Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi:
1. "Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi жанындағы Шетелдiк инвестициялар жөнiндегi ұлттық агенттiгi туралы" Ереже бекiтiлсiн.
2. Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгi Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi жанындағы Шетелдiк инвестициялар жөнiндегi ұлттық агенттiгiмен бiрлесiп бiр ай мерзiмде Министрлер Кабинетiне жоғарыда аталған Ереженi Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң бұрын қабылданған шешiмдерiмен сәйкестендiру туралы ұсыныстар енгiзсiн.
Қазақстан Республикасының
Премьер-министрi
Қазақстан Республикасы
Министрлер Кабинетiнiң
1994 жылғы 4 қаңтардағы
N 19 қаулысымен
Бекiтiлген
Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi
жанындағы Шетелдiк инвестициялар жөнiндегi ұлттық
агенттiгi туралы
ЕРЕЖЕ
I. Жалпы қағидалар
1. Қазақстан Республикасының Экономминi жанындағы Шетелдiк инвестициялар жөнiндегi ұлттық агенттiгi /бұдан әрi - Агенттiк/ өз мiндетiн Экономика министрлiгiнiң өкiлеттiгi шегiнде дербес жүзеге асыратын шетелдiк инвестициялар мен кредиттер, шетелдiк қаржы мен техникалық көмек саласындағы орталық мемлекеттiк басқару және реттеу органы болып табылады.
Ескерту. 1-тармағынан сөз алынып тасталған - ҚРМК-нiң
1995.02.07. N 128 қаулысымен.
2. Агенттiк өзiнiң қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясы мен басқа да заңдарын, Қазақстан Республикасының Жоғарғы Кеңесi қабылдаған нормативтiк актiлерiн, Қазақстан Республикасы Президентiнiң жарлықтарын, қаулыларын және өкiмдерiн, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң шешiмдерiн, көптарапты және екiжақты халықаралық шарттарды, сондай-ақ осы Ереженi басшылыққа алады.
II. Агенттiктiң негiзгi мiндеттерi мен функциялары
3. Агенттiктiң негiзгi мiндеттерi:
шетелдiк инвестициялар мен кредиттердi тарту, тиiстi басымдықтары, ынталандырулары мен кепiлдiктерi бар қазақстандық инвестицияларды шетелде орналастыру жөнiндегi мемлекеттiк саясатты әзiрлеу мен жүзеге асыру;
осы саладағы ұлттық заңдарды шетелдiк инвесторлардың сақтауын бақылау;
шетелдiк капиталды қатыстыратын кәсiпорындарды мемлекеттiк тiркеу және шетелдiк инвестицияларды лицензиялау;
олардың қатысуымен шетелдiк инвесторлар мен кәсiпорындарға жәрдем көрсету;
Қазақстан Республикасына халықаралық қаржылық және экономикалық ұйымдар /бұдан әрi ХҚЭҰ/, шетелдiк мемлекеттер мен басқа да шетелдiк жәрдемшiлер көрсететiн қаржылық және техникалық көмектердi үйлестiру болып табылады.
4. Негiзгi мiндеттерiне орай Агенттiк:
шетелдiк кредиттер мен инвестициялардың есебiнен қаржыландыруға ұсынылған бағдарламалар мен жобаларды iрiктеудi бағалау белгiленген тәртiппен жүргiзiлген сараптау қорытындысының негiзiнде мен ұйымдастыруды жүзеге асырады;
елдiң нақтылы салалары мен аймақтары бойынша нысаналы бағдарламалар жобаларын әзiрлеуге қатысады;
минералды ресурстар кен орындарын барлау мен игеру, халық шаруашылық маңызы бар объектiлер мен ғимараттарды салу мен қайта жаңарту жөнiндегi жұмыстарды жүргiзуге құқық беру туралы халықаралық тендерлердi /конкурстарды/ және /немесе/ тiкелей келiссөздер өткiзудi ұйымдастырады және мiндеттi түрде қатысады;
тартылған шетелдiк кредиттерге мемлекеттiк кепiлдiктер берудi мiндеттi түрде келiседi;
осы мақсат үшiн орталықтандырылған /бюджеттiк/, соның iшiнде валюталық ресурстарды пайдаланудың тәртiбi мен шарттарын айқындауға қатысады;
шетелдiк инвестициялар мен кредиттердi тартуға байланысты мәселелер жөнiнде мемлекеттiк басқару органдарының, мемлекеттiк кәсiпорындар мен мемлекетке жататын бақылау пакетi бар кәсiпорындарының шетелдiк және қазақстандық консультанттармен /заңды ұйымдармен жеке адамдармен/ жасасқан контрактыларын мiндеттi түрде келiседi;
министрлiктердiң, ведомстволардың, кәсiпорындардың, ұйымдар мен мекемелердiң шетелдiк техникалық көмекке қажеттiгiн зерделейдi, оны пайдаланудың басым бағыттарын анықтайды; ХҚЭҮ-ны, шетелдiк мемлекеттердi, басқа да жәрдемшiлердi техникалық көмекке қажеттiлiк туралы хабардар етедi, олармен техникалық көмектi пайдаланудың нақты бағыттары мен нысандарын келiседi;
министрлiктер мен ведомстволардың ХҚЭҰ-мен, шетелдiк мемлекеттермен және басқа жәрдемшiлермен шетелдiк инвестициялар, инвестициялық кредиттер және техникалық көмек мәселелерi бойынша өзара iс-қимылдары жөнiндегi жұмысын үйлестiредi;
шетелдiк жәрдемшiлер /халықаралық ұйымдар, мемлекеттер және басқалары/ қаржы ресурстары есебiне берген импортпен сатып алынған тауарлар мен қызметтердi өткiзуге көмектесудi жүзеге асырады.
Ескерту. 4-тармақтың екiншi абзацында сөздер ауыстырылған -
ҚРМК-нiң 1994 ж. 8 желтоқсан N 1395 қаулысымен.
Ескерту. 4-тармақтың төртiншi абзацынан сөз алынып тасталған -
ҚРМК-нiң 1995.02.07. N 128 қаулысымен.
III. Агенттiктiң өкiлеттiгi
5. Өзiне жүктелген функцияларды орындау үшiн Агенттiкке:
өз құзыры шегiнде министрлiктердiң, ведомстволардың, жергiлiктi басқару органдарының, мемлекеттiк кәсiпорындардың, ұйымдар мен басқа да шаруашылық жүргiзушi субъектiлердiң орындауы үшiн мiндеттi болып табылатын нормативтiк құжаттар мен басқа да шешiмдердi қабылдауға;
министрлiктер мен ведомстволардың шетелдiк инвестицияларды, инвестициялық кредиттердi және техникалық көмектердi жұмылдыру мен пайдалану мәселелерi жөнiндегi жұмыстарына әдiстемелiк басшылық етудi және оларды үйлестiрудi жүзеге асыруға, осы қызметтiң экономикалық тиiмдiлiгiне бақылау жасауға;
министрлiктерден, ведомстволардан, жергiлiктi әкiмшiлiктерден, кәсiпорындардан, ұйымдар мен мекемелерден инвестициялық жобалар мен бағдарламалар әзiрлеу, тиiстi сараптаулар мен тендерлер өткiзу үшiн шетелдiк инвестициялар, инвестициялық кредиттер және техникалық көмек мәселелерi жөнiндегi, ведомстволық актiлердi, анықтамалық деректердi қосқанда, қажеттi материалдарды сұратуға және алуға;
шетелдiк инвестициялар, шетелдiк кредиттер және сыртқы көмек саласындағы заңдарды жетiлдiру жөнiндегi ұсыныстар әзiрлеуге және оны Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетiне енгiзуге;
Қазақстан Республикасының шетел мемлекеттерiмен, ХҚЭҰ-мен шетелдiк инвестициялар, кредиттер, техникалық көмек саласындағы экономикалық ынтымақтастық мәселелерiн келiсуге қатысуға;
Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң тапсыруы бойынша халықаралық деңгейде инвестициялық ынтымақтастық, инвестициялық кредиттер мен сырттан көмек алу саласында республикасының мүддесiн бiлдiруге;
еркiн экономикалық аймақтарды және ерекше салықтық, валюталық, кедендiк, инвестициялық және өзге режимi бар басқа да аумақтық аймақтарды құру жөнiндегi техникалық-экономикалық негiздемелер мен нормативтiк құжаттарды мiндеттi түрде келiседi;
шетелдiк инвестициялар мен кредиттердi тарта отырып, жүзеге асырылатын жобалар мен бағдарламаларға белгiленген тәртiппен мемлекеттiк сараптау жүргiзудi қатысу, сараптау қорытындысын талдау негiзiнде Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiне осы жобалар мен бағдарламаларды жүзеге асырудың тиiмдi-тиiмдiлiгi туралы ұсыныс әзiрлеуге;
басым экономикалық бағдарламалар мен жобаларды жүзеге асыруға қатысушы шетелдiк инвесторлар мен кредиттеушiлерге, сондай-ақ қазақстандық әрiптестерiне қаржылық және өзге де жеңiлдiктер мен кепiлдiктер беруге қатысты Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетiне ұсыныстар әзiрлеудi жүзеге асыруға;
Агенттiктiң құзырына кiретiн мәселелер бойынша Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi шешiмдерiнiң орындалуын бақылау мен тексерудi жүзеге асыруға;
Агенттiк қызметiнiң саласына жататын проблемалар бойынша ғылыми зерттеулердi қалыптастыруға және үйлестiруге;
контрактылық негiзде консультант, кеңесшi және сарапшы
ретiнде шетелдiк және қазақстандық заңды ұйымдар мен жеке
адамдарды жалдауға;
республиканың аймақтарында өкiлдiктер және басқа
мемлекеттерде өкiлдер ұстауға;
ақпараттық және өзге де қызмет көрсетуден алған өз қаражатын
Агенттiктiң материалдық-техникалық базасын қаржыландыру үшiн,
сондай-ақ Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Агенттiкпен
бiрлесiп белгiлейтiн тәртiппен арнаулы мақсаттарға пайдалануға құқық
берiледi.
Ескерту. 5-тармақтағы тоғызыншы абзацы жаңа редакцияда -
ҚРМК-нiң 1994 ж. 8 желтоқсан N 1395 қаулысы бойынша.
Ескерту. 5-тармақтың алтыншы абзацынан сөз алынып тасталған -
ҚРМК-нiң 1995.02.07. N 128 қаулысымен.
IУ. Агенттiк қызметiн ұйымдастырудың негiзгi
мәселелерi
6. Агенттiктi үш орынбасары, оның iшiнде бiр бiрiншi орынбасары
болатын Төраға басқарады.
Агенттiктiң Төрағасы мен оның орынбасарларын Қазақстан Республикасы Экономика министрiнiң ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
Төраға орынбасарлары арасындағы мiндеттердi бөлудi Агенттiктiң Төрағасы жүргiзедi.
7. Агенттiк Төрағасы Агенттiкке жүктелген функциялардың орындалуына дербес жауап бередi, Төраға орынбасарлары мен Агенттiк аппараты құрылымдық бөлiмшелерi басшыларының жекелеген қызмет бағыттарына басшылығы үшiн жауапкершiлiгiнiң дәрежесiн белгiлейдi.
8. Агенттiкте құрамына 7 адам - Агенттiк Төрағасы /алқа төрағасы/ және лауазымы бойынша оның орынбасарлары, Агенттiктiң басшы қызметкерлерi, жетекшi ғалымдар мен мамандар кiретiн алқа құрылады.
Агенттiк алқасының құрамын Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi бекiтедi;
(3-абзацы)
Ескерту. 8-тармақтың 3-шi абзацының күшi жойылған - ҚРМК-нiң
1995.02.07. N 128 қаулысымен.
9. Агенттiктiң негiзгi құрылымдық бөлiмшелерi басқармалар болып табылады.
10. Агенттiк аппараты қызметкерлерiнiң санын, еңбекке ақы төлеу қорын қосқанда, оларды ұстауға арналған қаражат мөлшерiн Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi бекiтедi.
11. Агенттiк заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк елтаңбасы бейнеленген, өз атауы қазақ және орыс тiлдерiнде жазылған мөрi, фирмалық белгiсi, валюталықты қосқанда банктерде шоттары болады.
Агенттiктiң мекен-жайы - Алматы қаласы.