Қазақстан Республикасының жер қойнауын мемлекеттiк сараптау туралы ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1996 жылғы 18 қазандағы N 1288 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 8 ақпандағы № 87 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2011.02.08 № 87 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      Ескерту. Тақырыбына өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.09.29. N  968 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан  қараңыз) қаулысымен.

      "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Қазақстан Республикасының 1996 жылғы 27 қаңтардағы  Заңын жүзеге асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi: Z100291 қараңыз
     Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасының жер қойнауын мемлекеттiк сараптау туралы ережесі бекiтiлсiн.
      Ескерту. Кіріспеге өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.09.29. N  968 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан  қараңыз) қаулысымен.

         Қазақстан Республикасының
     Премьер-министрi 

Қазақстан Республикасы     
Үкiметiнiң             
1996 жылғы 18 қазандағы     
N 1288 қаулысымен        
Бекiтiлген             

Қазақстан Республикасының жер қойнауын
мемлекеттiк сараптау
ЕРЕЖЕСІ

       Ескерту. Тақырыбына өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.09.29. N  968 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан  қараңыз) қаулысымен.

         1. Жер қойнауының мемлекеттiк сараптамасы - пайдалы қазба қорлары туралы, сондай-ақ жер қойнауын пайдалану кезiнде оларды қолдану мүмкiндiгiне арналған жер қойнауының басқа қасиеттерi туралы ақпараттың кешендi сараптамасы. 
      2. Барланған кен орнының пайдалы қазба қорлары мемлекеттiк сараптауға жатады, бұл жер қойнауын тиiмдi және кешендi түрде пайдалану, пайдалануға берілген жер қойнауларын пайдаланғаны үшiн төлем құны мен жер қойнауы учаскелерiнiң шекарасын белгiлеу үшiн жағдайлар жасау мақсатында жүргiзiледi. 
      3. Жер қойнауын пайдалану құқығы пайдалы қазба қорлары мемлекеттiк сараптамадан өткiзiлгеннен кейiн берiледi. Барланған пайдалы қазба қорларын әзiрлеудiң экономикалық тиiмдiлiгi туралы мемлекеттiк сараптама қорытындысы оларды мемлекеттiк балансқа қою үшiн негiз болып табылады. 
      4. Мемлекеттiк сараптамаға өндiруге байланысты емес, жер асты ғимараттарын салу және пайдалануға жарамды жер қойнауының учаскелерi туралы геологиялық ақпарат жатады. Жер қойнауының мұндай учаскелерiн жер қойнауын пайдалануға беруге геологиялық ақпаратқа мемлекеттiк сараптау жүргiзгеннен кейiн ғана рұқсат етiледi. 
      5.  (алынып тасталды)
       Ескерту. 5-тармақ алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2005.09.29. N  968 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан  қараңыз) қаулысымен.
        6. Жер қойнауын мемлекеттiк сараптаудың негiзгi мақсаты пайдалы қазбалар қоры және жер қойнауының қасиеттерi туралы ақпараттар бар материалдарды, оларды тиiмдi пайдалану үшiн талдау және бағалау болып табылады. 
      7. Өзiнiң басты мiндетiне сәйкес жер қойнауының мемлекеттiк сараптамасы: 
      пайдалы қазба қорларының көлемi, сапасы, құрамы, технологиялық және өзге де қасиеттерi туралы, сондай-ақ жер қойнауының өзге де ерекшелiктерi туралы мәлiметтердiң сенiмдiлiгiн; 
      геологиялық кен-техникалық, гидрогеологиялық, инженерлiк-геологиялық, экологиялық (мемлекеттiк экологиялық сараптаманың оңды қорытындысына сәйкес), техникалық-экономикалық және пайдалы қазбаларды өндiрудiң шарттары мен өндiруге байланысты емес мақсаттарда жер қойнауының учаскелерiн пайдалану жөнiндегi өзге де мәлiметтердiң толықтығы мен сенiмдiлiгiн; 
      әзiрлеудiң экономикалық тиiмдiлiгiнiң техникалық-экономикалық негiздемесiн, пайдалы қазбалар шығарудың коэффициенттерiн, минералдық-шикiзат базасын кеңейту жөнiндегi қорытындылар мен ұсыныстарды, қорлар мен жер қойнауы учаскелерiнiң пайдалануға дайындық дәрежесiн; 
      жер қойнауын геологиялық зерделеу және бағалау бойынша iздеу, барлау, тәжiрибе-пайдалану және өзге де жұмыстардың нәтижесi мен сапасын бағалайды. 
      8. Геологиялық сараптама геологиялық зерделеудiң және жер қойнауын игерудiң кез келген сатысында мемлекеттiк сараптамаға берiлетiн геологиялық материалдар пайдалы қазба қорларының саны мен сапасына немесе жер қойнауын пайдалану шарттарына әсер ететiн жер қойнауының қасиеттерiне объективтi баға беруге мүмкiндiк бередi деген шартпен жүргiзiледi. 
      9. Жер қойнауын мемлекеттік сараптауды Пайдалы қазбалар қорлары жөнiндегi мемлекеттiк комиссия (бұдан әрі - ҚМК) жүзеге асырады.
       Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2005.09.29. N  968 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан  қараңыз) қаулысымен.
      9-1. Жер қойнауын пайдалануға құқығы бар жеке немесе заңды тұлға жер қойнауын геологиялық зерделеу және игеру бойынша орындалған жұмыстар туралы материалдарды есеп нысанында ҚМК-ның қарауына ұсынады.
       Ескерту. 9-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2005.09.29. N  968 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан  қараңыз) қаулысымен.
      9-2. Сараптама тәуелсiз сарапшылар мен сарапшы топтар тартыла отырып, материалдар ҚМК-ға ұсынылған сәттен бастап үш айға дейiнгi мерзiмде жүргiзіледi.
       Ескерту. 9-2-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2005.09.29. N  968 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан  қараңыз) қаулысымен.
      9-3. Егер ҚМК терiс қорытынды берген жағдайда жер қойнауын пайдаланушының ҚМК-нің хаттамасында жазылған ескертулер мен ұсынымдарды ескере отырып, оларды қайта өңдеу шартымен, материалдарды қайталама сараптамаға беруге құқығы бap.
       Ескерту. 9-3-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2005.09.29. N  968 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан  қараңыз) қаулысымен.
         10. Пайдалы қазбалар кен орындарын зерделеудi және игерудi жеделдету мақсатында әлеуметтi коммерциялық объектiнiң қорларын жедел санау материалдарына алдын-ала сараптама жүргiзуге рұқсат етiледi. Дұрыс баға жағдайында пайдалы қазбалар қорлары мемлекеттiк балансқа қойылады және жер қойнауын пайдаланушы барлау процесiнде сараптамаға кейiннен қорытынды есеп беру шартында объектiге тәжiрибелiк (сынақтық) пайдалануды жүргiзуге құқық алады. 
      11. Сараптамаға берiлетiн геологиялық, сонымен қатар пайдалы қазба қорлары туралы ақпараттарға қойылатын талаптарды геология және жер қойнауын пайдалану жөнiндегi өкiлеттi орган белгiлейдi. 
       Ескерту. 11-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.09.29. N  968 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан  қараңыз) қаулысымен.
      12. Жер қойнауының мемлекеттiк сараптамасының нәтижелерi ПҚМК  хаттамаларымен ресiмделедi, онда пайдалы қазба қорларын бекiту туралы, қорларды санаттар бойынша бөлу, қатты пайдалы қазбалардың көлемi мен оны тәжiрибелiк пайдалану мерзiмi пайдалы қазбалар мен компоненттердi шығару коэффициентi, пайдалы қазба қорларын есептен шығару, жер қойнауы туралы ақпаратты өнеркәсiптiк ғылыми және басқа мақсаттарда қолдану мүмкiндiгi туралы мәлiметтер көрсетiледi.
       Ескерту. 12-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2005.09.29. N  968 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан  қараңыз) қаулысымен.
 

Об утверждении Правил государственной экспертизы недр Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 18 октября 1996 года N 1288. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2011 года N 87

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 08.02.2011 N 87 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).

      Сноска. В заголовок, преамбулу и текст постановления внесены изменения - постановлением Правительства РК от 29 сентября 2005 г. N 968 .

      В целях реализации Закона Республики Казахстан от 27 января 1996 года "О недрах и недропользовании" Правительство Республики Казахстан постановляет: см.Z100291
      Утвердить прилагаемые Правила государственной экспертизы недр Республики Казахстан.

     Премьер-Министр
   Республики Казахстан

                                            УТВЕРЖДЕНЫ
                                   постановлением Правительства
                                       Республики Казахстан
                                   от 18 октября 1996 г. N 1288

      Правила
государственной экспертизы недр
Республики Казахстан <*>

      Сноска. В заголовок внесены изменения, в тексте слово "Утверждено" заменено словом "Утверждены" - постановлением Правительства РК от 29 сентября 2005 г. N 968 .

      1. Государственная экспертиза недр - комплексная экспертиза информации о запасах полезных ископаемых, а также о других свойствах недр на возможность их применения при недропользовании.
      2. Запасы полезных ископаемых разведанных месторождений подлежат государственной экспертизе в целях создания условий для рационального и комплексного использования недр, определения платы за пользование недрами и границ участков недр, предоставляемых в недропользование.
      3. Предоставление права недропользования разрешается после проведения государственной экспертизы запасов полезных ископаемых. Заключение государственной экспертизы об экономической эффективности разработки разведанных запасов полезных ископаемых является основанием для их постановки на государственный баланс.
      4. Государственной экспертизе подлежит геологическая информация об участках недр, пригодных для строительства и эксплуатации подземных сооружений, не связанных с добычей. Предоставление таких участков недр в недропользование разрешается только после проведения государственной экспертизы геологической информации.
      5. (Пункт 5 исключен - постановлением Правительства РК от 29 сентября 2005 г. N 968)
      6. Основной задачей государственной экспертизы недр являются анализ и оценка материалов, содержащих информацию о запасах полезных ископаемых и свойствах участков недр, для их рационального использования.
      7. В соответствии с основной задачей государственная экспертиза недр оценивает:
      достоверность данных о количестве, качестве, составе, технологических и иных свойствах запасов полезных ископаемых, а также иных особенностей недр;
      полноту и достоверность геологических, горнотехнических, гидрогеологических, инженерно-геологических, экологических (на основе положительного заключения государственной экологической экспертизы), технико-экономических и иных данных по условиям добычи полезных ископаемых и использования участков недр в целях, не связанных с добычей;
      технико-экономические обоснования экономической эффективности разработки, коэффициента извлечения полезных ископаемых, выводы и предложения по расширению минерально-сырьевой базы, степень подготовленности запасов и участков недр для использования;
      результаты и качество поисковых, разведочных, опытно-эксплуатационных и иных работ по геологическому изучению и оценке недр.
      8. Государственная экспертиза проводится на любой стадии геологического изучения и освоения недр при условии, что представляемые на государственную экспертизу геологические материалы позволяют дать объективную оценку количества и качества запасов полезных ископаемых или свойств недр, влияющих на условия недропользования.
      9. Государственная экспертиза недр осуществляется Государственной комиссией по запасам полезных ископаемых (далее - ГКЗ). <*>
      Сноска. Пункт 9 - в редакции постановления Правительства РК от 29 сентября 2005 г. N 968 .

      9-1. Физическое или юридическое лицо, обладающее правом недропользования, представляет на рассмотрение ГКЗ материалы в форме отчета о выполненных работах по геологическому изучению и освоению недр. <*>
      Сноска. Дополнено пунктом 9-1 - постановлением Правительства РК от 29 сентября 2005 г. N 968 .

      9-2. Экспертиза проводится в срок до трех месяцев с момента представления материалов в ГКЗ с привлечением независимых экспертов и экспертных групп. <*>
      Сноска. Дополнено пунктом 9-2 - постановлением Правительства РК от 29 сентября 2005 г. N 968 .

      9-3. В случае, если ГКЗ дает отрицательное заключение, недропользователь вправе представить материалы на повторную экспертизу при условии их переработки с учетом замечаний и рекомендаций, изложенных в протоколе ГКЗ. <*>
      Сноска. Дополнено пунктом 9-3 - постановлением Правительства РК от 29 сентября 2005 г. N 968 .
      1О. В целях ускорения изучения и освоения месторождений полезных ископаемых допускается производство предварительной экспертизы материалов оперативного подсчета запасов потенциально коммерческого объекта. При положительной оценке запасы полезных ископаемых ставятся на государственный баланс и недропользователь получает право на производство опытной (пробной) эксплуатации объекта в процессе разведки на условиях последующего представления итогового отчета на экспертизу.
      11. Требования к геологической информации, включая информацию о запасах полезных ископаемых, представляемых на экспертизу, устанавливаются уполномоченным органом по геологии и использованию недр. <*>
      Сноска. В пункт 11 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 29 сентября 2005 г. N 968 .
      12. Результаты государственной экспертизы недр оформляются протоколом ГКЗ, в котором отражаются данные об утверждении запасов полезных ископаемых, о распределении запасов по категориям, объемах и сроках опытной эксплуатации твердых полезных ископаемых,  коэффициентах извлечения полезных ископаемых и компонентов, списании запасов полезных ископаемых, возможности применения информации о недрах в промышленных, научных и иных целях. <*>
      Сноска. В пункт 12 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 29 сентября 2005 г. N 968 .