Қазақстан Республикасының әуежайларында халықаралық авиатасымалдарын уақытша схема бойынша ұйымдастыру туралы

Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң Қаулысы 1995 жылғы 23 тамыз N 1170. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 20 сәуірдегі № 316 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 20.04.2023 № 316 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының халықаралық тасымалдарын одан әрi ұлғайту мақсатында, сондай-ақ халықаралық әуежайлар ашу үшiн республиканың қаржы жағдайы қиын екенiн ескерiп, Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi:

      1. Халықаралық авиатасымалдарына әуежайларды уақытша схемамен қосуға рұқсат берудiң Ережесi бекiтiлсiн (қоса берiлiп отыр).

      2. Орал, Ақтөбе, Ақмола, Қарағанды, Қостанай, Шымкент, Жамбыл, Павлодар, Петропавл, Семей және Өскемен қалаларының әуежайларында халықаралық авиатасымалдары үшiн өткiзу пункттерiн ашу туралы Көлiк және коммуникациялар министрлiгiнiң, мүдделi ведомстволардың ұсынысы қабылдансын.<*><*>

      Ескерту. 2-тармақ толықтырылды - ҚР Үкiметiнiң 1996.04.19. N 328 қаулысымен .
      ЕСКЕРТУ. 2-тармақ сөзбен толықтырылды - ҚР Үкіметінiң 1997.04.25. N 660 қаулысымен .
      ЕСКЕРТУ. 2-тармақ сөзбен толықтырылды - ҚР Үкіметінiң 1998.12.07. N 1253 қаулысымен .
      ЕСКЕРТУ. 2-тармақ сөзбен толықтырылды - ҚР Үкіметінiң 2000.05.04. N 666 қаулысымен .

      3. Уақытша схема рұқсат бойынша халықаралық авиатасымалдарына әуежайларды қосуға рұқсат беру Ережесiне сәйкес облыстардың әкiмдерi, "Қазақстан әуе жолы" ұлттық авиакомпаниясы өз қаражаттарының есебiнен әуежайларды қажеттi объектiлермен және үй-жайлармен қамтамасыз етсiн, қажет болған жағдайда құрылысын салуды және жаңғыртуды жүзеге асырсын, шекаралық, кедендiк және санитарлық бақылау пункттерiнiң қызметкерлерi үшiн қажеттi әлеуметтiк-тұрмыстық жағдай туғызсын.

      4. Орал, Ақтөбе, Ақмола, Қарағанды, Қостанай, Оңтүстiк Қазақстан, Жамбыл, Павлодар және Шығыс Қазақстан облыстарының әкiмдерi жаңадан ұйымдастырылған өткiзу пункттерiндегi шекара әскерлерiнiң жеке құрамы үшiн тұрғын алаңды тегiн бөлсiн.<*><*>

      Ескерту. 4-тармақ толықтырылды - ҚР Үкiметiнiң 1996.04.19. N 328 қаулысымен .
      ЕСКЕРТУ. 4-тармақ сөзбен толықтырылды - ҚР Үкіметінiң 1997.04.25. N 660 қаулысымен .

      5. Қазақстан Республикасының Кеден комитетi, Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк шекараны күзету жөнiндегi мемлекеттiк комитетi, облыстардың әкiмдерi уақытша схема бойынша халықаралық авиатасымалдарына қосуға рұқсат берiлген әуежайларда шекара, кеден және санитарлық тәртiптердiң сақталуын қамтамасыз етсiн.

      6. "Қазақстан әуе жолы" ұлттық авиакомпаниясы уақытша схемамен жұмыс iстейтiн өткiзу пункттерiн қарап-тексеру мен байланыстың қажеттi техникалық құралдарымен тегiн қамтамасыз етсiн.

      7. Осы қаулымен көрсетiлген әуежайларда бақылау-тексеру пункттерiн ұйымдастыру үшiн:

      Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк шекараны күзету жөнiндегi мемлекеттiк комитетi, Қазақстан Республикасының Кеден комитетi штаттарды жинақтауды жалпы сандарының шегiнде жүзеге асырсын.

      8. Қазақстан Республикасының Кеден комитетi, Қазақстан Республикасының Статистика және талдау жөнiндегi мемлекеттiк комитетi:

      мемлекеттiк шекарадан өткен азаматтар мен тасымалданған жүктер туралы өткiзу пункттерi қызметтерiнiң мәлiметтерiн статистикалық есепке енгiзсiн.

      Қазақстан Республикасының

      Премьер-министрi

  Қазақстан Республикасы
Министрлер Кабинетiнiң
1995 жылғы 23 тамыздағы
N 1170 қаулысымен
бекiтiлген

Уақытша схема бойынша халықаралық авиатасымалдарға
әуежайларды қосуға рұқсат берудiң
ЕРЕЖЕЛЕРI

      1. Кедендiк тексерудiң "ұшу", "қону" бөлек залдарының болуы.

      2. Т-6 нысанындағы жолаушы декларациясын ресiмдеуге арналған үй-жайлардың болуы.

      3. Кедендiк тексеру залында кемiнде үш тексеру тақтасының, соның iшiнде әуежайларды тексерудiң арнайы техникалық құралдарының болуы.

      4. Авиажолаушыларды тiркеу және қажеттi құжаттарды ресiмдеудi жүргiзу үшiн халықаралық сектордың болуы. Жеке халықаралық сектор болмаса-халықаралық рейстердiң жолаушыларын ресiмдеу кезеңiнде көпшiлiк залды жабу.

      5. Халықаралық авиарейстердiң транзиттiк жолаушыларын орналастыру үшiн үй-жайдың болуы.

      6. Жүк пен қол жүгiн тексеру үшiн интроскоптың болуы.

      7. Халықаралық байланыстың болуы.

      8. Өрттен сақтану және күзет сигнализациясы бар қойма үй-жайларының болуы.

      9. Әуежай қызметтерiнiң шекара және кеден қызметтерiмен өзара iс-қимыл жасауының технологиялық схемалары.

      10. Төлқұжатты тексеру желiсiнiң кемiнде екi кабинамен (жарықпен, турникеттермен және т.с.с.) жабдықталуы. Құжаттарды алдын ала тексеру және зерттеудi жүргiзу үшiн төлқұжатты тексеру кабиналарының жанынан екi жеке бөлме бөлу. Өзара iс-қимыл жасайтын қызметтердiң бақылау желiсiн жабдықтау. Кету құжаттарын ресiмдеу кезiнде төлқұжаттарды тексеру желiсiне дейiн жолаушылар мен жүктердi бөлу және келген кезде жүктердi төлқұжат тексеру желiсiнен кейiн алу.

      11. Ресiмделген жолаушылардың бөгде адамдармен араласуына және байланысуына жол бермейтiн жеке жинақтауыш бөлу.

      12. Шетелге ұшатын кемелерi үшiн аялдама орындарын бөлу, оларды жарықтандыру, бигульдермен қоршау. Жолаушылардың жинақтауыштан әуе кемесiне және керi жеткiзiлуiн қамтамасыз ету.

      13. Ауысымның демалысы және кiдiртiлген авиажолаушыларды ұстау үшiн санитарлық-тұрмыстық жағдайларды қамтамасыз етiп, қызметтiк үй-жайлар бөлу.

      14. Металл iздейтiн, радиоактивтiк, есiрткi, жарылған заттарды тауып көрсететiн аппаратурамен арнайы қарап-тексеру желiсiн жабдықтау, мүмкiндiк болса-оларды халықаралық тасымалдар үшiн пайдалану шарттарын айқындау.

      15. Транзиттiк жолаушыларды орналастыру үшiн үй-жай бөлу.

      16. Әуежайға дейiнгi және қайту жолын қоса Шекара әскерлерi бөлiмшелерiн ұстау жөнiндегi шығыстардың орны жабылатындығына кепiлдiк.

      Аталған талаптарды орындау кезiнде "Қазақстан әуе жолы" ұлттық акционерлiк авиакомпаниясы облыстардың әкiмдерiмен бiрлесiп Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi тағайындаған тұрақты жұмыс iстейтiн жұмыс тобын жiберудi ұсынып, Қазақстан Республикасының Көлiк және коммуникациялар министрлiгiне өтiнiш бередi.

      Жұмыс тобы әуежай қызметтерi мен екi ведомствоның халықаралық тасымалдарды орындауға дайындығын тексередi.

Об организации международных авиаперевозок в аэропортах Республики Казахстан по временной схеме

Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 23 августа 1995 г. N 1170. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 апреля 2023 года № 316.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 20.04.2023 № 316.

      Сноска. В тексте постановления исключены слова "при Кабинете Министров" - постановлением Правительства РК от 20 августа 1996 г. N 1031 P961031_ .

     

      В целях дальнейшего расширения международных перевозок Республики Казахстан, а также учитывая сложное финансовое положение республики для открытия международных аэропортов, Кабинет Министров Республики Казахстан постановляет:

      1. Утвердить Правила допуска аэропортов к международным авиаперевозкам по временной схеме (прилагается).

      2. Принять предложение Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, заинтересованных ведомств об открытии для международных авиаперевозок пунктов пропуска в аэропортах городов Уральска, Актюбинска, Акмолы, Караганды, Кустанай, Шымкента, Жамбыла, Павлодара, Петропавловска, Семипалатинска и Усть-Каменогорска .

      Сноска. Пункт 2 - дополнен постановлениями Правительства Республики Казахстан от 19 марта 1996 г. N 328; от 25 апреля 1997 г. N 660 P970660_ ; от 7 декабря 1998 г. N 1253 P981253_ ; от 4 мая 2000 г. N 666 Р000666_ .

      3. Главам областных администраций, Национальной акционерной авиакомпании "Казакстан ауе жолы" за счет собственных средств обеспечить необходимыми объектами и помещениями в аэропортах в соответствии с Правилами о допуске аэропортов к международным авиаперевозкам по временной схеме, при необходимости осуществить строительство и реконструкцию, создать необходимые социально-бытовые условия для работников пунктов пропуска пограничного, таможенного и санитарного контроля.

      4. Главам администраций Уральской, Актюбинской, Акмолинской, Карагандинской, Кустанайской, Южно-Казахстанской, Жамбылской, Павлодарской и Восточно-Казахстанской областей безвозмездно выделить жилую площадь для личного состава пограничных войск вновь организуемых пунктов пропуска .

      Сноска. Пункт 4 - дополнен постановлениями Правительства Республики Казахстан от 19 марта 1996 г. N 328; от 25 апреля 1997 г. N 660 P970660_ .

      5. Таможенному комитету Республики Казахстан, Государственному комитету Республики Казахстан по охране государственной границы, главам областных администраций обеспечить соблюдение пограничного, таможенного и санитарного режимов в аэропортах, допущенных к международным авиаперевозкам, по временной схеме.

      6. Национальной акционерной авиакомпании "Казакстан ауе жолы" обеспечить безвозмездно пункты пропуска, работающие по временной схеме, необходимыми техническими средствами досмотра и связи.

      7. Для организации контрольно-пропускных пунктов в указанных настоящим постановлением аэропортах:

      Государственному комитету Республики Казахстан по охране государственной границы, Таможенному комитету Республики Казахстан комплектование штатов осуществить в пределах общей численности.

      8. Таможенному комитету Республики Казахстан, Государственному комитету Республики Казахстан по статистике и анализу:

      включать в статистическую отчетность сведения служб пунктов пропуска о перевозимых грузах и гражданах, пересекающих государственную границу.

      Премьер-министр

      Республики Казахстан

  Утверждены
 
 
  постановлением Кабинета Министров
Республики Казахстан
от 23 августа 1995 г. N 1170
 
 

      Правила

      допуска аэропортов к международным

      авиаперевозкам по временной схеме

     

      1. Наличие изолированных залов таможенных досмотра "вылет", "прилет".

      2. Наличие помещений для оформления пассажирской декларации формы Т-6.

      3. Наличие в зале таможенного досмотра не менее трех досмотровых стоек, в том числе специальных технических средств досмотра аэропортов.

      4. Наличие международного сектора для проведения регистрации авиапассажиров и оформления необходимой документации. При отсутствии отдельного международного сектора - закрытие общего зала на период оформления пассажиров международных рейсов.

      5. Наличие помещения для размещения транзитных пассажиров международных авиарейсов.

      6. Наличие интроскопов для досмотра багажа и ручной клади.

      7. Наличие международной связи.

      9. Наличие складских помещений, имеющих пожарную и охранную сигнализацию.

      10. Технологические схемы взаимодействия служб аэропорта с пограничной и таможенной службами.

      11. Оборудование линии паспортного контроля не менее чем двумя кабинами (с освещением, турникетами и т.д.). Выделение вблизи паспортного контроля двух изолированных комнат для проведения предварительного разбора и исследования документов. Оборудование линий контроля взаимодействующих служб. Разделение пассажиров и багажа до линии паспортного контроля при оформлении на убытие и получение багажа после линии паспортного контроля при прибытии.

      12. Выделение изолированного накопителя, исключающего доступ и контакты оформленных пассажиров с посторонними лицами.

      13. Выделение мест стоянок для воздушных судов заграничного следования, их освещение, ограждение бигулями. Обеспечение доставки пассажиров из накопителя к воздушному судну и обратно.

      14. Выделение служебных помещений с обеспечением санитарно-бытовых условий для отдыха смены и содержания задержанных авиапассажиров.

      15. Оборудование линий специального досмотра металлоискателями, аппаратурой обнаружения и фиксирования радиоактивных, наркотических, взрывчатых веществ, а при наличии - определение условий их использования для международных перевозок.

      16. Выделение изолированного помещения для размещения транзитных пассажиров.

      17. Гарантия покрытия расходов по содержанию подразделений Пограничных войск, включая проезд до аэропорта и обратно.

      При выполнении указанных требований руководители аэропортов Национальной акционерной авиакомпании "Казакстан ауе жолы" совместно с главами областных администраций подают заявку в Министерство транспорта и коммуникаций Республики Казахстан с предложением направить постоянно действующую рабочую группу, назначенную Кабинетом Министров Республики Казахстан.

      Рабочая группа проверяет готовность служб аэропорта и двух ведомств к выполнению международных перевозок.