1999 жылға арналған мемлекеттiк бюджеттiң жобасын әзiрлеу туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулысы 1998 жылғы 16 наурыздағы N 219

      1999 жылға арналған мемлекеттiк бюджеттiң жобасын әзiрлеу, бюджет процесiн одан әрi жетiлдiру, сондай-ақ бюджеттiк қаражаттарды жұмсауды оңтайландыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      1. Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiгi Қазақстан Республикасының тиiстi мемлекеттiк органдарының қатысуымен мыналарды әзiрлесiн және ұсынсын:
      1) Қазақстан Республикасының Үкiметiне:
      Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен бiрлесiп, 1998 жылдың 23 наурызына дейiн белгiленген нысан бойынша (1-қосымша) 2003 жылға дейiнгi кезеңге арналған бюджеттiк саясаттың бағыттары мен басымдықтарын (қажеттi есептеулермен және негiздемелермен бiрге), сондай-ақ 1999-2003 жылдарға арналған мемлекеттiк бюджеттiң негiзгi көрсеткiштерiнiң болжамын және мемлекеттiк бағдарламалардың тiзбесiн;
      Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен келiсiлген тiзбе бойынша 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасының 1999-2003 жылдарға арналған әлеуметтiк-экономикалық дамуының негiзгi көрсеткiштерiнiң болжамын;
      1998 жылғы 1 шiлдеге дейiн Қазақстан Республикасының 1999-2003 жылдарға арналған индикативтiк жоспарының жобасын;
      Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен бiрлесiп, 1998 жылдың 15 сәуiрiне дейiн оларға қатысты мемлекеттiк органдар мен мемлекеттiк меншiк құқығы субъектiсiнiң функцияларын жүзеге асыратын мемлекеттiк кәсiпорындардың санын оңтайландыру туралы ұсыныстарды;
      Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен бiрлесiп, 1998 жылдың 10 сәуiрiне дейiн 1999-2003 жылдарға арналған Мемлекеттiк қарыз алу бағдарламасын;
      Қазақстан Республикасының Бiлiм, мәдениет және денсаулық сақтау министрлiгiмен және Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiмен бiрлесiп, 1998 жылдың 15 сәуiрiне дейiн:
      мемлекеттiк органдар үшiн, сондай-ақ мемлекеттiк бюджеттiң қаражаттары есебiнен ұсталатын ұйымдар үшiн аймақтардың ерекшелiктерiн ескере отырып, 1999-2000 оқу жылдары жоғары және арнаулы орта оқу орындары бойынша мемлекеттiк тапсырыстың құрамына кiретiн мамандықтардың тiзбесiн;
      мемлекеттiк меншiкте қалатын жоғары оқу орындарының тiзбесiн;
      1999-2000 оқу жылдарынан бастап мемлекеттiк тапсырыстың негiзiнде жоғары және арнаулы оқу орындарында оқитын мамандықтар бойынша студенттердiң саны туралы ақпарат;
      2) Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне:
      1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн белгiленген нысан бойынша (2-қосымша), олардың iшiнен басымдықтарды бөлiп көрсете отырып, мемлекеттiк бюджеттен қаржыландыруға ұсынылатын бағдарламалардың тiзбесiн;
      1998 жылдың 15 сәуiрiне дейiн:
      1999 жылға арнап тоқсан-тоқсанға бөле отырып электр энергиясына, жылуға және басқа жа коммуналдық қызметтерге, байланыс қызметтерiне, аумақтық тұрғыда көлiк түрлерi бойынша, сондай-ақ тұтынушы топтары бойынша (шаруашылық жүргiзушi субъектiлер, бюджеттiк ұйымдар және халық) жүк және жолаушылар тасымалына бағалар мен тарифтердiң деңгейiнiң болжамын;
      мемлекеттiк борыштың лимиттерiн айқындауға және мемлекеттiк кепiлдiктер ұсынуға қажеттi алдағы 10 жылдық кезеңге арналған Қарыз алу бағдарламасының көрсеткiштерiн, сондай-ақ 1999 жылға арналған республикалық бюджеттiң жобасында оларды лимиттермен бiрге көрсету үшiн инвестициялық басымдықтарды;
      облыстар, Ақмола және Алматы қалалары бойынша 1999 жылға арналған iшкi жалпы өнiмнiң номиналдық көлемiн және республика бойынша iшкi жалпы өнiмнiң құрылымын;
      Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен келiсiлген 1999 жылға арналған номенклатура бойынша тауарларды, жұмыстарды (қызмет көрсетулердi) өндiрудiң және сатудың аймақтық тұрғыдағы көлемдерiн;
      аумақтық тұрғыдағы 1999 жылға арналған қажеттi есептеулердi қоса беру арқылы, жұмыс iстеушiлердiң санын, еңбекке ақы төлеу қорын және жұмыссыздардың санын;
      елдер мен есептеулердiң түрлерi және тауарлардың топтары бойынша 1999 жылға арналған импорттың және экспорттың болжамын;
      аумақтық тұрғыда Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен келiсiлген номенклатура бойынша заттай түрде және ақшалай түрде өнiмдердiң аса маңызды түрлерiн өндiру туралы ақпаратты;
      аумақтық тұрғыда 1999 жылға арналған пайданың (кiрiстiң) болжамын;
      Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен келiсiлген көрсеткiштер бойынша статистикалық ақпаратты;
      Қазақстан Республикасының облыстары бюджеттерiнiң болжамдары мен жобаларын әзiрлеуге қажеттi ақпаратты;
      3) Облыстардың, Ақмола және Алматы қалаларының әкiмдерiне:
      Қазақстан Республикасының 1999 жылға арналған әлеуметтiк-экономикалық дамуының Индикативтiк жоспарының негiзгi көрсеткiштерiнiң болжамдарын.
      2. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi 1998 жылғы 15 наурызға дейiн Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң, Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiгiнiң, Ұлттық Банкiнiң (келiсiм бойынша) өкiлдерiнен 1999 жылға арналған республикалық бюджеттi қалыптастыру жөнiндегi бюджеттiк комиссияның жеке құрамын Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң бекiтуiне енгiзсiн.
      3. 1999 жылға арналған республикалық бюджеттi қалыптастыру жөнiндегi бюджеттiк комиссия (ол бекiтiлген соң) 1998 жылдың 1 мамырына дейiн функционалдық топтардың тұрғысында 1999 жылға арналған мемлекеттiк және республикалық бюджеттер шығыстарының жоғары лимиттерiн қарасын және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң бекiтуіне енгiзсiн (1-қосымша).
      4. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi (келiсiм бойынша) 1998 жылғы 15 наурызға дейiн 1999-2003 жылдарға арналған болжамды:
      инфляцияның, теңгенiң айырбас бағамының және Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкiн қайта қаржыландырудың ресми ставкасының деңгейiн әзiрлесiн және Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi мен Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiгiне ұсынсын.
      5. Қазақстан Республикасының Бағалы қағаздар жөнiндегi ұлттық комиссиясы (келiсiм бойынша) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн 1999-2003 жылдары көзделiп отырған бағалы қағаздар эмиссиясы үшiн алымның мөлшерi жөнiндегi есептеулердi Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне ұсынсын.
      6. Қазақстан Республикасының Бiлiм, мәдениет және денсаулық сақтау министрлiгi:
      1) Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiмен келiсiм бойынша 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн:
      құрал-саймандардың жарақтандырылуының, тозуының және ауыстырылуының нормасын;
      мемлекеттiк тапсырыстың негiзiнде даярланатын жоғары оқу орнының бiр студентiне және арнаулы орта оқу орнының бiр оқушысына арналған шығындар түрлерiнiң тiзбесiн;
      мемлекеттiк тапсырыстың негiзiнде даярланатын жоғары оқу орнының бiр студентiне, арнаулы орта оқу орнының бiр оқушысына арналған шығындар түрлерi бойынша нормаларды;
      бастауыш, орталау және орта, кешкi (ауысымды) жалпы бiлiм беретiн мектептердiң басшы қызметкерлерiнiң, әкiмшiлiк-шаруашылық, оқу-қосалқы және қызмет көрсету қызметкерлерiнiң үлгiлiк штаттарын;
      жоғары оқу орындарының студенттерiне, магистранттарына, аспиранттарына және докторанттарына, арнаулы орта оқу орындарының (колледждердiң) оқушыларына стипендиялар тағайындаудың және төлеудiң тәртiбiн;
      мектепке дейiнгi балалар мекемелерi қызметкерлерiнiң үлгiлiк штаттарын әзiрлесiн және белгiленген тәртiппен бекiтсiн;
      2) Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен бiрлесiп, 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн мемлекеттiк жалпы бiлiм беретiн мектептердiң оқушыларын оқулықтармен қамтамасыз етудiң тәртiбi мен шарттарын әзiрлесiн және бекiтсiн;
      3) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн шарттық негiзге көшу арқылы, мемлекеттiк тапсырыстың негiзiнде Бiлiм, мәдениет және денсаулық сақтау министрлiгiнiң, жоғары (арнаулы орта) оқу орындарының және студенттердiң (оқушылардың) арасындағы кадрлар даярлауды қаржыландырудың тетiгiн жетiлдiру жөнiнде Қазақстан Республикасының Үкiметiне ұсыныстар енгiзсiн;
      4) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң жанындағы Мiндеттi медициналық сақтандыру қорымен бiрлесiп, Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне 1999 жылы Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң жанындағы Мiндеттi медициналық сақтандыру қоры қаражатының есебiнен қаржыландырылатын медициналық көмек түрлерiнiң тiзбесiн ұсынсын;
      5) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң жанындағы Мiндеттi медициналық сақтандыру қорымен бiрлесiп, Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен келiсiм бойынша медициналық мекемелерде стационарлық емдеу кезiнде қосымша ақы төлеудiң тәртiбiн әзiрлесiн және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң бекiтуiне енгiзсiн.
      7. Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгi, Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiгi мемлекеттiк тапсырыстың негiзiнде жоғары және арнаулы орта оқу орындарын бiтiрушiлердi жұмысқа орналастырудың тәртiбiн әзiрлесiн және бекiтсiн.
      8. Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгi:
      1) Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiгiмен бiрлесiп, 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасының Үкiметiне 1999 жылға арналған есептi көрсеткiштiң мөлшерiн, ең төменгi жалақы мен зейнетақының тоқсан сайынғы мөлшерiн белгiлеу жөнiнде ұсыныс, сондай-ақ бюджеттiк саладағы еңбекке ақы төлеудiң жүйесiн жетiлдiру жөнiнде ұсыныс енгiзсiн;
      2) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiмен келiсiм бойынша жұмсақ және қатты құрал-саймандармен жарақтандырудың табелiн қайта бекiтсiн;
      3) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне аумақтық тұрғыдағы саны бойынша:
      тұрғын үй жәрдемақысына құқығы бар тұрмысы төмен азаматтардың;
      жеңiлдiктердiң түрлерi бойынша тиiстi бюджеттерден өтелетiн жеңiлдiктерге құқығы бар азаматтардың;
      мемлекеттiк әлеуметтiк жәрдемақылар алушылардың;
      балаларға жәрдемақы алушылардың 1999 жылға арналған болжамын ұсынсын;
      4) 1998 жылдың 1 мамырына дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне Қазақстан Республикасы Зейнетақы төлеу жөнiндегi мемлекеттiк орталығының, Мемлекеттiк әлеуметтiк сақтандыру қорының, Мемлекеттiк жұмыспен қамтуға жәрдемдесу қорының 1999 жылға арналған бюджеттерiнiң жобаларын ұсынсын.
      9. Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгi:
      1) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне қолданылып жүрген тәртiпке сәйкес адвокаттардың тегiн көмегi берiлетiн азаматтар санының болжамын ұсынсын;
      2) Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен бiрлесiп 1998 жылдың 20 мамырына дейiн республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң қаражаты есебiнен ұсталатын ұйымдар басшыларының жеке жауапкершiлiгiн көздей отырып, Қазақстан Республикасының Үкiметiне қаржы тәртiбiн күшейтуге және шаруашылық шарттарын жасасуды реттеуге бағытталған нормативтiк құқық актiлерге өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы ұсыныс енгiзсiн.
      10. Қазақстан Республикасының Көшi-қон және демография жөнiндегi агенттiгi 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне 1999 жылға арналған көшiп келу квотасының жобасын ұсынсын.
      11. Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң жанындағы Мiндеттi медициналық сақтандыру қоры 1998 жылдың 1 мамырына дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң жанындағы Мiндеттi медициналық сақтандыру қорының 1999 жылға арналған бюджетiнiң жобасын тапсырсын.
      12. Қазақстан Республикасының Көлiк және коммуникациялар министрлiгi 1998 жылдың 1 мамырына дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне 1999 жылға арналған Жол қоры бюджетiнiң жобасын ұсынсын.
      13. Ақпарат және қоғамдық келiсiм министрлiгi Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен келiсiм бойынша 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн телерадиохабарын таратуға мемлекеттiк тапсырыс туралы ереже әзiрлесiн және оны Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң бекiтуiне ұсынсын.
      14. Ғылым министрлiгi - Ғылым академиясы Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен және Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiкпен келiсiм бойынша, 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн белгiленген нысан бойынша (2-қосымша) 1999 жылға арналған мемлекеттiк бюджетке енгiзуге ұсынылатын ғылыми бағдарламалар мен жобалардың тiзбесiн әзiрлесiн және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң бекiтуiне енгiзсiн.
      15. Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлiгi:
      1) 1998 жылдың 25 наурызына дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне аумақтық тұрғыда мынадай:
      тамырлы ағаштарды босату;
      санаттары бойынша жерлер, оның балл-бонитетпен бағалануы туралы;
      су жинау қорғанының тұтынушылар бойынша лимитiнiң көлемi туралы деректер ұсынсын;
      2) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн:
      су берумен байланысты емес, су шаруашылығы объектiлерiнде жоспарлы алдын алу және күрделi жөндеулердi жүргiзуге арналған материалдық және техникалық ресурстар шығыстарының кезеңдiлiгi мен нормаларын;
      бiр орман шаруашылығына шаққандағы алаңдардың көлемдерiн және қызметкерлер, оның iшiнде орманшылар, тоғайбасы көмекшiлерi, тоғайшылар санының нормативiн;
      орман және аңшылық шаруашылық бiрлестiктерi тұрғысында, орманды алқаптарды;
      бiр орманшыға келетiн шолу нормасын;
      орман шаруашылық және авиа-орман қорғау жұмыстарын орындауға арналған шығыстардың және бағалардың нормаларын бекiтсiн;
      3) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне:
      1999 жылға арналған жерге меншiк құқығын, жер учаскелерiн жалға алуды қоса алғанда жердi пайдалану құқығын сатудан мемлекеттiк бюджетке түсiмдерiнiң болжамын;
      Мемлекеттiк ауыл шаруашылығын қаржылық қолдау қорына қайтарымсыз негiзде көзделетiн шығыстардың негiздемелi есептерiн;
      ауыл шаруашылығы өнiмдерiн өндiрушiлерге берiлген машина жасау өнiмдерi үшiн лизингтiк төлемдер бойынша негiзгi борышты өтеудiң кестесiн ұсынсын.
      16. Қазақстан Республикасының Экология және табиғи ресурстар министрлiгi:
      1) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне Қоршаған ортаны қорғау қорына қаражаттың түсуiнiң болжамын және республикалық қоршаған ортаны қорғау қорының қаражаты есебiнен қаржыландыру көзделген шаралардың тiзбесiн ұсынсын;
      2) Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiгiмен бiрлесiп, Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiмен келiсiм бойынша 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн:
      мемлекеттiк бюджеттiң қаражаты есебiнен гидрометеорологиялық ақпаратты тұтынушылардың тiзбесiн;
      республикалық және жергiлiктi бюджеттерден қаржыландырылатын ұйымдарға ұсынылатын гидрометеорологиялық ақпараттар түрлерiне арналған тарифтер мен бағаларды әзiрлесiн және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң бекiтуiне енгiзсiн.
      17. Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда министрлiгi, Көлiк және коммуникациялар министрлiгi Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiмен келiсiм бойынша 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн аумақтық тұрғыда республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң қаражаты есебiнен қаржыландырылатын ұйымдардағы электр қуатына, жылу және өзге де коммуналдық қызметтерге, байланыс қызметтерiне, көлiктiң түрлерi бойынша жүк және жолаушылар тасымалына, үйлердi ұстауға, ағымдағы және күрделi жөндеуге арналған шығындарының нормаларын әзiрлесiн және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң бекiтуiне енгiзсiн.
      18. Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлiгi:
      1) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн:
      Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерiнiң, басқа да әскерлерi мен әскери құралымдарының әскери қызметшiлерiн заттай мүлiкпен қамтамасыз ету нормалары;
      Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар жөніндегі агенттігінің және Қазақстан Республикасының Президенті Күзет қызметінің әскери қызметшілерін азық-түлікпен қамтамасыз ету нормалары;
      Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерiнiң әскери техникалары мен қару-жарақтарын пайдалану, жөндеу және конверсиялау кезiндегi жанар-жағар майлар, майлар және арнаулы сұйықтар шығынының нормаларын;
      Қазақстан Республикасы Қорғаныс Министрлігінің әскери бөлімдерін және мекемелерін мал дәрігерлік мүлкімен жабдықтау нормалары.
      2) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрлiгiмен және Қаржы министрлiгiмен келiсiм бойынша:
      Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлiгiндегi әскери тасымалдарды ресiмдеу жөнiндегi басшылықты және олар үшiн есеп айырысуды;
      мерзiмдi қызмет әскери қызметшiлердiң әскери бөлiмшелер жөнелтетiн хаттарын, мерзiмдi қызмет әскери қызметшiлерiне жiберiлетiн хаттарды және әскери қызметке шақырылған азаматтардың өз киiмдерiн тегiн жiберу үшiн есеп айырысудың тәртiбiн әзiрлесiн және белгiленген тәртiппен бекiтсiн.
      ЕСКЕРТУ. 18-тармақ өзгерді - ҚР Үкіметінің 2000.05.19. N 762
               қаулысымен. P000762_
      19. Қазақстан Республикасының Iшкi iстер министрлiгi:
      1) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне белгiленген нысан бойынша (3-қосымша) аумақтық тұрғыда заңды және жеке тұлғалардың көлiк құралдарының сандық құрамы жөнiндегi 1999 жылға арналған болжам ұсынсын;
      2) 1998 жылдың 15 мамырына дейiн Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда министрлiгiмен бiрлесiп, түзеу мекемелерi кәсiпорындарының өндiрiстiк қуаттарына тексеру жүргiзсiн, ұйымдардың iшкi және сыртқы рыноктарда сұранысқа ие өнiмдердi шығару мүмкiндiктерiн зерделесiн, аталған мақсатқа арналған инвестициялардың көлемiн анықтасын және оларды 1999-2003 жылдарға арналған инвестициялық бағдарламалардың тiзбесiне енгiзу жөнiнде ұсыныстар дайындасын;
      3) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен бiрлесiп, бiр бас бостандығынан айыруға сотталған адамды ұстауға қажеттi ақшалай қаражаттың нормативтерiн әзiрлесiн.
      20. Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлiгi, Iшкi iстер министрлiгi, Ұлттық қауiпсiздiк комитетi (келiсiм бойынша) Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiгiмен бiрлесiп, 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасының Үкiметiне оларға ведомстволық бағыныстағы жоғары және арнаулы орта оқу орындарының желiлерiн оңтайландыру жөнiнде ұсыныстар енгiзсiн.
      21. Қазақстан Республикасының Сыртқы iстер министрлiгi:
      1) 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне Қазақстан Республикасының елшiлiктерi мен консулдықтары бойынша 1999 жылы консулдық қызметтер көрсетудiң себiнен түсетiн түсiмдердiң негiзделген есептемелерiн ұсынсын;
      2) Қазақстан Республикасының мүдделi мемлекеттiк органдарының қатысуымен, "Байқоңыр" кешенi объектiлерiн пайдаланғаны үшiн жалдау ақысының түсуiн қамтамасыз ету жөнiнде Ресей Федерациясының тиiстi мемлекеттiк органдарымен қажеттi шаралар жүргiзсiн;
      3) Мүшелiк жарналарды төлеу үшiн қажеттi шығындардың негiзделген есептерiн қоса беру арқылы, Қазақстан Республикасы мүшесi болып табылатын халықаралық ұйымдардың тiзбесiн жасасын.
      22. Екiншi деңгейдегi банктер, Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң жанындағы мемлекеттiк ауыл шаруашылығын қаржылық қолдау қоры 1998 жылдың 1 сәуiрiне дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне заңды тұлғаларға бұрын бюджеттiң қаражаты есебiнен берілген несиелер бойынша негiзгi борыш пен сыйақылар (мүдделер) сомасының 1999 жылы өтелуi туралы деректер ұсынсын.
      23. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi:
      1) 1998 жылдың 1 мамырына дейiн:
      республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң қаражаты есебiнен ұсталатын мемлекеттiк органдар мен ұйымдардың мемлекеттiк қызметшiлердi, әскери қызметшiлердi және құқық қорғау органдарының қызметкерлерiн сақтандыру үшiн сақтандыру ұйымдарына жарналар аударуының шарттарын жасауды және нормативтерiн белгiлеудi реттеу;
      автокөлiк иелерi республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң қаражаты есебiнен ұсталатын мемлекеттiк органдар мен ұйымдардың азаматтық-құқықтық жауапкершiлiгiн сақтандыру шарттарын жасауын реттеу жөнiнде ұсыныстар әзiрлесiн және Қазақстан Республикасы Үкiметiне енгiзсiн;
      2) 1998 жылдың 1 мамырына дейiн белгiленген тәртiппен Қазақстан Республикасының Үкiметiне конкурстық негiзде 1999 жылы мемлекеттiк бюджеттiң қаражаты есебiнен сатып алынатын тауарлардың және орындалатын жұмыстардың (қызмет көрсетулердiң) номенклатурасы және мемлекеттiк сатып алу процесiн реттеу жөнiндегi уәкiлеттi мемлекеттiк орган конкурстарды ұйымдастырушы болатын олардың тапсырысшыларының тiзбесi бойынша ұсыныстар енгiзсiн;
      3) 1998 жылдың 15 мамырына дейiн:
      1999 жылы жекешелендiруге жататын мемлекеттiк меншiк объектiлерiнiң тiзбесiн Қазақстан Республикасының Үкiметiне енгiзсiн:
      акцияларының мемлекеттiк пакеттерi қор рыноктары арқылы сатуға жататын кәсiпорындардың тiзбесiне кiргiзiлген кәсiпорындардың бухгалтерлiк шоттарының жаңа стандарттарына халықаралық аудит пен конверсия жүргiзудi қамтамасыз етсiн;
      4) 1998 жылдың 15 мамырына дейiн мемлекеттiк және республикалық бюджеттердiң 1999 жылға арналған шығыстарының жоғарғы лимиттерiн республикалық бюджеттен қаржыландырылатын орталық мемлекеттiк органдар мен ұйымдардың, сондай-ақ облыстар, Ақмола және Алматы қалалары әкiмдерiнiң назарына жеткiзсiн.
      24. Республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң қаражаттары есебiнен ұсталатын мемлекеттiк органдар мен ұйымдар 1998 жылы 1 маусымына дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне:
      Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi бекiткен үлгi бойынша республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң 1999 жылға арналған шығыстарының есебi үшiн қажеттi көрсеткiштердi;
      Қазақстан Республикасының функционалдық және экономикалық бюджеттiк жiктемесi бойынша республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң 1999 жылға арналған шығыстарының жоғарғы лимиттерiн бөлу туралы деректердi;
      олардың сыртқы көздердiң есебiнен алатын мақсатты ресми трансферттерiнiң (гранттарының) болжамды түрлерi жөнiндегi деректердi;
      атқарылуы 1999 жылы республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң қаражатын, қаржыландырудың нақты көздерiмен қамтамасыз етiлмеген шараларға шығындалуы мүмкiн болатын нормативтiк құқықтық актiлердi өзгерту немесе қолданылуын тоқтата тұру, қолданысқа кезең-кезеңмен енгiзу жөнiнде ұсыныс тапсырсын.
      25. Ақылы қызметтер көрсететiн және республикалық және жергiлiктi бюджеттерден қолдауақы алатын ұйымдар 1998 жылдың 1 маусымына дейiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне өздерiнiң 1999 жылға арналған қаржылық балансының болжамын ұсынсын.
      26. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi 1998 жылдың 25

 

тамызына дейiн "1999 жылға арналған республикалық бюджет туралы"

Қазақстан Республикасы Заңының жобасын Қазақстан Республикасы

Үкiметiнiң талқылауына енгiзсiн.


     Қазақстан Республикасының

        Премьер-Министр


                                       Қазақстан Республикасы

                                             Үкiметiнiң

                                       1998 жылы 16 наурыздағы

                                          N 219 қаулысына

                                             1-қосымша


              1999 жылға арналған мемлекеттiк бюджеттiң

                   негiзгi көрсеткiштерiнiң болжамы


      _____________________________________________________________

     |                                                |1999 жылдың |

     |                                                |болжамы     |

     |________________________________________________|____________|

     |I. Кiрiстер мен алынған ресми трансферттер      |            |

     |А. Кiрiстер                                     |            |

     |1. Салық түсiмдерi                              |            |

     |2. Салыққа жатпайтын түсiмдер                   |            |

     |3. Капиталмен жасалған операциялардан алынатын  |            |

     |   кiрiстер                                     |            |

     |Б. Алынған ресми трансферттер (гранттар)        |            |

     |                                                |            |

     |II. Шығыстар                                    |            |

     |1. Жалпы сипаттағы мемлекеттiк қызмет           |            |

     |   көрсетулер                                   |            |

     |2. Қорғаныс                                     |            |

     |3. Қоғамдық тәртiп және қауiпсiздiк             |            |

     |4. Бiлiм беру                                   |            |

     |5. Денсаулық сақтау                             |            |

     |6. Әлеуметтiк сақтандыру және қамсыздандыру     |            |

     |7. Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық             |            |

     |8. Демалысты ұйымдастыру және мәдениет          |            |

     |   саласындағы қызмет                           |            |

     |9. Отын-энергетика кешенi                       |            |

     |10. Ауыл, су және орман шаруашылығы, балық      |            |

     |    аулау, аң аулау және табиғат қорғау         |            |

     |                                                |            |

     |11. Кен өндiру өнеркәсiбi және отынды қоспа.    |            |

     |    ғанда, пайдалы қазбалар; өңдеу өнеркәсiбi;  |            |

     |    құрылыс                                     |            |

     |12. Көлiк және байланыс                         |            |

     |13. Экономикалық қызметке байланысты басқа да   |            |

     |    қызмет көрсетулер                           |            |

     |14. Негiзгi топтарға жатқызылмаған шығыстар     |            |

     |                                                |            |

     |III. Өтеу шегерiлген несиелендiру               |            |

     |IV. Бюджет тапшылығы                            |            |

     |V. Бюджет тапшылығын қаржыландыру               |            |

     |________________________________________________|____________|


                                       Қазақстан Республикасы

                                             Үкiметiнiң

                                      1998 жылы 16 наурыздағы

                                          N 219 қаулысына

                                             2-қосымша


        1999 жылы мемлекеттiк бюджеттен қаржыландыру

                  ұсынылған бағдарламалардың


                        ТIЗБЕСI


     1. Бағдарламаның атауы


 
       Бұл тарауды бағдарлама немесе жоба бекiтiлген құжатқа сәйкес бағдарламаның немесе жобаның толық атауы көрсетiлуi керек.
      2. Бекiтiлу деңгейi
      Бұл тарауда бағдарлама, жоба бекiтiлген құжатты (Қазақстан Республикасының Заңы, Қазақстан Республикасы Президентiнiң Жарлығы, Үкiметiнiң қаулысы, келiсiм және т.б.) атау керек.
      3. Жылдар бойынша мақсаты және негiзгi кезеңдерi
      Бұл тарауда бағдарламаның (жобаның) жалпы мақсаты және жылдар бойынша оны жүзеге асырудың негiзгi кезеңдерiн, яғни жұмыстың әрбiр жылға арналған негiзгi мiндеттерi мен көлемiн көрсету қажет.
      4. Мемлекеттiк тапсырысшы
      Мемлекеттiк тапсырысшы - осы бағдарламаның (жобаның), iске асырылуы үшiн жауапты министрлiк (ведомство), орган.
      5. Бағдарламаны iске асырудың бүкiл кезеңiне, оның iшiнде қаржы жылына арналған қаржыландыру көзi.
      Қаржыландырудың көзi республикалық бюджет, жергiлiктi бюджеттер

 

(оның iшiнде мемлекеттiк сыртқы заемның немесе гранттың қаржылары)

болуы мүмкiн. Егер бағдарлама (жоба) мемлекеттiк сыртқы заемдардың

немесе гранттардың есебiнен жүзеге асырылса, онда нақты кредиторды

немесе грант пен заемдарды берген ұйымды көрсету керек.

     6. Орындалу нәтижелерi

     Бұл тарауда тұтастай алғанда бағдарламаны орындаудың жоспарлы

нәтижелерiн, сондай-ақ өткен жылдардың нақты нәтижелерi мен осы жылғы

және алдағы әрбiр жылдағы бағдарламаны орындаудың жоспарлы нәтижелерiн

көрсету керек.


                                       Қазақстан Республикасы

                                       Үкiметiнiң

                                       1998 жылы 16 наурыздағы

                                       N 219 қаулысына

                                       3-қосымша


            Заңды және жеке тұлғалардың көлiк құралдарының


                               ТIЗБЕСI

      ____________________________________________________________

     |    Көлiк құралдардың           |Двигатель. |Саны    |Ескер.|

     |        түрлерi                 |дiң қуаты  |(бiрлiк)|ту    |

     |                                |   кВт     |        |      |

     |________________________________|___________|________|______|

     |Автобустар                      |           |        |      |

     |________________________________|___________|________|______|

     |Мотоциклдер, мотороллерлер      |           |        |      |

     |________________________________|___________|________|______|

     |Катерлер, кемелер,              |           |        |      |

     |тiркемелер, баржалар            |           |        |      |

     |________________________________|___________|________|______|

     |Яхталар, ұшатын аппараттар      |           |        |      |

     |________________________________|___________|________|______|

     |Жүк автомобильдерi және басқалар|           |        |      |

     |________________________________|___________|________|______|

     |Өздiгiнен жүретiн машиналар     |           |        |      |

     |________________________________|___________|________|______|

     |Жеңiл автомобильдер, қуаттарына |           |        |      |

     |қарай:                          |           |        |      |

     |1-ден 3 жылға дейiн (жеңiл      |           |        |      |

     |автомобильдердiң барлық марка.  |           |        |      |

     |лары)                           |           |        |      |

     |3-ден 5 жылға дейiн (жеңiл      |           |        |      |

     |автомобильдердiң барлық марка.  |           |        |      |

     |лары)                           |           |        |      |

     |5 жылдан әрi (ТМД елдерiнде     |           |        |      |

     |жасалған жеңiл көлiк құралда.   |           |        |      |

     |рынан басқа)                    |           |        |      |

     |5-тен 6 жылға дейiн (ТМД елде.  |           |        |      |

     |рiнде жасалған жеңiл көлiк      |           |        |      |

     |құралдары                       |           |        |      |

     |6-дан әрi (ТМД елдерiнде        |           |        |      |

     |жасалған жеңiл көлiк құралдары) |           |        |      |

     |________________________________|___________|________|______|









О разработке проекта государственного бюджета на 1999 год

Постановление Правительства Республики Казахстан от 16 марта 1998 г. N 219

      В целях разработки проекта государственного бюджета на 1999 год, дальнейшего совершенствования бюджетного процесса, а также оптимизации расходования бюджетных средств Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Агентству по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан с участием соответствующих государственных органов Республики Казахстан разработать и представить:
      1) в Правительство Республики Казахстан:
      до 23 марта 1998 года совместно с Министерством финансов Республики Казахстан направления и приоритеты бюджетной политики на период до 2003 года (с необходимыми расчетами и обоснованиями), а также прогноз основных показателей государственного бюджета и перечень государственных программ на 1999-2003 годы по установленной форме (приложение 1);
      до 1 апреля 1998 года прогноз основных показателей социально-экономического развития Республики Казахстан на 1999-2003 годы по перечню, согласованному с Министерством финансов Республики Казахстан;
      до 1 июля 1998 года проект Индикативного плана социально-экономического развития Республики Казахстан на 1999-2003 годы;
      до 15 апреля 1998 года совместно с Министерством финансов Республики Казахстан предложение об оптимизации количества государственных предприятий, в отношении которых государственные органы осуществляют функции субъекта права государственной собственности;
      до 10 апреля 1998 года совместно с Министерством финансов Республики Казахстан Программу государственного заимствования на 1999- 2003 годы;
      до 15 апреля 1998 года совместно с Министерством образования, культуры и здравоохранения и Министерством труда и социальной защиты населения Республики Казахстан:
      перечень специальностей, входящих в состав государственного заказа, по высшим и средним специальным учебным заведениям 1999-2000 учебных годов с учетом специфики регионов для государственных органов, а также для организаций, содержащихся за счет средств государственного бюджета;
      перечень высших учебных заведений, остающихся в государственной собственности;
      информацию о количестве студентов по специальностям, обучающихся в высших и средних специальных учебных заведениях на основе государственного заказа, начиная с 1999-2000 учебных годов;
      2) в Министерство финансов Республики Казахстан:
      до 1 апреля 1998 года перечень программ, предлагаемых к финансированию из государственного бюджета, на 1999 год, выделив из них приоритетные, по установленной форме (приложение 2);
      до 15 апреля 1998 года:
      прогноз уровня цен и тарифов на электроэнергию, отопление и прочие коммунальные услуги, услуги связи, грузовые и пассажирские перевозки по видам транспорта в территориальном разрезе, а также по группам потребителей (хозяйствующие субъекты, бюджетные организации и население) с поквартальной разбивкой на 1999 год;
      показатели Программы заимствования на предстоящий 10-летний период, необходимые для определения лимитов государственного долга и предоставления государственных гарантий, а также инвестиционные приоритеты для отражения их вместе с лимитами в проекте республиканского бюджета на 1999 год;
      номинальные объемы валового внутреннего продукта по областям, гг. Акмоле и Алматы и структуру валового внутреннего продукта по республике на 1999 год;
      объемы производства и реализации товаров, работ (услуг) в территориальном разрезе по согласованной с Министерством финансов Республики Казахстан номенклатуре на 1999 год;
      численность работающих, фонд оплаты труда и количество безработных, с приложением необходимых расчетов в территориальном разрезе на 1999 год;
      прогноз импорта и экспорта по странам, видам расчетов и группам товаров на 1999 год;
      информацию о производстве важнейших видов продукции в натуральном и денежном выражении, в территориальном разрезе, по номенклатуре, согласованной с Министерством финансов Республики Казахстан;
      прогноз прибыли (доходов) в территориальном разрезе на 1999 год;
      статистическую информацию по показателям, согласованным с Министерством финансов Республики Казахстан;
      информацию, необходимую для разработки прогнозов и проектов бюджетов областей Республики Казахстан;
      3) акимам областей, гг. Акмолы и Алматы:
      прогнозы основных показателей Индикативного плана социально-экономического развития Республики Казахстан на 1999 год.
      2. Министерству финансов Республики Казахстан до 15 марта 1998 года внести на утверждение Правительства Республики Казахстан персональный состав Бюджетной комиссии по формированию республиканского бюджета на 1999 год из числа представителей Министерства финансов, Агентства по стратегическому планированию и реформам, Национального Банка Республики Казахстан (по согласованию).
      3. Бюджетной комиссии по формированию республиканского бюджета на 1999 год (после ее утверждения) до 1 мая 1998 года рассмотреть и внести на утверждение Правительства Республики Казахстан верхние лимиты расходов государственного и республиканского бюджетов на 1999 год в разрезе функциональных групп (приложение 1).
      4. Национальному Банку Республики Казахстан (по согласованию) до 15 марта 1998 года разработать и представить в Министерство финансов и Агентство по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан прогноз на 1999-2003 годы:
      уровня инфляции, обменного курса тенге и официальной ставки рефинансирования Национального Банка Республики Казахстан.
      5. Национальной комиссии Республики Казахстан по ценным бумагам (по согласованию) до 1 апреля 1998 года представить в Министерство финансов Республики Казахстан расчеты по размерам сбора за эмиссию ценных бумаг, предполагаемым в 1999-2003 годах.
      6. Министерству образования, культуры и здравоохранения Республики Казахстан:
      1) до 1 апреля 1998 года по согласованию с Министерством финансов Республики Казахстан разработать и в установленном порядке утвердить:
      нормы оснащения, износа и замены инвентаря;
      перечень видов затрат на одного студента высшего учебного заведения и учащегося среднего специального учебного заведения, подготавливаемых на основе государственного заказа;
      нормы по видам затрат на одного студента высшего учебного заведения, учащегося среднего специального учебного заведения, обучающихся на основе государственного заказа;
      типовые штаты руководящих работников, административно-хозяйственного, учебно-вспомогательного и обслуживающего персонала начальных, неполных средних и средних, вечерних (сменных) общеобразовательных школ;
      порядок назначения и выплаты стипендий студентам, магистрантам, аспирантам и докторантам высших учебных заведений, учащимся средних специальных учебных заведений (колледжей);
      типовые штаты работников детских дошкольных учреждений;
      2) до 1 апреля 1998 года совместно с Министерством финансов Республики Казахстан разработать и утвердить порядок и условия обеспечения учебниками учащихся государственных общеобразовательных школ;
      3) до 1 апреля 1998 года внести предложение в Правительство Республики Казахстан по совершенствованию механизма финансирования подготовки кадров на основе государственного заказа с переходом на договорную основу между Министерством образования, культуры и здравоохранения, высшим (средним специальным) учебным заведением и студентом (учащимся);
      4) до 1 апреля 1998 года совместно с Фондом обязательного медицинского страхования при Правительстве Республики Казахстан представить в Министерство финансов Республики Казахстан перечень видов медицинской помощи, финансируемых за счет средств Фонда обязательного медицинского страхования при Правительстве Республики Казахстан в 1999 году;
      5) до 1 апреля 1998 года совместно с Фондом обязательного медицинского страхования при Правительстве Республики Казахстан, по согласованию с Министерством финансов Республики Казахстан разработать и внести на утверждение Правительства Республики Казахстан порядок введения доплаты при стационарном лечении в медицинских учреждениях.
      7. Министерству труда и социальной защиты населения и Агентству по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан разработать и утвердить порядок трудоустройства выпускников высших и средних специальных учебных заведений на основе государственного заказа.
      8. Министерству труда и социальной защиты населения Республики Казахстан:
      1) до 1 апреля 1998 года совместно с Агентством по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан внести в Правительство Республики Казахстан предложения по установлению на 1999 год размера расчетного показателя, поквартальных размеров минимальной заработной платы и пенсии, а также предложения по совершенствованию системы оплаты труда в бюджетной сфере;
      2) до 1 апреля 1998 года по согласованию с Министерством финансов Республики Казахстан переутвердить табель оснащения мягким и жестким инвентарем;
      3) до 1 апреля 1998 года представить в Министерство финансов Республики Казахстан прогноз на 1999 год по численности в территориальном разрезе:
      малообеспеченных граждан, имеющих право на жилищные пособия;
      граждан, имеющих право на льготы, возмещаемые из соответствующих бюджетов, по видам льгот;
      получателей государственных социальных пособий;
      получателей пособий на детей;
      4) до 1 мая 1998 года представить в Министерство финансов Республики Казахстан проекты бюджетов на 1999 год: Государственного центра по выплате пенсий, Фонда государственного социального страхования, Государственного фонда содействия занятости Республики Казахстан.
      9. Министерству юстиции Республики Казахстан:
      1) до 1 апреля 1998 года представить в Министерство финансов Республики Казахстан прогноз численности граждан, которым будет предоставлена бесплатная помощь адвокатов в соответствии с действующим порядком;
      2) до 20 мая 1998 года совместно с Министерством финансов Республики Казахстан внести в Правительство Республики Казахстан предложения о внесении изменений и дополнений в нормативные правовые акты, направленные на усиление финансовой дисциплины и упорядочение заключения хозяйственных договоров, предусмотрев персональную ответственность руководителей организаций, содержащихся за счет средств республиканского и местных бюджетов.
      10. Агентству по миграции и демографии Республики Казахстан до 1 апреля 1998 года представить в Министерство финансов Республики Казахстан проект квоты иммиграции на 1999 год.
      11. Фонду обязательного медицинского страхования при Правительстве Республики Казахстан до 1 мая 1998 года представить в Министерство финансов Республики Казахстан проект бюджета Фонда обязательного медицинского страхования при Правительстве Республики Казахстан на 1999 год.
      12. Министерству транспорта и коммуникаций Республики Казахстан до 1 мая 1998 года представить в Министерство финансов Республики Казахстан проект бюджета Дорожного фонда на 1999 год.
      13. Министерству информации и общественного согласия по согласованию с Министерством финансов Республики Казахстан до 1 апреля 1998 года разработать и внести на утверждение Правительства Республики Казахстан положение о государственном заказе на телерадиовещание.
      14. Министерству науки - Академии наук по согласованию с Министерством финансов и Агентством по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан до 1 апреля 1998 года разработать и внести на утверждение Правительства Республики Казахстан перечень научных программ и проектов, предлагаемых к включению в проект государственного бюджета на 1999 год, по установленной форме (приложение 2).
      15. Министерству сельского хозяйства Республики Казахстан:
      1) до 25 марта 1998 года представить в Министерство финансов Республики Казахстан следующие данные в территориальном разрезе:
      об отпуске древесины на корню;
      о наличии земель по категориям, ее оценки в баллах-бонитетах;
      об объеме лимита забора воды по потребителям;
      2) до 1 апреля 1998 года утвердить:
      периодичность и нормы расходов материальных и технических ресурсов для проведения планово-предупредительных и капитальных ремонтов водохозяйственных объектов, не связанных с подачей воды;
      размеры площадей и нормативы численности работников, в том числе лесников, помощников лесничих, лесничих, приходящихся на одно лесное хозяйство;
      площади, покрытые лесом, в разрезе объединений лесного и охотничьего хозяйства;
      нормы обхода, приходящиеся на одного лесника;
      нормы расходов и расценки на выполнение лесохозяйственных и авиалесоохранных работ;
      3) до 1 апреля 1998 года представить в Министерство финансов Республики Казахстан:
      прогноз поступлений в государственный бюджет на 1999 год средств от продажи права собственности на землю, права землепользования, включая аренду земельных участков;
      расчеты с обоснованием расходов, предусматриваемых на безвозвратной основе Государственному фонду финансовой поддержки сельского хозяйства;
      график погашения основного долга по лизинговым платежам за поставленную сельхозтоваропроизводителям продукцию машиностроения.
      16. Министерству экологии и природных ресурсов Республики Казахстан:
      1) до 1 апреля 1998 года представить в Министерство финансов Республики Казахстан прогноз поступлений средств в Фонды охраны окружающей среды и перечень мероприятий, предусматриваемых к финансированию за счет средств республиканского фонда охраны окружающей среды;
      2) совместно с Агентством по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан по согласованию с Министерством финансов Республики Казахстан до 1 апреля 1998 года разработать и внести на утверждение Правительства Республики Казахстан:
      перечень потребителей гидрометеорологической информации за счет средств государственного бюджета;
      тарифы и цены на виды гидрометеорологической информации, представляемой организациям, финансируемым из республиканского и местных бюджетов.
      17. Министерству энергетики, индустрии и торговли, Министерству транспорта и коммуникаций Республики Казахстан по согласованию с Министерством финансов Республики Казахстан до 1 апреля 1998 года разработать и внести на утверждение Правительства Республики Казахстан нормы расходов на электроэнергию, отопление и прочие коммунальные услуги, услуги связи, грузовые и пассажирские перевозки по видам транспорта, содержание зданий, текущий и капитальный ремонт в организациях, финансируемых за счет средств республиканского и местных бюджетов, в территориальном разрезе.
      18. Министерству обороны Республики Казахстан:
      1) до 1 апреля 1998 года пересмотреть, согласовать с заинтересованными государственными органами и представить на утверждение Правительства Республики Казахстан:
      нормы обеспечения вещевым имуществом военнослужащих Вооруженных Сил, других войск и воинских формирований Республики Казахстан;
      нормы обеспечения продовольствием военнослужащих Вооруженных Сил Республики Казахстан, Агентства Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям и Службы охраны Президента Республики Казахстан;
      нормы расхода горючего, масел, смазок и специальных жидкостей при эксплуатации, ремонте и консервации военной техники и вооружения Вооруженных Сил Республики Казахстан;
     нормы снабжения ветеринарным имуществом воинских частей и учреждений Министерства обороны Республики Казахстан.
      2) до 1 апреля 1998 года по согласованию с Министерством транспорта и коммуникаций и Министерством финансов Республики Казахстан разработать и утвердить в установленном порядке:
      руководство по оформлению воинских перевозок в Министерстве обороны Республики Казахстан и расчеты за них;
      порядок расчетов за бесплатную пересылку военнослужащими срочной службы писем, отправляемых воинскими частями, писем, адресованных военнослужащим срочной службы, и пересылку собственной одежды граждан, призванных на военную службу.
      Сноска. В пункт 18 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 19 мая 2000 г. N 762 P000762_ .
      19. Министерству внутренних дел Республики Казахстан:
      1) до 1 апреля 1998 года представить в Министерство финансов Республики Казахстан прогноз на 1999 год наличия по количественному составу транспортных средств юридических и физических лиц в территориальном разрезе по установленной форме (приложение 3);
      2) до 15 мая 1998 года совместно с Министерством энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан провести ревизию производственных мощностей предприятий исправительных учреждений, изучить возможность организации выпуска в них продукции, пользующейся спросом на внутреннем и внешних рынках, определить объемы инвестиций на указанные цели и подготовить предложения по включению их в перечень инвестиционных программ на 1999-2003 годы;
      3) до 1 апреля 1998 года совместно с Министерством финансов Республики Казахстан разработать нормативы денежных средств, необходимых на содержание одного осужденного к лишению свободы.
      20. Министерству обороны, Министерству внутренних дел, Комитету национальной безопасности Республики Казахстан (по согласованию) совместно с Агентством по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан до 1 апреля 1998 года внести в Правительство Республики Казахстан предложения по оптимизации сети подведомственных им высших и средних специальных учебных заведений.
      21. Министерству иностранных дел Республики Казахстан:
      1) до 1 апреля 1998 года представить в Министерство финансов Республики Казахстан обоснованные расчеты поступлений за счет оказания консульских услуг в 1999 году по посольствам и консульским учреждениям Республики Казахстан;
      2) провести необходимые мероприятия с соответствующими государственными органами Российской Федерации по обеспечению поступления арендной платы за эксплуатацию объектов комплекса "Байконур" с участием заинтересованных государственных органов Республики Казахстан;
      3) составить перечень международных организаций, членом которых является Республика Казахстан, с приложением обоснованных расчетов затрат, необходимых для уплаты членских взносов.
      22. Банкам второго уровня, Государственному фонду финансовой поддержки сельского хозяйства при Министерстве сельского хозяйства Республики Казахстан до 1 апреля 1998 года представить в Министерство финансов Республики Казахстан данные о погашении в 1999 году сумм основного долга и вознаграждения (интереса) по кредитам, выданным ранее юридическим лицам за счет средств бюджета.
      23. Министерству финансов Республики Казахстан:
      1) до 1 мая 1998 года разработать и внести в Правительство Республики Казахстан предложения по:
      упорядочению заключения договоров и установлению нормативов отчисления взносов в страховые организации на страхование государственных служащих, военнослужащих и сотрудников правоохранительных органов государственными органами и организациями, содержащимися за счет средств республиканского и местных бюджетов;
      упорядочению заключения договоров страхования гражданско-правовой ответственности владельцев автотранспорта государственными органами и организациями, содержащимися за счет средств республиканского и местных бюджетов;
      2) до 1 мая 1998 года в установленном порядке внести предложения в Правительство Республики Казахстан по номенклатуре закупаемых товаров и оказываемых работ (услуг ) за счет средств государственного бюджета в 1999 году на конкурсной основе и перечню их заказчиков, для которых организатором конкурсов выступает уполномоченный государственный орган по регулированию процесса государственных закупок;
      3) до 15 мая 1998 года:
      внести в Правительство Республики Казахстан перечень объектов государственной собственности, подлежащих приватизации в 1999 году;
      обеспечить проведение международного аудита и конверсии на новые стандарты бухгалтерских счетов предприятий, включенных в перечень предприятий, государственные пакеты акций которых подлежат реализации через фондовые рынки;
      4) до 15 мая 1998 года довести до сведения центральных государственных органов и организаций, финансируемых из республиканского бюджета, а также акимов областей, гг. Акмолы и Алматы верхние лимиты расходов государственного и республиканского бюджетов на 1999 год.
      24. Государственным органам и организациям, содержащимся за счет средств республиканского и местных бюджетов, до 1 июня 1998 года представить Министерству финансов Республики Казахстан:
      показатели, необходимые для расчетов расходов республиканского и местных бюджетов на 1999 год по форме, устанавливаемой Министерством финансов Республики Казахстан;
      данные о распределении верхних лимитов расходов республиканского и местных бюджетов на 1999 год по показателям функциональной и экономической бюджетной классификации Республики Казахстан;
      данные по предполагаемым видам получаемых ими целевых официальных трансфертов (грантов) за счет внешних источников;
      предложения по отмене или приостановлению действия, поэтапному введению в действие нормативных правовых актов, исполнение которых в 1999 году может вызвать дополнительное расходование средств республиканского и местных бюджетов на мероприятия, не обеспеченные реальными источниками финансирования.
      25. Организациям, оказывающим платные услуги и получающим субсидии из республиканского и местных бюджетов, до 1 июня 1998 года представить в Министерство финансов Республики Казахстан прогноз их финансового баланса на 1999 год.
      26. Министерству финансов Республики Казахстан до 25 августа 1998 года внести на обсуждение в Правительство Республики Казахстан проект Закона Республики Казахстан "О республиканском бюджете на 1999 год".
 

     Премьер-Министр

   Республики Казахстан



                                            Приложение 1



                                   к постановлению Правительства

                                       Республики Казахстан

                                     от 16 марта 1998 г. N 219



 
 
                      Прогноз основных показателей

 

                государственного бюджета на 1999 г.

--------------------------------------------------------------------

                                                           !прогноз

                                                           !1999 г.

--------------------------------------------------------------------

I. Доходы и полученные официальные трансферты


А. Доходы

1. Налоговые поступления

2. Неналоговые поступления

3. Доходы от операций с капиталом


Б. Полученные официальные трансферты (гранты)


II. Расходы


1. Государственные услуги общего характера

2. Оборона

3. Общественный порядок и безопасность

4. Образование

5. Здравоохранение

6. Социальное страхование и обеспечение

7. Жилищно-коммунальное хозяйство

8. Организация отдыха и деятельность в сфере культуры

9. Топливно-энергетический комплекс

10. Сельское, водное и лесное хозяйство, рыболовство, охота и

    охрана природы

11. Горнодобывающая промышленность и полезные

    ископаемые, за исключением топлива; обрабатывающая

    промышленность; строительство

12. Транспорт и связь

13. Прочие услуги, связанные с экономической деятельностью

14. Расходы, не отнесенные к основным группам


III. Кредитование минус погашение


IV. Дефицит бюджета


V. Финансирование дефицита бюджета

--------------------------------------------------------------------



                                            Приложение 2



                                   к постановлению Правительства

                                       Республики Казахстан

                                     от 16 марта 1998 г. N 219



 
 
                           Перечень программ,

 

                  предлагаемых к финансированию из

               государственного бюджета, на 1999 год


                     1. Наименование программы


     В данном разделе следует указать полное наименование программы

или проекта в соответствии с документом, которым утверждены

программа или проект.


                      2. Уровень утверждения.


     В этом разделе следует назвать документ, которым утверждена

программа, проект (Закон Республики Казахстан, Указ Президента,

постановление Правительства Республики Казахстан, соглашение и

т.д.).


                 3. Цель и основные этапы по годам


     В данном разделе необходимо отразить общую цель программы

(проекта) и основные этапы ее реализации по годам, т.е. основные

задачи и объем работы на каждый год.


                    4. Государственный заказчик


     Государственный заказчик - министерство (ведомство), орган,

ответственный за реализацию данной программы (проекта).


             5. Источник финансирования на весь период

        реализации программы, в том числе на финансовый год



 
       Источником финансирования может быть республиканский бюджет, местные бюджеты (в том числе средства государственного внешнего займа или гранта). Если программа (проект) реализуется за счет государственных внешних займов или грантов, то следует указать конкретного кредитора или организацию, предоставляющую грант и займы.
 
                       6. Результаты выполнения
 
      В данном разделе следует отразить планируемые результаты выполнения программы в целом, а также фактические результаты за прошедшие годы и планируемые результаты выполнения программы в текущем году и на каждый предстоящий год.
 

                                            Приложение 3



                                   к постановлению Правительства

                                        Республики Казахстан

                                     от 16 марта 1998 г. N 219



 
 
                                ПЕРЕЧЕНЬ

 

                        транспортных средств

                    юридических и физических лиц

--------------------------------------------------------------------

      Вид транспортных      !  Мощность ! Количество  ! Примечание

          средств           ! двигателя,!  (единиц)   !

                            !    кВт    !             !

--------------------------------------------------------------------

Автобусы


Мотоциклы, мотороллеры


Катера, суда, буксиры,

баржи


Яхты, летательные аппараты


Грузовые автомобили

и др.


Самоходные машины


Легковые автомобили,

в разрезе мощностей:


от 1 до 3 лет (все марки

легковых автомобилей)


от 3 до 5 лет (все марки

легковых автомобилей)


свыше 5 лет (кроме

легковых транспортных

средств, производства

стран СНГ)


от 5 до 6 лет (легковые

транспортные средства,

производства стран

СНГ)


свыше 6 лет (легковые

транспортные средства,

производства стран

СНГ)

--------------------------------------------------------------------