Қазақстан Республикасының аумақтық суларындағы теңізіндегі) теңіз дәліздерін және қозғалысты бөлу схемаларын белгілеу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 2 наурыздағы № 97 қаулысы.

      "Қазақстан Республикасының Мемлекеттік шекарасы туралы" 2013 жылғы 16 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 55-бабының 16) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Осы қаулыға қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасының аумақтық суларындағы (теңізіндегі) теңіз дәліздері және қозғалысты бөлу схемалары белгіленсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі Б. Сағынтаев
     

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2018 жылғы 2 наурыздағы
№ 97 қаулысына
қосымша

Қазақстан Республикасының аумақтық суларындағы (теңізіндегі) теңіз дәліздері және қозғалысты бөлу схемалары

      1. Корабльдердің және кемелердің Қазақстан Республикасының аумақтық суларына (суларынан) (теңізіне/теңізінен) кіруі және шығуы қысқа жолмен тек Аl, Вl, С1, D1, E1, F1, G1 және H1 нүктелерінде жүргізіледі:

      1) Атырау порты бағытында жүзу үшін А1 бақылау нүктесінен Жайық-Каспий арнасының № 25 қабылдау буйына дейін № 1 теңіз дәлізі белгіленеді.

      Қозғалысты бөлу схемасы осі мынадай нүктелер арқылы өтетін аймақпен бөлінген қозғалыстың екі жолағын қамтиды:

Нүкте №

Координаталар

Техникалық қадағалау бекеттерінің (ТҚБ)
орналасқан орны

ТҚБ
шақыру белгісі

Бағыт

N
ендігі

Е
бойлығы

A1

46º41'42"

51º21'24"

Пешной түбегі

Шығыс-09

48º-228º

A2

46º43'00"

51º26'48"

№ 25 буй

46º46'00"

51º28'30"


      Қозғалыс жағы – оң жақ. Қозғалысты бөлу жолақтарының екі жағы бойынша ені 5 кабельтовтық.

      2) Баутино порты бағытында жүзу үшін В1 бақылау нүктесінен № 166 буйға дейін № 2 теңіз дәлізі белгіленеді.

      Қозғалысты бөлу схемасы осі мынадай нүктелер арқылы өтетін аймақпен бөлінген қозғалыстың екі жолағын қамтиды:


Нүкте №

Координаталар

Техникалық қадағалау бекеттерінің (ТҚБ)
орналасқан орны

ТҚБ
шақыру белгісі

Бағыт

N
ендігі

Е
бойлығы

B1

44º38'24"

49º53'48"

Түпқараған мүйісі

Шығыс-21

82,5º-262,5º

B2

44º38'57"

49º59'36"

B3

44º39'36"

50º06'36"

№ 166 буй

44º40'00"

50º11'06"


      Қозғалыс жағы – оң жақ. Қозғалысты бөлу жолақтарының екі жағы бойынша ені 2 миль.

      3) Баутино порты бағытында жүзу үшін С1 бақылау нүктесінен № 166 буйға дейін № 3 теңіз дәлізі белгіленеді.

Нүкте №

Координаталар

Техникалық қадағалау бекеттерінің (ТҚБ)
орналасқан орны

ТҚБ
шақыру белгісі

Бағыт

N
ендігі

Е
бойлығы

C1

44º11'12"

50º07'24"

Қызылөзен кенті

Тара-10

0º-180º

C2

44º16'18"

50º07'24"

C3

44º21'18"

50º07'24"

C4

44º26'18"

50º07'24"

Түпқараған мүйісі

Шығыс-21

C5

44º31'18"

50º07'24"

C6

44º36'18"

50º07'24"

33º-213º

№ 166 буй

44º40'00"

50º11'12"

      Қозғалысты бөлу схемасы осі мынадай нүктелер арқылы өтетін аймақпен бөлінген қозғалыстың екі жолағын қамтиды:


      Қозғалыс жағы – оң жақ. Қозғалысты бөлу жолақтарының екі жағы бойынша ені 2 миль.

      4) Ақтау порты бағытында жүзу үшін D1 бақылау нүктесінен № 164 буйға дейін № 4 теңіз дәлізі белгіленеді.

Нүкте №

Координаталар

Техникалық қадағалау бекеттерінің (ТҚБ)
орналасқан орны

ТҚБ
шақыру белгісі

Бағыт

N
ендігі

Е
бойлығы

D1

43º41'24"

50º48'12"

Ақтау қаласы

Жаға-21

106º-286º

D2

43º39'52"

50º54'48"

D3

43º38'36"

51º00'18"

D4

43º37'06"

51º07'48"

№ 164 буй

43º36'40"

51º10'06"

      Қозғалысты бөлу схемасы осі мынадай нүктелер арқылы өтетін аймақпен бөлінген қозғалыстың екі жолағын қамтиды:


      Қозғалыс жағы – оң жақ. Қозғалысты бөлу жолақтарының екі жағы бойынша ені 2 миль.

      5) Ақтау порты бағытында жүзу үшін Е1 бақылау нүктесінен № 164 буйға дейін № 5 теңіз дәлізі белгіленеді.

Нүкте №

Координаталар

Техникалық қадағалау бекеттерінің (ТҚБ)
орналасқан орны

ТҚБ
шақыру белгісі

Бағыт

N
ендігі

Е
бойлығы

E1

43º34'00"

50º54'36"

Ақтау қаласы

Жаға-21

76,3º-256,3º

E2

43º34'55"

50º59'48"

E3

43º36'09"

51º06'28"

№ 164 буй

43º36'40"

51º10'06"

      Қозғалысты бөлу схемасы осі мынадай нүктелер арқылы өтетін аймақпен бөлінген қозғалыстың екі жолағын қамтиды:


      Қозғалыс жағы – оң жақ. Қозғалысты бөлу жолақтарының екі жағы бойынша ені 2 миль.

      6) Ақтау порты бағытында жүзу үшін F1 бақылау нүктесінен № 164 буйға дейін № 6 теңіз дәлізі белгіленеді.

Нүкте №

Координаталар

Техникалық қадағалау бекеттерінің (ТҚБ)
орналасқан орны

ТҚБ
шақыру белгісі

Бағыт

N
ендігі

Е
бойлығы

F1

43º03'06"

51º02'18"

Құмды мүйісі

Жаға-31

9.7º-189.7º

F2

43º08'00"

51º03'24"

F3

43º12'59"

51º04'36"

F4

43º17'50"

51º05'46"

F5

43º22'47"

51º06'47"

Ақтау қаласы

Жаға-21

F6

43º27'38"

51º08'00"

F7

43º32'39"

51º09'08"

№ 164 буй

43º36'40"

51º10'06"

      Қозғалысты бөлу схемасы осі мынадай нүктелер арқылы өтетін аймақпен бөлінген қозғалыстың екі жолағын қамтиды:

      Қозғалыс жағы – оң жақ. Қозғалысты бөлу жолақтарының екі жағы бойынша ені 2 миль.

      7) Ақтау порты бағытында жүзу үшін G1 бақылау нүктесінен № 164 буйға дейін № 7 теңіз дәлізі белгіленеді.

Нүкте №

Координаталар

Техникалық қадағалау бекеттерінің (ТҚБ)
орналасқан орны

ТҚБ
шақыру белгісі

Бағыт

N
ендігі

Е
бойлығы

G1

42º56'36"

51º17'48"

Құмды мүйісі

Жаға-31

147.5º-327.5º

G2

43º01'00"

51º14'36"

G3

43º08'00"

51º08'46"

G4

43º14'34"

51º09'01"

182º-2º

G5

43º19'36"

51º09'18"

G6

43º24'29"

51º09'36"

Ақтау қаласы

Жаға-21

G7

43º29'24"

51º09'47"

G8

43º34'19"

51º10'00"

№ 164 буй

43º36'40"

51º10'06"

      Қозғалысты бөлу схемасы осі мынадай нүктелер арқылы өтетін аймақпен бөлінген қозғалыстың екі жолағын қамтиды:

      Қозғалыс жағы – оң жақ. Қозғалысты бөлу жолақтарының екі жағы бойынша ені 2 миль.

      8) Құрық порты бағытында жүзу үшін G1 бақылау нүктесінен № 163 буйға дейін № 8 теңіз дәлізі белгіленеді.

      Қозғалысты бөлу схемасы осі мынадай нүктелер арқылы өтетін аймақпен бөлінген қозғалыстың екі жолағын қамтиды:

Нүкте №

Координаталар

Техникалық қадағалау бекеттерінің (ТҚБ)
орналасқан орны

ТҚБ
шақыру белгісі

Бағыт

N
ендігі

Е
бойлығы

G1

42º56'36"

51º17'48"

Құмды мүйісі

Жаға-31

48º-228º

H2

43º00'00"

51º23'00"

Жыланды мүйісі

Жаға-51

H3

43º03'24"

51º28'00"

№ 163 буй

43º07'25"

51º34'36"

      Қозғалыс жағы – оң жақ. Қозғалысты бөлу жолақтарының екі жағы бойынша ені 2 миль.

      9) дауылды ауа райы кезінде паналау ауданына өту үшін I1 бақылау нүктесінен № 9 теңіз дәлізі белгіленсін.

      Қозғалысты бөлу схемасы осі мынадай нүктелер арқылы өтетін аймақпен бөлінген қозғалыстың екі жолағын қамтиды:

Нүкте №

Координаталар

Техникалық қадағалау бекеттерінің (ТҚБ)
орналасқан орны

ТҚБ
шақыру белгісі

Бағыт

N
ендігі

Е
бойлығы

I1

43º05'06"

51º00'42"

Құмды мүйісі

Жаға-31

84º-264º

I2

43º05'30"

51º07'30"

I3

43º06'00"

51º14'12"

      Қозғалыс жағы – оң жақ. Қозғалысты бөлу жолақтарының екі жағы бойынша ені 2 миль.

      2. Теңіз дәліздері мен аумақтық суларға кіруді бақылау нүктелерінің координаталары 1942 жылғы координаталар жүйесінде (Пулково, Меркатор кескіні) көрсетілген.

Об установлении морских коридоров и схем разделения движения в территориальных водах (море) Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 2 марта 2018 года № 97.

      В соответствии с подпунктом 16) статьи 55 Закона Республики Казахстан от 16 января 2013 года "О Государственной границе Республики Казахстан" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Установить морские коридоры и схемы разделения движения в территориальных водах (море) Республики Казахстан согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
Б. Сагинтаев

  Приложение
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 2 марта 2018 года № 97

Морские коридоры и схемы разделения движения в территориальных водах (море) Республики Казахстан

      1. Вход и выход кораблей и судов в (из) территориальные воды (море) Республики Казахстан производятся только в точках Аl, Вl, С1, D1, E1, F1, G1 и H1 кратчайшим путем:

      1) для плавания в направлении порта Атырау от контрольной точки А1 до приемного буя № 25 Урало-Каспийского канала устанавливается морской коридор № 1.

      Схема разделения движения включает в себя две полосы движения, разделенные зоной, ось которой проходит через точки:

№ точки

Координаты

Местонахождение постов технического наблюдения (ПТН)

Позывной ПТН

Курс

широта N

долгота Е

A1

46º41'42"

51º21'24"

полуостров Пешной

Восход-09

48º-228º

A2

46º43'00"

51º26'48"

Буй № 25

46º46'00"

51º28'30"

      Сторона движения – правая. Ширина полосы движения по обе стороны разделения 5 кабельтовых.

      2) для плавания в направлении порта Баутино от контрольной точки В1 до буя № 166 устанавливается морской коридор № 2.

      Схема разделения движения включает в себя две полосы движения, разделенные зоной, ось которой проходит через точки:

№ точки

Координаты

Местонахождение постов технического наблюдения (ПТН)

Позывной ПТН

Курс

широта N

долгота Е

B1

44º38'24"

49º53'48"

мыс Тюб-Караган

Восход-21

82,5º-262,5º

B2

44º38'57"

49º59'36"

B3

44º39'36"

50º06'36"

Буй № 166

44º40'00"

50º11'06"

      Сторона движения – правая. Ширина полосы движения по обе стороны разделения 2 мили.

      3) для плавания в направлении порта Баутино от контрольной точки С1 до буя № 166 устанавливается морской коридор № 3.

№ точки

Координаты

Местонахождение постов технического наблюдения (ПТН)

Позывной ПТН

Курс

широта N

долгота Е

C1

44º11'12"

50º07'24"

поселок Кызылузен

Тара-10

0º-180º

C2

44º16'18"

50º07'24"

C3

44º21'18"

50º07'24"

C4

44º26'18"

50º07'24"

мыс Тюб-Караган

Восход-21

C5

44º31'18"

50º07'24"

C6

44º36'18"

50º07'24"

33º-213º

Буй № 166

44º40'00"

50º11'06"

      Схема разделения движения включает в себя две полосы движения, разделенные зоной, ось которой проходит через точки:

      Сторона движения – правая. Ширина полосы движения по обе стороны разделения 2 мили.

      4) для плавания в направлении порта Актау от контрольной точки D1 до буя № 164 устанавливается морской коридор № 4.

      Схема разделения движения включает в себя две полосы движения, разделенные зоной, ось которой проходит через точки:

№ точки

Координаты

Местонахождение постов технического наблюдения (ПТН)

Позывной ПТН

Курс

широта N

долгота Е

D1

43º41'24"

50º48'12"

город Актау

Берег-21

106º-286º

D2

43º39'52"

50º54'48"

D3

43º38'36"

51º00'18"

D4

43º37'06"

51º07'48"

Буй № 164

43º36'40"

51º10'06"

      Сторона движения – правая. Ширина полосы движения по обе стороны разделения 2 мили.

      5) для плавания в направлении порта Актау от контрольной точки E1 до буя № 164 устанавливается морской коридор № 5.

      Схема разделения движения включает в себя две полосы движения, разделенные зоной, ось которой проходит через точки:

№ точки

Координаты

Местонахождение постов технического наблюдения (ПТН)

Позывной ПТН

Курс

широта N

долгота Е

E1

43º34'00"

50º54'36"

город Актау

Берег-21

76,3º-256,3º

E2

43º34'55"

50º59'48"

E3

43º36'09"

51º06'28"

Буй № 164

43º36'40"

51º10'06"

      Сторона движения – правая. Ширина полосы движения по обе стороны разделения 2 мили.

      6) для плавания в направлении порта Актау от контрольной точки F1 до буя № 164 устанавливается морской коридор № 6.

№ точки

Координаты

Местонахождение постов технического наблюдения (ПТН)

Позывной ПТН

Курс

широта N

долгота Е

F1

43º03'06"

51º02'18"

мыс Песчаный

Берег-31

9.7º-189.7º

F2

43º08'00"

51º03'24"

F3

43º12'59"

51º04'36"

F4

43º17'50"

51º05'46"

F5

43º22'47"

51º06'47"

город Актау

Берег-21

F6

43º27'38"

51º08'00"

F7

43º32'39"

51º09'08"

Буй № 164

43º36'40"

51º10'06"

      Схема разделения движения включает в себя две полосы движения, разделенные зоной, ось которой проходит через точки:

      Сторона движения – правая. Ширина полосы движения по обе стороны разделения 2 мили.

      7) для плавания в направлении порта Актау от контрольной точки G1 до буя № 164 устанавливается морской коридор № 7.

      Схема разделения движения включает в себя две полосы движения, разделенные зоной, ось которой проходит через точки:

№ точки

Координаты

Местонахождение постов технического наблюдения (ПТН)

Позывной ПТН

Курс

широта N

долгота Е

G1

42º56'36"

51º17'48"

мыс Песчаный

Берег-31

147.5º-327.5º

G2

43º01'00"

51º14'36"

G3

43º08'00"

51º08'46"

182º-2º

G4

43º14'34"

51º09'01"

G5

43º19'36"

51º09'18"

G6

43º24'29"

51º09'36"

город Актау

Берег-21

G7

43º29'24"

51º09'47"

G8

43º34'19"

51º10'00"

Буй № 164

43º36'40"

51º10'06"

      Сторона движения – правая. Ширина полосы движения по обе стороны разделения 2 мили.

      8) для плавания в направлении порта Курык от контрольной точки G1 до буя № 163 устанавливается морской коридор № 8.

      Схема разделения движения включает в себя две полосы движения, разделенные зоной, ось которой проходит через точки:

№ точки

Координаты

Местонахождение постов технического наблюдения (ПТН)

Позывной ПТН

Курс

широта N

долгота Е

G1

42º56'36"

51º17'48"

мыс Песчаный

Берег-31

48º-228º

H2

43º00'00"

51º23'00"

мыс Жыланды

Берег-51

H3

43º03'24"

51º28'00"

Буй №163

43º07'25"

51º34'36"

      Сторона движения – правая. Ширина полосы движения по обе стороны разделения 2 мили.

      9) для прохода в район укрытия при штормовой погоде от контрольной точки I1 установить морской коридор № 9.

      Схема разделения движения включает в себя две полосы движения, разделенные зоной, ось которой проходит через точки:

№ точки

Координаты

Местонахождение постов технического наблюдения (ПТН)

Позывной ПТН

Курс

широта N

долгота Е

I1

43º05'06"

51º00'42"

мыс Песчаный

Берег-31

84º-264º

I2

43º05'30"

51º07'30"

I3

43º06'00"

51º14'12"

      Сторона движения – правая. Ширина полосы движения по обе стороны разделения 2 мили.

      2. Координаты морских коридоров и контрольных точек вхождения в территориальные воды указаны в системе координат 1942 года (Пулково, проекция Меркатора).