Қазақстан Республикасының Экология және Биоресурстар министрлiгi жөнiндегi ереженi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1996 жылғы 14 қараша N 1385. Күшi жойылды - ҚРҮ-нiң 1997.05.23. N 876 қаулысымен. ~P970876

      "Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органдарының құрылымдарын жетiлдiру туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 жылғы 19 қазандағы N 2541 U952541_ Жарлығы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1995 ж., N 33, 409-бап) негiзiнде Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      1. Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгi жөнiндегi қоса берiлiп отырған Ереже бекiтiлсiн.
      2. Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгi және оның құрылымдық бөлiмшелерi қызметтерiн қаржыландыру және материалдық-техникалық қамтамасыз ету орталық атқарушы органдарды ұстауға республикалық бюджетте көзделген қаржы есебiнен жүзеге асырылады деп белгiленсiн.
      3. Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгiнiң Биологиялық ресурстарды қорғау, ұдайы өсiру және пайдалану жөнiндегi бас басқармасы заңды ұйым құқығы бар жануарлар дүниесiн қорғау жөнiндегi арнайы уәкiлеттi мемлекеттiк басқару органы болып табылады деп белгiленсiн.
      4. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк мүлiктi басқару жөнiндегi мемлекеттiк комитетi Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгiне ведомствоға қарасты ұйымдардың мемлекеттiк мүлiктi иелену, пайдалану және басқару құқығын иелiк ету құқынсыз бере алады.
      5. Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгi Әдiлет министрлiгiмен бiрлесе отырып, үш айлық мерзiмде Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмдерiн осы қаулыға сәйкес келтiру жөнiнде Қазақстан Республикасының Үкiметiне ұсыныс енгiзсiн.
      6. Қазақстан Республикасының министрлiктерi, мемлекеттiк комитеттерi және өзге де атқарушы органдар екi ай мерзiм iшiнде осы қаулыға қайшы келетiн ведомстволық нормативтiк актiлердi қайта қарасын және күшiн жойсын.
      7. Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгi және оның жергiлiктi органдары нормативтiк актiлердi әзiрлегенге дейiн өз қызметтерiнде, егер олар қолданылып жүрген заңдарға қайшы келмесе, Қазақстан Республикасының аумағында бұрын

 

қолданылып жүрген нұсқаушылық-әдiстемелiк, нормативтi-техникалық және

өзге құжаттарды басшылыққа алады.

     8. Қазақстан Республикасының кейбiр шешiмдерi қоса берiлiп

отырған тiзбеге сәйкес күшiн жойған деп танылсын.


     Қазақстан Республикасының

       Премьер-Министрi

                                       Қазақстан Республикасы

                                           Үкiметiнiң

                                      1996 жылғы 14 қарашадағы

                                          N 1385 қаулысымен

                                             БЕКIТIЛГЕН


            Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар

                         министрлiгi жөнiндегi

                               ЕРЕЖЕ


     1. Жалпы ережелер



 
       1. Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгi Қазақстан Республикасының аумағындағы қоршаған табиғи ортаны қорғау, табиғи ресурстарды пайдалануды бақылауға мемлекеттiк ведомстволық басшылық ететiн орталық атқарушы орган болып табылады.
      2. Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгi өз құрамына кiретiн облыстардың, қалалардың және аудандардың бөлiмшелерiмен, сондай-ақ осы Ереженiң қосымшасына сәйкес ұйымдармен бiрлесiп Қазақстан Республикасы аумағындағы қоршаған табиғи ортаны қорғау, табиғи ресурстарды пайдалану үшiн бақылаудың бiрыңғай мемлекеттiк басқару жүйесiн құрайды.
      3. Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгiнiң, оның құрылымдық бөлiмшелерiн, ұйымдарын, "Казмеханобр" қолданбалы экология мемлекеттiк ғылыми-өндiрiстiк бiрлестiгiнен, "Атамекен", "Экологиялық курьер" газет редакцияларынан, Кiшiгiрiм кемелер жөнiндегi мемлекеттiк инспекциялардан басқа, орталық аппаратын ұстау, сондай-ақ орталықтандырылған шараларды жүргiзу Қазақстан Республикасында қолданылып жүрген заңдарға сәйкес республикалық бюджеттен және өзге қаржыландыру көздерiнен жүзеге асырылады.
      4. Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгi өз қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Президенттiң актiлерiн, Қазақстан Республикасы Парламентi мен Үкiметiнiң қаулыларын, сондай-ақ осы Ереженi басшылыққа алады.
      5. Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгiнiң және оның аумақтық органдарының өз құзыры шегiнде қабылдаған шешiмдерi Қазақстан Республикасының барлық министрлiктерi, мемлекеттiк комитеттерi және өзге орталық атқарушы органдары, ұйымдары үшiн, ведомстволық бағыныстылығына және меншiк нысанына қарамастан орындауға мiндеттi болып табылады.
 
      2. Негiзгi мiндеттерi
 
      6. Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлiгiнiң негiзгi мiндеттерi мыналар:
      қоршаған табиғи ортаны қорғау және табиғат ресурстарын пайдалану саласында бiрыңғай мемлекеттiк саясат жасау;
      Қазақстан Республикасының экологиялық заң талаптарын, қоршаған табиғи ортаны қорғау және табиғат ресурстарын сақтау саласында Қазақстан Республикасы бекiткен халықаралық келiсiмдер мен конференцияларды сақтауына мемлекеттiк бақылауды ұйымдастыру және жүзеге асыру;
      табиғат пайдаланудың экономикалық механизмiн әзiрлеп, жетiлдiру;
      экологиялық бiлiмдердi таратып, экологиялық мәдениет деңгейiн арттыру жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастыру болып табылады.
 
      3. Функциялары
 
      7. Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгi өзiне жүктелген мiндеттерге сәйкес:
      қоршаған табиғи орта және табиғат ресурстарын пайдалану саласындағы мемлекеттiк саясатты қалыптастырады;
      қоршаған табиғи ортаны қорғау, табиғат қорғау схемасы, басқа да мемлекеттiк, аумақтық-экологиялық бағдарламалар жөнiндегi ұлттық iс-қимыл жоспарын әзiрлеп, оның орындалу барысына бақылау жасайды;
      мемлекеттiк бақылауды мына бөлiктерде:
      а) мемлекеттiк кадастрды жүргiзудiң және қоршаған табиғи ортаны қорғау және табиғат ресурстарын пайдалану саласында есепке алудың дұрыстығы;
      б) жердi қорғау бойынша шаралар кешенiн орындау;
      в) су ресурстарын ластаудың алдын алу жөнiндегi талаптарды сақтау;
      г) су шаруашылық жүйелерiн және су қоймаларын, iрi гидротораптарды пайдаланудың ережелерiн орындау;
      д) өсiмдiк ресурстарын қорғау мен пайдалану;
      е) жануарлар дүниесiн қорғау, ұдайы өсiру және пайдалану;
      ж) балық қорларын қорғау және балық шаруашылығын реттеу;
      з) ластану көздерiнен, оның iшiнде жылжымалы, қалдықтарды шығару;
      и) судың ауаның, топырақтың ластануына талдамалы бақылау;
      к) радиоактивтi ластанудың алдын алу;
      л) өндiрiстiк қалдықтарды пайдалану, сақтау, тасымалдау, орналастыру және тұтыну, уытты материалдарды, заттар мен қауiптi қалдықтарды шекара арқылы тасымалдау;
      м) жер қойнауын барлау, пайдалануға беру және жер қойнауын пайдаланудың өзге де түрлерi;
      н) пестицидтердi, минералдық тыңайтқыштарды, басқа да химиялық заттар мен биологиялық құралдарды қолдану, сақтау, тасымалдау және кәдеге жарату нормалары мен ережелерi;
      о) табиғат қорғау мақсаттарына табиғат қорғау және табиғат қаржысын игеру;
      п) ерекше қорғалатын табиғат аумақтары мен объектiлерiнде табиғат қорғау және ғылыми қызметтi;
      р) халықаралық конференциялар мен келiсiмдердiң талаптарын орындау;
      с) республиканың өзендерiнде, су қоймаларында, басқа да су айдындарында және iшкi теңiз суларында Кiшiгiрiм кемелердi дұрыс пайдалануға бақылау жасау және осы кемелердiң қауiпсiз жүзуiн қамтамасыз ету, су айдындарында тәртiп орнату, сондай-ақ қоршаған табиғи ортаны қорғау бөлiгiнде ұйымдастыруды және жүзеге асырады;
      қоршаған табиғи ортаны қорғау жөнiндегi (экологиялық аудиттi), оның iшiнде жекешелендiру объектiлерi бойынша, талаптарды нормативтi-әдiстемелiк жағынан қамтамасыз етедi, сондай-ақ мемлекеттiк экологиялық сараптаманы:
      а) жоспарлау, жоспарлау алдындағы және жобалау алдындағы құжаттамалардың, болжамдар жобаларының, экологиялық және өзге бағдарламалардың, қызметтiң негiзгi бағыттары тұжырымдамаларының, инвестициялық және жекешелендiру жобаларының, экологиялық қауiпсiздiк шартына сәйкес олардың пәнiне өндiргiш күштердi дамыту мен орналастырудың барлық түрлерiн;
      б) су, орман, жер, өзге де табиғи ресурстарды қорғаудың кешендi схемасы мен оны қорғауды;
      в) учаскелердi, аумақтарды және объектiлердi кешендi экологиялық зерттеу материалдарын;
      г) аумақтардың учаскелерiн салу (дамыту), арнайы экономикалық аймақтардың және табиғат пайдаланудың ерекше режимi бар немесе шаруашылық қызмет жүргiзу аумақтарының бос жоспарларының жобаларын;
      д) кәсiпорындарды, объектiлердi және кешендердi, үйлер мен ғимараттарды, өсiмдiк және жануарлар дүниесiнiң биологиялық негiздемесiн және олардың ресурстарын пайдалануға қайта орналастыруға, салуға, қайта құруға, дамытуға және техникамен қайта жарақтандыруға, таратуға техникалық-экономикалық негiздемелердi (есеп айырысуларды) және жобаларды;
      е) шаруашылық және өзге қызметтi жүзеге асырған кезде экологиялық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету (оның iшiнде радиациялық), қоршаған табиғи ортаны қорғау саласындағы қатынастарды реттейтiн нормативтiк-техникалық құжаттамалардың жобасын;
      ж) табиғат ресурстарын алуға және пайдалануға және қоршаған табиғи ортаны ластауға рұқсатқа негiз беретiн құжаттарды;
      з) жаңа техникаға, технологияларға, материалдар мен заттарға, оның iшiнде шет елден сатып алынатын заттарға, қойылатын экологиялық талаптарға негiз беретiн құжаттарды;
      и) шаруашылық қызметтiң немесе өзге жағдайлардың нәтижесiнде пайда болатын аймақтағы экологиялық жағдайды зерттеу материалдарын;
      к) қоршаған табиғи ортаның және экожүйенiң жай-күйiне жұмыс iстеп тұрған кәсiпорындардың ықпал етуi жөнiндегi құжаттарды жүзеге асырады;
      ерекше қорғалатын табиғи аумақтар мен объектiлер жүйесiнiң қызметiн үйлестiредi, жаңа табиғат резерваттарын жасау жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастырады;
      Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгiнiң жүйесiндегi ерекше қорғалатын табиғат аумақтары мен объектiлерiн басқарады.
      Мемлекеттiк экологиялық мониторинг пен республикалық экологиялық-ақпараттық жүйенi дамыту және жетiлдiру жөнiндегi жұмысты үйлестiредi, Қазақстан Республикасындағы экологиялық жағдай және табиғи ресурстардың жай-күйi туралы деректердi қамтитын бiрегей мемлекеттiк банк құрады;
      өз құзыры шегiнде халықаралық экологиялық ұйымдармен, шет елдiк заңды ұйымдармен өзара iс-қимылды ұйымдастырады және жүзеге асырады, Қазақстан Республикасы қабылдаған келiсiмдер мен конвенциялар, басқа да экологиялық бағдарламалар мен жобаларды орындау бойынша мемлекетаралық ынтымақтастыққа қатысады;
      табиғат пайдаланудың экономикалық механизмiн әзiрлеп, жетiлдiредi, қоршаған табиғи ортаны қорғауды басқарудың нарықтық элементтерiн енгiзудi қамтамасыз етедi;
      қоршаған табиғи ортаны қорғау және табиғат ресурстарын пайдалану саласындағы құқықтық және нормативтiк-әдiстемелiк құжаттарды әзiрлеу және жетiлдiру жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастырып, жүзеге асырады;
      қоршаған табиғи ортаны қорғау және табиғат ресурстарын пайдалану мәселелерi жөнiндегi Қазақстан Республикасының мемлекеттiк бағдарламалары мен болжамдарының жобаларына ұсыныстар әзiрлейдi;
      орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың мемлекеттiк экологиялық бақылау қызметiнiң жұмысына мемлекеттiк бақылауды жүзеге асырады және үйлестiредi, қоршаған табиғи ортаны қорғау саласындағы қоғамдық ұйымдармен өзара iс-әрекет етедi;
      қоршаған табиғи орта жай-күйi және табиғат қорғаудағы атқарылған жұмыстар туралы жыл сайын баяндама әзiрлеудi жүзеге асырады;
      экологиялық бiлiмдердi таратуды ұйымдастырады, экологиялық проблемаларды шешуге жұртшылықты қатыстыруға жәрдемдеседi;
      Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгi жүйесiнiң қызметкерлерi бiлiктiлiгiн арттырады, iркiлiссiз экологиялық бiлiм жүйесiн дамытуға жәрдемдеседi.
 
      4. Құқығы
 
      Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлiгiнiң мыналарға:
      министрлiктерден, мемлекеттiк комитеттерден және басқа да орталық және жергiлiктi атқарушы органдар мен ұйымдардан, сондай-ақ лауазымды адамдардан қоршаған табиғи орта мен табиғат ресурстарын пайдалану мәселелерi бойынша мемлекеттiк экологиялық саясатты жүзеге асыру үшiн қажеттi ақпараттарды алуға;
      министрлiктердiң, мемлекеттiк комитеттердiң, өзге де орталық атқарушы органдардың және ұйымдардың басшыларын табиғат қорғау заңдарының талаптарын олардың сақтауы мәселелерi бойынша тыңдауға, Қазақстан Республикасының Ұлттық статистика агенттiгiмен келiсiм бойынша қоршаған табиғи ортаны қорғау мен табиғат ресурстарын пайдалану саласындағы есепке алу мен есеп берудiң мемлекеттiк жүйесiнiң тәртiбi мен қойылатын талапты белгiлеуге;
      өз құзыры шеңберiнде жауапты адамдарды табиғат қорғауға жауапкершiлiкке тарту жөнiндегі шаралар қолдануға, әкiмшiлiк жауапкершiлiк туралы iстi қарауға;
      шаруашылық және өзге қызметтi, оның iшiнде жобалауды, салуды, қайта құруды, iске қосуды шектеуге, тоқтата тұруға, тыйым салуға, сондай-ақ табиғат қорғаудың белгiленген талаптарын орындамаған құрылыстар немесе пайдалануға берiлетiн объектiлердi қаржыландыруға;
      мемлекеттiң атынан табиғат қорғаудың бұзылған заңдары жөнiнде сот дауларында талап қоюға және талап қойылған шағым жазуға;
      қоршаған табиғи ортаны (жер қойнауынан басқа) үйiндiлермен, қалдықтармен төгiндiлердi орналастырумен ластауға, сондай-ақ биологиялық ресурстарды пайдалануға (ормандық және аңшылықтан басқа) рұқсат беруге және оны жоюға;
      мүдделi министрлiктерге, мемлекеттiк комитеттерге және өзге де орталық және жергiлiктi атқарушы органдарға арнайы су пайдалануға рұқсат беруге, Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiткен тiзбе бойынша Қазақстан Республикасына экологиялық қауiптi заттарды әкелуге және жекелеген табиғат ресурстарын әкетуге;
      өз құзыры шегiнде лауазымды адамдар, заңды ұйымдар мен жеке адамдар үшiн, оның iшiнде қоршаған табиғи ортаны қорғау және табиғат ресурстарын пайдалану мәселелерi бойынша шет ел азаматтары үшiн орындауға мiндеттi болып табылатын нормативтi-әдiстемелiк құжаттамаларды, нұсқаулар мен ережелердi әзiрлеп, бекiтуге;
      жұмыс топтары мен комиссияларын құруға, мемлекеттiк экологиялық саясатты жүзеге асыру және табиғат қорғау заңдарының талаптарын орындауға бақылау жасауды iске асыру мақсатында мамандандырылған өндiрiстiк, ақпараттық, талдау, сараптамалық және басқа ұйымдарды қайта құру немесе жою жөнiнде ұсыныс енгiзуге;
      республикалық және жергiлiктi бюджет қаржысы, шет ел инвестициялары мен кепiлдiктерi есебiне қаржыландырылатын қоршаған табиғи ортаны қорғау саласындағы кешендi сипаттағы ғылыми-зерттеу, жобалау-iздестiру және басқа жұмыстарға мемлекеттiк тапсырысшы болуға;
      мемлекеттiк кәсiпорындарды, ұйымдарды және лабораторияларды табиғат пайдаланушылардың жеке қаржысы есебiнен авариялық жағдай пайда болған жағдайда тексеру және сараптама жүргiзу үшiн тартуға;
      Республикалық қоршаған табиғи қорғау қорының қаржысын белгiленген тәртiппен қалыптастыруға және жұмсауға, қоршаған табиғи ортаны қорғаудың жергiлiктi қоры қаржысын, табиғат қорғау мақсатына республикалық және жергiлiктi бюджеттен бөлiнетiн басқа да қаржыны мақсатты пайдалануға бақылау жасауға құқығы бар.
      9. Тiкелей мемлекеттiк экологиялық бақылауды жүзеге асырушы Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгi жүйесiнiң қызметкерлерi Қазақстан Республикасының заңдарымен белгiленген тәртiппен айырым белгiлерi және бiрегей үлгiдегi қызметтiк куәлiгiмен қоса пiшiмдi киiм-кешекпен қамтамасыз етiледi.
 
      5. Жұмысты ұйымдастыру
 
      10. Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлiгiн Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң ұсынуы бойынша Конституцияға сәйкес Қазақстан Республикасының Президентi тағайындайтын Министр басқарады.
      11. Министр:
      өз құзыры шегiнде Қазақстан Республикасының мүддесiн халықаралық деңгейде ұсынады, белгiленген тәртiппен қоршаған табиғи ортаны қорғау және табиғат ресурстарын пайдалану мәселелерi бойынша халықаралық шарттарға қол қояды;
      Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлiгiнiң қызметiне басшылық жасайды және өзiне жүктелген мiндеттерге дербес жауапты болады.
      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қарауына республикалық бюджеттi қалыптастыру, сондай-ақ қоршаған табиғи ортаны қорғау мен табиғат ресурстарын пайдалану мәселелерi жөнiндегi нормативтiк актiлер жобалары бойынша ұсыныстар енгiзедi;
      өзiнiң орынбасарлары арасындағы мiндеттердi бөледi;
      бұйрықтар шығарады, нұсқаулар бередi, олардың орындалуын тексередi;
      Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлiгiнiң орталық аппаратының штаттық кестесiн, облыстық экология және биоресурстар басқармаларының құрылымы мен ережесiн бекiтедi, белгiленген адам саны мен еңбекке ақы төлеу қоры шегiнде ынталандырушы сипаттағы үстемелер, сыйақылар мен басқа да төлемдердiң мөлшерiн белгiлейдi;
      Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлiгi жүйесi бойынша есеп беру мен баланстарды бекiтедi және қызмет нәтижелерi бойынша қажеттi шешiмдер қабылдайды;
      Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес:
      облыстардың, Алматы қалалық экология және биоресурстар басқармаларының басшыларын, өз қарамағындағы ерекше қорғалатын табиғат аумақтарының директорларын;
      Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлiгiнiң орталық аппаратының қызметкерлерiн, облыстық және Алматы қалалық экология және биоресурстар басқармалары басшыларының орынбасарларын, облысаралық биоресурстарды қорғау, ұдайы өсiру және пайдалану жөнiндегi инспекциялардың бастықтарын, Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлiгiнiң ғылыми және өндiрiстiк басшылары мен олардың орынбасарларын, ұйымдардың басшыларын лауазымға тағайындайды және босатады;
      орынбасарлары, оның iшiнде бiр бiрiншi орынбасары болады, оны министрдiң ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Үкiметi лауазымға тағайындайды және босатады;
      қазақстандық және шет елдiк заңды ұйымдармен өзара қатынаста Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлiгiн ресми түрде ұсынады;
      Қазақстан Республикасында қолданылып жүрген заңдарға сәйкес өзге де уәкiлеттiктердi жүзеге асырады.
      12. Қоршаған табиғи ортаны қорғауға және табиғат ресурстарын пайдалануға мемлекеттiк бақылауға басшылық жасау жүктелген Министрдiң орынбасары сонымен бiр мезгiлде Қазақстан Республикасының табиғат қорғау жөнiндегi Бас мемлекеттiк инспекторы болып табылады, ал Қазақстан Республикасының Бас мемлекеттiк экологиялық сараптамашысы - лауазымы бойынша министрлiктiң тиiстi бөлiмшесiнiң басшысы болып табылады.
      13. Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлiгi жанынан шешiмдерiн Министрдiң бұйрықтары арқылы жүзеге асыратын консультациялық-кеңесу органы - алқасы құрылады. Алқаның дербес құрамын Министр бекiтедi.
      14. Қоршаған табиғи ортаны қорғау мәселелерiнiң проблемаларын қарау мақсатында Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар министрлiгi ғылыми-техникалық кеңес, мемлекеттiк экологиялық сараптама кеңесiн және басқа кеңестер құрады.
      Кеңестер туралы Ережелердi және дербес құрамды Министр бекiтедi.
      15. Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар

 

министрлiгi оған Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк мүлiктi

басқару жөнiндегi мемлекеттiк комитетi беретiн ведомстволық

бағыныстағы бөлiмшелердiң мемлекеттiк меншiгiн иелену, пайдалану және

басқару құқығын жүзеге асырады, заңды ұйым болып табылады, Қазақстан

Республикасының банкiлерiнде есеп айырысу және басқа шоттары, өз

атаулары қазақ және орыс тiлiнде жазылған Қазақстан Республикасының

Мемлекеттiк Елтаңбасы бейнеленген мөрi болады.


                                       ҚОСЫМША


            Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар

                министрлiгiнiң жүйесiне кiретiн ұйымдардың

                             ТIЗБЕСI


     Облыстық экология және биоресурстар басқармалары


     Алматы қалалық экология және биоресурстар басқармасы, Алматы

     қаласы


     Аудандық және қалалық (облыс орталықтарын қоспағанда) экология

     және биоресурстар басқармалары


     "Алтынемел" мемлекеттiк ұлттық табиғат паркi


     Республикалық арнайы мамандандырылған талдаулық бақылау

     лабораториясы, Алматы қаласы


            Қазақстан Республикасының Экология және биоресурстар

                        министрлiгi жанындағы


     "Казмеханобр" қолданбалы экологияның мемлекеттiк ғылыми-өндiрiстiк

     бiрлестiгi, Алматы қаласы


     "Атамекен" газетiнiң редакциясы


     "Экологиялық курьер" газетiнiң редакциясы


     Кiшiгiрiм кемелер жөнiндегi мемлекеттiк тексеру.


                                       Қазақстан Республикасы

                                           Үкiметiнiң

                                      1996 жылғы 14 қарашадағы

                                          N 1385 қаулысымен

                                           БЕКIТIЛГЕН


            Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң күшiн жойған кейбiр

                                  шешiмдерiнiң

                                   ТIЗБЕСI



 
       1. "Республикадағы жануарлар дүниесiн қорғауды күшейту жөнiндегi шаралар туралы" Қазақ КСР Министрлер Кеңесiнiң 1989 жылғы 29 желтоқсандағы N 422 қаулысы (Қазақ КСР ҚЖ, 1990 ж., N 5, 24-бап).
      2. "СССР Балық шаруашылығы министрлiгiнiң балық қорларын қорғау, ұдайы өсiру және балық шаруашылығын реттеу жөнiндегi Қазақ және Орал бассейндiк басқармаларын (Казахрыбвод және Уралкаспрыбвод) тарату және Қазақстан Республикасы Экология және табиғат пайдалану жөнiндегi мемлекеттiк комитетi жанындағы Балық шаруашылығы айдындарында балық қорларын қорғау мен табиғат пайдалануға бақылау жасау жөнiндегi бас басқарманы құру (Казглаврыбохрана) жөнiндегi" (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1992 ж., N 3, 46-бап) Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1992 жылғы 22 қаңтардағы N 58 қаулысы.
      3. "Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлiгiнiң ережесi және құрылымы туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1992 жылғы 20 сәуiрдегi N 345 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1992 ж., N 16, 255-бап).
      4. "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң экология және табиғат пайдалану мәселелерi бойынша кейбiр шешiмдерiн өзгерту және күшiн жойған деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1992 жылғы 9 қазандағы N 856 қаулысымен бекiтiлген Қазақстан Республикасы Үкiметi шешiмiне енгiзiлетiн өзгерiстердiң 8-тармағы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1992 ж., N 39, 590-бап).
      5. "Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлiгiнiң мәселелерi бойынша Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiн өзгерту және күшiн жойған деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1992 жылғы 12 қарашадағы N 953 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1992 ж., N 44, 648-бап (2-тармақтан басқа).
      6. "Стандарттау, сертификаттау және өлшем бiрлiгi жөнiндегi Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiн өзгерту және күшiн жойған деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1993 жылғы 2 шiлдедегi N 566 қаулысымен бекiтiлген (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1993 ж., N 26, 321-бап) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмдерiне енгiзiлетiн өзгерiстердiң 2-тармағы.
      7. "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмдерiне өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1995 жылғы 6 ақпандағы N 115 қаулысымен бекiтiлген (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1995 ж., N 5, 62-бап) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмдерiне енгiзiлетiн өзгерiстер мен толықтырулардың 8-тармағы.
      8. "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне өзгерiстер, толықтырулар енгiзу және күшiн жойған деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1996 жылғы 29 сәуiрдегi N 520 P960520_ қаулысымен бекiтiлген (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1996 ж., N 18, 151-бап) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне енгiзiлетiн өзгерiстер мен толықтырулардың 1-тармағы.
 

Об утверждении Положения о Министерстве экологии и биоресурсов Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 14 ноября 1996 г. N 1385. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 23 мая 1997 г. N 876 ~P970876.

      На основании Указа Президента Республики Казахстан от 19 октября 1995 г. N 2541 U952541_ "О совершенствовании структуры центральных исполнительных органов Республики Казахстан (САПП Республики Казахстан, 1995 г., N 33, ст. 409) Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о Министерстве экологии и биоресурсов Республики Казахстан.
      2. Установить, что финансирование деятельности и материально-техническое обеспечение Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан и его структурных подразделений осуществляются за счет ассигнований, предусмотренных в республиканском бюджете на содержание центральных исполнительных органов.
      3. Установить, что Главное управление по охране, воспроизводству и использованию биологических ресурсов Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан является специально уполномоченным органом государственного управления по охране животного мира с правом юридического лица.
      4. Государственному комитету Республики Казахстан по управлению государственным имуществом делегировать Министерству экологии и биоресурсов Республики Казахстан права на владение, пользование и управление государственным имуществом подведомственных организаций без права распоряжения.
      5. Министерству экологии и биоресурсов совместно с Министерством юстиции Республики Казахстан в трехмесячный срок внести в Правительство Республики Казахстан предложения о приведении решений Правительства Республики Казахстан в соответствие с настоящим постановлением.
      6. Министерствам, государственным комитетам и иным центральным исполнительным органам Республики Казахстан в двухмесячный срок обеспечить пересмотр и отмену ведомственных нормативных актов, противоречащих настоящему постановлению.
      7. До разработки нормативных актов Министерство экологии и биоресурсов Республики Казахстан и его органы на местах руководствуются в своей деятельности инструктивно-методическими, нормативно-техническими и иными документами, ранее действовавшими на территории Республики Казахстан, если они не противоречат действующему законодательству.
      8. Признать утратившими силу некоторые решения Правительства Республики Казахстан согласно прилагаемому перечню.
 

     Премьер-Министр

  Республики Казахстан



                                              Утверждено



                                   постановлением Правительства

                                        Республики Казахстан

                                    от 14 ноября 1996 г. N 1385



 
 
                               Положение
                о Министерстве экологии и биоресурсов
                         Республики Казахстан
 
                          1. Общие положения
 
      1. Министерство экологии и биоресурсов Республики Казахстан является центральным исполнительным органом государственного надведомственного контроля за охраной окружающей природной среды и использованием природных ресурсов на территории Республики Казахстан.
      2. Министерство экологии и биоресурсов Республики Казахстан совместно с входящими в его структуру областными, городскими и районными подразделениями, а также организациями согласно приложению к настоящему Положению образуют единую систему государственного контроля за охраной окружающей природной среды и использованием природных ресурсов на территории Республики Казахстан.
      3. Содержание центрального аппарата Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан, его структурных подразделений, организаций, кроме Государственного научно-производственного объединения прикладной экологии "Казмеханобр", редакций газет "Атамекен", "Экологический курьер", Государственной инспекции по маломерным судам, а также проведение централизованных мероприятий осуществляется из республиканского бюджета и других источников финансирования в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      4. Министерство экологии и биоресурсов Республики Казахстан в своей деятельности руководствуется Конституцией, законами Республики Казахстан, актами Президента, постановлениями Парламента и Правительства Республики Казахстан, а также настоящим Положением.
      5. Решения Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан и его территориальных органов, принятые в пределах их компетенции, обязательны для исполнения всеми министерствами, государственными комитетами и иными центральными исполнительными органами, организациями Республики Казахстан, независимо от их ведомственной подчиненности и форм собственности.
 
                          2. Основные задачи
 
      6. Основными задачами Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан являются:
      разработка единой государственной политики в области охраны окружающей природной среды и использования природных ресурсов;
      организация и осуществление государственного контроля за соблюдением требований экологического законодательства Республики Казахстан, международных соглашений и конвенций, ратифицированных Республикой Казахстан, в области охраны окружающей природной среды и использования природных ресурсов;
      разработка и совершенствование экономического механизма природопользования;
      организация работ по распространению экологических знаний и повышению уровня экологической культуры.
 
                              3. Функции
 
      7. В соответствии с возложенными задачами Министерство экологии и биоресурсов Республики Казахстан:
      формирует государственную политику в области охраны окружающей природной среды и использования природных ресурсов;
      организует разработку и контролирует ход выполнения национального плана действий по охране окружающей природной среды, схем охраны природы, других государственных, территориальных экологических программ;
      организует и осуществляет государственный контроль в части:
      а) правильности ведения государственных кадастров и учета в области охраны окружающей природной среды и использования природных ресурсов;
      б) выполнения комплекса мероприятий по охране земель;
      в) соблюдения требований по предупреждению загрязнения водных ресурсов;
      г) выполнения правил эксплуатации водохозяйственных систем и водохранилищ, крупных гидроузлов;
      д) охраны и использования растительных ресурсов;
      е) охраны, воспроизводства и использования животного мира;
      ж) охраны рыбных запасов и регулирования рыболовства;
      з) норм выбросов от источников загрязнения, в том числе передвижных;
      и) аналитического контроля за загрязнением вод, воздуха, почв;
      к) предотвращения радиоактивного загрязнения;
      л) природоохранных мер при использовании, хранении, транспортировке, размещении отходов производства и их потреблении, трансграничной перевозке токсичных материалов, веществ и опасных отходов;
      м) разведки, эксплуатации недр и иных видов пользования недрами;
      н) норм и правил применения, хранения, транспортировки и утилизации пестицидов, минеральных удобрений, других химических веществ и биологических средств;
      о) освоения средств фонда охраны природы на природоохранные цели;
      п) природоохранной и научной деятельности в особо охраняемых природных территориях и объектах;
      р) выполнения требований международных конвенций и соглашений;
      с) надзора за правильным пользованием маломерными судами на реках, водохранилищах, других водоемах и во внутренних морских водах республики и базами (сооружениями) для их стоянок в целях обеспечения безопасности плавания этих судов, установления порядка на водоемах, а также охраны окружающей природной среды;
      осуществляет нормативно-методическое обеспечение требований по охране окружающей природной среды (экологического аудита), в том числе по объектам приватизации, а также проводит государственную экологическую экспертизу:
      а) всех видов планировочной, предплановой и предпроектной документации, проектов прогнозов, экологических и иных программ, концепции основных направлений деятельности, инвестиционных и приватизационных проектов, схем развития и размещения производительных сил на предмет их соответствия условиям экологической безопасности;
      б) комплексных схем охраны и использования водных, лесных, земельных, иных природных ресурсов;
      в) материалов комплексного экологического обследования участков, территорий и объектов;
      г) проектов генеральных планов застройки (развития) участков территорий, специальных экономических зон и территорий с особым режимом природопользования или ведения хозяйственной деятельности;
      д) технико-экономических обоснований (расчетов) и проектов на размещение, строительство, реконструкцию, развитие и техническое перевооружение, ликвидацию предприятий, объектов и комплексов, зданий и сооружений, биологических обоснований на использование ресурсов растительного и животного мира;
      е) проектов нормативно-технических документов, регулирующих отношения в области обеспечения экологической безопасности (в том числе и радиационной), охраны окружающей природной среды и использования природных ресурсов при осуществлении хозяйственной или иной деятельности;
      ж) документов, обосновывающих выдачу разрешений на изъятие или использование природных ресурсов и загрязнение окружающей природной среды;
      з) документов, обосновывающих экологические требования к новой технике, технологиям, материалам и веществам, в том числе закупаемым за рубежом;
      и) документов обследования экологической ситуации в регионе, возникшей в результате хозяйственной деятельности или иных обстоятельств;
      к) документации по воздействию действующих предприятий на состояние окружающей природной среды и экосистем;
      координирует деятельность системы особо охраняемых природных территорий и объектов, организует работу по созданию новых природных резерватов;
      управляет особо охраняемыми природными территориями и объектами, находящимися в системе Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан;
      координирует работу по развитию и совершенствованию государственного экологического мониторинга и республиканской эколого-информационной системы, формирует единый государственный банк данных об экологической обстановке и о состоянии природных ресурсов в Республике Казахстан;
      организует и осуществляет в пределах своей компетенции взаимодействие с международными экологическими организациями, иностранными юридическими лицами, участвует в межгосударственном сотрудничестве по выполнению принятых Республикой Казахстан соглашений и конвенций, других экологических программ и проектов;
      разрабатывает и совершенствует экономический механизм природопользования, обеспечивает внедрение рыночных элементов управления охраной окружающей природной среды;
      организует и осуществляет работу по разработке и совершенствованию правовых и нормативно-методических документов в области охраны окружающей природной среды и использования природных ресурсов;
      подготавливает предложения к проектам государственных программ и прогнозов Республики Казахстан по вопросам охраны окружающей природной среды и использования природных ресурсов;
      осуществляет государственный контроль и координирует работу служб государственного экологического контроля центральных и местных исполнительных органов, взаимодействует с общественными объединениями в области охраны окружающей природной среды;
      осуществляет подготовку ежегодного доклада о состоянии окружающей природной среды и проводимой природоохранной работе;
      организует распространение экологических знаний, содействует участию общественности в решении экологических проблем;
      организует повышение квалификации работников системы Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан, способствует развитию системы непрерывного экологического образования.
 
                               4. Права
 
      8. Министерство экологии и биоресурсов Республики Казахстан имеет право:
      получать от министерств, государственных комитетов и иных центральных и местных исполнительных органов и организаций, а также должностных лиц необходимую для реализации государственной экологической политики информацию по вопросам охраны окружающей природной среды и использования природных ресурсов;
      заслушивать руководителей министерств, государственных комитетов, иных центральных исполнительных органов и организаций по вопросам соблюдения ими требований природоохранного законодательства, устанавливать по согласованию с Национальным статистическим агентством Республики Казахстан порядок и требования к государственной системе учета и отчетности в области охраны окружающей природной среды и использования природных ресурсов;
      принимать в пределах своей компетенции меры по привлечению нарушителей природоохранных требований к ответственности, рассматривать дела об административных правонарушениях;
      ограничивать, приостанавливать и запрещать хозяйственную и иную деятельность, в том числе проектирование, строительство, реконструкцию, ввод в действие, а также финансирование строительства или эксплуатации объектов, не выполняющих установленные природоохранным законодательством требования;
      предъявлять исковые требования и выступать истцом от имени государства в судебных разбирательствах по делам о нарушениях требований природоохранного законодательства;
      выдавать и аннулировать разрешения на загрязнение окружающей природной среды (за исключением недр) выбросами, сбросами, размещением отходов, а также на использование биологических ресурсов (кроме лесных и охотничьих);
      давать согласие заинтересованным министерствам, государственным комитетам и иным центральным и местным исполнительным органам на выдачу разрешений на специальное водопользование, ввоз в Республику Казахстан и вывоз из нее экологически опасных веществ и отдельных видов природных ресурсов по утвержденному Правительством Республики Казахстан перечню;
      разрабатывать и утверждать в пределах своей компетенции нормативно-методические документы, инструкции и правила, обязательные для исполнения должностными, юридическими и физическими лицами, в том числе иностранными, по вопросам охраны окружающей природной среды и использования природных ресурсов;
      организовывать рабочие группы и комиссии, вносить предложения по реорганизации или ликвидации специализированных производственных, информационных, аналитических, экспертных и других организаций с целью реализации государственной экологической политики и осуществления контроля за выполнением требований природоохранного законодательства;
      выступать государственным заказчиком научно-исследовательских, проектно-изыскательских и других работ комплексного характера в области охраны окружающей природной среды, финансируемых за счет средств республиканского и местных бюджетов, иностранных инвестиций и грантов;
      привлекать государственные предприятия, организации и лаборатории за счет собственных средств природопользователя для проведения проверок и экспертиз в случаях возникновения аварийной ситуации;
      формировать и расходовать в установленном порядке средства Республиканского фонда охраны окружающей природной среды, контролировать целевое использование средств местных фондов охраны окружающей природной среды и других средств, выделяемых из республиканского и местных бюджетов на природоохранные цели.
      9. Работники системы Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан, непосредственно осуществляющие государственный экологический контроль, обеспечиваются форменным обмундированием со знаками различия и служебными удостоверениями единого образца в порядке, определенном законодательством Республики Казахстан.
 
                        5. Организация работы
 
      10. Министерство экологии и биоресурсов Республики Казахстан возглавляет Министр, назначаемый в соответствии с Конституцией Республики Казахстан Президентом по представлению Премьер-Министра Республики Казахстан.
      11. Министр:
      представляет в пределах своей компетенции интересы Республики Казахстан на международном уровне, подписывает в установленном порядке международные договоры по вопросам охраны окружающей природной среды и использования природных ресурсов;
      руководит деятельностью Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на него задач;
      вносит на рассмотрение Правительства Республики Казахстан предложения по формированию республиканского бюджета, а также проекты нормативных актов по вопросам охраны окружающей природной среды и использования природных ресурсов;
      распределяет обязанности между своими заместителями;
      издает приказы, дает указания, проверяет их исполнение;
      утверждает штатное расписание центрального аппарата Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан, структуры и положения областных управлений экологии и биоресурсов, устанавливает размеры надбавок, премий и других выплат стимулирующего характера в пределах установленной численности и фонда оплаты труда;
      утверждает отчеты и баланс по системе Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан и принимает необходимые решения по результатам деятельности;
      назначает и освобождает от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан:
      руководителей областных, Алматинского городского управлений экологии и биоресурсов, директоров особо охраняемых территорий, находящихся в их ведении;
      работников центрального аппарата Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан, заместителей руководителей областных и Алматинского городского управлений экологии и биоресурсов, начальников межобластных инспекций по охране, воспроизводству и использованию биоресурсов, руководителей научных и производственных организаций и их заместителей, руководителей организаций Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан;
      имеет заместителей, в том числе одного первого, которых назначает и освобождает от должности Правительство Республики Казахстан по представлению Министра;
      официально представляет Министерство экологии и биоресурсов Республики Казахстан во взаимоотношениях с казахстанскими и зарубежными юридическими лицами;
      осуществляет иные полномочия в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      12. Заместитель Министра, на которого возложено руководство государственным контролем за охраной окружающей природной среды и использованием природных ресурсов, одновременно является Главным государственным инспектором Республики Казахстан по охране природы, а Главным государственным экологическим экспертом Республики Казахстан является руководитель соответствующего подразделения Министерства по должности.
      13. При Министерстве экологии и биоресурсов Республики Казахстан образуется консультативно-совещательный орган - коллегия, решения которой проводятся в жизнь приказами Министра. Персональный состав коллегии утверждается Министром.
      14. В целях рассмотрения проблемных вопросов охраны окружающей природной среды Министерство экологии и биоресурсов Республики Казахстан создает научно-технический совет, совет государственной экологической экспертизы и другие советы.
      Положения о советах и их персональный состав утверждаются Министром.
      15. Министерство экологии и биоресурсов Республики Казахстан осуществляет право владения, пользования и управления государственной собственностью подведомственных подразделений, делегируемое ему Государственным комитетом Республики Казахстан

 

по управлению государственным имуществом, является юридическим

лицом, имеет расчетные и иные счета в банках Республики Казахстан,

печать с изображением Государственного герба Республики Казахстан

со своим наименованием на казахском и русском языках.


                                          Приложение


                              Перечень

       организаций, входящих в систему Министерства экологии

                 и биоресурсов Республики Казахстан


     Областные управления экологии и биоресурсов


     Алматинское городское управление экологии и биоресурсов,

     г. Алматы


     Районные и городские (за исключением областных центров)

     управления экологии и биоресурсов


     Государственный национальный природный парк "Алтын-Эмель"


     Республиканская специализированная лаборатория аналитического

     контроля, г. Алматы


              При Министерстве экологии и биоресурсов

                        Республики Казахстан


     Государственное научно-производственное объединение прикладной

     экологии "Казмеханобр", г. Алматы


     Редакция газеты "Атамекен"


     Редакция газеты "Экологический курьер"


     Государственная инспекция по маломерным судам




                                        Утвержден



                               постановлением Правительства

                                   Республики Казахстан

                                от 14 ноября 1996 г. N 1385



 
 
                                Перечень
                  утративших силу некоторых решений
                  Правительства Республики Казахстан
 
      1. Постановление Совета Министров Казахской ССР от 29 декабря 1989 г. N 422 "О мерах по усилению охраны животного мира в республике" (СП Каз.ССР, 1990 г., N 5, ст. 24).
      2. Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 22 января 1992 г. N 58 "Об упразднении Казахского и Урало-Каспийского бассейновых управлений по охране, воспроизводству рыбных запасов и регулированию рыболовства Министерства рыбного хозяйства СССР (Казахрыбвод и Уралкаспрыбвод) и образовании Главного управления по охране рыбных запасов и контролю за природопользованием на рыбохозяйственных водоемах (Казглаврыбохрана) при Государственном комитете Республики Казахстан по экологии и природопользованию" (САПП Республики Казахстан, 1992 г., N 3, ст. 46).
      3. Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 20 апреля 1992 г. N 345 "О положении и структуре Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1992 г., N 16, ст. 255).
      4. Пункт 8 изменений, которые вносятся в решение Правительства Республики Казахстан, утвержденных постановлением Кабинета Министров Республики Казахстан от 9 октября 1992 г. N 856 "Об изменении и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан по вопросам экологии и природопользования" (САПП Республики Казахстан, 1992 г., N 39, ст. 590).
      5. Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 12 ноября 1992 г. N 953 "Об изменении и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан по вопросам Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1992 г., N 44, ст. 648 (кроме пункта 2).
      6. Пункт 4 изменений, которые вносятся в решения Правительства Республики Казахстан, утвержденных постановлением Кабинета Министров Республики Казахстан от 2 июля 1993 г. N 566 "Об изменении и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан по вопросам стандартизации, сертификации и единства измерений" (САПП Республики Казахстан, 1993 г., N 26, ст. 321).
      7. Пункт 8 Изменений и дополнений, которые вносятся в решение Правительства Республики Казахстан, утвержденных постановлением Кабинета Министров Республики Казахстан от 6 февраля 1995 г. N 115 "О внесении изменений и дополнений в решения Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1995 г., N 5, ст. 62).
      8. Пункт 1 Изменений и дополнений, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 апреля 1996 г. N 520 P960520_ "О внесении изменения, дополнений и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1996 г., N 18, ст. 151).