Қазақстан Республикасы Президентінің қарауына Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтері басшыларының кеңесін құру туралы келісімге қол қою туралы ұсыныс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 1 қазандағы № 810 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      Қазақстан Республикасы Президентінің қарауына Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтері басшыларының кеңесін құру туралы келісімге қол қою туралы ұсыныс енгізілсін.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                    К.Мәсімов

Жоба

Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтері басшыларының кеңесін құру туралы
КЕЛІСІМ

      Бұдан әрі Тараптар деп аталатын Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттер
      Тараптардың қауіпсіздігіне қауіп төндіретін трансұлттық ұйымдасқан қылмыстың халықаралық сипаты мен қазіргі заманғы ауқымын ескере отырып,
      ынтымақтастықты дамытуға маңызды мән бере және қылмыстық-атқару саясатын іске асыруда өзара іс-қимылды үйлестіруге ұмтыла отырып,
      осындай ынтымақтастықтың дамуы олардың мүдделеріне сай келетіндігін мойындай отырып,
      Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының мақсаттары мен міндеттеріне сүйене отырып,
      төмендегілер туралы келісті:

1-бап

      Осы Келісімнің мақсаттары үшін Тараптың құқық қолдану функциясын, сотталғандарға қатысты қылмыстық жазаларды және өзге де қылмыстық-құқықтық ықпал етудің мәжбүрлеу шараларын орындау функцияларын, қылмыстарды жасауда күдікті не айыпталушы адамдарды және қамауға алынған сотталушыларды ұстау, оларды күзету және айдауылдау функцияларын, сондай-ақ шартты сотталғандардың, жазаны өтеуден шартты түрде мерзімінен бұрын босатылғандардың, сот жазаны өтеуді кейінге қалдырған сотталғандардың мінез-құлқын, қылмыстарды жасауда күдікті немесе айыпталушы адамдардың, үй қамақ түріндегі бұлтартпау шараларын орындау орындарында болуын және оларға сот тағайындаған тыйым салулар мен (немесе) шектеулерді сақтауын бақылау жөніндегі функцияларды жүзеге асыруға жауапты құзыретті органы пенитенциарлық қызмет деп түсініледі.

2-бап

      Тараптар Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтері басшыларының кеңесін (бұдан әрі – Кеңес) құрады.

3-бап

      Кеңес өз қызметін осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтері басшыларының кеңесі туралы ереженің негізінде жүзеге асырады.

4-бап

      Тараптардың әрқайсысы осы Келісімнің іске асырылуына жауапты құзыретті органды айқындайды және бір уақытта осы Келісімнің күшіне енуі үшін қажетті мемлекетішілік рәсімдерді орындау туралы хабарлай отырып, осы туралы депозитарийді хабардар етеді.
      Осы Келісімді іске асыруға жауапты құзыретті орган өзгерген жағдайда, Тараптар ол туралы депозитарийді хабардар етеді.

5-бап

      Тараптардың келісімі бойынша осы Келісімге оның ажырамас бөлігі болып табылатын, тиісті хаттамалармен ресімделетін өзгерістер мен толықтырулар енгізілуі мүмкін.

6-бап

      Осы Келісім Тараптардың әрқайсысы үшін өзі қатысушысы болып табылатын басқа халықаралық шарттардан туындайтын құқықтар мен міндеттемелерді қозғамайды.

7-бап

      Осы Келісімді қолдану және түсіндіру кезінде туындайтын Тараптар арасындағы даулы мәселелер Тараптар арасындағы консультациялар және келіссөздер немесе Тараптар келіскен өзге де рәсімдер арқылы шешіледі.

8-бап

      Осы Келісім оған қол қойған Тараптардың оның күшіне енуі үшін қажетті мемлекетішілік рәсімдерді орындағаны туралы үшінші хабарламаны депозитарий алған күннен бастап 30 күн өткен соң күшіне енеді.
      Мемлекетішілік рәсімдерді кешірек орындаған Тараптар үшін осы Келісім депозитарий тиісті құжаттарды алған күннен бастап 30 күн өткен соң күшіне енеді.

9-бап

      Осы Келісім оның мақсаттары мен қағидаттарын бөлісетін Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы кез келген мемлекеттің қосылу туралы құжатты депозитарийге беру арқылы қосылуы үшін ашық.
      Қосылатын мемлекет үшін Келісім:
      а) Келісім депозитарийге қосылу туралы құжатты тапсыру сәтінде күшіне енген жағдайда, қосылу туралы құжатты депозитарий алған күннен бастап 30 күн өткен соң;
      б) Келісім депозитарийге қосылу туралы құжаттарды тапсыру сәтінде күшіне енбеген жағдайда, Келісім күшіне енген күннен бастап күшіне енеді.

10-бап

      Осы Келісім белгіленбеген мерзімге жасалады. Тараптардың әрқайсысы шығатын күнге дейін 6 айдан кешіктірмей депозитарийге өзінің ниеті туралы жазбаша хабарлама жіберіп және Келісім қолданылған уақытта туындаған қаржылық және өзге де міндеттемелерді реттеп, осы Келісімнен шығуға құқылы.
      20___ жылғы «___» __________ ____________ қаласында орыс тілінде бір төлнұсқа данада жасалды. Келісімнің төлнұсқа данасы Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Атқарушы комитетінде сақталады, ол осы Келісімге қол қойған әрбір мемлекетке оның куәландырылған көшірмесін жібереді. 

Әзербайжан Республикасы үшін

Армения Республикасы үшін

Беларусь Республикасы үшін

Қазақстан Республикасы үшін

Қырғыз Республикасы үшін

Молдова Республикасы үшін

Ресей Федерациясы үшін

Тәжікстан Республикасы үшін

Түрікменстан үшін

Өзбекстан Республикасы үшін

Украина үшін

Жоба

Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына
қатысушы мемлекеттердің    
пенитенциарлық қызметтері   
басшыларының кеңесін     
құру туралы келісімге    
қосымша          

Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтері басшыларының кеңесі туралы
ЕРЕЖЕ

I. Жалпы ережелер

      1. Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтері басшыларының кеңесі (бұдан әрі – Кеңес) Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының салалық ынтымақтастық органы болып табылады және пенитенциарлық қызметтердің пенитенциарлық саладағы өзара іс-қимылын үйлестіруді қамтамасыз етуге арналған.
      2. Кеңес өз қызметінде Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Жарғысын, Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы шеңберінде қабылданған халықаралық шарттар мен шешімдерді, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.
      3. Кеңес өз қызметін Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Атқарушы комитетімен, Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің Парламентаралық Ассамблеясымен, Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің мемлекеттік билік органдарымен өзара іс-қимылда жүзеге асырады.
      4. Кеңес өз қызметінде Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Мемлекет басшылары кеңесіне есеп береді.
      5. Кеңес өз жұмысын өз әзірлеген және бекіткен жоспарлар негізінде ұйымдастырады.
      Кеңес жыл сайын Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Атқарушы комитетіне өз қызметі туралы ақпарат береді.

II. Кеңес қызметінің негізгі бағыттары мен функциялары

      6. Кеңес қызметінің негізгі бағыттары:
      Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық саласындағы өзара іс-қимылының басым бағыттарын айқындау;
      Кеңес функцияларын жүзеге асыру кезіндегі пенитенциарлық саланың негізгі аспектілері бойынша Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық және өзге де мүдделі ұлттық қызметтер мен ведомстволарының практикалық өзара іс-қимылын үйлестіру;
      Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық саласында қабылданған мемлекетаралық және үкіметаралық шешімдерді іске асыруға ықпал ету болып табылады.
      Кеңестің негізгі функциялары:
      Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтерінің бірлескен іс-әрекетінің басым бағыттары бойынша мақсатты бағдарламаларды әзірлеу;
      Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық заңнамасын үйлестіру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
      Кеңес құзыретіне кіретін мәселелер бойынша Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің тиісті органдарымен, Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің салалық ынтымақтастық органдарымен, сондай-ақ халықаралық және үкіметтік емес ұйымдармен және қоғамдық бірлестіктермен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
      Кеңес отырыстарында Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық салада қабылдаған құжаттарын іске асыру бойынша ақпарат алмасуды ұйымдастыру;
      Кеңес шешімдеріне сәйкес Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтерінің өздеріне қабылдаған міндеттемелерді іске асыру барысын қарау;
      Кеңес құзыретіне кіретін басқа да мәселелерді қарау.

III. Кеңестің құқықтары

      7. Кеңес:
      өз құзыреті шегінде Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтерінің ынтымақтастықтығы мен өзара іс-қимылын дамытуға бағытталған шешімдер мен ұсынымдарды қабылдауға;
      белгіленген тәртіппен Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Мемлекет басшылары кеңесінің, Үкімет басшылары кеңесінің, Экономикалық кеңесінің, Сыртқы істер министрлері кеңесінің қарауына ұсыныстар енгізуге;
      белгіленген тәртіппен Кеңес қызметінің бағыттары бойынша жұмыс органдарын (комитеттер, комиссиялар, жұмыс топтары) құруға және қажет болған кезде олар туралы ережелерді бекітуге;
      белгіленген тәртіппен Кеңестің жекелеген функцияларын іске асыру үшін ғалымдар мен мамандарды тартуға;
      Кеңестің құзыретіне кіретін өзге де мәселелерді шешуге құқылы.

IV. Кеңес қызметін ұйымдастыру

      8. Кеңестің құрамына осы Келісімге қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтерінің басшылары (бұдан әрі – Кеңестің мүшелері) кіреді.
      Әрбір мемлекет Кеңесте бір дауысқа ие.
      Осы Келісімге қатысушы мемлекеттің пенитенциарлық қызметінің басшысы Кеңес отырысында шешімдер қабылдауға тиісті өкілеттіктер берілген өзінің тұрақты өкілін белгілеуге құқылы.
      Отырысқа келуге мүмкіндігі жоқ Кеңес мүшесі Кеңес отырысында шешімдер қабылдауға өкілеттіктер берілген өзінің өкілін жіберуге құқылы.
      Кеңестің құрамына кеңесші дауыс құқығымен Кеңес Хатшылығының басшысы, сондай-ақ Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына Атқарушы комитетінің өкілі кіреді.
      9. Егер Кеңес шешімімен өзгеше белгіленбесе, Кеңесте төрағалықты, әдетте, кезекпен бір жыл бойы Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттер атауларының орыс әліпбиі тәртібінде ротациялау қағидаты негізінде Келісімнің әрбір мүшесі жүзеге асырады. Кеңестің алдындағы және кейінгі төрағалары оның тең төрағалары болып табылады.
      Кеңес төрағасы уақытша болмаған жағдайда оның міндеттері тең төрағалардың біріне жүктеледі.
      10. Кеңес Төрағасы:
      Кеңес қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асырады және оған жүктелген міндеттердің орындалуына жауапты болады;
      Кеңестің отырыстарын өткізеді;
      Кеңес атынан Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтерінің құжаттарына қол қояды және жолдайды;
      Достастық органдарында, сондай-ақ Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің мемлекеттік билік органдарында белгіленген тәртіппен Кеңес атынан өкілдік етеді;
      өз құзыреті шегінде олардың жұмыс (атқарушы) органдарының деңгейінде басқа ұйымдармен байланыста болады және дамытады;
      Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтерінің арасында өзара іс-қимылды қамтамасыз етуге жәрдемдеседі;
      Кеңес қызметін қамтамасыз етуге байланысты өзге де әрекеттерді жүзеге асырады.
      11. Кеңес өз жұмысының регламентін бекітеді.
      12. Кеңестің отырыстары осы Келісімге қатысушы мемлекеттерде, әдетте кезекпен, қажеттілігіне қарай, бірақ жылына кемінде бір рет өткізіледі.
      13. Кеңестің отырыстары Кеңес мүшелерінің немесе олардың өкілдерінің кемінде жартысы қатысқан кезде заңды болады.
      14. Кеңес өз құзыреті шегінде көпшілік дауыспен (дауыс беруге қатысқандардың үштен төрт бөлігі) шешімдер қабылдайды, рәсімдік сипаттағы шешімдер қарапайым көпшілікпен қабылданады.
      Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтері қажет болған жағдайда өз құзыреттері шегінде Кеңес қабылдаған шешімдердің іске асырылуын қамтамасыз ететін тиісті актілерді қабылдайды.
      Қабылданған шешіммен келіспеген Кеңес мүшелері, ерекше пікір білдіре алады немесе осы немесе өз мемлекетінің пенитенциарлық қызметінің қамдай да бір мәселеге мүдделі еместігі туралы мәлімдей алады, ол шешім қабылдау үшін кедергі ретінде қаралмауы тиіс.
      15. Кеңес шешімі бойынша оның жұмысына басқа мүдделі мемлекеттердің өкілдері бақылаушы ретінде қатысуы мүмкін.
      16. Кеңестің кезектен тыс отырыстары қажеттілігіне қарай шақырылуы мүмкін.
      Кеңестің кезектен тыс отырысы төрағаның бастамасы бойынша немесе Кеңестің кем дегенде үш мүшесінің ұсынысы бойынша шақырылады.
      17. Кеңес отырысына Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің мүдделі министрліктері мен ведомстволарының мамандары мен сарапшылары, сондай-ақ жұмыс органдарының өкілдері шақырылуы мүмкін.

V. Кеңес хатшылығы

      18. Кеңестің қызметін ұйымдастырушылық-техникалық және ақпараттық қамтамасыз етуді Хатшылық жүзеге асырады.
      Кеңестің шешімі бойынша Хатшылықтың функцияларын, оның ішінде тұрақты негізде, осы Келісімге қатысушы мемлекеттің пенитенциарлық қызметі бөліністерінің бірі орындайды. Осы функцияларды пенитенциарлық қызмет бөлінісі Тәуелсiз Мемлекеттер Достастығының Атқарушы комитетінің тиісті құрылымдық бөлінісімен бірлесіп орындайды.
      Хатшылықтың басшысы (Кеңес Хатшысы) Хатшылықтың функцияларын орындау жүктелген пенитенциарлық қызмет бөлінісінің өкілі, ол Хатшылық басшысының орынбасары – Тәуелсiз Мемлекеттер Достастығының Атқарушы комитетінің өкілі болып табылады.
      19. Хатшылық:
      осы Ережеде көзделген тәртіппен Кеңес отырыстарын өткізуді ұйымдастырады және қамтамасыз етеді. Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттерде көшпелі отырыстарды өткізу кезінде көрсетілген жұмысты қабылдаушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтерімен бірлесіп өткізеді;
      Кеңес отырыстарына қарауға түскен материалдарды дайындайды;
      Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтеріне алдын ала күн тәртібі және алдағы болатын Кеңес отырыстарының қарауына енгізілетін құжаттардың жобаларын белгіленген тәртіппен жібереді;
      Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтеріне Кеңес шеңберінде қабылданған шешімдердің уақтылы жолдануын қамтамасыз етеді;
      Кеңес отырыстарында қаралатын құжаттардың жобаларын дайындау мәселелері бойынша Кеңес шешімдеріне сәйкес сарапшылардың отырыстарын ұйымдастырады;
      Кеңестің сараптама топтары отырыстарының хаттамаларын жүргізеді;
      Кеңестің кезекті отырысының күн тәртібіне енгізілетін мәселелерді талқылау бойынша Кеңес отырысының және оның алдындағы сарапшылар отырысының қатысушыларын уақтылы айқындау бөлігінде Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтерімен өзара іс-қимыл жасасады;
      Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтерімен бірлесіп Кеңес қабылдаған шешімдердің орындалуын бақылауды жүзеге асырады, нәтижелері туралы Кеңестің төрағасы мен мүшелерін хабардар етеді;
      өз құзыреті шегінде Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының басқа да салалық ынтымақтастық органдарымен, сондай-ақ Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Атқарушы комитетінің тиісті бөлінісімен Кеңес отырыстары барысында талқыланған және қарауға енгізілетін құжаттардың жобаларын келісу және дайындау бөлігінде өзара іс-қимыл жасасады.
      Өз функцияларын іске асыру мақсатында Кеңес Хатшылығы Тараптар заңнамасында белгіленген тәртіпке сәйкес Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің пенитенциарлық қызметтерінен қажетті ақпаратты сұратуға құқылы.
      20. Кеңестің Хатшысы Кеңес шешімімен тағайындалады.
      Кеңестің Хатшысы:
      Хатшылықтың қызметіне басшылық етеді;
      отырыстар арасында Кеңестің жұмысын ұйымдастырады;
      Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Атқарушы комитетімен өзара іс-қимыл жасай отырып, Кеңес қызметін ұйымдастырушылық және ақпараттық қамтамасыз етуді жүзеге асырады.
      Кеңестің Хатшысы өз еркімен немесе Кеңестің шешімі бойынша міндеттерді атқарудан босатылуы мүмкін.
      21. Өкілі Хатшылықтың құрамына кіретін Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Атқарушы комитетінің құрылымдық бөлінісі Кеңес құжаттарын есепке алуды және сақтауды жүзеге асырады.

VI. Қаржыландыру

      22. Кеңес отырыстарын өткізуді қаржыландыруға байланысты шығыстар осы Келісімге қатысушы қабылдаушы мемлекеттің пенитенциарлық қызметінің қаражаты есебінен жүзеге асырылады.
      23. Кеңестің мүшелері мен отырыстарына қатысушылардың іссапар шығыстарын Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің жіберуші мемлекеттік билік органдары мен ұйымдары жүзеге асырады.

О внесении на рассмотрение Президента Республики Казахстан предложения о подписании Соглашения об образовании Совета руководителей пенитенциарных служб государств-участников Содружества Независимых Государств

Постановление Правительства Республики Казахстан от 1 октября 2015 года № 810

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      внести на рассмотрение Президента Республики Казахстан предложение о подписании Соглашения об образовании Совета руководителей пенитенциарных служб государств-участников Содружества Независимых Государств.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                    К. Масимов

Проект

СОГЛАШЕНИЕ
об образовании Совета руководителей пенитенциарных служб
государств-участников Содружества Независимых Государств

      Государства-участники Содружества Независимых Государств, именуемые в дальнейшем Сторонами,
      учитывая международный характер и современные масштабы транснациональной организованной преступности, представляющие угрозу безопасности Сторон,
      придавая важное значение развитию сотрудничества и стремясь к координации взаимодействия в реализации уголовно-исполнительной политики,
      осознавая, что развитие такого сотрудничества отвечает их интересам, исходя из целей и задач Содружества Независимых Государств,
      согласились о нижеследующем:

Статья 1

      Для целей настоящего Соглашения под пенитенциарной службой понимается компетентный орган Стороны, ответственный за осуществление правоприменительных функций, функции исполнения уголовных наказаний в отношении осужденных и иных принудительных мер уголовно-правового воздействия, функции по содержанию лиц, подозреваемых либо обвиняемых в совершении преступлений, и подсудимых, находящихся под стражей, их охране и конвоированию, а также функции по контролю за поведением условно осужденных, условно-досрочно освобожденных от отбывания наказания, осужденных, которым судом предоставлена отсрочка отбывания наказания, и по контролю за нахождением лиц, подозреваемых либо обвиняемых в совершении преступлений, в местах исполнения меры пресечения в виде домашнего ареста и за соблюдением ими наложенных судом запретов и (или) ограничений.

Статья 2

      Стороны образовывают Совет руководителей пенитенциарных служб государств-участников Содружества Независимых Государств (далее – Совет).

Статья 3

      Совет осуществляет свою деятельность на основании Положения о Совете руководителей пенитенциарных служб государств-участников Содружества Независимых Государств, которое является неотъемлемой частью настоящего Соглашения.

Статья 4

      Каждая из Сторон определяет компетентный орган, ответственный за реализацию настоящего Соглашения, и информирует об этом депозитарий одновременно с уведомлением о выполнении внутригосударственных процедур, необходимых для вступления настоящего Соглашения в силу.
      В случае изменения компетентного органа, ответственного за реализацию настоящего Соглашения, Стороны информируют об этом депозитарий.

Статья 5

      По согласию Сторон в настоящее Соглашение могут быть внесены изменения и дополнения, являющиеся его неотъемлемой частью, которые оформляются соответствующими протоколами.

Статья 6

      Настоящее Соглашение не затрагивает прав и обязательств каждой из Сторон, вытекающих для нее из других международных договоров, участницей которых она является.

Статья 7

      Спорные вопросы между Сторонами, возникающие при применении и толковании настоящего Соглашения, решаются путем консультаций и переговоров заинтересованных Сторон или посредством другой согласованной Сторонами процедуры.

Статья 8

      Настоящее Соглашение вступает в силу по истечении 30 дней с даты получения депозитарием третьего уведомления о выполнении подписавшими его Сторонами внутригосударственных процедур, необходимых для его вступления в силу.
      Для Сторон, выполнивших внутригосударственные процедуры позднее, настоящее Соглашение вступает в силу по истечении 30 дней с даты получения депозитарием соответствующих документов.

Статья 9

      Настоящее Соглашение открыто для присоединения любого государства-участника Содружества Независимых Государств, разделяющего его цели и принципы, путем передачи депозитарию документа о присоединении.
      Для присоединяющегося государства Соглашение вступает в силу:
      а) по истечении 30 дней с даты получения депозитарием документа о присоединении при условии, что на момент сдачи депозитарию документов о присоединении Соглашение вступило в силу;
      б) с даты вступления в силу Соглашения при условии, что на момент сдачи депозитарию документов о присоединении Соглашение не вступило в силу.

Статья 10

      Настоящее Соглашение заключается на неопределенный срок. Каждая из Сторон вправе выйти из настоящего Соглашения, направив депозитарию письменное уведомление о своем намерении не позднее чем за 6 месяцев до даты выхода и урегулировав финансовые и иные обязательства, возникшие за время действия Соглашения.
      Совершено в городе _____________ «___» _________ 20___ года в одном подлинном экземпляре на русском языке. Подлинный экземпляр хранится в Исполнительном комитете Содружества Независимых Государств, который направит каждому государству, подписавшему настоящее Соглашение, его заверенную копию.

За Азербайджанскую Республику
  За Республику Армения
  За Республику Беларусь
  За Республику Казахстан
  За Кыргызскую Республику
  За Республику Молдова

За Российскую Федерацию
 
  За Республику Таджикистан
 
  За Туркменистан
 
  За Республику Узбекистан
 
  За Украину

Проект

Приложение            
к Соглашению об образовании  
Совета руководителей пенитенциарных
служб государств-участников  
Содружества Независимых Государств 

ПОЛОЖЕНИЕ
о Совете руководителей пенитенциарных служб
государств-участников Содружества Независимых Государств  I. Общие положения

      1. Совет руководителей пенитенциарных служб государств-участников Содружества Независимых Государств (далее – Совет) является органом отраслевого сотрудничества Содружества Независимых Государств и предназначен для обеспечения координации взаимодействия пенитенциарных служб в пенитенциарной сфере.
      2. Совет руководствуется в своей деятельности уставом Содружества Независимых Государств, международными договорами и решениями, принятыми в рамках Содружества Независимых Государств, а также настоящим Положением.
      3. Совет осуществляет свою деятельность во взаимодействии с Исполнительным комитетом Содружества Независимых Государств, Межпарламентской Ассамблеей государств-участников Содружества Независимых Государств, органами государственной власти государств-участников Содружества Независимых Государств.
      4. Совет подотчетен в своей деятельности Совету глав государств Содружества Независимых Государств.
      5. Совет организует свою работу на основе разработанных и утвержденных им планов.
      Совет ежегодно представляет в Исполнительный комитет Содружества Независимых Государств информацию о своей деятельности.

II. Основные направления деятельности и функции Совета

      6. Основными направлениями деятельности Совета являются:
      определение приоритетных направлений взаимодействия в пенитенциарной сфере государств-участников Содружества Независимых Государств;
      координация практического взаимодействия пенитенциарных и иных заинтересованных национальных служб и ведомств государств-участников Содружества Независимых Государств по основным аспектам пенитенциарной сферы при осуществлении функций Совета;
      содействие реализации принятых межгосударственных и межправительственных решений в пенитенциарной сфере государств-участников Содружества Независимых Государств.
      Основными функциями Совета являются:
      разработка целевых программ по приоритетным направлениям совместной деятельности пенитенциарных служб государств-участников Содружества Независимых Государств;
      разработка предложений по гармонизации пенитенциарного законодательства государств-участников Содружества Независимых Государств;
      осуществление взаимодействия с соответствующими органами государств-участников Содружества Независимых Государств, органами отраслевого сотрудничества Содружества Независимых Государств, а также международными и неправительственными организациями и общественными объединениями по вопросам, входящим в компетенцию Совета;
      организация на заседаниях Совета обмена информацией по реализации документов, принятых государствами-участниками Содружества Независимых Государств в пенитенциарной сфере;
      рассмотрение хода реализации пенитенциарными службами государств-участников Содружества Независимых Государств принятых на себя обязательств в соответствии с решениями Совета;
      рассмотрение других вопросов, входящих в компетенцию Совета.

III. Права Совета

      7. Совет имеет право:
      принимать в рамках своей компетенции решения и рекомендации, направленные на развитие сотрудничества и взаимодействия пенитенциарных служб государств-участников Содружества Независимых Государств;
      вносить в установленном порядке предложения на рассмотрение Совета глав государств, Совета глав правительств, Экономического совета, Совета министров иностранных дел Содружества Независимых Государств;
      создавать в установленном порядке рабочие органы (комитеты, комиссии, рабочие группы) по направлениям деятельности Совета и при необходимости утверждать положения о них;
      привлекать в установленном порядке для реализации отдельных функций Совета ученых и специалистов;
      решать иные вопросы, входящие в компетенцию Совета.

IV. Организация деятельности Совета

      8. В состав Совета входят руководители пенитенциарных служб государств-участников настоящего Соглашения (далее – члены Совета).
      Каждое государство имеет в Совете один голос.
      Руководитель пенитенциарной службы государства-участника настоящего Соглашения вправе определить своего постоянного представителя, наделенного соответствующими полномочиями принимать решения на заседании Совета.
      Член Совета, не имеющий возможности прибыть на заседание, вправе делегировать своего представителя, наделенного полномочиями принимать решения на заседании Совета.
      В состав Совета с правом совещательного голоса входят руководитель Секретариата Совета, а также представитель Исполнительного комитета Содружества Независимых Государств.
      9. Председательство в Совете осуществляется поочередно каждым членом Совета на основе принципа ротации в порядке русского алфавита названий государств-участников Содружества Независимых Государств, как правило, в течение одного года, если иное не будет установлено решением Совета. Предшествующий и последующий председатели Совета являются его сопредседателями.
      В случае временного отсутствия председателя Совета, его обязанности возлагаются на одного из сопредседателей.
      10. Председатель Совета:
      осуществляет общее руководство деятельностью Совета и несет ответственность за выполнение возложенных на него задач;
      проводит заседания Совета;
      от имени Совета подписывает и направляет документы в пенитенциарные службы государств-участников Содружества Независимых Государств;
      представляет в установленном порядке Совет в органах Содружества Независимых Государств, а также органах государственной власти государств-участников Содружества Независимых Государств;
      поддерживает и развивает контакты с другими организациями на уровне их рабочих (исполнительных) органов в пределах своей компетенции;
      содействует обеспечению взаимодействия между пенитенциарными службами государств-участников Содружества Независимых Государств;
      осуществляет иные действия, связанные с обеспечением деятельности Совета.
      11. Совет утверждает регламент своей работы.
      12. Заседания Совета проводятся, как правило, в государствах-участниках настоящего Соглашения поочередно, по мере необходимости, но не реже одного раза в год.
      13. Заседания Совета правомочны, если в них принимает участие не менее половины членов Совета или их представителей.
      14. Совет принимает решения в пределах своей компетенции квалифицированным большинством голосов (три четверти от числа принимающих участие в голосовании), решения процедурного характера принимаются простым большинством.
      Пенитенциарные службы государств-участников Содружества Независимых Государств при необходимости принимают соответствующие акты в пределах своей компетенции, обеспечивающие реализацию принятых Советом решений.
      Члены Совета, не согласные с принятым решением, могут выразить особое мнение или заявить о незаинтересованности пенитенциарной службы своего государства в том или ином вопросе, что не должно рассматриваться как препятствие для принятия решения.
      15. По решению Совета в его работе могут участвовать в качестве наблюдателей представители других заинтересованных государств.
      16. По мере необходимости могут созываться внеочередные заседания Совета.
      Внеочередное заседание Совета созывается председателем по его инициативе или по предложению не менее трех членов Совета.
      17. На заседания Совета могут приглашаться специалисты и эксперты заинтересованных министерств и ведомств государств-участников Содружества Независимых Государств, а также представители рабочих органов.

V. Секретариат Совета

      18. Организационно-техническое и информационное обеспечение деятельности Совета осуществляется Секретариатом.
      По решению Совета функции Секретариата, в том числе на постоянной основе, выполняет одно из подразделений пенитенциарной службы государства-участника настоящего Соглашения. Данные функции выполняются подразделением пенитенциарной службы совместно с соответствующим структурным подразделением Исполнительного комитета Содружества Независимых Государств.
      Руководителем Секретариата (Секретарем Совета) является представитель подразделения пенитенциарной службы, на которое возложено выполнение функций Секретариата, а заместителем руководителя Секретариата – представитель Исполнительного комитета Содружества Независимых Государств.
      19. Секретариат:
      организует и обеспечивает проведение заседаний Совета в порядке, предусмотренном настоящим Положением. При проведении выездных заседаний в государствах-участниках Содружества Независимых Государств указанная работа проводится совместно с пенитенциарными службами принимающих государств;
      подготавливает материалы, поступившие к рассмотрению на заседаниях Совета;
      рассылает в установленном порядке пенитенциарным службам государств-участников Содружества Независимых Государств предварительную повестку дня и проекты документов, вносимые на рассмотрение предстоящих заседаний Совета;
      обеспечивает своевременное направление в пенитенциарные службы государств-участников Содружества Независимых Государств решений, принятых в рамках Совета;
      организует совещания экспертов в соответствии с решениями Совета по вопросам подготовки проектов документов, рассматриваемых на заседаниях Совета;
      ведет протоколы заседаний экспертных групп Совета;
      взаимодействует с пенитенциарными службами государств-участников Содружества Независимых Государств в части своевременного определения участников заседания Совета и предшествующего ему совещания экспертов по обсуждению вопросов, вносимых в повестку дня очередного заседания Совета;
      осуществляет совместно с пенитенциарными службами государств- участников Содружества Независимых Государств контроль за исполнением принятых Советом решений, о результатах информирует председателя и членов Совета;
      взаимодействует в пределах своей компетенции с другими органами отраслевого сотрудничества Содружества Независимых Государств, а также соответствующим подразделением Исполнительного комитета Содружества Независимых Государств в части согласования и подготовки проектов документов, обсужденных в ходе заседаний Совета и вносимых на рассмотрение.
      В целях реализации своих функций Секретариат Совета вправе запрашивать необходимую информацию из пенитенциарных служб государств-участников Содружества Независимых Государств в соответствии с порядком, установленным законодательством Сторон.
      20. Секретарь Совета назначается решением Совета.
      Секретарь Совета:
      руководит деятельностью Секретариата;
      организует работу Совета между заседаниями;
      осуществляет организационное и информационное обеспечение деятельности Совета во взаимодействии с Исполнительным комитетом Содружества Независимых Государств.
      Секретарь Совета может быть освобожден от исполнения обязанностей по собственному желанию или решению Совета.
      21. Учет и хранение документов Совета осуществляет структурное подразделение Исполнительного комитета Содружества Независимых Государств, представитель которого входит в состав Секретариата.  

VI. Финансирование

      22. Расходы, связанные с финансированием проведения заседания Совета, осуществляются за счет средств пенитенциарной службы принимающего государства-участника настоящего Соглашения.
      23. Расходы на командирование членов Совета и участников заседания осуществляются направляющими органами государственной власти и организациями государств-участников Содружества Независимых Государств.