Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Регламентi туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулысы 1997 жылғы 18 қараша N 1599. Күшi жойылды - ҚРҮ-нiң 1999.02.23. N 156 қаулысымен

 


     Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:

     1. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Регламентi бекiтiлсiн (қоса

берiлiп отыр).

     2. "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Регламентi туралы"

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 3 шiлдедегi N 1050

қаулысының күшi жойылған деп танылсын.


     Қазақстан Республикасының

          Премьер-Министрi



                                        Қазақстан Республикасы

                                              Үкiметiнiң

                                        1997 жылғы 18 қарашадағы

                                            N 1599 қаулысымен

                                               БЕКIТIЛГЕН


                  Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң

                             РЕГЛАМЕНТI


                          I. Жалпы ережелер



 
       1. Қазақстан Республикасының Үкiметi Қазақстан Республикасының атқарушылық билiгiн жүзеге асырады, атқарушы органдардың жүйесiн басқарады және олардың қызметiне басшылықты жүзеге асырады.
      2. Үкiметтiң қызметi Қазақстан Республикасының Конституциясымен, "Қазақстан Республикасының Үкiметi туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң Конституциялық заң күшi бар Жарлығымен, осы Регламентпен және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтiк құқықтық актiлерiмен реттеледi.
      3. Премьер-Министр мен Үкiметтiң қызметiн ақпараттық-талдаулық, құқықтық, консультативтiк және ұйымдастырушылық қамтамасыз етудi Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң Кеңсесi (бұдан әрi - Кеңсе) жүзеге асырады.
      4. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң iс қағаздарын жүргiзу және Үкiметке келiп түскен хат-хабарларды өңдеу Кеңсеге жүктеледi және Кеңсе айқындаған тәртiппен жүзеге асырылады.
      5. Соттарды Үкiмет пен Премьер-Министрдi бiлдiрудi және олардың мүдделерiн қорғауды сондай-ақ прокурорлық жауап беру актiлерiн қарауды Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгi жүзеге асырады.
      ЕСКЕРТУ. 5-тармақ өзгердi - ҚРҮ-нiң 1998.07.17. N 676 қаулысымен.
               P980676_
      6. Үкiметтiң құзыретiне кiретiн кадр мәселелерiн шешу Республиканың заңдарында белгiленетiн тәртiбiне сәйкес жүзеге асырады.
 
                       II. Жұмыстарды жоспарлау
 
      7. Үкiметтiң мәжiлiстерiнде қарауға арналған мәселелердiң тоқсан сайынғы тiзбесiн Үкiмет мүшелерiнiң, мемлекеттiк органдар басшыларының ұсынысы бойынша кезектi тоқсанға дейiн бiр ай бұрын Кеңсе жасайды. Үкiметтiң мәжiлiстерiнде қаралатын мәселелердiң тiзбесi Республика Премьер-Министрiнiң өкiмiмен бекiтiледi.
      Қаралатын мәселелердiң бекiтiлген тiзбесi тiзiм бойынша Үкiмет мүшелерiне, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкiмдерiне, Кеңсе мен бөлiмдердiң басшыларына, басқа да мемлекеттiк органдар мен ұйымдарға жiберiледi.
      Жоспарланған мәселенi тiзбеден алып тастау немесе оны қарауды неғұрлым кейiнiрек мерзiмге ауыстыру туралы шешiмдi мемлекеттiк органның бiрiншi басшысы не Кеңсенiң басшысы ұсынатын анықтаманың негiзiнде, Кеңсе басшысы Республиканың Премьер-Министрiнiң келiсуiмен қабылдайды.
      ЕСКЕРТУ. 7-тармақ өзгердi - ҚРҮ-нiң 1998.07.17. N 676 қаулысымен.
               P980676_
 
          III. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң мәжiлiстерiн
               дайындаудың және оларды өткiзудiң тәртiбi
 
      8. Үкiметтiң мәжiлiсi кемiнде айына бiр рет өткiзiледi.
      9. Үкiметтiң мәжiлiсiн Республиканың Премьер-Министрi не Президентi шақырады.
      10. Үкiметтiң мәжiлiстерiнде Премьер-Министр, ал ол болмаған кезде - мiндеттердiң бөлiнуiне сәйкес Премьер-Министрдi алмастырушы Премьер-Министрдiң орынбасары төрағалық етедi. Үкiмет аса маңызды мәселелердi қараған кезде оның мәжiлiстерiнде Республиканың Президентi төрағалық етедi.
      11. Үкiметтiң мәжiлiсi, егер оған Үкiмет мүшелерiнiң кемiнде үштен екiсi қатысса, құқықтық күшi бар деп есептеледi. Үкiмет мүшелерi оның мәжiлiстерiне алмастыру құқығынсыз қатысады.
      12. Үкiметтiң мәжiлiсi ашық болып табылады. Республика Президентiнiң не Премьер-Министрiнiң бастамашылығы бойынша жабық мәжiлiс өткiзiлуi мүмкiн.
      13. Мәселелердi Үкiметтiң мәжiлiсiнде қараудың нәтижелерi бойынша мәжiлiске қатысушы Үкiмет мүшелерiнiң көпшiлiк даусымен, хаттамалық шешiм қабылданады.
 
            ЕСКЕРТУ. 13-тармақ өзгердi - ҚРҮ-нiң 1998.07.17. N 676 қаулысымен.
               P980676_
 
      14. Үкiметтiң мәжiлiстерiне, сондай-ақ облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың әкiмдерi, өзге де мемлекеттiк органдар мен ұйымдардың басшылары, Премьер-Министр Кеңсесiнiң қызметкерлерi, Премьер-Министрдiң Кеңсесi Басшысының ұсынуы бойынша Премьер-Министрмен келiсiлген тiзiм шақырылуы мүмкiн.
      ЕСКЕРТУ. 14-тармақ өзгердi - ҚРҮ-нiң 1998.07.17. N 676 қаулысымен.
               P980676_
 
      15. Үкiметтiң мәжiлiстерiне, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентiнiң Бiрiншi көмекшісi, Президент Әкiмшiлiгiнiң Басшысы және оның орынбасарлары, Қазақстан Республикасы Президентiнiң көмекшiлерi мен кеңесшiлерi. Президент әкiмшiлiгi құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшылары және басқа да жауапты қызметкерлерi қатыса алады.
      16. Үкiметтiң мәжiлiсiнде қаралатын мәселелер бойынша белгiленген тәртiппен дайындалған материалдарды, лауазымды тұлғалар, олар қаралуы тиiс мәжiлiске дейiнгi бес күннен кешiктiрмей енгiзедi. Кеңсе мәжiлiстiң күн тәртiбiнiң жобасын жасайды және Премьер-Министрмен де оны алмастырушы адаммен келiсiлгеннен кейiн, оны және мәселелердi қарау жөнiндегi материалдарды Үкiмет мүшелерiне және шақырылған адамдарға, ал қажет болған жағдайда - басқа да лауазымды тұлғаларға жолдайды.
      Материалдардың уақытылы ұсынылуы үшiн жауаптылық мемлекеттiк органдардың бiрiншi басшыларына жүктеледi.
      Мемлекеттiк органдар белгiленген мерзiмдерде материалдарды ұсынбаған жағдайда, Премьер-Министр Кеңсесiнiң Басшысы жол берiлген тәртiп бұзушылықтар туралы Премьер-Министрге немесе оны алмастырушы адамға баяндайды.
      Үкiметтiң шұғыл мәжiлiсiн өткiзу кезiнде қаралатын мәселелер бойынша материалдар Премьер-Министрдiң Кеңсесiне, ол өткiзiлетiн күнi енгiзiле алады.
      ЕСКЕРТУ. 16-тармақ өзгердi - ҚРҮ-нiң 1998.07.17. N 676 қаулысымен.
               P980676_
 
      17. Үкiметтiң мәжiлiсiне мәселелер дайындаған кезде мынадай талаптарды сақтау қажет:
      Үкiметтiң мәжiлiсiне енгiзiлетiн анықтамаларға, талдау материалдарына, хаттамалық шешiмдердiң жобаларына құжатты енгiзушi мемлекеттiк органның бiрiншi басшысы не оны алмастыратын, қолы мемлекеттiк органның ресми позициясы болып табылатын адам, мүдделi мемлекеттiк органдардың бiрiншi басшылары не оларды алмастырушы адамдар және Кеңсенiң Басшысы виза қояды;
      Хаттамалық шешiмнiң жобасы мемлекеттiк органның бiрiншi басшысы не оны алмастырушы адам қол қойған iлеспе хатпен енгiзiледi;
 
            жоба мен анықтама әдетте екi алшақтық арқылы басылған 5 бет мәтiннен аспауы тиiс;
      әрбiр мәселе бойынша жоба мен анықтаманың бiрдей тақырыбы болуы тиiс;
      Үкiметтiң мәжiлiсiне енгiзiлетiн материалдарға қажет болған кезде қосымша ақпараттық мәлiмет қоса берiледi;
      талқыланатын мәселелер бойынша мәжiлiске шақырылғандардың тiзiмiн анықтауды және нақтылауды мәжiлiстен үш күн бұрын Кеңсемен келiсiм бойынша мәселенi енгiзген мемлекеттiк орган жүзеге асырады. Шақырылғандардың келуiн Кеңсе қамтамасыз етедi;

 

     облыс әкiмдерiн, ұйымдардың басшыларын Үкiметтiң мәжiлiсiне

шақыруды Кеңсе жүргiзедi;

     Үкiметтiң мәжiлiстерiнде Президенттiң төрағалығымен қаралған

жобалар, сондай-ақ қабылданған шешiмдер оларға қол қояр алдында

Президенттiң Әкiмшiлiгiмен алдын ала келiсуге жатады.

     ЕСКЕРТУ. 17-тармақ өзгердi - ҚРҮ-нiң 1998.07.17. N 676 қаулысымен.



P980676_




     18.



     ЕСКЕРТУ. 18-тармақ алынып тасталды - ҚРҮ-нiң 1998.07.17. N 676

              қаулысымен.


P980676_




     19. Үкiметтiң мәжiлiсi мемлекеттiк немесе орыс тiлiнде

жүргiзiледi.


 
       20. Үкiметтiң мәжiлiстерiнде оған қатысып отырған лауазымды тұлғалар, талқыланатын мәселелердiң атауы, баяндамашылар мен талқылау кезiнде сөйлегендердiң фамилиялары көрсетiлетiн хаттама жүргiзiледi. қажет болған кезде мәжiлiстерге қаралған мәселелер магнитофон таспасына (диктофонға) жазылады.
      Хаттама бес күндiк мерзiмде ресiмделедi, оған Кеңсенiң Басшысы виза және мәжiлiске төрағалық етушi қол қояды.
      Үкiмет мәжiлiстерiнiң хаттамаларына күнтiзбелiк жылға реттiк нөмiрлер берiледi.Хаттамалар немесе олардың үзiндiлерi Үкiмет мүшелерiне, ал қажет болған кезде басқа да мемлекеттiк органдар мен лауазымды тұлғаларға, сондай-ақ мәжiлiске тиiстi тапсырма берiлген мемлекеттiк органдарға жiберiледi.
      Үкiмет мәжiлiстерiнiң хаттамалары қажеттiлiгiнiң аяқталуы бойынша жергiлiктi жерлерде актi бойынша жойылады.
      Үкiмет мәжiлiстерiнiң хаттамалары (түпнұсқалары), сондай-ақ оларға материалдар (оның iшiнде диктофондық жазбалар) Кеңседе сақталады.
      21.
      ЕСКЕРТУ. 21-тармақ алынып тасталды - ҚРҮ-нiң 1998.07.17. N 676
               қаулысымен. P980676_
 
           IV. Мемлекеттiк органдардың бастамашылығы бойынша
      енгiзiлген Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулылары мен
          Премьер-Министрi өкiмдерiнiң жобаларын дайындаудың
                       және ресiмдеудiң тәртiбi
 
      22. Жобаларды дайындауды мемлекеттiк органдар осы Регламентке және Үкiмет бекiткен Нұсқаулыққа сәйкес жүзеге асырады. Республика Үкiметiнiң қаулылары мен Премьер-Министрi өкiмдерiнiң жобалары мүдделi мемлекеттiк органдармен келiсiлген, бiрiншi басшылар немесе оларды алмастырушы адамдар қол қойған мемлекеттiк және орыс тiлдерiнде ұсынылады. "Ескертпелерiмен" келiсулер болған кезде жобаға қажеттi түсiндiрмелермен бiрге келiспеушiлiк туралы анықтама қоса берiледi. Үкiметтiң қаулысының жобасын әзiрлеуге қатысушы мемлекеттiк органдардың арасында келiспеушiлiк пайда болған кезде Кеңсенiң Басшысы не оның орынбасары, нәтижесi хаттамамен ресiмделетiн кеңес шақырады. Келiспеушiлiк жойылған жағдайда мемлекеттiк орган белгiленген мерзiмде қаулының жобасын пысықтайды және оны қол қоюға ұсынады. Талқыланған мәселе бойынша келiсiмге қол жеткiзiлмеген жағдайда Кеңсенiң басшысы түпкiлiктi шешiм қабылдау үшiн ол туралы Премьер-Министрге оны алмастырушы адамға хабарлайды. Үкiмет қаулысының жобаларын немесе Премьер-Министр өкiмдерiнiң жобаларын әзiрлеудi жүзеге асыратын мемлекеттiк органның басшысы олардың Қазақстанның 2030 жылға дейiнгi даму стратегиясына сәйкес болуы үшiн жауап бередi.
      Орталық атқарушы органдар олардың құзыретiне қатысты мәселелер жөнiнде бiрлескен бұйрықпен ресiмделетiн бiрлескен шешiм қабылдауға құқылы.
      Шешуi - бiр мемлекеттiк органның құзыретiнiң шегiндегi немесе осы тармақтың екiншi абзацына сәйкес шешiлуi мүмкiн мәселелер бойынша Үкiметтiң қаулыларының және Премьер-Министрдiң өкiмдерiнiң жобалары ұсынылмайды.
      Мемлекеттiк органдардың бiрiншi басшылары жобаларды сапалы және уақтылы әзiрлеу және белгiленген мерзiмдерде Үкiметтiң бекiтуiне ұсыну үшiн жеке жауаптылықта болады.
      жобалар мiндеттi түрде:
      белгiлi бiр жобаны қабылдаудың экономикалық тұрғыда мақсатқа сай екенiн негiздеу бойынша - Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiмен;
      белгiлi бiр жобаның қаржылық тұрғыда мақсатқа сай екенiн негiздеу бойынша - Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен;
      енгiзiлiп отырған жобаның республика заңдарына сәйкестiгiне құқықтық сараптама жүргiзу үшiн - Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiмен келiсiледi.
      Үкiмет пен Премьер-Министр актiлерi жобаларының мемлекеттiк тiлден орыс тiлiне аудармасының дәл болуы үшiн жауапкершiлiк-әзiрлеушiге, ал жобалардың құқықтық сәйкестiгi үшiн жауапкершiлiк Әдiлет министрлiгiне жүктеледi.
      Мемлекеттiк органдар Үкiмет пен Премьер-Министр актiлерiнiң жобаларымен бiрге қолданылып жүрген заңдарды қабылданатын актiлерге сәйкес келтiру жөнiндегi нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларын енгiзедi. Егер актiлердiң жобалары заңдарды осы актiлерге сәйкес келтiрудi талап етпесе, онда бұл туралы ақпарат жобалардың түсiндiрме жазбасында көрсетiледi.
      Жобаны дайындаған мемлекеттiк органдар оны бiр уақытта мүдделi мемлекеттiк органдарға келiсуге жолдай алады.
      Әрбiр мемлекеттiк органмен келiсу мерзiмi жоба келiп түскен сәттен бастап жетi жұмыс күнiнен аспайды.
      Әдiлет министрлiгi қолданылып жүрген заңдарды Қазақстан Республикасының Президентi бастамашалық жасаған және қабылдайтын, Үкiметтi заңдарды осы актiге сәйкес келтiру жөнiндегi тапсырманы орындаушы деп белгiлейтiн актiге сәйкес келтiрудi көздейтiн, нормативтiк құқықтық актiнiң жобасын әзiрлеу жөнiндегi мемлекеттiк органды (мемлекеттiк органдарды) жауапты орындаушы (жауапты орындаушылар) етiп белгiлеу жөнiнде Үкiметке ұсыныс енгiзедi. Ұсыныс Президенттiң актiсi күшiне енген күннен бастап үш күндiк мерзiм iшiнде енгiзiледi.
      ЕСКЕРТУ. 22-тармақ өзгертiлдi және толықтырылды - ҚРҮ-нiң
               1998.07.17. N 676 қаулысымен. P980676_
 
      23. Енгiзiлетiн актiнiң жобасына аталған актiнi қабылдаудың қажеттiлiгiнiң негiздемесi, оны қабылдаудың әлеуметтiк-экономикалық салдары, оны жүзеге асыруға байланысты болжалып отырған қаржы шығындары, сондай-ақ осы мәселе бойынша Үкiметтiң бұрын қандай актiлерi қабылданғандығы және олардың қалай атқарылғандығы туралы мәлiметтер бар анықтама қоса берiледi.
      көлемi екi парақтан асатын Үкiмет шешiмдерi жобаларының және олардың қосымшаларының әр бетiне жобаны енгiзетiн мемлекеттiк органның осы мәселеге жауапты орындаушысының қолы қойылуға тиiс.
      ЕСКЕРТУ. 23-тармақ толықтырылды - ҚРҮ-нiң 1998.07.17. N 676
               қаулысымен. P980676_
 
      24. Мемлекеттiк органдар әзiрлеген жобалар сараптық қорытынды дайындалатын Премьер-Министрдiң Кеңсесiне енгiзiледi.
      Сараптама жүргiзудiң мерзiмi жоба Премьер-Министрдiң Кеңсесiне түскен күннен бастап он жұмыс күнiнен аспауы тиiс.
      Премьер-Министрдiң Кеңсесi сараптама жүргiзгеннен кейiн мынадай:
      1) жобаның Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес келмеуi;
      2) осы Регламенттiң талаптарын бұза отырып ұсынылуы жағдайларында жобаны қайтаруға құқылы;
      3) сараптамадан өткеннен кейiн жобалар Премьер-Министрдiң орынбасарларымен олардың құзыреттерiнiң шегiнде, Премьер-Министр мен оның орынбасарларының арасында белгiленген мiндет бөлуге сәйкес келiсiлдi.
      Жобалар Үкiметке енгiзiлгеннен кейiн Премьер-Министр орынбасарларының мазмұндық сипаттағы ескертулерi пайда болған кезде Премьер-Министрдiң орынбасарлары қажет болған жағдайда кеңес шақырады, оның нәтижелерi хаттамамен ресiмделедi. Премьер-Министрдiң жобаны қарайтын орынбасарлары, Премьер-Министрдiң Кеңсесi жобаны қарау барысында пайда болған ескертулер мен ұсыныстарды хаттамалық шешiммен ресiмделгенде ғана (кеңес өткiзiлген жағдайда) немесе жазбаша тапсырмамен ғана жобаларды пысықтауға қайтаруға құқылы.
      Басқа да себептер бойынша терiс сараптық қорытынды жобаны қайтару үшiн негiз бола алмайды.
      Жобаны қайтарған жағдайда Премьер-Министрдiң Кеңсесi Кеңсенiң басшысы қол қоятын негiздi хат дайындайды.
      Осы Регламенттiң талаптарын бұза отырып енгiзiлген жобаларды қабылдап алғаны үшiн Премьер-Министрдiң Кеңсесi жауаптылықта болады.
      Жоба Кеңседе сараптамадан өткеннен кейiн Кеңсенiң басшысы шешiм қабылдау үшiн Республиканың Премьер-Министрiне не оны алмастырушы адамға хабарлайды.
      Қажет болған кезде жобаны Премьер-Министр не оны алмастырушы адам пысықтау және (немесе) қосымша келiсу үшiн тиiстi мемлекеттiк органға жолдауы мүмкiн.
      ЕСКЕРТУ. 24-тармақ өзгертiлдi және толықтырылды - ҚРҮ-нiң
               1998.07.17. N 676 қаулысымен. P980676_
 
      25. Үкiметтiң қаулысы мен Премьер-Министрдiң өкiмiне Премьер-Министр қол қояды. Премьер-Министр болмаған жағдайда, оның тапсырмасы бойынша, оларға Премьер-Министрдiң бiрiншi орынбасары қол қояды.
      ЕСКЕРТУ. 25-тармақ өзгертiлдi - ҚРҮ-нiң 1998.07.17. N 676
               қаулысымен. P980676_
      26. Қол қойылған Үкiметтiң қаулылары мен Премьер-Министрдiң өкiмдерiнiң қосымшаларымен бiрге Кеңсе жөнелтедi. Шешiмнiң түпнұсқасына қол қойылғаннан кейiн түзету енгiзуге болмайды.
      Құжаттардың уақтылы шығарылуы және жөнелтiлуi үшiн Кеңсе жауаптылықта болады.
      ЕСКЕРТУ. 26-тармақ өзгертiлдi - ҚРҮ-нiң 1998.07.17. N 676
               қаулысымен. P980676_
      27. Қажет болған жағдайларда Үкiмет қаулыларының, Премьер-Министр өкiмдерiнiң қосымша даналары Кеңсе Басшысының рұқсатымен ғана берiледi.
      28. Техникалық қателер кезiнде Үкiметтiң қаулылары мен Премьер-Министрдiң өкiмдерiнiң бұрын жiберiлген даналарын ауыстыру Кеңсе Басшысының рұқсатымен ғана жүргiзiлуi мүмкiн, бұл жағдайда бастапқы жiберiлген құжаттар Кеңсеге керi қайтарылып алынуы тиiс.
 
       V. Республика Үкiметi енгiзетiн Қазақстан Республикасының
               Президентi актiлерiнiң жобаларын дайындау
 
      29. Үкiмет енгiзетiн, Республика Президентi актiлерiнiң жобаларын дайындауды Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1996 жылғы 9 қаңтардағы N 2751 өкiмiмен бекiтiлген Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнде iс жүргiзу жөнiндегi Нұсқаулыққа және осы Регламентке сәйкес тиiстi мемлекеттiк орган жүзеге асырады.
      Президент актiлерiнiң жобалары Үкiметтiң қаулысымен енгiзiледi.
      30. Республика Президентi актiлерiнiң жобалары мен Үкiмет қаулыларының жобаларына оны дайындау үшiн жауапты мемлекеттiк органның бiрiншi басшысы, тиiстi Үкiмет мүшелерi, Кеңсенiң басшысы, Премьер-Министр виза қояды.
      Қазақстан Республикасының Президентi актiсiнiң жобасы туралы Үкiметтiң қаулысына Республиканың Премьер-Министрi немесе оны алмастырушы адам қол қойған iлеспе жазба қоса берiледi.
 
            VI. Үкiметтiң заң жобалары жұмыстарының жоспары
           мен Үкiметтiң заң жобалары жұмыстарының жоспарына
             енгiзiлген заң жобаларын дайындаудың тәртiбi
 
      31. Үкiметтiң заң жобалары жұмыстары жоспарының жобасы мемлекеттiк органдардың ұсыныстарының негiзiнде қалыптастырылады және Үкімет қаулыларының жобаларын енгiзу үшiн белгiленген тәртiппен Әдiлет министрлiгi Үкiметке ұсынады.
      Тиiстi жылға арналған Заң жобалары жұмыстарының жоспарын Қазақстан Республикасының Президентiмен келiсу "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң заң жобалары жұмыстарының жоспарларын Қазақстан Республикасының Президентiмен және Қазақстан Республикасы Парламенттiк Мәжiлiсiне Үкiмет енгiзетiн заң жобаларын Қазақстан Республикасы Президентiнiң Әкiмшiлiгiмен келiсу туралы Ереженi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1996 жылғы 19 маусымдағы N 3044 U963044_ Жарлығына сәйкес жүзеге асырылады.
      32. Мемлекеттiк органдар заң жобалары жұмыстарының жоспарына сүйене отырып, белгiленген мерзiмдерде мемлекеттiк және орыс тiлдерiнде заң жобаларын әзiрлейдi және Республика Үкiметiне ұсынады.
      Заң жобаларын сапалы, уақтылы әзiрлеу және ұсыну үшiн тиiстi мемлекеттiк органдардың бiрiншi басшылары жеке жауаптылықта болады.
      33. Заңдардың жобалары Республика Үкiметiнiң қарауына мүдделi мемлекеттiк органдармен келiсiлгеннен кейiн Үкiметтiң қаулысының жобасымен бiрге енгiзiледi.
      Көрсетiлген жобаларды ресiмдеудiң және енгiзудiң, сондай-ақ олар бойынша келiспеушiлiктердi қараудың тәртiбi - Қазақстан Республикасының Парламентi Мәжiлiсiнiң Регламентiнде және осы Регламентте көзделген ерекшелiктермен бiрге, үкiмет қаулыларының жобаларын енгiзу үшiн белгiленген тәртiпке ұқсас.
      Заңдардың жобалары Кеңседе сараптамадан өткеннен кейiн Кеңсенiң Басшысы шешiм қабылдау үшiн Премьер-Министрге хабарлайды.
      Қажет болған кезде заңдардың жобалары заң жобасын ұсынған мемлекеттiк органға пысықтауға қайтарылады.
      34. Үкiмет Республика Парламентiнiң Мәжiлiсiне енгiзетiн заңдардың жобаларын Президенттiң Әкiмшiлiгiмен келiсу "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң заң жобалары жұмыстарының жоспарларын Қазақстан Республикасының Президентiмен және Қазақстан Республикасы Парламентiнiң Мәжiлiсiне Үкiмет енгiзетiн заң жобаларын Қазақстан Республикасы Президентiнiң Әкiмшiлiгiмен келiсу тәртiбi туралы Ереженi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1996 жылғы 19 маусымдағы N 3044 Жарлығына сәйкес жүзеге асырылады.
      Республика Үкiметi Қазақстан Республикасы Парламентiнiң депутаттары бастамашылық жасаған, сондай-ақ мемлекеттiк кiрiстердi қысқартуды немесе мемлекеттiк шығыстарды арттыруды көздейтiн заң жобалары бойынша Парламентке қорытынды ұсынады.
      Заң жобасы Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне, Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiгiне, Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiне және басқа да мүдделi мемлекеттiк органдарға қорытындыға жiберiледi.
      Қорытындыға Қазақстан Республикасының Премьер-Министрi не оның орынбасары қол қояды және ол Парламент Палаталарының Төрағасына жолданады.
      35. Үкiметтiң қарауына ұсынылатын мемлекеттiк және орыс тiлдерiнде дайындалатын заң жобасы жөнiндегi материалдар мыналарды қамтуға тиiс:
      1) заң жобасы және Үкiметтiң жоба жөнiндегi қаулысы;
      2) жобаны қабылдау қажеттiгiнiң негiздемесi, қабылданатын заңдардың мақсаттарының, мiндеттерiнiң, негiзгi ережелерi мен болжалып отырған салдарлардың егжей-тегжейлi сипаттамасы бар түсiндiрме жазба;
      3) мүдделi мемлекеттiк органдармен келiсу парағы;
      4) егер тәуелсiз немесе ғылыми сараптама жүргiзiлген болса, жоба бойынша сараптық қорытындылар;
      5) негiзгi жобаның қабылдануына байланысты өзгертiлуге немесе күшi жойылған деп танылуға тиiстi заң актiлерiнiң жобалары және жобаны iске асыру үшiн қажеттi нормативтiк құқықтық актiлердi әзiрлеу туралы ұсыныстар мен олардың тiзбесi;
      6) егер заң жобасы шығыстарды талап ететiн болса қаржыландыру көзi көрсетiлсе отырып, қаржылық-экономикалық есептер;
      7) қолданылып жүрген заңдарға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы нормативтiк құқықтық актiнiң жобасы енгiзiлген кезде баптардың бұрынғы және жаңа редакцияларының салыстырма кестесi ұсынылады;
      8) белгiленген нысандағы анықтама парақ.
      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң бастамашылығы бойынша Қазақстан Республикасының Парламентi Мәжiлiсiнiң қарауына енгiзiлетiн заң жобалары бойынша түсiндiрме жазбаны заң жобасын әзiрлеген мемлекеттiк орган дайындайды, оған оның бiрiншi басшысы не оны алмастырушы адам, Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгi, Кеңсенiң Басшысы виза және Премьер-Министр не оны алмастырушы адам қол қояды.
      ЕСКЕРТУ. 35-тармақ өзгертiлдi - ҚРҮ-нiң 1998.07.17. N 676
               қаулысымен. P980676_
 
           VII. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң актiлерiн
                          жариялаудың тәртiбi
 
      36. Үкiметтiң азаматтардың құқықтарына, бостандығына және мiндеттерiне қатысты барлық актiлерi мiндеттi жариялануға жатады.
      Өзге қол қойылған құжаттарды бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау туралы шешiмдi Премьер-Министр мен оның орынбасарлары қабылдайды.
      37. Мемлекеттiк немесе өзге де заңмен қорғалатын құпияны бiлдiретiн мәлiметтерi бар актiлер жариялануға жатпайды.
      38. Үкiметтiң қаулылары Қазақстан Республикасының Президентi мен Қазақстан Республикасының Үкiметi актiлерiнiң жинағында, сондай-ақ "Егемен Қазақстан", "Казахстанская правда", "Заң", "Юридическая газета" газеттерiнде, өзге де баспасөз органдарында жарияланады және теледидар мен радио бойынша халыққа жеткiзiледi.
      ЕСКЕРТУ. 38-тармақ өзгертiлдi - ҚРҮ-нiң 1998.07.17. N 676
               қаулысымен. P980676_
 
          VIII. Атқаруды бақылау мен тексерудi ұйымдастырудың
                                тәртiбi
 
            Президент актiлерiнiң, Үкiмет шешiмдерiнiң және
      халықаралық келiсiмдердiң атқарылуына бақылау жасау туралы
 
      39. Республика Президентiнiң актiлерi, Республика Үкiметiнiң шешiмдерi және Премьер-Министрiнiң өкiмдерi бақылауға алынады.
      40. Республика Президентi актiлерiнiң, Үкiметi шешiмдерiнiң, Премьер-Министрi өкiмдерiнiң уақытылы және сапалы атқарылуы үшiн жауаптылық оларға атқарылуға жiберiлген мемлекеттiк органдардың бiрiншi басшыларына жүктеледi.
      41. Президент актiлерiнiң атқарылуы үшiн жауапты мемлекеттiк органдар 3 күндiк мерзiм iшiнде оларды жүзеге асыру жөнiндегi ұйымдастыру шараларының тiзбесiн жасайды және оны Премьер-Министрдiң бекiтуiне ұсынады.
      42. Бақылаудағы құжаттың атқарылуының нақты мерзiмдерi болмаған кезде мемлекеттiк органға атқарудың құжат келiп түскен күннен бастап есептелетiн бiр айлық мерзiмi белгiленедi.
      43. Премьер-Министрдiң Қазақстан Республикасының Президентi, Үкiметi актiлерiнiң, Премьер-Министрi өкiмдерiнiң атқарылу мерзiмiне бақылау жасау жөнiндегi қызметiн ақпараттық-талдаулық қамтамасыз етудi Премьер-Министрге олардың орындалуы барысы туралы жүйелi түрде хабарлап отыратын Премьер-Министрдiң Кеңсесi жүзеге асырады.
      Премьер-Министр Кеңсесiнiң Басшысы Үкiметтiң iс-қимыл жоспары және тиiстi жылға арналған Заң жобалары жұмыстарының жоспары жөнiндегi шараларды орындалуы туралы Премьер-Министрге ай сайын хабарлап отырады.
      44. Бақылаудағы құжаттың атқарылу мерзiмiн мемлекеттiк орган басшысының белгiленген тәртiппен енгiзiлген жазбаша өтiнiшiнiң негiзiнде Премьер-Министр немесе оның орынбасарлары ұзартуы мүмкiн.
      Президенттiң Үкiметке қатысты актiлерiн бақылаудан алу және олардың атқарылу мерзiмдерiн ұзарту мәселелерiн Президенттiң Әкiмшiлiгi қарайды.
      45. Құжат тиiстi мемлекеттiк органдардың белгiленген тәртiппен енгiзiлген негiздi хаты бойынша Премьер-Министрдiң немесе оның орынбасарларының қарарымен бақылаудан алынады.
      46. Мемлекетаралық және үкiметаралық келiсiмдердегi тапсырмалар бақылаудан Үкiметтiң қаулыларында қамтылған тапсырмалар сияқты тәртiппен алынады.
 
                Президенттiң, Премьер-Министр мен оның
           орынбасарларының және Премьер-Министрдiң Кеңсесi
          Басшысының тапсырмалары бар құжаттардың атқарылуына
                         бақылау жасау туралы
 
      47. Президенттiң, Премьер-Министрдiң және оның орынбасарларының тапсырмаларының атқарылуына бақылау жасау және оны атқару тапсырылған мемлекеттiк органға жүктеледi.
      Тапсырмаларда, әдетте, құжаттардың атқарылу мерзiмдерi белгiленедi. Олар болмаған жағдайларда атқарудың құжат түскен күннен бастап есептелетiн бiр айлық мерзiмi, ал "шұғыл" деген белгi болған кезде - атқарушы оны алған күннен бастап он күндiк мерзiм белгiленедi.
      Егер құжат белгiленген мерзiмде орындала алмайтын болса, атқарушы жазбаша түрде кешiктiрiлуiнiң себептерi туралы хабарлауы және оны кейiнге қалдыру туралы сұрауын дәлелдеуi тиiс.
      48. Тапсырманы атқаруды бақылаудан алу не оны кейiнге қалдыру туралы шешiм қабылдау тиiсiнше Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң, оның орынбасарларының, Қазақстан Республикасы Президентiнiң Әкiмшiлiгi Басшысының рұқсатымен жүзеге асырылады.
      49. Кеңсе Қазақстан Республикасының Премьер-Министрiне Президенттiң, Премьер-Министрдiң тапсырмаларының орындалу барысы туралы жүйелi түрде хабарлап отырады, Премьер-Министрдiң олардың атқарылуына бақылау жасау жөнiндегi қызметiн қамтамасыз етедi.
      50. Премьер-Министр Кеңсесiнiң басшысы Үкiмет шешiмдерiн әзiрлеу жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастыру бөлiгiнде бақылауға алынатын тапсырма бередi.
      51. Премьер-Министрдiң, оның орынбасарларының және Премьер-Министрдiң Кеңсесi Басшысының тапсырмалары бойынша белгiленген мерзiмдерде енгiзiлген материалдар жазбаша өтiнiшсiз бақылаудан алу үшiн негiз болып табылады.
 

О Регламенте Правительства Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 18 ноября 1997 г. N 1599. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 23 февраля 1999 г. N 156 ~P990156.

     Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить Регламент Правительства Республики Казахстан (прилагается).
      2. Признать утратившим силу постановление Правительства Республики Казахстан от 3 июля 1997 г. N 1050 P971050_ "О Регламенте Правительства Республики Казахстан".
 

     Премьер-Министр

   Республики Казахстан



                                        Утвержден



                               постановлением Правительства

                                   Республики Казахстан

                               от 18 ноября 1997 г. N 1599



 
 
                               РЕГЛАМЕНТ
                  Правительства Республики Казахстан
 
                          I. Общие положения
 
      1. Правительство Республики Казахстан осуществляет исполнительную власть Республики Казахстан, возглавляет систему исполнительных органов и осуществляет руководство их деятельностью.
      2. Деятельность Правительства регулируется Конституцией Республики Казахстан, Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Конституционного закона, Z952688_ "О Правительстве Республики Казахстан", настоящим Регламентом и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.
      3. Информационно-аналитическое, правовое, консультативное и организационное обеспечение деятельности Премьер-Министра и Правительства осуществляет Канцелярия Премьер-Министра Республики Казахстан (далее - Канцелярия).
      4. Ведение делопроизводства Правительства Республики Казахстан и обработка корреспонденции, поступающей в Правительство, возлагается на Канцелярию и осуществляется в порядке, определяемом Канцелярией.
      5. Представление и защита интересов Правительства и Премьер-Министра в судах а также рассмотрение актов прокурорского реагированияосуществляется Министерством юстиции Республики Казахстан.
     Сноска. В пункт 5 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 17 июля 1998 г. N 676 P980676_ .
     6. Решение кадровых вопросов, входящих в компетенцию Правительства, осуществляется в соответствии с порядком, устанавливаемым законодательством Республики.
 
                       II. Планирование работы
 
      7. Ежеквартальный перечень вопросов для рассмотрения на заседаниях Правительства составляется Канцелярией по предложениям членов Правительства, руководителей государственных органов за месяц до очередного квартала. Перечень вопросов, рассматриваемых на заседаниях Правительства, утверждается распоряжением Премьер-Министра Республики.
      Утвержденный перечень рассматриваемых вопросов рассылается членам Правительства, акимам областей, городов республиканского значения и столицы, руководителям Канцелярии и отделов, другим государственным органам и организациям по списку.
      Решение об исключении запланированного вопроса из перечня или перенос его рассмотрения на более поздний срок принимается Руководителем Канцелярии по согласованию с Премьер-Министром Республики на основании справки, представляемой первым руководителем государственного органа либо Руководителем Канцелярии.
      Сноска. В пункт 7 внесены изменения - постановлением Правительства РК
      от 17 июля 1998 г. N 676 P980676_ .
 
            III. Порядок подготовки и проведения заседаний
                  Правительства Республики Казахстан
 
      8. Заседания Правительства проводятся не реже одного раза в месяц.
      9. Заседания Правительства созываются Премьер-Министром либо Президентом Республики.
      10. На заседаниях Правительства председательствует Премьер-Министр, а в его отсутствие - Заместитель Премьер-Министра, замещающий Премьер-Министра в соответствии с распределением обязанностей. При рассмотрении Правительством особо важных вопросов на его заседаниях председательствует Президент Республики.
      11. Заседание Правительства считается правомочным, если в нем принимает участие не менее двух третей членов Правительства. Члены Правительства участвуют в его заседании без права замены.
      12. Заседания Правительства являются открытыми. По инициативе Президента либо Премьер-Министра Республики могут проводиться закрытые заседания.
      13. По результатам рассмотрения вопроса на заседании Правительства большинством голосов присутствующих на заседании членов Правительства принимается протокольное решение.
      Сноска. В пункт 13 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 17 июля 1998 г. N 676 P980676_ .
      14. На заседания Правительства могут быть приглашены акимы областей, городов республиканского значения и столицы, руководители иных государственных органов и организаций, сотрудники Канцелярии Премьер-Министра, по списку, согласованному с Премьер-Министром по представлению Руководителя Канцелярии Премьер-Министра.
      Сноска. В пункт 14 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 17 июля 1998 г. N 676 P980676_ .
      15. В заседаниях Правительства могут также участвовать Первый помощник Президента Республики Казахстан, Руководитель Администрации Президента и его заместители, помощники и советники Президента Республики Казахстан, руководители структурных подразделений и другие ответственные работники Администрации Президента.
      16. Подготовленные в установленном порядке материалы по вопросам, рассматриваемым на заседании Правительства, вносятся должностными лицами не позднее чем за пять дней до заседания, на котором они должны быть рассмотрены. Канцелярия составляет проект повестки дня заседания и после согласования с Премьер-Министром либо лицом, его замещающим, рассылает ее и материалы по обсуждению вопросов членам Правительства и приглашенным, а при необходимости - другим должностным лицам.
      Ответственность за своевременное представление материалов возлагается на первых руководителей государственных органов.
      В случае непредставления материалов государственными органами в установленные сроки Руководитель Канцелярии Премьер-Министра докладывает о допущенных нарушениях Премьер-Министру или лицу, его замещающему.
      При проведении экстренных заседаний Правительства материалы по рассматриваемым вопросам могут вноситься в Канцелярию Премьер-Министра в день их проведения.
      Сноска. В пункт 16 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 17 июля 1998 г. N 676 P980676_ .
      17. При подготовке вопросов к заседанию Правительства необходимо соблюдение следующих требований:
      справки, аналитические материалы, проекты протокольных решений,, выносимые на заседание Правительства, предварительно визируются первым руководителем государственного органа, вносившего документ, либо лицом, его замещающим, подпись которого является официальной позицией государственного органа, первыми руководителями заинтересованных государственных органов либо лицами, их замещающими, и Руководителем Канцелярии;
      проект протокольного решения вносится сопроводительным письмом, подписываемым первым руководителем государственного органа либо лицом, его замещающим;
      проект и справка, как правило, не должны превышать 5 страниц текста, напечатанного через два интервала;
      проект и справка по каждому вопросу должны иметь идентичные заголовки;
      к материалам, вносимым на заседания Правительства, прикладываются при необходимости дополнительные информационные сведения;
      определение и уточнение списка приглашенных на заседания по обсуждаемым вопросам осуществляется государственным органом, вносившим вопрос, по согласованию с Канцелярией за три дня до заседания. Явку приглашенных обеспечивает Канцелярия;
      вызов акимов областей, руководителей организаций на заседания Правительства производится Канцелярией;
      проекты, рассматриваемые на заседаниях Правительства под председательством Президента, а также принятые решения перед их подписанием подлежат предварительному согласованию с Администрацией Президента.
      Сноска. В пункт 17 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 17 июля 1998 г. N 676 P980676_ .
      18. (Пункт 18 исключен - постановлением Правительства РК от 17 июля 1998 г. N 676 P980676_ .
      19. Заседания Правительства ведутся на государственном или русском языках.
      20. На заседаниях Правительства ведется протокол, в котором указываются присутствующие должностные лица, названия обсуждаемых вопросов, фамилии докладчиков и выступивших при обсуждении. При необходимости вопросы, рассматриваемые на заседаниях, записываются на магнитофонную ленту (диктофон).
      Протокол оформляется в пятидневный срок, визируется Руководителем Канцелярии и подписывается председательствующим на заседании.
      Протоколам заседаний Правительства присваиваются порядковые номера на календарный год. Протоколы или выписки из них рассылаются членам Правительства, а при необходимости другим государственным органам и должностным лицам, а также государственным органам,

 

которым на заседаниях даны соответствующие поручения.

     Протоколы заседаний Правительства уничтожаются по акту, на

местах, по минованию надобности.

     Протоколы заседаний Правительства (подлинники), а также

материалы к ним (в том числе диктофонные записи) хранятся в

Канцелярии.


     21. (Пункт 21 исключен - постановлением Правительства РК от 17 июля

1998 г. N 676 


P980676_


)


      IV. Порядок подготовки и оформления проектов

             постановлений Правительства и распоряжений

               Премьер-Министра Республики Казахстан,

           вносимых по инициативе государственных органов


     22. Подготовка проектов осуществляется государственными

органами в соответствии с настоящим Регламентом


и Инструкцией, утвержденной Правительством. Руководитель государственного органа, осуществляющего разработку проектов постановлений Правительства или распоряжений Премьер-Министра, отвечает за соответствие их Стратегии развития Казахстана до 2030 года. Проекты постановлений Правительства и распоряжений Премьер-Министра Республики представляются на государственном и русском языках, согласованные с заинтересованными государственными органами, подписанные первыми руководителями или лицами, их замещающими. При наличии согласования "с замечаниями" к проекту прикладывается справка о разногласиях с необходимыми пояснениями. При возникновении разногласий между государственными органами, участвующими в разработке проекта постановления Правительства, Руководителем Канцелярии либо его заместителем созывается совещание, результаты которого оформляются протоколом. При устранении разногласий государственный орган дорабатывает в установленный срок проект постановления и представляет его на подписание. В случае недостижения согласия по обсуждаемому вопросу Руководитель Канцелярии информирует об этом Премьер-Министра либо лицо, его замещающее, для принятия окончательного решения.
      Центральные исполнительные органы вправе принимать совместные решения по вопросам, относящимся к их компетенции, которые оформляются совместными приказами.
      По вопросам, решение которых находится в пределах компетенции одного государственного органа, или которые могут быть решены в соответствии с абзацем вторым настоящего пункта, проекты постановлений Правительства и распоряжений Премьер-Министра не представляются.
      Персональную ответственность за качественную и своевременную разработку и представление проектов в утвержденные сроки в Правительство несут первые руководители государственных органов.
      Проекты в обязательном порядке согласовываются:
      с Министерством энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан - по обоснованию экономической целесообразности принятия данного проекта;
      с Министерством финансов Республики Казахстан - по обоснованию финансовой целесообразности данного проекта;
      с Министерством юстиции Республики Казахстан - для проведения правовой экспертизы на соответствие вносимого проекта законодательству республики;
      Ответственность за аутентичность переводов с государственного языка на русский язык проектов актов Правительства и Премьер-Министра возлагается на разработчика, а за правовое соответствие проектов - на Министерство юстиции.
      Государственные органы одновременно с проектами актов Правительства и Премьер-Министра вносят проекты нормативных правовых актов по приведению действующего законодательства в соответствие с принимаемыми актами. Если проекты актов не предполагают последующего приведения законодательства в соответствие с этими актами, то информация об этом отражается в пояснительных записках к проектам;
      Государственные органы, разработавшие проект, могут направлять его на согласование заинтересованным государственным органам одновременно.
      Срок согласования каждым государственным органом не может превышать семи рабочих дней с момента поступления проекта.
      Министерство юстиции вносит в Правительство предложение по определению государственного органа (государственных органов) ответственным исполнителем (ответственными исполнителями) по разработке проекта нормативного правового акта, предусматривающего приведение действующего законодательства в соответствие с актом, инициируемым и принимаемым Президентом Республики Казахстан, и определяющим Правительство исполнителем поручения по приведению законодательства в соответствие с этим актом. Предложение вносится в трехдневный срок со дня вступления в силу акта Президента.
      Сноска. В пункт 22 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 17 июля 1998 г. N 676 P980676_ .
      23. К проекту вносимого акта прилагается справка с обоснованием необходимости принятия данного акта, социально-экономических последствий его принятия, предполагаемых финансовых затрат, связанных с его реализацией, а также сведений о том, какие акты Правительства ранее были приняты по данному вопросу и как они исполнялись.
      Проекты правительственных решений объемом свыше двух листов и приложения к ним должны быть полистно парафированы исполнителем государственного органа, вносящего проект, ответственным за данный вопрос.
      Сноска. В пункт 23 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 17 июля 1998 г. N 676 P980676_ .
      24. Разработанные государственными органами проекты вносятся в Канцелярию Премьер-Министра, где подготавливаются экспертные заключения.
      Срок проведения экспертизы не должен превышать десяти рабочих дней с даты поступления проекта в Канцелярию Премьер-Министра.
      Канцелярия Премьер-Министра после проведения экспертизы вправе возвратить проект в следующих случаях:
      1) несоответствия проекта законодательству Республики Казахстан;
      2) представления с нарушением требований настоящего Регламента.
      3) После прохождения экспертизы проекты согласовываются с заместителями Премьер-Министра, в пределах их полномочий, в соответствии с установленным распределением обязанностей между Премьер-Министром и его заместителями.
      При возникновении замечаний у заместителей Премьер-Министра содержательного характера после внесения в Правительство проектов заместители Премьер-Министра при необходимости созывают совещание, результаты которого оформляется протоколом. Заместители Премьер-Министра, рассматривающие проект, Канцелярия Премьер-Министра вправе вернуть его на доработку только при условии оформления возникших в ходе рассмотрения проекта замечаний и предложений протокольным решением (в случае проведения совещания) или письменным поручением.
      Отрицательное экспертное заключение по другим мотивам не может служить основанием для возврата проекта.
      В случаях возврата проекта Канцелярией Премьер-Министра подготавливается обоснованное письмо, которое подписывается Руководителем Канцелярии.
      Ответственность за принятие проектов, внесенных с нарушением требований настоящего Регламента, несет Канцелярия Премьер-Министра.
      После прохождения экспертизы в Канцелярии проект докладывается Руководителем Канцелярии Премьер-Министру Республики либо лицу, его замещающему, для принятия решения.
      При необходимости проект может быть направлен Премьер-Министром либо лицом, его замещающим, соответствующему государственному органу для доработки и (или) дополнительного согласования.
      Сноска. В пункт 24 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 17 июля 1998 г. N 676 P980676_ .
      25. Постановления Правительства и распоряжения Премьер-Министра подписываются Премьер-Министром. В случае отсутствия Премьер-Министра по его поручению их подписывает Первый заместитель Премьер-Министра.

 

     Сноска. В пункт 25 внесены изменения - постановлением Правительства РК

от 17 июля 1998 г. N 676 


P980676_


.

     26. Подписанные постановления Правительства и распоряжения Премьер-

Министра с приложениями рассылаются Канцелярией.

     Исключается внесение исправлений в подлинник решения после его

подписания.

     Ответственность за своевременные выпуск и рассылку документов

адресатам несет Канцелярия.



     Сноска. В пункт 26 внесены изменения - постановлением Правительства РК

от 17 июля 1998 г. N 676 


P980676_


.

     27. В случае необходимости дополнительные экземпляры

постановления Правительства, распоряжения Премьер-Министра выдаются

только с разрешения Руководителя Канцелярии.

     28. Замена ранее разосланных экземпляров постановлений

Правительства и распоряжений Премьер-Министра при технических

ошибках может быть произведена только с разрешения Руководителя

Канцелярии, в этом случае первоначально разосланные документы должны

быть отозваны в Канцелярию.


              V. Подготовка проектов актов Президента

                   Республики Казахстан, вносимых

                     Правительством Республики



 
       29. Подготовка проектов актов Президента Республики, вносимых Правительством, осуществляется соответствующим государственным органом в соответствии с Инструкцией по делопроизводству в Администрации Президента Республики Казахстан, утвержденной распоряжением Президента Республики Казахстан от 9 января 1996 г. N 2751, и настоящим Регламентом.
      Проекты актов Президента вносятся постановлением Правительства.
      30. Проекты актов Президента Республики и проекты постановлений Правительства визируются первыми руководителями государственного органа, ответственного за его подготовку, соответствующими членами Правительства, Руководителем Канцелярии, Премьер-Министром.
      К постановлению Правительства о проекте акта Президента Республики Казахстан прилагается сопроводительная записка, подписанная Премьер-Министром Республики или лицом, его замещающим.
 
          VI. Порядок подготовки Плана законопроектных работ
              Правительства и законопроектов, включенных
              в План законопроектных работ Правительства
 
      31. Проект Плана законопроектных работ Правительства формируется на основании предложений государственных органов и представляется в Правительство Министерством юстиции в порядке, установленном для внесения проектов постановлений Правительства.
      Согласование с Президентом Республики Казахстан Плана законопроектных работ на соответствующий год осуществляется в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 19 июня 1996 г. N 3044 U963044_ "Об утверждении Положения о порядке согласования с Президентом Республики Казахстан планов законопроектных работ Правительства Республики Казахстан и с Администрацией Президента Республики Казахстан проектов законов, вносимых Правительством в Мажилис Парламента Республики Казахстан".
      32. Исходя из Плана законопроектных работ, государственные органы в установленные сроки разрабатывают и представляют в Правительство Республики законопроекты на государственном и русском языках.
      Персональную ответственность за качество, своевременность разработки и представления законопроектов несут первые руководители соответствующих государственных органов.
      33. Проекты законов вносятся на рассмотрение Правительства Республики проектами постановлений Правительства после согласования с заинтересованными государственными органами.
      Порядок оформления и внесения указанных проектов, а также рассмотрения разногласий по ним аналогичен порядку, установленному для внесения проектов постановлений Правительства, с особенностями, предусмотренными Регламентом Мажилиса Парламента Республики Казахстан и настоящим Регламентом.
      После прохождения экспертизы в Канцелярии проекты законов докладываются Руководителем Канцелярии Премьер-Министру для принятия решения.
      При необходимости проекты законов возвращаются государственному органу, представившему законопроект, на доработку.
      34. Согласование с Администрацией Президента проектов законов, вносимых Правительством в Мажилис Парламента Республики, осуществляется в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 19 июня 1996 г. N 3044 "Об утверждении Положения о порядке согласования с Президентом Республики Казахстан планов законопроектных работ Правительства Республики Казахстан и с Администрацией Президента Республики Казахстан проектов законов, вносимых Правительством в Мажилис Парламента Республики Казахстан".
      По законопроектам, инициированным депутатами Парламента Республики Казахстан, а также предусматривающим сокращение государственных доходов или увеличение государственных расходов, Правительством Республики представляется заключение в Парламент.
      Законопроект направляется на заключение в Министерство финансов Республики Казахстан, Агентство по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан, Министерство юстиции Республики Казахстан и другие заинтересованные государственные органы.
      Заключение подписывается Премьер-Министром Республики Казахстан либо его заместителем и направляется Председателю Палаты Парламента.
 
      35. Представляемые на рассмотрение Правительства материалы по законопроекту, подготавливаемые на государственном и русском языках, должны содержать:
      1) проект закона и постановление Правительства по проекту;
      2) пояснительную записку с обоснованием необходимости принятия проекта, развернутой характеристикой целей, задач, основных положений и прогнозируемых последствий принимаемого закона;
      3) лист согласования с заинтересованными государственными органами;
      4) экспертные заключения по проекту, если проводилась независимая или научная экспертиза;
      5) проекты законодательных актов, подлежащих изменению или признанию утратившими силу в связи с принятием основного проекта, и предложения о разработке нормативных правовых актов, необходимых для реализации проекта, и их перечень;
      6) финансово-экономические расчеты, если реализация закона требует затрат, с указанием источника финансирования;
      7) при внесении проекта нормативного правового акта об изменении и дополнении в действующее законодательство представляется сравнительная таблица прежней и новой редакций статей;
      8) справочный лист установленной формы.
      По законопроектам, вносимым на рассмотрение Мажилиса Парламента Республики Казахстан по инициативе Правительства Республики Казахстан, пояснительная записка подготавливается государственным органом, разработавшим законопроект, визируется его первым руководителем либо, лицом его замещающим, Министерством юстиции Республики Казахстан, Руководителем Канцелярии и подписывается Премьер-Министром либо лицом, его замещающим.
      Сноска. В пункт 35 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 17 июля 1998 г. N 676 P980676_ .
 
            VII. Порядок опубликования актов Правительства
                         Республики Казахстан
 
      36. Все акты Правительства, касающиеся прав, свобод и обязанностей граждан, подлежат обязательному опубликованию.
      Решение об опубликовании иных подписанных документов в средствах массовой информации, принимают Премьер-Министр и его заместители.
      37. Не подлежат публикации акты, содержащие сведения,

 

представляющие собой государственную или иную, охраняемую законом

тайну.

     38. Постановления Правительства публикуются в Собрании актов

Президента Республики Казахстан и Правительства Республики

Казахстан, а также в газетах "Егемен Казахстан", "Казахстанская

правда", "Зан", "Юридическая газета", иных органах печати и

обнародуются по телевидению и радио.



     Сноска. В пункт 38 внесены изменения - постановлением Правительства РК

от 17 июля 1998 г. N 676 


P980676_


.


      VIII. Порядок организации контроля и проверки исполнения


            О контроле за исполнением актов Президента,

             правительственных решений и международных

                             соглашений



 
       39. На контроль берутся акты Президента Республики, решения Правительства и распоряжения Премьер-Министра Республики.
      40. Ответственность за своевременное и качественное исполнение актов Президента, решений Правительства, распоряжений Премьер-Министра Республики возлагается на первых руководителей государственных органов, которым они направлены на исполнение.
      41. Государственные органы, ответственные за исполнение актов Президента, в 3-дневный срок составляют перечень организационных мероприятий по их реализации и представляют на утверждение Премьер-Министру.
      42. При отсутствии конкретных сроков исполнения контрольного документа государственному органу устанавливается месячный срок исполнения, исчисляемый со дня поступления документа.
      43. Информационно-аналитическое обеспечение деятельности Премьер-Министра по контролю за сроками исполнения актов Президента, Правительства, распоряжений Премьер-Министра Республики Казахстан осуществляется Канцелярией Премьер-Министра, которая систематически информирует Премьер-Министра о ходе их выполнения.
      О выполнении мероприятий по Программе действий Правительства и Плана законопроектных работ на соответствующий год Руководитель Канцелярии Премьер-Министра ежемесячно информирует Премьер-Министра.
      44. Срок исполнения контрольного документа может быть продлен Премьер-Министром или его заместителями на основании письменного ходатайства руководителя государственного органа, внесенного в установленном порядке. Продление срока исполнения документа допускается не более трех раз.
      Вопросы снятия с контроля и продления сроков исполнения актов Президента, касающихся Правительства, рассматриваются Администрацией Президента.
      45. Документ снимается с контроля резолюцией Премьер-Министра или его заместителей по обоснованному письму соответствующих государственных органов, внесенному в установленном порядке.
      46. Поручения, содержащиеся в межгосударственных и межправительственных соглашениях, снимаются с контроля в том же порядке, что и поручения, содержащиеся в постановлениях Правительства.
 
          О контроле за исполнением документов с поручениями
          Президента, Премьер-Министра и его заместителей и
               Руководителя Канцелярии Премьер-Министра
 
      47. Контроль за исполнением поручений Президента, Премьер-Министра и его заместителей возлагается на государственные органы, которым поручено его исполнение.
      В поручении, как правило, устанавливаются сроки исполнения документов. В случаях их отсутствия устанавливается месячный срок исполнения, исчисляемый со дня поступления документа, а при наличии грифа "срочно" - десятидневный срок со дня получения исполнителем.
      Если документ не может быть выполнен в установленный срок, то исполнитель письменно должен сообщить о причинах задержки и мотивировать просьбу об отсрочке.
      48. Снятие с контроля либо принятие решения об отсрочке исполнения поручения осуществляется с разрешения соответственно Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, его заместителей, Руководителя Администрации Президента Республики Казахстан.
      49. Канцелярия, систематически информируя Премьер-Министра Республики Казахстан о ходе выполнения поручений Президента, Премьер-Министра, обеспечивает деятельность Премьер-Министра по контролю за их исполнением.
      50. В части организации работы по подготовке правительственных решений Руководителем Канцелярии Премьер-Министра даются поручения, которые берутся на контроль.
      51. Внесенные в установленные сроки материалы по поручениям Премьер-Министра, его заместителей и Руководителя Канцелярии Премьер-Министра являются основанием для снятия с контроля без письменных ходатайств.