"Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті базалық, гранттық және бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 25 мамырдағы № 575 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 6 қазандағы № 642 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 23 қарашадағы № 1022 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 23.11.2023 № 1022 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті базалық, гранттық және бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 25 мамырдағы № 575 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2011 ж., № 40, 500-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті базалық, гранттық және бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру қағидаларында:

      28-тармақтың 8) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "8) ғылыми жетекшіге және зерттеу тобына қойылатын біліктілік талаптары, сондай-ақ гранттық қаржыландыру жобаларының нәтижелілігін қамтамасыз етуге ықпал ететін өзге де біліктілік талаптары;";

      38-тармақта:

      екінші абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацтармен толықтырылсын:

      "Гранттық қаржыландыруға арналған конкурстың жеңімпаздары шарт жасалғаннан кейін уәкілетті органға немесе салалық уәкілетті органға бюджеттік өтінімдерді ұсынады.

      Басқа да көрсетілетін қызметтер мен жұмыстарға, материалдар сатып алуға, жабдықты және (немесе) бағдарламалық қамтылымды сатып алуға, ғылыми-ұйымдастырушылық сүйемелдеуге, жалға алу шығыстарына, жабдықтар мен техниканы пайдалану шығыстарына арналған шығындар бойынша бюджеттік өтінімнің құрамында өнім беруші осы өнімге эксклюзивті не авторлық құқығы бар, сондай-ақ тауарларды өткізетін және тиісті жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді ұсынатын жалғыз тұлға болып табылатын табиғи монополия субъектісі болып табылатын шығыстарды қоспағанда, үш баға ұсынысы немесе прайс парақтар ұсынылады.";

      үшінші абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:

      "Бюджетті атқару барысында конкурстың қорытындылары бойынша пайда болған гранттық қаржыландыру қаражатын үнемдеуді бюджеттік бағдарламалардың тиісті әкімшілері ЖҒТК бекіткен көлемдер шеңберінде басқа конкурстарға бөле алады. Қаражат ҰҒК шешімі негізінде сараланған тізімде шекті сызықтан төмен орналасқан, гранттық қаржыландыруға арналған өтінімдер арасында бөлінеді.";

      39-тармақ мынадай мазмұндағы екінші және үшінші абзацтармен толықтырылсын:

      "Қаражат үнемделген жағдайда жоба жетекшісі шығындардың бір бабы шеңберінде қаражатты қайта бөледі немесе күнтізбелік жылға бекітілген жалпы көлем шеңберінде шығындардың әртүрлі баптары арасында қаражатты қайта бөледі. Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге қызметтік іссапарларға және ғылыми-ұйымдастырушылық сүйемелдеуге жобаны мақұлдау кезінде ҰҒК бекіткен қаржыландыруды ұлғайтуға жол берілмейді.

      Ғылыми жетекші гранттық қаржыландыру бойынша өтінімде және шартта көрсетілген мақсатты, міндеттерді және күтілетін түпкілікті нәтижелерді өзгертпей зерттеулер әдіснамасына түзетулер енгізеді.";

      40-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "40. Орындаушылар іске асырылуы келесі күнтізбелік жылға ауысатын, 12 (он екі) ай мерзімге, сондай-ақ 2 (екі), 3 (үш) жылға жасалған шарттар бойынша ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет туралы аралық есептерді уәкілетті органға немесе салалық уәкілетті органға ағымдағы есепті жылдың 15 қарашасынан кешіктірмей ұсынады.

      Орындаушылар уәкілетті органға немесе салалық уәкілетті органға ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет туралы қорытынды есептерді ағымдағы есепті жылдың 1 қарашасынан кешіктірмей ұсынады.";

      46-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "46. Нысаналы ғылыми, ғылыми-техникалық бағдарламаларды мемлекеттік ғылыми-техникалық сараптама жүргізуге жіберу және кейіннен ұлттық ғылыми кеңестің, Жоғары ғылыми-техникалық комиссияның конкурстан тыс рәсімдер арқылы қарауы үшін Қазақстан Республикасы Президентінің және (немесе) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің тапсырмасы негіз болып табылады.";

      56-тармақтың 8) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "8) ғылыми жетекшіге және зерттеу тобына қойылатын біліктілік талаптары, сондай-ақ бағдарламалардың нәтижелілігін арттыруға ықпал ететін басқа да біліктілік талаптары;";

      69-тармақта:

      үшінші абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацтармен толықтырылсын:

      "Бағдарламалық-нысаналы қаржыландыруға арналған конкурстың жеңімпаздары шарт жасалғаннан кейін уәкілетті органға немесе салалық уәкілетті органға бюджеттік өтінімдерді ұсынады.

      Басқа да көрсетілетін қызметтер мен жұмыстарға, материалдар сатып алуға, жабдықты және (немесе) бағдарламалық қамтылымды сатып алуға, ғылыми-ұйымдастырушылық сүйемелдеуге, жалға алу шығыстарына, жабдықтар мен техниканы пайдалану шығыстарына арналған шығындар бойынша бюджеттік өтінімнің құрамында өнім беруші осы өнімге эксклюзивті не авторлық құқығы бар, сондай-ақ тауарларды өткізетін және тиісті жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді ұсынатын жалғыз тұлға болып табылатын табиғи монополия субъектісі болып табылатын шығыстарды қоспағанда, үш баға ұсынысы немесе прайс парақтар ұсынылады.";

      бесінші абзацтан кейін мынадай мазмұндағы абзацтармен толықтырылсын:

      "Қаражат үнемделген жағдайда бағдарлама жетекшісі шығындардың бір бабы шеңберінде қаражатты қайта бөледі не күнтізбелік жылға бекітілген жалпы көлем шеңберінде шығындардың әртүрлі баптары арасында қаражатты қайта бөледі. Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге қызметтік іссапарларға және ғылыми-ұйымдастырушылық сүйемелдеуге жобаны мақұлдау кезінде ҰҒК бекіткен қаржыландыруды ұлғайтуға жол берілмейді.

      Ғылыми жетекші бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру бойынша өтінімде және шартта көрсетілген мақсатты, міндеттерді және күтілетін түпкілікті нәтижелерді өзгертпей зерттеулер әдіснамасына түзетулер енгізеді.";

      көрсетілген Қағидаларға 5-қосымшада:

      ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобаларды гранттық қаржыландыру конкурсына қатысуға өтінімде:

      "Аннотация" деген 1-бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Аннотация

      Аннотацияда жоба мақсатының, зерттеу бағытталған проблемалардың, зерттеу жүргізудің негізгі тәсілдерінің, күтілетін нәтижелердің, зерттеу нәтижелерінің ғылыми ұйымдардың және олардың ұжымының, ғалымдардың ғылыми-техникалық әлеуеті мен бәсекеге қабілеттілігіне әсер ету деңгейінің, зерттеу нәтижелерінің практикалық маңыздылығының, яғни олардың коммерцияландыруға немесе Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық және ғылыми-техникалық дамуының өзекті міндеттерін шешу үшін өзге ретте қолданылуға дайындығы деңгейінің қысқаша сипаттамасы қамтылады.

      Аннотация көлемі 600 сөзден аспауға тиіс.";

      "Түсіндірме жазба" деген 2-бөліктің "Сұралатын қаржыландырудың негіздемесі" деген 7-бөлімінің 1-тармағындағы екінші, төртінші, бесінші, алтыншы, жетінші, сегізінші, тоғызыншы абзацтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "Еңбекке ақы төлеу" бабында 3-кестеге сәйкес постдокторанттарды, докторанттарды, магистранттарды, сондай-ақ қаржылық-экономикалық және заңдық сүйемелдеуді жүзеге асыратын адамдарды қоса алғанда, жобаның зерттеу тобының мүшелеріне еңбегі үшін сыйақы ретінде төлеуге жататын шығыстар жеке табыс салығы мен міндетті зейнетақы жарнасы ескеріле отырып көрсетіледі. Есеп-қисапта өтемақы және ынталандыру сипатындағы төлемдерден басқа, демалыс төлемдері де ескеріледі.

      "Басқа да көрсетілетін қызметтер мен жұмыстар" бабында 6-кестеге сәйкес орындаушының кәсіпкерлік субъектілерінен сатып алатын, нәтижесі жобаның мақсатына қол жеткізу үшін қажетті көрсетілетін қызметтерге, оның ішінде ұжымдық ғылыми зертханалар мен басқа да зертханалардың көрсетілетін қызметтеріне, бірлесіп орындаушы ұйымдардың көрсетілетін қызметтеріне, конференцияларға, семинарларға, симпозиумдарға және басқаларға қатысу үшін ұйымдастырушылық жарналарға (сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер үшін кемінде 1 (бір) баға ұсынысы және (немесе) прайс-парақтар қоса беріледі) арналған шығыстар көрсетіледі. Егер жобаны іске асыруға қатысатын шетелдік ғалымдар зерттеу тобының мүшелері болса, олардың қатысу шығыстары "Еңбекке ақы төлеу" бөлімінде көрсетіледі.

      "Материалдар сатып алу" бабында 7-кестеге сәйкес жобаның мақсатына қол жеткізу үшін қажетті барлық шығындар, оның ішінде химиялық реактивтерге, еріткіштерге, стандартты үлгілерге, тұтынылатын зертханалық материалдарға, ғылыми-зерттеу жабдықтарына арналған қосалқы бөлшектерге, жанар-жағармай материалдарына және басқаларға арналған шығындар көрсетіледі (сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер үшін кемінде 1 (бір) баға ұсынысы және (немесе) прайс-парақтар қоса беріледі).

      "Жабдықты және (немесе) бағдарламалық қамтылымды (заңды тұлғалар үшін) сатып алу" бабында 8-кестеге сәйкес жобаның мақсатына қол жеткізу үшін қажетті, жабдықтар мен бағдарламалық қамтылымды сатып алу шығыстары көрсетіледі (сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер үшін кемінде 1 (бір) баға ұсынысы және (немесе) прайс-парақтар қоса беріледі).

      "Ғылыми-ұйымдастырушылық сүйемелдеу" бабында 9-кестеге сәйкес жобаның нәтижесінде алынған ғылыми нәтижелерді патенттеу, зерттеу нәтижелерін жариялау, талдамалық материалдарды сатып алу шығыстары қамтылады (сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер үшін кемінде 1 (бір) баға ұсынысы және (немесе) прайс-парақтар қоса беріледі).

      "Жалға алу шығыстары" бабында 10 және 11-кестелерге сәйкес өтініш берушінің тиісті үй-жайы болмаған кезде жобаның мақсатына қол жеткізу үшін қажетті, үй-жайларды, жабдықтар мен техниканы жалға алу шығыстары көрсетіледі (сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер үшін кемінде 1 (бір) баға ұсынысы және (немесе) прайс-парақтар қоса беріледі).

      "Жабдықтар мен техниканы пайдалану шығыстары" бабында 12-кестеге сәйкес жобаны іске асыруға байланысты коммуналдық қызметтер шығыстары, сондай-ақ зерттеу жүргізуге тікелей қатысатын үй-жайларға, жабдықтар мен техникаларға қызмет көрсету шығыстары көрсетіледі (сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер үшін кемінде 1 (бір) баға ұсынысы және (немесе) прайс-парақтар қоса беріледі).";

      "Сұратылатын қаржыландырудың есеп-қисабы" деген 3-бөліктің "Еңбекке ақы төлеу" деген 3-кестесі осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру шеңберінде ғылыми, ғылыми-техникалық бағдарламаны іске асыруға өтінімде:

      "Аннотация" деген 1-бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Аннотация

      Аннотацияда бағдарлама мақсатының, зерттеу бағытталған проблемалардың, зерттеу жүргізудің негізгі тәсілдерінің, күтілетін нәтижелердің, мемлекеттік стратегиялық және бағдарламалық құжаттарда көрсетілген Қазақстан Республикасы ауқымындағы әлеуметтік-экономикалық даму мақсаттары үшін зерттеу нәтижесінде шешілетін міндеттер өзектілігінің, зерттеу нәтижелерінің экономиканың тиісті саласына, қоғамдық қатынастар және (немесе) ғылым саласына әсер ету деңгейінің, практикалық маңыздылығының, яғни олардың коммерцияландыруға немесе Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық және ғылыми-техникалық дамуының өзекті міндеттерін шешу үшін өзге ретте қолданылуға дайындығы деңгейінің қысқаша сипаттамасы қамтылады.

      Аннотация көлемі 800 сөзден аспауға тиіс.";

      "Түсіндірме жазба" деген 2-бөліктің "Сұралатын қаржыландырудың негіздемесі" деген 7-бөлімінің 1-тармағындағы екінші, төртінші, бесінші, алтыншы, жетінші, сегізінші, тоғызыншы абзацтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "Еңбекке ақы төлеу" бабында 3-кестеге сәйкес постдокторанттарды, докторанттарды, магистранттарды, сондай-ақ қаржылық-экономикалық және заңдық сүйемелдеуді жүзеге асыратын адамдарды қоса алғанда, бағдарламаның зерттеу тобының мүшелеріне еңбегі үшін сыйақы ретінде төлеуге жататын шығыстар жеке табыс салығы мен міндетті зейнетақы жарнасы ескеріле отырып көрсетіледі. Есеп-қисапта өтемақы және ынталандыру сипатындағы төлемдерден басқа, демалыс төлемдері де ескеріледі.

      "Басқа да көрсетілетін қызметтер мен жұмыстар" бабында 6-кестеге сәйкес орындаушының кәсіпкерлік субъектілерінен сатып алатын, нәтижесі бағдарламаның мақсатына қол жеткізу үшін қажетті көрсетілетін қызметтерге, оның ішінде ұжымдық ғылыми зертханалар мен басқа да зертханалардың көрсетілетін қызметтеріне, бірлесіп орындаушы ұйымдардың көрсетілетін қызметтеріне, конференцияларға, семинарларға, симпозиумдарға және басқаларға қатысу үшін ұйымдастырушылық жарналарға (сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер үшін кемінде 1 (бір) баға ұсынысы және (немесе) прайс-парақтар қоса беріледі) арналған шығыстар көрсетіледі. Егер бағдарламаны іске асыруға қатысатын шетелдік ғалымдар зерттеу тобының мүшелері болса, олардың қатысу шығыстары "Еңбекке ақы төлеу" бөлімінде көрсетіледі.

      "Материалдар сатып алу" бабында 7-кестеге сәйкес бағдарламаның мақсатына қол жеткізу үшін қажетті барлық шығындар, оның ішінде химиялық реактивтерге, еріткіштерге, стандартты үлгілерге, тұтынылатын зертханалық материалдарға, ғылыми-зерттеу жабдықтарына арналған қосалқы бөлшектерге, жанар-жағармай материалдарына және басқаларға арналған шығындар көрсетіледі (сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер үшін кемінде 1 (бір) баға ұсынысы және (немесе) прайс-парақтар қоса беріледі).

      "Жабдықты және (немесе) бағдарламалық қамтылымды (заңды тұлғалар үшін) сатып алу" бабында 8-кестеге сәйкес бағдарламаның мақсатына қол жеткізу үшін қажетті, жабдықтар мен бағдарламалық қамтылымды сатып алу шығыстары көрсетіледі (сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер үшін кемінде 1 (бір) баға ұсынысы және (немесе) прайс-парақтар қоса беріледі).

      "Ғылыми-ұйымдастырушылық сүйемелдеу" бабында 9-кестеге сәйкес бағдарламаның нәтижесінде алынған ғылыми нәтижелерді патенттеу, зерттеу нәтижелерін жариялау, талдамалық материалдарды сатып алу шығыстары қамтылады (сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер үшін кемінде 1 (бір) баға ұсынысы және (немесе) прайс-парақтар қоса беріледі).

      "Жалға алу шығыстары" бабында 10 және 11-кестелерге сәйкес өтініш берушінің тиісті үй-жайы болмаған кезде бағдарламаның мақсатына қол жеткізу үшін қажетті, үй-жайларды, жабдықтар мен техниканы жалға алу шығыстары көрсетіледі (сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер үшін кемінде 1 (бір) баға ұсынысы және (немесе) прайс-парақтар қоса беріледі).

      "Жабдықтар мен техниканы пайдалану шығыстары" бабында 12-кестеге сәйкес бағдарламаны іске асыруға байланысты коммуналдық көрсетілетін қызметтер шығыстары, сондай-ақ зерттеу жүргізуге тікелей қатысатын үй-жайларға, жабдықтар мен техникаға қызмет көрсету шығыстары көрсетіледі (сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер үшін кемінде 1 (бір) баға ұсынысы және (немесе) прайс-парақтар қоса беріледі).".

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2020 жылғы 6 қазандағы
№ 642 қаулысына
қосымша

      3-кесте – Еңбекке ақы төлеу

Р/с №

Позиция

Еңбекке ақы төлеу, теңге

1-жыл

2-жыл

Жұмыспен қамтылуы (толық / толық емес)

Мөлшерлеме айына,
теңге

Жұмыс айының саны

Сомасы
(3-бағ. × 4-бағ. × 5-бағ)

Жұмыспен қамтылуы (толық / толық емес)

Мөлшерлеме айына,
теңге

Жұмыс айының саны

Сомасы
(7-бағ. × 8-бағ. × 9-бағ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1.

Зерттеу тобының мүшелері



х




х


1.1.










1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1.2.



















2.

Қосымша персонал



х




х


2.1.










2.2.



















Жиыны (1-бағ.+ 2-бағ.)



х




х


      Кестенің жалғасы

Еңбекке ақы төлеу, теңге

3-жыл

Барлығы (6-бағ.× 10-бағ. × 14-бағ)

Жұмыспен қамтылуы (толық / толық емес)

Мөлшерлеме айына,
теңге

Жұмыс айының саны

Сомасы
(11-бағ. × 12-бағ. × 13-бағ)

11

12

13

14

15



х








11

12

13

14

15













х




















х




О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 25 мая 2011 года № 575 "Об утверждении Правил базового, грантового, программно-целевого финансирования научной и (или) научно-технической деятельности"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 6 октября 2020 года № 642. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 ноября 2023 года № 1022.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 23.11.2023 № 1022 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 25 мая 2011 года № 575 "Об утверждении Правил базового, грантового, программно-целевого финансирования научной и (или) научно-технической деятельности" (САПП Республики Казахстан, 2011 г., № 40, ст. 500) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах базового, грантового, программно-целевого финансирования научной и (или) научно-технической деятельности, утвержденных указанным постановлением:

      подпункт 8) пункта 28 изложить в следующей редакции:

      "8) квалификационные требования к научному руководителю и исследовательской группе, а также иные квалификационные требования, способствующие обеспечению результативности проектов грантового финансирования;";

      в пункте 38:

      после абзаца второго дополнить абзацами следующего содержания:

      "Победители конкурса на грантовое финансирование после заключения договора представляют в уполномоченный орган или отраслевой уполномоченный орган бюджетные заявки.

      По затратам на прочие услуги и работы, приобретение материалов, приобретение оборудования и (или) программного обеспечения, научно-организационное сопровождение, расходы на аренду, эксплуатационные расходы оборудования и техники в составе бюджетной заявки представляются три ценовых предложения или прайс листы, за исключением расходов, где поставщиком, имеющим эксклюзивные либо авторские права на данный продукт, а также являющимся единственным лицом, реализующим товары и предоставляющим соответствующие работы, услуги, может являться субъект естественной монополии.";

      после абзаца третьего дополнить абзацем следующего содержания:

      "В ходе исполнения бюджета экономия средств грантового финансирования, образовавшаяся по итогам конкурса, может быть распределена соответствующими администраторами бюджетных программ на другие конкурсы в рамках объемов, утвержденных ВНТК. Средства распределяются на основании решения ННС между заявками на грантовое финансирование, расположенными в ранжированном списке ниже линии порога.";

      пункт 39 дополнить абзацами вторым и третьим следующего содержания:

      "В случае экономии средств руководитель проекта перераспределяет средства в рамках одной статьи затрат либо перераспределяет средства между различными статьями затрат в рамках общего объема, утвержденного на календарный год. Не допускается увеличение финансирования, утвержденного ННС при одобрении проекта на служебные командировки за пределы Республики Казахстан и научно-организационное сопровождение.

      Научный руководитель вносит корректировки в методологию исследований без изменения цели, задач и ожидаемых конечных результатов, указанных в заявке и договоре по грантовому финансированию.";

      пункт 40 изложить в следующей редакции:

      "40. По договорам, заключенным на срок 12 (двенадцать) месяцев, реализация которых переходит на следующий календарный год, а также на 2 (два), 3 (три) года, исполнители представляют в уполномоченный орган или отраслевой уполномоченный орган промежуточные отчеты о научной и (или) научно-технической деятельности не позднее 15 ноября текущего отчетного года.

      Исполнители представляют в уполномоченный орган или отраслевой уполномоченный орган итоговые отчеты о научной и (или) научно-технической деятельности не позднее 1 ноября текущего отчетного года.";

      пункт 46 изложить в следующей редакции:

      "46. Основанием для направления на проведение государственной научно-технической экспертизы и последующее рассмотрение национальным научным советом, Высшей научно-технической комиссией целевых научных, научно-технических программ вне конкурсных процедур является поручение Президента Республики Казахстан и (или) Премьер-Министра Республики Казахстан.";

      подпункт 8) пункта 56 изложить в следующей редакции:

      "8) квалификационные требования к научному руководителю и исследовательской группе, а также иные квалификационные требования, способствующие обеспечению результативности программ;";

      в пункте 69:

      после абзаца третьего дополнить абзацами следующего содержания:

      "Победители конкурса на программно-целевое финансирование после заключения договора представляют в уполномоченный орган или отраслевой уполномоченный орган бюджетные заявки.

      По затратам на прочие услуги и работы, приобретение материалов, приобретение оборудования и (или) программного обеспечения, научно-организационное сопровождение, расходы на аренду, эксплуатационные расходы оборудования и техники в составе бюджетной заявки представляются три ценовых предложения или прайс листы, за исключением расходов, где поставщиком, имеющим эксклюзивные либо авторские права на данный продукт, а также являющимся единственным лицом, реализующим товары и предоставляющим соответствующие работы, услуги, может являться субъект естественной монополии.";

      после абзаца пятого дополнить абзацами следующего содержания:

      "В случае экономии средств руководитель программы перераспределяет средства в рамках одной статьи затрат либо перераспределяет средства между различными статьями затрат в рамках общего объема, утвержденного на календарный год. Не допускается увеличение финансирования, утвержденного ННС при одобрении проекта на служебные командировки за пределы Республики Казахстан и научно-организационное сопровождение.

      Научный руководитель вносит корректировки в методологию исследований без изменения цели, задач и ожидаемых конечных результатов, указанных в заявке и договоре по программно-целевому финансированию.";

      в приложении 5 к указанным Правилам:

      в заявке на участие в конкурсе на грантовое финансирование научных и (или) научно-технических проектов:

      часть 1 "Аннотация" изложить в следующей редакции:

      "1. Аннотация

      Аннотация содержит краткое описание цели проекта, проблем, на исследование которой она направлена, основных подходов к проведению исследований, ожидаемых результатов, степени влияния результатов исследований на научно-технический потенциал и конкурентоспособность научных организаций и их коллективов, ученых, практической значимости результатов исследований, то есть степень их готовности для коммерциализации или применения в ином качестве для решения актуальных задач социально-экономического и научно-технического развития Республики Казахстан.

      Объем аннотации не должен превышать 600 слов.";

      в пункте 1 раздела 7 "Обоснование запрашиваемого финансирования" части 2 "Пояснительная записка" абзацы второй, четвертый, пятый, шестой, седьмой, восьмой, девятый изложить в следующей редакции:

      "В статье "Оплата труда" указываются расходы, подлежащие выплате в качестве вознаграждения за труд членам исследовательской группы проекта, включая постдокторантов, докторантов, магистрантов, а также лиц, осуществляющих финансово-экономическое и юридическое сопровождение, с учетом индивидуального подоходного налога и обязательного пенсионного взноса согласно таблице 3. В расчете также учитывается выплата отпускных, кроме выплат компенсационного и стимулирующего характера.

      В статье "Прочие услуги и работы" указываются расходы на услуги, приобретаемые исполнителем у субъектов предпринимательства, результат которых необходим для достижения цели проекта, в том числе (1) услуги научных лабораторий коллективного пользования и других лабораторий, (2) услуги организаций соисполнителей, (3) организационные взносы за участие в конференциях, семинарах, симпозиумах и другие согласно таблице 6 (по приобретаемым товарам, работам, услугам приложить не менее 1 (одного) ценового предложения и (или) прайс-листа). В случае, если зарубежные ученые, участвующие в реализации проекта, являются членами исследовательской группы, расходы на их участие отражаются в разделе "Оплата труда".

      В статье "Приобретение материалов" указываются все затраты на материалы, необходимые для достижения цели проекта, в том числе химические реактивы, растворители, стандартные образцы, расходные лабораторные материалы, запасные части для научно-исследовательского оборудования, горюче-смазочные материалы и другие согласно таблице 7 (по приобретаемым товарам, работам, услугам приложить не менее 1 (одного) ценового предложения и (или) прайс-листа).

      В статье "Приобретение оборудования и (или) программного обеспечения" (для юридических лиц) указываются расходы на приобретение оборудования и программного обеспечения, необходимых для достижения цели проекта согласно таблице 8 (по приобретаемым товарам, работам, услугам приложить не менее 1 (одного) ценового предложения и (или) прайс-листа).

      В статью "Научно-организационное сопровождение" включаются расходы (1) на патентование научных результатов, полученных в результате проекта, (2) публикацию результатов исследований, (3) приобретение аналитических материалов согласно таблице 9 (по приобретаемым товарам, работам, услугам приложить не менее 1 (одного) ценового предложения и (или) прайс-листа).

      В статье "Расходы на аренду" указываются расходы на аренду помещений, оборудования и техники, необходимых для достижения цели проекта, при отсутствии соответствующих помещений у заявителя согласно таблицам 10 и 11 (по приобретаемым товарам, работам, услугам приложить не менее 1 (одного) ценового предложения и (или) прайс-листа).

      В статье "Эксплуатационные расходы оборудования и техники" указываются расходы на коммунальные услуги, связанные с реализацией проекта, а также расходы на обслуживание помещений, оборудования и техники, непосредственно задействованных в проведении исследований согласно таблице 12 (по приобретаемым товарам, работам, услугам приложить не менее 1 (одного) ценового предложения и (или) прайс-листа).";

      таблицу 3 "Оплата труда" части 3 "Расчет запрашиваемого финансирования" изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению;

      в заявке на реализацию научной, научно-технической программы в рамках программно-целевого финансирования:

      часть 1 "Аннотация" изложить в следующей редакции:

      "1. Аннотация

      Аннотация содержит краткое описание цели программы, проблем, на исследование которой она направлена, основных подходов к проведению исследований, ожидаемых результатов, актуальности решаемых в результате исследований задач для целей социально-экономического развития в масштабах Республики Казахстан, указанных в государственных стратегических и программных документах, степени влияния результатов исследований на соответствующую отрасль экономики, сферу общественных отношений и (или) отрасль науки, практической значимости результатов исследований, то есть степени их готовности для коммерциализации или в ином качестве для решения актуальных задач социально-экономического и научно-технического развития Республики Казахстан.

      Объем аннотации не должен превышать 800 слов.";

      в пункте 1 раздела 7 "Обоснование запрашиваемого финансирования" части 2 "Пояснительная записка" абзацы второй, четвертый, пятый, шестой, седьмой, восьмой, девятый изложить в следующей редакции:

      "В статье "Оплата труда" указываются расходы, подлежащие выплате в качестве вознаграждения за труд членам исследовательской группы программы, включая постдокторантов, докторантов, магистрантов, а также лиц, осуществляющих финансово-экономическое и юридическое сопровождение, с учетом индивидуального подоходного налога и обязательного пенсионного взноса согласно таблице 3. В расчете также учитывается выплата отпускных, кроме выплат компенсационного и стимулирующего характера.

      В статье "Прочие услуги и работы" указываются расходы на услуги, приобретаемые исполнителем у субъектов предпринимательства, результат которых необходим для достижения цели программы, в том числе (1) услуги научных лабораторий коллективного пользования и других лабораторий, (2) услуги организаций соисполнителей, (3) организационные взносы за участие в конференциях, семинарах, симпозиумах и другие согласно таблице 6 (по приобретаемым товарам, работам, услугам приложить не менее 1 (одного) ценового предложения и (или) прайс-листа). В случае, если зарубежные ученые, участвующие в реализации программы, являются членами исследовательской группы, расходы на их участие отражаются в разделе "Оплата труда".

      В статье "Приобретение материалов" указываются все затраты на материалы, необходимые для достижения цели программы, в том числе химические реактивы, растворители, стандартные образцы, расходные лабораторные материалы, запасные части для научно-исследовательского оборудования, горюче-смазочные материалы и другие согласно таблице 7 (по приобретаемым товарам, работам, услугам приложить не менее 1 (одного) ценового предложения и (или) прайс-листа).

      В статье "Приобретение оборудования и (или) программного обеспечения" (для юридических лиц) указываются расходы на приобретение оборудования и программного обеспечения, необходимых для достижения цели программы согласно таблице 8 (по приобретаемым товарам, работам, услугам приложить не менее 1 (одного) ценового предложения и (или) прайс-листа).

      В статью "Научно-организационное сопровождение" включаются расходы (1) на патентование научных результатов, полученных в результате программы, (2) публикацию результатов исследований (3) приобретение аналитических материалов согласно таблице 9 (по приобретаемым товарам, работам, услугам приложить не менее 1 (одного) ценового предложения и (или) прайс-листа).

      В статье "Расходы на аренду" указываются расходы на аренду помещений, оборудования и техники, необходимых для достижения цели программы, при отсутствии соответствующих помещений у заявителя согласно таблицам 10 и 11 (по приобретаемым товарам, работам, услугам приложить не менее 1 (одного) ценового предложения и (или) прайс-листа).

      В статье "Эксплуатационные расходы оборудования и техники" указываются расходы на коммунальные услуги, связанные с реализацией программы, а также расходы на обслуживание помещений, оборудования и техники, непосредственно задействованных в проведении исследований согласно таблице 12 (по приобретаемым товарам, работам, услугам приложить не менее 1 (одного) ценового предложения и (или) прайс-листа).".

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания и подлежит официальному опубликованию.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин

  Приложение
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 6 октября 2020 года № 642

      Таблица 3 – Оплата труда

№ п/п

Позиция

Оплата труда, тенге

1-й год

2-й год

Занятость (полная / не полная)

Ставка, тенге в месяц

Кол-во
месяцев
работы

Сумма (гр.3× гр.4× гр.5)

Занятость (полная / не полная)

Ставка, тенге в месяц

Кол-во
месяцев
работы

Сумма (гр.7× гр.8× гр.9)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1.

Члены исследовательской группы



х




х


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1.1.










1.2.



















2.

Дополнительный персонал



х




х


2.1.










2.2.



















Итого (гр.1+ гр.2)



х




х


      Продолжение таблицы

Оплата труда, тенге

3-й год

Всего (гр.6+ гр.10+ гр.14)

Занятость (полная / не полная)

Ставка, тенге в месяц

Кол-во месяцев работы

Сумма (гр.11× гр.12×
гр.13)

11

12

13

14

15



х



11

12

13

14

15


















х




















х