Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың полиция департаменті, қалалық, аудандық, қаладағы аудандық полиция органы бастығының және учаскелік полиция инспекторының халық алдында есеп беруін ұйымдастыру мен өткізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 6 қарашадағы № 723 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 1 қыркүйектегі № 758 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 01.09.2023 № 758 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасының ішкі істер органдары туралы" 2014 жылғы 23 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 2-2) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса берiлiп отырған Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың полиция департаменті, қалалық, аудандық, қаладағы аудандық полиция органы бастығының және учаскелік полиция инспекторының халық алдында есеп беруін ұйымдастыру мен өткізу қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министр
Б. Сағынтаев

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2018 жылғы 6 қарашадағы
№ 723 қаулысымен
бекітілген

Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың полиция департаменті, қалалық, аудандық, қаладағы аудандық полиция органы бастығының және учаскелік полиция инспекторының халық алдында есеп беруін ұйымдастыру мен өткізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ереже

      1. Осы Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың полиция департаменті, қалалық, аудандық қаладағы аудандық полиция органы бастығының және учаскелік полиция инспекторының халық алдында есеп беруін ұйымдастыру және өткізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының ішкі істер органдары туралы" 2014 жылғы 23 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 2-2) тармақшасына сәйкес әзірленді және оларды ұйымдастыру мен өткізу тәртібін айқындайды.

      2. Жергілікті қауымдастық алдында бетпе-бет cөз сөйлеуі облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың полиция департаменті, қалалық, аудандық, қаладағы аудандық полиция органы бастығының және учаскелік полиция инспекторының (бұдан әрі – полиция қызметкерлері) есеп беруі болып табылады.

      3. Полиция қызметкерлерінің есеп беруі азаматтарды облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың полиция департаментінің, қалалық, аудандық, қаладағы аудандық полиция органының (бұдан әрі – аумақтық полиция органдары) және қызмет көрсетілетін әкімшілік учаскенің жұмысы туралы ақпараттандыру бойынша міндетті қызметінің бір бөлігін білдіреді.

      4. Есеп беруді өткізу кезінде полиция қызметкерлері Қазақстан Республикасының Конституциясын, "Құқық қорғау қызметі туралы", "Қазақстан Республикасының ішкі істер органдары туралы", "Мемлекеттік құпиялар туралы" Қазақстан Республикасының заңдарын және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ осы Қағидаларды басшылыққа алады.

2-тарау. Есеп беруді ұйымдастыру мен өткізу тәртібі

      5. Полиция қызметкерлерінің есеп беруі:

      1) жергілікті қауымдастық алдындағы ашықтығын, жауапкершілігін және есептілігін одан әрі арттыру;

      2) ашықтық және жариялылық қағидаттарын қамтамасыз ету;

      3) азаматтардың полицияға сенімі деңгейін арттыру мақсатында жүзеге асырылады.

      6. Есеп беруді өткізудің міндеттері:

      1) азаматтарды құқық бұзушылық профилактикасының, қоғамдық тәртіпті сақтаудың және қылмысқа қарсы күрестің жағдайы туралы хабардар ету;

      2) қоғамдық бақылау жүйесін дамыту;

      3) мемлекеттік органдармен, қоғамдық бірлестіктермен, ұйымдармен және азаматтармен құқық бұзушылықтардың алдын алу және ашу бойынша өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;

      4) полиция қызметі саласында азаматтарды құқықтық сауаттандыру болып табылады.

      7. Жергілікті атқарушы органдар:

      1) аумақтық полиция органдарымен келісім бойынша полиция қызметкерлерінің халық алдында есеп беруін өткізу күнін айқындайды, тиісті кестелерді бекітеді, олардың көшірмелерін аумақтық полиция органдарына жібереді;

      2) есеп беру кездесулерін өткізілетін күнге дейін кемінде он күн қалғанда оларды өткізудің уақыты мен орнын, кестелері және алдағы есеп беруге халықтың сұрақтарын (ұсыныстарын) жолдау тәсілдері туралы ақпаратты айқындайды және өңірлік бұқаралық ақпарат құралдарында (мерзімді баспа басылымдары, теле-, радиоарналар, ресми интернет-ресурстар) жариялайды;

      3) жергілікті қауымдастықтың жиынын немесе жиналысын ұйымдастырады.

      8. Өткізілетін орны санитариялық және гигиеналық талаптарға сәйкес келуі және болжамдалған қатысушылар саны сыюға тиіс.

      9. Есеп беруге дайындалу кезінде:

      1) мемлекеттік және ведомстволық статистикалық есептілік;

      2) қылмысқа қарсы күрес және құқық бұзушылық профилактикасы бойынша қолданыстағы республикалық және өңірлік бағдарламалар;

      3) жеке және заңды тұлғалардың, өкілдік органдар депутаттарының, Қоғамдық кеңестердің, қоғамдық ұйымдар, бірлестіктер өкілдерінің өтініштері;

      4) полиция қызметі туралы қоғамдық пікірді зерделеу нәтижелері;

      5) бұқаралық ақпарат құралдарындағы полиция қызметі мәселелері жөніндегі жарияланымдар;

      6) аумақтық полиция органдарын ресурстық қамтамасыз ету, оның ішінде қоғамдық тәртіпті сақтау және қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша полицияға жүктелген міндеттерді іске асыруға жергілікті атқарушы органдар бөлген қаржылық және өзге де қаражаттарды пайдалану нәтижелері туралы мәліметтер;

      7) өзге де қажетті ақпарат пайдаланылады.

      10. Есеп беруге тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік мәслихаттарының депутаттары, жұртшылықтың, денсаулық сақтау, еңбек және халықты әлеуметтік қорғау, білім және ғылым, ауыл және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық органдарының, меншіктің барлық нысанындағы ұйымдар мен кәсіпорындардың, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері шақырылуы мүмкін.

      11. Есеп беруді өткізу барысы хаттамада тіркеледі, оны хатшы – жергілікті атқарушы органның өкілі толтырады.

      12. Есеп беру хаттамасы міндетті түрде есеп беру өткізудің уақыты, күні, орны, қатысушылар саны, қабылданған шешімдер, сондай-ақ есеп беру барысында келіп түскен азаматтардың шағымдары, ұсыныстары мен ескертулері туралы ақпаратты қамтуға тиіс.

      13. Есеп беру хаттамасы тікелей ол өткізілген күн толтырылады.

      14. Хаттамаға хатшы және тиісті полиция қызметкері қол қояды, жергілікті атқарушы органның мөрімен расталады.

      15. Есеп беру барысында жауаптар мен түсіндірулер толық көлемде берілмеген азаматтардан келіп түскен шағымдар, ұсыныстар мен ескертулер хаттамаға тіркеледі және олар бойынша "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіппен тиісті тексеріс жүргізіледі.

      16. Полицияның құзыретіне кірмейтін шағымдар, ұсыныстар мен ескертулер келіп түскен жағдайда, бастамашыны міндетті түрде хабардар ете отырып, олар бағыныштылығы немесе аумақтылығы бойынша мемлекеттік органдарға жолданады.

      17. Есеп беру материалдарын тіркеуді, есепке алуды және сақтауды жергілікті атқарушы органдар жүзеге асырады. Хаттама көшірмесі тиісті аумақтық полиция органына жолданады.

      18. Есеп берудің хаттамасын орындауды бақылау жергілікті атқарушы органдарға және аумақтық полиция органдарының басшылығына жүктеледі.

      19. Есеп беруде азаматтарды, қоғамдық бірлестіктерді және ұйымдарды олардың қоғамдық тәртіпті қамтамасыз етуге белсенді қатысқаны үшін марапаттауды жүргізуге жол беріледі.

      20. Жиналыс өткізу кезінде қоғамдық тәртіпті және азаматтардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге жауапкершілік тиісті аумақтық полиция органының басшысына жүктеледі.

3-тарау. Аумақтық полиция органы бастығының есеп беруі

      21. Аумақтық полиция органы бастығының халық алдында есеп беруі жергілікті атқарушы орган басшылығының қатысуымен жылына кемінде бір рет – есеп беру кезеңінен кейінгі жылдың бірінші тоқсанында жүргізіледі.

      22. Аумақтық полиция органы бастығының есебінде:

      1) қызмет көрсетілетін аумақтағы криминогендік ахуал;

      2) қылмысқа қарсы күрес және құқық бұзушылық профилактикасы бойынша республикалық және өңірлік бағдарламаларды іске асыру нәтижелері;

      3) полицияның азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау, құқық бұзушылықтардың алдын алу, анықтау және тергеу бойынша қызметінің негізгі қорытындылары;

      4) қоғамдық тәртіпті және жол қауіпсіздігін қамтамасыз ету, қылмыс профилактикасы мен оған қарсы іс-қимыл бойынша қабылданған шаралардың тиімділігі;

      5) сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы іс-қимыл бойынша жұмыстың жағдайы мен нәтижелілігі;

      6) жеке және заңды тұлғалардың, мәслихат депутаттарының, мемлекеттік органдардың өтініштерін қарау нәтижелері туралы ақпарат, сондай-ақ аумақтық полиция органы қызметіндегі кемшіліктер туралы бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдарға ден қою шаралары;

      7) аумақтық полиция органының қызметі туралы қоғамдық пікірді мониторингтеу қорытындылары;

      8) полиция қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасындағы өзгерістер;

      9) жергілікті деңгейде шешуді талап ететін аумақтық полиция органы қызметін ұйымдастырудағы проблемалы мәселелер;

      10) қызмет көрсететін аумақта қалыптасқан жағдайға сәйкес қарауды талап ететін өзге де мәселелер көрсетіледі.

      23. Есеп беру барысында азаматтардың ұсыныстары мен ескертулері тыңдалады, олар бойынша тиісті түсіндірмелер мен жауаптар беріледі.

4-тарау. Учаскелік полиция инспекторының есеп беруі

      24. Учаскелік полиция инспекторының халық алдындағы есеп беруі аумақтық полиция органы басшылығының және жергілікті атқарушы орган өкілдерінің қатысуымен бір тоқсанда кемінде бір рет жергілікті қауымдастық жиындарында өткізіледі.

      25. Есеп беруді өз бетінше аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, кенттің, ауылдық округтің әкімдері шақыратын жергілікті қауымдастық жиналыстарында не жергілікті қауымдастық жиынымен өкілеттік берілген жиналыс мүшелерінің кемінде он пайызының бастамасы бойынша өткізуге жол беріледі.

      26. Қызмет көрсетілетін әкімшілік учаскелердің ерекшеліктеріне қарай есеп беруді бірнеше іргелес әкімшілік учаскелерде тұратын жергілікті қауымдастықтың бірыңғай жиынын (жиналысын) өткізу жолымен жүргізуге болады, онда бірнеше учаскелік полиция инспекторы біруақытта есеп береді.

      27. Есеп беруде учаскелік полиция инспекторы қатысушыларға қызмет көрсетілетін әкімшілік учаскедегі криминогендік жағдай және оны тұрақтандыру бойынша қабылданып жатқан шаралар туралы, құқық бұзушылық профилактикасы, азаматтарды қоғамдық тәртіпті сақтауға тарту бойынша жүргізіліп жатқан жұмыс туралы, полицияның профилактикалық қызметі саласында Қазақстан Республикасының заңнамасындағы өзгерістер туралы, шағымдар мен өтініштер, оның ішінде өткен есеп беру барысында келіп түскен шағымдар мен өтініштер бойынша қабылданған шаралар туралы ақпаратты жеткізеді.

      28. Есеп беру барысында азаматтардың ұсыныстары мен ескертулері тыңдалады, олар бойынша тиісті түсіндірмелер мен жауаптар беріледі.

Об утверждении Правил организации и проведения отчетов начальника департамента полиции области, города республиканского значения, столицы, городского, районного, районного в городе органа полиции и участкового инспектора полиции перед населением

Постановление Правительства Республики Казахстан от 6 ноября 2018 года № 723. Утратио силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 сентября 2023 года № 758.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 01.09.2023 № 758 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2-2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 23 апреля 2014 года "Об органах внутренних дел Республики Казахстан" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила организации и проведения отчетов начальника департамента полиции области, города республиканского значения, столицы, городского, районного, районного в городе органа полиции и участкового инспектора полиции перед населением.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
Б. Сагинтаев

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 723

Правила организации и проведения отчетов начальника департамента полиции области, города республиканского значения, столицы, городского, районного, районного в городе органа полиции и участкового инспектора полиции перед населением

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила организации и проведения отчетов начальника департамента полиции области, города республиканского значения, столицы, городского, районного, районного в городе органа полиции и участкового инспектора полиции перед населением (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 2-2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 23 апреля 2014 года "Об органах внутренних дел Республики Казахстан" и определяют порядок их организации и проведения.

      2. Отчетом начальника департамента полиции области, города республиканского значения, столицы, городского, районного, районного в городе органа полиции и участкового инспектора полиции (далее – сотрудники полиции) является очное выступление перед местным сообществом.

      3. Отчет сотрудников полиции представляет собой часть обязательной деятельности по информированию граждан о работе департамента полиции области, города республиканского значения, столицы, городского, районного, районного в городе органа полиции (далее – территориальные органы полиции) и на обслуживаемом административном участке.

      4. При проведении отчетов сотрудники полиции руководствуются Конституцией Республики Казахстан, законами Республики Казахстан "О правоохранительной службе", "Об органах внутренних дел Республики Казахстан", "О государственных секретах" и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, а также настоящими Правилами.

Глава 2. Порядок организации и проведения отчетов

      5. Отчеты сотрудников полиции осуществляются в целях:

      1) дальнейшего повышения прозрачности, ответственности и подотчетности перед местным сообществом;

      2) обеспечения принципа открытости и публичности;

      3) повышения уровня доверия граждан к полиции.

      6. Задачами проведения отчетов являются:

      1) информирование граждан о состоянии профилактики правонарушений, охраны общественного порядка и борьбы с преступностью;

      2) развитие системы общественного контроля;

      3) обеспечение взаимодействия с государственными органами, общественными объединениями, организациями и гражданами по предупреждению и раскрытию правонарушений;

      4) правовое просвещение граждан в сфере деятельности полиции.

      7. Местные исполнительные органы:

      1) по согласованию с территориальными органами полиции определяют даты проведения отчетов сотрудников полиции перед населением, утверждают соответствующие графики, копии которых направляют в территориальные органы полиции;

      2) не позднее чем за десять дней до даты проведения отчетных встреч определяют и опубликовывают в региональных средствах массовой информации (периодические печатные издания, теле-, радиоканалы, официальные интернет-ресурсы) время и место их проведения, графики и информацию о способах направления вопросов (предложений) населения к предстоящим отчетам;

      3) организовывают сход или собрание местного сообщества.

      8. Место проведения должно соответствовать санитарным и гигиеническим требованиям и вмещать предполагаемое количество участников.

      9. При подготовке отчета используются:

      1) государственная и ведомственная статистическая отчетность;

      2) действующие республиканские и региональные программы по борьбе с преступностью и профилактике правонарушений;

      3) обращения физических и юридических лиц, депутатов представительных органов, общественных советов, представителей общественных организаций, объединений;

      4) результаты изучения общественного мнения о деятельности полиции;

      5) публикации в средствах массовой информации по вопросам деятельности полиции;

      6) сведения о ресурсном обеспечении территориальных органов полиции, в том числе о результатах использования финансовых и иных средств, выделенных местными исполнительными органами на реализацию возложенных на полицию задач по охране общественного порядка и обеспечению общественной безопасности;

      7) иная необходимая информация.

      10. На отчет могут быть приглашены депутаты маслихатов соответствующей административно-территориальной единицы, представители общественности, органов здравоохранения, труда и социальной защиты населения, образования и науки, сельского и жилищно-коммунального хозяйств, организаций и предприятий всех форм собственности, а также средств массовой информации.

      11. Ход проведения отчета фиксируется в протоколе, который составляется секретарем – представителем местных исполнительных органов.

      12. Протокол отчета в обязательном порядке должен содержать информацию о времени, дате, месте проведения отчета, количестве участников, принятых решениях, а также жалобах, предложениях и замечаниях граждан, поступивших в ходе отчета.

      13. Протокол отчета оформляется непосредственно в день его проведения.

      14. Протокол подписывается секретарем и соответствующим сотрудником полиции, заверяется печатью местного исполнительного органа.

      15. Все поступившие жалобы, предложения и замечания граждан, на которые в ходе отчета не даны в полном объеме ответы и разъяснения, фиксируются в протоколе и по ним проводится соответствующая проверка в порядке, установленном Законом Республики Казахстан "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц".

      16. В случае поступления жалоб, предложений и замечаний, не входящих в компетенцию полиции, они направляются по подведомственности или территориальности в государственные органы с обязательным уведомлением инициатора.

      17. Регистрация, учет и хранение отчетных материалов осуществляются местными исполнительными органами. Копия протокола направляется в соответствующий территориальный орган полиции.

      18. Контроль за исполнением протокола отчета возлагается на местные исполнительные органы и руководство территориальных органов полиции.

      19. На отчете допускается проведение награждения граждан, общественных объединений и организаций за их активное участие в обеспечении общественного порядка.

      20. Ответственность за обеспечение общественного порядка и безопасности граждан при проведении собрания возлагается на начальника соответствующего территориального органа полиции.

Глава 3. Отчет начальника территориального органа полиции

      21. Отчеты начальника территориального органа полиции перед населением проводятся не реже одного раза в год – в первом квартале года, следующего за отчетным периодом, с участием руководства местного исполнительного органа.

      22. В отчете начальника территориального органа полиции отражаются:

      1) криминогенная ситуация на обслуживаемой территории;

      2) результаты реализации республиканских и региональных программ по борьбе с преступностью и профилактике правонарушений;

      3) основные итоги деятельности полиции по защите прав и свобод граждан, предупреждению, выявлению, раскрытию и расследованию правонарушений;

      4) эффективность принятых мер по обеспечению общественного порядка и дорожной безопасности, профилактике и противодействию преступности;

      5) состояние и результативность работы по противодействию коррупционным проявлениям;

      6) информация о результатах рассмотрения обращений физических и юридических лиц, депутатов маслихатов, государственных органов, а также меры реагирования на публикации в средствах массовой информации о недостатках в деятельности территориального органа полиции;

      7) итоги мониторинга общественного мнения о деятельности территориального органа полиции;

      8) изменения законодательства Республики Казахстан в сфере деятельности полиции;

      9) проблемные вопросы в организации деятельности территориального органа полиции, требующие разрешения на местном уровне;

      10) иные вопросы, требующие рассмотрения в соответствии со складывающейся ситуацией на обслуживаемой территории.

      23. В ходе отчета заслушиваются предложения и замечания граждан, по которым даются соответствующие разъяснения и ответы.

Глава 4. Отчет участкового инспектора полиции

      24. Отчеты участкового инспектора полиции перед населением проводятся на сходах местного сообщества не реже одного раза в квартал, с участием руководства территориального органа полиции и представителей местного исполнительного органа.

      25. Допускается проведение отчетов на собраниях местного сообщества, созываемых акимами города районного значения, села, поселка, сельского округа самостоятельно либо по инициативе не менее десяти процентов членов собрания, делегированных сходом местного сообщества.

      26. В зависимости от особенностей обслуживаемых административных участков проведение отчетов возможно путем проведения единого схода (собрания) местного сообщества, проживающего на нескольких сопредельных административных участках, на котором одновременно отчитываются несколько участковых инспекторов полиции.

      27. На отчете участковый инспектор полиции доводит до присутствующих информацию о криминогенной ситуации на обслуживаемом административном участке и принимаемых мерах по ее стабилизации, о проводимой работе по профилактике правонарушений, вовлечению граждан в обеспечение охраны общественного порядка, об изменениях в законодательстве Республики Казахстан в сфере профилактической деятельности полиции, о принятых мерах по жалобам и обращениям, в том числе поступившим в ходе предыдущих отчетов.

      28. В ходе отчета заслушиваются предложения и замечания граждан, по которым даются соответствующие разъяснения и ответы.