СУАРМАЛЫ ЖЕРДI СУАРЫЛМАЙТЫН ЖЕРГЕ АЙНАЛДЫРУ ТӘРТIБIН БЕКIТУ ТУРАЛЫ

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МИНИСТРЛЕР КАБИНЕТIНIҢ ҚАУЛЫСЫ 1994 жылғы 15 ақпан N 188. Күшi жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1996.10.14. N 1262 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi:
      Қазақстан Республикасының Жер қатынастары және жерге орналастыру жөнiндегi мемлекеттiк комитетi енгiзген суармалы жердi суарылмайтын жерге айналдыру Тәртiбi (қоса берiлiп отыр) бекiтiлсiн.
             Қазақстан Республикасының
               Премьер-министрi
                                        Қазақстан Республикасы
                                        Министрлер Кабинетiнiң
                                        1994 жылғы 15 ақпандағы
                                            N 188 қаулысымен
                                             Бекiтiлген
             Суармалы жердi суарылмайтын жерге айналдыру
                              Тәртiбi
      1. Бұл тәртiп Қазақстан Республикасы Жер кодексiнiң 76-бабына сәйкес әзiрлендi.
      2. Суармалы жердi суарылмайтын жерге айналдыру қажеттiлiгi оларды басқа да алаптарының құрамында одан әрi пайдаланудың экологиялық және ауыл шаруашылық мақсатқа сәйкестiлiгiмен негiзделедi.
      3. Суармалы жердi суарылмайтын жерге айналдыру жөнiндегi жұмыстарды жүргiзудiң негiзi - жер иеленушiнiң, жер пайдаланушы немесе жалгердiң суарылатын жер учаскелерi орналасқан жер бойынша аудан (қала) әкiмiне берген кепiлдемесi болып табылады.
      4. Суармалы жердi суарылмайтын жерге айналдыру жөнiндегi жұмыстарды орындауды аудан (қала) әкiмiнiң өтiнiмi бойынша Қазақстан Республикасының Жер қатынастары және жерге орналастыру жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң жерге орналастыру жөнiндегi жобалау ұйымдары жүргiзедi.
      Қажет болған жағдайда шарт негiзiнде осы жұмыстарды орындауға Қазақстан Республикасының Су ресурстары жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң жобалау институттары облыстық бөлiмшелерiнiң мамандары тартылады.
      5. Суармалы жерге ауыл шаруашылығының пайдалануына және суаруға жарамды, суару қайнарымен байланысты тұрақты немесе уақытша суару жүйелерi бар, олардың су ресурстары осы жерлердi сайларға құю арқылы суаруды жүйелердiң пайдалы қозғалысының қолда бар коэффициентi барысында жобалау немесе суару нормаларының қолданылып жүрген белгiленген нормативтерi бойынша оңтайлы мерзiмде 75 проценттен кем емес жағдайда қамтамасыз ететiн жерлер жатады.
      Көл табанды суару жерлерiне су тоқтататын жалдары, су реттегiш бөгеттерi және алқаптарға қар суы мен көктемгi селдiң, сондай-ақ топырақтың ылғалдануы үшiн суару немесе су шығару каналдарынан берiлетiн судың тоқтауы мен қайта бөлiнуiн қамтамасыз ететiн басқа да гидротехникалық құрылғылары бар учаскелер жатады.
      6. Суармалы жерден суарылмайтын жерге мыналар:
      сумен қамтылмаған жерлер;
      топырақтық-мелиорациялық жайы мен құнарлылығы жер iсiмен айналысуға мүмкiндiк бермейтiн (батпақты топырақ, зиянды сор, құм, аз даму және басқалар) жерлер, сондай-ақ жоғары деңгейде радионуклидтермен, улы заттармен ластанған топырақтар;
      сайларға қайта бөлу немесе су ресурстары лимиттерiнiң болмауы салдарынан жайылуы тоқтаған көл табанды суару жерлерi айналдырылады.
      7. Суармалы жердi суарылмайтын жерге айналдыру суару алқаптары, жер иеленушiлер немесе жер пайдаланушылар бойынша жүргiзiледi.
      Мелиорациялық жайы оларды суарылмайтын жерге айналдыруды керек ететiн суармалы жердiң болуы қолда бар жобалау-картографиялық материалдарды, жерге орналастыру, мелиорациялық-құрылыс жобаларын, топырақ, топырақ-мелиорациялық iздестiру, тұзды суретке түсiру материалдарын, жер кадастрының, суармалы жердi түгендеу деректерiн зерттеу негiзiнде алдын-ала белгiленедi.
      Аталған материалдарды талдау нәтижесiнде суармалы жердi суарылмайтын жерге айналдыру жөнiндегi учаскелер көзделедi.
      8. Суармалы жердi суарылмайтын жерге айналдыруға жататын жерлердi анықтауды, оларды әрбiр шаруашылықтарда алқаптық зерттеу барысында, мүдделi жер иеленушiлер немесе жер пайдаланушылардың өкiлдерiн қатыстыра отырып жерге орналастыру жөнiндегi жобалау ұйымдарының мамандары (гидротехник, жерге орналастырушы, топырақтанушы) жүзеге асырады.
      9. Ақаптық зерттеу процесiнде суарылмайтын жерге айналдыру көзделген суармалы жердiң орналасқан жерлерi, олардың көлемi, пайдалану түрi, топырақтық-мелиорациялық жағдайы, сумен қамтамасыз етiлуi, суару жүйелерiнiң жайы, тозу құнын, суарылмайтын жерге айналдыру себептерiн көрсете отырып зерттелетiн жерлерде орналасқан негiзгi қорлардың құны анықталады.
      Алқаптық зерттеу нәтижелерi алқаптық зерттеу сызбасының қосымшасымен бiрге актпен хатталады. Жердiң алқаптық зерттеу актi мен сызбасына зерттеу жүргiзген жобалау ұйымдарының мамандары, сондай-ақ мүдделi жер иеленушiлер мен жер пайдаланушылардың өкiлдерi қол қояды.
      10. Суармалы жердi суарылмайтын жерге айналдыру жөнiндегi материалдар мыналарды:
      тұжырымдары және ұсыныстарымен қоса түсiндiрме жазбасын;
      алқаптар бойынша және тұтасымен алғанда жер иелену, жер пайдалану бойынша суарылмайтын жерге айналдыру көзделген суармалы жердiң түсiндiрмесiн;
      алқаптық зерттеу актiн;
      анықталған жер учаскелерiн орналастыруды бейнелей отырып жер иеленудi, жер пайдалануды алқаптық зерттеудiң сызбасын;
      суармалы жердi суарылмайтын жерге айналдыруға байланысты есептен шығарылатын негiзгi қорлардың құны туралы анықтаманы қамтиды.
      11. Суармалы жердi суарылмайтын жерге айналдыру жөнiндегi материалдар аудан бойынша қорыту, олармен селолық және су шаруашылығының, табиғат қорғаудың аудандық органдарымен келiсу үшiн жер қатынастары және жерге орналастыру жөнiндегi аудандық комитетке берiледi.
      12. Жер қатынастары және жерге орналастыру жөнiндегi аудандық комитет осы Тәртiптiң 11-тармағында көрсетiлген ұйымдардың ескертулерiн ескере отырып жасалған өз қорытындысымен қоса аталған материалды аудан (қала) әкiмiне жiбередi және ол қараған соң оның шешiмiмен жер қатынастары және жерге орналастыру жөнiндегi облыстық комитетке ұсынады.
      13. Жер қатынастары және жерге орналастыру жөнiндегi облыстық комитет тұтас алғанда материалды облыс бойынша қорытады, ауыл және су шаруашылығының, табиғат қорғаудың облыстық органдарымен келiседi және өз қорытындысын жасап, оны Қазақстан Республикасының Жер қатынастары және жерге орналастыру жөнiндегi мемлекеттiк комитетiне жiбередi.
      14. Қазақстан Республикасының Жер қатынастары және жерге орналастыру жөнiндегi мемлекеттiк комитетi тиiстi облыс бойынша суармалы жердi суарылмайтын жерге айналдыру жөнiндегi ұсынылған материалдарды Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлiгiмен, Экология және биологиялық ресурстар министрлiгiмен және Су ресурстары жөнiндегi мемлекеттiк комитетпен келiседi және өзiнiң тиянақты қорытындысын жасап, аталған мәселе бойынша түпкiлiктi шешiм қабылдау үшiн оны облыс әкiмiне жiбередi.
 

Об утверждении Порядка перевода орошаемых земель в неорошаемые

Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 15 февраля 1994 года N 188. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 14 октября 1996 г. N 1262 ~P961262

      Кабинет Министров Республики Казахстан постановляет:
      Утвердить внесенный Государственным комитетом Республики Казахстан по земельным отношениям и землеустройству Порядок перевода орошаемых земель в неорошаемые (прилагается).
      Премьер-министр Республики Казахстан
 

                                             Утвержден
                                  постановлением Кабинета Министров 
                                        Республики Казахстан
                                   от 15 февраля 1994 г. N 188

 
                           Порядок
         перевода орошаемых земель в неорошаемые 
 
      1. Настоящий порядок разработан в соответствии со статьей 76 Земельного кодекса Республики Казахстан.
      2. Необходимость перевода орошаемых земель в неорошаемые обосновывается экологической и сельскохозяйственной целесообразностью их дальнейшего использования в составе других земельных угодий.
      3. Основанием проведения работ по переводу орошаемых земель в неорошаемые являются ходатайство землевладельца, землепользователя или арендатора, поданное главе районной (городской) администрации по месту расположения участка орошаемых земель.
      4. Выполнение работ по переводу орошаемых земель в неорошаемые проводится проектными организациями по землеустройству Государственного комитета Республики Казахстан по земельным отношениям и землеустройству по заявке главы районной (городской) администрации.
      В случае необходимости на основании договора к выполнению этих работ могут привлекаться специалисты областных подразделений проектных институтов Государственного комитета Республики Казахстан по водным ресурсам.
      5. К орошаемым землям относятся земли, пригодные для сельскохозяйственного использования и полива, имеющие постоянную или временную оросительную сеть, связанную с источником орошения, водные ресурсы которого обеспечивают полив этих земель стоком не ниже 75 процентов обеспеченности в оптимальные сроки по проектным или установленным по действующим нормативам оросительным нормам при существующем коэффициенте полезного действия систем.
      К землям лиманного орошения относятся участки, на которых имеются водоудерживающие валы, водорегулирующие дамбы и другие гидротехнические сооружения, обеспечивающие задержание и перераспределение на площади талых вод и весенних паводков, а также вод, подаваемых из оросительных или обводнительных каналов для влагозарядки почв.
      6. Переводятся из орошаемых земель в неорошаемые:
      водонеобеспеченные земли;
      земли, почвенно-мелиоративное состояние и плодородие которых не позволяет заниматься земледелием (болотные почвы, злостные солончаки, пески, малоразвитые и др.), а также почвы, загрязненные в сильной степени радионуклидами, токсическими веществами;
      земли лиманного орошения, затопление которых прекратилось вследствие перераспределения стока или отсутствия лимитов водных ресурсов.
      7. Перевод орошаемых земель в неорошаемые производится по массивам орошения, землевладениям или землепользованиям.
      Наличие орошаемых земель, мелиоративное состояние которых требует перевода их в неорошаемые, предварительно устанавливаются на основании изучения имеющихся планово-картографических материалов, проектов землеустройства, мелиоративного строительства, материалов почвенных, почвенно-мелиоративных изысканий, солевых съемок, данных земельного кадастра, инвентаризации орошаемых земель.
      В результате анализа указанных материалов намечаются участки по переводу орошаемых земель в неорошаемые.
      8. Выявление земель, подлежащих переводу из орошаемых в неорошаемые, осуществляется при полевом обследовании их в каждом хозяйстве специалистами проектных организаций по землеустройству (гидротехник, землеустроитель, почвовед) с участием представителей заинтересованных землевладельцев или землепользователей.
      9. В процессе полевого обследования уточняются месторасположение орошаемых земель, намеченных к переводу в неорошаемые, их площадь, вид использования, почвенно-мелиоративные условия, водообеспеченность, состояние оросительной сети, стоимость основных фондов, расположенных на обследуемых землях, с указанием суммы износа, причины перевода в неорошаемые земли.
      Результаты полевого обследования оформляются актом с приложением чертежа полевого обследования. Акт и чертеж полевого обследования земель подписываются специалистами проектной организации, проводившими обследование, а также представителями заинтересованного землевладельца или землепользователя.
      10. Материалы по переводу орошаемых земель в неорошаемые содержат:
      пояснительную записку с выводами и предложениями;
      экспликацию орошаемых земель, намечаемых к переводу в неорошаемые, по массивам и в целом по землевладению, землепользованию;
      акт полевого обследования;
      чертеж полевого обследования землевладения, землепользования с отображением размещения выявленных земельных участков;
      справку о стоимости основных фондов, подлежащих списанию в связи с переводом орошаемых земель в неорошаемые.
      11. Материалы по переводу орошаемых земель в неорошаемые передаются в районный комитет по земельным отношениям и землеустройству для обобщения по району, согласования их с районными органами сельского и водного хозяйства, охраны природы.
      12. Районный комитет по земельным отношениям и землеустройству указанные материалы со своим заключением, составленным с учетом замечаний организаций, перечисленных в пункте 11 настоящего Порядка, направляет главе районной (городской) администрации и после их рассмотрения с его решением представляет областному комитету по земельным отношениям и землеустройству.
      13. Областной комитет по земельным отношениям и землеустройству обобщает материалы в целом по области, согласовывает с областными органами сельского и водного хозяйства, охраны природы и со своим заключением направляет их Государственному комитету Республики Казахстан по земельным отношениям и землеустройству.
      14. Государственный комитет Республики Казахстан по земельным отношениям и землеустройству представленные материалы по переводу орошаемых земель в неорошаемые по соответствующей области согласовывает с Министерством сельского хозяйства, Министерством экологии и биоресурсов и Государственным комитетом Республики Казахстан по водным ресурсам и со своим обобщенным заключением направляет главе областной администрации для принятия окончательного решения по данному вопросу.