Қазақстан Республикасының авариялық-құтқару қызметiн құру жөнiндегi шаралар туралы

Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң Қаулысы 19 наурыз 1993 ж. N 222. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2005 жылғы 9 ақпандағы N 124 қаулысымен

      Республика аумағындағы табиғи зiлзала, авария және апат кезiнде халықты қорғау, ұлттық игiлiкке келетiн нұқсанды азайту және шұғыл құтқару-қалпына келтiру жұмыстарын ұйымдастыруды жетiлдiру мақсатында Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi: 
      1. Төтенше жағдайдың алдын алу және iс-әрекет жөнiндегi республикалық жүйе шеңберiнде Қазақстан Республикасының авариялық-құтқару қызметi құрылсын. 
      Республикалық авариялық-құтқару қызметiнiң негiзiнде аумақтық-салалық принцип алынсын, оның құрамына мыналар енгiзiлсiн:
      Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнiң өрттен қорғау бөлiмшелерi; 
      министрлiктердiң, ведомстволардың және кәсiпорындардың мамандандырылған авариялық-құтқару және авариялық-қалпына келтiру бөлiмшелерi; 
      азаматтық қорғаныстың әскери емес аумақтық және объектiлiк құрамалары; 
      азаматтық қорғаныстың әскери бөлiмдерi;
      Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлiгiнiң шұғыл медициналық көмек құрамалары;
      жедел-құтқару отрядтары.
      Қазақстан Республикасы авариялық-құтқару қызметiнiң негiзгi мiндеттерi:
      төтенше жағдайдың пайда болу және зардаптарын жою кезiнде iздестiру, авариялық-құтқару, өртке қарсы және авариялық қалпына келтiру жұмыстарын жүргiзу; 
      авария, апат ошақтарында, зiлзала аймақтарында барлау жүргiзу; 
      халықты төтенше жағдайлардағы iс-қимылға даярлау мен үйретуге қатысу; 
      төтенше жағдайлардың алдын алу, олардың зардаптарынан халықты қорғау және нұқсанды азайту жөнiндегi ескерту шараларын әзiрлеуге және жүзеге асыруға қатысу болып табылады деп белгiленсiн. 
      2. Облыстардың, Алматы және Ленинск қалаларының әкiмдерi, Қазақстан Республикасының министрлiктерi мен ведомстволары бiр ай мерзiмде, олар құрылған кәсiпорындар мен ұйымдардың меншiк нысандарына қарамастан, инженерлiк және құтқару командаларын, азаматтық қорғаныстың әскери емес құрамаларын мамандандырылған, оның iшiнде әскерилендiрiлген авариялық-құтқару және авариялық-қалпына келтiру бөлiмшелерiн құрудың негiзiн анықтасын, олардың төтенше жағдайдағы iс-әрекетке тұрақты жоғары әзiрлiгiн қамтамасыз етуге шаралар қолдансын. Авариялық-құтқару қызметiнiң аталған құрамаларының сан құрамы, техникамен және мүлiкпен жинақталуы қолданылып жүрген нормативтiк талаптарға сәйкестендiрiлсiн. 
      3. Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлiгi және Азаматтық қорғаныс штабы Алматы облысында орналасқан азаматтық қорғаныс полкiнiң негiзiнде жеке құрам саны 1 мың адамға дейiнгi кең көлемдi механикаландырылған жеке азаматтық қорғаныс полкiн құрсын. Полк қажеттi техникамен, жабдықтармен, инженерлiк және құтқару құралдарымен жарақтандырылсын. Азаматтық қорғаныстың механикаландырылған полкi Қарағанды облысында сақталсын, техникамен және жарақтармен толықтырылсын. 
      Азаматтық қорғаныстың жұмылдырушылық топтары мен әскери бөлiмдерiнiң бейбiт кездегi негiзгi мiндеттерi iрi авариялардың, апаттардың және табиғи зiлзалалардың зардаптарын жою деп белгiленсiн. 
      4. 1993 жылғы 1 шiлдеге дейiн Туризм мен экскурсия жөнiндегi Қазақ республикалық кеңесiнiң Қазақ республикалық бақылау-құтқару қызметi негiзiнде жол қатынасы қиын аудандар мен аса күрделi объектiлерде iздестiру-құтқару жұмыстарын жүргiзу үшiн штат саны 66 адамнан тұратын Республикалық шұғыл құтқару отряды құрылсын. 
      Алматы облысының және Алматы қаласының әкiмдерi, Туризм, дене мәдениетi және спорт министрлiгi, Қызыл Жарты Ай мен Қызыл Крест Қазақ қоғамының Ұлттық комитетi және республиканың Азаматтық қорғаныс штабы Республикалық жедел-құтқару отрядының қалыптасуы мен орнығуына жәрдемдесетiн болсын. 
      Шығыс Қазақстан, Жамбыл, Талдықорған және Оңтүстiк Қазақстан облыстарының әкiмдерi облыстардағы азаматтық қорғаныс штабтарының және Қазақ республикалық бақылау-құтқару қызметiнiң қатысуымен облыс орталықтарында 1993 жылғы 1 шiлдеге дейiн штат саны 22 адамнан жедел-құтқару отрядтарын құратын болсын. 
      Жедел-құтқару отрядтары заңды мекеменiң барлық хұқықтарын пайдаланатын мамандандырылған дербес ұйымдар болып табылады деп белгiленсiн. 
      5. Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлiгi 1993 жылы құрамына мамандандырылған орталықтар, тұрақты даярлық бригадалары, дербес көшпелi госпитальдар, жылжымалы лабораториялар енетiн толыққанды шұғыл медициналық көмек қызметiн құрып, онда дәрi-дәрмектiң, аспаптардың, жабдықтар мен техниканың қол сұғылмайтын запастарын жасасын. 
      6. Қазақстан Республикасының Iшкi iстер министрлiгi Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетiмен бiрлесiп, хұқық қорғау қызметiне реформа жасаудың әзiрленген тұжырымдамасын ескерiп, республиканың авариялық-құтқару қызметiнiң маңызды бөлiгiн құрайтын әскерилендiрiлген өрттен қорғау жүйесiн нығайту және жауынгерлiгiн сақтау жөнiндегi шараларды жүзеге асыратын болсын.<*> 
       ЕСКЕРТУ. 6-тармаққа өзгерiс енгiзiлдi - ҚРҮ-нiң 1996.08.20. 
N 1031 қаулысымен. 
      7. Қазақстан Республикасының Азаматтық қорғаныс штабы: 
      Қазақстан Республикасының Өнеркәсiпте жұмысты хауiпсiз жүргiзудi қадағалау және кен қадағалау жөнiндегi мемлекеттiк комитетiмен, республиканың басқа да мүдделi министрлiктермен, ведомстволармен бiрлесiп 1993 жылы әлеуеттiк хауiптi объектiлердi авариялық-құтқару бөлiмшелерiмен қамтамасыз етудiң нормативтерiн әзiрлесiн және оларды орналастыру мен санына түзетулер енгiзсiн; 
      мүдделi министрлiктер мен ведомстволардың қатысуымен үш ай мерзiмде қолда бар оқу орындары мен полигондардың негiзiнде авариялық-құтқару қызметi бөлiмшелерiнiң және оның басқару органдары қызметкерлерiнiң даярлығы мен бiлiктiлiгiн арттыруға арналған оқу базасын дамыту мен жетiлдiрудiң кешендi бағдарламасын әзiрлесiн және Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комиссиясына бекiтуге ұсынсын. 
      8. Қазақстан Республикасының Көлiк министрлiгi мен Қорғаныс министрлiгi төтенше жағдайды болдырмау және оның зардаптарын жою, зардап шеккен халыққа көмек көрсету үшiн қажет авариялық-құтқару қызметiнiң жеке құрамын және арнайы жүктердi бiрiншi кезекте жеткiзудi қамтамасыз етсiн. 
      9. Қазақстан Республикасының Өнеркәсiп министрлiгi Iшкi iстер министрлiгiмен және Азаматтық қорғаныс штабымен бiрлесiп мемлекет мұқтажын қарастырған кезде авариялық-құтқару және өрт сөндiру техникаларына, жабдықтарға, аспаптар мен жарақтарға қажеттiлiктi анықтасын және Қазақстан Республикасы Экономика министрлiгiнiң қарауына 1993 жылдан бастап республика аумағында орналасқан машина жасау және қорғаныс кәсiпорындарында оларды шығаруды ұйымдастыру жөнiнде ұсыныс енгiзсiн. 
      10. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi мен Еңбек министрлiгi: 
      Республикалық жедел-құтқару отрядына штат саны, оларды ұстауға және авариялық-құтқару техникалары мен жабдықтарын алуға қаржы; 
      Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлiгiне шұғыл көмек қызметiн ұстауға қосымша қаржы бөлудi қарастырсын. 
      11. Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитет республиканың авариялық-құтқару қызметi мен төтенше жағдайлардың зардаптарын жою жөнiндегi күш пен құралдарды басқару жүйесiнiң құрылуы мен қалыптасуына бақылауды жүзеге асырсын.<*> 
      Облыстардың, Алматы және Ленинск қалаларының әкiмдерi, министрлiктер мен ведомстволар Қазақстан Республикасының төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комиссияның талап етуi бойынша авариялық-құтқару қызметiнiң бөлiмшелерi, олардың сан құрамы, жарақтануы және төтенше жағдайдағы iс-әрекетке даярлығы туралы мәлiметтер тапсыратын болсын. 
      ЕСКЕРТУ. 11-тармаққа өзгерiс енгiзiлдi - ҚРҮ-нiң 1996.08.20. N    1031   қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының
     Премьер-министрi

      

      

О мерах по созданию аварийно-спасательной службы Республики Казахстан

Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 19 марта 1993 года N 222. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 9 февраля 2005 г. N 124 (P050124)

      В целях защиты населения, снижения ущерба национальному достоянию и совершенствования организации неотложных спасательно-восстановительных работ при стихийных бедствиях, авариях и катастрофах на территории республики Кабинет Министров Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Создать в рамках республиканской системы по предупреждению и действиям в чрезвычайных ситуациях аварийно-спасательную службу Республики Казахстан.
      В основу республиканской аварийно-спасательной службы положить территориально-отраслевой принцип, включив в ее состав:
      подразделения пожарной охраны Министерства внутренних дел Республики Казахстан;
      специализированные аварийно-спасательные и аварийно-восстановительные подразделения министерств, ведомств и предприятий;
      невоенизированные территориальные и объектовые формирования гражданской обороны;
      воинские части гражданской обороны;
      формирования экстренной медицинской помощи Министерства здравоохранения Республики Казахстан;
      оперативно-спасательные отряды.
      Установить, что основными задачами аварийно-спасательной службы Республики Казахстан являются:
      проведение поисковых, аварийно-спасательных, противопожарных и аварийно-восстановительных работ при возникновении и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций;
      ведение разведки в очагах аварий, катастроф, в зонах бедствий;
      участие в подготовке и обучении населения действиям в чрезвычайных ситуациях;
      участие в разработке и осуществлении превентивных мер по предупреждению чрезвычайных ситуаций и снижению ущерба от их последствий и защите населения.
      2. Главам областных, Алматинской и Ленинской городских администраций, министерствам и ведомствам Республики Казахстан в месячный срок уточнить базы создания инженерных и спасательных команд, невоенизированных формирований гражданской обороны, специализированных, в том числе военизированных, аварийно-спасательных и аварийно-восстановительных подразделений независимо от форм собственности, предприятий и организаций, при которых они образованы, принять меры к обеспечению их постоянной высокой готовности к действиям в чрезвычайных ситуациях. Численный состав, укомплектованность техников и имуществом указанных формирований аварийно-спасательной службы привести в соответствие с действующими нормативными требованиями.
      3. Министерству обороны и Штабу гражданской обороны Республики Казахстан на базе дислоцированного в Алматинской области полка гражданской обороны создать развернутый отдельный механизированный полк гражданской обороны с численностью личного состава до 1 тыс. человек. Оснастить полк необходимой техникой, оборудованием, инженерными и спасательными средствами. Сохранить механизированный полк гражданской обороны в Карагандинской области, доукомплектовать его техникой и снаряжением.
      Определить основной задачей мобилизационных групп и воинских частей гражданской обороны в мирное время ликвидацию последствий крупных аварий, катастроф и стихийных бедствий.
      4. Создать до 1 июля 1993г. на базе Казахской республиканской контрольно-спасательной службы Казахского республиканского совета по туризму и экскурсиям Республиканский оперативно-спасательный отряд штатной численностью 66 человек для ведения поисково-спасательных работ в труднодоступных районах и на объектах повышенной сложности.
      Главам Алматинской областной и Алматинской городской администраций, Министерству туризма, физической культуры и спорта, Национальному комитету Казахского общества Красного Полумесяца и Красного Креста и Штабу гражданской обороны республики оказать содействие в формировании и обустройстве Республиканского оперативно-спасательного отряда.
      Главам Восточно-Казахстанской, Джамбулской, Талды-Курганской и Южно-Казахстанской областных администраций с участием областных штабов гражданской обороны и Казахской республиканской контрольно-спасательной службы создать в областных центрах до 1 июля 1993г. оперативно-спасательные отряды штатной численностью по 22 человека.
      Установить, что оперативно-спасательные отряды являются самостоятельными специализированными организациями, пользующимися всеми правами юридического лица.
      5. Министерству здравоохранения Республики Казахстан создать в 1993 году полноценную службу экстренной медицинской помощи, включающую специализированные центры, бригады постоянной готовности, автономные выездные госпитали, передвижные лаборатории, укомплектовав ее неприкосновенным запасом медикаментов, инструментов, оборудования и техники.
      6. Министерству внутренних дел Республики Казахстан совместно с Государственным комитетом Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям с учетом разрабатываемой концепции реформы правоохранительной деятельности осуществить меры по сохранению боеспособности укреплению системы военизированной пожарной охраны, составляющей важную часть аварийно-спасательной службы республики.<*>
      Сноска. В пункте 6 заменены слова - постановлением Правительства РК от 20 августа 1996 г. N 1031 P961031_  .
      7. Штабу гражданской обороны Республики Казахстан:
      совместно с Государственным комитетом Республики Казахстан по надзору за безопасным ведением работ в промышленности и горному надзору, другими заинтересованными министерствами и ведомствами республики разработать в 1993 году нормативы обеспечения потенциально опасных объектов и территорий аварийно-спасательными подразделениями и внести коррективы по их дислокации и численности;
      с участием заинтересованных министерств и ведомств в трехмесячный срок разработать и представить на утверждение в Государственную комиссию Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям комплексную программу развития и совершенствования учебной базы для подготовки и повышения квалификации работников подразделений аварийно-спасательной службы и ее органов управления на базе существующих учебных заведений и полигонов.
      8. Министерству транспорта и Министерству обороны Республики Казахстан обеспечивать в первоочередном порядке доставку личного состава аварийно-спасательной службы и специальных грузов, необходимых для предотвращения и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций, оказания помощи пострадавшему населению.
      9. Министерству промышленности Республики Казахстан совместно с Министерством внутренних дел и Штабом гражданской обороны Республики Казахстан при формировании государственных нужд определить потребность и внести на рассмотрение в Министерство экономики Республики Казахстан предложения по организации начиная с 1993 года выпуска аварийно-спасательной и противопожарной техники, оборудования, инструментов и снаряжения на машиностроительных и оборонных предприятиях, расположенных на территории республики.
      10. Министерству финансов и Министерству труда Республики Казахстан предусматривать выделение:
      штатной численности Республиканскому оперативно-спасательному отряду, ассигнований на ее содержание и приобретение аварийно-спасательной техники и снаряжения;
      дополнительных ассигнований Министерству здравоохранения Республики Казахстан на содержание службы экстренной помощи.
      11. Государственному комитету по чрезвычайным ситуациям осуществлять контроль за созданием и формированием аварийно-спасательной службы республики и системы управления силами и средствами по ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций.
      Главам областных, Алматинской и Ленинской городских администраций, министерствам и ведомствам представлять по требованию Государственного комитета Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям сведения о подразделениях аварийно-спасательной службы, их численном составе, оснащенности и готовности к действиям в чрезвычайных ситуациях.<*>
      Сноска. В пункте 11 заменены слова - постановлением Правительства РК от 20 августа 1996 г. N 1031 P961031_  .

             Премьер-министр
           Республики Казахстан