронному запросу в виде электронной копии).
      Сведения о документах, удостоверяющих личность, о перемене фамилии, имени и отчества, содержащиеся в государственных информационных системах, услугополучатель получает самостоятельно из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронных документов, удостоверенных (подписанных) ЭЦП услугодателя.
      При утере, порче лицензии услугополучатель для получения дубликата лицензии представляет следующие документы:
      1) информацию об оплате в бюджет лицензионного сбора через ПШЭП (либо прикрепляется квитанция в виде электронной копий документа);
      2) оригинал лицензии (в случае порчи лицензии услугополучатель до получения дубликата лицензии возвращает услугодателю ранее выданную лицензию на бумажном носителе);
      4) документ, подтверждающий публикацию в периодических печатных изданиях об утере лицензии (прикрепляется к электронному запросу в виде электронной копии);
      5) медицинские справки из наркологического и психиатрического диспансеров, выданные по местожительству услугополучателя с указанием сведений по всей Республике Казахстан (прикрепляется к электронному запросу в виде электронной копии).
      Сведения о документе, удостоверяющего личность, о лицензии, об отсутствии судимости, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, услугодатель получает самостоятельно из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронных документов, подписанных ЭЦП услугодателя.
      Услугодатель получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.
      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.
      При сдаче услугополучателем всех необходимых документов:
      услугодателю (нарочно либо посредством почтовой связи) подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на его копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов;
      через портал в «личном кабинете» услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги.
      10. Основания для отказа:
      1) занятие видом деятельности запрещено законами Республики Казахстан для данной категории субъектов;
      2) не внесен лицензионный сбор за право занятия отдельными видами деятельности в случае подачи заявления на выдачу лицензии на вид деятельности;
      3) услугополучатель не соответствует квалификационным требованиям;
      4) в отношении услугополучателя имеется вступивший в законную силу приговор суда, запрещающий ему заниматься отдельным видом деятельности;
      5) судом на основании представления судебного исполнителя запрещено услугополучателю получать лицензии.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам
оказания государственных услуг

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг:
      Жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 13 настоящего стандарта государственной услуги, либо на имя руководителя Министерства по адресу: 010000, город Астана, Есильский район, ул. Орынбор, дом № 8, здание «Дом министерств», 13 подъезд, кабинеты № 1021 и (или) № 925, также по телефонам: 8 (7172) 74-07-68, 74-07-97.
      Жалоба принимается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя в рабочие дни.
      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя.
      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону единого контакт-центра 1414.
      При отправке жалобы через портал услугополучателю из «личного кабинета» доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги, в том числе оказываемой в
электронной форме

      13. Адрес оказания государственной услуги размещен на интернет-ресурсе услугодателя – www.adilet.gov.kz, раздел «Государственные услуги».
      14. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
      15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством «личного кабинета» портала, а также единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
      16. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 24-07-49, 24-12-91, единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

Приложение 1             
к стандарту государственной услуги 
«Выдача лицензии, переоформление, 
выдача дубликатов лицензии     
на занятие адвокатской деятельностью»

                                  Заявление
              физического лица для получения лицензии
                 и (или) приложения к лицензии

В ___________________________________________________________________
                          (полное наименование лицензиара)
от __________________________________________________________________
       (фамилия, имя, отчество (в случае наличия) физического лица,
                 индивидуальный идентификационный номер)

Прошу выдать лицензию и (или) приложение к лицензии на осуществление
_____________________________________________________________________
      (указать вид деятельности и (или) подвид(ы) деятельности)
на бумажном носителе) _______________________________________________
(поставить знак X в случае, если необходимо получить лицензию на
бумажном носителе) __________________________________________________
Адрес местожительства физического лица ______________________________
           (почтовый индекс, область, город, район, населенный пункт,
                      наименование улицы, номер дома/здания)
_____________________________________________________________________
Электронная почта ___________________________________________________
Телефоны ____________________________________________________________
Факс ________________________________________________________________
Банковский счет _____________________________________________________
                 (номер счета, наименование и местонахождение банка)
Адрес(а) осуществления деятельности _________________________________
           (почтовый индекс, область, город, район, населенный пункт,
      наименование улицы, номер дома/здания (стационарного помещения)
Прилагается ____________ листов
Настоящим подтверждается, что: все указанные данные являются
официальными контактами, и на них может быть направлена любая
информация по вопросам выдачи или отказа в выдаче лицензии и (или)
приложения к лицензии; заявителю не запрещено судом заниматься
лицензируемым видом и (или) подвидом деятельности; все прилагаемые
документы соответствуют действительности и являются действительными.
Физическое лицо _____________________________________________________
                 (подпись) (фамилия, имя, отчество (в случае наличия)

_______________________________
Место печати (в случае наличия)

Дата заполнения: «____» ______ 20__ года

Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом
тайну, содержащихся в информационных системах.
_______________ «___» ________ 20__
______________________
      (подпись)

Приложение 2            
к стандарту государственной услуги 
«Выдача лицензии, переоформление, 
выдача дубликатов лицензии     
на занятие адвокатской деятельностью»

                           Форма сведений
            выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов
             лицензии на занятие адвокатской деятельностью

заполняется для всех лиц
      1. Сведения о дипломе
      1) наименование высшего учебного заведения ____________________
      2) наименование специальности _________________________________
      3) шифр специальности _________________________________________
      4) номер диплома __________________________
      5) дата выдачи диплома ____________________
      2. Заключение о прохождении стажировки
      1) дата утверждения заключения о прохождении стажировки
      __________________________________
      2) область __________________________
      3) руководитель стажировки ______________________
      4) дата начала стажировки ________________________
      5) дата окончания стажировки _____________________
для лиц, прошедших стажировку и аттестацию
      3. Решение комиссии об аттестации
      Решение Комиссии по аттестации лиц, претендующих на занятие
адвокатской деятельностью
      1) город __________________________________
      2) дата проведения ________________________
      3) статус рассмотрения ____________________
для лиц, прекративших полномочия судьи по основаниям
предусмотренным подпунктами 1), 2), 3), 9) и 12) пунктов
статьи 34 Конституционного закона Республики Казахстан от 25 декабря
2000 года «О судебной системе и статусе судей Республики
Казахстан»
      4. Сведения об Указе Президента Республики Казахстан (далее - Указ)
      1) номер Указа __________________________
      2) дата принятия Указа о назначении на должность судьи
      _______________________________
      3) номер Указа __________________________
      4) дата принятия Указа об освобождении с должности судьи