Қазақстан Республикасы Көшi-қон және демография жөнiндегi агенттiгiнiң мәселелерi

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулысы 1998 жылғы 8 қаңтар N 8. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 1999.07.21. N 1020 қаулысымен.

      ЕСКЕРТУ. Қаулы күшін жойды - ҚР Үкіметінің 1999.07.21. N 1020
                қаулысымен. P991020_
      "Қазақстан Республикасының Көшi-қон және демография жөнiндегi агенттiгiн құру туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1997 жылғы 8 желтоқсандағы N 3783 U973783_ Жарлығына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      1. Қазақстан Республикасының Көшi-қон және демография жөнiндегi агенттiгi туралы ереже бекiтiлсiн (қоса берiлiп отыр).
      2. Қазақстан Республикасының Көшi-қон және демография жөнiндегi агенттiгi аппаратының құрылымы қосымшаға сәйкес бекiтiлсiн.
      3. Қазақстан Республикасының Көшi-қон және демография жөнiндегi агенттiгiнiң штат саны 30 адам болып, оның iшiнде Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгi қызметкерлерiнiң санын қысқарту есебiнен 13 адам санында бекiтiлсiн.
      4. 3 қызметтiк жеңiл автомобиль лимитi белгiленсiн.
      5. Қазақстан Республикасының Көшi-қон және демография жөнiндегi агенттiгi алқасының құрамы 9 адам болып бекiтiлсiн.
      6. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Қазақстан Республикасының Көшi-қон және демография жөнiндегi агенттiгiнiң аппаратын ұстауға қажеттi қаржы бөлсiн.
      7. Облыстардың, Алматы қаласы мен астананың әкiмдерi "Халықтың көшi-қоны туралы" Қазақстан Республикасының Заңын көшi-қон және демография жөнiндегi аумақтық органдар құру бөлiгiнде атқаруды қамтамасыз етедi.
      8. "Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1997 жылғы 10 қазандағы N 3655 Жарлығын iске асыру мәселелерi" туралы Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 12 қарашадағы N 1551 P971551_ қаулысына мынадай өзгерiс енгiзiлсiн:

     аталған қаулының 2-қосымшасына:
     "Еңбекәлеуметминi" деген жолдағы "174" деген сан "161" деген
санмен ауыстырылсын.
     9. Қазақстан Республикасының Көшi-қон және демография жөнiндегi
агенттiгi, Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгi бiр айлық
мерзiмде Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң бұрын шығарылған актiлерiн
Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1997 жылғы 8 желтоқсандағы N 3783
Жарлығына, сондай-ақ осы қаулыға сәйкес келтiру туралы ұсыныс
енгiзсiн.

     Қазақстан Республикасының
          Премьер-Министрi

                                       Қазақстан Республикасы
                                             Үкiметiнiң
                                       1998 жылғы 8 қаңтардағы
                                           N 8 қаулысымен
                                             бекiтiлген

          Қазақстан Республикасының Көшi-қон және демография
                      жөнiндегi агенттiгi туралы

                                ЕРЕЖЕ

                               Миссиясы



      Халық көшi-қон саласында мемлекеттiк саясатты жүзеге асыру және халық санының өсуi жөнiндегi саясатты қамтамасыз ету.

                           I. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының Көшi-қон және демография агенттiгi (бұдан әрi - Агенттiк) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң құрамына кiрмейтiн, өз қызметiн басқа республикалық атқарушы органдармен, облыстардың, Алматы мен астананың әкiмдерiмен өзара iс қимылда жүзеге асыратын орталық атқарушы орган болып табылады.
      2. Агенттiк өз қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Қазақстан Республикасының Президентi мен Үкiметiнiң актiлерiн, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтiк құқықтық актiлерiн, халықаралық шарттарын, сондай-ақ осы Ереженi басшылыққа алады.
      3. Агенттiк заңды тұлға болып табылады, оның дербес балансы, есеп айырысу шоты және банк мекемелерiнде өзге де /оның iшiнде валюталығы да/ шоттары, өзiнiң атауы мемлекеттiк тiлде жазылған елтаңбалы мөрi, сондай-ақ басқа да мөрлерi мен мөртаңбалары бар.
      4. Агенттiк аппаратын қаржыландыру республикалық бюджетте орталық атқарушы органдарды ұстауға көзделген қаржы есебiнен жүзеге асырылады.

                  II. Агенттiк қызметiнiң басымдықтары

      5. Агенттiк қызметiнiң негiзгi басымдықтары мыналар болып табылады:
      Қазақстан Республикасының Конституциясында баянды етiлген адамның тұратын орнын таңдау, еңбек бостандығы, қызмет және кәсiп түрiн таңдау бостандығы, кету бостандығы, жүрiп-тұру бостандығы құқығын қамтамасыз ету;
      Қазақстан Республикасының заңдарына, халықаралық нормаларға және Көшi-қон жөнiндегi халықаралық ұйымның ұсынымдарына сәйкес республиканың қазiргi заманғы әлеуметтiк-экономикалық жағдайын, оның тарихи өткенi мен дәстүрлерiн, даму перспективаларын ескере отырып көшi-қон саясатын iске асыру;
      қазақтардың өздерiнiң тарихи отанына оралуына жан-жақты жәрдемдесу, оларды орналастыруды ұйымдастыру және байырғы ұлт өкiлдерiне атаулы көмек көрсету мен әлеуметтiк қорғауды қамтамасыз етудiң кешендi басқа да шараларын жүзеге асыру;
      мүмкiн көшi-қон болжамына негiзделген орта мерзiмдi және ұзақ мерзiмдi iс-қимыл бағдарламаларындағы әлеуметтiк-экономикалық ынталандыруларды жасау негiзiнде елдiң iшiнде де, сондай-ақ одан тыс жерлерде де бей-берекет және тәртiпке келтiрiлмеген процестердiң алдын алуға жәрдемдесу және көшi-қон лектерiн әлеуметтiк экономикалық және қоғамдық-саяси жағдайдың өзгеруiне байланысты бағыттау;
      көшiп-қонушыларды жаңа тұратын жерiнде олардың жеке өздерiнiң қатысуымен және әрбiрiне мемлекеттiк қолдау көрсетiп, бiрiншi кезекте экологиялық және табиғи апаттар аймағынан келген қоныс аударушыларды жайластыру;
      босқындарды халықаралық шарттарда көзделген жағдайларды қоспағанда, оларды өздерiнiң келген елдерiне кетiруге немесе мәжбүрлеп қайта оралуына тыйым салу;
      басқа елдермен халықтың көшi-қоны, оның iшiнде жасырын көшiп-қонуды азайту саласындағы мәселелер бойынша ынтымақтастық жасау;
      демографиялық процестерге талдау жасау және болжамдау, республика халқының санын өсiру жөнiндегi саясатты қамтамасыз ету.

                  III. Агенттiктiң негiзгi мiндеттерi

      6. Агенттiктiң негiзгi мiндеттерi мыналар болып табылады:
      халықтың санын өсiрудi қамтамасыз ететiн мемлекеттiк көшi-қон және демографиялық саясатты әзiрлеу және iске асыру;
      республикада халықтың көшi-қоны саласындағы барлық жұмысты үйлестiру;
      халықтың көшi-қоны және демография саласында заң жобаларын, басқа да нормативтiк құқықтық актiлердi әзiрлеу, қолданылып жүрген заңдарды жетiлдiру жөнiнде ұсыныстар дайындау;
      мемлекеттiк көшi-қон және демографиялық бағдарламалардың жобаларын әзiрлеу, оларды жүзеге асыруды қамтамасыз ету;
      Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген тәртiппен көшiп-қонушыларға атаулы көмек пен қолдау көрсету;
      репатрианттарға және басқа да көшiп-қонушыларға республикалық жер және мемлекеттiк тұрғын үй қорынан Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жер учаскелерi мен тұрғын үй алуға жәрдемдесу;
      басқа мемлекеттермен, олардың үкiмет органдарымен халықтың

көшi-қоны мәселелерi бойынша келiсiмдердiң (шарттардың) жобаларын
әзiрлеу;
     репатрианттарды қабылдауды және уақытша орналастыруды
ұйымдастыру, жаңа тұратын жерлерiнде жайласуына көмектесу.
Босқындармен және басқа да қоныс аударушылармен жұмыс iстеу;
     республика аумағына келген адамдардың заңдарға сәйкес құқықтық
мәртебесiн тану;
     елдегi көшi-қон процестерiн басқару;
     белгiленген тәртiппен халықаралық және шетел ұйымдарымен көшi-қон
мәселелерi бойынша ынтымақтастықты жүзеге асыру.

                     IV. Агенттiктiң функциялары

     7. Агенттiк өзiне жүктелген мiндеттерге сәйкес мынадай
функцияларды орындауды жүзеге асырады:


      елдегi көшi-қон процестерiне талдау жасайды және болжамдайды және бұл туралы Қазақстан Республикасының Үкiметi мен жергiлiктi атқарушы органдарды хабардар етедi;
      халықтың көшi-қонын реттеу жөнiндегi шаралар туралы ұсыныстар әзiрлейдi;
      халықтың көшi-қоны мен демографиясы саласында республикалық және мемлекетаралық тұжырымдамалар мен бағдарламалардың негiзгi бағыттарының жобаларын әзiрлейдi, оларды орындауды қамтамасыз етедi;
      республикада iшкi және сыртқы көшi-қонның, демографиялық жағдайдың ағымдағы және ұзақ мерзiмдi болжамдарын әзiрлейдi;
      көшi-қон проблемалары жөнiндегi заңдардың iске асырылуына бақылау жасайды. Министрлiктер мен ведомстволардың, ұйымдардың қолданылып жүрген заңдар мен Қазақстан Республикасының көшi-қон мәселелерi жөнiндегi нормативтiк актiлерiне қайшы келетiн бұйрықтарының, нұсқаулықтарының, нұсқауларының күшiн тоқтата тұру жөнiнде ұсыныстар енгiзедi;
      шетелдегi қазақ диаспорасының тарихи отанына ерiктi түрде қоныс аударуына байланысты проблемаларды зерделейдi;
      Қазақстан Республикасының Үкiметiнiң қарауына көшiп келу квотасын қалыптастыру жөнiнде ұсыныстар енгiзедi;
      көшi-қон және демография жөнiндегi аумақтық органдармен бiрлесiп;
      босқындарды, репатрианттарды (оралмандарды), реэмигранттарды және мәжбүрлi қоныс аударушыларды бекiтiлген көшiп келу квотасының шегiнде қоныс аудартуды, қабылдауды және жайластыруды;
      көшiп-қонушыларды тiркеудi және есепке алуды, оларға белгiленген тәртiппен сараланған жәрдемақылар мен басқа да төлемдер төлеудi ұйымдастырады;
      ұйымдардың өтiнiштерiн қарайды және Қазақстан Республикасына шетел жұмыс күшiн тартуға /жұмысқа қабылдауға/ лицензия бередi. Тартылған жұмыс күшiнiң лицензияның қолданылу мерзiмi iшiнде пайдаланылу тиiмдiлiгiн талдайды;
      Қазақстанның шетелдегi өкiлдiктерiнiң, мемлекеттiк және жергiлiктi басқару органдарының, сондай-ақ жекелеген ұйымдардың шетелдiктер мен олардың отбасы мүшелерiнiң белгiленген көшiп келу квотасына сәйкес қоныс аударуы туралы өтiнiштерi туралы ұсыныстарын зерделейдi және қорытындылар әзiрлейдi;
      облыстардың, Алматы қаласы мен астананың көшi-қон қызметтерiнiң жұмысына басшылық жасайды және олардың жұмысын үйлестiредi;
      белгiленген тәртiппен репатрианттарды /оралмандарды/ олардың жұмыспен қамтылуын ескере отырып, жинақы орналастыру мәселелерiн қарайды және шешедi;
      көшi-қон проблемаларын шешуге заңдарға сәйкес берiлген қаржы қаражаты мен материалдық ресурстарды бөледi. Бөлiнген қаражаттың пайдаланылуына бақылау жасайды, қажет болған жағдайларда көшi-қон және демографиялық бағдарламаларды жүзеге асырудың басымдықтары мен мерзiмдерiне сүйене отырып, жұмсалмаған қаражатты қайта бөледi;
      халықаралық ұйымдармен демография және халықтың көшi-қоны мәселелерi бойынша ынтымақтастық жасайды, белгiленген тәртiппен олардың жұмысына қатысады;
      белгiленген тәртiппен халықтың көшi-қоны мәселелерi бойынша Қазақстан Республикасының конвенциялары мен басқа да халықаралық шарттарын бекiту жөнiнде ұсыныстар енгiзедi;
      азаматтардың хаттарын, арыздары мен ұсыныстарын қарайды, олар бойынша қажеттi шаралар қабылдайды, Агенттiктiң құзыретiне жататын мәселелер бойынша азаматтарды қабылдайды.

                        V. Агенттiктiң құқықтары

      8. Агенттiктiң өз құзыретiнiң шегiнде:
      орталық және жергiлiктi атқарушы органдар, меншiк нысанына қарамастан ұйымдар үшiн мiндеттi шешiмдер қабылдауға;
      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң тапсырмасы бойынша үкiмет органдарымен, ведомстволармен, кәсiпорындармен, мекемелермен, басқа мемлекеттердiң ұйымдарымен Қазақстан Республикасының аумағынан мәжбүрлi немесе ерiктi түрде кеткен отандастардың Қазақстан Республикасына қоныс аударуы мәселелерi бойынша, сондай-ақ еңбек көшi-қоны бойынша келiсiмдер жасауға;
      көшiп келушiлердiң өздерiн репатрианттар /оралмандар/, реэмигранттар, мәжбүрлi қоныс аударушылар не босқындар деп тану туралы немесе оларға бұдан бас тарту туралы шешiмдер қабылдауға;
      Қазақстан Республикасында саяси баспана алуға тiлек бiлдiрген адамдардың жазбаша өтiнiштерiн қарауға, қажеттi құжаттарды ресiмдеуге және саяси баспана беру туралы куәлiктер беруге;
      Қазақстан Республикасындағы көшi-қон мен демографияның жай-күйiне ықпал ететiн қаржы-несие, инвестиция, салық, аймақтық саясат шараларын әзiрлеуге қатысуға;
      көшi-қон және демография мәселелерi бойынша нормативтiк құқықтық актiлер әзiрлеуге және оларды Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қарауына енгiзуге;
      шетелдiктер мен азаматтығы жоқ адамдарға еңбек қызметiн жүзеге асыруға тиiстi рұқсаттар беруге;
      орталық және жергiлiктi атқарушы органдардан, оның iшiнде Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiгiнiң Статистика және талдау жөнiндегi комитетiнен Агенттiктiң құзыретiне жататын мәселелер бойынша мәлiметтер сұратуға. Заңда белгiленген тәртiппен демография және халықтың көшi-қоны мәселелерi бойынша бастапқы есеп пен статистикалық есеп берудiң нысандарын жетiлдiру жөнiнде ұсыныстар енгiзуге;
      көшiп-қонушыларды әлеуметтiк қолдауға бағытталған қайырымдылық акциялары мен шараларын жүргiзудi ұйымдастыруға;
      белгiленген тәртiппен конференциялар мен семинарлар өткiзуге, баспа қызметiн жүзеге асыруға, оның iшiнде демография және халықтың көш-қон проблемалары бойынша анықтама және басқа да баспа өнiмiн шығаруға құқығы бар.

             VI. Агенттiктiң қызметiн ұйымдастыру және оның
                             жауапкершiлiгi

      9. Агенттiктi Қазақстан Республикасының Үкiметi қызметке тағайындайтын Төраға басқарады.
      Агенттiк төрағасының Агенттiк төрағасының ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Үкiметi қызметке тағайындайтын орынбасары болады.
      Агенттiк төрағасы:
      Агенттiкке жүктелген мiндеттердiң орындалуы үшiн жеке жауап бередi;
      Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiленген қызметкерлердiң саны мен еңбек ақы қорының шегiнде Агенттiк орталық аппаратының штат кестесiн, оны ұстауға арналған шығыстар сметасын, сондай-ақ құрылымдық бөлiмшелер туралы ережелердi бекiтедi;
      өзiнiң өкiлеттiктерiнiң шегiнде республиканың бүкiл көшi-қон қызметтерi органдарының орындауы мiндеттi бұйрықтар шығарып, нұсқаулар бередi.
      10. Агенттiкте алқа құрылады, оның санын Үкiмет, ал жеке құрамын - Агенттiктiң төрағасы бекiтедi.
      11. Облыстарда, Алматы қаласы мен астанада көшi-қон және

демография жөнiндегi басқармалар, аудандарда - көшi-қон бөлiмдерi
құрылады.
     Көшi-қон және демография жөнiндегi басқармалардың бастықтарын
Агенттiк төрағасының келiсiмi бойынша тиiстi облыстардың, Алматы
қаласы мен астананың әкiмдерi қызметке тағайындап, қызметтен босатады.
     Көшi-қон және демография жөнiндегi облыстық басқармалардың,
Алматы қаласы мен астана басқармаларының аппараттарын қаржыландыру
жергiлiктi бюджеттiң есебiнен жүзеге асырылады.

                                       Қазақстан Республикасы
                                             Үкiметiнiң
                                       1998 жылғы 12 қаңтардағы
                                            N 8 қаулысына
                                                қосымша

               Қазақстан Республикасының Көшi-қон және
              демография жөнiндегi агенттiгi аппаратының

                               ҚҰРЫЛЫМЫ

     Көшi-қонды басқару

     Көшi-қон және демографиялық бағдарламаларды
     талдау, әзiрлеу және iске асыру басқармасы

     Қазақстан Республикасы Көшi-қон және демография
     жөнiндегi агенттiгiнiң жұмысын ұйымдастыру жөнiндегi бөлiм
      
      


Вопросы Агентства по миграции и демографии Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 января 1998 г. N 8 Утратило силу - постановлением Правительства РК от 21 июля 1999 г. N 1020 ~P991020.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 21.07.1999 № 1020.

      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 8 декабря 1997 г. N 3783 "О создании Агентства по миграции и демографии Республики Казахстан" Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Утвердить Положение об Агентстве по миграции и демографии Республики Казахстан (прилагается).

      2. Утвердить структуру аппарата Агентства по миграции и демографии Республики Казахстан согласно приложению.

      3. Утвердить штатную численность аппарата Агентства по миграции и демографии Республики Казахстан в количестве 30 единиц, в том числе за счет сокращения численности работников Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан в количестве 13 единиц.

      4. Установить лимит служебных легковых автомобилей в количестве 3 единиц.

      5. Утвердить численный состав коллегии Агентства по миграции и демографии Республики Казахстан - 9 человек.

      6. Министерству финансов Республики Казахстан выделить необходимые ассигнования на содержание аппарата Агентства по миграции и демографии Республики Казахстан.

      7. Акимам областей, города Алматы и столицы обеспечить исполнение Закона Республики Казахстан "О миграции населения" в части создания территориальных органов по миграции и демографии.

      8. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 12 ноября 1997 г. N 1551 "Вопросы реализации Указа Президента Республики Казахстан от 10 октября 1997 г. N 3655" следующее изменение:

      в приложении 2 к указанному постановлению:

      по строке "Минтрудсоцзащиты" цифру "174" заменить цифрой "161".

      9. Агентству по миграции и демографии, Министерству труда и социальной защиты населения Республики Казахстан в месячный срок внести предложение о приведении ранее изданных актов Правительства Республики Казахстан в соответствие с Указом Президента Республики Казахстан от 8 декабря 1997 г. N 3783, а также настоящим постановлением.


      Премьер-Министр

      Республики Казахстан


  Утверждено
 
 
  постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 12 января 1998 г. N 8
 
 
  ПОЛОЖЕНИЕ
  об Агентстве по миграции и демографии
  Республики Казахстан
 
  Миссия
 

      Реализация государственной политики в области миграции населения и обеспечение политики по росту численности населения.


      I. Общие положения


      1. Агентство по миграции и демографии Республики Казахстан (далее - Агентство) является центральным исполнительным органом, не входящим в состав Правительства Республики Казахстан, осуществляющим свою деятельность во взаимодействии с другими республиканскими органами исполнительной власти, акимами областей, города Алматы и столицы.

      2. Агентство в своей деятельности руководствуется Конституцией Республики Казахстан, законами, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, международными договорами, а также настоящим Положением.

      3. Агентство является юридическим лицом, имеет самостоятельный баланс, расчетный и иные (в том числе валютные) счета в учреждениях банков, гербовую печать со своим названием на государственном языке, а также другие печати и штампы.

      4. Финансирование аппарата Агентства осуществляется за счет ассигнований, предусмотренных в республиканском бюджете на содержание центральных исполнительных органов.


      II. Приоритеты деятельности Агентства


      5. Основными приоритетами деятельности Агентства являются:

      обеспечение закрепленных в Конституции Республики Казахстан прав человека на свободный выбор места проживания, свободу труда, свободный выбор рода деятельности и профессии, свободу выезда, свободу передвижения;

      реализация миграционной политики в соответствии с законодательством Республики Казахстан, международными нормами и рекомендациями Международной организации по миграции с учетом современного социально-экономического положения республики, ее исторического прошлого и традиций, перспектив развития;

      всестороннее содействие репатриации казахов на свою историческую родину, организация их расселения и осуществление комплекса других мер обеспечения адресной помощи и социальной защиты переселенцев коренной национальности;

      содействие упреждения стихийных и неупорядоченных процессов как внутри страны, так и за ее пределами на основе выработки социально-экономических стимулов в среднесрочных и долгосрочных программах действий, базирующихся на прогнозе потенциальной миграции и направления миграционных потоков в связи с изменениями социально-экономической и общественно-политической ситуации;

      обустройство мигрантов на новом месте проживания при их личном участии и адресной государственной поддержке инициативы и самодеятельности каждого, в первую очередь, переселенцев из зон экологического и стихийного бедствий;

      запрещение высылки или принудительного возвращения беженцев в страны, откуда они прибыли, кроме случаев, предусмотренных международными договорами;

      сотрудничество с другими странами по вопросам миграции населения, в том числе в области снижения нелегальной миграции;

      анализ и прогнозирование демографических процессов, обеспечение политики по росту численности населения республики.


      III. Основные задачи Агентства


      6. Основными задачами Агентства являются:

      разработка и реализация государственной миграционной и демографической политики, обеспечивающей рост численности населения;

      координация всей работы в области миграции населения в республике;

      разработка проектов законов, других нормативных правовых актов, подготовка предложений по совершенствованию действующего законодательства в области миграции населения и демографии;

      разработка проектов государственных миграционных и демографических программ, обеспечение их реализации;

      оказание адресной помощи и поддержки мигрантов в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      содействие репатриантам и другим мигрантам в получении земельных участков и жилья из республиканского земельного и государственного жилищного фондов в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      подготовка проектов соглашений (договоров) с другими государствами, их правительственными органами по вопросам миграции населения;

      организация приема и временного размещения репатриантов, оказание им помощи и содействие в обустройстве на новом месте жительства. Работа с беженцами и другими переселенцами;

      признание в соответствии с законодательством правового статуса лиц, прибывшим на территорию республики;

      управление миграционными процессами в стране;

      осуществление в установленном порядке сотрудничества с международными и зарубежными организациями по вопросам миграции.


      IV. Функции Агентства


      7. Агентство в соответствии с возложенными на него задачами осуществляет выполнение следующих функций:

      анализирует и прогнозирует миграционные процессы в стране и ежегодно информирует об этом Правительство Республики Казахстан и местные исполнительные органы;

      вырабатывает предложения о мерах по регулированию миграции населения;

      разрабатывает проекты основных направлений, республиканских и межгосударственных концепций и программ в области миграции населения и демографии, обеспечивает их выполнение;

      разрабатывает текущие и долговременные прогнозы внутренней и внешней миграции, демографической ситуации в республике;

      осуществляет контроль за реализацией законодательства по проблемам миграции. Вносит предложения по приостановлению действия приказов, инструкций, указаний министерств и ведомств, организаций, противоречащих действующему законодательству и нормативным актам Республики Казахстан по вопросам миграции;

      изучает проблемы казахской диаспоры за рубежом, связанные с добровольным переселением на историческую родину;

      вносит на рассмотрение Правительства Республики Казахстан предложения по формированию квоты иммиграции;

      организует совместно с территориальными органами по миграции и демографии:

      переселение, прием и обустройство беженцев, репатриантов (оралманов), реэмигрантов и вынужденных переселенцев в пределах утвержденной квоты иммиграции;

      регистрацию и учет мигрантов, выплату им в установленном порядке дифференцированных пособий и других выплат;

      рассматривает обращения организаций и выдает лицензии на привлечение (прием на работу) в Республику Казахстан иностранной рабочей силы. Анализирует эффективность использования привлекаемой рабочей силы в течение срока действия лицензий;

      изучает и готовит заключения по предложениям представительств Казахстана за рубежом, органов государственного управления, а также отдельных организаций о ходатайствах иностранцев и членов их семей о переселении в республику в соответствии с установленной квотой иммиграции;

      руководит и координирует работу миграционных служб областей, города Алматы и столицы;

      рассматривает и решает в установленном порядке вопросы компактного расселения репатриантов (оралманов) с учетом обеспечения их занятости;

      распределяет финансовые средства и материальные ресурсы, выделяемые в соответствии с законодательством, на решение проблем миграции. Осуществляет контроль за использованием выделенных средств, в необходимых случаях производит перераспределение неизрасходованных средств, исходя из приоритетов и сроков реализации миграционных и демографических программ;

      сотрудничает с международными организациями по вопросам демографии и миграции населения, в установленном порядке принимает участие в их работе;

      вносит в установленном порядке предложения по ратификации Республикой Казахстан конвенций и других международных соглашений по вопросам миграции населения;

      рассматривает письма, жалобы и предложения граждан, принимает по ним необходимые меры, ведет прием граждан по относящимся к компетенции Агентства вопросам.


      V. Права Агентства


      8. В пределах своей компетенции Агентству предоставляется право:

      принимать решения, обязательные для центральных и местных исполнительных органов, организаций, независимо от форм собственности, должностных лиц и граждан;

      заключать по поручению Правительства Республики Казахстан соглашения с правительственными органами, ведомствами, предприятиями, учреждениями, организациями других государств по вопросам добровольного переселения в Республику Казахстан соотечественников, вынужденно или добровольно покинувших территорию Республики Казахстан, а также по трудовой миграции;

      принимать решения по ходатайствам иммигрантов о признании их репатриантами (оралманами), реэмигрантами, вынужденными переселенцами либо беженцами или об отказе им в этом;

      принимать письменные ходатайства лиц, желающих получить политическое убежище в Республике Казахстан, оформлять необходимые документы и в установленном порядке выдавать свидетельства о предоставлении политического убежища;

      участвовать в разработке мер финансово-кредитной, инвестиционной, налоговой, региональной политики, влияющей на состояние миграции населения и демографии в Республике Казахстан;

      разрабатывать и вносить на рассмотрение Правительства Республики Казахстан нормативные правовые акты по вопросам миграции и демографии;

      давать соответствующие разрешения иностранцам и лицам без гражданства на осуществление трудовой деятельности;

      запрашивать от центральных и местных исполнительных органов, в том числе от Комитета по статистике и анализу Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан, сведения по вопросам, относящимся к компетенции Агентства. Вносить в установленном законодательством порядке предложения по совершенствованию форм первичного учета и статистической отчетности по вопросам демографии и миграции населения;

      организовывать благотворительные акции и мероприятия, направленные на социальную поддержку мигрантов;

      проводить в установленном порядке конференции и семинары, осуществлять издательскую деятельность, в том числе выпускать справочную и другую печатную продукцию по проблемам демографии и миграции населения.


      VI. Организация деятельности и ответственность Агентства


      9. Агентство возглавляет Председатель, назначаемый Правительством Республики Казахстан.

      Председатель Агентства имеет заместителя, назначаемого Правительством Республики Казахстан по представлению Председателя Агентства.

      Председатель Агентства:

      несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Агентство задач;

      утверждает штатное расписание центрального аппарата Агентства в пределах численности и фонда оплаты труда работников, установленных Правительством Республики Казахстан, смету расходов на его содержание, а также положения о структурных подразделениях;

      издает приказы и дает указания в пределах своих полномочий, обязательные для исполнения органами всей миграционной службы республики.

      10. В Агентстве образуется коллегия, численность которой утверждается Правительством, а персональный состав - Председателем Агентства.

      11. В областях, городе Алматы и столице образуются управления по миграции и демографии, в районах - отделы миграции. Начальники управлений по миграции и демографии назначаются на должность и освобождаются от должности акимами соответствующих областей, города Алматы и столицы по согласованию с Председателем Агентства.

      Финансирование аппаратов областных управлений, управлений городов республиканского значения и столицы по миграции и демографии осуществляется за счет местного бюджета.


  Приложение
 
 
  к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 12 января 1998 г. N 8
 
 
  СТРУКТУРА
 
  аппарата Агентства по миграции и демографии
  Республики Казахстан

      Управление миграции

      Управление анализа, разработки и реализации миграционных и

      демографических программ

      Отдел по организации работы Агентства по миграции и демографии

      Республики Казахстан