"Қазақстан Республикасы Үкіметінің және жергілікті атқарушы органдардың резервтерін пайдалану қағидаларын бекіту туралы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 25 сәуірдегі № 325 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 23 қазандағы № 668 қаулысы.


      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің және жергілікті атқарушы органдардың резервтерін пайдалану қағидаларын бекіту туралы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 25 сәуірдегі № 325 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2015 ж., № 27-28, 168-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің және жергілікті атқарушы органдардың резервтерін пайдалану қағидаларында:

      33-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "33. Соттардың шешімдері бойынша тиісті жергілікті атқарушы органдардың міндеттемелерін орындау сот атқару құжаттары болған кезде соттардың шешімдері бойынша тиісті жергілікті атқарушы органның міндеттемелерін орындауға арналған облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың немесе аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) атқарушы органдарының резервтерінен қамтамасыз етіледі.";

      35-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "35. Соттардың шешімдері бойынша тиісті жергілікті атқарушы органның міндеттемелерін орындауға арналған облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың немесе аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) атқарушы органдарының резервтерінен ақша бөлу туралы тиісті жергілікті атқарушы орган шешімінің жобасын заңнамада белгіленген тәртіппен тиісті атқарушы орган дайындайды.

      Бұл ретте соттардың шешімдері бойынша тиісті жергілікті атқарушы органның міндеттемелерін орындауға арналған облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың немесе аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) атқарушы органдарының резервтерінен ақша бөлу туралы шешімнің жобасына заңнамада белгіленген тәртіппен сот актілері мен атқару құжаттарының көшірмелері қоса берілуге тиіс.";

      40-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "40. Аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттердің қолма-қол ақша тапшылығы болжамдалған жағдайда, олардың бюджет тапшылығын жабуға арналған резерв аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттерге кредит беру үшін облыстық бюджетте көзделеді.

      Аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттердің қолма-қол ақша тапшылығы болжамдалған жағдайда, оны жабуға кредит беру үшін облыстардың атқарушы органдарының резервтерінен ақша бөлу кезінде аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) әкімдері бюджетті атқару жөніндегі облыстық уәкілетті органға тиісті негіздемелермен және есептеулермен бірге облыстардың атқарушы органының резервінен ақша бөлу туралы өтінішхат ұсынады.";

      мынадай мазмұндағы 40-1-тармақпен толықтырылсын:

      "40-1. Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттерінің қолма-қол ақша тапшылығы болжамдалған жағдайда, олардың бюджет тапшылығын жабуға арналған резерв аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттеріне кредит беру үшін тиісті аудандық (облыстық маңызы бар қаланың) бюджетте көзделеді.

      Аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттерінің қолма-қол ақша тапшылығы болжамдалған жағдайда, оны жабуға кредит беру үшін аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) атқарушы органдарының резервтерінен ақша бөлу кезінде аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімдері бюджетті атқару жөніндегі аудандық (облыстық маңызы бар қала) уәкілетті органға тиісті негіздемелермен және есептеулермен бірге аудандық (облыстық маңызы бар қаланың) атқарушы органының резервінен ақша бөлу туралы өтінішхат ұсынады.";

      41, 42 және 43-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "41. Бюджетті атқару жөніндегі облыстық немесе аудандық (облыстық маңызы бар қала) уәкілетті орган ұсынылған өтінішхаттың негізінде, сондай-ақ облыс немесе аудандық (облыстық маңызы бар қала) әкімдіктің осыған ұқсас мәселелер бойынша бұрын қабылдаған шешімдеріне және төменде тұрған бюджеттерге бұрын берілген кредиттер туралы деректерге сүйене отырып, тиісінше аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) немесе аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттерінің қолма-қол ақша тапшылығы болжамдалған жағдайда, оларды жабуға облыстардың немесе аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) атқарушы органдарының резервтерінен ақша бөлудің мүмкіндігі не мүмкін еместігі туралы қорытынды береді.

      Аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) немесе аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттерінің қолма-қол ақша тапшылығы болжамданған жағдайда, оны жабуға кредит беруге облыстардың немесе аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) атқарушы органдарының резервтерінен ақша бөлу үшін мыналар міндетті шарттар болып табылады:

      1) тиісінше аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттер немесе аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттеріне кредит беру үшін ағымдағы қаржы жылына арналған облыстық немесе аудандық (облыстық маңызы бар қала) бюджетте көзделген соманың бар болуы;

      2) бөлінетін ақшаның мәслихаттардың шешімдерімен бекітілген және аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттерге немесе аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттеріне ағымдағы түсімдермен және тиісінше белгілі бір есепті кезеңде аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттердің немесе аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттерінің тапшылығын қаржыландырумен қамтамасыз етілмеген аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттердің немесе аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттерінің шығыстарын қаржыландыруға жіберілуі;

      3) аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарының облыстық бюджеттен бұрын берілген кредиттер бойынша берешегінің болмауы;

      аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімдері аппараттарының аудандық (облыстық маңызы бар қала) бюджеттен бұрын берілген кредиттер бойынша берешегінің болмауы;

      4) өтініш жасау сәтінде қолма-қол ақшаны бақылау шотында жергілікті бюджеттің тиісті қаржы жылына арналған шығыстарының бекітілген (нақтыланған, түзетілген) көлемінің бір пайызынан аспайтын қалдықтың болуы (жоғары тұрған бюджеттен нысаналы трансферттер мен бюджеттік кредиттер есебінен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар бойынша шығыстар ескерілмей).

      42. Аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттердің немесе аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттерінің қолма-қол ақша тапшылығын жабуға облыстардың немесе аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) атқарушы органдарының резервінен бюджеттік кредит беру тиісінше үш жылға дейінгі мерзімге жүзеге асырылуы мүмкін.

      Жергілікті атқарушы органдардың аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттердің және аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттерінің қолма-қол ақша тапшылығын жабуға ағымдағы қаржы жылынан асатын мерзімге қарыз алуы бюджетке түсетін түсімдер бойынша тиісті жергілікті бюджетті нақтылау арқылы жүзеге асырылады.

      43. Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімінің немесе аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің өтінішхаты бойынша оң қорытынды болған кезде облыстық немесе аудандық (облыстық маңызы бар қала) бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттердің немесе аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттерінің қолма-қол ақша тапшылығы болжамданған жағдайда, оны жабуға кредит беру үшін облыстардың немесе аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) атқарушы органдарының резервтерінен ақша бөлу туралы шешімнің жобасын тиісінше облыс немесе аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігінің қарауына енгізеді.

      Облыстардың немесе аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) атқарушы органдарының резервінен ақша бөлінетін жағдайда облыстардың немесе аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) атқарушы органдарының шешімінде тиісінше аудандық (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттерге немесе аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджеттеріне қолма-қол ақша тапшылығын жабуға кредит берудің нақты мерзімі және жылдар бойынша бөле отырып кредитті өтеу кестесі көрсетіледі.".

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Б. Сағынтаев



О внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 25 апреля 2015 года № 325 "Об утверждении Правил использования резервов Правительства Республики Казахстан и местных исполнительных органов и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 23 октября 2017 года № 668.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 25 апреля 2015 года № 325 "Об утверждении Правил использования резервов Правительства Республики Казахстан и местных исполнительных органов и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2015 г., № 27-28, ст. 168) следующие изменения и дополнение:

      в Правилах использования резервов Правительства Республики Казахстан и местных исполнительных органов, утвержденных указанным постановлением:

      часть первую пункта 33 изложить в следующей редакции:

      "33. Исполнение обязательств соответствующих местных исполнительных органов по решениям судов обеспечивается из резервов исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы или районов (городов областного значения) на исполнение обязательств соответствующего местного исполнительного органа по решениям судов при наличии судебных исполнительных документов.";

      пункт 35 изложить в следующей редакции:

      "35. Проект решения соответствующего местного исполнительного органа о выделении денег из резервов исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы или районов (городов областного значения) на исполнение обязательств соответствующего местного исполнительного органа по решениям судов подготавливается соответствующим исполнительным органом в установленном законодательством порядке.

      При этом к проекту решения о выделении денег из резервов исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы или районов (городов областного значения) на исполнение обязательств соответствующего местного исполнительного органа по решениям судов должны быть приложены копии судебных актов и исполнительных документов в установленном законодательством порядке.";

      пункт 40 изложить в следующей редакции:

      "40. Резерв на покрытие дефицита наличности районных (городов областного значения) бюджетов предусматривается в областном бюджете для кредитования районных (городов областного значения) бюджетов в случае прогноза дефицита наличности их бюджетов.

      При выделении денег для кредитования из резерва исполнительных органов областей на покрытие дефицита наличности районных (городов областного значения) бюджетов в случае его прогноза акимы районов (городов областного значения) представляют в областной уполномоченный орган по исполнению бюджета ходатайства о выделении денег из резервов исполнительного органа областей с соответствующими обоснованиями и расчетами.";

      дополнить пунктом 40-1 следующего содержания:

      "40-1. Резерв на покрытие дефицита наличности бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа предусматривается в районном (города областного значения) бюджете для кредитования бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа в случае прогноза дефицита наличности их бюджетов.

      При выделении денег для кредитования из резерва исполнительных органов районов (городов областного значения) на покрытие дефицита наличности бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа в случае его прогноза акимы города районного значения, села, поселка, сельского округа представляют в районный (городов областного значения) уполномоченный орган по исполнению бюджета ходатайства о выделении денег из резервов исполнительного органа районов (городов областного значения) с соответствующими обоснованиями и расчетами.";

      пункты 41, 42 и 43 изложить в следующей редакции:

      "41. Областной или районный (городов областного значения) уполномоченный орган по исполнению бюджета на основании предоставленного ходатайства, а также исходя из ранее принятых решений акимата области или района (города областного значения) по аналогичным вопросам и данных о ранее выданных нижестоящим бюджетам кредитах дает заключение о возможности либо невозможности выделения денег из резервов исполнительных органов областей или районов (городов областного значения) на покрытие дефицита наличности районных (городов областного значения) бюджетов или бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа соответственно в случае его прогноза.

      Обязательными условиями для выделения денег из резерва исполнительных органов областей или районов (городов областного значения) для кредитования на покрытие дефицита наличности районных (городов областного значения) бюджетов или бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа соответственно в случае его прогноза являются:

      1) наличие сумм, предусмотренных в областном или районном (городов областного значения) бюджете на текущий финансовый год для кредитования районных (городов областного значения) бюджетов или бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа соответственно;

      2) направление выделяемых денег на финансирование расходов районных (городов областного значения) бюджетов или бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа, утвержденных решениями маслихатов и не обеспеченных текущими поступлениями в районные (городов областного значения) бюджеты или бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа и финансированием дефицита районных (городов областного значения) бюджетов или бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа соответственно за определенный отчетный период;

      3) отсутствие задолженности местных исполнительных органов районов (городов областного значения) по ранее выданным кредитам из областного бюджета;

      отсутствие задолженности аппаратов акима города районного значения, села, поселка, сельского округа по ранее выданным кредитам из районного (городов областного значения) бюджета;

      4) наличие остатка на контрольном счете наличности на момент обращения, не превышающего одного процента от утвержденного (уточненного, скорректированного) объема расходов местного бюджета на соответствующий финансовый год (без учета расходов по бюджетным программам, финансируемым за счет целевых трансфертов и бюджетных кредитов из вышестоящего бюджета).

      42. Бюджетное кредитование из резерва исполнительных органов областей или районов (городов областного значения) на покрытие дефицита наличности районных (городов областного значения) бюджетов или бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа соответственно может осуществляться на срок до трех лет.

      Заимствование местными исполнительными органами на покрытие дефицита наличности районных (городов областного значения) бюджетов и бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа на срок, превышающий текущий финансовый год, осуществляется путем уточнения соответствующего местного бюджета по поступлениям в бюджет.

      43. При положительном заключении по ходатайству акима района (города областного значения) или акима города районного значения, села, поселка, сельского округа проект решения о выделении денег из резерва исполнительных органов областей или районов (городов областного значения) для кредитования на покрытие дефицита наличности районных (городов областного значения) бюджетов или бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа соответственно в случае его прогноза вносит на рассмотрение акимата области или района (города областного значения) областной или районный (города областного значения) уполномоченный орган по исполнению бюджета соответственно.

      В случае выделения денег из резерва исполнительных органов областей или районов (городов областного значения), в решении исполнительных органов областей или районов (городов областного значения) указываются конкретный срок кредитования районных (городов областного значения) бюджетов или бюджетов города районного значения, села, поселка, сельского округа соответственно на покрытие дефицита наличности и график погашения кредита с разбивкой по годам.".

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
Б. Сагинтаев