Жолаушыларға және көлік инфрақұрылымы объектілеріне келетін адамдарға, олардың алып жүретін заттарына, оның ішінде қол жүгі мен багажына тексеріп қарауды жүргізу қағидалары мен оған қойылатын талаптарды бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 16 қазандағы № 1102 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 18 тамыздағы № 571 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 18.08.2022 № 571 қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы көлік туралы" 1994 жылғы 21 қыркүйектегі Қазақстан Республикасының Заңы 24-1-бабының 1-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Жолаушыларға және көлік инфрақұрылымы объектілеріне келетін адамдарға, олардың алып жүретін заттарына, оның ішінде қол жүгі мен багажына тексеріп қарауды жүргізу қағидалары мен оған қойылатын талаптар бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

     


Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрi

К. Мәсімов



  Қазақстан Республикасы
  Үкіметінің
  2014 жылғы 16 қазандағы
  № 1102 қаулысымен
  бекітілген

Жолаушыларға және көлік инфрақұрылымы объектілеріне келетін адамдарға, олардың алып жүретін заттарына, оның ішінде қол жүгі мен багажына тексеріп қарауды жүргізу қағидалары мен оған қойылатын талаптар
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Жолаушыларға және көлік инфрақұрылымы объектілеріне келетін адамдарға, олардың алып жүретін заттарына, оның ішінде қол жүгі мен багажына тексеріп қарауды жүргізу қағидалары мен оған қойылатын талаптар (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы көлік туралы" 1994 жылғы 21 қыркүйектегі Қазақстан Республикасы Заңының 24-1-бабына сәйкес әзірленді.

      Қағидалар оларға қатысты тексеріп қарау жүргізілмейтін адамдардың Қазақстан Республикасының Үкіметі белгіленген тізбесін қоспағанда, жолаушыларға және көлік инфрақұрылымы объектілеріне келетін адамдарға (бұдан әрі – келушілер), олардың алып жүретін заттарына, оның ішінде қол жүгі мен багажына тексеріп қарауды жүргізу тәртібі мен талаптарын айқындайды.

      Осы Қағидалар жолаушыларға және азаматтық авиация саласындағы көлік инфрақұрылымы объектілеріне келетін адамдарға, олардың алып жүретін заттарына, оның ішінде қол жүгі мен багажына тексеріп қарауды жүргізуге қолданылмайды, оны жүргізу тәртібі Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі саласындағы заңнамасымен реттеледі.

      Тексеріп қараудың мақсаты көлік инфрақұрылымы объектілерінің, жолаушылар мен келушілердің терроризмге қарсы қорғалуын және олардың қауіпсіздігінің тиісті деңгейінің сақталуын қамтамасыз ету болып табылады.

      Жолаушыларды және келушілерді, олардың алып жүретін заттарын, оның ішінде қол жүгі мен багажын тексеріп қарау Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен көлік инфрақұрылымы объектілеріне әкелуге тыйым салынған заттар мен құралдардың тізбесінде белгіленген заттар мен құралдарды заңсыз алып өтуін болғызбау үшін жүзеге асырылады.

      Тексеріп қарау деп тексеру, оның ішінде көлік инфрақұрылымы объектілеріне әкелуге тыйым салынған заттар мен құралдарды сәйкестендіру және/немесе табу мақсатында техникалық немесе басқа да құралдарды қолдану жолымен тексеру түсініледі.

      2. Тексеріп қарауды көлік қызметі субъектісінің қызметкерлері не күзет қызметтерін көрсету жөнінде шарт жасасқан кезде күзет қызметі субъектісінің қызметкерлері жүргізеді.

      3. Жолаушыларды және көлік инфрақұрылымы объектілеріне келетін адамдарды, олардың алып жүретін заттарын, оның ішінде қол жүгі мен багажын тексеріп қарауды ұйымдастыру көлік қызметі субъектілеріне жүктеледі.

      4. Тексеріп қарау жүргізілетін көлік инфрақұрылымы объектілерінің тізбелерін Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілейді.

      5. Жолаушылар мен келушілер, олардың алып жүретін заттары, оның ішінде қол жүгі мен багажы Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 9 тамыздағы № 611 Жарлығымен (бұдан әрі – Жарлық) бекітілген Терроризм актісі қатерінің туындауы туралы ақпарат мониторингінің және халықты хабардар етудің мемлекеттік жүйесінің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуі қағидаларында белгіленген қатер деңгейіне байланысты тексеріп қарауға жатады.

      Дипломатиялық почта тексеріп қарауға жатпайды. Дипломатиялық почтаны құрайтын барлық орындарда олардың сипаттамаларын көрсететін көрнекті сыртқы белгілері болуы тиіс.

      6. Жарлықтың 4-тарауына сәйкес Қазақстан Республикасының барлық аумақтарында немесе өңірлері мен елді мекендерінің аумақтарында террористік қауіптіліктің мынадай деңгейлері:

      бірқалыпты ("сары") – терроризм актісі (актілері) жасалуының нақты мүмкіндігі туралы растауды талап ететін ақпарат болған кезде;

      жоғары ("қызғылт сары") – терроризм актісі (актілері) жасалуының нақты мүмкіндігі туралы расталған ақпарат болған кезде;

      шекті ("қызыл") – жасалған терроризм актісі туралы ақпарат, сондай-ақ терроризм актісін (актілерін) қайталап жасау немесе террористік тұрғыдан осал объектілерге бір мезгілде террористік шабуылдар жасау мүмкіндігі туралы расталған ақпарат болған кезде белгіленуі мүмкін.

      7. Көлік инфрақұрылымы объектісінде тексеріп қарауды ұйымдастырудың жай-күйі туралы мәліметтер таралуы шектеулі қызметтік ақпарат болып табылады.

2. Тексеріп қарауды жүргізу тәртібі

      8. Террористік қауіптіліктің қандай да бір қауіп деңгейі жарияланбағанда не қауіптің бірқалыпты ("сары") деңгейі жарияланған жағдайда жолаушыларды және келушілерді, олардың алып жүретін заттарын, оның ішінде қол жүгі мен багажын ішінара тексеріп қарау жүргізіледі.

      Ішінара тексеріп қарау қағидаты тексеріп қарау техникалық құралдарымен инфрақұрылым объектілеріне әкелуге тыйым салынған заттар мен құралдардың болу мүмкіндігінің контурлары және өзге де белгілерінің табылуына қарамастан көлік инфрақұрылымы объектілерінде тексеріп қарау пункті қызметкерлерінің күдігін тудыратын жолаушылар мен келушілерге, олардың алып жүретін заттарына, оның ішінде қол жүгі мен багажына қолданылады.

      Тексеріп қарау пункті деп осы Қағидаларда жолаушыларды және келушілерді, олардың алып жүретін заттарын, оның ішінде қол жүгі мен багажын тексеріп қарауды жүргізу үшін арнаулы жабдықталған орындар түсініледі.

      9. Қауіптің жоғары ("қызғылт сары") және шекті ("қызыл") деңгейі жарияланған кезде барлық жолаушылар мен келушілер, олардың алып жүретін заттары, оның ішінде қол жүгі мен багажы тексеріп қарауға жатады.

      10. Тексеріп қарауды жүргізетін адамдар жолаушылар мен келушілерге қатысты ілтипатты және сыпайы болуға және олардың ар-намысына тиетін іс-қимылдарға жол бермеуге міндетті.

      11. Мүгедектігі бар жолаушылар мен келушілерді тексеріп қарау кезектен тыс жүргізіледі.

      12. Көлік қызметі субъектісі қызметкерлерінің не күзет қызметі субъектісі қызметкерлерінің (бұдан әрі – тексеріп қарау қызметкерлері) функциялары тексеріп қарау пунктінде мынадай тәртіппен бөлінеді:

      1) № 1 тексеріп қарау қызметкері жолаушылар мен келушілердің жеке басын куәландыратын құжаттарды тексереді (қауіптің жоғары ("қызғылт сары") және шекті ("қызыл") деңгейі жарияланған кезде); жолаушылар мен келушілерді олардың тексеріп қарау пунктінде жиналып қалуын болдырмайтын тәртіппен тексеріп қарауға жібереді; тасымалдауға тыйым салынатын заттар мен құралдарды көрсетуді ұсынады; жолаушылар мен келушілерді стационарлық металл іздегіш (металл детектор) арқылы өту үшін жібереді; өзінде бар металл құралдарды, электрондық немесе электр құрылғыларын, фото-, киноаппаратураны алып шығуды ұсынады; рентгендік-телевизиялық құрылғының конвейерінде алып жүретін қол жүгін, багажды және өзге де құралдарды орналастыруды ұсынады, ондағы заттардың дұрыс орналастырылуын қарайды, конвейердің тиелуін реттейді, № 2 тексеріп қарау қызметкерін рентгендік-телевизиялық құрылғының конвейерін тоқтату қажеттілігі туралы хабардар етеді; қажет болған кезде жолаушыларды жеке тексеріп қарауға қатысады;

      2) № 2 тексеріп қарау қызметкері рентгендік-телевизиялық құрылғының көлеңкелі суреті бойынша багаждың ішіндегісін анықтайды, қажет болған кезде қол жүгі мен багажды қолмен тексеріп қарау туралы шешім қабылдайды;

      3) № 3 тексеріп қарау қызметкері № 2 тексеріп қарау қызметкерінің шешіміне сәйкес жолаушының не келушінің қатысуымен қол жүгі мен багажын қолмен тексеріп қарауды жүргізеді, оны жүргізген кезде жарылғыш заттарды, қаруды және көлік инфрақұрылымы объектілеріне алып кіруге тыйым салынған басқа заттар мен құралдарды алып өтуі үшін пайдаланылуы мүмкін термостар, радио- және телеаппаратура, алып жүретін компьютерлер, радиотелефондар, көлемі үлкен ойыншықтар, қолшатырлар, жіңішке таяқтар, кітаптар, торттар, қалыпты нан және басқа да құралдар мен заттарды, сондай-ақ мүгедектердің кресло-арбаларын тексеріп қарауды жүргізеді, тексеріп қаралған қол жүгіне, багажға және олардың жолаушыға не келушіге тапсырылуына бақылауды жүзеге асырады, қажет болған кезде жолаушылар мен келушілерді жеке тексеріп қарауға қатысады;

      4) № 4 тексеріп қарау қызметкері стационарлық металл іздегішті (металл детекторды) жолаушылар мен келушілердің айналып өтіп кетуіне жол бермей, оның жұмыс істеп кетуін бақылайды; портативті (қол) аспаппен жұмыс істейді, қажет болған кезде жолаушылар мен келушілерді жеке тексеріп қарауды жүргізеді; тексеріп қараудан өтпеген жолаушылар мен келушілерді көлік инфрақұрылымы объектілеріне жібермейді.

      Стационарлық металл іздегіштің (металл детектордың) сигналы пайда болған жағдайда № 4 тексеріп қарау қызметкері:

      1) жолаушыға не келушіге оның киіміндегі немесе денесіндегі металл заттарды үстелге қойып, стационарлық металл іздегіш (металл детектор) арқылы қайтадан өтуін ұсынады;

      2) портативті (қол) аспаптың көмегімен жолаушыда не келушіде металл заттары бар жерлерді анықтайды;

      3) егер жолаушыны не келушіні, олардың алып жүретін заттарын, оның ішінде қол жүгі мен багажын қайталап тексеріп қарау кезінде көлік инфрақұрылымы объектілеріне әкелуге тыйым салынған заттар мен құралдар табылмаса, жолаушыны не келушіні көлік инфрақұрылымы объектісіне өткізеді.

      Тексеріп қарау қызметкерлерінің және (немесе) тексеріп қарау пункттерінің саны жолаушылар ағынына не террористік қауіптіліктің жарияланған деңгейіне қарай көлік инфрақұрылымы объектілері басшыларының шешімі бойынша ұлғайтылуы мүмкін. Бұл жағдайда № 1, 2, 3 және 4 тексеріп қарау қызметкерлерінің функциялары тексеріп қарауды жүргізу үшін іс жүзінде тартылған қызметкерлер саны арасында бөлінеді.

      13. Тексеріп қарау кезінде қолданылатын техникалық тексеріп қарау құралдарымен көлік инфрақұрылымы объектілеріне әкелуге тыйым салынған заттар мен құралдардың болу мүмкіндігінің контурлары және өзге де белгілері табылған кезде жолаушылар мен келушілерді, олардың алып жүретін заттарын, оның ішінде қол жүгі мен багажын тексеріп қарауды қоса алғанда, оларды жеке тексеріп қарау жүргізіледі.

      14. Жеке тексеріп қарау көлік инфрақұрылымы объектілеріне әкелуге тыйым салынған заттар мен құралдарды табу үшін қажетті шектерде жүзеге асырылады.

      Жеке тексеріп қарауды тексеріп қаралатын адаммен жынысы бір адамдар санитариялық-эпидемиологиялық қағидалар мен нормалардың талаптарына жауап беретін арнайы бөлінген үй-жайларда жүргізеді.

      Бір үй-жайда бір мезгілде бірнеше адамды жеке тексеріп қарауға тыйым салынады.

      15. Жеке тексеріп қарауды жүргізген кезде жолаушыға не келушіге:

      1) өзіндегі көлік инфрақұрылымы объектілеріне әкелуге тыйым салынған заттар мен құралдарды және металл заттарды көрсетуді;

      2) тексеріп қарауды қолмен және (немесе) портативті (қол) аспаптың көмегімен жүргізу үшін аяқ киімін, сыртқы киімін, бас киімін, белбеулерін, белдіктерін және жолаушының не болмаса келушінің үстіндегі өзге де құралдарын шешуді ұсынады.

      Жасын шектеу және/немесе ағзаның функционалдық бұзылуы салдарынан жеке тексеріп қарауды жүргізу кезінде қажет қимылдарды орындай алмайтын адамдар заңды өкілдерінің қатысуымен тексеріліп қаралады немесе оларға тексеріп қарау қызметкерлері көмек көрсетеді.

      16. Жеке тексеріп қарау кезінде багаж бен қол жүгін оларды тексеріп қарауға берген жолаушы не келуші ашады. Қол жүгі мен багаж бос болғанға дейін ішіндегісі бір қабатынан соң бір қабаты шығарылып, басып көріледі, содан соң бос қол жүгі мен багажды қолмен көтеріп және оның салмағының тең болуы тексеріледі. Егер қол жүгі мен багаждың салмағы бірқалыпты бөлінбеген немесе бос қол жүгі мен багаж үшін тым үлкен деген күдік туындаса, онда қол жүгі мен багаждың өзін тыйым салынған заттардың жасырылуы тұрғысында тексеріп қарау және ол рентгендік-телевизиялық құрылғының көмегімен тексеріп қарауға тартылады. Астарына, ішкі әрлеуіне, тігістеріне, шеттерінің үлкен қалпақты жалғағыш шпилькалармен жабылуына, қапсырмалардың бекітпелеріне ерекше назар аударылады.

      17. Жеке тексеріп қарау нәтижелері актімен ресімделеді. Актіде оның жасалған күні мен орны, актіні жасаған тексеріп қарау қызметкерінің тегі мен аты-жөні, жеке тексеріп қаралған жолаушы не келуші туралы мәліметтер, жеке тексеріп қарау кезінде анықталған көлік инфрақұрылымы объектілеріне әкелуге тыйым салынған заттар мен құралдардың түрі, саны, өзге де сәйкестендіру белгілері туралы мәліметтер не олардың болмағандығы туралы белгі көрсетіледі. Жеке тексеріп қарау актісіне оны жасаған тексеріп қарау қызметкері, жеке тексеріп қаралған жолаушы не келуші және жеке тексеріп қарауды жүргізу кезінде қатысқан тексеріп қарау қызметкерлері қол қояды. Жеке тексеріп қаралған жолаушы не келуші актіге қол қоюдан бас тартқан жағдайда онда тиісті жазба жасалады. Жеке тексеріп қарау актісінің көшірмесі жеке тексеріп қаралған жолаушыға не келушіге тапсырылады.

      18. Қол жүгінде және (немесе) багажда қарудың, жарғыш құрылғының немесе жарылғыш заттардың бір бірлігі табылған кезде қарудың немесе жарылғыш заттың, жарғыш құрылғының қосымша бірліктерін табу үшін тексеріп қарау жалғастырылады.

      Тексеріп қарау пунктінің қызметкерлеріне көлік инфрақұрылымы объектілеріне әкелуге тыйым салынған, табылған заттар мен құралдарға қатысты қандай да бір іс-қимылдарды дербес орындауға рұқсат етілмейді.

      19. Тексеріп қарау барысында көлік инфрақұрылымы объектілеріне әкелуге тыйым салынған, жоғары қауіптілікті білдіретін (қару, оқ-дәрілер, жарғыш құрылғылар) заттар мен құралдар табылған кезде тексеріп қарауды жүзеге асыратын қызметкерлер Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген, көлік инфрақұрылымы объектілеріне әкелуге тыйым салынған заттар мен құралдарды сақтауға және ұстауға тиісті рұқсаты болған жағдайларды қоспағанда, оларды алу және тиісті рәсімдерді жүргізу, сондай-ақ олар табылған жолаушыға не келушіге қатысты Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шешім қабылдау үшін арнайы мемлекеттік және құқық қорғау органдарының қызметкерлерін шақырады.

      20. Егер жолаушыны және оның алып жүретін заттарын, оның ішінде қол жүгі мен багажын тексеріп қарау кезінде көлік инфрақұрылымы объектілеріне әкелуге тыйым салынған заттар мен құралдар табылмаса, осындай тексеріп қарау жүргізілетін көлік инфрақұрылымы объектісінің әкімшілігі жолаушының билеті бар қатынаспен немесе кезекті осындай қатынаспен жөнелтілуін қамтамасыз ететін қажетті шаралар қолдануға, ал жолаушы тасымалдаудан бас тартқан жағдайда, билетті немесе оның пайдаланылмаған бөлігінің құнын Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен өтеуге міндетті.

      21. Тексеріп қараудан, жеке тексеріп қараудан жалтаратын жолаушылар не келушілер көлік инфрақұрылымы объектісіне жіберілмейді, бұл туралы тиісті акт жасалады.

3. Тексеріп қарауды жүргізуге қойылатын талаптар

      22. Көлік қызметінің субъектілері қамтамасыз етуге тиіс тексеріп қарауды жүргізген кезде көлік инфрақұрылымы объектілеріне қойылатын талаптар:

      1) жолаушыларды және көлік инфрақұрылымы объектілеріне келуші адамдарды, олардың алып жүретін заттарын, оның ішінде қол жүгі мен багажын тексеріп қарау пункттерінің (бұдан әрі – тексеріп қарау пункттері) болуы;

      2) санитариялық-эпидемиологиялық қағидалар мен нормалардың талаптарына жауап беретін жеке тексеріп қарауды жүргізуге арналған үй-жайдың (бөлменің) болуы;

      3) ақпарат күнтізбелік 15 күн бойы сақталатын бейнебақылау және бейнежазу жүйесінің болуы.

      23. Тексеріп қарау пункттері мыналармен:

      1) Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен жолаушыларды және көлік инфрақұрылымы объектілеріне келетін адамдарды, олардың алып жүретін заттарын, оның ішінде қол жүгі мен багажын тексеріп қарау кезінде қолданылатын техникалық құралдарға қойылатын талаптарға сәйкес келетін техникалық құралдармен;

      2) бейнебақылау жүйелерімен;

      3) қол жүгі мен багажды тексеріп қарауды жүргізуге арналған үстелдермен;

      4) рентгендік-телевизиялық қондырғылармен тексеріп қарау мақсатында тексеріп қаралатын адамдардың заттары мен құралдарын орналастыруға арналған пластикалық, көзбен көруге болатын сыйымдылықтармен;

      5) тексеріп қараудан өткен жолаушылар мен келушілердің тексеріп қараудан өтпеген жолаушылармен және келушілермен байланысын болдырмау үшін қоршаулармен;

      6) көлік инфрақұрылымы объектілеріне әкелуге тыйым салынған заттар мен құралдардың тізбесі туралы ақпараты бар стенділермен жабдықталады.

      24. Көлік қызметі субъектілері көлік инфрақұрылымы объектілерінің тексеріп қарау бөлімшелері туралы ережені, олардың ұйымдық құрылымының схемасын, тексеріп қарау пункттері мен жеке тексеріп қарауды жүргізуге арналған үй-жайлар (бөлмелер) көрсетілген көлік инфрақұрылымы объектісінің аумағы жоспарының схемасын әзірлейді және бекітеді.

      25. Тексеріп қарау қызметкерлерін оларға тән емес функционалдық міндеттерді орындау үшін тартуға жол берілмейді.

Об утверждении Правил и требований к проведению досмотра пассажиров и лиц, посещающих объекты транспортной инфраструктуры, вещей, находящихся при них, в том числе ручной клади и багажа

Постановление Правительства Республики Казахстан от 16 октября 2014 года № 1102. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 августа 2022 года № 571.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 18.08.2022 № 571 (вводится в действие со дня его подписания и подлежит официальному опубликованию).

      В соответствии с пунктом 1 статьи 24-1 Закона Республики Казахстан от 21 сентября 1994 года "О транспорте в Республике Казахстан" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила и требования к проведению досмотра пассажиров и лиц, посещающих объекты транспортной инфраструктуры, вещей, находящихся при них, в том числе ручной клади и багажа.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.


Премьер-Министр


Республики Казахстан




  Утверждены
  постановлением Правительства
  Республики Казахстан
  от 16 октября 2014 года № 1102

Правила и требования к проведению досмотра пассажиров и лиц,
посещающих объекты транспортной инфраструктуры, вещей,
находящихся при них, в том числе ручной клади и багажа
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила и требования к проведению досмотра пассажиров и лиц, посещающих объекты транспортной инфраструктуры, вещей, находящихся при них, в том числе ручной клади и багажа (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьей 24-1 Закона Республики Казахстан от 21 сентября 1994 года "О транспорте в Республике Казахстан".

      Правила определяют порядок и требования проведения досмотра пассажиров и лиц, посещающих объекты транспортной инфраструктуры (далее – посетители), вещей, находящихся при них, в том числе ручной клади и багажа, за исключением перечня лиц, в отношении которых не производится досмотр, установленного Правительством Республики Казахстан.

      Настоящие Правила не распространяются на проведение досмотра пассажиров и посетителей, вещей, находящихся при них, в том числе ручной клади и багажа, на объектах транспортной инфраструктуры в сфере гражданской авиации, порядок проведения которого регулируется законодательством Республики Казахстан в сфере использования воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации.

      Целью досмотра являются обеспечение антитеррористической защиты и соблюдение должного уровня безопасности объектов транспортной инфраструктуры, пассажиров и посетителей.

      Досмотр пассажиров и посетителей, вещей, находящихся при них, в том числе ручной клади и багажа, осуществляется для предотвращения незаконного проноса веществ и предметов, установленных перечнем веществ и предметов, запрещенных к вносу на объекты транспортной инфраструктуры, утвержденным Правительством Республики Казахстан.

      Под досмотром понимается обследование, в том числе путем применения технических или других средств, в целях идентификации и/или обнаружения веществ и предметов, запрещенных к вносу на объекты транспортной инфраструктуры.

      2. Досмотр проводится работниками субъекта транспортной деятельности либо работниками субъекта охранной деятельности при заключении договора по оказанию охранных услуг.

      3. Организация досмотра пассажиров и лиц, посещающих объекты транспортной инфраструктуры, вещей, находящихся при них, в том числе ручной клади и багажа, возлагается на субъекты транспортной деятельности.

      4. Перечни объектов транспортной инфраструктуры, на которых производится досмотр, устанавливаются Правительством Республики Казахстан.

      5. Пассажиры и посетители, вещи находящиеся при них, в том числе ручная кладь и багаж, подлежат досмотру в зависимости от уровня угрозы, установленного Правилами организации и функционирования государственной системы мониторинга информации и оповещения населения о возникновении угрозы акта терроризма, утвержденными Указом Президента Республики Казахстан от 9 августа 2013 года № 611 (далее – Указ).

      Дипломатическая почта не подлежит досмотру. Все места, составляющие дипломатическую почту, должны иметь видимые внешние знаки, указывающие на их характер.

      6. В соответствии с главой 4 Указа на всей территории или территории регионов и населенных пунктов Республики Казахстан могут устанавливаться следующие уровни террористической опасности:

      умеренный ("желтый") – при наличии требующей подтверждения информации о реальной возможности совершения акта (актов) терроризма;

      высокий ("оранжевый") – при наличии подтвержденной информации о реальной возможности совершения акта (актов) терроризма;

      критический ("красный") – при наличии информации о совершенном акте терроризма, а также подтвержденной информации о возможном совершении повторного акта (актов) терроризма или одновременных террористических атак на объекты, уязвимые в террористическом отношении.

      7. Сведения о состоянии организации досмотра на объекте транспортной инфраструктуры являются служебной информацией ограниченного распространения.

2. Порядок проведения досмотра

      8. В случаях, когда не объявлен какой-либо из уровней угроз террористической опасности либо объявляется умеренный ("желтый") уровень угрозы, производится выборочный досмотр пассажиров и посетителей, вещей, находящихся при них, в том числе ручной клади и багажа.

      Принцип выборочного досмотра применяется к пассажирам и посетителям, вещам, находящимся при них, в том числе ручной клади и багажа, вызывающих подозрение у работников пункта досмотра на объектах транспортной инфраструктуры, независимо от обнаружения техническими средствами досмотра контуров и иных признаков возможного нахождения веществ и предметов, запрещенных к вносу на объекты транспортной инфраструктуры.

      Под пунктом досмотра в настоящих Правилах понимаются специально оборудованные места для проведения досмотра пассажиров и посетителей, вещей, находящихся при них, в том числе ручной клади и багажа.

      9. При объявлении высокого ("оранжевого") и критического ("красного") уровня угрозы досмотру подлежат все пассажиры и посетители, вещи, находящиеся при них, в том числе ручная кладь и багаж.

      10. Лица, производящие досмотр, должны быть внимательными и вежливыми в отношении пассажиров и посетителей и не допускать действий, унижающих их достоинство.

      11. Досмотр пассажиров либо посетителей с инвалидностью осуществляется вне очереди.

      12. Функции работников субъекта транспортной деятельности либо работников субъекта охранной деятельности (далее – работники досмотра) в пункте досмотра распределяются в следующем порядке:

      1) работник досмотра № 1 проверяет документы, удостоверяющие личность пассажиров и посетителей (при объявлении высокого ("оранжевого") и критического ("красного") уровня угрозы); направляет пассажиров и посетителей на досмотр в порядке, исключающем скопление их в пункте досмотра; предлагает предъявить вещества и предметы, запрещенные к перевозке; направляет пассажиров и посетителей для прохождения через стационарный металлообнаружитель (металлодетектор); предлагает выложить имеющиеся металлические предметы, электронные или электрические устройства, фото-, киноаппаратуру; предлагает разместить ручную кладь, багаж и иные предметы на конвейер рентгено-телевизионной установки, следит за правильным расположением вещей на нем, регулирует загрузку конвейера, информирует работника досмотра № 2 о необходимости остановки конвейера рентгено-телевизионной установки; участвует при необходимости в личном досмотре пассажиров;

      2) работник досмотра № 2 определяет содержимое багажа по теневому изображению рентгено-телевизионной установки, при необходимости принимает решение о досмотре ручной клади и багажа вручную;

      3) работник досмотра № 3 в соответствии с решением работника досмотра № 2 проводит в присутствии пассажира либо посетителя досмотр ручной клади и багажа вручную, при проведении которого внимательно проверяет такие предметы, как термосы, радио и телеаппаратура, переносные компьютеры, радиотелефоны, игрушки большого размера, зонты, трости, книги, торты, формовой хлеб и другие предметы и вещи, которые могут быть использованы для проноса взрывных устройств, оружия и других веществ и предметов, запрещенных к вносу на объекты транспортной инфраструктуры, а также досмотр инвалидных кресел-колясок, осуществляет контроль за досмотренной ручной кладью, багажом и их вручением пассажиру либо посетителю, участвует при необходимости в личном досмотре пассажиров и посетителей;

      4) работник досмотра № 4 наблюдает за срабатыванием стационарного металлообнаружителя (металлодетектора), не допуская его обхода пассажирами и посетителями; работает с портативным (ручным) прибором, при необходимости проводит личный досмотр пассажиров и посетителей; не допускает пассажиров и посетителей, не прошедших досмотр, на объекты транспортной инфраструктуры.

      В случае появления сигнала стационарного металлообнаружителя (металлодетектора) работник по досмотру № 4:

      1) предлагает пассажиру либо посетителю выложить на стол имеющиеся у него в одежде или на теле металлические предметы и повторно пройти через стационарный металлообнаружитель (металлодетектор);

      2) определяет места наличия металлических предметов у пассажира либо посетителя с помощью портативного (ручного) прибора;

      3) если при повторном досмотре пассажира либо посетителя, вещей, находящихся при нем, в том числе ручной клади и багажа, не были обнаружены вещества и предметы, запрещенные к вносу на объекты транспортной инфраструктуры, пропускает пассажира либо посетителя на объект транспортной инфраструктуры.

      Количество работников досмотра и (или) пунктов досмотра может быть увеличено по решению руководителей объектов транспортной инфраструктуры в зависимости от пассажиропотока либо объявленного уровня террористической опасности. В этом случае функции работников досмотра № 1, 2, 3 и 4 распределяются между количеством работников, фактически задействованных для проведения досмотра.

      13. При обнаружении техническими средствами, применяемыми при досмотре, контуров и иных признаков возможного нахождения веществ и предметов, запрещенных к вносу на объекты транспортной инфраструктуры, производится личный досмотр пассажиров и посетителей, включая досмотр вещей, находящихся при них, в том числе ручной клади и багажа.

      14. Личный досмотр осуществляется в пределах, необходимых для обнаружения веществ и предметов, запрещенных к вносу на объекты транспортной инфраструктуры.

      Личный досмотр производится лицами одного пола с досматриваемым лицом в специально выделенных помещениях, отвечающих требованиям санитарно-эпидемиологических правил и норм.

      Запрещается производить в одном помещении одновременно личный досмотр нескольких лиц.

      15. При производстве личного досмотра пассажиру либо посетителю предлагается:

      1) предъявить имеющиеся у него вещества и предметы, запрещенные к вносу на объекты транспортной инфраструктуры, и металлические предметы;

      2) снять обувь, верхнюю одежду, головные уборы, ремни, пояса и иные предметы, находящиеся при пассажире либо посетителе, для проведения их досмотра вручную и (или) при помощи портативного (ручного) прибора.

      Лица, которые вследствие возрастных ограничений и/или функциональных нарушений организма не могут выполнить необходимые действия при производстве личного досмотра, досматриваются в присутствии законных представителей или им оказывается помощь работниками досмотра.

      16. При личном досмотре багаж и ручная кладь открываются пассажиром либо посетителем, предъявившим их для досмотра. Содержимое ручной клади и багажа извлекается и прощупывается слой за слоем до тех пор, пока предмет досмотра не окажется пустым, затем пустая ручная кладь и багаж поднимается рукой и проверяется равномерность распределения ее веса. Если возникает подозрение, что вес ручной клади и багажа распределен неравномерно или слишком велик для пустой ручной клади и багажа, то саму ручную кладь и багаж подвергают досмотру на предмет сокрытия запрещенных предметов и производят их досмотр с помощью рентгено-телевизионной установки. Особое внимание обращается на подкладку, внутреннюю отделку, швы, заделку краев соединительной шпилькой с большими шляпками, креплений молний.

      17. Результаты личного досмотра оформляются актом. В акте указываются дата и место его составления, фамилия и инициалы работника досмотра, составившего акт, сведения о пассажире либо посетителе, подвергнутого личному досмотру, виде, количестве, иных идентификационных признаках вещей и предметов, запрещенных к вносу на объекты транспортной инфраструктуры, обнаруженных в ходе проведения личного досмотра, либо отметка об их отсутствии. Акт личного досмотра подписывается работником досмотра, его составившим, пассажиром либо посетителем, подвергнутым личному досмотру, и работниками досмотра, принимавшими участие при проведении личного досмотра. В случае отказа пассажира либо посетителя, подвергнутого личному досмотру, от подписания акта, в нем производится соответствующая запись. Копия акта о личном досмотре вручается пассажиру либо посетителю, подвергнутому личному досмотру.

      18. При обнаружении в ручной клади и (или) багаже одной единицы оружия, взрывного устройства или взрывчатого вещества досмотр продолжается на предмет выявления дополнительных единиц оружия или взрывчатого вещества, взрывного устройства.

      Работникам пункта досмотра не допускается самостоятельно выполнять какие-либо действия относительно обнаруженных веществ и предметов, запрещенных к вносу на объекты транспортной инфраструктуры.

      19. При обнаружении в ходе досмотра веществ и предметов, запрещенных к вносу на объекты транспортной инфраструктуры, представляющих повышенную опасность, (оружие, боеприпасы, взрывные устройства) работники, осуществляющие досмотр, вызывают сотрудников специальных государственных и правоохранительных органов для их изъятия и производства соответствующих процедур, а также принятия решения в соответствии с законодательством Республики Казахстан в отношении пассажира либо посетителя, у которого они обнаружены, за исключением случаев наличия соответствующего разрешения на хранение и ношение веществ и предметов, запрещенных к вносу на объекты транспортной инфраструктуры, предусмотренных действующим законодательством Республики Казахстан.

      20. Если при досмотре и личном досмотре пассажира и вещей, находящихся при нем, в том числе ручной клади и багажа, не были обнаружены вещества и предметы, запрещенные к вносу на объекты транспортной инфраструктуры, администрация объекта транспортной инфраструктуры, на котором производится такой досмотр, обязана принять необходимые меры, обеспечивающие отправку пассажира тем сообщением, на который у него имеется билет, или очередным таким сообщением, а в случае отказа пассажира от перевозки возместить стоимость билета или его неиспользованной части в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

      21. Пассажиры либо посетители, уклоняющиеся от досмотра, личного досмотра, не допускаются на объект транспортной инфраструктуры, о чем составляется соответствующий акт.

3. Требования к проведению досмотра

      22. Требования к объектам транспортной инфраструктуры при производстве досмотра, которые должны обеспечивать субъекты транспортной деятельности:

      1) наличие пунктов досмотра пассажиров и лиц, посещающих объекты транспортной инфраструктуры, вещей, находящихся при них, в том числе ручной клади и багажа (далее – пункты досмотра);

      2) наличие помещений (комнаты) для проведения личного досмотра, отвечающих требованиям санитарно-эпидемиологических правил и норм;

      3) наличие системы видеонаблюдения и видеозаписи, информация на которых сохраняется в течение 15 календарных дней.

      23. Пункты досмотра оборудуются:

      1) техническими средствами, соответствующими требованиям к техническим средствам, применяемым при досмотре пассажиров и лиц, посещающих объекты транспортной инфраструктуры, вещей, находящихся при них, в том числе ручной клади и багажа, утвержденным Правительством Республики Казахстан;

      2) системами видеонаблюдения;

      3) столами для производства досмотра ручной клади и багажа;

      4) пластиковыми, визуально просматриваемыми емкостями для размещения вещей и предметов досматриваемых лиц в целях досмотра рентгено-телевизионными установками;

      5) ограждениями для исключения контактов пассажиров и посетителей, прошедших досмотр, с пассажирами и посетителями, не прошедшими досмотр;

      6) стендами с информацией о перечне веществ и предметов, запрещенных к вносу на объекты транспортной инфраструктуры.

      24. Субъекты транспортной деятельности разрабатывают и утверждают положение о подразделении досмотра объектов транспортной инфраструктуры, схему их организационной структуры, схему плана территории объекта транспортной инфраструктуры с указанием пунктов досмотра и помещений (комнат) для проведения личного досмотра.

      25. Не допускается привлечение работников досмотра к исполнению несвойственных функциональных обязанностей.