Банкрот деп танылып, таратылатын ұйымдардың мүлкiн (активтерiн) сатуға алдын ала дайындау мен сатудың тәртiбiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1998 жылғы 11 тамыздағы N 759. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2006.04.26. N 326 (қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнiнен бастап он күнтiзбелiк күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) қаулысымен.

      "Банкроттық туралы" Қазақстан Республикасының Заңына өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 21 қаңтардағы Заңын iске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
       Ескерту. Тақырыбы мен кіріспеге өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .

      1. Қоса берiлiп отырған банкрот деп танылып, таратылатын ұйымдардың мүлкiн (активтерiн) сатуға алдын ала дайындау мен сатудың тәртiбi бекiтiлсiн.
       Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .

      2. Осы қаулының орындалуына бақылау жасау Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне жүктелсiн.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрi

Қазақстан Республикасы    
Үкiметiнiң         
1998 жылғы 11 тамыздағы   
N 759 қаулысымен      
бекiтiлген      

  Банкрот деп танылып, таратылатын ұйымдардың мүлкiн (активтерiн) сатуға алдын ала дайындау мен сатудың тәртiбi 

       Ескерту. Тақырыбына өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .

      Осы Тәртiп қолданылып жүрген заңдарға сәйкес әзiрлендi және сатуға алдын ала дайындаудың, сондай-ақ банкрот деп танылып, таратылатын ұйымдардың мүлкiн (активтерiн) сатуға алдын ала дайындаудың, сондай-ақ сатудың шарттары мен тәртiбiн белгiлейдi. <*>
       Ескерту. Кіріспеге өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .

  1. Жалпы ережелер 

      1. Осы Тәртiп мүлiктiң мынадай түрлерiн:
      1) заңнамаға сәйкес айналымнан алынған мүлiктi;
      2) меншiк құқығында борышкерге тиесiлi емес, оның iшiнде сенiмдi басқарудағы немесе сақтаудағы мүлiкте;
      3) заңнамалық кесiмдерде көзделген жағдайларды қоспағанда, банктердiң, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарының, жинақтаушы зейнетақы қорларының және ауыл шаруашылығы ұйымдарының мүлкін сатуға қолданылмайды.
      Шектеулi айналым қабiлетi бар заттарды айналымның белгілi бiр қатысушысы сатуы мүмкiн. <*>
       Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      2. Ұйым мүлкiнiң құрамына үйлердi, ғимараттарды, жабдықтарды, мүкәммалды, шикiзатты, өнiмдердi және ұйымның басқа да активтерiн қоса алғанда, негiзгi қаражат (қорлар) кiредi. 
      3. Осы тәртiпте сөздер мен тiркестердiң мынадай мағыналары болады: 
      таратылатын ұйым - заңнамада белгiленген тәртiппен банкрот деп танылуына байланысты тарату процесiндегі ұйым; <*>
      уәкiлетті орган - оған берiлген өкілеттiктер шегiнде банкроттық рәсiмдердiң (банктердi, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарын қоспағанда) жүргiзiлуiн бақылауды, сондай-ақ соттан тыс рәсiммен дәрменсiз борышкердi таратуды жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының Үкiметi анықтайтын мемлекеттiк орган; <*> 
      сатушы - конкурстық басқарушы; 
      лот бойынша сауда-саттыққа қатысушы - жарияланған лоттың ағымдағы бағасына нөмiрдi көрсету арқылы келiскен қатысушы; 
      сауда-саттықтың ағылшындық әдiсi - бастапқы баға күнi бұрын жарияланған қадаммен ең жоғары баға ұсынған бiр қатысушы қалған сәтке дейiн көтерiлетiн сауда-саттықтың әдiсi; 
      сауда-саттықтың голландтық әдiсi - бастапқы баға күнi бұрын жарияланған қадаммен қатысушылардың бiрi жарияланған баға бойынша лотты сатып алуға келiсетiн сәтке дейiн төмендейтiн сауда-саттық әдiсi; 
      лот - сату үшiн бөлiнбейтiн бiрлiктерге бөлiнген аукционға қойылған мүлiк; 
      лоттың ең төменгi бағасы - лот одан төмен сатылмайтын баға; 
      лоттың бастапқы бағасы - әрбiр лот бойынша сауда-саттық басталатын баға; 
      сату бағасы - лоттың сауда-саттықтың нәтижесiнде белгiленген түпкiлiктi бағасы; 
      жеңiмпаз - сауда-саттықта лот үшiн ең жоғары баға ұсынған қатысушы; 
      сатып алушы - сатушымен сатып алу-сату шартын жасасқан жеңiмпаз; 
      объект - технологиялық процеске қатысушы өндiрiстiк бөлiмшенiң мүлкiнен бөлiнген, бiрыңғай лотпен сауда-саттыққа қойылған мүлiктiк кешен ретiндегi ұйымның мүлкi; өзге де мүлiк. 
      аукционшы - сатушы сауда-саттықтарды жүргiзу үшiн белгiлеген және сауда-саттықтардың нәтижелерiне мүдделi емес заңды немесе жеке адам. <*>
       Ескерту. 3-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      4. Өндiрiстiң тоқтаусыз циклi бар, сондай-ақ экономика үшiн стратегиялық маңызы бар тарататын ұйымның мүлкiн (активтерiн) сату алдында дайындау және сату кезiнде Үкiметтiң жекелеген шешiмiмен мүлiктi (активтердi) сатудың айрықша шарттары мен сатып алушыларға қосымша талаптар;
      1) сатып алынған объектiде қызметтiң басталуын қамтамасыз ету;
      2) технологиялық процестiң кiдiрiссiз жұмысын қаржыландырудың көздерiн айқындау;
      2-1) уәкiлеттi органның таратылатын ұйымның мүлкiн сатудың жоспарын бекiтуi;<*>
      3) табиғат қорғау шараларын жүргiзу;
      4) тұтынушылармен жасалған келiсiм-шарттар бойынша электрмен жабдықтаудың кiдiрiссiздiгiн қамтамасыз ету;
      5) мәмiлелер жасауға (қайта сатуға, кепiлге, басқаруға беруге және т.б.) шектеу және/немесе объектiге қатысты уақыттың белгiлi бiр кезеңi iшiнде белгiлi бiр қызметке тыйым салу;
      6) сауда-саттықтағы бастапқы бағаға талап;
      7) өзге де шарттар мен талаптар белгiленуi мүмкiн.
       ЕСКЕРТУ. 4-тармақ 2-1)-тармақшамен толықтырылды - ҚРҮ-нiң 1998.12.07. N 1251  қаулысымен .

  2. Таратылатын ұйымның мүлкiн (активтерiн) сатуға алдын ала дайындауды жүргiзудiң тәртiбi

      5. Таратылатын ұйымның мүлкiн (активтерiн) сатуға алдын ала дайындау жөнiндегi шаралар:
      1) заңдарда белгiленген тәртiппен таратылатын ұйымның мүлкiн (активтерiн) түгендеудi және бағалауды;
      2) нәтижесi бойынша сату объектiлерi айқындалатын таратылатын ұйымның мүлкiн (активтерiн) қайта құрылымдау (бөлiктеу, топтастыру) жөнiнде ұсыныс әзiрлеудi;
      3) ұйымның мүлкiн (активтерiн) сату жөнiнде ұсыныс әзiрлеудi; 
      4) таратылатын ұйымның сатылатын мүлкiн (активтерiн) жарнамалау жөнiндегi шараларды ұйымдастыруды; 
      5) сату жоспарын дайындауды және бекiтудi; 
      6) таратылатын мамандандырылған ұйымдармен, оның iшiнде қаржы агенттерiмен шарттар жасасуды қамтиды. 
      6. Конкурстық басқарушы таратылатын ұйымның мүлкiн (активтерiн) түгендеудi және бағалауды жүргiзедi. 
      7. Конкурстық басқарушы мүлiктi (активтердi) бағалауды жүргiзу үшiн қызмет көрсетулерiне ақы төлеу банкроттың мүлкi есебiнен жүзеге асырылатын бағалаушыны тартуға құқылы.<*>
       Ескерту. 7-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      8. Конкурстық басқарушы уәкiлеттi органмен бiрлесiп активтердi алдын ала iрiктеудiң деректерiн ескере отырып салалық тиесiлiлiгiне, географиялық орналасқан жерiне, технологиялық мүмкiндiгiне және өзге де өлшемдерге сәйкес таратылатын ұйымның активтерiн сатуға дайындау жөнiндегi жұмысты ұйымдастырады. 
      9. Конкурстық басқарушы мүлiктi (активтердi) қайта құрылымдау (топтау, бөлiктеу) және сату жөнiндегi ұсынымдарды әзiрлеу үшiн уәкiлеттi органмен бiрлесiп тәуелсiз консалтингтiк ұйымды тартуға құқылы. 
       Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      10. Осы Тәртiптiң 9-тармағында көрсетiлген ұсынымдар мен ұсыныстарды ескере отырып жасалған және уәкiлеттi органмен келiсiлген сату жоспарын конкурстық басқарушы кредиторлар комитетiне бекiтуге ұсынады. <*>
       ЕСКЕРТУ. 10-тармақ өзгердi - ҚРҮ-нiң 1998.12.07. N 1251  қаулысымен .
      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      11. Конкурстық басқарушы белгiлi бiр объектiлерге уәкiлеттi сатып алушыларды (инвесторларды) тарту жөнiндегi егжей-тегжейлi маркетингтiк жоспарды әлеуеттi сатып алушылардың арасында мүмкiн болатын бөлу үшiн объектiге арналған қысқа ақпараттық меморандумды әзiрлеу үшiн, уәкiлеттi органмен бiрлесiп, кредиторлар комитетiмен келiсiм бойынша екiншi деңгейдегi банктер мен инвестициялық компаниялардың қатарынан қаржы агенттерiн тартуға құқылы. 
      12. Қаржы агенттерiнiң қызметтерiне ақы төлеу конкурстық басқарушы мен қаржы агенттiгiнiң арасындағы келiсiмге сәйкес кредиторлар комитетi белгiлейтiн тәртiппен конкурстық массадан жүзеге асырылады. 
      13. Конкурстық басқарушы: 
      1) таратылатын ұйымның мүлкiн (активтерiн) сатудың жоспарын әзiрлейдi және уәкiлеттi органмен келiсiлген кредиторлар комитетiне бекiтуге ұсынады; <*> 
      1-1) конкурстық iс жүргізудiң бiрiншi кезектегi әкiмшiлiк шығыстарының сметасы шегiнде қалдық құнынан төмен емес баға бойынша өндiрiстiк циклға кiрмейтiн мүлiктi сату жөніндегі ұсыныстарды сату жоспарын бекiткенге дейiн кредиторлар комитетiмен және уәкiлеттi органмен келiседi; <*>
      2) <*>
      3) әлеуеттi сатып алушылардың ең көп санын тарту үшiн бұқаралық ақпарат құралдарында объектiнi сатуға ұсынылатын жарнама жөнiндегi жұмысты ұйымдастырады; 
      4) мүлiктi (активтердi) сату жөнiндегi сауда-саттықтар өткiзудi ұйымдастырады; 
      5) сауда-саттықтардың жеңiмпаздарымен сатып алу-сату шарттарын жасасады; 
      6) шарттық негiзде қайта құрылымдау жөнiндегi ұсыныстарды әзiрлеу үшiн екiншi деңгейдегi банктер мен инвестициялық компаниялардың қатарынан қаржы агенттерiн тартады. 
       ЕСКЕРТУ. 13-тармақ өзгердi - ҚРҮ-нiң 1998.12.07. N 1251 қаулысымен.
      Ескерту. 13-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      14. Сатушы шарттық негiзде сауда-саттықтарды ұйымдастыру үшiн кез келген заңды немесе жеке тұлғаны тартуға құқылы. 
      15. Бекiтуге ұсынылатын сату жоспары сату объектiсi, төлеудi кейiнге қалдырып сатудың мүмкiндiгi туралы ұсыныстарды, сондай-ақ объектiнiң бастапқы (және сауда-саттықтың голландиялық әдiсi кезiнде ең төменгi) бағасы туралы мәлiметтi қамтуы тиiс.<*> 
      Ұйымдардың мүлкiн (активтерiн) сату кезiндегi бастапқы жарнаның мөлшерi сату бағасының отыз процентiнен кем болмайды және объектінi сатып алу-сату шартын жасасқан күннен бастап он банктiк күн iшiнде енгiзiледi, ал кейiнге қалдыру кезеңi үш айдан аспауы тиiс.<*> 
       ЕСКЕРТУ. 15-тармақ өзгердi - ҚРҮ-нiң 1998.12.07. N 1251  қаулысымен .
      Ескерту. 15-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      16. Бастапқы баға сату жоспарында бекiтiледi. Сауда-саттықтың ағылшындық әдiсi кезiнде таратылатын ұйымның барлық мүлкiнiң (активтерінің) алғашқы бастапқы бағасы барлық кезектегi кредиторлар талаптарының сомасынан төмен болмауы тиiс. Голландтық әдіс кезiнде бастапқы баға мүлiктiң (активтердiң) бағалау құнына тең.
      Таратылатын ұйым қаражатының жетiспеуiне орай бағалау жүргiзу мүмкiн болмаған жағдайда сауда-саттықтың ағылшындық және голландтық әдiстерi кезiнде алғашқы бастапқы баға барлық кезектегi кредиторлардың талаптарынан және конкурстық іс жүргiзудiң әкiмшiлiк шығыстарынан төмен болмауы тиiс. <*>
       Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      17. Сатушы бағалаушының қорытындысы негiзiнде таратылатын ұйым мүлкiнiң (активтерiнiң) құнын бағалауды жүзеге асыруға құқылы.<*>
       Ескерту. 17-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      18. Негiзгi қаражаттың құнын айқындау негiзгi қаражаттың аммортизациясының нормаларының және олардың пайдалану мерзiмiнiң негiзiнде және заңдарда белгiленген тәртiппен айқындалатын негiзгi қорлардың құнын арттыру коэффициентiне түзетiлген бағалау сәтiндегi бухгалтерлiк есептiң деректерi бойынша есептелген олардың баланстық қалпына келтiру құнының көлемiн тозудың көлемiне азайту жолымен есептелген қалдық құн бойынша жүзеге асырылады. 
      19. Аяқталмаған құрылыс объектiлерi мен белгiленбеген жабдықтар олар түгелденгеннен кейiн заңдарда белгiленген тәртiппен айқындалатын негiзгi қорлардың құнын арттыру коэффициенттерi ескерiле отырып баланстық (қалпына келтiру) құны бойынша бағаланады. 
      20. Запастар мен шығындар баланстық құн бойынша бағалау күнiндегi iс жүзiнде болуының негiзiнде бағаланады. 
      21. Конкурстық басқарушы мүлiктiң (активтердiң) ол сатылғанға дейiн сақталуы үшiн жауаптылықта болады.

  3. Таратылатын ұйымның мүлкiн (активтерiн) сату  

      22. Мүлiктi (активтердi) сату жариялылық, ашықтық және қол жетiмдiлiк принциптерi сақтала отырып сату жоспарына сәйкес сауда-саттықтарда (ағылшын немесе голландтық әдiс бойынша аукционда) жүзеге асырылады.
      23. Аукционға алғашқы рет қойылған мүлiктi сату сауда-саттықтардың ағылшындық кестесi бойынша жүргiзiледi. Аукцион өтпеген деп танылған жағдайда мүлiк голландтық әдiс бойынша аукционға қойылады.
      24. Сауда-саттық өтпеген деп танылған жағдайда сатушы уәкiлеттi органмен келiсiлген және кредиторлар комитетi бекiткен сату жоспарына өзгерiс енгiзуге құқылы. Өзгерiс сатылатын лоттардың өзгеше құрылымын және/немесе өзгеше бастапқы (ең төменгi) бағаны қамтуы тиiс. <*>
       ЕСКЕРТУ. 24-тармақ жаңа редакцияда - ҚРҮ-нiң 1998.12.07. N 1251  қаулысымен .
      Ескерту. 24-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      25. Аукциондар олардың өткiзiлетiндiгi туралы көпшiлiк хабарланған күннен бастап он күнтiзбелiк күннен бұрын өткiзiлмеуi тиiс.<*>
       ЕСКЕРТУ. 25-тармақ жаңа редакцияда - ҚРҮ-нiң 1998.12.07. N 1251 қаулысымен.
      26. Сатушының айрықша функциялары:
      1) кепiлдiктi жарналарды қабылдау;
      2) аукциондарды өткiзудiң барысына бақылау жасауды жүргiзу;
      3) сауда-саттықтың жеңiмпаздарымен сатып алу-сату шарттарын жасасу және олардың орындалуына бақылау жасау;
      4) қатысушылармен және сатып алушылармен есеп айырысуды жүзеге асыру болып табылады.
      27. Сатушы аукционшыны iрiктеудi дербес жүзеге асырады.
      28. Аукционға қатысуға осы Тәртiпте белгiленген ретпен тiркеуден өткен заңды, жеке, оның iшiнде шетелдiк заңды тұлғаларға рұқсат етiледi.
      29. Аукционға кiру билетiн төлеген барлық тiлек бiлдiрушiлердiң қатысуына құқығы бар. Бұқаралық ақпарат құралдарының өкiлдерi кiру билеттерiн төлеуден босатылады.
      30. Кепiлдiктi жарна қатысушылардың мынадай мiндеттемелерiн:
      1) сауда-саттықтың нәтижелерi туралы хаттамаға қол қоюын; 
      2) сауда-саттықтардың нәтижелерi туралы хаттамаға сәйкес сатып алу-сату шарттарын жасасуын; 
      3) сатып алу-сату шарты бойынша мiндеттемелердi дұрыс орындалуын қамтамасыз ету болып табылады. 
      31. Аукционға қатысуға арналған кепiлдiктi жарна аукционға қойылған барлық ұйымдар үшiн бiр мөлшерде белгiленедi және әр лот бойынша сауда-саттықтың ағылшындық әдiсi кезiнде - лоттың бастапқы бағасынан 10%-тi, сауда-саттықтардың голландтық әдiсi кезiнде - лоттың ең төменгi бағасынан 10%-тi құрайды. 
      32. Қатысушылар кепiлдiктi жарналардың кез келген санын енгiзуге құқылы, бұл ретте бiр кепiлдiктi жарна бiр лотты сатып алу құқығын бередi. 
      33. Кепiлдiктi жарнаның мөлшерi ақпараттық хабар жарияланғаннан кейiн өзгертiле алмайды. Кепiлдiктi жарнаны қатысушының атынан кез келген басқа жеке немесе заңды тұлға енгiзе алады. Сатушы кепiлдiктi жарнаны алушы болып табылады. 
      34. Сауда-саттықта жеңiп шыққан және сатып алу-сату шартын жасасқан қатысушының кепiлдiктi жарнасы сатып алу-сату жөнiндегi тиесiлi төлемдердiң есебiне жатады. 
      35. Кепiлдiктi жарна: 
      1) ол өткiзiлген күнге дейiнгi үш күннен аспайтын уақытта аукционға қатысудан бас тартқан; 
      2) жеңiмпаз сауда-саттықтардың нәтижесi туралы хаттамаға қол қоюдан не сатып алу-сату шартын жасасудан бас тартқан; 
      3) қатысушы сауда-саттықтың нәтижелерi туралы хаттамаға қол қоюдан нәтижелерге келiспеудiң негiздемесiнсiз бас тартқан; 
      4) сатып алу-сату шарты бойынша мiндеттемелерiн орындамаған немесе дұрыс орындамаған жағдайларда сатушыға қайтарылмайды. 
      36. Барлық қалған жағдайларда - кепiлдiктi жарналар, аукцион аяқталған күннен бастап 5 банктiк күннен аспайтын мерзiмде, ал егер ақша сатушының банктiк шотына аукционнан кейiн түссе, ол түскеннен бастап 5 банктiк күннiң iшiнде қайтарылады. 
      37. Сауда-саттықтар өткiзу туралы ақпараттық хабарлама сауда-саттықтарды өткiзгенге дейiн кемiнде 10 күн бұрын белгiленген тәртiппен нормативтiк құқықтық кесiмдердi ресми жариялауға құқық алған жергiлiктi мерзiмдi баспа басылымында мемлекеттiк және орыс тiлдерiнде жарияланады.
      Сауда-саттықтар болмаған деп танылған немесе оларды өткiзудiң негізгi шарттарын өзгерткен жағдайда сауда-саттықтарды өткiзу туралы ақпараттық хабарлама осы тармақта белгiленген тәртiппен жарияланады. <*> 
       ЕСКЕРТУ. 37-тармақ жаңа редакцияда - ҚРҮ-нiң 1998.12.07. N 1251  қаулысымен .
      Ескерту. 37-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      38. Ақпараттық хабар:
      1) сауда-саттықтардың өтетiн күнiн, жерiн және уақытын; 
      2) мүлкi (активтерi) сатуға қойылған ұйымның атауын, қызметiнiң негiзгi бейiнiн және мекен-жайын;
      3) әрбiр таратылатын ұйым бойынша қойылатын лоттардың мөлшерлерiн; 
      4) мүлiктi сатудың ерекше шарттары мен оларды Үкiмет белгiлеген жағдайда қатысушыларға қосымша талаптарды; 
      5) әрбiр лот бойынша сауда-саттықтарды өткiзудiң әдiсiн; 
      6) сатуға қойылған лоттардың бастапқы және ең төменгi бағаларын; 
      7) кепiлдiктi жарнаның мөлшерi мен алушының есеп-шотын; 
      8) өтiнiмдердi қабылдау орны мен мерзiмдерiн; 
      9) сату проспектiлерiн, ақпараттық бюллетендердi, сауда-саттықтардың өткiзiлу тәртiбiн және өзге де ақпараттарды алуға болатын телефондар мен мекен-жайларды;
      10) сатушының шешiмi бойынша басқа да, оның iшiнде объектiнi мерзiмдерге бөлiп сату шарттары туралы қосымша ақпаратты қамтуға тиiс. <*>
       Ескерту. 38-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      39. <*>
       Ескерту. 39-тармақ алынып тасталды - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      40. Сатушы ақпараттық хабар жарияланғаннан кейiн барлық тiлек бiлдiрушiлерге аукционды өткiзудiң ұйымдастырылуы мен тәртiптерi туралы ақпаратқа еркiн рұқсат етiлуiн қамтамасыз етуге мiндеттi. 
      41. Жарнаманың басқа түрлерi еркiн нысанда жүзеге асырылады және қатысушыларды неғұрлым көбiрек тартуға бағытталуы тиiстi. 
      42. Аукционға қатысушыларды тiркеу ақпараттық хабар жарияланған күннен басталып жүргiзiледi және аукцион басталуға бiр сағат қалғанда аяқталады. 
      43. Аукционға қатысушы ретiнде тiркеу үшiн: 
      1) аукционға қатысуға арналған өтiнiмдi; 
      2) төлқұжатын немесе өзге де жеке басын куәландыратын құжатты; 
      3) кепiлдiктi жарна енгiзгенiн растайтын төлем құжатының көшiрмесiн; 
      4) өкiлдiң өкiлеттiлiгiн куәландыратын құжатты ұсыну қажет. 
      44. Заңды тұлғалар оған қосымша жарғы мен заңды тұлғаны тiркеу туралы куәлiктiң нотариалдық расталған көшiрмесiн ұсынады. 
      Шетелдiк заңды тұлғалар лайықты түрде заңдастырылған құрылтай құжаттарын қоса ұсынады. 
      45. Сатушының: 
      1) қатысушыдан оның аукционға қойылғандардың қатарынан сол немесе өзге лотты сатып алу ниетi туралы ақпарат талап етуге; 
      2) сауда-саттықтарға дайындалудың және оларды өткiзудiң бүкiл кезеңi iшiнде сауда-саттықтарға қатысушыларға қатысы бар ақпаратты жариялауға; 
      3) осы Тәртiптiң 43, 44-тармақтарында аталғандардан басқа, қатысушы ретiнде тiркеу үшiн қосымша құжаттар ұсынуды талап етуге құқығы жоқ. 
      46. Тiркеуден өткен адамдар аукцион күнi аукциондық нөмiрге ауыстырылатын қатысушының билетiн алады. Сауда-саттықтың процесiнде аукциондық нөмiрдi басқа адамның пайдалануына тыйым салынады. 
      47. Аукционды аукционшы жүргiзедi. Аукцион оны өткiзудiң тәртiбiн жариялаумен басталады. Қатынасып отырған адамдардың аукционның барысына ықпал етуге немесе оны өткiзудiң тәртiбiн бұзуға құқығы жоқ, олай болмаған жағдайда олар аукционды өткiзу залынан аластатылуы мүмкiн. 
      48. Лоттарды сауда-саттыққа қоюдың реттiлiгi туралы шешiмдi аукционшы қабылдайды. Бұл тәртiп аукциондық картада белгiленген тәртiпке сәйкес келмеуi мүмкiн. 
      49. Әр лот бойынша сауда-саттықтар аукционшының сату объектiсiн, оның қысқаша сипаттамасын, сауда-саттықты өткiзудiң әдiсiн, бастапқы бағаны және бағалардың өзгеру қадамдарын жариялауымен басталады. Аукционшы сауда-саттықтардың процесiнде ол туралы мәлiмдей отырып, қадамды өзгертуге құқылы. Өзгерту қадамы лоттың ағымдағы бағаларының 5-тен 10%-тi шегiнде белгiленедi. 
      50. Сауда-саттықтар төменде жазылған екi әдiстiң бiреуi бойынша өткiзiледi. 
      1) аукционшы лоттың бастапқы бағасы мен бағаны арттырудың қадамын жариялайды. Сауда-саттыққа қатысушылар нөмiрдi көтеру арқылы бастапқы бағаны көтередi, бiрақ бұл жарияланған қадамнан артық емес. Аукционшы лот бойынша сауда-саттыққа қатысушылардың аукциондық нөмiрiн жариялайды, бағаны бекiтедi және оны көтерудi ұсынады. Лот бойынша сауда-саттықтар ең жоғары ұсынылған бағаға дейiн жүредi. Лот үшiн неғұрлым жоғары бағаны ұсынған қатысушыны аукционшы жариялайды. Аукционшы лоттың соңғы бағасын үш рет қайталайды, бұл ретте лоттың соңғы бағасын әрбiр қайталағаннан кейiн кемiнде 10 секунд өтуi тиiс және басқа нөмiрлер көтеру болмаған кезде балғаны ұрып, аталған лоттың сатылғандығы туралы жариялайды (сауда-саттықтардың ағылшындық әдiсi); 
      2) аукционшы лоттың бастапқы бағасын жариялайды және жаңа бағаларды жариялай отырып оны мәлiмделген қадаммен төмендетедi. Аукционшы жарияланған баға кезiнде аукциондық нөмiрiн бiрiншi көтерген Қатысушының нөмiрiн атайды және балғаны соғу арқылы оны осы лот бойынша Жеңiмпаз деп жариялайды. Егер аукционшы лоттың ең төменгi бағасын жариялаған кезде қатысушылардың бiрде-бiрi аталған лотты сатып алуға тiлек бiлдiрмесе, онда лот сауда-саттықтан алынады (сауда-саттықтың голландтық әдiсi). Егер бiр мезгiлде екi немесе одан көп нөмiрлер көтерiлген жағдайда, кiмнiң жеңiмпаз болатындығы туралы шешiмдi мынадай тәртiппен аукционшы қабылдайды: аукционшы қатысушыларға бағаны көтерудi ұсынады және неғұрлым жоғары баға ұсынған қатысушы жеңiмпаз болады. Қатысушылардың аукционшының шешiмiне келiспеуге құқы жоқ. 
      51. Ағылшындық әдіспен өткізілетін лот бойынша сауда-саттықтар, егер сауда-саттыққа қатысушылардың саны екеуден кем болмаған жағдайда ғана өткізілген болып есептеледі. 
       ЕСКЕРТУ. 51-тармақ жаңа редакцияда - ҚРҮ-нің 1998.12.05. N 1244  қаулысымен .
       Ескерту. 51-тармақтың 2-абзацы алынып тасталды - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      52. <*>
       Ескерту. 52-тармақ алынып тасталды - ҚР Үкіметінiң 2004.06.24. N 695  қаулысымен .
      53. Әрбiр сатылған лот бойынша сауда-саттықтардың нәтижелерi әр лот бойынша сауда-саттық аяқталғаннан кейiн сатушы, аукционшы, жеңiмпаз және барлық қатысушылар қол қоятын сауда-саттықтардың нәтижелерi туралы хаттамамен ресiмделедi. Аукционшы хаттамаға қол қою үшiн үзiлiс жариялауға құқылы. Сауда саттыққа қатысушыларға кепiлдiктi жарна олар сауда-саттықтардың нәтижелерi туралы хаттамаға қол қойған жағдайда ғана қайтарылады. Хаттамаға қол қоймаған сауда-саттықтарға қатысушы өзiнiң нәтижелерге келiспеуiн негiздеуге мiндеттi. 
      54. Сауда-саттықтардың нәтижелерi туралы хаттама сауда-саттықтардың нәтижелерiн және жеңiмпаз бен сатушының сату бағасы бойынша объектiнi сатып алу-сату шартын жасасуға мiндеттемесiн көрсететiн құжат болып табылады. Жеңiмпаз хаттамаға қол қойылған күннен бастап он жұмыс күнiнен аспайтын мерзiмде сатып алу-сату шартын жасасуға мiндеттi. 
      55. Объектiнi сатып алу-сату шарты сатушы мен сатып алушының арасында жазбаша нысанда жасалады және шарт жасасуға негiздеме ретiнде сауда-саттықтың нәтижелерi туралы хаттамаға сiлтеме болуы тиiс. 
      56. Сатып алу-сату шарты бойынша есеп айырысулар сатушы мен сатып алушының арасында жүргiзiледi. Аванстық төлем мүлiктi (активтердi) сатудың бағасының кемiнде 15 процентi мөлшерiнде сатып алу-сату шарты қол қойылған күннен бастап 5 банктiк күннен кешiктiрiлмейтiн мерзiмде енгiзiледi. Кепiлдiктi жарна есептелетiн аванстық төлемнiң есебiне есептеледi. Қалған сома сатып алу-сату шартына қол қойылған күннен бастап 30 күнтiзбелiк күннен кешiктiрiлмей енгiзiлуi тиiс. 
      57. Түпкiлiктi төлемдi 5 банктiк күннен астам кешiктiрген жағдайда, сатушы бiржақты тәртiппен шартты бұзуға және сатып алушыдан кепiлдiктi жарнамен жабылмаған бөлiгiнде нақты шығындарды өтеудi талап етуге құқылы. 
      58. Сатып алу-сату шарты бойынша ұйымның мүлкiне (активтерiне) меншiк құқығы сатып алушыда қолданып жүрген заңдарда көзделген тәртiппен мәмiле тiркелген сәттен бастап пайда болады. 

  4. Қорытынды ережелер

      59. Таратылатын ұйымның мүлкiн (активтерiн) сатудан алынған қаражат "Банкроттық туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгiленген кезектiлiкке сәйкес кредиторлардың талаптарын өтеуге бағытталады.

Об утверждении Правил предпродажной подготовки и продажи имущества (активов) ликвидируемых организаций, признанных банкротами

Постановление Правительства Республики Казахстан от 11 августа 1998 г. № 759. Утратило силу постановлением Правительства РК от 26 апреля 2006 года N 326

 
 
      Постановление Правительства Республики Казахстан от 11 августа 1998 г. N 759 утратило силу постановлением Правительства РК от 26 апреля 2006 года N  326 .
 
 
 
 
        Сноска. Название с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 7 декабря 1998 г.  N 1251 от 24 июня 2004 года  N 695 .

      В целях реализации Закона Республики Казахстана от 21 января 1997 года "О банкротстве" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:  <*>
      Сноска. Преамбула с изменениями - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года  N 695 .

      1. Утвердить прилагаемые Правила предпродажной подготовки и продажи имущества (активов) ликвидируемых организаций, признанных банкротами.  <*>
      Сноска. Пункт 1 с изменениями - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года  N 695 .
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Министерство финансов Республики Казахстан. 

     Премьер-Министр
   Республики Казахстан

                                            Утверждены
                                  постановлением Правительства
                                      Республики Казахстан
                                   от 11 августа 1998 г. № 759

        Правила предпродажной подготовки и продажи имущества 
     (активов) ликвидируемых организаций, признанных банкротами  <*>
      Сноска. Заголовок с изменениями - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года  N 695 .

      Настоящие Правила разработаны в соответствии с действующим законодательством и устанавливают условия и порядок предпродажной подготовки, а также продажи имущества (активов) ликвидируемых организаций, признанных банкротами.  <*>
      Сноска. Преамбула с изменениями - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года  N 695 .

                          1. Общие положения 

      1. Настоящие Правила не распространяются на продажу следующих видов имущества:
      1) имущества, изъятого из оборота в соответствии с законодательством;
      2) имущества, не принадлежащего должнику на праве собственности, в том числе находящегося в доверительном управлении или на хранении;
      3) имущества банков, страховых (перестраховочных) организаций, накопительных пенсионных фондов и сельскохозяйственных организаций за исключением случаев, предусмотренных законодательными актами.
      Вещи, ограниченно оборотоспособные, могут быть реализованы определенным участникам оборота.  <*>
      Сноска. Пункт 1 в новой редакции - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года  N 695 .
      2. В состав имущества организации входят основные средства (фонды), включая здания, сооружения, оборудование, инвентарь, сырье, продукцию и прочие активы организации. 
      3. В настоящих Правилах используются следующие понятия: 
      ликвидируемая организация - организация, находящаяся в процессе ликвидации в связи с признанием ее банкротства в установленном законодательством порядке;
      уполномоченный орган - государственный орган, определяемый Правительством Республики Казахстан, осуществляющий в пределах предоставленных ему полномочий контроль за проведением процедур банкротства (за исключением банков, страховых (перестраховочных) организаций), а также во внесудебной процедуре ликвидации несостоятельного должника; 
      продавец - конкурсный управляющий; 
      участвующий в торгах по лоту - участник, согласившийся поднятием номера на текущую цену объявленного лота; 
      английский метод торгов - метод торгов, при котором стартовая цена повышается с заранее объявленным шагом до момента, когда остается один участник, предложивший наиболее высокую цену; 
      голландский метод торгов - метод торгов, при котором стартовая цена понижается с объявленным шагом до момента, когда один из участников согласится купить лот по объявленной цене; 
      лот - выставляемое на аукцион имущество, разделенное на неделимые для продажи единицы; 
      минимальная цена лота - цена, ниже которой лот не может быть продан; 
      стартовая цена лота - цена, с которой начинаются торги по каждому лоту; 
      цена продажи - окончательная цена лота, установленная в результате торгов; 
      победитель - участник, предложивший наиболее высокую цену за лот на торгах; 
      покупатель - победитель, заключивший с продавцом договор купли-продажи; 
      объект - имущество организации как имущественный комплекс; выделенное из имущества производственное подразделение, участвующее в технологическом процессе, выставляемое на торги единым лотом; иное имущество; 
      аукционист - юридическое или физическое лицо, определяемое продавцом для проведения торгов и не заинтересованное в результатах торгов.  <*>
      Сноска. Пункт 3 с изменениями - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года  N 695 .
      4. При предпродажной подготовке и продаже имущества (активов) ликвидируемых организаций с непрерывным циклом производства, а также имеющих стратегическое значение для экономики отдельными решениями Правительства могут устанавливаться особые условия продажи имущества (активов) и дополнительные требования к покупателям: 
      1) обеспечение начала деятельности на приобретенном объекте; 
      2) определение источников финансирования бесперебойной работы технологического процесса;
      2-1) утверждение плана продажи имущества ликвидируемой организации уполномоченным органом;
      3) проведение природоохранных мероприятий;
      4) обеспечение непрерывности электротеплоснабжения по контрактам, заключенным с потребителями;
      5) ограничение на совершение сделок (перепродажа, залог, передача в управление и др.) и/или запрет на определенные действия в отношении объекта в течение определенного периода времени;
      6) требования к стартовой цене на торгах;
      7) иные условия и требования.  <*>
      Сноска. В пункт 4 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 7 декабря 1998 г. N 1251    P981251_  .

          2. Порядок проведения предпродажной подготовки имущества
                    (активов) ликвидируемых организаций

      5. Меры по предпродажной подготовке имущества (активов) ликвидируемых организаций включают в себя: 
      1) в порядке, установленном законодательством, инвентаризацию и оценку имущества (активов) ликвидируемых организаций;
      2) выработку предложений по реструктуризации (сегментации, консолидации) имущества (активов) ликвидируемых организаций, по результатам которой определяется объект продажи; 
      3) выработку предложений по продаже имущества (активов) организаций; 
      4) организацию мер по рекламе продаваемого имущества (активов) ликвидируемых организаций; 
      5) подготовку и утверждение плана продажи; 
      6) заключение договоров с привлекаемыми специализированными организациями, в том числе с финансовыми агентами. 
      6. Конкурсный управляющий проводит инвентаризацию и оценку имущества (активов) ликвидируемой организации. 
      7. Для проведения оценки имущества (активов) конкурсный управляющий вправе привлечь оценщика, оплата услуг которого осуществляется за счет имущества банкрота.  <*>
      Сноска. Пункт 7 с изменениями - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года  N 695 .
      8. Конкурсный управляющий совместно с уполномоченным органом организует работу по подготовке к продаже активов ликвидируемых организаций с учетом данных предварительного отбора активов в соответствии с отраслевой принадлежностью, географическим расположением, технологической совместимостью и иным критериям. 
      9. Для выработки рекомендаций по реструктурированию и продаже имущества (активов) (консолидации, сегментации) конкурсный управляющий совместно с уполномоченным органом вправе привлечь независимую консалтинговую организацию.  <*>
      Сноска. Пункт 9 с изменениями - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года  N 695 .
      10. План продажи, составленный с учетом рекомендаций и предложений, указанных в пункте 9 настоящих Правил, и согласованный с уполномоченным органом, представляется конкурсным управляющим на утверждение комитета кредиторов.  <*> 
      Сноска. В пункт 10 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 7 декабря 1998 г. N 1251   P981251_ в новой редакции - от 24 июня 2004 года  N 695 .
      11. Для разработки детального маркетингового плана по привлечению потенциальных покупателей (инвесторов) на определенные объекты, краткого информационного меморандума на объекты для возможного распределения среди потенциальных покупателей конкурсный управляющий совместно с уполномоченным органом по согласованию с комитетом кредиторов вправе привлечь финансовых агентов из числа банков второго уровня и инвестиционных компаний. 
      12. Оплата услуг финансовых агентов осуществляется из конкурсной массы в порядке, определяемом комитетом кредиторов в соответствии с соглашением между конкурсным управляющим и финансовым агентом. 
      13. Конкурсный управляющий: 
      1) разрабатывает и представляет на утверждение комитета кредиторов, согласованный с уполномоченным органом план продажи имущества (активов) ликвидируемой организации; 
      1-1) согласовывает с комитетом кредиторов и уполномоченным органом до утверждения плана продажи предложения по реализации имущества, не входящего в производственный цикл по цене не ниже остаточной стоимости, в пределах сметы первоочередных административных расходов конкурсного производства;
      2)  (подпункт исключен - от 24 июня 2004 года  N 695 ); 
      3) организует работу по рекламе предлагаемого к продаже объекта в средствах массовой информации для привлечения максимального количества потенциальных покупателей; 
      4) организует проведение торгов по продаже имущества (активов); 
      5) заключает договоры купли-продажи с победителями торгов; 
      6) привлекает на договорной основе финансовых агентов из числа банков второго уровня и инвестиционных компаний для выработки предложений по реструктурированию.  <*> 
      Сноска. В пункт 13 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 7 декабря 1998 г. N 1251   P981251_ ;   от 24 июня 2004 года  N 695 .
      14. Продавец вправе привлечь для организации торгов любое юридическое или физическое лицо на договорной основе. 
      15. План продажи, представляемый на утверждение, должен содержать предложения об объекте продажи, возможности продажи в рассрочку, а также сведения о стартовой (и минимальной - при голландском методе торгов) цене объекта. 
      Размер первоначального взноса при продаже имущества (активов) организации в рассрочку не может быть меньше тридцати процентов от цены продажи и вносится в течение десяти банковских дней со дня заключения договора купли-продажи объекта, а период рассрочки не должен превышать трех месяцев.  <*> 
      Сноска. В пункт 15 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 7 декабря 1998 г. N 1251   P981251_ от 24 июня 2004 года  N 695 .
      16. Стартовая цена утверждается в плане продажи. Первоначальная стартовая цена всего имущества (активов) ликвидируемой организации при английском методе торгов не должна быть ниже суммы требований кредиторов всех очередей. Стартовая цена при голландском методе равна оценочной стоимости имущества (активов).
      В случае невозможности проведения оценки, ввиду недостаточности средств у ликвидируемой организации, первоначальная стартовая цена при английском и голландском методах торгов должна быть не ниже требований кредиторов всех очередей и административных расходов конкурсного производства.  <*>
      Сноска. Пункт 16 в новой редакции - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года  N 695 .
      17. Продавец вправе осуществлять оценку стоимости имущества (активов) ликвидируемой организации на основании заключения оценщика.  <*>
      Сноска. Пункт 17 с изменениями - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года  N 695 .
      18. Определение стоимости основных средств осуществляется по остаточной стоимости, рассчитанной путем уменьшения величины их балансовой восстановительной стоимости на величину износа, исчисленного по данным бухгалтерского учета на момент оценки, исходя из норм амортизации основных средств и срока их эксплуатации, и скорректированной на коэффициенты увеличения стоимости основных фондов, определяемые в установленном законодательством порядке. 
      19. Объекты незавершенного строительства и не установленное оборудование после их инвентаризации оцениваются по балансовой (восстановительной) стоимости, с учетом коэффициентов увеличения стоимости основных фондов, определяемых в установленном законодательством порядке. 
      20. Запасы и затраты оцениваются, исходя из их фактического наличия на дату оценки, по балансовой стоимости. 
      21. Ответственность за сохранность имущества (активов) до его продажи несет конкурсный управляющий. 

                    3. Продажа имущества (активов) ликвидируемых 
                                    организаций 

      22. Продажа имущества (активов) осуществляется согласно плану продажи на торгах (аукцион по английскому либо голландскому методу) с соблюдением принципов гласности, публичности и доступности. 
      23. Продажа имущества, выставляемого на аукцион впервые, производится по английской схеме торгов. В случае признания аукциона несостоявшимся имущество выставляется на аукцион по голландскому методу. 
      24. В случае признания торгов несостоявшимися, продавец вправе вносить изменения в план продажи, согласованные с уполномоченным органом и утвержденные комитетом кредиторов. Изменения могут содержать иную структуру продаваемых лотов и/или иную стартовую (минимальную) цену.  <*> 
      Сноска. Пункт 24 - в редакции постановления Правительства РК от 7 декабря 1998 г. N 1251    P981251_ от 24 июня 2004 года  N 695 .
      25. Аукционы должны проводиться не ранее чем через десять календарных дней с даты публичного извещения об их проведении.  <*>
      Сноска. Пункт 25 - в редакции постановления Правительства РК от 7 декабря 1998 г. N 1251    P981251_  .
      26. Исключительными функциями продавца являются:
      1) прием гарантийных взносов;
      2) осуществление контроля за ходом проведения аукционов;
      3) заключение договоров купли-продажи с победителями торгов и контроль за их исполнением;
      4) осуществление расчетов с участниками и покупателями.
      27. Продавец осуществляет выбор аукциониста самостоятельно.
      28. К участию в аукционе допускаются физические, юридические, в том числе иностранные юридические лица, прошедшие регистрацию в порядке, определенном настоящими Правилами. 
      29. На аукционе имеют право присутствовать все желающие, оплатившие входной билет. Представители средств массовой информации освобождаются от оплаты входных билетов. 
      30. Гарантийный взнос является обеспечением следующих обязательств участника: 
      1) подписать протокол о результатах торгов;
      2) заключить договор купли-продажи в соответствии с протоколом о результатах торгов;
      3) надлежащим образом исполнить обязательства по договору купли-продажи. 
      31. Гарантийный взнос для участия в аукционе устанавливается в одинаковом размере для всех организаций, выставляемых на аукцион, и составляет по каждому лоту при английском методе торгов - 10% от стартовой цены лота, при голландском методе торгов - 10 % от минимальной цены лота. 
      32. Участники вправе внести любое количество гарантийных взносов, при этом один гарантийный взнос дает право покупки одного лота. 
      33. Размер гарантийного взноса не может быть изменен после опубликования информационного сообщения. Гарантийный взнос может быть внесен от имени участника любым другим физическим или юридическим лицом. Получателем гарантийного взноса является продавец. 
      34. Гарантийный взнос участника, победившего в торгах и заключившего договор купли-продажи, относится в счет причитающихся платежей по договору купли-продажи. 
      35. Гарантийный взнос не возвращается продавцом и случаях: 
      1) отказа от участия в аукционе менее чем за три дня до его проведения; 
      2) отказа победителя от подписания протокола о результатах торгов либо от заключения договора купли-продажи; 
      3) отказа участника от подписания протокола о результатах торгов без обоснования несогласия с результатами; 
      4) неисполнения или ненадлежащего исполнения обязательств по договору купли-продажи. 
      36. Во всех остальных случаях гарантийные взносы возвращаются в срок не более 5 банковских дней со дня окончания аукциона, а если деньги поступили на банковский счет продавца после аукциона, то в течение 5 банковских дней со дня их поступления. 
      37. Информационное сообщение о проведении торгов публикуется на государственном и русском языках не менее чем за 10 дней до проведения торгов в местном периодическом печатном издании, получившем в установленном порядке право официального опубликования нормативных правовых актов.
      В случаях признания торгов не состоявшимися или изменения основных условий их проведения, информационное сообщение о проведении торгов публикуется в порядке, установленном настоящим пунктом.  <*> 
      Сноска. Пункт 37 - в редакции постановления Правительства РК от 7 декабря 1998 г. N 1251   P981251_ от 24 июня 2004 года  N 695 .
      38. Информационное сообщение должно содержать: 
      1) дату, место и время проведения торгов; 
      2) наименование, основной профиль деятельности и адрес организации, имущество (активы) которой выставляется на продажу; 
      3) размеры выставляемых лотов по каждой ликвидируемой организации; 
      4) особые условия продажи имущества и дополнительные требования к участникам в случае их установления Правительством; 
      5) метод проведения торгов по каждому лоту; 
      6) стартовые и минимальные цены лотов, выставляемых на продажу; 
      7) размер гарантийного взноса и расчетный счет получателя; 
      8) место и сроки приема заявок; 
      9) телефоны и адреса, где можно получить проспекты продажи, информационный бюллетень, правила проведения торгов и иную информацию; 
      10) другую дополнительную информацию по решению продавца, в том числе об условиях реализации объекта в рассрочку.  <*>
      Сноска. Пункт 38 с дополнениями - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года  N 695 .  
      39.  (Пункт исключен - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года  N 695 ).
      40. После публикации информационного сообщения продавец обязан обеспечить свободный доступ всем желающим к информации об организации и правилах проведения аукциона. 
      41. Другие виды рекламы осуществляются в произвольной форме и должны быть направлены на максимально широкое привлечение участников. 
      42. Регистрация участников аукциона производится со дня публикации информационного сообщения и заканчивается за час до начала аукциона. 
      43. Для регистрации в качестве участника аукциона необходимо представить: 
      1) заявку на участие в аукционе; 
      2) паспорт или иной удостоверяющий личность документ; 
      3) копию платежного документа, подтверждающего внесение гарантийного взноса; 
      4) документ, удостоверяющий полномочия представителя. 
      44. Юридические лица дополнительно представляют нотариально заверенные копии устава и свидетельства о регистрации юридического лица. 
      Иностранные юридические лица дополнительно представляют надлежащим образом легализованные учредительные документы. 
      45. Продавец не вправе: 
      1) требовать от участника информации о его намерениях приобрести тот или иной лот из числа выставленных на аукцион; 
      2) разглашать информацию, имеющую отношение к участникам торгов, в течение всего периода подготовки торгов и их проведения; 
      3) требовать предоставления дополнительных документов для регистрации в качестве участника, кроме перечисленных в пунктах 43, 44 настоящих Правил. 
      46. Лицо, прошедшее регистрацию, получает билет участника, который обменивается на аукционный номер в день аукциона. Использование аукционного номера другим лицом в процессе торгов запрещено. 
      47. Аукцион проводит аукционист. Аукцион начинается с объявления правил его проведения. Присутствующие лица не имеют права влиять на ход аукциона или нарушать правила его проведения, в противном случае они могут быть удалены из зала проведения аукциона. 
      48. Решение о последовательности выставления лотов на торги принимает аукционист. Этот порядок может не соответствовать порядку, установленному в аукционной карте. 
      49. Торги по каждому лоту начинаются с объявления аукционистом объекта продажи, краткой его характеристики, метода проведения торгов, стартовой цены и шага изменения цены. Аукционист вправе менять шаг в процессе торгов, объявляя об этом. Шаг изменения устанавливается в пределах от 5 до 10% текущей цены лота. 
      50. Торги проводятся по одному из двух ниже описанных методов: 
      1) аукционист объявляет стартовую цену лота и шаг увеличения цены. Поднятием номера участники торга повышают стартовую цену, но не менее чем на объявленный шаг. Аукционист объявляет аукционные номера участвующих в торгах по лоту, закрепляет цену и предлагает ее повысить. Торги по лоту идут до максимально предложенной цены. Участник, предложивший наиболее высокую цену за лот, объявляется аукционистом. Аукционист трижды повторяет последнюю цену лота, при этом после каждого повторения последней цены лота должно пройти не менее 10 секунд, и при отсутствии других поднятых номеров с ударом молотка объявляет о продаже данного лота (английский метод торгов); 
      2) аукционист объявляет стартовую цену лота и понижает ее с заявленным шагом, объявляя новую цену. Аукционист называет номер участника, который первый поднял аукционный номер при объявленной цене и с ударом молотка объявляет его победителем по данному лоту. Если при объявлении аукционистом минимальной цены лота ни один из участников не изъявил желание приобрести данный лот, то лот снимается с торгов (голландский метод торгов). В случае, если одновременно поднимаются два или более номера, решение о том, кто становится победителем, принимает аукционист в следующем порядке: аукционист предлагает участникам повысить цену, и победителем становится участник, предложивший наивысшую цену. Участники не вправе оспаривать решение аукциониста. 
      51. Торги по лоту, проводимые английским методом, считаются состоявшимися только в том случае, если количество участвующих в торгах не менее двух. 
       Сноска. Пункт 51 - в редакции постановления Правительства РК от 5 декабря 1998 г. N 1244   P981244_ с изменениями -  от 24 июня 2004 года  N 695 .
      52.  (Пункт исключен - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года  N 695 ).
      53. Результаты торгов по каждому проданному лоту оформляются протоколом о результатах торгов, который подписывается продавцом, аукционистом, победителем и всеми участниками по окончании торга по каждому лоту. Аукционист вправе объявить перерыв для подписания протокола. Участникам торгов возвращается гарантийный взнос только в случае подписания ими протокола о результатах торгов. Участник торгов, не подписавший протокол, обязан обосновать свое несогласие с результатами. 
      54. Протокол о результатах торгов является документом, фиксирующим результаты торгов и обязательства победителя и продавца заключить договор купли-продажи объекта по цене продажи. Победитель обязан заключить договор купли-продажи в срок не более десяти рабочих дней со дня подписания протокола. 
      55. Договор купли-продажи объекта заключается в письменной форме между продавцом и покупателем и должен содержать ссылку на протокол о результатах торгов как основание заключения договора. 
      56. Расчеты по договору купли-продажи производятся между продавцом и покупателем. Авансовый платеж вносится в размере не менее 15% от цены продажи имущества (активов) в срок не позднее 5 банковских дней со дня подписания договора купли-продажи. Гарантийный взнос засчитывается в счет причитающегося авансового платежа. Оставшаяся сумма должна быть внесена не позднее 30 календарных дней со дня подписания договора купли-продажи. 
      57. В случае просрочки окончательного платежа более чем на 5 банковских дней продавец вправе расторгнуть договор в одностороннем порядке и потребовать от покупателя возмещения реальных убытков в части, не покрытой гарантийным взносом. 
      58. Право собственности на имущество (активы) организации по договору купли-продажи наступает у покупателя с момента регистрации сделки в порядке, предусмотренном действующим законодательством. 

                         4. Заключительные положения 

      59. Средства, полученные от продажи имущества (активов) ликвидируемых организаций, направляются на погашение требований кредиторов в соответствии с очередностью, установленной Законом Республики Казахстан "О банкротстве".