Қазақстан Республикасы кеден органдарының жұмысын жетiлдiру жөнiндегi шаралар туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1996 жылғы 12 қыркүйек N 1112. Күшi жойылды - ҚРҮ-нiң 1999.03.18. N 257 қаулысымен. ~P990257

      Бiр жағынан Беларусь Республикасының, Ресей Федерациясының Үкiметтерi мен екiншi жағынан Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң арасындағы Кеден Одағы туралы келiсiмге қатысушылардың алдындағы бiрыңғай кеден саясатын қамтамасыз ету, Кеден Одағы мүшелерiнiң экономикалық мүдделерi мен iшкi нарқы жөнiндегi мiндеттемелердi қорғау Қазақстан Республикасының кеден органдарынан Кеден Одағының сыртқы шекараларын кедендiк бақылауды қамтамасыз етудi талап етедi. Осы мақсаттарға қол жеткiзу үшiн Қазақстан Республикасының кеден органдарын қажеттi материалдық-техникалық құралдармен жарақтандыру. Кеден Одағы шеңберiнде бiрыңғай ақпараттық кеңiстiк құру талап етiледi.
      1996 жылдың 7 айы iшiнде мемлекеттiк шекара арқылы өткен жүктегi 51781.44 мың тоннаны құрады, бұл 1995 жылдың тиiстi кезеңiмен салыстырғанда жүктердi есепке алмай республиканың кеден аумағы арқылы транзитпен өтетiндерде 3.45 процентке көп, шекара арқылы жеке адамдардың өтуi (579,2 мың адам) 20 процентке көбейдi. Транзиттiк жүктер халықаралық талаптарға сәйкес мiндеттi iшiнара кедендiк тексеруге жатады, ал ол кеден бөлiмшелерiнiң кәзiргi техникалық нашар жарақтануы жағдайында мүмкiн болып көрiнбейдi.
      1996 жылдың 7 айы iшiнде контрабандалық тауарлар әкелу мен әкету, статистикалық деректерге сәйкес 1995 жылдың тиiстi кезеңiмен салыстырғанда 4,7 есе өстi. Есiрткi заттар контрабандасы халықаралық жұртшылықтың негiздi алаңдаушылығын туғызуда. БҰҰ (ЮНДКП) деректерi бойынша, Қазақстан Республикасында есiрткi заттар өндiрiсi үшiн ТМД мемлекетiнiң бiр де бiрiнде жоқ қуатты шикiзат базасы бар. Тәуелсiз сарапшылардың бағалаулары бойынша, Шу алқабында өсетiн сорадан ғана 5000 тонна марихуана жасауға болады. ТМД елдерi мен алыс шет елдер "қара базарларына" есiрткi заттарды экспорттаушы болып табыла отырып. Қазақстан бұрынғы советтiк кеңiстiктегi аумағы арқылы, есiрткiлер ТМД және Батыс Европаға транзитпен тасымалданатын негiзгi республиканың бiрiне айналғаны айрықша алаңдаушылық туғызады. Өйткенi Қазақстанның шекарасы iс жүзiнде "ашық".
      Қазақстан Республикасының экономикалық мүддесiн қорғау, республиканың кеден шекарасы арқылы тауарларды заңсыз әкету мен әкелудi және кеден ережесiн бұзуды болдырмау жөнiндегi Кеден Одағы туралы мiндеттеменi орындау мақсатында, республикалық бюджетке кеден төлемдерiнiң түсуiн арттыру және кеден органдарының материалдық базаларын нығайту мақсатымен Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      1. Қазақстан Республикасының Кеден комитетi Экономика министрлiгiмен бiрлесiп бiр ай мерзiм iшiнде жеке адамдардан кеден төлемдердiң өндiрiп алу жүйесiн қайта қарасын және "Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы жеке тұлғалардың тауарлар, соның iшiнде әрi көлiк құралдарын өткiзуiнiң тәртiбi туралы" Үкiметтiң 1995 жылғы 2 қарашадағы N 1440 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1995 ж., N 34, 434-құжат) қажеттi өзгертулер енгiзсiн.
      2. Қазақстан Республикасының Кеден комитетiне Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiнiң бюджеттiк банкiнде қазынашы жұмсауға құқығы жоқ "Тапсырмалар бойынша сомалардың" ағымдағы шотын ашуға және кейiннен республикалық бюджеттiң кiрiсiне аудару арқылы, мемлекет меншiгiне айналған, тәркіленген тауарларды, көлiк құралдары мен өзге де заттарды сатудан түскен ақшаны 100 процент оған есептеуге рұқсат етiлсiн.
      3. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi республикалық бюджеттiң кiрiсiне есептелген, аталған қаражатты толық көлемiнде кеден органдарын ұстауға республикалық бюджетте көзделген жылдық бюджеттiк қаражаттар шегiнде, кеден органдарының материалдық-техникалық базасын дамытуға бағыттасын.
      4. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң жанындағы Қаржы-валюта бақылау комитетi, белгiленген тәртiппен, тәркiленген тауарларды сатудан түскен ақшаны есептеудiң толықтығын және кеден органдарының материалдық-техникалық базасын дамытуға бөлiнген қаражаттың мақсатты жұмсалуын бақылауды жүзеге асырсын.
      5. Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi Қаржы министрлiгiмен және Қазақстан Республикасы Ғылым министрлiгi - Ғылым академиясының Информатикалардың проблемалары институтымен бiрлесiп 1996 жылдың 15 қазанына дейiнгi мерзiмде Қазақстан Республикасының кеден органдарын автоматтандыру жөнiндегi жобаға 1996 жылы оларды ұстауға көзделген қаражат есебiнен тендер өткiзсiн.
      6. Қазақстан Республикасының Кеден комитетi Сыртқы iстер министрлiгiмен, Экономика министрлiгiмен және Қаржы министрлiгiмен бiрлесiп Қазақстан Республикасының Кеден комитетi мен "СЖС" фирмасының арасындағы Келiсiмдi жүзеге асыру жөнiндегi "СЖС" фирмасының жұмыс нәтижелерiне талдау жасасын, қажет болған жағдайда аталған фирмамен Келiсiм шарттарын қайта қарасын және 1996 жылдың 1 қазанына дейiнгi мерзiмде Қазақстан Республикасының Үкiметiне ұсыныс енгiзсiн.
     Қазақстан Республикасының
       Премьер-Министрi


О мерах по усовершенствованию работы таможенных органов Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 сентября 1996 г. N 1112. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 18 марта 1999 г. N 257 ~P990257.

      Выполнение обязательств перед участниками Соглашения о Таможенном Союзе между Правительствами Республики Беларусь, Российской Федерации, с одной стороны, и Правительством Республики Казахстан, с другой стороны, по обеспечению единой таможенной политики, защиты экономических интересов и внутреннего рынка членов Таможенного Союза требуют от таможенных органов Республики Казахстан обеспечения таможенного контроля за внешними границами Таможенного Союза. Для достижения этих целей требуется необходимое оснащение таможенных органов Республики Казахстан материально-техническими средствами, создание единого информационного пространства в рамках Таможенного Союза.
      За 7 месяцев 1996 года грузопоток через государственную границу составил 51781,44 тыс. тонн, что на 3,45 процента больше, чем за соответствующий период 1995 года, без учета грузов, проходящих транзитом через таможенную территорию республики, на 20 процентов увеличился пропуск физических лиц через границу (579,2 тыс. человек). В соответствии с международными требованиями транзитные грузы подлежат обязательному выборочному таможенному досмотру, что при низкой технической оснащенности таможенных подразделений в настоящее время не представляется возможным.
      Согласно статистическим данным, ввоз и вывоз контрабандных товаров за 7 месяцев 1996 года по сравнению с соответствующим периодом 1995 года возрос в 4,7 раза. Контрабанда наркотических веществ вызывает обоснованное беспокойство международной общественности. По данным ООН (ЮНДКП), Республика Казахстан, как ни одно государство СНГ, располагает мощной сырьевой базой для производства наркотиков. По оценкам независимых экспертов, только из конопли, произрастающей в Шуйской долине, можно изготовить до 5000 тонн марихуаны. Особую тревогу вызывает то, что, являясь экспортером наркотических средств на "черный рынок" стран СНГ и дальнего зарубежья, Казахстан стал одной из основных республик постсоветского пространства, через территорию которого наркотики перевозятся транзитом в страны СНГ и Западной Европы, так как границы Казахстана практически "прозрачны". Большое количество опиума, героина, каннабиса доставляется транзитом через территорию Республики Казахстан из стран "Золотого треугольника" и "Золотого полумесяца" в страны СНГ, Германию, Грецию, Норвегию, Австрию и т.д. Вследствие активизации внешнеэкономической деятельности, увеличения товарооборота у наркодельцов появились обширные возможности скрывать наркотики среди коммерческих грузов.
      В целях защиты экономических интересов Республики Казахстан, выполнения обязательств Соглашения о Таможенном Союзе по пресечению незаконного вывоза и ввоза товаров через таможенную границу республики и нарушений таможенных правил, с целью увеличения поступлений в республиканским бюджет таможенных платежей и укрепления материальном базы таможенных органов Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Таможенному комитету совместно с Министерством экономики Республики Казахстан в месячный срок пересмотреть систему взимания таможенных платежей с физических лиц и внести необходимые изменения в постановление Правительства от 2 ноября 1995 г. N 1440 P951440_ "О порядке перемещения физическими лицами через таможенную границу Республики Казахстан товаров, в том числе и транспортных средств" (САПП Республики Казахстан 1995 г., N 34, ст. 434).
      2. Разрешить Таможенному комитету Республики Казахстан открытие текущего счета "Суммы по поручениям" в государственном Бюджетном банке Республики Казахстан без права расходования и зачислять на него 100 процентов выручки от реализации конфискованных товаров, транспортных средств и иных предметов, обращенных в собственность государства, с последующим перечислением в доход республиканского бюджета.
      3. Министерству финансов Республики Казахстан зачисленные в доход республиканского бюджета указанные средства направлять в полном объеме на развитие материально-техническом базы таможенных органов в пределах годовых бюджетных ассигнований, предусмотренных в республиканском бюджете на содержание таможенных органов.
      4. Комитету финансово-валютного контроля при Министерстве финансов Республики Казахстан осуществлять в установленном порядке контроль за полнотой зачисления выручки от реализации конфискованных товаров и целевым использованием средств, выделяемых на развитие материально-технической базы таможенных органов.
      5. Министерству экономики совместно с Министерством финансов и Институтом проблем информатики Министерства науки - Академии наук Республики Казахстан провести в срок до 15 октября 1996 года тендер на проект по автоматизации таможенных органов Республики Казахстан за счет средств, предусмотренных на их содержание в 1996 году.
      6. Таможенному комитету совместно с Министерством иностранных дел, Министерством экономики и Министерством финансов Республики Казахстан проанализировать результаты работы фирмы "СЖС" по реализации Соглашения между Таможенным комитетом Республики Казахстан и фирмой "СЖС", при необходимости пересмотреть условия Соглашения с названной фирмой и в срок до 1 октября 1996 года внести предложение в Правительство Республики Казахстан.
     Премьер-Министр
  Республики Казахстан