Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Авиамаршруттарды субсидиялау қағидасын бекіту туралы" 2010 жылғы 31 желтоқсандағы № 1511 және "Жолаушыларды, багажды, жүктер мен почта жөнелтiлiмдерiн тасымалдау бойынша қызметтер көрсету үшiн субсидияланатын авиамаршруттарға арналған конкурс өткізу және субсидияланатын авиамаршруттарға куәліктер беру қағидаларын бекіту туралы және "Авиамаршруттарды субсидиялау қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 31 желтоқсандағы № 1511 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" 2013 жылғы 31 қаңтардағы № 69 қаулыларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 25 маусымдағы № 435 қаулысы.

      "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" 2010 жылғы 15 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 13-бабының 60-2) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Авиамаршруттарды субсидиялау қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 31 желтоқсандағы № 1511 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2011 ж., № 10-11, 145-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Авиамаршруттарды субсидиялау қағидасында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң немесе ол уәкiлеттiк берген мемлекеттік органның шешiмдерi негiзiнде жүзеге асырылатын авиамаршруттар бойынша ішкі тұрақты тасымалдар, сондай-ақ облыстардың, республикалық маңызы бар қалалар мен астананың жергiлiктi атқарушы органдарының шешiмдерi негiзiнде жүзеге асырылатын, авиамаршруттың тиiмдi жұмыс iстеуi үшін қажетті кiрiс деңгейін қамтамасыз етпейтін тасымалдар бюджет қаражаты есебінен субсидиялауға жатады.

      Авиамаршруттың тиімді жұмыс істеуі үшін қажетті кіріс деңгейін қамтамасыз етпейтін, Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімдері негізінде жүзеге асырылатын, авиамаршруттар бойынша халықаралық тұрақты тасымалдар бюджет қаражаты есебінен субсидиялауға жатады.

      Субсидиялауға әрбір авиамаршрут бойынша бөлінген бюджеттік субсидиялардың жылдық сомасы шегінде авиатасымал кезінде жолаушыларды, жүкті, поштаны және багажды тасымалдаудан алынған кіріс пен қалыптасатын пайдалану шығыстарының сомасы арасындағы айырма жатады.

      Белгілі бір рейстегі пайдалану шығыстары азаматтық авиация саласындағы уәкiлеттi орган айқындаған тәртіппен есептеледі.";

      5-тармақ мынадай мазмұндағы 4) тармақшамен толықтырылсын:

      "4) азаматтық авиация саласындағы уәкiлеттi орган айқындаған өзге халықаралық авиамаршруттар.";

      16-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      16. Авиамаршрутты субсидияланатындар дәрежесінен шығару мынадай тәртіппен жүргізіледі:

      1) бірінші кезең – қатарынан алты айдың нәтижелері бойынша субсидияланатын авиамаршрутта авиарейстердің орташа айлық жолаушылар жүктелуі әуе кемесінің тасымалдау сыйымдылығының барынша коммерциялық жүктелуінен 60 %-ға дейін жеткен кезде авиакомпания азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға авиатасымалдарға тарифті көтеру туралы ұсыныс енгізеді;

      2) екінші кезең – қатарынан алты айдың нәтижелері бойынша субсидияланатын авиамаршруттағы авиарейстердің орташа айлық жолаушылар жүктелуі әуе кемесінің тасымалдау сыйымдылығының барынша коммерциялық жүктелуінен 70 %-ға дейін жеткен кезде авиакомпания азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға авиатасымалдарға тарифті көтеру туралы ұсыныс енгізеді;

      3) үшінші кезең – қатарынан алты айдың нәтижелері бойынша субсидияланатын авиамаршрутта авиарейстердің орташа айлық жолаушылар жүктелуі әуе кемесінің тасымалдау сыйымдылығының барынша коммерциялық жүктелуінен 80 %-ға дейін жеткен кезде авиакомпания азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға авиатасымалдарға тарифті көтеру туралы ұсыныс енгізеді;

      4) төртінші кезең – қатарынан алты айдың нәтижелері бойынша субсидияланатын авиамаршрутта авиарейстердің орташа айлық жүктелуі әуе кемесінің тасымалдау сыйымдылығының барынша коммерциялық жүктелуінен 80 %-ға жоғары болған кезде, аталған маршрут шығынды болмаған жағдайда авиамаршрут коммерциялық негізге аударылады.

      Субсидияланатын авиамаршруттардағы коммерциялық тұрақты рейстерді кемінде алты ай басқа авиакомпаниялар орындаған кезде авиамаршрутты субсидиялау тоқтатылады.

      Азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган авиакомпаниялардан түскен ұсыныстарды қарайды және үш жұмыс күні ішінде жауап береді.";

      2. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 15.12.2023 № 1128 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

О внесении изменений и дополнений в постановления Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2010 года № 1511 "Об утверждении Правил субсидирования авиамаршрутов" и от 31 января 2013 года № 69 "Об утверждении Правил проведения конкурса на субсидируемые авиамаршруты и выдачи свидетельств на субсидируемые авиамаршруты для оказания услуг по перевозке пассажиров, багажа, грузов и почтовых отправлений и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2010 года № 1511 "Об утверждении Правил субсидирования авиамаршрутов"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 25 июня 2019 года № 435.

      В соответствии с подпунктом 60-2) статьи 13 Закона Республики Казахстан от 15 июля 2010 года "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2010 года № 1511 "Об утверждении Правил субсидирования авиамаршрутов" (САПП Республики Казахстан, 2011 г., № 10-11, ст. 145) следующие изменения и дополнение:

      в Правилах субсидирования авиамаршрутов, утвержденных указанным постановлением:

      пункт 2 изложить следующей редакции:

      "2. Внутренние регулярные перевозки по авиамаршрутам, осуществляемые на основании решений Правительства Республики Казахстан или уполномоченного им государственного органа, а также перевозки, осуществляемые на основании решений местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения и столицы, не обеспечивающие уровень дохода, необходимый для эффективного функционирования авиамаршрута, подлежат субсидированию за счет бюджетных средств.

      Международные регулярные перевозки по авиамаршрутам, осуществляемые на основании решений Правительства Республики Казахстан, не обеспечивающие уровень дохода, необходимый для эффективного функционирования авиамаршрута, подлежат субсидированию за счет бюджетных средств.

      Субсидированию подлежит разница между доходом, полученным от перевозки пассажиров, грузов, почты и багажа, и суммой эксплуатационных расходов, формирующихся при авиаперевозке, в пределах годовой суммы выделенных бюджетных субсидий по каждому авиамаршруту.

      Эксплуатационные расходы на определенный рейс рассчитываются в порядке, определяемом уполномоченным органом в сфере гражданской авиации.";

      пункт 5 дополнить подпунктом 4) следующего содержания:

      "4) иные международные авиамаршруты, определяемые уполномоченным органом в сфере гражданской авиации.";

      пункт 16 изложить в следующей редакции:

      "16. Вывод авиамаршрутов из разряда субсидируемых производится в следующем порядке:

      1) первый этап – по результатам шести месяцев подряд, при достижении среднемесячной пассажирской загрузки авиарейсов на субсидируемом авиамаршруте до 60 % от максимальной коммерческой загрузки провозной емкости воздушного судна, авиакомпания вносит в уполномоченный орган в сфере гражданской авиации предложение о повышении тарифа на авиаперевозки;

      2) второй этап – по результатам шести месяцев подряд, при достижении среднемесячной пассажирской загрузки авиарейсов на субсидируемом авиамаршруте до 70 % от максимальной коммерческой загрузки провозной емкости воздушного судна, авиакомпания вносит в уполномоченный орган в сфере гражданской авиации предложение о повышении тарифа на авиаперевозки;

      3) третий этап – по результатам шести месяцев подряд, при достижении среднемесячной пассажирской загрузки авиарейсов на субсидируемом авиамаршруте до 80 % от максимальной коммерческой загрузки провозной емкости воздушного судна, авиакомпания вносит в уполномоченный орган в сфере гражданской авиации предложение о повышении тарифа на авиаперевозки;

      4) четвертый этап – по результатам шести месяцев подряд, при достижении среднемесячной пассажирской загрузки авиарейсов на субсидируемом авиамаршруте свыше 80 % от максимальной коммерческой загрузки провозной емкости воздушного судна, авиамаршрут переводится на коммерческую основу, при условии, что данный маршрут не является убыточным.

      При выполнении не менее шести месяцев другими авиакомпаниями коммерческих регулярных рейсов на субсидируемых авиамаршрутах, субсидирование авиамаршрута прекращается.

      Уполномоченный орган в сфере гражданской авиации рассматривает и представляет ответ на поступившие предложения от авиакомпаний в течение трех рабочих дней.".

      2. Утратил силу постановлением Правительства РК от 15.12.2023 № 1128 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин