Техникалық және кәсіптік білім беру саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 423 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 30 қыркүйектегі № 806 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 30.09.2015 № 806 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО-ның ескертпесі.
      ҚР мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша 2014 жылғы 29 қыркүйектегі № 239-V ҚРЗ Заңына сәйкес ҚР Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 14 сәуірдегі № 200 бұйрығын қараңыз.


      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;
      2) «Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің       
2014 жылғы 30 сәуірдегі
№ 423 қаулысымен  
бекітілген      

«Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім
алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
      3. Мемлекеттік қызметті жатақханасы бар техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштер қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру техникалық және кәсіптік білім беру оқу орнының базасында жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      1) техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушылар (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетілетін қызметті берушіге қажетті құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 10 жұмыс күні ішінде;
      2) көрсетілетін қызметті алушы қажетті құжаттарды тапсыру үшін кезекте күтудің барынша рұқсат етілетін уақыты – 15 минуттан аспайды;
      3) көрсетілген қызметті алушыға қызмет көрсетудің барынша рұқсат етілетін уақыты – 15 минуттан аспайды.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес жатақхана беру туралы жолдама.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес дүйсенбі – сенбі аралығында сағат 13.00-ден сағат 14.30-ға дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден сағат 18.30-ға дейін;
      9. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызмет берушіге жүгінген кезде қажетті құжаттар тізбесі:
      1) осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес жатақханадан орын беру туралы өтініш;
      2) отбасысы болса, отбасылық құрамы туралы анықтама;
      3) ата-анасының (ата-аналарының) қайтыс болуы туралы куәліктің көшірмесі;
      4) отбасыда 4 немесе одан да көп баланың болуы туралы анықтама (көп балалы отбасылардан шыққан балалар үшін);
      5) мүгедектігін растау туралы анықтама;
      6) мемлекеттік атаулы әлеуметтік жеңілдік көмек алу үшін құқықты растау туралы анықтама немесе жан басына шаққандағы орташа табысы күнкөріс шамасынан төмен отбасылардан шыққан балалар үшін атаулы әлеуметтік көмек көрсетудің жоқтығы туралы анықтама;
      7) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      8) Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жеңілдіктер алуға құқықты растайтын өзге де құжаттар.

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша орталық
мемлекеттік органның, сондай-ақ көрсетілетін қызметті
берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының
шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсiздiгiне) шағымдану: шағым жазбаша түрде:
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша Министрлік басшысының не оны алмастыратын адамның атына;
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.
      Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алудың мерзімі мен орны көрсетіле отырып, шағымның тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) оның қабылданғанын растау болып табылады. Тіркелгеннен кейін шағым жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шараларды қабылдау үшін Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберіледі.
      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      11. Көрсетiлген мемлекеттiк қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда, көрсетілетін қызмет алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен сотқа жүгiнуге құқығы бар.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып
қойылатын өзге де талаптар

      12. Мемлекеттiк қызметтi көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған.
      13. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтерден, Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығынан алу мүмкіндігі бар.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414

«Техникалық және кәсіптік білім   
беру ұйымдарында білім алушыларға 
жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына      
1-қосымша            

Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім
алушыларға жатақхана беру туралы жолдаманың үлгісі

________________________________________________________
(техникалық және кәсіптік білім оқу ұйымының атауы және мекенжайы)

      Азамат (-ша) __________________________________________________
                           (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      № ___ жатақханаға орналасуға жіберемін.
      Жатақхана мекенжайы ___________________________________
      20 ___ ж. «____» _________ cағатта ___ келуді ұсынамын.
      Директор __________
                 (қолы)
      20 ___ ж. «____» _________

М.О.

«Техникалық және кәсіптік білім    
беру ұйымдарында білім алушыларға  
жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына         
2-қосымша              

________________________________
директоры _______________________
(оқу орны басшысының Т.А.Ә.
(әкесінің аты - бар болса)
____________________________ курсы
_____________________________ тобы
________________________ мамандығы
студенті _________________________
_________________________________
/Т.А.Ә. (әкесінің аты - бар болса) толық/

Өтініш

      Маған жатақханадан бір орын бөлуіңізді сұраймын.
      Келген жері ___________________________________________________
_____________________________________________________________________

      20 __ ж. «__» __________________             __________________
                                                         /қолы/

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің       
2014 жылғы 30 сәуірдегі
№ 423 қаулысымен  
бекітілген     

«Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың
телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштер қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру техникалық және кәсіптік білім беру оқу орнының базасында немесе Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны арқылы (бұдан әрі – ХҚО) жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге немесе ХҚО-ға қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      1) көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге немесе ХҚО-ға қажетті құжаттар пакетін тапсырған сәттен бастап – 15 минуттан аспайды;
      2) көрсетілетін қызметті алушы осы стандарттың 9-тармағында айқындалған құжаттарды тапсырған сәттен бастап бір айдан кешіктірмей;
      3) осы стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсыру үшін кезекте күтудің барынша рұқсат етілетін уақыты – 15 минуттан аспайды;
      4) көрсетілген қызметті алушыға қызмет көрсетудің барынша рұқсат етілетін уақыты – 15 минуттан аспайды.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Жұмыс кестесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес дүйсенбі – сенбі аралығында сағат 13.00-ден сағат 14.30-ға дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден сағат 18.30-ға дейін;
      2) ХҚО – күн сайын: демалыс және мереке күндерінен басқа дүйсенбі – сенбі аралығында түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден сағат 20.00-ге дейін.
      Қабылдау және беру жеделдетіп қызмет көрсетусіз «электрондық» кезек тәртібімен жүзеге асырылады, электрондық кезекті «электрондық үкіметтің» веб-порталы арқылы брондауға болады.
      9. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету үшін жүгінген кезде қажетті құжаттар тізбесі:
      көрсетілетін қызметті берушіге:
      1) осы стандартқа 1-қосымшаға сәйкес техникалық және кәсіптік оқу орны басшысының атына өтініш, онда білім туралы құжаттың жоғалу мән-жайлары немесе басқа да себептер (тегінің, атының, әкесі атының (бар болса) өзгеруі, жарамсыздығы немесе құжатты толтыру кезіндегі қателер) баяндалады;
      2) тіркеу нөмірі мен құжаттың берілген күнін көрсете отырып, құжаттың жоғалғаны туралы мерзімді баспа басылымындағы хабарландырудың көшірмесі;
      3) жеке куәліктің көшірмесі (сәйкестендіру үшін);
      4) тегінің, атының, әкесі атының (бар болса) өзгергенін растайтын құжат;
      5) жарамсыз болып қалған білім туралы құжаттың төлнұсқасы немесе алдыңғы жылдары оны толтыру кезінде жіберілген қателер (бар болса).
      ХҚО-ға:
      1) осы стандартқа 1-қосымшаға сәйкес техникалық және кәсіптік оқу орны басшысының атына өтініш, онда білім туралы құжаттың жоғалу мән-жайлары немесе басқа да себептер (тегінің, атының, әкесі атының (бар болса) өзгеруі, жарамсыздығы немесе құжатты толтыру кезіндегі қателер) баяндалады;
      2) тіркеу нөмірі мен құжаттың берілген күнін көрсете отырып, құжаттың жоғалғаны туралы мерзімді баспа басылымындағы хабарландырудың көшірмесі;
      3) жеке куәліктің көшірмесі (сәйкестендіру үшін);
      4) тегінің, атының, әкесі атының (бар болса) өзгергенін растайтын құжат;
      5) жарамсыз болып қалған білім туралы құжаттың төлнұсқасы немесе алдыңғы жылдары оны толтыру кезінде жіберілген қателер (бар болса).
      Осы стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ХҚО-ға тапсырған кезде көрсетілетін қызметті алушыға:
      1) сұратуды қабылдау нөмірі мен күнін;
      2) сұратылатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрін;
      3) қоса берілген құжаттар саны мен атауын;
      4) құжаттардың берілетін күні (уақыты) мен орнын;
      5) құжаттарды ресімдеуге өтініш қабылдаған ХҚО қызметкерінің тегін, атын, әкесінің атын (бар болса) көрсете отырып, осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.
      Мемлекеттік ақпараттық ресурс болып табылатын көрсетілетін қызметті алушының жеке басын растайтын құжаттың мәліметтерін ХҚО қызметкері мемлекеттік органның уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат нысанында тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.
      Көрсетілетін қызметті беруші, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ХҚО ұсынған нысан бойынша ақпараттық жүйелерде қамтылатын заңмен қорғалатын құпиямен құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.
      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алуға болатын құжаттарды талап етуге жол берілмейді.

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша
көрсетілетін қызметті берушінің, халыққа қызмет көрсету
орталықтарының және (немесе) олардың қызметкерлерінің
шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсiздiгiне) шағымдану: шағым жазбаша түрде:
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша Министрлік басшысының не оны алмастыратын адамның атына;
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.
      Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алудың мерзімі мен орны көрсетіле отырып, шағымның тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) оның қабылданғанын растау болып табылады. Тіркелгеннен кейін шағым жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шараларды қабылдау үшін Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберіледі.
      Көрсетілетін қызметті берушінің немесе ХҚО-ның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің немесе ХҚО кеңсесінде қолма-қол беріледі.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      11. Көрсетiлген мемлекеттiк қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда, көрсетілетін қызмет алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен сотқа жүгiнуге құқығы бар.

4. Мемлекеттік қызметті, оның ішінде халыққа қызмет көрсету
орталықтары арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып
қойылатын өзге де талаптар

      12. Мемлекеттiк қызметтi көрсету орындарының мекенжайлары:
      1) Министрліктің интернет-ресурсында: www.edu.gov.kz;
      2) ХҚО-ның интернет-ресурсында: www.con.gov.kz;
      3) www.e.gov.kz «электрондық үкімет» веб-порталында орналастырылған.
      13. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда, мемлекеттік көрсетілген қызметті портал арқылы алу мүмкіндігі бар.
      14. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде алу мүмкіндігі бар.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414

«Техникалық және кәсіптік білім  
туралы құжаттардың телнұсқаларын 
беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына            
1-қосымша             

___________________________________
___________________________________
директоры __________________________
/оқу орны басшысының Т.А.Ә.(әкесінің аты - бар
болса/
____________________________________
____________________________________
/Т.А.Ә. толық /әкесінің аты - бар болса /
____________________________________
___________________ мамандығы бойынша
(мамандық атауы)
____________________________________
____________________________________
/оқу орнының атауы, бітірген жылы/

Өтініш

_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
                       /себебін көрсету керек/
___________________ байланысты маған дипломның телнұсқасын беруіңізді
сұраймын
Негіздеме _____________________________________________________
                       /қажет құжаттарды көрсету керек/

20 __ ж. «__» __________________                  __________________
                                                        /қолы/

«Техникалық және кәсіптік білім  
туралы құжаттардың телнұсқаларын 
беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына            
2-қосымша             

(көрсетілетін қызметті алушының
Т.А.Ә. (бар болса)       
________________________________
(көрсетілетін қызмет алушының
мекенжайы)        

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 cәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, «Халыққа қызмет көрсету орталығы» РМК филиалының № __ бөлімі (мекенжайы көрсетілсін) «Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру» мемлекеттік қызметін көрсетуге құжаттарды қабылдаудан Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын, атап айтқанда:
      жоқ құжаттардың атауы:
      1) _______________________________;
      2) _______________________________;
      3) ....
ұсынбауыңызға байланысты бас тартады.
      Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.

      Т.А.Ә. (бар болса) (жауапты адам) (қолы)

      Орын. Т.А.Ә. (бар болса)
      Тел. ___________________
      Алдым: Т.А.Ә. (бар болса)/ көрсетілетін қызметті алушының қолы

      20 __ ж. «___» _________

Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере технического и профессионального образования

Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 423. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 сентября 2015 года № 806

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 30.09.2015 № 806 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ Министра образования и науки РК от 14.04.2015 г. № 200.

      В соответствии с подпунктом 3) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) стандарт государственной услуги «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования»;
      2) стандарт государственной услуги «Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании».
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утвержден          
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 30 апреля 2014 года № 423

Стандарт государственной услуги
«Предоставление общежития обучающимся в организациях
технического и профессионального образования»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство).
      3. Государственная услуга оказывается организациями технического и профессионального образования (далее – услугодатель), имеющими общежития.
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются на базе учебного заведения технического и профессионального образования.

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов обучающихся в организациях технического и профессионального образования (далее – услугополучатель) услугодателю – в течение 10 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем – не более 15 минут;
      3)  максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – не более 15 минут.
      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги – направление о предоставлении общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. График работы услугодателя: с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы услугодателя с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя к услугодателю:
      1) заявление о предоставлении места в общежитии согласно приложению 2 к настоящему стандарту;
      2) справка о составе семьи, при наличии семьи;
      3) копия свидетельства о смерти родителя (родителей);
      4) справка о наличии в семье 4-х и более детей (для детей из многодетных семей);
      5) справка о подтверждении инвалидности;
      6) справка о подтверждении права для получения государственной адресной социальной помощи или справка об отсутствии оказания адресной социальной помощи, для детей из семей, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума;
      7) копия документа, удостоверяющего личность;
      8) иные документы, подтверждающие права на получение льгот в соответствие с законами Республики Казахстан.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
центрального государственного органа, а также
услугодателей и (или) их должностных лиц по
вопросам оказания государственных услуг

      10. Обжалование решений, действий (бездействий) Министерства, услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается в письменном виде:
      на имя руководителя Министерства, либо лица, его замещающего по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги;
      на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги.
      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии Министерства, услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю Министерства, услугодателя, для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер.
      Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственной услуги, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      11. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей
оказания государственной услуги

      12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: edu.gov.kz.
      13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги, единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
      14. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: edu.gov.kz. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.

Приложение 1             
к стандарту государственной услуги
«Предоставление общежития обучающимся
в организациях технического   
и профессионального образования» 

                             Образец направления
                   о предоставлении общежитий обучающимся
                         в организациях технического
                       и профессионального образования
____________________________________________________________________
                   (наименование и адрес организации
              технического и профессионального образования)

      Гражданину (-ке) _____________________________________________
                            (фамилия, имя, отчество (при наличии)

      Направляю на заселение в общежитие № ________
      Адрес общежития ______________________________________________

      Предлагаю Вам явиться «______» _________ 20___г. В ____ час.

      Директор ____________
                (подпись)
      «_____»________20_____г.

      М.П.

Приложение 2             
к стандарту государственной услуги
«Предоставление общежития обучающимся
в организациях технического   
и профессионального образования» 

Директору ___________________________
_____________________________________
Ф.И.О. руководителя учебного заведения
(отчество при наличии)/               
от студента ____________________ курса
группы _____________________________
специальности ______________________
____________________________________
/Ф.И.О. (при наличии) полностью/ 

                              Заявление

      Прошу Вас выделить мне одно место в общежитии.
      Место прибытия _______________________________________________
____________________________________________________________________

      «_____» _____________ 20__г.         __________________________
                                                    /подпись/

Утвержден          
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 30 апреля 2014 года № 423

Стандарт государственной услуги
«Выдача дубликатов документов о техническом
и профессиональном образовании»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача дубликата документов о техническом и профессиональном образовании» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство).
      3. Государственная услуга оказывается организациями технического и профессионального образования (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются на базе учебного заведения технического и профессионального образования или через Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – ЦОН).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:
      с момента сдачи услугополучателем необходимых документов услугодателю или в ЦОН:
      1) сдачи пакета документов услугополучателем услугодателю или в ЦОН – не более 15 минут;
      2) не позднее одного месяца с момента сдачи услугополучателем документов, определенных в пункте 9 настоящего стандарта;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди для сдачи необходимых документов, указанных в пункте 9 настоящего стандарта – не более 15 минут;
      4) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – не более 15 минут.
      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги – выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. График работы:
      1) услугодателя – с понедельника по субботу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому  законодательству Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы услугодателя с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов;
      2) ЦОН – ежедневно с понедельника по субботу с 9.00 до 20.00 часов, без перерыва на обед, кроме воскресенья и праздничных дней.
      Прием и выдача осуществляются в порядке «электронной» очереди, без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством веб-портала «электронного правительства».
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя:
      к услугодателю:
      1) заявление на имя руководителя учебного заведения технического и профессионального образования согласно приложению 1 к настоящему стандарту, в котором излагаются обстоятельства утери документа об образовании или другие причины (изменение фамилии, имени, отчества (при наличии), негодность или ошибки при заполнении документа);
      2) копия объявления об утере документа в периодическом печатном издании, с указанием номера регистрации и даты выдачи документа;
      3) удостоверение личности (для идентификации);
      4) документ, подтверждающий изменение фамилии, имени, отчества (при наличии);
      5) подлинник документа об образовании, пришедшего в негодность или имеющиеся ошибки при его заполнении в предыдущие годы (при наличии);
      в ЦОН:
      1) заявление на имя руководителя учебного заведения технического и профессионального образования согласно приложению 1 к настоящему стандарту, в котором излагаются обстоятельства утери документа об образовании или другие причины (изменение фамилии, имени, отчества (при наличии), негодность или ошибки при заполнении документа);
      2) копия объявления об утере документа в периодическом печатном издании с указанием номера регистрации и даты выдачи документа;
      3) удостоверение личности (для идентификации);
      4) документ, подтверждающий изменение фамилии, имени, отчества (при наличии);
      5) подлинник документа об образовании, пришедшего в негодность или ошибки при его заполнении в предыдущие годы (при наличии).
      При сдаче документов в ЦОН, указанных в пункте 9 настоящего стандарта, услугополучателю выдается расписка о приеме согласно приложению 2 к настоящему стандарту соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества (при наличии) работника ЦОНа, принявшего заявление на оформление документов.
      Сведения о документах, удостоверяющих личность услугополучателя, являющиеся государственным информационным ресурсом, работник ЦОНа получает из соответствующих государственных информационных систем в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью уполномоченного лица государственного органа.
      Услугополучатель получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, по форме, представленной ЦОНом, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.
      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя, центров обслуживания населения и (или) их
работников по вопросам оказания государственных услуг

      10. Обжалование решений, действий (бездействий) Министерства, услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственной услуги: жалоба подается в письменном виде:
      на имя руководителя Министерства, либо лица, его замещающего, по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги;
      на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги.
      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии Министерства, услугодателя, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю Министерства, услугодателя, для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, или ЦОНа, подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя, или ЦОНа.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственной услуги, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      11. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги, в том числе оказываемой через
центры обслуживания населения

      12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены:
      1) на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz;
      2) ЦОНа: www.con.gov.kz;
      3) на веб-портале «электронного правительства» www.e.gov.kz.
      13. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
      14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа.
      15. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.

Приложение 1                
к стандарту государственной услуги   
«Выдача дубликата документов о техническом
и профессиональном образовании»     

Директору                              
________________________________________
________________________________________
/Ф.И.О. руководителя учебного заведения
(отчество при наличии)/
от _____________________________________
_______________________________________
/Ф.И.О. полностью                     
(отчество при наличии)/
_______________________________________
_______________________________________
/наименование учебного заведения, 
год окончания/           
_______________________________________
по специальности _______________________
_______________________________________
/наименование специальности/     

                                    Заявление

      Прошу Вас выдать мне дубликат диплома в связи с _______________
                                                    /указать причину/
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Основание ___________________________________________________________
                            /указать нужные документы/
_____________________________________________________________________

      «______» _______________ 20___г. _______________________
                                             /подпись/

Приложение 2                
к стандарту государственной услуги   
«Выдача дубликата документов о техническом
и профессиональном образовании»     

(Ф.И.О.(при наличии), услугополучателя)
_______________________________________
(адрес услугополучателя)         

                                   Расписка
                        об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», ________________ (отказывает наименование учебного заведения) в приеме документов на оказание государственной услуги «Выдача дубликата документов техническом и профессиональном образовании» ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:
      Наименование отсутствующих документов:
      1) ________________________________________;
      2) ________________________________________;
      3) ….
      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

      __________________________________________           __________
      Ф.И.О. (при наличии) (ответственное лицо)             (подпись)

      Исп. Ф.И.О _____________
                (при наличии)
      Тел.__________
      Получил: Ф.И.О.___________________________________________
                        (при наличии)/подпись услугополучателя)

      «___» _________ 20__ г.