Қазақстан Республикасында тұтынушылардың құқықтарын қорғауды күшейту жөнiндегi шаралар туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 7 тамыздағы N 1238 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 17 наурыздағы N 258 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасында тұтынушылардың құқықтарын қорғауды күшейту мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      1. 1997-1998 жылдарға арналған тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiн жетiлдiрудiң қоса берiлiп отырған Бағдарламасы бекiтiлсiн.
      2. Қазақстан Республикасының Экономика және сауда министрлiгi:
      1997 жылдың 1 қазанына дейiн тұтынушылардың құқықтарын мемлекеттiк қорғау және жергiлiктi атқарушы органдардың тұтынушылардың қоғамдық ұйымдарымен өзара iс-қимыл жөнiндегi қызметiн жандандыру мақсатында аймақтарда кеңестер өткiзсiн;
      1997 жылдың 1 қарашасына дейiн Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiмен бiрлесiп, тұтынушылардың құқықтарын қамтамасыз етiлуiнiң, сот, құқық қорғау және бақылау органдарының шағымдар мен материалдарды қарауының жай-күйiне талдау жасасын және осы нәтижелер бойынша тұтынушылардың құқықтарын қорғаумен байланысты iс санаттарын қараудың практикасын қорыту үшiн материалдар әзiрлесiн.
      3. Орталық және жергiлiктi атқарушы органдар тұтынушылардың қоғамдық ұйымдарының сұратуы бойынша, олардың құқық қорғау және бақылау органдарына жүгiнуiне, сондай-ақ сотқа талап қоюына қажеттi материалдарды беретiн болсын.
      4. Қазақстан Республикасының Бiлiм және мәдениет министрлiгi 1997-1998 оқу жылынан бастап жалпы бiлiм беретiн мектептердiң оқушылары үшiн "Мемлекет және құқық негiздерi", "Жоғары оқу орындары мен колледждерiнiң студенттерiне арналған құқық негiздерi" үлгiлiк оқу бағдарламаларына тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнiндегi заңдарды оқып-үйренудi енгiзсiн.
      5. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнiндегi ведомствоаралық кеңес тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнiндегi бiрлескен iс-қимылдарының жыл сайынғы жоспарларын орындау жөнiндегi қызметтi жандандырсын.
      6. Қазақстан Республикасының Экономика және сауда министрлiгi Алматы қаласы әкiмiнiң Тұтынушылардың құқығын қорғау жөнiнде орталық құру туралы бастамасын зерделесiн және осы тәжiрибенi басқа аймақтарға тарату жөнiнде белгiленген тәртiппен ұсыныстар енгiзсiн.
      7. Осы қаулының орындалуына бақылау жасау Қазақстан Республикасының Экономика және сауда министрлiгiне жүктелсiн.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрi

Қазақстан Республикасы    
Үкiметiнiң           
1997 жылғы 7 тамыздағы     
N 1238 қаулысымен     
бекiтiлген     

1997-1998 жылдарға арналған тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiн жетiлдiру бағдарламасы

КIРIСПЕ

      Қазақстанның нарықтық қатынастарға өту кезеңiнде тұтынушылардың құқықтарын қорғау мемлекеттiк саясаттың құрамдас бөлiгi болуға тиiс, онсыз экономиканың тұрақты дамуын қамтамасыз ету мүмкiн емес.
      Қазiргi уақытта тұтынушылардың құқықтарын қорғау iсi мемлекеттiк жүйе ретiнде қалыптасу кезеңiнде тұр.
      Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiнiң iске асырылуы, сатушы мен тұтынушы арасындағы құқықтық қатынастардың қалыптасуы мен дамуын жеделдетуге, халықтың тұтыну қабiлетiн қорғауға, тұтынушы азаматтардың iргелi құқықтарын iске асыруға мүмкiндiк бередi.
      Осы бағдарлама нарыққа өту кезеңiнде тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiн қалыптастырудың негiзгi бағыттарын айқындайды.

I. Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiн қалыптастырудың мақсаты мен негiзгi принциптерi

      Тұтынушылардың Конституциялық нормаларға негiзделетiн құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiн қалыптастырудың мақсаты тұтынушылардың мыналарға:
      өмiрi мен денсаулығының қауiпсiздiгiне, қоршаған ортаның салауаттылығына, тауар мен қызмет көрсетулердi еркiн таңдауға, ақпаратқа тұтынушыға келтiрiлген зиянның өтелуiне, тұтынушылық бiлiм алу, өз мүдделерiн қорғауға және қоғамдық ұйымдарға бiрiгуге деген құқықтарының сақталуын қамтамасыз ету болып табылады.
      Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiн қалыптастырудың негiзгi принциптерi:
      тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы қатынастарды реттеудiң тiкелей және жанама әдiстерiн ұштастыру;
      әр түрлi мемлекеттiк құрылымдарға (Қазақстан Республикасы Экономика және сауда министрлiгiнiң жанындағы Стандарттау, метрология және сертификаттау жөнiндегi агенттiк, Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау министрлiгiнiң Мемлекеттiк санитарлық-эпидемиологиялық қызмет және функционалдық қамтамасыз ету департаментi және басқалар) бекiтiлген мемлекеттiк бақылау және қадағалау функцияларының үйлесiмдi түрде iске асырылуы;
      тұтынушылардың жеке азаматтық құқықтарын жүзеге асыруға негiзделген тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың "өзiн-өзi реттейтiн" тетiгiн жасау;
      жариялылық, демократия және тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнiндегi қоғамдық ұйымдардың кең желiсiн дамыту;
      тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық болып табылады.
      Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiн қалыптастырудағы элементтер мыналар болуға тиiс:
      құқықтық базаны жетiлдiру жөнiндегi қызметтi жандандыру;
      атқарушы органдар мен жергiлiктi өкiмет органдарының аумақтық қызметтерiнiң жұмысын күшейту;
      орталық пен аймақтардың екiжақты байланысын жақсарту;
      тұрғын үй-коммуналдық сектордағы тұтынушылардың өзiн-өзi басқаруын дамыту;
      тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнiнде сот iс-тәжiрибесiн қорыту жөнiндегi ұсыныстарды зерделеу және енгiзу;
      тұтынушылардың кең және айқындалмаған тобына зиянды өтеудiң тетiгiн жасау;
      тұтынушыларға құқықтық ақпарат беру.

II. Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiнiң өзара байланысты және өзара сабақтас блоктары

      1. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заңдардың жүзеге асырылуына мемлекеттiк бақылау

      Тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнiндегi заңдардың iске асырылуына тиiмдi мемлекеттiк бақылау жасау үшiн:
      тұтынушылардың құқықтарының қауiпсiздiгiне және оларды қорғауға бағытталған заңдардың орындалуын бақылауды;
      Қазақстан Республикасы Экономика және сауда министрлiгiнiң жанындағы Стандарттау, метрология және сертификаттау жөнiндегi агенттiктiң, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлiгiнiң, Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк кеден комитетiнiң және басқалардың органдарының бақылау функцияларын iске асыру нысандарын жетiлдiрудi;
      тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заңдардың сақталуын бақылайтын барлық органдардың қызметiн үйлестiрудi, олардың жұмысының тиiмдiлiгiн арттыруды, олардың арасында функциялар мен өкiлеттiктерiн дәл бөлудi, әр түрлi кезеңдерде әр түрлi органдардың, тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заңдарды бұзушылық фактiлерi бойынша шаралар қабылдауының дәйектi тәртiбiн белгiлеудi;
      Тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнiндегi ведомствоаралық кеңестiң ролiн атқаруды, осы салада министрлiктер мен ведомстволардың тиiмдi ынтымақтастығын (бiрлескен тексерулер жүргiзу, Тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнiндегi ведомствоаралық кеңестiң олардың материалдарын қорытуы, үрдiстер мен проблемаларды анықтау, жалпы ұсыныстар әзiрлеу) қамтамасыз ету қажет.

      2. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында заңдық және нормативтiк базаны жетiлдiру мен кеңейту

      Қазақстан Республикасында тұтынушы азаматтардың құқықтары мен мүдделерiн қорғау жөнiнде заңдар кешенiн әзiрлеу қажет.
      Тұтынушы мен кәсiпкерлiк қарым-қатынасы өкiметтiк және бағынысты емес қатынастағы субъектiлердiң қарым-қатынасы болғандықтан, мұның негiзiн азаматтық құқықтық нормалар құрауға тиiс, сондықтан бұл азаматтық құқықтармен реттеледi.
      Бiрiншi кезекте мыналарды:
      "Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Заңның жаңа редакциясын және оның түсiндiрмесiн:
      тұрғын үй-коммуналдық салада жүргiзiлiп жатқан реформаға (коммуналдық қызметтердiң бәсеке нарығын құру, тұрғын үй қорында өзiн-өзi басқару құрылымдарын дамыту) және тұтынушылар мен қызмет көрсетушiлер арасындағы құқықтық қатынастардың ролiнiң артуына байланысты Қазақстан Республикасының "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңына баптары бойынша түсiндiрмелердi;
      Қазақ КСР-iнiң әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы кодексiне тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнiндегi заңдарды бұзушылық үшiн жауапкершiлiк туралы толықтыруларды әзiрлеу қажет.
      Толық және жетiлген заңдық базаның болуы мемлекеттiк саясаттың толықтай жүзеге асырылуын қамтамасыз етпейдi. Оған әр түрлi қызмет түрлерiнiң: көлiк, байланыс, коммуналдық шаруашылық, медицина, банк, сақтандыру, сауда және қоғамдық тамақтандыру және басқа қызмет көрсетiлуiн регламенттейтiн заңдық нормативтiк актiлер (ережелер) түрiндегi заң нормаларын iске асырудың нақты тетiктерi қажет.
      Қызмет көрсетушiлердiң тұтынушыларға қызмет көрсетуi жөнiндегi қолданылып жүрген көптеген нормативтiк құжаттар күнi бүгiнге дейiн Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексiне, "Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Заңына сәйкес келтiрiлген. Осы саладағы барлық заңдық нормативтiк базаларға сараптама жүргiзiп, оларды 1997-1998 жылдарға арналған тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiн жетiлдiру бағдарламасын iске асыру жөнiндегi Үкiметтiң iс-қимыл жоспар-кестесiмен (қоса берiлiп отыр) белгiленген кезектiлiкпен жоғарыда аталған заңдық актiлерге сәйкес келтiру қажет.

      3. Құқық қолдану практикасы Орталық атқарушы органдардың тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнiндегi сотқа дейiнгi және сот практикасын зерделеуге қатысуы

      Тұтынушылардың құқықтарын сотқа дейiн және сотта қорғау жүйесiн жетiлдiрудiң маңызды бағыттары:
      тұрғын үй қорындағы қоғамдық ұйымдармен және өзiн-өзi басқару құрылымдарымен тұтынушылардың құқықтарын сотқа дейiн қорғау жөнiнде әдiстемелiк жұмыс жүргiзу;
      нарықтық қатынастардың субъектiлерi үшiн өкiлеттi және атқарушы органдардың тарапынан түсiндiру жұмыстарын жүргiзу тәжiрибесiн кеңейту;
      тұрғын үй қатынастары, банк, сақтандыру және т.с.с. салаларда қоғамдық ұйымдарға сот материалдарын даярлау және iс санаттары бойынша соттық үлгiлiк құқықтық шешiмдер жасауда әдiстемелiк көмек көрсету;
      семинарлар және конференциялар өткiзу, бұқаралық ақпарат құралдарында көрiну;
      уәкiлеттi органдардың бақылау және қадағалау функцияларын орындауын қамтамасыз ету (заңдарды бұзғандығы жөнiнде ескертулер және оларды жою жөнiнде ұйғарымдар беру, заң бұзушыларға сотқа дейiнгi талаптар қою, нарық субъектiлерiнiң белгiлi бiр әрекетiн заңсыз деп тану туралы мемлекеттiк органдар тарапынан соттық талап қоюларын қамтамасыз ету);
      тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерiн бұзушылық туралы азаматтар мен қоғамдық ұйымдардың талап қоюларын қарау жөнiнде барлық деңгейдегi соттар үшiн ұсынымдар жасап шығару мақсатында тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнiндегi сот практикасына талдау жасау және Қазақстан Республикасының Жоғарғы Соты Пленумының сот практикасын қорытуы үшiн материалдар әзiрлеу болып табылады.

      4. Тұтынушыларға бiлiм беру және оларды хабардар ету

      Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiнiң маңызды блоктарының бiрi халыққа құқықтық бiлiм беру болып табылады.
      Тұтынушыларға бiлiм беру мен оларды хабардар ету үшiн мынадай шаралар қажет:
      Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгi жүргiзетiн жаппай құқықтық бiлiм беру шеңберiнде бiлiм беру жүйесiнiң оқу-тәрбие мекемелерiнде тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заң негiздерiн оқыту жөнiнде оқу бағдарламаларын әзiрлеп, енгiзу;
      мемлекеттiк органдар, шаруашылық жүргiзушi субъектiлер үшiн тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелерi бойынша халыққа ұғынықты, кодтарға бөлiнген нормативтiк актiлер жинақтарын және олардың халыққа оңтайландырылған түсiндiрме жинақтарын басып шығару;
      бұқаралық ақпарат құралдарында тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заңдарды кеңiнен жариялау.

      5. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелерi бойынша ведомствоаралық ақпарат жүйесiн құру

      Мақсаты - мемлекеттiк басқару органдарын, басқа да мүдделi ұйымдарды және халықты тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заңдарды iске асыруға бағытталған жедел және сапалы ақпаратпен қамтамасыз ету.
      Ақпарат жүйесi тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы мынадай мiндеттердi шешудi қамтамасыз етуге тиiс:
      тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы ахуалды талдау мен болжау;
      тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнiндегi қоғамдық ұйымдар үшiн ұсынымдар, әдiстемелiк материалдар әзiрлеу;
      тұтынушылардың құқықтарын бұзу оқиғалары, адам өмiрi мен денсаулығына қауiптi тауарлардың сатуға түсу фактiлерi туралы барлық мүдделi ұйымдарды, азаматтарды жедел хабардар ету;
      нарықтың тұтыну тауарларымен және қызмет көрсетулермен молығуының жай-күйiне, олардың сапасына, тұтынушылардың құқықтарының бұзылу себептерiне талдау жасауға мүмкiндiк беретiн статистикалық есептiлiктi жетiлдiру;
      Ақпараттандырудың жоғары деңгейiне тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiнiң интеграцияланған және тармақтанған инфрақұрылымын құру арқылы жету көзделiп отыр, оған мыналар кiредi:
      тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында деректер банкiн құру;
      тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiнiң барлық деңгейiнде өкiмет билiгiнiң барлық тармақтарымен, басқа ұйымдармен ақпарат алмасудың бағдарламалық және телекоммуникациялық құралдарын құру.
      Тұтынушылардың құқықтарын қорғауды тиiмдi ақпараттық қолдауды ұйымдастыруды кезең-кезеңiмен, тиiстi қаржылық және материалдық-техникалық жағдайлардың пайда болып, дамуына, жоғары бiлiктi мамандардың болуына қарай жүргiзу керек.

      6. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында халықаралық ынтымақтастықты дамыту

      Қазақстан Республикасы шет елдермен белсендi сауда ынтымақтастығын жүргiзiп отырған жағдайда тұтынушы азаматтарды сапасыз адам өмiрi мен денсаулығына қауiптi өнiмдермен қорғау проблемасы айрықша мәнге ие болып отыр.
      ТМД-ға мүше елдермен ынтымақтастық тұтынушылардың сапасыз тауарлар бойынша жасап шығарушыларға қойған талаптарын қарауда өзара көмек көрсетудi: Тәуелсiз Мемлекеттер Достастығына мүше мемлекеттер өзара алысып-берiсетiн техникалық күрделi тұрмыстық тауарларға қызмет көрсету мәселелерiн шешудi, ұлттық заңдардың дамуы туралы ақпарат алмасуды, тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнiндегi жұмысты ұйымдастырудың iс-тәжiрибесiн, осы саладағы мемлекеттiк саясатты бағыттауды, мамандар алмасуды, бiрлескен практикалық шаралар жүргiзудi қамтуға тиiс.
      Жоғарыда қойылған мiндеттердi шешуге ұлттық заңдарды үйлестiру арқылы қол жеткiзуге болады.
      Бельгиядағы Тұтыну құқығы орталығымен мынадай мiндеттердi iске асыру белгiленiп отыр:
      Қазақстанда тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы заңдарды жетiлдiру;
      тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелерiмен айналысатын мамандарды оқытуға көмектесуi;
      тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелерiмен айналысатын үкiмет органдарының басқа үкiмет және үкiметтiк емес ұйымдармен жүргiзетiн тұтыну саясатын үйлестiруге көмек көрсету;
      заң және бiлiмдiк материалдарын қоса алғанда, ақпарат, құжаттама алмасу;
      тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында оқыту бағдарламаларын жасау;
      тұтынушылар арасында олардың құқықтарын қорғауға қатысты оқу-ағарту жұмыстарын жүргiзу.
      Еуропа Қауымдастығы Комиссиясының есептеулерiне қарағанда, осы бағдарлама бойынша қаржыландырудың жалпы көлемi 1 млн. экюдi құрайды.

III. Тұтынушылардың заңды құқықтары мен мүдделерiн практикалық жүзеге асыруды қамтамасыз етудiң тетiгi

      Тұтынушылардың заңды құқықтары мен мүдделерiн жүзеге асыру қаржылық, материалдық-техникалық, осы салада кадрларды даярлау мен қайта даярлаудың қажеттi жағдайлары мен алғышарттарын жасауды талап етедi.
      Осы Бағдарламаның мақсаттарын iске асыру үшiн мынадай мiндеттердi шешу қажет:
      мамандардың бiлiктiлiгiн арттыру бағдарламасын әзiрлеп, iске асыру;
      кадрлар саласында шашыраңқылықты жою және тұтынушылардың құқықтарын қорғауды ғылыми тұрғыда қамтамасыз ету мақсатында тиiстi ғылым және кадрлар даярлаудың тиiстi аймақтық орталықтарын ұйымдастыру, шетелдiк ғылыми орталықтарында кадрларды даярлау мен тағылымдамадан өткiзу практикасы.
      Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiн дамыту бағдарламасын iске асыру қаржылық шығыстармен қатар, оны аймақтық және жалпымемлекеттiк деңгейлерде iске асыруға бақылауды ұйымдастыруды да қажет етедi.
      Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiн құру жөнiндегi бағдарламаны енгiзудiң жүргiзiлiп жатқан реформалардың маңызды құрамдас бөлiктерiнiң бiрi ретiндегi мәндiлiгiн ескере отырып, Бағдарламаның iске асырылуын бақылау мәселелерiн Қазақстан Республикасының Экономика және сауда министрлiгiне жүктеген жөн.

Қосымша

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997-1998 жылдарға арналған тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мемлекеттiк жүйесiн жетiлдiру бағдарламасын жүзеге асыру жөнiндегi iс-қимылының жоспар-кестесi

____________________________________________________________________
 N |         Шаралар          |Аяқталу     |Атқарылу  |Атқарылуына
р/с|                          |нысаны      |мерзiмi   |жауаптылар
___|__________________________|____________|__________|_____________
 1 |             2            |      3     |     4    |      5
___|__________________________|____________|__________|_____________
  I. Заңдық қамтамасыз ету

  1. "Жер туралы" Қазақстан    Заң жобасы,    1997     Ауылшарминi,
     Республикасы Президентi.  Үкiмет        жылдың    Әдiлетминi,
     нiң 1995 жылғы 22 жел.    қаулысының   қыркүйегi  Экономсауда.
     тоқсандағы N 1217 Заң     жобасы                  минi
     күшi бар Жарлығының
     меншiк иелерi коопера.
     тивтерiне жер учаскелерiн
     бөлудiң барлық қажеттi
     құжаттарын өтеусiз
     ресiмдеу бөлiгiне
     толықтырулар енгiзу

  2. "Тұрғын үй қатынастары    Түсiнiктеме     1997    Әдiлетминi,
     туралы" Заңға түсiнiк.                   жылдың   Экономсауда.
     теме әзiрлеу                            қарашасы  минi

  3. "Азаматтардың жекелеген   Үкiмет          -"-     Қаржыминi,
     санаттарына жеңiлдiк      қаулысының              Еңбекәлеу.
     беру мен министрлiктерге, жобасы                  метминi,
     мемлекеттiк комитеттерге,                         Экономсауда,
     орталық, жергiлiктi                               минi,
     атқарушы органдарға және                          Әдiлетминi
     заңды тұлғаларға оған
     байланысты шығынарды
     өтеудiң тәртiбiн бекiту
     туралы" Қазақстан Рес.
     публикасы Үкiметiнiң
     1996 жылғы 29 сәуiрдегi
     N 527 қаулысының тұрғын
     үй-коммуналдық саласына
     жеңiлдiктер беру және
     азаматтардың жекелеген
     санаттарына оларды өтеу
     бөлiгiне өзгерiстер мен
     толықтырулар енгiзу

    II. Тұтынушылар құқығын
         жүзеге асырудың
        құқықтық негiздерi

  4. Тұрғын үй қорын сақтау,   Үкiмет       1997       Экономсауда.
     тұрғын үйдi пайдаланудың  қаулысының   жылдың     минi,
     ұзақтығын ұлғайтуды       жобасы       қарашасы   Қаржыминi
     қамтамасыз ету жөнiндегi
     шаралар бағдарламасын
     әзiрлеу

  5. Қызмет көрсетудiң барлық  Ведомстволық 1997-1998  Әдiлетминi,
     түрi жөнiндегi норматив.  нормативтiк  жылдар     Экономсауда.
     тiк базаның Конститу.     құқықтық акт            минi,
     цияға, Қазақстан Респуб.                          Денсаулық.
     ликасының Азаматтық                               сақтауминi,
     кодексiне (жалпы бөлiм),                          мүдделi
     "Тұтынушылар құқығын                              орталық
     қорғау туралы" Қазақ                              атқарушы
     КСР-iнiң Заңына                                   органдар
     сәйкестiгiне сараптама
     жасауды жүзеге асыру
     және оның нормативтiк
     база құру

  6. Тауарларды, жұмыстарды,   Келiсiлген   жыл сайын  Тұтынушылар
     қызмет көрсетулердi       iс-қимыл                құқығын
     тұтынушылардың құқығын    жоспары                 қорғау
     мемлекеттiк қорғауды                              жөнiндегi
     қамтамасыз ету жөнiнде                            ведомство.
     келiсiлген iс-қимыл                               аралық
     жоспарын әзiрлеу және                             кеңестiң
     оның орындалуын                                   мүшелерi
     қамтамасыз ету

  7. Коммуналдық, сауда        Ережелер,    1997-1998  Әдiлетминi,
     саласы, көлiк, байланыс,  ведомство.   жылдар     Экономсауда.
     туризм мекемелерiнiң      лық                     минi, Көлiк.
     қызмет көрсетулерiнiң     нормативтiк             комминi,
     Ережесiн әзiрлеу және     құқықтық               Энергеоресурс.
     бекiту                    актiлер                 тарминi,
                                                       Бiлiм және
                                                       мәдениетминi

  8. Тұтынуға жарамсыз деп     Қауiптi      1997       Iшкiiсминi,
     танылған өнiмдердi табуға өнiмдердi    жылдың     Мемкеденком,
     және жоюға байланысты     жою жөнiнде. қыркүйегi  Экономсауда.
     нормативтiк құжаттарды    гi комиссия             минi,
     әзiрлеу                   туралы                Денсаулықминi,
                               ереже,                  Әдiлетминi
                               иелерiнен
                               жарамсыз деп
                               танылған
                               өнiмдердi
                               алудың
                               тәртiбi

  9. Мемлекеттiк бақылау және  Тәртiп,      _"_        Экономсауда.
     қадағалау органдарының    Ведомстволық            минi,
     бюджеттiк ұйымдардың      нормативтiк             Әдiлетминi
     орындайтын ақылы қызмет.  құқықтық
     терiне арналған бағалар   актiлер
     мен тарифтердi бекiтудiң
     тәртiбiн әзiрлеу

 10. Тауарлардың, жұмыстар мен Статиска.    1997       Экономсауда.
     қызмет көрсетулердiң      лық есеп.    жылдың     минi, орталық
     сапасын талдауды, тұрғын  тiлiк        қыркүйегi  атқарушы
     үй қорында өзiн-өзi       нысаны,                 органдар -
     басқару құрылымын және    ведомство.              Тұтынушылар
     тұрғын үй коммуналдық     лық                     құқығын
     қызмет рыногының бәсе.    нормативтiк             қорғау жөнiн.
     келестiгiн дамытуды       құқықтық                дегi ведом.
     жүзеге асыруға мүмкiндiк  актiлер                 ствоаралық
     беретiн статистикалық                             кеңестiң
     есептiлiк нысандарын                              мүшелерi
     әзiрлеу

 11. Тұрғын үй қорында өзiн-   Әдiстемелiк  1997       Экономсауда.
     өзi басқару құрылымдарын  ұсынымдар,   жылдың     минi,
     тұрғын үй реформасын      ведомство.   қараша-    Ауылшарминi,
     жүргiзу жағдайында        лық норма.   желтоқсаны Әдiлетминi
     дамытуға арналған         тивтiк
     нормативтiк база құру     құқықтық
     жөнiндегi жұмыстарды      актiлер
     аяқтау

     Тұрғын үй иелерiнiң
     ПИК-мен және коммуналдық
     қызмет көрсетушiлермен
     шарт жасасу жөнiнде
     әдiстемелiк ұсыным
     әзiрлеу

 12. Пәтер иелерiнiң коопера.  Оқыту        1997       Экономсауда.
     тивi басшылығын оқыту     бағдарлама.  жылдың     минi
     бағдарламасын әзiрлеу     сы, ведом.   қыркүйегi
                               стволық
                               нормативтiк
                               құқықтық
                               акт

 13. Тұтынушылар құқығын       Осы мәселе   1997-1998  Жергiлiктi
     қорғау жөнiндегi қоғамдық бойынша      жылдар     өкiлеттi және
     бiрлестiктердi құруға     әкiмдердiң              атқарушы
     жәрдемдесу                қаулысы                 органдар

     III. Тұтынушыларды оқу-ағарту
          және хабардар ету

 14. Бiлiм беру мектептерiнiң  Оқыту        1997-1998  Бiлiм және
     оқушылар үшiн "Мемлекет   бағдарла.    жылдар     мәдениет
     және құқық негiздерi"     масы                    министрлiгi,
     "Жоғары оқу орындары мен                          Экономсауда.
     колледж студенттерi үшiн                          минi,
     құқық негiздерi" үлгiлiк                          Әдiлетминi
     оқу бағдарламалары курс.
     тарына тұтынушылар құқығын
     қорғау жөнiнде заңдарды
     зерделеудi қосымша
     әзiрлеп, енгiзу

 15. Тұтынушылар құқығын       жинақтардың  _"_        Әдiлетминi,
     қорғау жөнiнде көпшiлiк.  жобалары                Экономсауда.
     тiң кең қолы жететiн                              минi
     кодификацияланған
     нормативтiк актiлер
     жинағын шығаруға
     дайындау

 16. Бұқаралық ақпарат         БАҚ          1997-1998  Экономсауда.
     құралдары арқылы халыққа  тұрақты      жылдар    минi, Баспасөз
     ақпарат берудiң тұрақты   рубрикалары            және бұқаралық
     жүйесiн құру                                    ақпарат iстерi
                                                       жөнiндегi
                                                       ұлттық агент.
                                                       тiгi (келiсiм
                                                       бойынша) және
                                                       атқарушы
                                                       органдары -
                                                       Тұтынушылар
                                                       құқығын қор.
                                                       ғау жөнiндегi
                                                       ведомство.
                                                       аралық кеңес.
                                                       тiң мүшелерi

 17. Қоғамдық ұйымдарды дамы.  ТҚҚҰ         1997       Экономсауда.
     тудың мәселелерi мен      қызметiн     жылдың     минi
     перспективалары жөнiнде   жетiлдiру    желтоқсаны
     конференциялар өткiзу     жөнiндегi
                               әдiстемелiк
                               ұсынымдар

     IV. Тұтынушылар құқығын
         қорғау мәселелерi
         жөнiндегi ведомсто.
         аралық ақпарат жүйесiн
         құру

 18. Нормативтiк құқық базасы               1997-1998  Экономсауда.
     бойынша мүдделi ұйымдар.               жылдар     минi
     мен, оның iшiнде шетел.
     дiктермен ақпарат алмасу

 19. Тұтынушылар құқығын       Ұсынымдар    _"_        Экономсауда.
     қорғау жөнiнде аумақтық   мен әдiсте.             минi
     органдар, қоғамдық        мелiк
     ұйымдар үшiн ұсынымдар    материалдар
     мен әдiстемелiк мате.
     риалдар әзiрлеу

 20. Барлық мүдделi ұйымдарды, Хабарлан.    1997       Эконосауда.
     тұтынушыларды тұтынушылар дыру тәр.    жылдың     минi, Ден.
     құқығының бұзылу жағдай.  тiбi, ве.    желтоқсаны саулықминi,
     лары туралы өмiрi мен     домстволық              орталық
     денсаулыққа қауiптi       нормативтiк             атқарушы
     тауарлардың сатылуға      құқықтық                органдар
     түсуi туралы деректердi   акт                     Тұтынушылар
     жедел хабарландыру                                құқығын қор.
     жүйесiн әзiрлеу                                   ғау жөнiндегi
                                                       ведомствоара.
                                                       лық кеңестiң
                                                       мүшелерi

     V. Тұтынушылар құқығын
        қорғау саласын
        халықаралық ынтымақ.
        тастықты дамыту

 21. Тұтынушылар құқығын       Заңдардың    1997-1998  Әдiлетминi.
     қорғау жөнiндегi ұлттық   үйлесiмдi.   жылдар     Экономсауда.
     заңдардың Тәуелсiз        лiгi                    минi
     Мемлекеттiк Достастығына  жөнiндегi
     қатысушы мемлекеттердiң   Келiсiмдер.
     заңдарымен үйлесiмдiлiгi  дiң
     жөнiнде шаралар қабылдау  жобалары

 22. ТАСIS, USAID және ТМД     Ынтымақтас.  _"_        Экономсауда.
     елдерi бағдарламаларының  тық бағдар.             минi
     шеңберiнде халықаралық    ламаларының
     ұйымдармен ынтымақтас.    жобалары
     тықты қамтамасыз ету;
     ұлттық заңдардың дамыту
     туралы ақпараттар алмасу,
     бiрлескен семинарлар
     өткiзу, мамандар алмасу

О мерах по усилению защиты прав потребителей в Республике Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 7 августа 1997 г. N 1238. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 17 марта 2003 г. N 258

      В целях усиления защиты прав потребителей в Республике Казахстан Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемую Программу совершенствования государственной системы защиты прав потребителей на 1997-1998 годы.
      2. Министерству экономики и торговли Республики Казахстан до 1 октября 1997 года провести совещания в регионах в целях активизации деятельности местных исполнительных органов по государственной защите прав потребителей и взаимодействию с общественными организациями потребителей;
      до 1 ноября 1997 года совместно с Министерством юстиции Республики Казахстан проанализировать состояние обеспечения прав потребителей, рассмотрения исков и материалов судебными, правоохранительными и контролирующими органами и по результатам подготовить материалы для обобщения практики рассмотрения категорий дел, связанных с защитой прав потребителей.
      3. Центральным и местным исполнительным органам представлять по запросу общественных организаций потребителей материалы, необходимые им для обращения в правоохранительные и контролирующие органы, а также предъявления исков в суд.
      4. Министерству образования и культуры Республики Казахстан внести в типовые учебные программы курсов "Основы государства и права" для учащихся общеобразовательных школ, "Основы права для студентов вузов и коледжей" изучение законодательства по защите прав потребителей с 1997/98 учебного года.
      5. Межведомственному совету по эащите прав потребителей активизировать деятельность по выполнению ежегодных планов совместных действий по защите прав потребителей.
      6. Министерству экономики и торговли Республики Казахстан изучить инициативу акима г. Алматы по созданию Центра по защите прав потребителей и внести в установленном порядке предложения по распространению данного опыта в других регионах.
      7. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Министерство экономики и торговли Республики Казахстан.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Утверждена        
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 7 августа 1997 г. N 1238

Программа
совершенствования государственной системы
защиты прав потребителей на 1997-1998 годы

Введение

      В период перехода Казахстана на рыночные отношения защита прав потребителей должна стать составной частью государственной политики, без которой невозможно обеспечение устойчивого развития экономики.
      В настоящее время защита прав потребителей как государственная система находится в стадии становления.
      Практическая реализация государственной системы защиты прав потребителей позволит ускорить становление и развитие правовых отношений между продавцом и потребителем, защитить потребительскую способность населения, реализовать фундаментальные права граждан-потребителей.
      Настоящая Программа определяет основные направления формирования государственной системы защиты прав потребителей в переходный к рынку период.

I. Цель и основные принципы формирования
государственной системы защиты прав потребителей

      Целью формирования государственной системы защиты прав потребителей, базирующихся на конституционных нормах, является обеспечение соблюдения прав потребителей на безопасность жизни и здоровья, здоровую окружающую среду, свободный выбор товаров и услуг, информацию, возмещение причиненного потребителям ущерба, потребительское образование, защиту своих интересов и объединение в общественные организации.
      Основными принципами формирования государственной системы защиты прав потребителей являются:
      сочетание методов прямого и косвенного регулирования отношений в области защиты прав потребителей;
      скоординированная реализация государственных контрольных и надзорных функций, закрепленных за различными государственными структурами (Агентство по стандартизации, метрологии и сертификации Министерства экономики и торговли Республики Казахстан, Департамент государственной санитарно-эпидемиологической службы и функционального обеспечения Министерства здравоохранения Республики Казахстан и др.);
      создание "саморегулирующегося" механизма защиты прав потребителей, основанного на реализации частного гражданского права потребителей;
      гласность, демократия и развитие широкой сети общественных организаций по защите прав потребителей;
      международное сотрудничество в области защиты прав потребителей.
      Элементами в формировании государственной системы защиты прав потребителей должны стать:
      активизация деятельности по совершенствованию правовой базы;
      усиление деятельности территориальных служб исполнительных органов и органов местной власти;
      улучшение двусторонней связи центра и регионов;
      развитие самоуправления потребителей в жилищно-коммунальном секторе;
      изучение и внесение предложений по обобщению судебной практики по защите прав потребителей;
      создание механизмов возмещения ущерба широкому и неопределенному кругу потребителей;
      правовая информация потребителей.

II. Взаимосвязанные и взаимообусловленные блоки
государственной системы защиты прав потребителей

1. Государственный контроль за реализацией
законодательства о защите прав потребителей

      Для эффективного государственного контроля за реализацией законодательства по защите прав потребителей необходимо обеспечить:
      контроль за исполнением законов, направленных на безопасность и защиту прав потребителей;
      совершенствование форм реализации контрольных функций органов Агентства по стандартизации, метрологии и сертификации Министерства экономики и торговли, Министерства здравоохранения, Государственного таможенного комитета Республики Казахстан и др.;
      координацию деятельности всех органов, осуществляющих контроль за соблюдением законодательства о защите прав потребителей, повышение эффективности их работы, четкое распределение между ними функций и полномочий, установление последовательного порядка принятия мер по фактам нарушения законодательства о защите прав потребителей разными органами на различных этапах;
      повышение роли Межведомственного совета по защите прав потребителей, эффективное сотрудничество министерств и ведомств в этой области (проведение совместных проверок, обобщение их материалов Межведомственным советом по защите прав потребителей, выявление тенденций и проблем, разработка общих предложений).

2. Совершенствование и расширение законодательной и
нормативной базы в области защиты прав потребителей

      В Республике Казахстан необходимо разработать комплекс законов по защите прав и интересов граждан-потребителей.
      Основу должны составлять гражданские правовые нормы, поскольку отношения потребителя и предпринимателя являются отношениями двух субъектов, не находящихся в отношениях власти и подчинения, а следовательно, регулируются гражданским правом.
      В первую очередь, необходимо разработать:
      новую редакцию Закона Республики Казахстан "О защите прав потребителей" и комментарии к нему;
      в связи с проводимой реформой в жилищно-коммунальной сфере (создание конкурентного рынка коммунальных услуг, развитие структур самоуправления в жилом фонде) и возрастанием роли правовых отношений между потребителями и услугодателями необходима разработка постатейных комментариев к Закону Республики Казахстан Z970094_  "О жилищных отношениях";
      дополнения в Кодекс Казахской ССР об административных правонарушениях об ответственности за нарушение законодательства по защите прав потребителей.
      Наличие полной и совершенной законодательной базы еще не обеспечивает полноценную реализацию государственной политики. Она нуждается в конкретных механизмах реализации законодательных норм в виде подзаконных нормативных актов (правил), регламентирующих предоставление различных услуг: транспорта, связи, коммунального хозяйства, медицинских, банковских, страховых, торговли и общественного питания и т.д.
      Многие действующие нормативные документы по оказанию услуг потребителям услугодателями до сих пор не приведены в соответствие с Конституцией Республики Казахстан, Гражданским кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан Z913400_  "О защите прав потребителей". Необходимо провести экспертизу всей подзаконной нормативной базы в этой области и привести в соответствие с вышеупомянутыми законодательными актами в очередности, установленной Планом-графиком действий Правительства по реализации Программы совершенствования государственной системы защиты прав потребителей на 1997-1998 годы (прилагается).

3. Правоприменительная практика:
участие центральных исполнительных органов в изучении
досудебной и судебной практики по защите прав потребителей

      Важными направлениями совершенствования системы досудебной и судебной защиты прав потребителей являются:
      методическая работа с общественными организациями и структурами самоуправления в жилом фонде по досудебной защите прав потребителей;
      расширение практики разъяснительной работы со стороны представительных и исполнительных органов для субъектов рыночных отношений;
      методическая помощь общественным объединениям в подготовке судебных материалов и создании судебных прецедентов по категориям дел в сферах банковских услуг, страхования, жилищных отношений и т.д.;
      проведение семинаров и конференций, выступления в средствах массовой информации;
      обеспечение исполнения контрольных и надзорных функций уполномоченных органов (выдача предупреждений по поводу нарушения законодательства и предписаний по поводу их устранения, предъявление досудебных претензий нарушителям закона, обеспечение судебных исков со стороны государственных органов о признании незаконными тех или иных действий субъектов рынка);
      проведение анализа судебной практики по защите прав потребителей и подготовка материалов для обобщения судебной практики Пленумом Верховного Суда Республики Казахстан в целях выработки рекомендаций для судов всех уровней по рассмотрению исков граждан и общественных организаций о нарушении прав и интересов потребителей.

4. Просвещение и информирование потребителей

      Одним из важных блоков государственной системы защиты прав потребителей является правовое образование населения.
      Для просвещения и информирования потребителей необходимы следующие меры:
      в рамках правового всеобуча, проводимого Министерством юстиции Республики Казахстан, разработка и внедрение учебных программ по изучению основ законодательства о защите прав потребителей в учебно-воспитательных учреждениях системы образования;
      подготовка широкодоступных кодифицированных сборников нормативных актов по вопросам защиты прав потребителей для государственных органов, хозяйствующих субъектов и сборников комментариев к ним, адаптированных для населения;
      широкое освещение в средствах массовой информации законодательства о защите прав потребителей.

5. Создание межведомственной информационной системы
по вопросам защиты прав потребителей

      Цель - обеспечение государственных органов управления, других заинтересованных организаций и населения оперативной и качественной информацией, направленной на реализацию законодательства о защите прав потребителей.
      Информационная система должна обеспечить решение следующих задач в области защиты интересов потребителей:
      анализ и прогнозирование ситуации в сфере защиты прав потребителей;
      разработка рекомендаций, методических материалов для общественных организаций по защите прав потребителей;
      оперативное информирование всех заинтересованных организаций, граждан о случаях нарушения прав потребителей, фактах поступления в продажу опасных для жизни и здоровья товаров;
      совершенствование статистической отчетности, позволяющей осуществлять анализ состояния насыщения рынка потребительскими товарами и услугами, их качества, причин нарушений прав потребителей.
      Высокий уровень информатизации предполагается обеспечить путем создания интегрированной и разветвленной инфраструктуры государственной системы зашиты прав потребителей, которая включает:
      создание банков данных в сфере защиты прав потребителей;
      создание программных и телекоммуникационных средств обмена информацией на всех уровнях государственной системы защиты прав потребителей со структурами всех ветвей власти, с другими организациями.
      Организацию эффективной информационной поддержки защиты прав потребителей предстоит производить поэтапно, по мере возникновения и развития соответствующих финансовых и материально-технических условий, наличия высококвалифицированных кадров.

6. Развитие международного сотрудничества в области
защиты прав потребителей

      В условиях активного торгового сотрудничества Республики Казахстан с зарубежными странами проблема защиты граждан-потребителей от некачественной продукции, опасной для жизни и здоровья, приобретает особую актуальность.
      Сотрудничество со странами-членами СНГ должно охватывать взаимное оказание помощи в рассмотрении претензий потребителей к изготовителям по недоброкачественным товарам; решение вопросов обслуживания технически сложных бытовых товаров, взаимно поставляемых государствами - членами Содружества Независимых Государств, обмен информацией о развития национального законодательства, практику организации работы по защите прав потребителей, направление государственной политики в этой области, обмен специалистами, проведение совместных практических мероприятий.
      Решение вышепоставленных задач может быть достигнуто путем гармонизации национальных законодательств.
      С Центром потребительского права в Бельгии намечено реализовать следующие задачи:
      совершенствование законодательства в области защиты прав потребителей в Казахстане;
      оказание помощи в обучении специалистов, занимающихся вопросами защиты прав потребителей;
      оказание помощи в координации потребительской политики, проводимой правительственными органами, с другими правительственными и неправительственными организациями, занимающимися вопросами защиты прав потребителей;
      обмен информацией, документацией, включая законодательные и образовательные материалы;
      создание программ обучения в области защиты прав потребителей;
      проведение просветительской работы среди потребителей, касающейся защиты их прав.
      Предполагаемый общий объем финансирования по данной Программе, по расчетам Комиссии Европейского сообщества, составляет 1 млн. экю.

III. Механизм обеспечения практической реализации
законных прав и интересов потребителей

      Реализация законных прав и интересов потребителей требует создания необходимых условий и предпосылок: финансовых, материально-технических, подготовки и переподготовки кадров в этой сфере.
      Для реализации целей настоящей Программы необходимо решить следующие задачи:
      разработка и реализация программы повышения квалификации специалистов;
      организация соответствующих региональных центров науки и подготовка кадров, практика обучения и стажировка кадров в заграничных научных центрах в целях исключения раздробленности в сфере подготовки кадров и научного обеспечения защиты прав потребителей.
      Реализация Программы развития государственной системы защиты прав потребителей потребует не только финансовые затраты, но и организацию контроля за реализацией ее на региональном и общегосударственном уровнях.
      Учитывая важность внедрения Программы по созданию государственной системы защиты прав потребителей как одной из важнейших составляющих проводимых реформ, вопросы контроля за реализацией Программы следует возложить на Министерство экономики и торговли Республики Казахстан.

Приложение      

План-график
действий Правительства Республики Казахстан
по реализации программы совершенствования
государственной защиты прав потребителей
на 1997-1998 годы

--------------------------------------------------------------------
 N !    Мероприятие      !    Форма     !   Срок   !Ответственные за
п/п!                     ! завершения   !исполнения!   исполнение
--------------------------------------------------------------------
 1 !         2           !      3       !    4     !       5
--------------------------------------------------------------------
                   I. Законодательное обеспечение

1  Внести дополнения в  Проект Закона,  сентябрь  Минсельхоз,Минюст,
   Указ Президента      проект поста-   1997 года Минэкономторг
   Республики Казахстан, новления
   имеющий силу Закона,  Правительства
   от 22 декабря 1995 г.
   N 2717 "О земле" в
   части безвозмездного
   оформления всей
   необходимой
   документации на
   отвод земельных
   участков кооперативам
   собственников квартир

2  Разработать           Комментарий    ноябрь     Минюст,
   комментарии к Закону                 1997 года  Минэкономторг
   Республики Казахстан
   "О жилищных
   отношениях"

3  Внести изменения и    Проект поста-   "         Минфин,
   дополнения в          новления                  Минтрудсоцзащиты,
   Постановление         Правительства             Минэкономторг,
   Правительства                                   Минюст
   Республики Казахстан
   от 29 апреля 1996 г.
   N 527 "Об
   утверждении Порядка
   предоставления льгот
   отдельным категориям
   граждан и возмещения
   министерствам,
   государственным
   комитетам,
   центральным, местным
   исполнительным
   органам и иным
   юридическим лицам
   расходов, связанных с
   ними" в части
   предоставления льгот
   в жилищно-коммунальной
   сфере и их возмещение
   отдельным категориям
   граждан

II. Правовые основы реализации прав потребителей

4  Разработать программу Проект поста-  ноябрь     Минэкономторг,
   мер по обеспечению    новления       1997 года  Минфин
   сохранности жилищного Правительства
   фонда, увеличению
   длительности
   эксплуатации жилья

5  Осуществлять          Ведомственный  1997-1998  Минюст,
   экспертизу            нормативный      годы     Минэкономторг,
   нормативной базы по   правовой акт              Минздрав,
   оказанию всех видов                             заинтересованные
   услуг населению на                              центральные
   соответствие                                    исполнительные
   Конституции,                                    органы
   Гражданскому кодексу
   Республики Казахстан
   (общая часть), Закону
   Казахской ССР "О
   защите прав
   потребителей" и на
   основе этого создать
   нормативную базу

6  Разработать План      План           ежегодно   Члены
   согласованных         согласованных             Межведомственного
   действий по           действий                  совета по защите
   обеспечению                                     прав потребителей
   государственной
   защиты прав
   потребителей товаров,
   работ, услуг и
   обеспечить его
   выполнение

7  Разработать и         Правила,       1997-1998  Минюст,
   утвердить Правила     ведомственные    годы     Минэкономторг,
   предоставления услуг  нормативные               Минтранском,
   предприятиями         правовые акты             Минэнергоресурсы,
   коммунальной,                                   Минобразования и
   торговой сферы,                                 культуры
   транспорта, связи,
   туризма

8  Разработать           Положения о    сентябрь   Минэкономторг,
   нормативные           комиссиях по   1997 года  МВД, Гостаможком,
   документы, связанные  уничтожению               Минздрав, Минюст
   с выявлением и        опасной
   уничтожением          продукции,
   продукции, признанной Порядок
   не пригодной к        изъятия
   употреблению          продукции,
                         признанной
                         непригодной, у
                         ее владельцев

9  Разработать порядок   Порядок,          -"-     Минэкономторг,
   утверждения цен и     ведомственные             Минюст
   тарифов на платные    нормативные
   услуги, оказываемые   акты
   органами
   государственного
   контроля и надзора,
   бюджетными
   организациями

10 Разработать формы     Формы          сентябрь   Минэкономторг,
   статистической        статистической 1997 года  центральные
   отчетности,           отчетности,               исполнительные
   позволяющие           ведомственный             органы - члены
   осуществлять анализ   нормативный               Межведомственного
   качества товаров,     правовой акт              совета по защите
   работ и услуг,                                  прав потребителей
   развития структур
   самоуправления в
   жилом фонде и
   конкурентного рынка
   жилищно-коммунальных
   услуг

11 Продолжить работу     Методические   ноябрь-    Минэкономторг,
   по созданию           рекомендации,  декабрь   Минсельхоз, Минюст
   нормативной базы для  ведомственные  1997 года
   развивающихся в       нормативные
   условиях проводимой   правовые акты
   жилищной реформы
   структур
   самоуправления в
   жилом фонде
   Разработать
   методические
   рекомендации по
   заключению договоров
   собственников жилых
   помещений с КСК и
   поставщиками
   коммунальных услуг

12 Разработать программу Программа      сентябрь   Минэкономторг
   обучения руководства  обучения,      1997 года
   кооперативов          ведомственный
   собственников квартир нормативный
                         правовой акт

13 Содействовать         Постановление  1997-1998  Местные
   созданию общественных акимов по        годы    представительные и
   объединений по защите данному вопросу           исполнительные
   прав потребителей                               органы

III. Просвещение и информирование потребителей

14 Разработать и внести  Программы        -"-      Минобразования и
   дополнительно в       обучения                  культуры,
   типовые учебные                                 Минэкономторг,
   программы курсов                                Минюст
   "Основы государства и
   права" для учащихся
   образовательных школ,
   "Основы права для
   студентов вузов и
   колледжей" изучение
   законодательства по
   защите прав
   потребителей

15 Подготовить к выпуску Проекты         -"-       Минюст,
   широкодоступные       сборников                 Минэкономторг
   кодифицированные
   сборники нормативных
   актов по вопросам
   защиты прав
   потребителей

16 Создать стабильную    Постоянные      -"-       Минэкономторг,
   систему               рубрики в                 Нацагентство по
   информирования        средствах                 делам печати и
   населения через       массовой                  массовой
   средства массовой     информации                информации (по
   информации                                      согласованию) и
                                                   центральные
                                                   исполнительные
                                                   органы-члены
                                                   Межведомственного
                                                   совета по защите
                                                   прав потребителей

17 Провести конференцию  Методические   декабрь    Минэкономторг
   по проблемам и        рекомендации   1997 года
   перспективам развития по совершен-
   общественных          ствованию
   организаций           деятельности
                         ОЗПП

IV. Создание Межведомственной информационной
системы по вопросам защиты прав потребителей

18 Обмен информацией с                  1997-1998  То же
   заинтересованными                      годы
   организациями, в том
   числе с зарубежными,
   по нормативно-правовой
   базе

19 Разработка            Рекомендации и  -"-       То же
   рекомендаций и        методические
   методических          материалы
   материалов для
   территориальных
   органов,
   общественных
   организаций по
   защите прав
   потребителей

20 Разработать систему   Порядок        декабрь    Минэкономторг,
   оперативного          оповещения,    1997 года  Минздрав,
   оповещения всех       ведомственный             центральные
   заинтересованных      нормативный               исполнительные
   организаций,          правовой акт              органы-члены
   потребителей о                                  Межведомственного
   случаях нарушения                               совета по защите
   прав потребителей,                              прав потребителей
   фактах поступления в
   продажу опасных для
   жизни и здоровья
   товаров

V. Развитие международного сотрудничества
в сфере защиты прав потребителей

21 Принять меры по       Проекты         1997-1998 Минюст,
   грамонизации          соглашений по     годы    Минэкономторг
   национального         гармонизации
   законодательства по   законодательства
   защите прав
   потребителей с
   законодательством
   государств - участников
   Содружества
   Независимых Государств

22 Обеспечить            Проекты         -"-       Минэкономторг
   сотрудничество с      программ
   международными        сотрудничества
   организациями в
   рамках программ
   ТАСIS, USAID и
   стран СНГ: обмен
   информацией о развитии
   национального
   законодательства,
   проведение совместных
   семинаров, обмен
   специалистами