"Ұлттық ғылыми кеңестер туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 16 мамырдағы № 519 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 6 қыркүйектегі № 657 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 27 қазандағы № 950 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 27.10.2023 № 950 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Ұлттық ғылыми кеңестер туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 16 мамырдағы № 519 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Ғылым туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 3-бабының 6) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:";

      көрсетілген қаулымен бекітілген Ұлттық ғылыми кеңестер туралы ережеде:

      16-тармақта:

      мынадай мазмұндағы 5-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "5-1) уәкілетті органның ұсынуы бойынша кеңестер мүшелерінің Ұлттық ғылыми кеңестер мүшелерінің әдеп кодексін бұзуы;";

      Ереженің 16-тармағының екінші және төртінші бөлімдері мынадай редакцияда жазылсын:

      "Кеңес мүшесі осы Ереженің бірінші бөлігінің 3), 4), 5), 5-1), 7) тармақшаларында көрсетілген негіздер бойынша кеңес құрамынан шығарылған жағдайда оның кандидатурасын жаңадан қалыптастырылатын келесі кеңестің құрамына енгізу үшін қайтадан ұсынуға болмайды.";

      "Осы Ереженің 16-тармағының 3), 4), 5), 5-1), 6), 7) тармақшаларында көрсетілген, оның ішінде уәкілетті органның және салалық уәкілетті органдардың өтініштері бойынша мән-жайлардың туындауын мониторингтеуді сараптама орталығы жүзеге асырады.";

      20-тармақта:

      3) тармақша алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 6-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "6-1) мемлекеттік ғылыми ұйымдар мен мемлекет жүз пайыз қатысатын ғылыми ұйымдардың іргелі ғылыми зерттеулерді қаржыландыруға арналған өтінімдерін қарау;";

      мынадай мазмұндағы 9) тармақшамен толықтырылсын:

      "9) іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың тізбесіне енгізілген мемлекеттік ғылыми ұйымдар мен мемлекет жүз пайыз қатысатын ғылыми ұйымдардың жыл сайынғы есептерін, көрсетілген ғылыми зерттеулерді іске асыру мониторингінің қорытындыларын қарау, сондай-ақ осындай есептер мен мониторинг қорытындыларын қарау нәтижелері бойынша шешім қабылдау;";

      21-тармақта:

      мынадай мазмұндағы 5-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "5-1) уәкілетті орган бекіткен іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың тізбесіне енгізілген ғылыми ұйымдардың жобалары бойынша жыл сайынғы есептерді қабылдау;";

      6) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "6) ғылым саласындағы уәкілетті орган бекітетін ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру жобаларының іргелі ғылыми зерттеулерін жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың уәкілетті орган бекіткен тізбесіне енгізілген ғылыми, ғылыми-техникалық жобалар мен бағдарламалардың, ғылыми ұйымдар жобаларының іске асырылуы мен нәтижелілігін мониторингтеу туралы ережеге сәйкес сараптама орталығы ұсынатын іске асырылу мен нәтижелілікті мониторингтеу қорытындыларын қарау нәтижелері жөніндегі шешімдерді қарау және қабылдау;";

      8) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "8) гранттық, бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру, уәкілетті орган бекіткен іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың тізбесіне енгізілген ғылыми ұйымдардың жобалары бойынша ғылыми жетекшіні ауыстыру, ғылым саласындағы уәкілетті органның немесе салалық уәкілетті органдардың өтініші негізінде өтінімде көрсетілген мақсаттарды, міндеттерді, іс-шараларды, күтілетін түпкілікті нәтижелерді өзгертпей, орындаушы ұйымның дәлелді өтінішін қоса бере отырып, жиынтық есеп-қисапқа, жобалар немесе бағдарламалар бойынша күнтізбелік жоспарға өзгерістер енгізу туралы шешім қабылдау;";

      мынадай мазмұндағы 10) тармақшамен толықтырылсын:

      "10) апелляциялық комиссияның шешімдерін орындау.";

      22-тармақта:

      5) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) қосымша түсініктемелер беру үшін ғылыми, ғылыми-техникалық жобалардың немесе бағдарламалардың, уәкілетті орган бекіткен іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың тізбесіне енгізілген ғылыми ұйымдар жобаларының, сондай-ақ ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру жобаларының ғылыми жетекшілері мен орындаушыларын отырыстарға шақыруға;";

      9) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "9) гранттық және бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру бойынша, сондай-ақ гранттық және бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру жөніндегі өтінімде, сондай-ақ іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың іргелі ғылыми зерттеулерін қаржыландыруға арналған өтінімде көрсетілген мақсаттарды, міндеттерді, іс-шараларды, күтілетін түпкілікті нәтижелерді өзгертпей, гранттық және бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру, сондай-ақ уәкілетті орган бекіткен іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың тізбесіне енгізілген ғылыми ұйымдардың жобалары бойынша күнтізбелік жұмыс жоспарын және жиынтық күнтізбелік жұмыс жоспарын және жиынтық есеп-қисапты түзетуге рұқсат беруге (жобаларды және (немесе) бағдарламаларды орындаушының негіздемесі мен өтінішхаты болған кезде жиынтық есеп-қисапты жалпы сомасын өзгертпей, қаржыландыру көлемін қысқарту, сондай-ақ шығыстар баптары арасында үнемдеудің пайда болу жағдайлары түзету үшін негіз болып табылады);";

      23-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "23. Іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың ғылыми жаңалығын, ғылыми-техникалық деңгейін және ұсынылатын ғылыми, ғылыми-техникалық жобалар мен бағдарламалардың, сондай-ақ іргелі ғылыми зерттеулерді қаржыландыруға арналған өтінімдерінің перспективалылығын бағалауды кеңестер Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық және ғылыми-техникалық даму басымдықтарына сәйкестігін ескере отырып, мемлекеттік ғылыми-техникалық сараптаманың (бұдан әрі – МҒТС) қорытындысы негізінде жүргізеді.";

      32-тармақта:

      2) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "МҒТС қорытындысы (қойылған балдарды көрсетпей);";

      3) тармақша алып тасталсын;

      6) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "6) бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру шеңберінде қаржыландыру үшін бұрын мақұлданған және/немесе аяқталған гранттық қаржыландыру жобаларының немесе бағдарламаларының уәкілетті орган бекіткен іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың тізбесіне енгізілген, мақұлдау кезеңінде басшысы қаралатын өтінімнің ғылыми жетекшісі болған ғылыми ұйымдар жобаларының тізімі.";";

      33-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "33. Ғылыми, ғылыми-техникалық жобалар мен бағдарламаларды конкурстық іріктеу, сондай-ақ іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың іргелі ғылыми зерттеулерін қаржыландыруға арналған өтінімдерді іріктеу жөніндегі кеңестердің отырыстарындағы мәселелер Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 25 мамырдағы № 575 қаулысымен бекітілген Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті базалық және бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру, сондай-ақ ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет пен ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметтің нәтижелерін коммерцияландыруды гранттық қаржыландыру, іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдарды қаржыландыру қағидаларында және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 1 тамыздағы № 891 қаулысымен бекітілген Мемлекеттік ғылыми-техникалық сараптаманы ұйымдастыру және жүргізу қағидаларында белгіленген тәртіппен қаралады.";

      38, 39, 40-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      38. Кеңестер:      

      1) ғылыми, ғылыми-техникалық жобалар мен ғылыми-зерттеу, тәжірибелік-конструкторлық және технологиялық жұмыстардың бағдарламаларын;

      2) ғылыми-зерттеу, тәжірибелік-конструкторлық және технологиялық жұмыстар бөлігінде басқа да бағдарламаларды;

      3) Қазақстан Республикасының ғылыми мекемелерінің, ұйымдары мен кәсіпорындарының қатысуымен іске асырылатын мемлекетаралық ғылыми-техникалық бағдарламалардың жобаларын;

      4) ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру жобаларын;

      5) іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың іргелі ғылыми зерттеулері жөніндегі жобаларды тиісті қаржы жылына арналып бекітілген бюджет шеңберінде мемлекеттік бюджет есебінен "Ғылым туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 27-1-бабына сәйкес ғылыми ұйымдар жүзеге асыратын гранттық және бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру (қаржыландыруды тоқтату), іргелі ғылыми зерттеулерді қаржыландыру (қаржыландыруды тоқтату) туралы шешімдер қабылдайды.

      39. Осы Ереженің 38-тармағының 1), 2), 3) және 5) тармақшаларында көрсетілген объектілер (бұдан әрі – объектілер) бойынша кеңестер шешімдерін кеңестер мүшелері сұрау салынатын қаржыландыру көлемінің негізділігін бағалауды қамтитын МҒТС қорытындысының негізінде:

      1) ғылыми зерттеулерді гранттық қаржыландыруға берілетін жобалар үшін осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес;

      2) бағдарламалық-нысаналы қаржыландыруға берілетін бағдарламалар үшін осы Ережеге 2-қосымшаға сәйкес;

      3) бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру шеңберіндегі конкурстан тыс рәсімдер арқылы берілетін бағдарламалар үшін осы Ережеге  3-қосымшаға сәйкес;

      4) іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың іргелі ғылыми зерттеулерін қаржыландыруға арналған өтінімдер үшін осы Ережеге 3-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қағаз жеткізгіште бағалау парағындағы әр өтінім үшін әрбір бағалау өлшемшарты бойынша кеңестің балдарын қою жолымен және (немесе) сараптама орталығының ақпараттық жүйесі арқылы жеке қабылдайды.    

      Кеңестер мүшелері қойған балдардың негізінде кеңестің қорытынды пікірін көрсететін әрбір өлшемшарт бойынша орташа балдар қосындысының нәтижесі ретінде әрбір өлшемшарт бойынша орташа балл және әрбір өтінім бойынша кеңестің жалпы балы айқындалады.

      Ұлттық қауіпсіздік және қорғаныс саласындағы ғылымның басым бағыты бойынша кеңестің 8-ден (сегіз) кем жалпы балын жинаған өтінімдер әрі қарай қаралмайды.

      Әрбір өтінім бойынша кеңестің қорытындысы:

      1) ғылыми зерттеулерді гранттық қаржыландыруға берілетін жобалар үшін осы Ережеге 4-қосымшаға сәйкес;

      2) бағдарламалық-нысаналы қаржыландыруға берілетін бағдарламалар үшін осы Ережеге 5-қосымшаға сәйкес;

      3) мемлекеттік құпияларды құрайтын мәліметтерді қамтитын ұлттық қауіпсіздік және қорғаныс саласында қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізуге конкурстан тыс рәсімдер арқылы бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру шеңберіндегі бағдарламалар үшін осы Ережеге 6-қосымшаға сәйкес;

      4) іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың іргелі ғылыми зерттеулерін қаржыландыруға арналған өтінімдер үшін осы Ережеге 6-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ресімделеді.

      Гранттық қаржыландыруға арналған өтінім бойынша кеңестің қорытындысы оны талқылау аяқталғаннан кейін экранға шығарылады және 24 (жиырма төрт) сағат ішінде сараптама орталығының ақпараттық жүйесінде объектінің ғылыми жетекшісінің жеке кабинетінде орналастырылады.

      40. Әрбір объект бойынша кеңестің шешімі МҒТС нәтижелері бойынша бағалау балын және кеңестің қорытындысына сәйкес жалпы балды қосу арқылы алынған қорытынды балл негізінде қабылданады. МҒТС нәтижесінде белгіленген қаржыландыру сомасы нұсқаларының бірі, егер бағалау процесінде оны кеңес отырысына қатысушы кеңес мүшелерінің көпшілігі көрсетсе, тиісті негіздемесі бар объектіні қаржыландыру көлемі ретінде айқындалады.

      Егер қаржыландырудың екі түрлі көлемі кеңес мүшелері көпшілігінің бірдей дауыс санын алса, онда объектіні қаржыландыру көлемі ретінде олардың азы айқындалады. Егер объектіні бағалау процесінде кеңес мүшелерінің көпшілігі сұралғаннан 25 %-ға (жиырма бес) төмен соманы көрсетсе, онда кеңес іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың іргелі ғылыми зерттеулерін қаржыландыруға арналған өтінімдерді қоспағанда, объектіні қабылдамау туралы шешім қабылдайды.

      Іске асыру мерзімі 12 (он екі) айдан аспайтын жобалар бойынша өтінімдер үшін объектіні қаржыландыру көлемі ретінде МҒТС нәтижесінде белгіленген сома айқындалады.

      Апелляциялық комиссияның жұмысы аяқталып, кеңес оның барлық шешімдерін орындағаннан кейін объектілер қорытынды балдың үлкен мәнінен кішісіне кему тәртібімен объектілерді орналастыра отырып, қорытынды балдың негізінде сараланған тізім түрінде ресімделеді.

      Объектілер қорытынды балдың үлкен мәнінен кіші мәніне кему тәртібімен объектілерді орналастыра отырып, қорытынды балдың негізінде сараланған тізім түрінде ресімделеді.

      Бірдей қорытынды балл жинаған объектілер кеңес таңдаған қаржыландыру көлемінің өсуі бойынша сараланады.

      Гранттық қаржыландыру бойынша қорытынды балы 30-дан (отыз) кем объектілер сараланған тізімге енгізілмейді, ұлттық қауіпсіздік және қорғаныс саласындағы кеңесті қоспағанда, кеңес жобаны қабылдамау туралы шешім қабылдайды.

      Гранттық қаржыландыруға мақұлданған жиынтық қаржыландыру көлемі тиісті жылдарға ЖҒТК шешімімен көзделген осы бағытқа арналған қаржыландырудың жалпы көлемінен аспайтын балдары ең жоғары объектілер болып саналады. Қаржыландыру мақұлданған объектілердің соңғысы шекті – қорытынды балдың мәнін құрайды. Шектен төмен балл жинаған объектілер қабылданбайды.

      Бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру бойынша сараланған тізімдер ғылыми-зерттеу жұмысына арналған әрбір техникалық тапсырма бойынша жеке қалыптастырылады. Сараланған тізімде ең жоғары қорытынды балл жинаған объект қаржыландыруы мақұлданған болып саналады. Қалған объектілер қабылданбайды.

      Мемлекеттік құпияларды құрайтын мәліметтерді қамтитын ұлттық қауіпсіздік және қорғаныс саласындағы қолданбалы ғылыми зерттеулерді жүргізуге арналған конкурстық рәсімдерден тыс қаржыландыру ұсынылатын объектілер бойынша сараланған тізім жасалмайды. Мұндай объектілерді мақұлдау немесе қабылдамау туралы шешімдер кеңес отырысына қатысып отырған кеңес мүшелерінің қарапайым көпшілік даусымен ашық дауыс беру арқылы қабылданады.

      Іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың іргелі ғылыми зерттеулерін қаржыландыруға арналған өтінімдерді іріктеу жөніндегі кеңестің шешімі МҒТС нәтижелері ескеріле отырып, ашық дауыс беру арқылы қабылданады.";

      мынадай мазмұндағы 43-1-тармақпен толықтырылсын:

      "43-1. Іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың аралық және қорытынды есептерін қарау нәтижелері бойынша кеңестің шешімдері МҒТС қорытындысы мен мониторинг актілері (бар болса) ескеріле отырып, кеңес отырысына қатысып отырған кеңес мүшелерінің қарапайым көпшілік даусымен ашық дауыс беру арқылы қабылданады.";

      Ережеге 3 және 6-қосымшалар осы қаулыға 1 және 3-қосымшаларға сәйкес редакцияда жазылсын;

      осы қаулыға 2 және 4-қосымшаларға сәйкес 3-1 және 6-1-қосымшалармен толықтырылсын.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Ә. Смайылов

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2022 жылғы 6 қыркүйектегі
№ 657 қаулысына
1-қосымша
  Ұлттық ғылыми кеңестер
туралы ережеге
3-қосымша

Мемлекеттік құпияларды құрайтын мәліметтерді қамтитын ұлттық қауіпсіздік және қорғаныс саласындағы қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізуді конкурстық рәсімдерден тыс бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру жөніндегі өтінімнің бағалау парағы ________________________________________________________________________ (объектінің ЖТН және атауы)

      1. Ғылыми, ғылыми-техникалық бағдарламаның мазмұны

      Ең жоғары қорытынды балл – 15 балл.

Р/с №

Бағалау өлшемшарттарының атауы

Балдар*

Кеңес мүшесінің бағалауы, балл

1

2

3

4

1.

Өтінім беруші ұсынған бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарының (қисындылықты, негізділікті, жүйелілікті, болжамдылықты ескере отырып) және сұратылып отырған қаржыландыру көлемінің (экономикалық прагматизмді ескере отырып) өтінімде көрсетілген қойылған міндеттер мен күтілетін нәтижелердің күрделілік деңгейіне сәйкестігі

5 балға дейін, мұндағы: өте жоғары – 5 балл; жоғары – 4 балл; ортадан жоғары – 3 балл; орташа – 2 балл; орташадан төмен – 1 балл; төмен – 0 балл.


2.

Бағдарламаның әзірлену дәрежесі, яғни бағдарламаны іске асыру жоспарына сәйкес зерттеулерді сапалы орындау үшін орындаушыларда ғылыми дайындама мен материалдық базаның болуы (тиісті білікті мамандардың болуын ескере отырып)

5 балға дейін, мұндағы: өте жоғары – 5 балл; жоғары – 4 балл; ортадан жоғары – 3 балл; орташа – 2 балл; орташадан төмен – 1 балл; төмен – 0 балл.


3.

Ғылыми жетекшінің ғылыми зерттеулер нәтижелеріне қол жеткізу процесін ұйымдастырудағы ғылыми деңгейі мен тәжірибесі (ғылыми жетекшінің басшылығымен аяқталған жобалар мен бағдарламаларды іске асырудың сапасы мен нәтижелілігін, сондай-ақ басқа да объективті көрсеткіштерді ескере отырып)

5 балға дейін, мұндағы: өте жоғары – 5 балл; жоғары – 4 балл; ортадан жоғары – 3 балл; орташа – 2 балл; орташадан төмен – 1 балл; төмен – 0 балл.


Жалпы балл (бағалау өлшемшарттары бойынша балдар жиынтығы)



      Ұлттық ғылыми кеңестің мүшесі________________________________________
(ҰҒК атауы)

      _____________________________________
(ҰҒК мүшесінің Т.А.Ә. (бар болса)

      * – Балдарды Мемлекеттік ғылыми-техникалық сараптама қағидаларына сәйкес сараптама орталығы ұсынған өтінім, МҒТС қорытындысы және басқа да материалдар негізінде сарапшылар өздерінің кәсіби пайымдауына сүйене отырып, жеке айқындайды.

      2. Ғылыми, ғылыми-техникалық бағдарламаны қаржыландыру көлемі

Р/с

Көрсеткіші

Бағдарламаны қаржыландыру көлемі, мың теңге

Өтінім беруші сұратып отырған сома

Бағалардың негізділігін бағалауды ескере отырып, МҒТС сарапшыларының пікірлері

ҰҒК мүшесінің пікірі (МҒТС сарапшылары нұсқаларының бірін көрсету)

1-сарапшы

2-сарапшы

3-сарапшы

1.

Барлығы (бағдарламаны іске асырудың барлық кезеңіне)






1.1.

20 ___ жыл (1-ші жыл)






1.2.

20 ___жыл (2-ші жыл)






1.3.

20 ___ жыл (3-ші жыл)






      Ұлттық ғылыми кеңестің мүшесі ________________________________________

      (ҰҒК атауы)

      ___________________________

      (ҰҒК мүшесінің Т.А.Ә. (бар болса)

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2022 жылғы 6 қыркүйектегі
№ 657 қаулысына
2-қосымша
  Ұлттық ғылыми кеңестер
туралы ережеге
3-1-қосымша

Іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың іргелі ғылыми зерттеулерін қаржыландыруға арналған өтінімдердің бағалау парағы ____________________________________________________________________________ (объектінің ЖТН және атауы)

      1. Ғылыми, ғылыми-техникалық бағдарламаның мазмұны

      Ең жоғары қорытынды балл – 15 балл.

Р/с №

Бағалау өлшемшарттарының атауы

Балдар*

Кеңес мүшесінің бағалауы, балл

1

2

3

4

1.

Өтінім беруші ұсынған бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарының (қисындылықты, негізділікті, жүйелілікті, болжамдылықты ескере отырып) және сұратылып отырған қаржыландыру көлемінің (экономикалық прагматизмді ескере отырып) өтінімде көрсетілген қойылған міндеттер мен күтілетін нәтижелердің күрделілік деңгейіне сәйкестігі

5 балға дейін, мұндағы: өте жоғары – 5 балл; жоғары – 4 балл; ортадан жоғары – 3 балл; орташа – 2 балл; орташадан төмен – 1 балл; төмен – 0 балл.


2.

Бағдарламаның әзірлену дәрежесі, яғни бағдарламаны іске асыру жоспарына сәйкес зерттеулерді сапалы орындау үшін орындаушыларда ғылыми дайындама мен материалдық базаның болуы (тиісті білікті мамандардың болуын ескере отырып)

5 балға дейін, мұндағы: өте жоғары – 5 балл; жоғары – 4 балл; ортадан жоғары – 3 балл; орташа – 2 балл; орташадан төмен – 1 балл; төмен – 0 балл.


3.

Ғылыми жетекшінің ғылыми зерттеулер нәтижелеріне қол жеткізу процесін ұйымдастырудағы ғылыми деңгейі мен тәжірибесі (ғылыми жетекшінің басшылығымен аяқталған жобалар мен бағдарламаларды іске асырудың сапасы мен нәтижелілігін, сондай-ақ басқа да объективті көрсеткіштерді ескере отырып)

5 балға дейін, мұндағы: өте жоғары – 5 балл; жоғары – 4 балл; ортадан жоғары – 3 балл; орташа – 2 балл; орташадан төмен – 1 балл; төмен – 0 балл.


Жалпы балл (бағалау өлшемшарттары бойынша балдар жиынтығы)



      Ұлттық ғылыми кеңестің мүшесі ________________________________________
(ҰҒК атауы)

      ___________________________________

      (ҰҒК мүшесінің Т.А.Ә. (бар болса)

      * – Балдарды Мемлекеттік ғылыми-техникалық сараптама қағидаларына сәйкес сараптама орталығы ұсынған өтінім, МҒТС қорытындысы және басқа да материалдар негізінде сарапшылар өздерінің кәсіби пайымдауына сүйене отырып, жеке айқындайды.

      2. Ғылыми, ғылыми-техникалық бағдарламаны қаржыландыру көлемі

Р/с

Көрсеткіші

Бағдарламаны қаржыландыру көлемі, мың теңге

Өтінім беруші сұратып отырған сома

Бағалардың негізділігін бағалауды ескере отырып, МҒТС сарапшыларының пікірлері

ҰҒК мүшесінің пікірі (МҒТС сарапшылары нұсқаларының бірін көрсету)

1-сарапшы

2-сарапшы

3-сарапшы

1.

Барлығы (бағдарламаны іске асырудың барлық кезеңіне)






1.1.

20 ___ жыл (1-ші жыл)






1.2.

20 ___жыл (2-ші жыл)






1.3.

20 ___ жыл (3-ші жыл)






1.4.

20 ___ жыл (4-ші жыл)






1.5.

20 ___ жыл (5-ші жыл)






      Ұлттық ғылыми кеңестің мүшесі _______________________________________
(ҰҒК атауы)

      ________________________________________

      (ҰҒК мүшесінің Т.А.Ә. (бар болса)

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2022 жылғы 6 қыркүйектегі
№ 657 қаулысына
3-қосымша
  Ұлттық ғылыми кеңестер
туралы ережеге
6-қосымша

      "______________________________________________" ұлттық ғылыми кеңесі
(Ұлттық ғылыми кеңестің атауы)

      Мемлекеттік құпияларды құрайтын мәліметтерді қамтитын ұлттық қауіпсіздік және қорғаныс саласындағы қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізуді конкурстық рәсімдерден тыс бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру жөніндегі өтінімге 

___________________________________________________________________________ (объектінің ЖТН және атауы) _______________ жылғы "_____" _________ №_________ қорытынды

      1. Ғылыми, ғылыми-техникалық бағдарламаның мазмұны

      Ең жоғары қорытынды балл –15 балл (қолданбалы ғылыми зерттеулер үшін 19 балл).

Р/с

Бағалау өлшемшарттарының атауы

Орташа балл *

1

2

3

1.

Өтінім беруші ұсынған бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарының (қисындылықты, негізділікті, жүйелілікті, болжамдылықты ескере отырып) және сұратылып отырған қаржыландыру көлемінің (экономикалық прагматизмді ескере отырып) өтінімде көрсетілген қойылған міндеттер мен күтілетін нәтижелердің күрделілік деңгейіне сәйкестігі


2.

Бағдарламаның әзірлену дәрежесі, яғни бағдарламаны іске асыру жоспарына сәйкес зерттеулерді сапалы орындау үшін орындаушыларда ғылыми дайындама мен материалдық базаның болуы (тиісті білікті мамандардың болуын ескере отырып)


3.

Ғылыми жетекшінің ғылыми зерттеулер нәтижелеріне қол жеткізу процесін ұйымдастырудағы ғылыми деңгейі мен тәжірибесі (ғылыми жетекшінің басшылығымен аяқталған жобалар мен бағдарламаларды іске асырудың сапасы мен нәтижелілігін, сондай-ақ басқа да объективті көрсеткіштерді ескере отырып)


Ұлттық ғылыми кеңес мүшелерінің бағалау нәтижелері бойынша жалпы балл


      * – Әрбір өлшемшарт бойынша орташа балл кеңес мүшелерінің әрқайсысы қойған тиісті өлшемшарт бойынша балдардың орташа мәні ретінде айқындалады

      Қосымша өлшемшарт:

1.

Жеке сектор тарапынан немесе бағдарламаның ғылыми нәтижелерін басқа да тұтынушылар тарапынан қоса қаржыландырудың болуы (тек қолданбалы ғылыми зерттеулер үшін)

Жобаның жалпы құнының әрбір 5 % қоса қаржыландыру есебінен 1 балл, бірақ жиынтығы 4 балдан аспайды


Қорытынды балл



      2. Бағдарламаны қаржыландыру көлемі

Р/с

Көрсеткіш

Бағдарламаны қаржыландыру көлемі, мың теңге

Өтінім беруші сұратып отырған сома

ҰҒК ұсынып отырған сома

Негіздеме

1.

Барлығы (20__ – 20___ ж.)




1.1.

20 ___ жыл (1-ші жыл)




1.2.

20 ___ жыл (2-ші жыл)




1.3.

20 ___ жыл (3-ші жыл)




      Ұлттық ғылыми кеңестің төрағасы _____________________________________
(ҰҒК атауы)

      ___________________________________

      (Төрағаның Т.А.Ә. (бар болса)

      "Қосымшаның түпнұсқалығын және шешімдер қабылдау кезінде белгіленген рәсімдердің сақталғанын растаймын"

      Ұлттық ғылыми кеңестің хатшысы ______________________________________

      (ҰҒК атауы)

      _________________________________**

      (хатшының Т.А.Ә. (бар болса)

      ** – Ұлттық ғылыми кеңестің хатшысы әрбір парақты дәйектеуге тиіс

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2022 жылғы 6 қыркүйектегі
№ 657 қаулысына
4-қосымша
  Ұлттық ғылыми кеңестер
туралы ережеге
6-1-қосымша

      "_____________________________________________" ұлттық ғылыми кеңесі

      (Ұлттық ғылыми кеңестің атауы)

      Іргелі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыратын ғылыми ұйымдардың іргелі ғылыми зерттеулерін қаржыландыруға арналған өтінімдердің

      ______________________________________________________________________

      (объектінің ЖТН және атауы)

      _______________ жылғы "__" _________ №________ қорытындысы

      1. Ғылыми, ғылыми-техникалық бағдарламаның мазмұны

      Ең жоғары қорытынды балл –15 балл.

Р/с

Бағалау өлшемшарттарының атауы

Орташа балл *

1

2

3

1.

Өтінім беруші ұсынған бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарының (қисындылықты, негізділікті, жүйелілікті, болжамдылықты ескере отырып) және сұратылып отырған қаржыландыру көлемінің (экономикалық прагматизмді ескере отырып) өтінімде көрсетілген қойылған міндеттер мен күтілетін нәтижелердің күрделілік деңгейіне сәйкестігі


2.

Бағдарламаның әзірлену дәрежесі, яғни бағдарламаны іске асыру жоспарына сәйкес зерттеулерді сапалы орындау үшін орындаушыларда ғылыми дайындама мен материалдық базаның болуы (тиісті білікті мамандардың болуын ескере отырып)


3.

Ғылыми жетекшінің ғылыми зерттеулер нәтижелеріне қол жеткізу процесін ұйымдастырудағы ғылыми деңгейі мен тәжірибесі (ғылыми жетекшінің басшылығымен аяқталған жобалар мен бағдарламаларды іске асырудың сапасы мен нәтижелілігін, сондай-ақ басқа да объективті көрсеткіштерді ескере отырып)


Ұлттық ғылыми кеңес мүшелерінің бағалау нәтижелері бойынша жалпы балл


      * – Әрбір өлшемшарт бойынша орташа балл кеңес мүшелерінің әрқайсысы қойған тиісті өлшемшарт бойынша балдардың орташа мәні ретінде айқындалады

      2. Бағдарламаны қаржыландыру көлемі

Р/с

Көрсеткіші

Бағдарламаны қаржыландыру көлемі, мың теңге

Өтінім беруші сұратып отырған сома

ҰҒК ұсынып отырған сома

Негіздеме

1.

Барлығы (20__ – 20___ ж.)




1.1.

20 ___ жыл (1-ші жыл)




1.2.

20 ___ жыл (2-ші жыл)




1.3.

20 ___ жыл (3-ші жыл)




      Ұлттық ғылыми кеңестің төрағасы ______________________________________
(ҰҒК атауы)

      ____________________________________

      (Төрағаның Т.А.Ә. (бар болса)

      "Қосымшаның түпнұсқалығын және шешімдер қабылдау кезінде белгіленген рәсімдердің сақталғанын растаймын"

      Ұлттық ғылыми кеңестің хатшысы ______________________________________

      (ҰҒК атауы)

      __________________________________**

      (хатшының Т.А.Ә. (бар болса)

      ** – Ұлттық ғылыми кеңестің хатшысы әрбір парақты дәйектеуге тиіс

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 16 мая 2011 года № 519 "О национальных научных советах"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 6 сентября 2022 года № 657. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 октября 2023 года № 950.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 27.10.2023 № 950 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 16 мая 2011 года № 519 "О национальных научных советах" следующие изменения и дополнения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 6) статьи 3 Закона Республики Казахстан "О науке" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:";

      в Положении о национальных научных советах, утвержденном указанным постановлением:

      в пункте 16:

      дополнить подпунктом 5-1) следующего содержания:

      "5-1) нарушение членами советов Кодекса этики членов национальных научных советов по представлению уполномоченного органа;";

      части вторую и четвертую пункта 16 Положения изложить в следующей редакции:

      "В случае исключения члена совета из состава совета по основаниям, указанным в подпунктах 3), 4), 5), 5-1), 7) части первой настоящего пункта, его кандидатура не может быть повторно рекомендована для включения в состав вновь формируемого последующего совета.";

      "Мониторинг наступления обстоятельств, указанных в подпунктах 3), 4), 5), 5-1), 6) 7) пункта 16, осуществляется центром экспертизы, в том числе по обращениям уполномоченного органа и отраслевых уполномоченных органов.";

      в пункте 20:

      подпункт 3) исключить;

      дополнить подпунктом 6-1) следующего содержания:

      "6-1) рассмотрение заявок государственных научных организаций и научных организаций со стопроцентным участием государства на финансирование фундаментальных научных исследований;";

      дополнить подпунктом 9) следующего содержания:

      "9) рассмотрение ежегодных отчетов государственных научных организаций и научных организаций со стопроцентным участием государства, включенных в перечень научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования, итогов мониторинга реализации указанных научных исследований, а также принятие решения по результатам рассмотрения таких отчетов и итогов мониторинга; ";

      в пункте 21:

      дополнить подпунктом 5-1) следующего содержания:

      "5-1) принятие ежегодных отчетов по проектам научных организаций, включенных в утвержденный уполномоченным органом перечень научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования;";

      подпункт 6) изложить в следующей редакции:

      "6) рассмотрение и принятие решений по результатам рассмотрения итогов мониторинга реализации и результативности, представляемых центром экспертизы в соответствии с положением о мониторинге реализации и результативности научных, научно-технических проектов и программ, проектов научных организаций, включенных в утвержденный уполномоченным органом перечень научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования проектов коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности, утверждаемым уполномоченным органом в области науки;";

      подпункт 8) изложить в следующей редакции:

      "8) принятие решения о замене научного руководителя по грантовому, программно-целевому финансированию, по проектам научных организаций, включенных в утвержденный уполномоченным органом перечень научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования, а также внесение изменений в сводный расчет, календарный план по проектам или программам на основании обращения уполномоченного органа в области науки или отраслевых уполномоченных органов с приложением мотивированного обращения организации-исполнителя, без изменений целей, задач, мероприятий, ожидаемых конечных результатов, указанных в заявке;";

      дополнить подпунктом 10) следующего содержания:

      "10) исполнение решений апелляционной комиссии.";

      в пункте 22:

      подпункт 5) изложить в следующей редакции:

      "5) приглашать на заседания научных руководителей и исполнителей научных, научно-технических проектов или программ, проектов научных организаций, включенных в утвержденный уполномоченным органом перечень научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования, а также проектов коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности для дачи дополнительных пояснений;";

      подпункт 9) изложить в следующей редакции:

      "9) разрешать корректировку календарного плана работ и сводного расчета по грантовому и программно-целевому финансированию, а также по проектам научных организаций, включенных в утвержденный уполномоченным органом перечень научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования, без изменения целей, задач, мероприятий, ожидаемых конечных результатов, указанных в заявке по грантовому и программно-целевому финансированию, а также заявке на финансирование фундаментальных научных исследований научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования (основанием для корректировки являются случаи сокращения объема финансирования, а также образования экономии между статьями расходов без изменения общей суммы сводного расчета при наличии обоснования и ходатайства исполнителя проектов и (или) программ);";

      пункт 23 изложить в следующей редакции:

      "23. Оценка научной новизны, научно-технического уровня и перспективности предлагаемых научных, научно-технических проектов и программ, а также заявок на финансирование фундаментальных научных исследований научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования, производится советами на основании заключения государственной научно-технической экспертизы (далее – ГНТЭ) с учетом соответствия приоритетам социально-экономического и научно-технического развития Республики Казахстан.";

      в пункте 32:

      подпункт 2) изложить в следующей редакции:

      "2) заключение ГНТЭ (без указания выставленных баллов);";

      подпункт 3) исключить;

      подпункт 6) изложить в следующей редакции:

      "6) список ранее одобренных для финансирования и/или завершенных проектов грантового финансирования или программ в рамках программно-целевого финансирования, проектов научных организаций, включенных в утвержденный уполномоченным органом перечень научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования, руководителем которых на этапе их одобрения был научный руководитель рассматриваемой заявки.";";

      пункт 33 изложить в следующей редакции:

      "33. Вопросы на заседаниях советов по конкурсному отбору научных, научно-технических проектов и программ, а также отбору заявок на финансирование фундаментальных научных исследований научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования, рассматриваются в порядке, установленном Правилами базового и программно-целевого финансирования научной и (или) научно-технической деятельности, грантового финансирования научной и (или) научно-технической деятельности и коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности, финансирования научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 мая 2011 года № 575, и Правилами организации и проведения государственной научно-технической экспертизы, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 августа 2011 года № 891.";

      пункты 38, 39, 40 изложить в следующей редакции:

      38. Советы принимают решения о грантовом и программно-целевом финансировании (прекращении финансирования), финансировании (прекращении финансирования) фундаментальных научных исследований, осуществляемых научными организациями, согласно статье 27-1 Закона Республики Казахстан "О науке", за счет государственного бюджета в рамках утвержденного бюджета на соответствующий финансовый год:

      1) научных, научно-технических проектов и программ научно-исследовательских, опытно-конструкторских и технологических работ;

      2) других программ в части научно-исследовательских, опытно-конструкторских и технологических работ;

      3) проектов межгосударственных научно-технических программ, реализуемых с участием научных учреждений, организаций и предприятий Республики Казахстан;

      4) проектов коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности.

      5) проектов по фундаментальным научным исследованиям научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования.

      39. Решения советов по объектам, указанным в подпунктах 1), 2), 3) и 5) пункта 38 (далее – объекты) настоящего Положения, принимаются членами советов индивидуально на основании заключения ГНТЭ, включающего оценку обоснованности запрашиваемого объема финансирования, путем выставления баллов совета по каждому критерию оценки для каждой заявки в оценочный лист на бумажном носителе и (или) через информационную систему центра экспертизы по форме:

      1) согласно приложению 1 к настоящему Положению – для проектов, подаваемых на грантовое финансирование научных исследований;

      2) согласно приложению 2 к настоящему Положению – для программ, подаваемых на программно-целевое финансирование;

      3) согласно приложению 3 к настоящему Положению – для программ в рамках программно-целевого финансирования вне конкурсных процедур на проведение прикладных научных исследований в сфере национальной безопасности и обороны, содержащих сведения, составляющие государственные секреты;

      4) по форме согласно приложению 3-1 к настоящему положению – для заявок на финансирование фундаментальных научных исследований научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования.

      На основании баллов, выставленных членами советов, определяются средний балл по каждому критерию и общий балл совета по каждой заявке как результат сложения средних баллов по каждому критерию, отражающий итоговое мнение совета.

      Заявки по приоритетному направлению науки в области национальной безопасности и обороны, набравшие общий балл совета менее 8 (восемь) баллов, далее не рассматриваются.

      Заключение совета по каждой заявке оформляется по форме:

      1) согласно приложению 4 к настоящему Положению – для проектов, подаваемых на грантовое финансирование научных исследований;

      2) согласно приложению 5 к настоящему Положению – для программ, подаваемых на программно-целевое финансирование;

      3) согласно приложению 6 к настоящему Положению – для программ в рамках программно-целевого финансирования вне конкурсных процедур на проведение прикладных научных исследований в сфере национальной безопасности и обороны, содержащих сведения, составляющие государственные секреты;

      4) согласно приложению 6-1 к настоящему Положению – для заявок на финансирование фундаментальных научных исследований научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования.

      Заключение совета по заявке на грантовое финансирование после завершения ее обсуждения выводится на экран и в течение 24 (двадцать четыре) часов размещается в личном кабинете научного руководителя объекта в информационной системе центра экспертизы.

      40. Решение совета по каждому объекту принимается на основе итогового балла, полученного путем суммирования балла оценки по результатам ГНТЭ и общего балла, согласно заключению совета. Один из вариантов суммы финансирования, установленных в результате ГНТЭ, определяется в качестве объема финансирования объекта с соответствующим обоснованием, если его в процессе оценки указало наибольшее число членов совета, участвующих в заседании совета.

      Если два разных объема финансирования получили одинаковое наибольшее количество голосов членов совета, то в качестве объема финансирования объекта определяется наименьший из них. Если наибольшее число членов совета в процессе оценки объекта указало сумму, которая на 25 % (двадцать пять процентов) ниже запрошенной, то советом принимается решение об отклонении объекта, за исключением заявок на финансирование фундаментальных научных исследований научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования.

      Для заявок по проектам со сроком реализации не более 12 (двенадцать) месяцев в качестве объема финансирования объекта определяется сумма, установленная в результате ГНТЭ.

      После завершения работы апелляционной комиссии и исполнения советом всех ее решений объекты оформляются в виде ранжированного списка на основании итогового балла с расположением объектов в порядке убывания от большего значения итогового балла к меньшему.

      Объекты оформляются в виде ранжированного списка на основании итогового балла с расположением объектов в порядке убывания от большего значения итогового балла к меньшему.

      Объекты, набравшие одинаковый итоговый балл, ранжируются по возрастанию выбранных советом объемов финансирования.

      По грантовому финансированию объекты, набравшие итоговый балл менее 30 (тридцать), не включаются в ранжированный список, и советом принимается решение об отклонении проекта, за исключением совета в области национальной безопасности и обороны.

      Одобренными к грантовому финансированию считаются объекты с наивысшими баллами, суммарный объем финансирования которых не превышает общего объема финансирования на данное направление, предусмотренного решением ВНТК на соответствующие годы. Последний из объектов, одобренных к финансированию, образует линию порога – значение итогового балла. Объекты, набравшие баллы ниже линии порога, подлежат отклонению.

      По программно-целевому финансированию ранжированные списки формируются отдельно по каждому техническому заданию на научно-исследовательскую работу. Одобренным к финансированию считается объект, набравший наибольший итоговый балл в ранжированном списке. Остальные объекты подлежат отклонению.

      По объектам, предлагаемым к финансированию вне конкурсных процедур по прикладным исследованиям в сфере национальной безопасности и обороны, содержащих сведения, составляющие государственные секреты, ранжированный список не формируется. Решения об одобрении или отклонении таких объектов принимаются открытым голосованием простым большинством голосов членов совета, участвующих в заседании совета.

      Решение совета по отбору заявок на финансирование фундаментальных научных исследований научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования, принимается открытым голосованием с учетом результатов ГНТЭ.";

      дополнить пунктом 43-1 следующего содержания:

      "43-1. Решения совета по результатам рассмотрения промежуточных и итоговых отчетов научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования, принимаются с учетом заключения ГНТЭ и актов мониторинга (при наличии) открытым голосованием простым большинством голосов членов совета, участвующих в заседании совета.";

      приложения 3 и 6 к Положению изложить в редакции согласно приложениям 1 и 3 к настоящему постановлению;

      дополнить приложениями 3-1 и 6-1 согласно приложениям 2 и 4 к настоящему постановлению.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр Республики Казахстан А. Смаилов

  Приложение 1
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от " " 2022 года
  Приложение 3
к Положению
о национальных научных
советах

      Оценочный лист заявки по программно-целевому финансированию вне конкурсных процедур на проведение прикладных научных исследований в сфере национальной безопасности и обороны, содержащих сведения, составляющие государственные секреты ________________________________________________________________________________
      (ИРН и наименование объекта)

      1. Содержание научной, научно-технической программы
      Максимальный итоговый балл – 15 баллов.

№ п/п

Наименование критериев оценки

Баллы*

Оценка члена совета, баллов

1

2

3

4

1.

Соответствие предложенного заявителем плана мероприятий по реализации программы (с учетом логичности, обоснованности, системности, прогнозируемости) и запрошенного объема финансирования (с учетом экономического прагматизма) уровню сложности поставленных задач и ожидаемых результатов, отраженных в заявке

до 5 баллов, где: очень высокая – 5 баллов; высокая – 4 балла; выше средней – 3 балла; средняя – 2 балла; ниже средней – 1 балл; низкая – 0 баллов.


2.

Степень разработанности программы, то есть наличие научного задела и материальной базы у исполнителей для качественного выполнения исследований в соответствии с планом реализации программы (с учетом наличия соответствующих квалифицированных специалистов)

до 5 баллов, где: очень высокая – 5 баллов; высокая – 4 балла; выше средней – 3 балла; средняя – 2 балла; ниже средней – 1 балл; низкая – 0 баллов.


3.

Научный уровень и опыт научного руководителя по организации процесса достижения результатов научных исследований (с учетом качества и результативности реализации завершенных проектов и программ под руководством научного руководителя, а также других объективных показателей)

до 5 баллов, где: очень высокая – 5 баллов; высокая – 4 балла; выше средней – 3 балла; средняя – 2 балла; ниже средней – 1 балл; низкая – 0 баллов.


Общий балл (сумма баллов по критериям оценки)



      Член Национального научного совета ______________________________________________________________ (наименование ННС) ____________________________________ (Ф.И.О. (при его наличии) члена ННС)

      * – Баллы определяются экспертами индивидуально, исходя из их профессионального суждения, на основе заявки, заключения ГНТЭ и других материалов, представленных центром экспертизы в соответствии с Правилами государственной научно-технической экспертизы

      2. Объем финансирования научной, научно-технической программы

№ п/п

Показатель

Объем финансирования программы, тысяч тенге

Запрашиваемая заявителем сумма

Мнения экспертов ГНТЭ с учетом оценки обоснованности цен

Мнение члена ННС (указать один из вариантов экспертов ГНТЭ)

Эксперт 1

Эксперт 2

Эксперт 3

1.

Всего (на весь период реализации программы)






1.1.

20___ год (1-й год)






1.2.

20___ год (2-й год)






1.3.

20___ год (3-й год)






      Член Национального научного совета ________________________________ (наименование ННС)

      ________________________________ (Ф.И.О. (при его наличии) члена ННС)

 
  Приложение 2
  к постановлению Правительства
  Республики Казахстан
  от " " 2022 года
 
  Приложение 3-1
  к Положению
  о национальных научных
  советах

      Оценочный лист заявок на финансирование фундаментальных научных исследований научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования ________________________________________________________________________________(ИРН и наименование объекта)

      1. Содержание научной, научно-технической программы
      Максимальный итоговый балл – 15 баллов.

№ п/п

Наименование критериев оценки

Баллы*

Оценка члена совета, баллов

1

2

3

4

1.

Соответствие предложенного заявителем плана мероприятий по реализации программы (с учетом логичности, обоснованности, системности, прогнозируемости) и запрошенного объема финансирования (с учетом экономического прагматизма) уровню сложности поставленных задач и ожидаемых результатов, отраженных в заявке.

до 5 баллов, где:
очень высокое – 5 баллов;
высокое – 4 балла;
выше среднего – 3 балла;
среднее – 2 балла;
ниже среднего – 1 балл;
низкое – 0 баллов.


2.

Степень разработанности программы, то есть наличие научного задела и материальной базы у исполнителей для качественного выполнения исследований в соответствии с планом реализации программы (с учетом наличия соответствующих квалифицированных специалистов)

до 5 баллов, где:
очень высокая – 5 баллов;
высокая – 4 балла;
выше среднего – 3 балла;
средняя – 2 балла;
ниже среднего – 1 балл;
низкая – 0 баллов.


3.

Научный уровень и опыт научного руководителя по организации процесса достижения результатов научных исследований (с учетом качества и результативности реализации завершенных проектов и программ под руководством научного руководителя, а также других объективных показателей)

до 5 баллов, где:
очень высокие – 5 баллов;
высокие – 4 балла;
выше среднего – 3 балла;
средние – 2 балла;
ниже среднего – 1 балл;
низкие – 0 баллов.


Общий балл (сумма баллов по критериям оценки)



      Член Национального научного совета ________________________________________________________________ (наименование ННС)

      ____________________________________ (Ф.И.О. (при его наличии) члена ННС)

      * – Баллы определяются экспертами индивидуально, исходя из их профессионального суждения, на основе заявки, заключения ГНТЭ и других материалов, представленных центром экспертизы в соответствии с Правилами государственной научно-технической экспертизы

      1. Объем финансирования научной, научно-технической программы

№ п/п

Показатель

Объем финансирования программы, тыс. тенге

Запрашиваемая заявителем сумма

Мнения экспертов ГНТЭ с учетом оценки обоснованности цен

Мнение члена ННС (указать один из вариантов экспертов ГНТЭ)

Эксперт 1

Эксперт 2

Эксперт 3

1.

Всего (на весь период реализации программы)






1.1.

20___ год (1-й год)






1.2.

20___ год (2-й год)






1.3.

20___ год (3-й год)






1.4.

20___ год (4-й год)






1.5.

20___ год (5-й год)






      Член Национального научного совета ________________________________________________________________ (наименование ННС) ____________________________________ (Ф.И.О. (при его наличии) члена ННС)

 
  Приложение 3
  к постановлению Правительства
  Республики Казахстан
  от " " 2022 года
 
  Приложение 6
  к Положению
  о национальных научных
  советах

      Национальный научный совет "____________________________________________________________________" (наименование Национального научного совета) Заключение №__________ от "_____" _______________ года на заявку по программно-целевому финансированию вне конкурсных процедур на проведение прикладных научных исследований в сфере национальной безопасности и обороны, содержащих сведения, составляющие государственные секреты _______________________________________________________________________________ (ИРН и наименование объекта)

      1. Содержание научной, научно-технической программы

      Максимальный итоговый балл – 15 баллов (19 баллов для прикладных научных исследований).

№ п/п

Наименование критериев оценки

Средний балл*

1

2

3

1.

Соответствие предложенного заявителем плана мероприятий по реализации программы (с учетом логичности, обоснованности, системности, прогнозируемости) и запрошенного объема финансирования (с учетом экономического прагматизма) уровню сложности поставленных задач и ожидаемых результатов, отраженных в заявке


2.

Степень разработанности программы, то есть наличие научного задела и материальной базы у исполнителей для качественного выполнения исследований в соответствии с планом реализации программы (с учетом наличия соответствующих квалифицированных специалистов)


3.

Научный уровень и опыт научного руководителя по организации процесса достижения результатов научных исследований (с учетом качества и результативности реализации завершенных проектов и программ под руководством научного руководителя, а также других объективных показателей)


Общий балл по результатам оценки членами Национального научного совета


      *– Средний балл по каждому критерию определяется как среднее значение баллов по соответствующему критерию, выставленных каждым из членов совета

      Дополнительный критерий:

1.

Наличие софинансирования со стороны частного сектора или других потребителей научных результатов программы (только для прикладных научных исследований)

Из расчета 1 балл за каждые 5 % софинансирования от общей стоимости проекта, но в совокупности не более 4 баллов


Итоговый балл



      2. Объем финансирования программы


п/п

Показатель

Объем финансирования программы, тысяч тенге

Запрашиваемая заявителем сумма

Рекомендуемая сумма ННС

Обоснование

1.

Всего (20___ – 20___ гг.)




1.1.

20___ год (1-й год)




1.2.

20___ год (2-й год)




1.3.

20___ год (3-й год)




      Председатель Национального научного совета _________________________________________________________ (наименование ННС) ________________________________________ (Ф.И.О. (при его наличии) председателя)

      "Подлинность приложения и соблюдение установленных процедур при принятии решений подтверждаю". Секретарь Национального научного совета _______________________________________ (наименование ННС) __________________________________** (Ф.И.О. (при его наличии) секретаря)

      ** – Каждая страница подлежит парафированию секретарем Национального научного совета


  Приложение 4
  к постановлению Правительства
  Республики Казахстан
  от " " 2022 года
 
  Приложение 6-1
  к Положению
  о национальных научных
  советах

      Национальный научный совет "___________________________________________________________________" (наименование Национального научного совета)

      Заключение №__________ от "_____" _______________ года

      заявок на финансирование фундаментальных научных исследований научных организаций, осуществляющих фундаментальные научные исследования

      __________________________________________________________________________________________________ (ИРН и наименование объекта)

      1. Содержание научной, научно-технической программы

      Максимальный итоговый балл – 15 баллов.

№ п/п

Наименование критериев оценки

Средний балл*

1

2

3

1.

Соответствие предложенного заявителем плана мероприятий по реализации программы (с учетом логичности, обоснованности, системности, прогнозируемости) и запрошенного объема финансирования (с учетом экономического прагматизма) уровню сложности поставленных задач и ожидаемых результатов, отраженных в заявке.


2.

Степень разработанности программы, то есть наличие научного задела и материальной базы у исполнителей для качественного выполнения исследований в соответствии с планом реализации программы (с учетом наличия соответствующих квалифицированных специалистов)


3.

Научный уровень и опыт научного руководителя по организации процесса достижения результатов научных исследований (с учетом качества и результативности реализации завершенных проектов и программ под руководством научного руководителя, а также других объективных показателей)


Общий балл по результатам оценки членами Национального научного совета


      *– Средний балл по каждому критерию определяется как среднее значение баллов по соответствующему критерию, выставленных каждым из членов совета

      1. Объем финансирования программы

№№

Показатель

Объем финансирования программы, тыс. тенге

Запрашиваемая заявителем сумма

Рекомендуемая сумма ННС

Обоснование

1.

Всего (20___ - 20___ гг.)




1.1.

20___ год (1-й год)




1.2.

20___ год (2-й год)




1.3.

20___ год (3-й год)




1.4.

20___ год (4-й год)




1.5.

20___ год (5-й год)




      Председатель Национального научного совета _____________________________________________________ (наименование ННС) _________________________________________ (Ф.И.О. (при его наличии) председателя)

      "Подлинность приложения и соблюдение установленных процедур при принятии решений подтверждаю"

      Секретарь Национального научного совета _________________________________________________________ (наименование ННС) __________________________________________** (Ф.И.О. (при его наличии) секретаря)

      ** – Каждая страница подлежит парафированию секретарем Национального научного совета