Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Жасыл өсу" және орнықты даму индикаторларын енгізу" жобасын іске асыру туралы келісімге қол қою туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 355 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «Жасыл өсу» және орнықты даму индикаторларын енгізу» жобасын іске асыру туралы келісімнің жобасы мақұлдансын.
      2. Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрі Ерболат Асқарбекұлы Досаевқа Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «Жасыл өсу» және орнықты даму индикаторларын енгізу» жобасын іске асыру туралы келісімге қағидаттық сипаты жоқ өзгерістер мен толықтырулар енгізуге рұқсат бере отырып, Қазақстан Республикасы Үкіметінің атынан қол қоюға өкілеттік берілсін.
      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                           К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2015 жылғы 27 сәуірдегі
№ 355 қаулысымен 
мақұлданған    

                                                               Жоба

«Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық
ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «Жасыл өсу» және
орнықты даму индикаторларын енгізу» жобасын іске асыру
туралы келісім
 

      Осы жерде және бұдан әрі жеке-жеке «Тарап» немесе бірге «Тараптар» деп аталатын Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы төмендегілер туралы келісті:

1. Келісімнің нысанасы

      1. Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының (бұдан әрі – ЭЫДҰ) Статистика және статистикалық саясат комитеті осы Келісім шеңберінде «Жасыл өсу» және орнықты даму индикаторларын енгізу» жобасын (бұдан әрі – жоба) іске асырады.
      2. Қазақстан Республикасының Үкіметі жоба шеңберінде ЭЫДҰ орындайтын жұмысты қаржыландыруға келіседі.
      3. Осы Келісімге қол қойылған күнінен бастап жобаның ұзақтығы
18 айды құрайды.

2. Бюджет және қаржыландыру тетіктері

      1. Қазақстан Республикасының Үкіметі жобаны іске асыруға жұмсалатын шығыстарды өтеуге ЭЫДҰ-ға 30000 (отыз мың) евро сомасында жарна беруге міндеттенеді. Бюджетті пайдалану бойынша есептеу осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын 1-қосымшада жазылған.
      2. Жарна екі бөлініп төленетін болады:
      24000 (жиырма төрт мың) евро мөлшеріндегі жарнаның бірінші бөлігі осы Келісімге қол қойылып, ЭЫДҰ-дан тиісті шот алынғаннан кейін төленеді;
      6000 (алты мың) евро мөлшеріндегі жарнаның екінші бөлігі ЭЫДҰ-дан тиісті шот алынғаннан кейін 2016 жылғы желтоқсанға дейін төленеді.
      3. ЭЫДҰ бұл жарнаны қазіргі уақытта жарнаның жалпы сомасынан
6,3 % әкімшілік шығындардың (бұл сома өзгеруі мүмкін) өтелуін төлеуді көздейтін ЭЫДҰ-ның қаржылық ережесіне және басқа да тиісті қағидаларына, саясаттары мен рәсімдеріне сәйкес осы қаражатқа иелік ететін болады. Бухгалтерлік есептің жалпы қабылданған қағидаттарына сәйкес шығыс ЭЫДҰ-ның шоттарында көрсетіледі және ЭЫДҰ-ның стандартты аудит қағидаларына сәйкес аудит нысанасы болып табылады.

3. Жұмыстар сипаты және есептілік

      1. ЭЫДҰ жобаны осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын
2-қосымшада сипатталғандай жүзеге асырады.
      2. Жобаның бірінші жылы аяқталғаннан кейін үш айдың ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне жобаны іске асырылу барысы туралы есепті ұсынады.
      3. Жоба аяқталғаннан кейін алты айдың ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне қорытынды есепті ұсынады.
      4. Жобаның бірінші жылы аяқталғаннан кейін үш айдың ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне шығыстар туралы жылдық есепті ұсынады.
      5. Жоба аяқталғаннан кейін алты ай ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне шығыстар туралы қорытынды есепті ұсынады.
      6. Қазақстан Республикасының Үкіметі шығындар туралы есепте қаржылық есептілікке қойылатын талаптар ЭЫДҰ есептілігінің стандартты форматына сәйкес сақталатынымен келіседі.

4. Ақпарат алмасу

      1. Тараптар бір-біріне жобаны жүзеге асыру үшін қажетті өзара көмек пен ақпаратты ұсынады.
      2. Тараптар арасындағы кез келген ақпарат алмасу мына мекенжай бойынша жүзеге асырылады:
      Қазақстан Республикасының Үкіметі үшін: 010000, Қазақстан, Астана қаласы, Сол жағалау, Министрліктер үйі 4-кіреберіс, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитеті тел.: +7 (7172) 74-90-16, факс: +7 (7172) 74 94 94, эл.мекенжай: statistika@stat.kz.
      ЭЫДҰ үшін: ЭЫДҰ Статистика директораты, Андрэ-Паскаль көшесі, 2, 75116, Париж, Франция, эл.мекенжай: David.Brackfield@oecd.org.

5. Жоба нәтижелерін пайдалану

      1. Жобаның кез келген нысандағы нәтижелері ЭЫДҰ-ның айрықша меншігі болып қалады.
      2. ЭЫДҰ үшінші тараптардың құқықтарын, сондай-ақ осындай қолданылса, құжаттарды жіктеуге және жіктемеден алып тастауға қатысты ЭЫДҰ қағидалары мен регламенті сақталатын болса, ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне осы жоба қаржыландырылатын зерттеулер шеңберінде дайындалған жарияланымдарды пайдалану, көшірмесін жасау және қағаз көшірмелерін тарату құқығын береді. Қазақстан Республикасының Үкіметі сондай-ақ жарияланымдарды өзінің веб-сайтында орналастырып, олардың толық редакциясын тарата алады.
      3. Қазақстан Республикасының Үкіметі қажет болған жерде үнемі ЭЫДҰ-ның авторлық құқығын мойындауға тиіс.
      4. ЭЫДҰ осындай жарияланымның тілі мен нысанына қарамастан, қорытынды есепті бірінші жариялау құқығын өзіне қалдырады.
      5. Қорытынды есепте Қазақстан Республикасы Үкіметінің жобаға қосқан үлесін тану қамтылатын болады және Қазақстан Республикасы Үкіметінің рәмізі жарияланым мұқабасының артқы бетінде немесе жарияланымның ішінде жоғарыда көрсетілген танудың жанында орналастырылады.
      6. Жоба барысында ЭЫДҰ-ға ұсынған Қазақстан Республикасы Үкіметінің меншігі болып табылатын кез келген деректер немесе ақпарат Қазақстан Республикасы Үкіметінің меншігі болып қалады. ЭЫДҰ көрсетілген деректер мен ақпаратты өз есебін дайындау мақсатында және жобаны жүзеге асыруға қолдану үшін пайдалануға және/немесе енгізуге құқылы.

6. Дауларды шешу

      Осы Келісімнің болуын, жарамдылығын немесе бұзылуын қоса алғанда, оны түсіндіруден, қолданудан немесе орындаудан туындайтын немесе осыларға қатысты келіссөздер жүргізу жолымен шешілуі мүмкін емес кез келген дау, келіспеушілік немесе наразылық осы Келісімді жасасу күнін қолданыстағы аралық соттың тұрақты палатасының халықаралық ұйымдар мен мемлекеттер үшін төрелік сотының факультативтік қағидаларына сәйкес міндетті күші бар түпкілікті төрелік талқылауымен шешіледі. Төрешілердің саны – біреу. Төреші Тараптар арасындағы уағдаластық жолымен таңдалады, егер төрелік талап етілгеннен кейін үш айдың ішінде осындай уағдаластыққа қол жеткізілмесе, төреші жоғарыда көрсетілген қағидаларға сәйкес Тараптардың бірінің талабы бойынша тағайындалады. Төрелік сот Парижде, Францияда өтеді, барлық іс жүргізу мен берілетін түсініктемелер ағылшын тілінде болуға тиіс.

7. Артықшылықтар мен иммунитеттер

      Осы Келісімде ешнәрсе халықаралық ұйым ретінде ЭЫДҰ артықшылықтары мен иммунитеттерінен бас тарту деп түсіндірілмеуге тиіс.

8. Өзгерістер мен толықтырулар
      

      Осы Келісім Тараптардың өзара келісімі бойынша жекелеген хаттамалармен ресімделетін және оның ажырамас бөлігі болып табылатын өзгерістер мен толықтырулар енгізілуі мүмкін.
 

9. Күшіне енуі

      1. Осы Келісім қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді. Ол екі Тарап та одан туындайтын барлық міндеттемелерді орындағанға дейін қолданыста болады.
      2. Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде екі төлнұсқа данада жасалды. Қазақ, орыс және ағылшын тілдеріндегі мәтіндердің арасында сәйкессіздік болған жағдайда, ағылшын тіліндегі нұсқасы жалғыз төлнұсқа болып табылады.

      Қазақстан Республикасының     Экономикалық ынтымақтастық
             Үкіметінен                 және даму ұйымынан

      Ерболат Досаев                        Мартин Дуран
  Қазақстан Республикасы              Бас статистик және Статистика
Ұлттық экономика министрі              директоратының директоры

Қолы:______________________         Қолы:______________________

Күні:______________________         Күні:______________________

Энтони Дж. Роттьер
Атқарушы директор

Қолы:______________________

Күні:______________________

                                                  1-қосымша

Бюджетті пайдалану бойынша есептеу

        Болжанатын шығыстар

EUR

Персоналға арналған шығыстар

3, 747

Бір адамға арналған қайтарымды төлем

363

Консультанттар

15, 000

Миссия шығындары (ЭЫДҰ штатымен сарапшылар)

9, 000

Өзге де шығыстар(мысалы, басып шығару, фотокөшірмелер, жарияланымдар)

0

ЭЫДҰ-ның әкімшілік шығындары

1, 890

Болжанатын толық сомасы

30,000

      Ескертпе: бюджеттің бір жолындағы кез келген артық шығыс толық бюджет шеңберінде қала отырып, бюджеттің басқа жолындағы жетіспеушіліктің орнын толтыруы мүмкін.

                                                           2-қосымша

«Жасыл өсу» және орнықты даму индикаторларын енгізу» жобасы

1. Ағымдағы жағдай

      Қазақстан Республикасының «жасыл экономикаға» көшуі жөніндегі тұжырымдамасын іске асыру мақсатында «жасыл өсу» және орнықты даму индикаторларын енгізу өмірлік маңызды болып табылады.
      Қазақстанның тұрақты даму моделіне («Жасыл экономика стратегиясы») көшуі жөніндегі жуырдағы маңызды шешімі Экономикалық-экологиялық есепке алу жүйесін (бұдан әрі – ЭЭЕЖ) іске асыруды қисынды келесі қадам етеді. Жасыл экономикаға көшу, мысалы, жаңартылатын энергия көздеріне, инвестициялар және энергиямен материалдарды тиімді пайдалануды арттыру арқылы экономикалық өсу үшін ұзақ мерзімді қозғалтқыш болуы мүмкін.
      Экономикалық және экологиялық саясатты бірге талдай отырып, эко-инновацияларды ынталандыру жолдарына қарай отырып және жұмыс орындары мен дағдылар, инвестициялар, салық салу, сауда және дамусияқты экономиканың неғұрлым орнықты үлгісіне көшуге байланысты басқа да түйінді мәселелерді қозғай отырып, ЭЫДҰ экономикалық өсуді дамудың тиімді ресурстық, таза, төмен көміртекті моделімен үйлестіруге көмектесуі мүмкін. Қазақстан «жасыл өсу» индикаторларын әзірлеуді (ЭЭЕЖ тұрақты жұмысын қолдауды да) жасыл экономикаға көшудің ең жақсы түсінігін ілгерілетудің айқын жолы ретінде таниды.

2. Қажеттіліктердің сипаты

      Қазақстан Республикасының «жасыл» экономикаға көшуін сипаттайтын және Қазақстан мен оның өңірлері үшін «жасыл» экономиканың даму саясатын қалыптастыру бойынша мемлекеттік органдарға және қоғамдық бірлестіктерге басқарушылық шешімдерді дұрыс қабылдау үшін қажетті «жасыл өсу» индикаторларын енгізу және көрсеткіштер тізбесін әзірлеу бойынша Қазақстан көмекке мұқтаж.
      Атап айтқанда, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитеті (бұдан әрі – СК) ЭЭЕЖ құрылымының барлық аспектілері, оны енгізу және жинау бойынша толық және терең статистикалық дайындықты талап етеді. Тренинг «Жасыл өсу» индикаторларын қамтып, Қазақстандағы жағдайдың халықаралық талаптарға қалай сәйкес келуі мүмкін екенін толық және аяқталған түсінігімен қамтамасыз етуі қажет.

3. Ұсыныс

      ЭЫДҰ 2016 жылы Қазақстанда аталған тақырыптардың бірқатары қоршаған ортаның статистика шоттарын жасауда күнделікті жұмысына тікелей қатысатын статистика жөніндегі мамандарға арналған тренингте талқыланатын техникалық семинар ұйымдастыруды ұсынады.
      Тренингтің барлық аспектілері ЭЫДҰ мен СК арасында талқыланатын және келісілетін болады.

4. Күтілетін нәтиже

      Күтілетін нәтиже СК-ның аталған тақырыптар бойынша ағымдағы халықаралық әдіснаманы және халықаралық жаңа стандарттарды жергілікті деңгейде қолдану тәсілдерін толық түсінетінін білдіреді. Бұл Қазақстандағы экологиялық көрсеткіштерді есепке алу халықаралық нормаларға сәйкес келуі үшін қандай іс-қимылдар қабылдау қажет екенін түсінуге мүмкіндік береді.

О подписании Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Внедрение индикаторов по "зеленому росту" и устойчивому развитию"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 355

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Одобрить прилагаемый проект Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта «Внедрение индикаторов по «зеленому росту» и устойчивому развитию».
      2. Уполномочить Министра национальной экономики Республики Казахстан Досаева Ерболата Аскарбековича подписать от имени Правительства Республики Казахстан Соглашение между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта «Внедрение индикаторов по «зеленому росту» и устойчивому развитию», разрешив вносить в него изменения и дополнения, не имеющие принципиального характера.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                     К. Масимов

Одобрен          
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 27 апреля 2015 года № 355

Проект

Cоглашение между Правительством Республики Казахстан и
Организацией экономического сотрудничества и развития о
реализации проекта «Внедрение индикаторов по «зеленому росту» и
устойчивому развитию»

      Правительство Республики Казахстан и Организация экономического сотрудничества и развития, здесь и далее по отдельности, именуемые «Сторона» или вместе именуемые «Стороны», согласились о нижеследующем:

1. Предмет Соглашения

      1. Комитет по статистике и статистической политике Организации экономического сотрудничества и развития (далее – ОЭСР) реализует проект «Внедрение индикаторов по «зеленому росту» и устойчивому развитию» (далее – проект) в рамках настоящего Соглашения.
      2. Правительство Республики Казахстан соглашается финансировать работу, которую ОЭСР выполнит в рамках проекта.
      3. Длительность проекта составляет 18 месяцев со дня подписания настоящего Соглашения.

2. Бюджет и механизмы финансирования

      1. Правительство Республики Казахстан обязуется предоставить ОЭСР взнос в сумме 30 000 (тридцать тысяч) евро в счет покрытия расходов на реализацию проекта. Расчет по использованию бюджета изложен в приложении I к настоящему Соглашению, являющемся его неотъемлемой частью.
      2. Взнос будет выплачен в двух частях:
      первая часть взноса в размере 24 000 (двадцать четыре тысячи) евро будет выплачена после подписания настоящего Соглашения и получения соответствующего счета от ОЭСР;
      вторая часть взноса в размере 6 000 (шесть тысяч) евро будет выплачена до декабря 2016 года, после получения соответствующего счета от ОЭСР.
      3. ОЭСР будет администрировать этот взнос в соответствии с финансовыми положениями и другими соответствующими правилами, политиками и процедурами ОЭСР, которые в настоящий момент предусматривают оплату возмещения административных затрат 6,3 % (эта сумма может изменяться) от общей суммы взноса. Расход будет отражен в счетах ОЭСР согласно общепринятым принципам бухгалтерского учета, и он может проверяться во время аудита в соответствии со стандартными правилами аудита ОЭСР.

3. Описание работ и отчетности

      1. ОЭСР осуществляет проект, как описано в приложении 2 к настоящему Соглашению, являющемся его неотъемлемой частью.
      2. В течение трех месяцев после завершения первого года проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан отчет о ходе реализации Проекта в повествовательной форме.
      3. В течение шести месяцев после завершения проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан заключительный отчет.
      4. В течение трех месяцев после завершения первого года проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан годовой отчет о расходах.
      5. В течение шести месяцев после завершения проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан заключительный отчет о расходах.
      6. Правительство Республики Казахстан соглашается, что требования к финансовой отчетности соблюдены в отчете о затратах в соответствии со стандартным форматом отчетности ОЭСР.

4. Обмен информацией

      1. Стороны предоставляют друг другу взаимную помощь и информацию, необходимую для осуществления проекта.
      2. Любой обмен информацией между Сторонами осуществляется по следующим адресам:
      для Правительства Республики Казахстан: 010000 Казахстан, Астана, Левый берег, Дом министерств, 4 подъезд, Комитет по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан, тел.: +7 (7172) 74-90-16, факс: + 7 (7172) 74 94-94, эл.адрес:statistika@stat.kz;
      для ОЭСР: Директорат по статистике ОЭСР, ул. Андрэ-Паскаля 2, 75116 Париж, Франция, эл. адрес: David.Brackfield@oecd.org.

5. Использование результатов проекта

      1. Результаты проекта в любой форме остаются исключительной собственностью ОЭСР.
      2. При соблюдении прав третьих сторон, а также правил и политик ОЭСР относительно классификации и исключения из классификации документов, если применимо, ОЭСР передает Правительству Республики Казахстан неисключительное, безотзывное право на использование, копирование и распространение бумажных копий заключительного отчета по проекту для любых государственных некоммерческих целей. Правительство Республики Казахстан также уполномочено размещать на своем веб-сайте и распространять как заключительный отчет. Правительство Республики Казахстан всегда должно признавать авторское право ОЭСР, когда это необходимо.
      3. Правительство Республики Казахстан всегда должным образом признает авторское право ОЭСР, где это необходимо.
      4. ОЭСР оставляет за собой право первой публикации заключительного отчета, независимо от языка и формы публикации.
      5. Заключительный отчет будет включать в себя признание вклада Правительства Республики Казахстан в проект, и символ Правительства Республики Казахстан будет размещен на оборотной стороне обложки публикации или внутри публикации рядом с указанным выше признанием.
      6. Любые данные или информация, являющиеся собственностью Правительства Республики Казахстан, предоставленные ОЭСР в ходе проекта, остаются собственностью Правительства Республики Казахстан. ОЭСР имеет право использовать и/или включать указанные данные и информацию с целью подготовки своего отчета и для осуществления проекта.

6. Разрешение споров

      Любой спор, разногласие или претензия, возникающие из или в отношении толкования, применения или выполнения настоящего Соглашения, включая существование, действительность или расторжение, которые не могут быть разрешены путем переговоров, разрешаются окончательным арбитражным разбирательством, имеющим обязательную силу, в соответствии с факультативными правилами арбитражного суда для международных организаций и государств постоянной палаты третейского суда, действительных на дату заключения настоящего Соглашения. Количество судей – один. Судья выбирается путем договоренности между Сторонами. Если такая договоренность не достигнута в течение трех месяцев после требования арбитража, судья назначается в соответствии с указанными выше правилами по требованию одной из Сторон. Арбитражный суд проходит в Париже, Франция, все производство и подаваемые объяснения должны быть на английском языке.

7. Привилегии и иммунитеты

      Ничто в данном Соглашении не должно трактоваться как отказ от иммунитетов и привилегий ОЭСР в качестве международной организации.

8. Изменения и дополнения

      В настоящее Соглашение, по взаимному согласию Сторон, могут вноситься изменения и дополнения, которые оформляются отдельными протоколами и являются его неотъемлемыми частями.

9. Вступление в силу

      1. Настоящее Соглашение вступает в силу с даты подписания. Оно остается действительным до тех пор, пока обе Стороны не выполнят все обязательства, вытекающие из него.
      2. Совершено в двух подлинных экземплярах, на казахском, русском и английском языках. В случае расхождений между казахским, русским и английским текстом, вариант на английском языке является единственной подлинной версией.

От Правительства Республики Казахстан

От Организации экономического сотрудничества и развития

Ерболат Досаев
Министр национальной экономики Республики Казахстан

Подпись: _____________________

Дата: ________________________

Мартин Дуран
Главный статистик и директор Директората по статистике

Подпись: ______________________

Дата: _________________________


Энтони Дж. Роттьер
Исполнительный директор

Подпись: ______________________

Дата: _________________________

Приложение 1

                Расчет по использованию бюджета

Предполагаемые расходы

EUR

Расходы на персонал

3,747

Возвратный платеж на человека

363

Консультанты

15,000

Затраты миссии (Штат ОЭСР и эксперты)

9,000

Прочие расходы (например, печать, фотокопии, публикации)

0

Административные затраты ОЭСР

1,890

Полная предполагаемая сумма

30,000

      Примечание: любой перерасход на одной строке бюджета может быть компенсирован недостачей на другой строке бюджета, оставаясь в рамках полного бюджета.

Приложение 2

Проект «Внедрение индикаторов по «зеленому росту»
и устойчивому развитию»

1. Текущая ситуация

      В целях реализации Концепции по переходу Республики Казахстан к «зеленой экономике» внедрение индикаторов по «зеленому росту» и устойчивому развитию является жизненно важным.
      Недавнее знаковое решение Казахстана по переходу к модели устойчивого развития («Стратегия зеленой экономики») делает реализацию Системы экономико-экологических счетов (далее – СЭЭС) логичным следующим шагом. Переход к зеленой экономике может быть долгосрочным двигателем экономического роста, путем инвестиций в возобновляемые источники энергии и повышение эффективности использования энергии и материалов.
      Анализируя экономические и экологические политики вместе, рассматривая пути по стимулированию эко-инноваций и затрагивая другие ключевые вопросы, связанные с переходом к более устойчивой модели экономики, такие как рабочие места и навыки, инвестиции, налогообложение, торговля и развитие, ОЭСР может помочь совместить экономический рост с ресурсоэффективной, чистой, низкоуглеродной моделью развития. Казахстан видит разработку индикаторов «зеленого роста» (также как поддержку постоянной работы СЭЭС), как четкий путь продвижения лучшего понимания перехода к зеленой экономике.

2. Описание потребностей

      Казахстан нуждается в помощи по внедрению индикаторов «зеленого роста» и разработке перечня показателей, характеризующих переход Республики Казахстан к «зеленой» экономике и необходимых государственным органам и общественным объединениям для правильного принятия управленческих решений по формированию политики развития «зеленой» экономики как для Казахстана в целом, так и для его регионов.
      В частности, Комитету по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан (далее – КС) требуется обширный и глубокий тренинг по всем аспектам структуры СЭЭС, ее внедрения и сбора. Необходимо, чтобы тренинг включал индикаторы «зеленого роста» и обеспечил полным и завершенным пониманием того, каким образом ситуация в Казахстане может соответствовать международным требованиям.

3. Предложение

      ОЭСР предлагает организовать технический семинар в 2016 году в Казахстане, где ряд перечисленных тем, будет обсуждаться на тренинге для специалистов по статистике, непосредственно участвующих в повседневной работе составления счетов статистики окружающей среды.
      Все аспекты тренинга будут обсуждены и согласованы между ОЭСР и КС.

4. Ожидаемый результат

      Ожидаемый результат заключается в том, что по перечисленным темам КС будет иметь полное понимание текущей международной методологии и способов применения новых международных стандартов на местном уровне. Это позволит понять какие действия необходимо предпринять для того, чтобы учет экологических показателей в Казахстане соответствовал международным нормам.