Жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясы туралы

Қазақстан Респуликасы Үкiметiнiң Қаулысы 1996 жылғы 28 мамыр N 654. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2005 жылғы 9 ақпандағы N 124 қаулысымен

       ЕСКЕРТУ. Қаулының мәтiнiне өзгерiстер енгiзiлдi - ҚРҮ-нiң 1996.07.12.   N 895   қаулысымен. 

      1996-1998 жылдарға арналған Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң реформаларды тереңдету жөнiндегi iс-қимыл бағдарламасына сәйкес, сыртқы экономикалық салада мемлекеттiк мүдделердi қорғау, экспортталатын тауарлардың санына, сапасына және бағасына бақылауды ұйымдастыру, валюталық түсiмнiң республикаға түспеуiнiң алдын алу мақсатында және республиканың Бүкiл дүниежүзiлiк сауда ұйымына кiруiне әзiрленуге байланысты Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi: 
      1. 1996 жылдың 15 тамызынан бастап жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясы енгiзiлсiн. 
      Жүзеге асырылған экспорттық контрактiлерге инспекция, тәуелсiз инспекция жүргiзуге жiберiлген органдардың қалауы бойынша iшiнара жүргiзедi.<*> 
       ЕСКЕРТУ. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚРҮ-нiң 1996.07.12.  N 895  
қаулысымен.   
      (2-тармақ)
       ЕСКЕРТУ. 2-тармақ алынып тасталды, 1-8 тармақтар 1-7 тармақтар болып саналсын - ҚРҮ-нiң 1996.07.12.  N 895  қаулысымен. 
      2. Экспортталатын тауарлардың iшiнара тәуелсiз инспекциясын ұйымдастыру жөнiнде 1-қосымшаға сәйкес құрамда Қазақстан Республикасының Ведомствоаралық комиссиясы құрылсын.<*> 
      3. Мыналар бекiтiлсiн: 
      Жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясын ұйымдастыру жөнiндегi ведомствоаралық комиссиясы туралы Ереже (2-қосымша);<*> 
      Жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясын жүзеге асырудың тәртiбi туралы Ереже (3-қосымша);<*> 
      iшiнара тәуелсiз инспекция жүргiзiлетiн Қазақстан Республикасынан экспортталатын тауарлардың тiзбесi (4-қосымша);<*> 
      экспортталатын тауарлардың iшiнара тәуелсiз инспекциясын жүзеге асыру құқығына арналған тендер жүргiзу тәртiбi (5-қосымша).<*> 
      4. Жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясын ұйымдастыру жөнiндегi ведомствоаралық комиссиясы:<*> 
      Жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясын жүргiзу құқығына арналған тендер ұйымдастырылсын;<*> 
      тендердi ұйымдастыру шарттарына сәйкес 1996 жылдың 30 шiлдесiне дейiнгi мерзiмде қазақстандық және шетелдiк үмiткерлердi iрiктеудiң қажеттi процедураларын жүргiзсiн және жеңiмпаздарды айқындасын; 
      Үкiметке тендердiң нәтижелерi және экспортталатын тауарлардың iшiнара тәуелсiз инспекциясын ұйымдастыру үшiн қажеттi шығындар туралы ақпарат берсiн;<*> 
      тендердiң нәтижелерi бойынша ол өткiзiлгеннен кейiнгi бес күннiң iшiнде жеңiмпаздарға 1 жыл мерзiмге жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясын жүргiзу құқығына арналған куәлiк берсiн.<*><*><*> 
       ЕСКЕРТУ. 5-тармаққа өзгерiс енгiзiлдi - ҚРҮ-нiң 1996.07.12. 
N 895  қаулысымен.  
      ЕСКЕРТУ. 4-тармаққа (бұрынғы 5-тармақ) өзгерiс енгiзiлдi - 
ҚРҮ-нiң 1996.12.05.  N 1492  қаулысымен.
      5. Қазақстан Республикасының Кеден комитетi осы қаулы жарияланған күннен бастап бiр ай мерзiм iшiнде сыртқы экономикалық қызмет субъектiлерiне 1996 жылдың 15 тамызынан бастап жүзеге асырылған экспорттық контрактiлерге iшiнара тәуелсiз инспекциясының жүйесiнiң енгiзiлгенi туралы хабарласын.<*> 
       ЕСКЕРТУ. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚРҮ-нiң 1996.07.12. N 895 
қаулысымен. 
      6. Контрактiлiк баға мен жүзеге асырылған экспорттық контрактiлерге iшiнара тәуелсiз инспекция жүргiзудiң нәтижесiнде айқындалған бағасының арасында айырма анықталған жағдайда, Қазақстан Республикасының салық органдары кеден органдарының ұсынысы бойынша салық салу мақсатында салық төлеушiлердiң кiрiсiн осы айырмаға түзетедi.<*> 
       ЕСКЕРТУ. 7-тармақ жаңа редакцияда - ҚРҮ-нiң 1996.07.12. N 895 
қаулысымен. 
      7. Қазақстан Республикасының қаржы министрлiгi: 
      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң резервтiк қоры есебiнен экспортталатын тауарлардың iшiнара тәуелсiз инспекциясын өткiзу жөнiндегi қызметтерге ақы төлеу үшiн қаражат бөлсiн;<*> 
      1997 жылға арналған республикалық бюджет туралы заңның жобасын әзiрлеу кезiнде Қазақстан Республикасының Кеден комитетiне 
экспортталатын тауарлардың iшiнара тәуелсiз инспекциясын өткiзу жөнiндегi қызметтерге ақы төлеу үшiн қосымша шығындар 
қарастырсын.
     ЕСКЕРТУ. 7-тармақтан (бұрынғы 8-тармақ) сөздер алынып  тасталды - ҚРҮ-нiң 1996.12.05.  N 1492  қаулысымен. 

     Қазақстан Республикасының
     Премьер-Министрi

Қазақстан Республикасы         
Үкiметiнiң               
1996 жылғы 28 мамырдағы         
N 654 қаулысына            
1-қосымша              

        Жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара
          тәуелсiз инспекциясын ұйымдастыру жөнiндегi
                ведомствоаралық комиссиясының
                            Құрамы

      ЕСКЕРТУ. 1-қосымшаның атауына өзгерiс енгiзiлдi - ҚРҮ-нiң 1996.07.12. N 895 қаулысымен.

Дүйсенов Д.Т.       - Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң
                      орынбасары, комиссияның төрағасы

Шөкеев Ө.Е.         - Қазақстан Республикасының Экономика
                      министрi, комиссия төрағасының орынбасары

                   Комиссия мүшелерi:

Ертiлесова Ж.Ж.     - Қазақстан Республикасы Экономика
                      министрiнiң бiрiншi орынбасары

Иванов В.М.         - Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң
                      Бас салық инспекциясы бастығының
                      орынбасары

Кирднов В.Д.        - Қазақстан Республикасының Кеден комитетi
                      төрағасының орынбасары

Нұрғалиева Е.Н.     - Қазақстан Республикасы Әдiлет
                      министрiнiң орынбасары

Оспанов Х.А.        - Қазақстан Республикасы Өнеркәсiп және
                      сауда министрiнiң орынбасары

Рысбеков М.А.       - Қазақстан Республикасы Стандарттау,
                      метрология және сертификаттау жөнiндегi
                      комитетiнiң төрағасы

Құрманғалиев С.Ш.   - Қазақстан Республикасының Баға және
                      монополияға қарсы саясат жөнiндегi
                      мемлекеттiк комитетi төрағасының бiрiншi
                      орынбасары

Савелев А.И.        - Қазақстан Республикасының Үкiметi
                      Аппаратының экономикалық саясат бөлiмi
                      меңгерушiсiнiң бiрiншi орынбасары

Шуховцов А.И.       - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы
                      министрiнiң орынбасары

      ЕСКЕРТУ. 1-қосымшаға өзгерiс енгiзiлдi - ҚРҮ-нiң 1996.12.06.  N 1497  қаулысымен.     

Қазақстан Республикасы      
Үкiметiнiң             
1996 жылғы 28 мамырдағы     
N 654 қаулысына         
2-қосымша             

      Жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара
       тәуелсiз инспекциясын ұйымдастыру жөнiндегi
               ведомствоаралық комиссиясы туралы
                           Ереже

      ЕСКЕРТУ. Ереженiң атауы мен мәтiнiне өзгерiстер енгiзiлдi - 
ҚРҮ-нiң 1996.07.12.  N 895  қаулысымен.  

      1. Жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясын ұйымдастыру жөнiндегi ведомствоаралық комиссия (бұдан әрi - Комиссия) қазақстандық және шетелдiк ұйымдарды экспортқа шығарылатын тауарлардың жөнелту алдындағы тәуелсiз инспекциясын жүргiзуге рұқсат ету саласын, сондай-ақ жалған ұйымдардың қызметiн бақылауды үйлестiрушi орган болып табылады.<*> 
      2. Комиссия өз қызметiнде Қазақстан Республикасының заңдары мен нормативтiк актiлерiн, сондай-ақ осы Ереженi басшылыққа алады. 
      3. Комиссияның негiзгi мiндеттерi: 
      жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясын жүргiзу құқығына арналған тендерге ұсынылған құжаттарды қарау;<*> 
      қазақстандық және шетелдiк ұйымдарды жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердi iшiнара тәуелсiз инспекциясын жүргiзуге рұқсат ету туралы шешiм қабылдау;<*> 
      жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясын жүргiзуге рұқсат етiлген ұйымдардың қызметiне бақылау жасауды жүзеге асыру, сондай-ақ осы ұйымдардың өкiлеттiгiн тоқтату жөнiнде шешiмдер қабылдау;<*> 
      Қазақстан Республикасының Үкiметiне iшiнара тәуелсiз инспекцияны жүргiзуге рұқсат етiлген ұйымдардың қызметiне талдау жасау негiзiнде республика аумағында жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясы жүйесiн дамыту жөнiнде ұсыныстар табыс ету;<*> 
      мүдделi министрлiктер мен мемлекеттiк комитеттердiң Қазақстан Республикасында жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясы жүйесiн енгiзуге байланысты есеп берушiлiк пен ақпараттық қамтамасыз ету нысандарын өзгерту жөнiндегi ұсыныстарын қарау;<*> 
      Қазақстан Республикасының Үкiметiне iшiнара тәуелсiз инспекция жүргiзiлетiн экспортталатын тауарлардың тiзбесiн өзгерту жөнiнде ұсыныс ұсыну болып табылады.<*> 
      4. Өзiне жүктелген мiндеттердi орындау үшiн комиссияның: 
      министрлiктерден, мемлекеттiк комитеттерден, атқарушы өкiметтiң басқа да органдарынан, сондай-ақ меншiктiң барлық түрлерiндегi кәсiпорындар мен ұйымдардан оның құзыретiне кiретiн мәселелер бойынша материалдар мен ақпараттар сұрауға; 
      Комиссияның қарауына енгiзiлген мәселелердi пысықтау үшiн қажет болған жағдайда белгiленген тәртiппен сарапшылар мен консультанттарды тартуға; 
      iшiнара тәуелсiз инспекция жүйесiн дамыту жөнiндегi жұмыс тобын құруға құқығы бар. Жұмыс тобының құрамын, оның жетекшiсiн Комиссияның төрағасы немесе оның орынбасары бекiтедi.<*> 
      5. Комиссияның мүшелерi Комиссия мәжiлiстерiне орын алмастыру құқығынсыз қатысады. 
      6. Жұмыс құжаттарын дайындауды қоса алғандағы Комиссия қызметiн техникалық-ұйымдық қамтамасыз ету Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi тарапынан жүзеге асырылады. 
      7. Комиссия төрағасы Комиссияның мәжiлiсiн жүйелi түрде, бiрақ тоқсанына кем дегенде бiр рет өткiзедi. Комиссияның мәжiлiсi егер оған оның мүшелерiнiң кемiнде үштен екiсi қатысса - құқықтық күшi бар деп саналады. 
      8. Комиссияның шешiмi көпшiлiк дауыспен қабылданады және Комиссияның төрағасы қол қоятын хаттамамен, ал қажет кезде белгiленген тәртiпте Қазақстан Республикасының Үкiметiне ұсынылатын Үкiметтiң қаулысының және Қазақстан Республикасының Премьер-Министрi өкiмiнiң жобасы түрiнде ресiмделедi. 
     9. Комиссияның жұмыс тәртiбi оның регламентiмен белгiленедi.

Қазақстан Республикасы     
Үкiметiнiң           
1996 жылғы 28 мамырдағы     
N 654 қаулысына          
3-қосымша              

        Жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара
          тәуелсiз инспекция жүргiзу тәртiбi туралы
                            Ереже

      ЕСКЕРТУ. Ереженiң атауы мен мәтiнiне өзгерiс енгiзiлдi - 
ҚРҮ-нiң 1996.07.12. N 895 қаулысымен.

                  I. Жалпы ережелер

       1. Осы Ереже жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясын жүргiзудiң тәртiбiн айқындайды.<*> 
      2. Ереже Қазақстан Республикасының заң және нормативтiк актiлерiнiң талаптары ескерiлiп жасалады және Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiлеген тауарлар тiзбесi бойынша шетелдермен сыртқы сауда қызметiн жүзеге асырушы барлық экспорттаушылардың орындауы үшiн мiндеттi. 
      3. Ережеде мынадай негiзгi терминдер мен анықтаулар пайдаланылады: 
      экспорттаушы - атынан Қазақстан Республикасынан тауарларды экспорттауға арналған контракт (шарт, келiсiм) жасалған заңды және жеке тұлғалар; 
      импорттаушы - атынан Қазақстан Республикасынан тауарларды импорттауға арналған контракт (шарт, келiсiм) жасалған заңды және жеке тұлғалар - Қазақстан Республикасының резиденттерi және резиденттерi еместер; 
      НБЕ - тәуелсiз инспекцияның нәтижелерi бойынша есеп; 
       ЕСКЕРТУ. 3-тармақтағы 4,6-абзацтар алынып тасталды - ҚРҮ-нiң 
1996.07.12. N 895 қаулысымен. 
      4. Кеден органдары мәмiленi кедендiк ресiмдегеннен кейiн 3 күндiк мерзiмнiң iшiнде контрактiлер мен және экспорттаушыдан қабылдаған басқа да құжаттарды iшiнара тәуелсiз инспекция органдарына бередi.<*> 
       ЕСКЕРТУ. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚРҮ-нiң 1996.07.12. N 895 
қаулысымен. 
      (5 тармақ.)<*> 
      (6-тармақ.)<*> 
       ЕСКЕРТУ. 5,6 тармақтар алынып тасталды - ҚРҮ-нiң 1996.07.12. 
N 895 қаулысымен. 
      7. Iшiнара тәуелсiз инспекция органдарының экспортталатын тауарларға арналған бағаларды импорттаушы-елдердегi сол секiлдi немесе дәл сол уақытта сатудың бәсекеге төтеп беретiн және салыстырмалы шарттарымен импортқа ұсынылған соған ұқсас тауарларының бағасымен салыстыруы әдеттегi сауда практикасына сәйкес мыналарға негiзделедi: 
      а) импорттаушы-елдердегi және бағаларды салыстыру үшiн пайдаланылатын елдегi немесе елдердегi iске қатысты экономикалық факторлар ескерiлiп тек қана салыстыру үшiн шын негiздi қамтамасыз ететiн бағалар қолданылуы қажет;<*> 
      б) ең төменгi бағаны тану мақсатында әртүрлi импорттаушы-елдерге экспорттау үшiн ұсынылған тауарлардың бағасына негiзделуге болмайды; 
      в) өзiндiк шарттар, сондай-ақ сату арқылы контрактiнiң шарттары және мәмiлеге қатысты әдетте қолданылатын нақтылау факторлары назарға алынуы қажет; бұл факторлар сауда операциясының және сату көлемiнiң сатысын, жеткiзудiң мерзiмдерi мен шарттарын, бағаны қайта қарау жөнiндегi ескертулердi, сапа саласындағы өзгешелiктердi, дизайнның өзiндiк ерекшелiктерiн, тиеудiң және ораудың ерекше шарттарын, тапсырыстың, қолма-қол сатудың мөлшерiн, маусымдық әсердi, лицензиялық алымды немесе интеллектуалдық меншiк пен егер қолданылып жүрген үрдiске сәйкес олар үшiн жеке шоттар ұсынылмаса, контрактiнiң шеңберiнде көрсетiлген қызметтер үшiн басқа да төлемдердi қамтуы (бiрақ бұлармен шектелмеуi) қажет; олар сондай-ақ мысалы экспорттаушы мен импорттаушының арасындағы контрактiлiк қатынас сияқты экспорттаушының бағасына қатысты кейбiр элементтердi де енгiзуi керек; 
      г) мынадай элементтер бағаларды тексеру мақсаты үшiн қолданылмауы қажет: 
      импорттаушы-елдегi осы елде өндiрiлген тауарларға арналған сату бағасы; 
      өндiрiстiң қалдығы: 
      еркiн немесе жалған бағалар немесе құндар. 
      8. Iшiнара тәуелсiз инспекция органдары экспорттаушылардан мыналарға тиiстi ақпараттарды ұсынуды талап етпеуi қажет: 
      а) патент алу күтiлiп отырған патенттелген, лицензияланған немесе жабық процестер өндiрiсi туралы деректердi;<*> 
      б) техникалық ережелерге немесе стандарттарға сәйкестiгiн анықтау үшiн қажеттiлерiнен басқа жарияланбаған техникалық деректердi; 
      в) пайдалардың мөлшерлерiн; 
      г) онсыз бұл инспекцияны жүзеге асыру мүмкiн емес жағдайлардан басқа да экспорттаушылар мен олардың жеткiзушiлерiнiң арасындағы контрактiлердiң шарттарын.
      9. Iшiнара тәуелсiз инспекция органдары бақылау барысында алынған барлық мәлiметтердi бұл мәлiметтер бұған дейiн жарияланбаған, үшiншi тараптардың қолы жетпеген немесе қандайда бiр жолдармен жария болмаған шамадан құпия iскерлiк-ақпарат ретiнде қарауы қажет.<*>
      10. Iшiнара тәуелсiз инспекция органдарына барлық талаптар қолданылып жүрген заңға сәйкес шешiлуi мүмкiн.<*> 
      11. Жалпы контарктiлiк құны 3 мың АҚШ долларынан төмен тауарлар жөнелту алдындағы инспекцияға жатпайды. 

             II. Инспекцияны жүзеге асыру тетiгi<*>

       ЕСКЕРТУ. II-бөлiмнiң атауы өзгертiлдi - 1996.07.12.N 895 
қаулысымен

      12. Мәмiленi кедендiк ресiмдеген сәттен бастап 3 жұмыс күнiнен кешiктiрмей кеден органдары осы қаулыға 4-қосымшада көрсетiлген тауарларды Қазақстан Республикасынан әкету туралы жүзеге асырылған экспорттық контрактiлерге iшiнара тәуелсiз инспекциясын хабардар етедi.<*> 
       ЕСКЕРТУ. 12-тармақ жаңа редакцияда - ҚРҮ-нiң 1996.07.12. 
N 895 қаулысымен. 
      (13-тармақ)<*> 
      14. Iшiнара тәуелсiз инспекция органдары (немесе уәкiлеттi агент) 10 жұмыс күнi iшiнде экспортталатын тауарлардың санына, бағасының деңгейiне сәйкес iшiнара тәуелсiз инспекцияны жүзеге асырады, Қазақстан Республикасында қолданылып жүрген тауарларды сипаттау және кодтандырудың үйлесiмдендiрiлген жүйесiне сәйкес тауарлық кодты айқындайды.<*> 
      ЕСКЕРТУ. 13-тармақ алынып тасталды, 14 тармақ жаңа редакцияда - ҚРҮ-нiң 1996.07.12. N 895 қаулысымен. 
      15. Iшiнара тәуелсiз инспекция органдары (немесе уәкiлеттi агент) инспекциясының аяқталуы бойынша НБЕ республика кеден органдарына бередi.<*>
      ЕСКЕРТУ. 15-тармақ жаңа редакцияда -  1996.07.12. N 895 
қаулысымен.
     (16-тармақ)<*>
     17. Экспортталатын тауарлардың контрактiлiк бағалары НБЕ-де көрсетiлген бағаларға сәйкес келмеген жағдайларда кеден органдары 
2 күн мерзiм iшiнде сараптық мәмiле және НБЕ жөнiндегi материалдарды салық төлеушiлердiң осы айырмадан түсетiн түсiмiн салық салу мақсатында түзету үшiн салық органдарына жолдайды.<*>
      ЕСКЕРТУ. 16-тармақ алынып тасталды, 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚРҮ-нiң 1996.07.12. N 895 қаулысымен.
     18. Iшiнара сараптамалардың жалпы процедурасы өндiрiстiк 
процестер мен өнiм экспортына кедергi жасамауға тиiс.<*>
      ЕСКЕРТУ. 18-тармақ жаңа редакцияда, 5-18-тармақтар 5-14-тармақтар болып саналсын - ҚРҮ-нiң 1996.07.12. N 895 қаулысымен.

Қазақстан Республикасы        
Үкiметiнiң                
1996 жылғы 28 мамырдағы        
N 654 қаулысына            
4-қосымша                

              Iшiнара тәуелсiз инспекция жүргiзiлетiн
      Қазақстан Республикасынан экспортталатын тауарлардың
                          Тiзбесi<*>

      ЕСКЕРТУ. Тiзбенiң тақырыбына өзгерiс енгiзiлдi - ҚРҮ-нiң 
1996.07.12. N 895 қаулысымен. ___________________________________________________________________
     Тауарлардың атауы                 | СЭҚ ТН коды
___________________________________________________________________
Қара және түстi металдар өндiрiсiне
арналған шикiзат                           260300000, 260400000, 
                                           260600000-261000000<*>
Тыңайтқыштар                               310100000-3105<*>
Мүйiздi iрi қара малдың терiсiнен
жасалған былғары                           4104
Мүйiздi ұсақ аша тұяқты малдың терiсiнен
жасалған былғары                           4105
Ферроқоспалар                              7202
Қара металдар прокаты                      7208-7217
Түстi металдар                             7401-740500000,
7407-7408,
                                           7501-7502, 750400000,
7601,
                                           7603-7604, 7801,
780300000,
                                           7804,
7901,7903-790500000,
                                           8001, 800400000<*>
Ұн                                         110100<*>
Өңделмеген мұнай                           1270900<*><*>
Табиғи газ                                 271111000<*>            
                                           271121000<*>
Бидай (барлық түрi)                        1001<*>күшi жойылған
Арпа                                       1003<*>күшi жойылған
Күрiш                                      1006<*>күшi жойылған
Мүйiздi iрi қараның немесе жылқы
тақылеттес жануарлардың терiсi             4101<*>күшi жойылған
Қойдың немесе қозының терiсi               4102<*>күшi жойылған
Биязы жүн (меринос, меринос емес, жуылған және
жуылмаған), жартылай биязы, жартылай қылшықты,
қылшық жүндер                              5101<*>күшi жойылған
Жануарлардың түктерi (жiңiшке, қатты) ангор
қоянының, түйенiң, ангор ешкiсiнiң         5102<*>күшi жойылған
Талшықты-мақта                             5201, 5203<*>күшi
жойылған
Мақта қалдықтары (шитi)                    5202<*>күшi жойылған

      ЕСКЕРТУ. Тiзбе толықтырылды - ҚР Үкіметінiң 1996.07.12. N 895, 1996.12.05. N 1492, Бұл толықтырулардың күшi жойылған - 
ҚР Президентiнiң 1996.12.31. N 3309 жарлығымен, Қосымша өзгертiлдi - ҚР Үкіметінiң 1997.06.12.  N 958  қаулыларымен.  

Қазақстан Республикасы      
Үкiметiнiң             
1996 жылғы 28 мамырдағы      
N 654 қаулысына         
5-қосымша             

          Жүзеге асырылған экспорттық контрактiлерге iшiнара 
           тәуелсiз инспекциясын жүзеге асыру құқығына
                 арналған тендердi өткiзудiң
                          Тәртiбi

      ЕСКЕРТУ. Қосымшаның тақырыбы мен мәтiнiне өзгерiс енгiзiлдi - 
1996.07.12. N 895 қаулысымен. 

      1. Осы тәртiп экспортталатын тауарлардың iшiнара тәуелсiз инспекциясын жүзеге асыру құқығына арналған тендердi өткiзудiң тәртiбiн регламенттеушi негiзгi құжат болып табылады.<*> 
      2. Тендер - тауарлардың iшiнара тәуелсiз инспекциясын жүзеге асырушы қазақстандық және шетелдiк ұйымдардың мүмкiндiктерiн бағалаудың конкурстық нысаны. 
      3. Жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясын ұйымдастыру жөнiндегi ведомствоаралық комиссиясы қазақстандық және шетелдiк ұйымдардың арасында тiзбесi Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң тарапынан айқындалатын экспортталатын тауарлар бойынша жөнелту алдындағы тәуелсiз инспекция жүргiзу құқығына арналған тендер өткiзедi.<*> 
      4. Тендерге қатысуға тендерге қатысушыларға ұсынылатын барлық талаптарға сәйкес келетiн кез-келген меншiк нысанындағы қазақстандық және шетелдiк ұйымдар: 
      экспорттық қызметтегi тәжiрибесi 1 жылдан кем болмаса; 
      экспортталатын тауарларға бағалық сараптама жүргiзу үшiн қазiргi заманғы ақпараттық және техникалық қамтамасыз етiлсе; 
      <*> 
       Ескерту. 4-тармақтың 4 абзацы алынып тасталды - ҚРҮ-нiң 
1996.07.12. N 895 қаулысымен. 
      5. Тендерге қатысушыларды тiркеу жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң iшiнара тәуелсiз инспекциясын ұйымдастыру жөнiндегi ведомствоаралық комиссиясында жүргiзiледi және бұқаралық ақпарат құралдарында тендер өткiзудiң шарттары, орны және тәртiбi жарияланған күннен бастап екi апта өткеннен кейiн басталады.<*> 
      6. Тендерге қатысушы ретiнде тiркеу үшiн мынадай құжаттарды: 
      конкурсқа қатысуға өтiнiш; 
      көшiрменiң белгiленген тәртiбiмен куәландырылғандығы; 
      өзгертулер мен толықтырулар енгiзiлген құрылтайшылық құжаттардың (жарғының, құрылтай шартының және құрылтай жиналысы хаттамасының); 
      ұйымды мемлекеттiң тiркеу туралы куәлiктiң; 
      ұйымның соңғы қаржы жылындағы қаржылық есебiнiң белгiленген тәртiпте расталған көшiрмелерi; 
      мынадай мәлiметтердi қамтитын анықтамалар: 
      а) ұйымның Қазақстан Республикасында және шетелде тауарларды сараптамалық бағалаумен шұғылданатын бөлiмшелерi (филиалдары), олардың экспортталатын тауарлардың iшiнара тәуелсiз инспекциясы жөнiндегi жұмыстарды жүзеге асыруға ұйымдық және техникалық әзiрлiгi туралы;<*> 
      б) қазiргi заманғы мәлiметтердi өңдеу және беру жүйесiн құруға мүмкiндiк беретiн тәжiрибе мен ресурстардың бар екендiгi, сондай-ақ мәлiметтердi өңдеудiң қолданылып жүрген және жасалынатын ведомстволық жүйесiн пайдалану мүмкiндiктерi туралы; 
      ұсынылатын қызметтердiң сипаты, олардың құны, орындалу мерзiмдерi мен есеп айырысу шарттары, кепiлдiктер мен есептiлiктер туралы ұсыну қажет. 
      7. Тендердiң нәтижелерi бойынша ол өткiзiлген күннен кейiнгi үш күннiң iшiнде жеңiмпаздарға 3 жыл мерзiмге экспортталатын тауарлардың iшiнара тәуелсiз инспекциясын жүргiзу құқығына арналған куәлiк берiледi. 
      8. Өтiнiш берушiнiң тарапынан шарт жағдайлары бұзылған жағдайларда жүзеге асырылған экспорттық контрактiлердiң тәуелсiз инспекциясын ұйымдастыру жөнiндегi ведомствоаралық комиссиясы куәлiктi жою туралы дәлелдi шешiм қабылдай алады.<*> 
      9. Экспортталатын тауарлардың iшiнара тәуелсiз инспекциясын жүргiзу процесiнде пайда болған даулар Қазақстан Республикасының заңында белгiленген тәртiпте қаралады және шешiледi.<*> 

О выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов<*> Сноска. В тексте постановления и приложений заменены слова - постановлением Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895 ~P960895.

Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 мая 1996 г. N 654. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 9 февраля 2005 г. N 124 (P050124)

<ATTR name="zg" value="О выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов <*> Сноска. В тексте постановления и приложений заменены слова - постановлением Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895 ~P960895."/>

      В соответствии с Программой действий Правительства Республики Казахстан по углублению реформ на 1996-1998 годы, в целях защиты государственных интересов во внешнеэкономической сфере, организации контроля за количеством, качеством и ценами экспортируемых товаров, предупреждения непоступления валютной выручки в республику и в связи с подготовкой вступления республики во Всемирную торговую организацию Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Ввести с 15 июля 1996 года выборочную независимую инспекцию осуществленных экспортных контрактов.
      Инспекция осуществленных экспортных контрактов проводится выборочно, по усмотрению органов, допущенных к проведению независимой инспекции.<*>
      Сноска. Пункт 1 - в редакции постановления Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895.
      Пункт 2 исключен, пункты 1-8 считать пунктами 1-7 - постановлением Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895.
      2. Образовать Межведомственную комиссию Республики Казахстан по организации выборочной независимой инспекции экспортируемых товаров в составе согласно приложению 1.
      3. Утвердить:
      Положение о Межведомственной комиссии Республики Казахстан по организации выборочной независимой инспекции экспортируемых товаров (приложение 2);
      Положение о порядке осуществления выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов (приложение 3);
      перечень товаров, экспортируемых из Республики Казахстан, по которым проводится выборочная независимая инспекция (приложение 4);
      порядок проведения тендера на право осуществления выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов (приложение 5).
      4. Межведомственной комиссии Республики Казахстан по организации выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов:
      организовать тендер на право проведения выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов;
      в срок до 30 июля 1996 года провести необходимые процедуры отбора казахстанских и иностранных претендентов и определить победителей в соответствии с условиями организации тендера;
      информировать Правительство о результатах тендера и необходимых расходах для организации выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов;
      по результатам тендера в течение пяти дней с момента проведения выдать победителям свидетельства на право проведения выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов, сроком на 1 год.<*>
      Сноска. Внесены изменения - постановлениями Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895, от 5 декабря 1996 г. N 1492 P961492_  .
      5. Таможенному комитету Республики Казахстан в месячный срок со дня опубликования настоящего постановления информировать субъектов внешнеэкономической деятельности о введении с 15 августа 1996 года системы выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов.<*>
      Сноска. В редакции постановления Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895.
      6. В случаях установления разницы между контрактной ценой и ценой, определенной в результате проведения выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов, налоговые органы Республики Казахстан по представлению таможенных органов корректируют доход налогоплательщиков на данную разницу в целях налогообложения.<*>
      Сноска. В редакции постановления Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895.
      7. Министерству финансов Республики Казахстан:
      выделить за счет резервного фонда Правительства Республики Казахстан средства для оплаты услуг по проведению выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов;
      при подготовке проекта закона о республиканском бюджете на 1997 год предусмотреть Таможенному комитету Республики Казахстан дополнительные расходы для оплаты услуг по проведению выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов.<*>
      Сноска. В абзаце третьем исключены слова - постановлением Правительства РК от 5 декабря 1996 г. N 1492.

     Премьер-Министр
  Республики Казахстан

                                    ПРИЛОЖЕНИЕ 1
                             к постановлению Правительства
                                  Республики Казахстан
                                от 28 мая 1996 г. N 654

                             С О С Т А В

            Межведомственной комиссии Республики Казахстан
           по организации выборочной независимой инспекции
                осуществленных экспортных контрактов<*>

     Сноска. Состав комиссии изменен - постановлением Правительства РК от 6 декабря 1996 г. N 1497  P961497_  .

     Дуйсенов Д.Т.            - Заместитель Премьер-Министра

                                Республики Казахстан, председатель

                                комиссии

     Шукеев У. Е.             - Министр экономики Республики

                                Казахстан, заместитель председателя

                                комиссии

                          Члены комиссии:

     Ертлесова Ж. Д.          - первый заместитель Министра экономики

                                Республики Казахстан

     Иванов В. М.             - заместитель начальника Главной

                                налоговой инспекции Министерства

                                финансов Республики Казахстан

     Кирданов В. Д.           - заместитель Председателя Таможенного

                                комитета Республики Казахстан

     Нургалиева Е. Н.         - заместитель Министра юстиции

                                Республики Казахстан

     Оспанов Х. А.            - заместитель Министра промышленности и

                                торговля Республики Казахстан

     Рысбеков М. А.           - Председатель Комитета по

                                стандартизации, метрологии и

                                сертификации Республики Казахстан

     Курмангалиев С. Ш.       - первый заместитель Председателя

                                Государственного комитета Республики

                                Казахстан по ценовой и

                                антимонопольной политике

     Савелов А. И.            - первый заместитель заведующего

                                Отделом экономической политики

                                Аппарата Правительства Республики

                                Казахстан

     Шуховцов А. И.           - заместитель Министра сельского

                                хозяйства Республики Казахстан

                                 ПРИЛОЖЕНИЕ 2
                         к постановлению Правительства
                              Республики Казахстан
                            от 28 мая 1996 г. N 654

                          П О Л О Ж Е Н И Е
           о Межведомственной комиссии Республики Казахстан
            по организации выборочной независимой инспекции
                осуществленных экспортных контрактов

      1. Межведомственная комиссия Республики Казахстан по организации выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов (далее - Комиссия) является координационным органом в области допуска казахстанских и иностранных организаций к проведению выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов, а также контроля за деятельностью указанных организаций.
      2. Комиссия в своей деятельности руководствуется законодательными и нормативными актами Республики Казахстан, а также настоящим Положением.
      3. Основными задачами Комиссии являются:
      рассмотрение документов, представленных на тендер на право проведения выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов;
      принятие решения о допуске казахстанских и иностранных организаций к проведению выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов;
      осуществление контроля за деятельностью организаций, допущенных к проведению выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов, а также принятие решений по прекращению полномочий этих организаций;
      представление в Правительство Республики Казахстан предложений по развитию на территории республики системы выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов на основе анализа за деятельностью организаций, допущенных к проведению выборочной независимой инспекции;
      рассмотрение предложений заинтересованных министерств и государственных комитетов по изменению форм отчетности и информационному обеспечению в связи с введением в Республике Казахстан системы выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов;
      представление в Правительство Республики Казахстан предложений по изменению перечня экспортируемых товаров, по которым проводится выборочная независимая инспекция.
      4. Комиссия для выполнения возложенных на нее задач имеет право:
      запрашивать от министерств, государственных комитетов, других органов исполнительной власти, а также предприятий и организаций всех форм собственности материалы и информацию по вопросам, входящим в ее компетенцию;
      привлекать при необходимости в установленном порядке экспертов и консультантов для проработки вопросов, вносимых на рассмотрение Комиссии;
      создавать рабочие группы по развитию системы выборочной независимой инспекции. Состав рабочей группы, ее руководитель утверждаются председателем Комиссии или его заместителем.
      5. Члены Комиссии принимают участие в заседаниях Комиссии без права замены.
      6. Организационно-техническое обеспечение деятельности Комиссии, включая подготовку рабочих документов, осуществляется Министерством экономики Республики Казахстан.
      7. Заседания Комиссии проводятся председателем Комиссии регулярно, но не реже одного раза в квартал. Заседание Комиссии считается правомочным, если на нем присутствует не менее двух третей ее членов.
      8. Решения Комиссии принимаются большинством голосов и оформляются протоколом, который подписывается председателем Комиссии, а при необходимости в виде проектов постановлений Правительства и распоряжений Премьер-Министра Республики Казахстан, представляемых в установленном порядке в Правительство Республики Казахстан.
      9. Порядок работы Комиссии определяется ее регламентом.

                                   ПРИЛОЖЕНИЕ 3
                            к постановлению Правительства
                                 Республики Казахстан
                                от 28 мая 1996 г. N 654

                          П О Л О Ж Е Н И Е
                 о порядке проведения выборочной независимой
                инспекции осуществленных экспортных контрактов<*>
      Сноска. Пункты 5,6,13,16 исключены; пункты 5-18 считать пунктами 5-14 - постановлением Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895.

                          I. Общие положения

      1. Настоящее Положение определяет порядок проведения выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов.
      2. Положение разработано с учетом требований законодательных и нормативных актов Республики Казахстан и обязательно для исполнения всеми экспортерами, осуществляющими внешнеторговую деятельность с зарубежными странами по перечню товаров, определенных Правительством Республики Казахстан.
      3. В Положении используются следующие основные термины и определения:
      экспортер - юридические и физические лица, от имени которых заключен контракт (договор, соглашение) на экспорт товаров из Республики Казахстан;
      импортер - юридические и физические лица - резиденты и нерезиденты Республики Казахстан, от имени которых заключен контракт (договор, соглашение) на импорт товаров из Республики Казахстан;
      ОПР - отчет по результатам независимой инспекции.<*>
      Сноска. Абзацы 4 и 6 исключены - постановлением Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895.
      4. Таможенные органы в 3-дневный срок после таможенного оформления сделки передают контракт и другие принятые от экспортера документы в органы выборочной независимой инспекции.<*>
      Сноска. Пункт 4 - в редакции постановления Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895.
      5. Сравнение органами выборочной независимой инспекции цен на экспортируемые товары с ценами в стране-импортере на идентичные или подобные товары, предложенные на импорт в то же самое время на конкурентоспособных и сравнимых условиях продажи, в соответствии с обычной торговой практикой основывается на следующем:
      а) должны применяться только цены, обеспечивающие действительную основу для сравнения, с учетом относящихся к делу экономических факторов в стране-импортере и в стране или странах, используемых для сравнения цены;
      б) не должно основываться на цене товаров, предложенных для экспорта в разные страны-импортеры, с целью навязывания самой низкой цены;
      в) должны приниматься во внимание специфические условия, а также условия контракта о продаже и обычно применяемые уточняющие факторы, относящиеся к сделке; эти факторы должны включать (но не ограничиваться этим) стадию торговой операции и объем продажи, сроки и условия поставки, оговорки о пересмотре цен, спецификации в области качества, специфические особенности дизайна, особые условия погрузки и упаковки, размер заказа, продажи за наличные, сезонные влияния, лицензионные сборы или другие платежи за интеллектуальную собственность и услуги, предоставленные в рамках контракта, если за них, согласно принятой практике, не выставляются отдельные счета; они также должны включать некоторые элементы, относящиеся к цене экспортера, такие как, например, контрактные отношения между экспортером и импортером;
      г) для целей проверки цены не должны применяться следующие элементы:
      продажная цена в стране-импортере на товары, произведенные в этой стране;
      издержки производства;
      произвольные или фиктивные цены или стоимости.
      6. Органы выборочной независимой инспекции не должны требовать от экспортеров предоставления информации, касающейся:
      а) данных о производстве запатентованных, лицензионных или закрытых процессов, по которым ожидается получение патента;
      б) неопубликованных технических данных, кроме тех, которые необходимы для подтверждения соответствия с техническими правилами или стандартами;
      в) размеров прибыли;
      г) условий контрактов между экспортерами и их поставщиками, кроме случаев, когда без этого невозможно осуществление данной инспекции. В таких случаях орган запрашивает только информацию, необходимую для этой цели.
      7. Органы выборочной независимой инспекции должны рассматривать все сведения, полученные в ходе контроля, как конфиденциальную деловую информацию в той мере, в какой эти сведения не были уже опубликованы, не были доступны третьим сторонам или каким-либо образом не стали гласными.
      8. Все претензии к органам выборочной независимой инспекции могут быть разрешены в соответствии с действующим законодательством.
      9. Товары общей контрактной стоимостью менее 3 тысяч долларов США не подлежат выборочной независимой инспекции.

             II. Механизм осуществления испекции

      10. Не позднее 3 рабочих дней с момента таможенного оформления сделки таможенные органы информируют органы выборочной независимой инспекции осуществленных экспортных контрактов о вывозе из Республики Казахстан товаров, указанных в приложении 4 к настоящему постановлению.<*>
      Сноска. В редакции постановления Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895.
      11. Органы выборочной независимой инспекции (или уполномоченный агент) в течение 10 рабочих дней осуществляют выборочную независимую инспекцию количества, соответствия уровня цен экспортируемых товаров, определяют товарный код в соответствии с действующей в Республике Казахстан гармонизированной системой описания и кодирования товаров.<*>
      Сноска. В редакции постановления Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895.
      12. По завершении инспекции органы выборочной независимой инспекции (или уполномоченный агент) передают ОПР в таможенные органы республики.<*>
      Сноска. В редакции постановления Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895.
      13. В случае несоответствия контрактной цены экспортированных товаров ценам, указанным в ОПР, таможенные органы в 2-дневный срок направляют материалы по экспортной сделке и ОПР в налоговые органы для корректировки дохода налогоплательщиков на данную разницу в целях налогообложения.<*>
      Сноска. В редакции постановления Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895.
      14. Общая процедура выборочной экспертизы не должна препятствовать производственному процессу и экспорту продукции.<*>
      Сноска. Дополнено пунктом - постановлением Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895.

                               ПРИЛОЖЕНИЕ 4
                       к постановлению Правительства
                            Республики Казахстан
                          от 28 мая 1996 г. N 654

                               Перечень
          товаров, экспортируемых из Республики Казахстан,
           по которым проводится выборочная независимая
                             инспекция<*>

     Сноска. Внесены изменения постановлениями Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895, от 5 декабря 1996 г. N 1492  P961492_  . Изменения, внесенные постановлением N 1492 отменены Указом Президента РК от 31 декабря 1996 г. N 3309. Внесены изменения постановлением Правительства РК от 12 июня 1997 г. N 958  P970958_  .     

 

ДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДД

       Наименование товаров             і       Код ТН ВЭД

ДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДДД

Сырье для производства черных и цветных   260300000, 260400000,

металлов                                  260600000-261000000

Удобрения                                 310100000-3105

Кожа из шкур крупного рогатого скота      4104

Кожа из шкур мелкого рогатого скота       4105

Ферросплавы                               7202

Прокат черных металлов                    7208-7217

Цветные металлы                           7401-740500000, 7407-7408,

                                          7501-7502, 750400000, 7601,

                                          7603-7604, 7801, 780300000,

                                          7804, 7901, 7903-790500000,

                                          8001, 800400000

Мука                                      110100

Нефть сырая                               1270900

Газ природный                             271111000

                                          271121000

                                ПРИЛОЖЕНИЕ 5
                        к постановлению Правительства
                             Республики Казахстан
                           от 28 мая 1996 г. N 654

                            П О Р Я Д О К
              проведения тендера на право осуществления
                независимой инспекции осуществленных
                 экспортных контрактов <*>
      Сноска. В названии заменены слова - постановлением Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895.

      1. Настоящий Порядок является основным документом, регламентирующим правила проведения тендера на право осуществления независимой предотгрузочной инспекции экспортируемых товаров.
      2. Тендер - конкурсная форма оценки возможностей казахстанских и иностранных организаций, осуществляющих независимую предотгрузочную инспекцию товаров.
      3. Межведомственная комиссия Республики Казахстан по организации независимой предотгрузочной инспекции экспортируемых товаров, проводит тендер между казахстанскими и иностранными организациями на право проведения независимой предотгрузочной инспекции по экспортируемым товарам, перечень которых определяется Правительством Республики Казахстан.
      4. К участию в тендере допускаются казахстанские и иностранные организации любой формы собственности, соответствующие всем требованиям, предъявляемым к участникам тендера:
      опыт экспертной деятельности не менее 1 года;
      наличие современного информационного и технического обеспечения для проведения ценовой экспертизы экспортируемых товаров;<*>
      Сноска. Абзац четвертый исключен - постановлением Правительства РК от 12 июля 1996 г. N 895.
      5. Регистрация участников тендера производится в Межведомственной комиссии Республики Казахстан по организации независимой предотгрузочной инспекции экспортируемых товаров и начинается по истечении двух недель со дня опубликования в средствах массовой информации условий, места и порядка проведения тендера.
      6. Для регистрации в качестве участников тендера необходимо представление следующих документов:
      заявки на участие в конкурсе;
      заверенных в установленном порядке копий;
      учредительных документов (устава, учредительного договора и протокола учредительного собрания) с изменениями и дополнениями;
      свидетельства о государственной регистрации организации;
      финансового отчета организации за последний финансовый год;
      справки, содержащей сведения:
      а) о наличии подразделений (филиалов) организации, занимающихся экспертной оценкой товаров в Республике Казахстан и за рубежом, состоянии их организационной и технической готовности к осуществлению работ по предотгрузочной инспекции экспортируемых товаров;
      б) о наличии опыта и ресурсов, позволяющих создать современную систему обработки и передачи данных, а также возможностях использования действующих и разрабатываемых ведомственных систем обработки данных;
      о характере предоставляемых услуг, их стоимости, сроках исполнения и условиях расчетов, гарантий и отчетности.
      7. По результатам тендера в течение трех дней с момента проведения победителям выдается свидетельство на право проведения предотгрузочной инспекции экспортируемых товаров сроком на 3 года.
      8. В случае нарушения условий договора со стороны заявителя Межведомственная комиссия Республики Казахстан по организации независимой предотгрузочной инспекции экспортируемых товаров может принять мотивированное решение об аннулировании свидетельства.
      9. Споры, возникающие в процессе проведения предотгрузочной инспекции экспортируемых товаров, рассматриваются и разрешаются в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.