Су жолдарын кеме жүзетiн жолдар санатына жатқызу тәртiбi туралы

Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң қаулысы 19 тамыз 1994 ж. N 931. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2004.01.29. N 105 қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасының Су кодексiн күшiне енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесiнiң 1993 жылғы 31 наурыздағы N 2062 қаулысына сәйкес Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi:
      1. Жүктер мен жолаушыларды тасымалдауға болатын әрi тиiмдi су жолдары кеме жүзетiн жолдар санатына жатады деп белгiленсiн.
      2. Су жолдарын кеме жүзетiн жолдар санатына жатқызуды Қазақстан Республикасының Көлiк және коммуникациялар министрлiгiнiң қажеттi негiздемесi бар ұсынысы бойынша Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi жүзеге асырады, негiздемеде:
      тасымалдау мен негiзгi жүк тасқынының көлемi;
      тасымалдаушы ұйымның атауы;
      жол сұлбасының қысқаша сипаттамасы;
      су жолдарын пайдаланудың ерекшелiктерi;
      жол шаруашылығына қызмет көрсетушi ұйымның атауы көрсетiлуге тиiс.
      Ұсынысқа:
      жолды күтуге жұмсалатын шығынның есеп-қисабы;
      су тоғанының сызба жоспары мен гидрологиялық сипаттамасы;
      су ресурстарын басқару және табиғатты қорғау мемлекеттiк органдарының келiсiмi қосылады.
      3. Қазақстан Республикасының Көлiк және коммуникациялар министрлiгi су ресурстарын басқару, табиғатты қорғау, денсаулық сақтау мемлекеттiк органдарымен және басқа да мүдделi ведомстволармен келiсуi бойынша кеме жүзуi үшiн ашық, қай ведомствоға жататыны мен меншiк нысанына қарамастан, барлық кәсiпорындар мен ұйымдар үшiн мiндеттi болып табылатын iшкi су жолдарын пайдалану Ережесiн әзiрлеп, бекiтсiн.
      4. Кеме жүзуi үшiн ашық қазiргi iшкi су жолдары осыған қосылған тiзбеге сәйкес сақталатын болсын. 

     Қазақстан Республикасының
     Премьер-министрi

Қазақстан Республикасы      
Министрлер Кабинетiнiң      
1994 жылғы 19 тамыздағы      
N 931 қаулысына         
қосымша             

           Кеме жүзуi үшiн ашық қазiргi iшкi су жолдарының
                            ТIЗБЕСI

     Қара Ертiс өзенi /Қытай Халық Республикасы шекарасынан бастап/ - Зайсан көлi - Бұқтырма, Өскемен және Шульба су қоймаларымен бiрге Ертiс /Ресей Федерациясымен шекараға дейiн/
     Қапшағай су қоймасымен бiрге Iле өзенi, Қытай Халық Республикасы шекарасынан Қапшағай ГЭС-i су бөгетi шегiндегi аралық.
     Орал өзенi, Батыс Қазақстан облысының Рубежка поселкесiнiң оның сағасына дейiн
     Орал - Каспий каналы
     Балқаш көлi
     Есiл өзенi, Петропавл су қоймасы бөгетiнен Ресей Федерациясының шекарасына дейiн
     Сырдария өзенi, Қызылорда қаласы мен паром өткелдерiнiң маңайы
     Қазақстан Республикасы шегiндегi Каспий теңiзiнiң айдыны     

О порядке отнесения водных путей к категории судоходных

Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 19 августа 1994 г. N 931. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 29 января 2004 г. N 105 (P040105)

      В соответствии с постановлением Верховного Совета Республики Казахстан от 31 марта 1993 г. N 2062 "О введении в действие Водного кодекса Республики Казахстан" Кабинет Министров Республики Казахстан постановляет:
      1. Установить, что водные пути, по которым возможно и целесообразно осуществление перевозок грузов и пассажиров, относятся к категории судоходных.
      2. Отнесение водных путей к категории судоходных осуществляется Кабинетом Министров Республики Казахстан по предложению Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан с необходимым обоснованием, в котором должны быть отражены:
      объемы перевозок и основных грузопотоков;
      наименование организации, осуществляющей перевозки;
      краткая характеристика габаритов пути;
      особенности эксплуатации водных путей;
      наименование организации, обслуживающей путевое хозяйство.
      К предложению прилагаются:
      расчеты затрат на содержание пути;
      схематический план и гидрологическая характеристика водоема;
      согласования с государственными органами управления водными ресурсами и охраны природы.
      3. Министерству транспорта и коммуникаций Республики Казахстан разработать и по согласованию с государственными органами управления водными ресурсами, охраны природы, здравоохранения и другими заинтересованными ведомствами утвердить Правила эксплуатации внутренних водных путей, открытых для судоходства, являющихся обязательными для всех предприятий и организаций, независимо от их ведомственной принадлежности и форм собственности.
      4. Сохранить действующие внутренние водные пути, открытые для судоходства, согласно прилагаемому перечню.
 

      Премьер-министр
Республики Казахстан

                                        Приложение
                              к постановлению Кабинета Министров
                                   Республики Казахстан
                               от 19 августа 1994 г. N 931

                         Перечень
              действующих внутренних водных путей,
                   открытых для судоходства

      Река Черный Иртыш (от границы Китайской Народной Республики) - озеро Зайсан - река Иртыш с Бухтарминским, Усть-Каменогорским и Шульбинским водохранилищами (до границы с Российской Федерацией).
      Река Или с Капчагайским водохранилищем в пределах от границы Китайской Народной Республики до плотины Капчагайской ГЭС.
      Река Урал от п. Рубежка Западно-Казахстанской области до ее устья.
      Урало-Каспийский канал
      Озеро Балхаш
      Река Ишим от плотины Петропавловского водохранилища до границы Российской Федерации
      Река Сыр-Дарья в районе города Кзыл-Орда и паромных переправ
      Акватория Каспийского моря, в пределах Республики Казахстан