Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 18 тамыздағы № 1041 Жарлығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 18 қазандағы № 408 Жарлығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Президентінің 2012.10.18 № 408 Жарлығымен.

      Қазақстан Республикасы Президенті
мен Үкіметі актілерінің жинағында
жариялануға тиіс       

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексі 34-бабының 2-тармағына сәйкес қаулы етемін:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Прокуратура органдарынан, тергеу және анықтау органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою";
      2) "Соттылықтың болуы немесе болмауы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттары бекітілсін.
      2. Осы Жарлық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Президенті                                        Н. Назарбаев

Қазақстан Республикасының
Президентінің    
2010 жылғы 18 тамыздағы
№ 1041 Жарлығымен   
бекітілген      

"Прокуратура органдарынан, тергеу және анықтау органдарынан
шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік
қызметтер көрсету стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтерді Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы (бұдан әрі — Бас прокуратура) не балама негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі — орталық) (осы стандарттың 1-қосымшасы) арқылы көрсетеді, құжаттарды қабылдау, демалыс және мереке күндерін қоспағанда, аптасына бес күн, сағат 11.00-ден 11.30-ғa дейін, құжаттарды беру сағат 17.30-дан 18.00-ге дейін жүргізіледі.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызметтер "Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыру талаптарын жоятын конвенцияға Қазақстан Республикасының қосылуы туралы" 1999 жылғы 30 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңының негізінде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратты: 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі, 8, 2-кіреберіс, Бас прокуратура мекен-жайынан және халыққа қызмет көрсету орталықтарынан алуға болады, олардың тізбесі осы стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген. Интернет-ресурсы: www.procuror.kz. Телефоны (87172) 71-26-76.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің аяқталу нысаны тұлға қолының түпнұсқалығын және оның өкілеттігін куәландыратын, сондай-ақ осы құжатты бекіткен мөр немесе мөртабанның түпнұсқалылығын растайтын арнайы мөртабан — апостиль қою болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызметтер Қазақстан Республикасының жеке тұлғаларына, шетел азаматтарына және азаматтығы жоқ адамдарға (бұдан әрі — жеке тұлғалар) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызметтер мынадай мерзімдерде көрсетіледі:
      жеке тұлға Бас прокуратураға жүгінген кезде мемлекеттік қызметтер көрсетудің мерзімі 1 күннен аспайды. Астана қаласында орналасқан орталықтардан түсетін жеке тұлғалардың сұратуларының орындалу мерзімі — құжаттардың Бас прокуратураға түскен күнінен бастап 1 жұмыс күні. Құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің ең жоғарғы шекті уақыты 40 минуттан аспайды. Құжаттарды алу кезінде кезек күтудің ең жоғарғы шекті уақыты 10 минуттан аспайды;
      жеке тұлға Астана қаласында орналасқан орталықтарға жүгінген кезде - қажетті құжаттар Бас прокуратураға түскен күнінен бастап 1 күн (құжаттарды қабылдау күні және беру күні мемлекеттік қызметтер көрсету мерзіміне кірмейді). Құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің ең жоғарғы шекті уақыты 30 минуттан аспайды. Құжаттарды алу кезінде кезек күтудің ең жоғарғы шекті уақыты 30 минуттан аспайды.
      Азаматтар Бас прокуратураға жазбаша түрде осы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды қоса тіркеп почта арқылы жүгіне алады.
      8. Мемлекеттік қызметтер ұсынғаны үшін "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 540-бабының 8) тармақшасына сәйкес әрбір құжат үшін айлық есептік көрсеткіштің 50 %-ы мөлшерінде мемлекеттік баж алынады.
      9. Мемлекеттік қызметтер көрсету: Бас прокуратураға жүгінген кезде — демалыс және мереке күндерін қоспағанда аптасына 5 күн, құжаттарды қабылдау кезек тәртібімен, алдын ала не жеделдетілген қызмет көрсетусіз сағат 11.00-ден 11.30-ге дейін, құжаттарды беру 17.30-дан 18.00-ге дейін жүргізіледі
      орталықтарға жүгінген кезде — жексенбі мереке күндерін қоспағанда, белгілеген жұмыс кестесіне сәйкес аптасына алты күн, түскі үзіліссіз, сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін көрсетіледі. Филиалдар мен өкілдіктер үшін жұмыс кестесі бір сағаттық түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін белгіленеді. Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, "электрондық" кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      10. Бас прокуратураның үй-жайында бөлек кіретін есігі, күту залы болады, ақпараттық стенділермен жабдықталады және ғимараттың бірінші қабатында орналасады, мүмкіндігі шектелген тұтынушыларға қызмет көрсету үшін де жағдайлар көзделген.
      Орталықтардың ғимараттарында мүмкіндігі шектелген тұтынушыларға қызмет көрсету үшін де жағдайлар көзделген. Залда анықтама бюросы, күту креслолары, бланкілерді толтыру үлгілері бар ақпараттық стенділер орналастырылады.
      Жеке тұлғаларға мемлекеттік қызметтер көрсету сапасы бойынша талдау жүргізу, жұмысты одан әрі жетілдіру үшін қоғамдық пікірді зерделеу мақсатында Бас прокуратура мен орталықтарда шағымдар мен ұсыныстар кітабы жүргізіледі.

2. Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі

      11. Құжат жеке тұлғаға беріледі. Мемлекеттік қызметтер aлy үшін жеке тұлғалар:
      Бас прокуратураға — жеке басын куәландыратын құжатты және оның көшірмесін, шетелдік ресми құжаттарды заңдастыру талаптарын жоятын конвенцияға қатысушы мемлекеттердің аумағында заңдастыру талап етілетін прокуратура органдарының, тергеу және анықтау органдарының ресми құжатын және мемлекеттік баждың төленгені туралы түбіртекті, қажет жағдайда — жеке тұлғаның құжатты үшінші адамға беру үшін нотариат растаған келісімін;
      орталыққа — өтінішті жеке басын куәландыратын құжатты және оның көшірмесін, шетелдік ресми құжаттарды заңдастыру талаптарын жоятын конвенцияға қатысушы мемлекеттердің аумағында заңдастыру талап етілетін прокуратура органдарының, тергеу және анықтау органдарының ресми құжатын және мемлекеттік баждың төленгені туралы түбіртекті, қажет жағдайда — жеке тұлғаның құжатты үшінші адамға беруі үшін нотариат растаған келісімін ұсынады.
      Құжаттарды пакетін қабылдағанда орталықтың қызметкері көшірменің түпнұсқамен шынайылығын тексереді және түпнұсқаны өтініш иесіне қайтарады.
      12. Мемлекеттік қызметтерді Бас прокуратурада алу үшін өтініштердің бланкілерін толтыру талап етілмейді. Орталықта өтініштердің бланкілері күту залында арнайы тағанда болады немесе оларды орталықтың консультанттарынан алуға болады.
      13. Құжат Бас прокуратураның Халықаралық ынтымақтастық департаментінің жауапты қызметкеріне (бұдан әрі — қызметкер) не орталықтың жинақтаушы бөлімінің инспекторына тапсырылады.
      Қызметкер адамның белгілеме деректерін есепке алу журналында тіркейді, картотека бойынша құжаттың шынайылығын тексереді, апостиль қояды.
      Орталық арқылы мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде орталықтың инспекторы құжаттарды осы стандарттың 11-тармағына сәйкестігін тексеруді, журналға тіркеуді және құжаттарды жинақтаушы бөлімнің инспекторына беруді жүзеге асырады.
      Орталықтың жинақтаушы бөлімінің инспекторы құжаттарды жинауды, тізілім жасауды және уәкілетті органға жіберуді жүзеге асырады.
      Қоса берілген құжаттармен бірге өтініштерді тиісті уәкілетті органға жеткізуді және кері әкелуді орталық осы өтініштер қабылданған күні курьерлік байланыс арқылы кемінде 2 рет жүзеге асырады.
      Бас прокуратура орталықтан құжаттар пакетін алғаннан кейін олардың осы стандарттың 11-тармағына сәйкестігін тексеруді жүзеге асырады, деректерді картотека бойынша тексереді, апостиль қояды және жүгінген адамға беру үшін орталыққа жолдайды.
      Бас прокуратура орындалған (дайын) құжаттарды қолхатта көрсетілген беру мерзімінің аяқталуынан бір күн бұрын курьерлік байланыс арқылы орталыққа береді.
      14. Бас прокуратураның құжаттарды қабылдағаны туралы жазбаша растама жүгінген адамға берілмейді.
      Құжаттарды орталық арқылы қабылдау кезінде тұтынушыға:
      өтінішті қабылдау нөмірі мен күні;
      сұралатын мемлекеттік қызметтер түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттардың берілген күні, уақыты мен орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетіле отырып, тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      15. Бас прокуратурада апостиль қойылған құжатты беруді Халықаралық ынтымақтастық департаментінің жауапты қызметкері Бас прокуратура ғимаратында "Рұқсаттама бюросының" бөлмесінде жүзеге асырады.
      Жеке тұлғаның жазбаша сұратуына берілетін апостиль қойылған құжаттарды Бас прокуратура почта арқылы жолдайды.
      Орталықта жеке тұлғаға дайын құжаттарды беруді орталық инспекторы қолхат негізінде онда көрсетілген мерзімде жүзеге асырады.
      16. Прокуратура органдарының, тергеу және анықтау органдарының апостиль қойылған ресми құжаты осы стандарттың 11-тармағында көрсетілген адамдарға жеке басын куәландыратын құжатты немесе нотариус куәландырған сенімхатты және аталған сенімхат ресімделген адамның жеке басын куәландыратын құжатын ұсынған жағдайда беріледі.
      17. Осы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбау немесе ұсынылған құжаттардың жалған болуы мемлекеттік қызметтер көрсетуді тоқтата тұруға немесе мемлекеттік қызметтерді ұсынудан бас тартуға негіз болады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Бас прокуратураның қызметі адамның конституциялық құқықтарын, қызметтік борышын атқаруда заңды сақтау, жан-жақты ақпарат беру, оның сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету қағидаттарына негізделеді.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызметтер көрсету нәтижелері осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Бас прокуратураның жұмысы бағаланатын "Прокуратура органдарынан, тергеу және анықтау органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою" мемлекеттік қызметтердің сапа және тиімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәндері жыл сайын Қазақстан Республикасы Бас прокурорының тиісті бұйрығымен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Бас прокуратура қызметкерлерінің іс-әрекеттеріне шағымдану тәртібі туралы (87172) 71-25-77 телефон арқылы немесе www.procuror.kz Интернет-ресурсынан алуға болады.
      Орталық инспекторының іс-әрекеттеріне шағымдану тәртібі туралы ақпаратты орталықтың ақпараттық-анықтама қызметінен (87172) 58-00-58 телефоны бойынша алуға болады.
      22. Қазақстан Республикасы Бас прокурорының не оның орынбасарларының атына жазбаша түрде берілетін шағымдар: Бас прокуратура, 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі, 8, 2-кіреберіс мекенжайына жолданады. Орталық арқылы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасы жөніндегі шағым орталық директорының атына беріледі. Осы стандарттың 1-қосымшасында орталықтардың мекенжайы мен телефондары көрсетілген.
      23. Шағым Бас прокуратураның кеңсесінде: 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі 8, 2-кіреберіс, Бас прокуратура мекенжайында қабылданады. Жұмыс кестесі: демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 12.30-дан 14.30-ға дейін түскі үзіліспен, аптасына бес күн - сағат 9.00-ден 19.00-ға дейін.
      24. Шағым еркін нысанда ресімделеді.
      25. Өтініш берушіге шағымының қабылданғанын растап, шағымның нөмірі, күні, шағымды қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты, байланысу деректері, сондай-ақ шағымды қараудың, оған тиісті жауап алуының уақыты мен мерзімі көрсетілген, шағымның тіркелгені туралы құжат беріледі.
      Бас прокуратураға түскен шағымдарды қарау Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіпте және мерзімдерде жүзеге асырылады. Шағымды қарау нәтижелері туралы өтініш берушіге жазбаша түрде хабарланады.
      Даулы мәселелер азаматтық сот ісін жүргізу тәртібімен шешіледі.

«Прокуратура органдарынан, тергеу 
және анықтау органдарынан шығатын 
ресми құжаттарға апостиль қою»  
мемлекеттік қызметтер көрсетудің 
стандартына            
1-ҚОСЫМША            

р/с

Орталық атауы

Орталықтың мекенжайы

Телефон нөмірі

1

2

3

4

1

Астана қаласы Алматы ауданының № 1 ХҚКО

Астана қ., Жұбанов к-сі, 2-үй

37-02-06

2

Астана қаласы Алматы ауданының № 2 ХҚКО

Астана қ., Күйші Дина к., 31-үй

40-65-62

3

Астана қаласы Сарыарқа ауданының № 1 ХҚКО

Астана қ., Пушкин к-ci, 97-үй

32-42-79

4

Астана қаласы Сарыарқа ауданының № 2 ХҚКО

Астана к., 81 к., 85-үй

37-74-34

«Прокуратура органдарынан, тергеу 
және анықтау органдарынан шығатын 
ресми құжаттарға апостиль қою»  
мемлекеттік қызметтер көрсетудің 
стандартына            
2-ҚОСЫМША             

Кесте. Сапа және тиімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және тиімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызмет ұсыну жағдайларының % (үлесі)




2. Сапасы

2.1. қызмет ұсыну процесінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)




3. Қолжетімділігі

3.1. қызмет ұсыну сапасына және оны ұсыну тәртібі туралы ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)




3.2. ақпаратқа электрондық форматта қол жеткізуге болатын қызметтер % (үлесі)




4. Шағымдану процесі

4.1. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)




5. Әдептілік

5.1. қызметкерлердің әдептілігіне қанағаттанған тұтынушылардың %(үлесі)




Қазақстан Республикасы
Президентінің    
2010 жылғы 18 тамыздағы
№ 1041 Жарлығымен 
БЕКІТІЛГЕН    

«Соттылықтың болуы немесе болмауы туралы анықтама беру»
мемлекеттік қызметтер стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтер Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің облыстар, Алматы, Астана қалалары бойынша аумақтық басқармалары (бұдан әрі - уәкілетті орган) (осы стандарттың 1-қосымшасы) не балама түрде халыққа қызмет көрсету орталықтары (одан әрі - орталық) (осы стандарттың 2-қосымшасыарқылы көрсетіледі. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің жұмыс кестесі: демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін, түскі үзіліс 12.30-дан 14.30-ға дейін.
      2. Мемлекеттік қызметтер көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызметтер «Мемлекеттік құқықтық статистика және арнайы есепке алу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабының негізінде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі және оны алу үшін қажетті құжаттар туралы толық ақпарат http://www.pravstat.kz интернет-ресурсында және www.e.gov.kz және «электрондық үкімет» веб-порталының Интернет-ресурстарында, сондай-ақ ресми ақпарат көздерінде осы стандарттың 12-қосымшаларына сәйкес тізбесі берілген уәкілетті органдар мен орталықтардың ғимараттарында үлгілері орналастырылған стенділерде, ақпараттық тақталарда берілген.
      5. Мемлекеттік қызметтердің аяқталу нысаны жеке тұлғаның
соттылығының болуын немесе болмауын растайтын қағаз түріндегі
анықтаманы беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызметтер Қазақстан Республикасының азаматтарына, шет ел азаматтарына және азаматтығы жоқ тұлғаларға көрсетіледі (бұдан әрі - тұтынушылар).
      7. Мемлекеттік қызметтер көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметтер:
      а) тұтынушы осы стандарттың 11-тармағында белгіленген қажетті құжаттарды тапсырған кезден бастап - 7 күн ішінде;
      б) мемлекеттік қызметтер алу үшін жүгінген кезден бастап (тіркелген кезден бастап) - 7 күн ішінде көрсетіледі;
      2) өтініш беруші жүгінген күні мемлекеттік қызметтер көрсетілетін жерде өтініш берген сәттен бастап оны алуға дейін күтудің барынша шекті уақыты - 30 минуттан аспайды;
      3) өтініш беруші жүгінген күні мемлекеттік қызметтер көрсетілетін жерде алушыға қызмет көрсетудің барынша шекті уақыты - 10 минут.
      8. Мемлекеттік қызметтер тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызметтер: уәкілетті органға жүгінген кезде:
      демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, түскі үзілісімен аптасына бес күн көрсетіледі. Қабылдау кезек тәртібінде, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүргізіледі. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің жұмыс кестесі: сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 12.30-дан 14.30-ға дейін;
      орталыққа жүгінген кезде:
      жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес, түскі үзіліссіз, сағат 9.00-ден 20.00-ға дейін, аптасына алты күн көрсетіледі, филиалдар мен өкілдіктерге жұмыс кестесі сағат 9.00-дан 19.00-ге дейін, түскі үзіліссіз белгіленеді. Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз «электрондық» кезек тәртібімен көрсетіледі.
      10. Уәкілетті органның күту залы бар, олар ақпараттық стенділермен жабдықталған ғимараттың бірінші қабатында орналасқан, сондай-ақ мүмкіндігі шектелген тұтынушыларға қызмет көрсету үшін де жағдай жасалған.
      Мемлекеттік қызметтер мүмкіндігі шектелген тұтынушыларға қызмет көрсету үшін жағдай жасалған, тұтынушының тұрғылықты орны бойынша орталықтың ғимаратында да көрсетіледі. Залда анықтама бюросы, күту креслолары, бланкілерді толтыру үлгілері ілінген ақпараттық стенділер бар.

2. Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі

      11. Уәкілетті органда немесе орталықта мемлекеттік қызметтерді алу үшін тұтынушы соттылықтың болмауы туралы анықтама беру туралы өтінішті, жеке басын куәландыратын құжаттың түпнұсқасын және көшірмесін, кәмелетке толмағандар үшін - туу туралы куәліктің түпнұсқасын және көшірмесін ұсынады.
      Бір адамға қатысты анықтаманы ұсыну туралы өтінішті осындай анықтаманы алуға және құжаттарды тапсыруға нотариат куәландырған сенімхаты болғанда басқа адам бере алады.
      Құжаттар пакетін қабылдаған кезде уәкілетті органның немесе орталықтың қызметкері көшірменің түпнұсқамен шынайылығын салыстырып, түпнұсқасын өтініш берушіге қайтарып береді.
      12. Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі мен оны алу үшін қажетті құжаттар туралы ақпарат, сондай-ақ оларды толтыру үлгілері http://www.pravstat.kz. интернет-ресурсында және www.e.gov.kz - «элeктpoндық үкімет» веб-порталының интернет-ресурстарында орналасқан.
      Өтініштер бланкілерінің үлгілері уәкілетті органның және орталықтың залында арнайы тағанға орналастырылады.
      13. Толтырылған қажетті құжаттар уәкілетті органның кеңсесіне (1-қосымшаға сәйкес) не орталыққа (2-қосымшаға сәйкес) тапсырылады.
      14. Уәкілетті орган арқылы мемлекеттік қызметтер көрсетілген кезде мемлекеттік қызметтер уәкілетті орган ғимаратында өтініш берушінің мекенжайы бойынша көрсетіледі. Уәкілетті органда мемлекеттік қызметтер алу үшін құжаттар уәкілетті органның кеңсесіне тапсырылады.
      Уәкілетті орган қызметкері автоматтандырылған деректер базасында (бұдан әрі - «Арнайы есепке алу» ААЖ) және жергілікті есепке алу картотекасында белгіленген мерзімде сұратуларды тексеруді жүзеге асырады. Әрбір өтініш бойынша тексеру іс-шаралары аяқталған соң соттылығы болуы немесе болмауы туралы анықтама жасалады.
      Қосымша тексеру іс-шараларын жүргізу қажет болған жағдайда (тексерілуші адамға қатысты қылмыстық іс бойынша іс жүргізу шешімінің жоқтығы, босату, қылмыстық атқару инспекциясы есепке алуынан шығару, айыппұлдың төленуі және соттылығын өтеуін айқындау, сондай-ақ есептен шығару және мәліметтерді нақтылау үшін қажетті басқа деректер), уәкілетті орган бір тәулік ішінде электрондық почта арқылы Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің арнайы есепке алу басқармасында (бұдан әрі - Комитеттің АЕБ) мәліметтерді нақтылау туралы сұрату жолданады.
      Комитеттің АЕБ жетіспейтін мәліметтерді енгізу туралы сұратуды 3 жұмыс күні ішінде орындайды. Комитеттің АЕБ осы сұратуды орындау фактісі «Арнайы есепке алу» ААЖ-да тексеру жүргізу жолымен анықталады, содан соң әрбір өтініш бойынша соттылықтың болуы немесе болмауы туралы анықтама жасалады.
      Орталық арқылы мемлекеттік қызметтер көрсетілген кезде:
      орталықтың инспекторы осы стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттардың толық болуын, журналда тіркелуін және құжатты жинақтаушы бөлімінің инспекторына беруді тексереді.
      Орталықтың жинақтаушы бөлімінің инспекторы құжаттардың жинақталуын, тізілімнің жасалуын және уәкілетті органға жолдануын жүзеге асырады.
      Орталық тиісті уәкілетті органға өтініштерді қоса берілген құжаттармен бірге жеткізуді осы өтініштер қабылданған күні курьерлік қызмет арқылы күніне кем дегенде екі рет жүргізеді.
      Уәкілетті орган қызметкері сұратуларды автоматтандырылған деректер базасында «Арнайы есепке алу» ААЖ және жергілікті есепке алу картотекасында белгіленген мерзімдерде жүргізеді. Тексеру іс-шаралары аяқталған соң әрбір өтініш бойынша соттылықтың болуы немесе болмауы туралы анықтама жасалады.
      Қосымша тексеру іс-шараларын жүргізу кажет болған жағдайда (тексерілуші адамға қатысты қылмыстық іс бойынша іс жүргізу шешімінің жоқтығы, босату, қылмыстық атқару инспекциясы есепке алуынан шығару, айыппұлдың төленуі және соттылығын өтеуін айқындау, сондай-ақ есептен шығару және мәліметтерді нақтылау үшін қажетті басқа деректер), уәкілетті орган бір тәулік ішінде электрондық почта арқылы Комитеттің АЕБ мәліметтерді нақтылау туралы сұрату жолданады.
      Комитеттің АЕБ жетіспейтін мәліметтерді енгізу туралы сұратуды 3 жұмыс күні ішінде орындайды. Комитеттің арнайы есепке алу басқармасы осы сұратуды орындау фактісін «Арнайы есепке алу» ААЖ-да тексеру жүргізу жолымен анықтайды.
      Өтініш берушіге қатысты қосымша тексеру іс-шаралары жүргізілген кезде, уәкілетті орган 3 жұмыс күні ішінде тиісті орталыққа себептері көрсетілген аралық жауапты өтініш берушіге жолдайды.
      Аталған аралық жауапта өтінішті уәкілетті орган алған кезден 20 жұмыс күні өткен соң, өтініш берушінің орталыққа қайта жүгіну қажеттігі туралы хабарланады.
      Тексеру іс-шаралары аяқталған соң, әрбір өтініш бойынша Ереже талаптарына сәйкес тексеру нәтижелері туралы анықтама жасалады, ол уәкілетті органға түскен кезден бастап 6-жұмыс күні, тізілім бойынша орталыққа курьерлік байланыс арқылы қолхатта көрсетілген беру мерзімінің өтуінен бір күн бұрын беріледі.
      15. Құжаттарды уәкілетті орган арқылы қабылдаған кезде тұтынушыға өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты, қабылдаған уақыты мен күні көрсетілген талон беріледі.
      Құжаттар орталық арқылы қабылданған кезде тұтынушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, онда:
      сұратуды қабылдаған күні мен нөмірі;
      көрсетілетін мемлекеттік қызметтер түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттардың берілетін күні мен уақыты;
      құжатты ресімдеуге өтінішті қабылдаған орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетіледі.
      16. Уәкілетті орган дайын құжаттарды өтінішті қабылдаған күні берілген талондағы көрсетілген мерзім ішінде береді.
      Бұл ретте ресімделген құжатты тұтынушыға беру фактісі құжаттарды беру журналына тіркеледі (тұтынушы журналға және талонға қол қояды).
      Орталықта тұтынушыға дайын құжаттарды орталықтың инспекторы көрсетілген мерзімде қолхат негізінде «терезелер» арқылы береді.
      17. Тұтынушы осы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбаған жағдайда уәкілетті орган мемлекеттік қызметтер көрсетуден бас тартады.
      Қосымша тексеру іс-шараларын жүргізу қажет болған жағдайда, уәкілетті орган құжаттар пакетін алғаннан соң, 3 жұмыс күні ішінде тұтынушыға мерзімінің ұзартылу себебі туралы жазбаша негіздеме жолдайды.
      Тұтынушы осы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбаған жағдайда орталық мемлекеттік қызметтер көрсетуден бас тартады.
      Уәкілетті орган орталықтан келіп түскен құжаттарды ресімдеу кезінде қателерді анықтаса, құжаттар пакетін алғаннан кейін 3 жұмыс күні ішінде оларды қайтару себебін жазбаша негіздеумен орталыққа қайтарады.
      Қосымша тексеру іс-шараларын жүргізу қажет болған жағдайда, уәкілетті орган құжаттар пакетін алғаннан кейін 3 жұмыс күні ішінде мерзімінің ұзартылу себебі туралы орталыққа жазбаша негіздеме жолдайды.
      Уәкілетті органның жазбаша негіздемесін алғаннан кейін орталық бұл туралы тұтынушыны бір жұмыс күні ішінде хабардар етеді.
      Егер тұтынушы құжаттарын алуға уақытында келмесе, орталық сол құжаттардың сақталуын 1 ай мерзімі бойында қамтамасыз етеді, содан соң оларды уәкілетті органға береді.
      Соттылықтың болуы немесе болмауы туралы анықтамалардың уәкілетті органда сақтау мерзімі мен жою тәртібі ведомстволық нормативтік құқықтық актілермен белгіленеді.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Уәкілетті органның және орталықтың қызметі адамның конституциялық құқықтарының сақталуына, қызметтік борышын орындау кезінде заңды сақтауға және әдептілік, толық ақпаратты беру, олардың сақталуын, ақпараттың қорғалуы және құпиялылығын қамтамасыз ету қағидаттарына негізделеді.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызметтер көрсету нәтижелері осы стандарттың 3-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Уәкілетті органның жұмысы бағаланатын «Соттылықтың болуы немесе болмауы туралы анықтама беру» мемлекеттік қызметтер көрсетудің сапа және қолжетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәндері жыл сайын Қазақстан Республикасы Бас прокурорының бұйрығымен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті орган қызметкерлерінің іс-әрекеттеріне заңнамада белгіленген тәртіпте, осы стандартқа қоса берілген 1-қосымшасында көрсетілген, жоғары тұрған басшылыққа шағым жасалуы мүмкін.
      Орталық инспекторының іс-әрекетіне шағымдану туралы ақпаратты орталықтың ақпараттық-анықтамалық қызметінен мына байланыс телефондары (87172) 58-00-58 арқылы алуға болады
      22. Көрсетілген қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің басшылығы атына шағым беріледі
      Комитеттің мекенжайы: 010000, Астана қаласы, Мәскеу көшесі, 34. Интернет-ресурсы: http://www.pravstat.kz., бірінші басшының (қабылдау бөлмесі) телефоны: (87172) 31-81-88.
      23. Дөрекі қызмет көрсетілген жағдайда, орталық директорының атына шағым беріледі. Орталықтың мекенжайы мен телефондары осы стандарттың 2-қосымшасында көрсетілген.
      24. Уәкілетті органға немесе орталыққа шағым беру үшін тұтынушы шағымды еркін түрде өз қолымен жазады.
      25. Қабылданған шағым уәкілетті органның, орталықтың ақпаратты есепке алу журналында тіркеледі және «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау туралы» 2007 жылғы 12 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңында белгіленген мерзімде қаралады. Тұтынушыға өтінішті қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты, күні мен уақыты көрсетілген талон беріледі.
      Шағымды қарау нәтижесі өтініш берушіге жазбаша түрде почта арқылы хабарланады.
      26. Орталықтың байланыс телефондары ресми ақпарат көздерінде және орталық ғимараттарында орналасқан стенділерде көрсетіледі.
      Уәкілетті органның және орталықтың басшыларының байланыс деректері 12-қосымшаларда, сондай-ақ ресми ақпарат көздерінде және уәкілетті орган мен орталықтың ғимаратында орналасқан стенділерде көрсетіледі.

«Соттылықтың болуы немесе болмауы
туралы анықтама беру» мемлекеттік
қызметтер стандартына      
1-ҚОСЫМША           

р/с

Аумақтық органдар атауы

Толық заңдық мекенжайы

Байланыс телефоны, электрондық почта мекенжайы

1

Комитеттің Астана қаласы бойынша басқармасы

010000
Астана қ., Сейфуллин к-сі, 73а

34-29-71, 34-14-52
astanal@pravstat.kz

2

Комитеттің Алматы қаласы бойынша басқармасы

050045
Алматы қ., Бөгенбай батыр к-сі, 145

272-60-07, 272-86-40
almagorl@pravstat.kz

3

Комитеттің Ақмола облысы бойынша басқармасы

475000
Көкшетау қаласы, Біржан сал к-сі, 45

40-19-92, 25-58-87
akmolal@pravstat.kz

4

Комитеттің Ақтөбе облысы бойынша басқармасы

030006
Ақтөбе қаласы, Алтынсарин к-сі, 34 үй

21-78-91, 21-21-85
aktobel@pravstat.kz

5

Комитеттің Алматы облысы бойынша басқармасы

040000
Талдықорған қ., Абылайхан к-сі, 160/164 үй

24-07-36, 24-28-21
almatyl@pravstat.kz

6

Комитеттің Атырау облысы бойынша басқармасы

060002
Атырау қаласы, Уәлиханов к-сі, 2 үй

32-55-96, 32-08-34
atyraul@pravstat.kz

7

Комитеттің Батыс Қазақстан облысы бойынша басқармасы

090000
Орал қ., Достық к-сі, 197 үй

51-12-36, 50-09-27
zkol@pravstat.kz

8

Комитеттің Жамбыл облысы бойынша басқармасы

080012
Тараз қ., Дүрімбетов к-сі, 34 үй

45-67-50, 45-77-322
zhambyl@pravstat.kz

9

Комитеттің Қарағанды облысы бойынша басқармасы

100012
Қарағанды қ., Жамбыл к-сі, 97 үй

56-40-08, 56-82-26
karagandal@pravstat.kz

10

Комитеттің Қостанай облысы бойынша басқармасы

110003
Қостанай қаласы, Майлин к-сі,

53-70-71, 53-58-82
kostanayl@pravstat.kz

11

Комитеттің Қызылорда облысы бойынша басқармасы

120019
Қызылорда қ., К. Байсейітова, к-сі, 104а

27-64-09, 27-26-12
kyzylordal@pravstat.kz

12

Комитеттің Маңғыстау облысы бойынша басқармасы

130000
Ақтау қ., 9-көше, 23 шағын ауданы

42-89-57, 42-89-58
mangystaul@pravstat.kz

13

Комитеттің Оңтүстік Қазақстан облысы бойынша басқармасы

160000
Шымкент қаласы, Тыныбаев к-сі, 40 үй

53-74-41, 21-46-17
ukol@pravstat.kz

14

Комитеттің Павлодар облысы бойынша басқармасы

140005
Павлодар қаласы, Бейбітшілік к-сі, 22 үй

53-31-44, 53-65-66
pavlodarl@pravstat.kz

15

Комитеттің Солтүстік Қазақстан облысы бойынша басқармасы

105007
Петропавловск қ., Ульянов, к-сі, 59 үй

36-23-85, 36-28-05
skol@pravstat.kz

16

Комитеттің Шығыс Қазақстан облысы бойынша басқармасы

070002
Өскемен қаласы, Тәуелсіздік даңғылы, 36/1 үй

47-99-43, 47-96-20
vkol@pravstat.kz

 «Соттылықтың болуы немесе болмауы
туралы анықтама беру» мемлекеттік
қызметтер стандартына      
2-ҚОСЫМША           


р/р

ХҚКО атаулары

ХҚКО орналасқан мекенжайы

Телефон нөмірі

1

Астана қаласы Алматы ауданының № 1 халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қаласы, Жұбанов көшесі, 2

37-02-06

2

Астана қаласы Алматы ауданының № 2 халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қаласы, Күйші Дина к-сі, 31 үй

40-65-62

3

Астана қаласы Сарыарқа ауданының № 1 халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қаласы, Пушкин к-сі, 97

37-70-65

4

Астана қаласы Сарыарқа ауданының № 2 халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қаласы, 81 к., 85 үй

43-84-14

5

Алматы қаласы Алатау ауданының халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қаласы, Бөкеев к-сі, 128

377-19-55

6

Алматы қаласы Алмалы ауданының халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қаласы, Бөгенбай батыр к-сі, 221 үй

263-82-51

7

Алматы қаласы Бостандық ауданының халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қаласы, Ходжанов к-сі, 9

248-17-77

8

Алматы қаласы Жетісу ауданының халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қаласы, Төлеби к-сі, 155

268-89-98

9

Алматы қаласы Түрксіб ауданының халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қаласы, Зорге көшесі, 9

234-09-64

10

Ақмола облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Көкшетау қаласы, Әуезов көшесі, 189 «а»

40-10-76

11

Ақтөбе облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Ақтөбе қаласы, Тургенев көшесі, 109

57-84-84

12

Алматы облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Талдықорған қаласы, Тәуелсіздік көшесі, 67 "б"

24-41-33

13

Атырау облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Атырау қаласы, Баймұханов көшесі, 16

35-47-05

14

Батыс Қазақстан облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Орал қаласы, Жамбыл к-сі, 81

28-40-73, 28-13-12

15

Жамбыл облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Тараз қаласы, Қойгелді к-сі, 158 «а»

43-84-18

16

Қарағанды облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қаласы, Қазыбек би ауданы, Чкалов көшесі, 7

41-63-03

17

Қостанай облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Қостанай қаласы, Таран, 114

53-45-74

18

Қызылорда облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Қызылорда қаласы, Мұратбаев к-сі, н/ж

23-05-78

19

Маңғыстау облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Ақтау қаласы, 15 шағын аудан, 67 «б»

31-85-16

20

Оңтүстік Қазақстан облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Шымкент қаласы, Мәделі қожа көшесі

30-06-79

21

Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Павлодар қаласы, Павлов к-ci, 48

33-47-55

22

Солтүстік Қазақстан облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Петропавл қаласы, Әуезов к-сі, 157

33-66-16

23

Шығыс Қазақстан облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Өскемен қаласы, Белинский көшесі, 37 «а»

22-24-28

24

Шығыс Қазақстан облысының халыққа қызмет көрсету орталығы

Семей қаласы, 408-көше, 21 орам

33-55-93

 «Соттылықтың болуы немесе болмауы
туралы анықтама беру» мемлекеттік
қызметтер стандартына      
3-ҚОСЫМША           

Сапа және қолжетімділік көрсеткіштері

Сапа және қолжетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызмет ұсыну жағдайлары % (үлесі)




2. Сапасы

2.1. қызмет көрсету процесінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)




3. Қолжетімділігі

3.1. қызмет көрсетудің сапасына және тәртібі туралы ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)




3.2. электрондық форматта қолжетімді ақпараттық қызметтер % (үлесі)




4. Шағымдану процесі

4.1. шағымдану тәртібіне қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)




5. Әдептілік

5.1. қызметкерлердің әдептілігіне қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)




Об утверждении стандартов государственных услуг Генеральной прокуратуры Республики Казахстан

Указ Президента Республики Казахстан от 18 августа 2010 года № 1041. Утратил силу Указом Президента Республики Казахстан от 18 октября 2012 года № 408

      Сноска. Утратил силу Указом Президента РК от 18.10.2012 № 408.

      Подлежит опубликованию в Собрании    
актов Президента и Правительства Республики
Казахстан и республиканской печати   

      В соответствии с пунктом 2 статьи 34 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года ПОСТАНОВЛЯЮ:
      1. Утвердить прилагаемые стандарты государственных услуг:
      1) "Апостилирование официальных документов, исходящих из органов прокуратуры, органов следствия и дознания";
      2) "Выдача справки о наличии либо отсутствии судимости".
      2. Настоящий Указ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Президент
      Республики Казахстан                       Н. Назарбаев

УТВЕРЖДЕН        
Указом Президента    
Республики Казахстан   
от 18 августа 2010 года № 1041

Стандарт государственной услуги
"Апостилирование официальных документов, исходящих из органов
прокуратуры, органов следствия и дознания"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается Генеральной прокуратурой Республики Казахстан (далее - Генеральная прокуратура) либо на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее - центр) (приложение 1 к настоящему стандарту), прием документов осуществляется пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 11.00 до 11.30 часов, выдача документов с 17.30 до 18.00 часов.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании Закона Республики Казахстан от 30 декабря 1999 года "О присоединении Республики Казахстан к Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов".
      4. Информацию о порядке предоставления государственной услуги можно получить по адресу: 010000, город Астана, улица Орынбор 8, подъезд 2, Генеральная прокуратура и в центрах. Интернет-ресурс: www.procuror.kz. Телефон (87172) 71-26-76.
      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги является выдача документа с проставленным апостилем - специальным штампом, удостоверяющим подлинность подписи лица и подтверждающим его полномочия, а также подлинность печати или штампа, которыми скреплен этот документ.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам Республики Казахстан, иностранцам и лицам без гражданства (далее - физические лица).
      7. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      при обращении физического лица в Генеральную прокуратуру срок оказания государственной услуги - не более 1 дня. Срок исполнения запросов физических лиц, поступающих из центров, расположенных в городе Астане, - 1 рабочий день со дня поступления документов в Генеральную прокуратуру. Максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче документов - не более 40 минут. Максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - 10 минут;
      при обращении физического лица в центры, расположенные в городе Астане, - 1 день со дня поступления необходимых документов в Генеральную прокуратуру (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги). Максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче документов - не более 30 минут. Максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - 30 минут.
      Граждане могут обратиться в Генеральную прокуратуру в письменном виде по почте с приложением документов, указанных в пункте 11 настоящего стандарта.
      8. За предоставление государственной услуги взимается государственная пошлина в соответствии с подпунктом 8) статьи 540 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" в размере 50 % от месячного расчетного показателя за каждый документ.
      9. Государственная услуга предоставляется:
      при обращении в Генеральную прокуратуру - пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи с 11.00 до 11.30 часов, выдача документов с 17.30 до 18.00 часов;
      при обращении в центры - шесть дней в неделю, за исключением воскресенья и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов, без перерыва на обед. Для филиалов и представительств устанавливается график работы с 9.00 часов до 19.00 часов с одночасовым перерывом на обед. Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      10. Помещение Генеральной прокуратуры имеет отдельный вход, зал ожидания, оснащается информационными стендами и располагается на первом этаже здания, предусмотрены условия для обслуживания потребителей с ограниченными возможностями.
      В зданиях центров также предусмотрены условия для обслуживания потребителей с ограниченными возможностями. В зале располагаются справочное бюро, кресла ожидания, информационные стенды с образцами заполнения бланков.
      В целях проведения анализа качества оказания государственной услуги физическим лицам, изучения общественного мнения для дальнейшего совершенствования работы в Генеральной прокуратуре и центрах ведется книга жалоб и предложений.

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Документ выдается физическому лицу. Для получения государственной услуги физические лица представляют:
      в Генеральную прокуратуру - документ, удостоверяющий личность, и его копию, официальный документ органов прокуратуры, органов следствия и дознания, легализация которого требуется на территории государств-участников Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов, и квитанцию об уплате государственной пошлины, при необходимости - нотариально заверенное согласие физического лица для выдачи документа третьему лицу;
      в центр - заявление, документ, удостоверяющий личность, и его копию, официальный документ органов прокуратуры, органов следствия и дознания, легализация которого требуется на территории государств-участников Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов, и квитанцию об уплате государственной пошлины, при необходимости - нотариально заверенное согласие физического лица для выдачи документа третьему лицу.
      При приеме пакета документов сотрудник центра сверяет подлинность копии с оригиналом и возвращает оригинал заявителю.
      12. Для получения государственной услуги в Генеральной прокуратуре заполнение бланков заявлений не требуется. В центре бланки заявлений размещаются на специальной стойке в зале ожидания либо их можно получить у консультантов центра.
      13. Документы сдаются ответственному сотруднику Департамента международного сотрудничества Генеральной прокуратуры (далее - сотрудник) либо инспектору накопительного отдела центра.
      Сотрудник регистрирует установочные данные лица в журнале учета, проверяет подлинность документа по картотеке, проставляет апостиль.
      При оказании государственной услуги через центр инспектор центра осуществляет проверку документов в соответствии с пунктом 11 настоящего стандарта, регистрацию в журнале и передачу документов инспектору накопительного отдела.
      Инспектор накопительного отдела центра осуществляет сбор документов, составление реестра и отправку в уполномоченный орган.
      Доставка в соответствующий уполномоченный орган заявлений с прилагаемыми документами и обратно осуществляется центром посредством курьерской связи не менее 2-х раз в день приема данных заявлений.
      Генеральная прокуратура после получения пакета документов из центра осуществляет их проверку в соответствии с пунктом 11 настоящего стандарта, проверяет данные по картотеке, проставляет апостиль и направляет в центр для выдачи обратившемуся лицу.
      Генеральная прокуратура исполненные (готовые) документы передает в центр посредством курьерской связи за день до истечения срока выдачи, указанного в расписке.
      14. Обратившемуся лицу письменное подтверждение о принятии документов Генеральной прокуратурой не выдается.
      При приеме документов через центр потребителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      15. Выдача апостилированного документа в Генеральной прокуратуре осуществляется ответственным сотрудником Департамента международного сотрудничества в помещении "Бюро пропусков" здании Генеральной прокуратуры.
      Апостилированные документы на письменный запрос физического лица Генеральной прокуратурой направляются ему по почте.
      В центре выдача готовых документов физическому лицу осуществляется инспектором центра на основании расписки в указанный в ней срок.
      16. Апостилированный официальный документ органов прокуратуры, органов следствия и дознания выдается лицам, указанным в пункте 11 настоящего стандарта, по предъявлении документа, удостоверяющего личность, или нотариально засвидетельствованной доверенности и документа, удостоверяющего личность лица, на которого оформлена указанная доверенность.
      17. Основанием для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги является непредставление документов, указанных в пункте 11 настоящего стандарта, либо установление поддельности представленных документов.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Генеральной прокуратуры основывается на принципах соблюдения конституционных прав человека, законности при исполнении служебного долга, предоставления исчерпывающей информации, обеспечения ее сохранности, защиты и конфиденциальности. 

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 2 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и эффективности государственной услуги "Апостилирование официальных документов, исходящих из органов прокуратуры, органов следствия и дознания", по которым оценивается работа Генеральной прокуратуры, ежегодно утверждаются соответствующим приказом Генерального прокурора Республики Казахстан.

5. Порядок обжалования

      21. Информацию о порядке обжалования действий сотрудников Генеральной прокуратуры можно получить по телефону (87172) 71-25-77 или Интернет-ресурсу www.procuror.kz.
      Информацию о порядке обжалования действий инспектора центра можно получить в информационно-справочной службе центра по телефону (87172) 58-00-58.
      22. Жалоба в письменном виде на имя Генерального прокурора Республики Казахстан либо его заместителей направляется по адресу:   010000, г. Астана, улица Орынбор 8, подъезд 2, Генеральная прокуратура.
      Жалоба по качеству предоставления государственной услуги через центр подается на имя директора центра. Адреса и телефоны центра указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      23. Жалоба принимается в канцелярии Генеральной прокуратуры по адресу: 010000, г. Астана, улица Орынбор 8, подъезд 2, Генеральная прокуратура. График работы: пять дней в неделю с 9.00 до 19.00 часов с перерывом на обед с 12.30 до 14.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней.
      24. Жалоба оформляется в произвольной форме.
      25. Заявителю в подтверждение о принятии его жалобы выдается документ о регистрации жалобы, в котором указан номер, дата, фамилия лица, принявшего жалобу, с указанием контактных данных, а также времени и сроков рассмотрения и получения соответствующего ответа.
      Рассмотрение жалоб, поступивших в Генеральную прокуратуру, осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан. О результатах рассмотрения жалобы заявителю сообщается в письменном виде.
      Спорные вопросы решаются в порядке гражданского судопроизводства.

ПРИЛОЖЕНИЕ 1          
к стандарту государственной услуги
"Апостилирование официальных  
документов, исходящих из органов
прокуратуры, органов следствия и
дознания"            


п/п

Наименование центра

Адрес центра

Номер
телефона

1

2

3

4

1

ЦОН № 1 района Алматы
города Астаны

г. Астана,
ул. Жубанова, д. 2

37-02-06

2

ЦОН № 2 района Алматы
города Астаны

г. Астана,
ул. Куйши Дина, д. 31

40-65-62

3

ЦОН № 1 района Сарыарка
города Астаны

г. Астана,
ул. Пушкина, д. 97

32-42-79

4

ЦОН № 2 района Сарыарка
города Астаны

г. Астана, ул. 81,
д. 85

37-74-34

ПРИЛОЖЕНИЕ 2         
к стандарту государственной услуги
"Апостилирование официальных  
документов, исходящих из органов
прокуратуры, органов следствия и
дознания"          

       Таблица. Значения показателей качества и эффективности

Показатели
качества и
эффективности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля)
случаев
предоставления
услуги в
установленный
срок с момента
сдачи документа




2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством
процесса
предоставления
услуги




3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и
информацией о
порядке
предоставления
услуги




3.2. % (доля)
услуг информации,
которые доступны
в электронном
формате




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим
порядком
обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью
персонала




УТВЕРЖДЕН          
Указом Президента      
Республики Казахстан    
от 18 августа 2010 года № 1041

Стандарт государственной услуги
"Выдача справки о наличии либо отсутствии судимости"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается территориальными управлениями Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан по областям, городам Астане и Алматы (далее - уполномоченный орган) (приложение 1 к настоящему стандарту) либо на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее - центр) (приложение 2 к настоящему стандарту). График работы по оказанию государственной услуги: с 9.00 до 19.00 часов, с перерывом на обед с 12.30 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании статьи 9 Закона Республики Казахстан "О государственной правовой статистике и специальных учетах".
      4. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах для ее получения располагаются на Интернет-ресурсе http://www.pravstat.kz, и Интернет-ресурсе веб-портала "электронного правительства" - www.e.gov.kz, а также в официальных источниках информации, на стендах, информационных досках с образцами, размещенными в здании уполномоченного органа и центров, перечни которых указаны в приложениях 12 к настоящему стандарту.
      5. Формой завершения государственной услуги является выдача справки на бумажном носителе, подтверждающей наличие либо отсутствие у физического лица судимости.
      6. Государственная услуга оказывается гражданам Республики Казахстан, иностранным гражданам и лицам без гражданства (далее - потребители).
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента:
      а) сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 настоящего Стандарта, оказывается в течение - 7 дней;
      б) обращения для получения государственной услуги (с момента регистрации) оказывается в течение - 7 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя, с момента подачи заявления - не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя, - 10 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Государственная услуга предоставляется: при обращении в уполномоченный орган:
      пять дней в неделю, за исключением выходных (субботы и воскресенья) и праздничных дней, с перерывом на обед. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания. График работы по оказанию государственной услуги: с 9.00 до 19.00 часов, с перерывом на обед с 12.30 до 14.30 часов;
      при обращении в центр:
      шесть дней в неделю, за исключением воскресенья и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов, без перерыва на обед, для филиалов и представительств устанавливается график работы с 9.00 часов до 19.00 часов, без перерыва на обед. Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      10. Помещения уполномоченного органа имеют зал ожидания, оснащаются информационными стендами и располагаются на первом этаже здания, также предусмотрены условия для обслуживания потребителей с ограниченными физическими возможностями.
      Государственная услуга также оказывается в здании центра по месту проживания потребителя, где предусмотрены условия для обслуживания потребителей с ограниченными физическими возможностями. В зале располагаются справочное бюро, кресла ожидания, информационные стенды с образцами заполнения бланков.

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги в уполномоченном органе или в центре потребитель представляет заявление о предоставлении справки об отсутствии судимости, оригинал и копию документа, удостоверяющего личность, для несовершеннолетних - оригинал и копию свидетельства о рождении.
      Заявление о предоставлении справки в отношении одного лица может быть подано другим лицом, при наличии у последнего нотариально заверенной доверенности на право подачи документов и получения указанной справки.
      При приеме пакета документов сотрудник уполномоченного органа или центра сверяет подлинность копии с оригиналом и возвращает оригинал заявителю.
      12. Информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах для ее получения, а также образцы их заполнения располагаются на интернет-ресурсе: http://www.pravstat.kz., и интернет-ресурсе веб-портала "электронного правительства" - www.e.gov.kz.
      Образцы бланков заявлений в уполномоченном органе и в центре размещаются на специальной стойке в зале.
      13. Заполненные необходимые документы сдаются в канцелярию уполномоченного органа (согласно приложению 1) либо в центр (согласно приложению 2).
      14. При оказании государственной услуги через уполномоченный орган государственная услуга оказывается в здании уполномоченного органа по месту проживания потребителя. Для получения государственной услуги в уполномоченном органе документы сдаются в канцелярию уполномоченного органа.
      Сотрудник уполномоченного органа осуществляет проверки запросов по автоматизированной базе данных (далее - АИС "Специальные учеты") и картотеке местного учета в установленные сроки. По завершении проверочных мероприятий по каждому заявлению составляется справка о наличии либо отсутствии судимости.
      В случае необходимости проведения дополнительных проверочных мероприятий (отсутствие в отношении проверяемого лица сведений о принятом по уголовному делу процессуальном решении, сведений об освобождении, о снятии с учета уголовно-исполнительной инспекции, об уплате штрафа и других данных, необходимых для определения погашения судимости, а также снятия с учета и уточнения сведений) уполномоченным органом в течение суток по электронной почте направляется запрос об уточнении сведений в управление специальных учетов Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее - УСУ Комитета).
      УСУ Комитета данный запрос о внесении недостающих сведений исполняется в течение 3-х рабочих дней. Факт исполнения УСУ Комитета указанного запроса уполномоченным органом определяется путем проведения проверки в АИС "Специальные учеты", после чего по каждому заявлению составляется справка о наличии либо отсутствии судимости.
      При оказании государственной услуги через центр:
      инспектор центра осуществляет проверку полноты документов на соответствие пункту 11 настоящего стандарта, регистрацию в журнале и передачу документов инспектору накопительного отдела.
      Инспектор накопительного отдела центра осуществляет сбор документов, составление реестра и отправку в уполномоченный орган.
      Доставка в соответствующий уполномоченный орган заявлений с прилагаемыми документами осуществляется центром посредством курьерской связи не менее 2-х раз в день приема данных заявлений.
      Сотрудник уполномоченного органа осуществляет проверки запросов по АИС "Специальные учеты" и картотеке местного учета в установленные сроки. По завершении проверочных мероприятий по каждому заявлению составляется справка о наличии либо отсутствии судимости.
      В случае необходимости проведения дополнительных проверочных мероприятий (отсутствие в отношении проверяемого лица сведений о принятом по уголовному делу процессуальном решении, сведений об освобождении, о снятии с учета уголовно-исполнительной инспекции, об уплате штрафа и других данных, необходимых для определения погашения судимости, а также снятия с учета и уточнения сведений) уполномоченным органом в течение суток по электронной почте направляется запрос об уточнении сведений в УСУ Комитета.
      УСУ Комитета данный запрос о внесении недостающих сведений исполняется в течение 3-х рабочих дней. Факт исполнения УСУ Комитета указанного запроса уполномоченным органом определяется путем проведения проверки в АИС "Специальные учеты".
      При проведении в отношении заявителя дополнительных проверочных мероприятий, уполномоченный орган в течение 3-х рабочих дней направляет в соответствующий центр промежуточный ответ заявителю с указанием причин.
      В указанном промежуточном ответе сообщается о необходимости повторного обращения заявителя в центр по истечении 20 рабочих дней с момента получения уполномоченным органом заявления.
      По завершении проверочных мероприятий по каждому заявлению составляется справка о результатах проверки в соответствии с требованиями Правил, которая на 6-й рабочий день с момента поступления в уполномоченный орган передает по реестру в центр посредством курьерской связи за день до истечения срока выдачи, указанного в расписке.
      15. При приеме документов через уполномоченный орган потребителю выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение.
      При приеме документов через центр потребителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты (время) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      16. Выдача готовых документов уполномоченным органом осуществляется в срок, указанный в талоне, выданном в день приема заявления.
      При этом факт выдачи оформленного документа потребителю регистрируется в журнале учета выдачи документов (роспись потребителя в журнале и талоне).
      В центре выдача готовых документов потребителю осуществляется инспектором центра посредством "окон" на основании расписки в указанный в ней срок.
      17. В предоставлении государственной услуги уполномоченным органом будет отказано в случае непредставления потребителем документов, указанных в пункте 11 настоящего стандарта.
      В случае необходимости проведения дополнительных проверочных мероприятий уполномоченный орган в течение 3-х рабочих дней после получения пакета документов направляет потребителю письменное обоснование о причине продления срока.
      В предоставлении государственной услуги центром будет отказано в случае непредставления потребителем документов, указанных в пункте 11 настоящего стандарта.
      Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из центра, в течение 3-х рабочих дней после получения пакета документов возвращает их в центр с письменным обоснованием причин возврата.
      В случае необходимости проведения дополнительных проверочных мероприятий уполномоченный орган в течение 3-х рабочих дней после получения пакета документов направляет в центр письменное обоснование о причине продления срока.
      После получения письменного обоснования уполномоченного органа центр информирует потребителя об этом в течение одного рабочего дня.
      В случаях, если потребитель не обратился за получением документов в срок, центр обеспечивает их хранение в течение 1 месяца, после чего передает их в уполномоченный орган.
      Срок хранения и порядок уничтожения справок о наличии либо отсутствии судимости в уполномоченном органе определяются ведомственными нормативными правовыми актами.

3. Принципы работы

      18. Деятельность уполномоченного органа и центра основывается на соблюдении конституционных прав человека, законности при исполнении служебного долга и осуществляется на принципах вежливости, предоставления полной информации, обеспечения ее сохранности, защиты и конфиденциальности.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности согласно приложению 3 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и эффективности государственной услуги "Выдача справки о наличии либо отсутствии судимости", по которым оценивается работа уполномоченного органа, ежегодно утверждаются приказом Генерального прокурора Республики Казахстан.

5. Порядок обжалования

      21. Действия сотрудников уполномоченного органа могут быть обжалованы в установленном законодательством порядке вышестоящему руководству, указанному в приложении 1 к настоящему стандарту.
      Информацию о порядке обжалования действия инспектора центра можно получить по телефону информационно-справочной службы центра (87172) 58-00-58.
      22. В случае несогласия с результатами оказанной услуги жалоба подается на имя руководства Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее - Комитет).
      Адрес Комитета: 010000, город Астана, улица Московская, 34. Интернет-ресурс: http://www.pravstat.kz., телефон первого руководителя (приемная) - (87172) 31-81-88.
      23. Жалоба в случаях некорректного обслуживания подается на имя директора центра. Адреса и телефоны центра указаны в приложении 2 к настоящему стандарту.
      24. Для подачи жалобы в уполномоченный орган или в центр потребителем подается собственноручно написанное заявление в произвольной форме.
      25. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета информации уполномоченного органа, центров и рассматривается в сроки, установленные Законом Республики Казахстан "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц". Потребителю выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение.
      О результатах рассмотрения жалобы потребителю сообщается в письменном виде по почте.
      26. Контактные телефоны центров указываются в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в помещениях Центров.
      Контактные данные руководителей уполномоченного органа и центров указаны в приложениях 1, 2, а также в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в помещениях уполномоченного органа и Центров.

ПРИЛОЖЕНИЕ 1          
к стандарту государственной услуги
"Выдача справки о наличии    
либо отсутствии судимости"   


п/п

Наименование
территориальных
органов

Полный
юридический
Адрес

Контактный телефон,
адрес электронной
почты

1.

Управление
Комитета по
г. Астане

010000 г. Астана,
ул. Сейфуллина 73 а

71-23-57, 71-23-66
astanal@pravstat.kz

2.

Управление
Комитета по
г. Алматы

050091 г. Алматы,
ул. Богенбай батыра,
д. 145

272-60-07, 272-86-40
almagorl@pravstat.kz

3.

Управление
Комитета по
Акмолинской
области

020000 г. Кокшетау,
ул. Биржан Сал д. 45

40-19-92, 25-58-87
akmolal@pravstat.kz

4.

Управление
Комитета по
Актюбинской
области

030000 г. Актобе,
ул. Алтынсарина д. 34

21-78-91, 21-56-84
aktobel@pravstat.kz

5.

Управление
Комитета по
Алматинской
области

040000 г. Талдыкорган,
ул. Абылайхана,
д. 160/164

24-07-36, 24-28-21
almatyl@pravstat.kz

6.

Управление
Комитета
по Атырауской
области

060002 г. Атырау,
ул. Уалиханова д. 2

32-55-96, 32-08-34
atyraul@pravstat.kz

7.

Управление
Комитета по
Восточно-Казах-
станской области

070002, г. Усть-
Каменогорск, пр.
Независимости, д. 36/1

75-49-23, 28-95-81
vkol@pravstat.kz

8.

Управление
Комитета
по Жамбылской
области

080012 г. Тараз,
ул. Дурумбетова д. 34

45-67-50, 45-77-32
zhambyl@pravstat.kz

9.

Управление
Комитета по
Западно-
Казахстанской
области

090000 г. Уральск,
ул. Достык д. 197

51-12-36, 50-09-27
zkol@pravstat.kz

10.

Управление
Комитета
по Карагандинской
области

100012 г. Караганда,
ул. Жамбыла д. 97

56-40-08, 56-82-26
karagandal@pravstat.kz

11.

Управление
Комитета
по Костанайской
области

110003 г. Костанай,
ул. Майлина д. 2

53-70-71, 53-58-82
Kostanayl@pravstat.kz

12.

Управление
Комитета
Кызылординской
области

120019 г. Кызылорда,
ул. К. Байсеитова,
д. 104 а

27-64-09, 27-26-12kyzylordal@pravstat.kz

13.

Управление
Комитета
по Мангистауской
области

130000 г. Актау,
ул. 9 м-он 23

42-89-57, 42-89-58mangystaul@pravstat.kz

14.

Управление
Комитета
по Павлодарской
области

140005 г. Павлодар,
ул. Мира д. 22

53-28-23, 53-65-66pavlodarl@pravstat.kz

15.

Управление
Комитета по
Северо-Казахстанс-
кой области

105007, г. Петропавловск,
ул. Ульянова д. 59

36-25-07, 36-11-85
skol@pravstat.kz

16.

Управление
Комитета по
Южно-Казахстанской
области

160000 г. Шымкент
ул. Тыныбаева д. 40

53-74-41, 53-67-54
ukol@pravstat.kz

ПРИЛОЖЕНИЕ 2         
к стандарту государственной услуги
"Выдача справки о наличии   
либо отсутствии судимости"  



пп

Наименование ЦОНов

Адрес расположения
ЦОНов

Номер телефона

1.

Центр обслуживания
населения № 1 района
Алматы города Астаны

г. Астана, ул. Жубанова 2

37-02-06

2.

Центр обслуживания
населения № 2 района
Алматы города Астаны

г. Астана, ул. Куйши
Дина, д. 31

40-65-62

3.

Центр обслуживания
населения № 1 района
Сарыарка города Астаны

г. Астана, ул. Пушкина 97

37-70-65

4.

Центр обслуживания
населения № 2 района
Сарыарка города Астаны

г. Астана, ул. 81, д. 85

43-84-14

5.

Центр обслуживания
населения Алатауского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Букеева, 128

377-19-55

6.

Центр обслуживания
населения Алмалинского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Богенбай
батыра, 1

263-82-51

7.

Центр обслуживания
населения Бостан-
дыкского района города
Алматы

г. Алматы,
ул. Ходжанова, 9

248-17-77

8.

Центр обслуживания
населения Жетысуского
района города Алматы

г. Алматы,
ул. Толеби, 155

268-89-98

9.

Центр обслуживания
населения Турксибского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Зорге, 9

234-09-64

10.

Центр обслуживания
населения Акмолинской
области

г. Кокшетау,
ул. Ауэзова 189 "а"

40-10-76

11.

Центр обслуживания
населения Актюбинской
области

г. Актобе,
ул. Тургенева, 109

57-84-84

12.

Центр обслуживания
населения Алматинской
области

г. Талдыкорган,
ул. Тауелсыздык 67 "б"

24-41-33

13.

Центр обслуживания
населения Атырауской
области

г. Атырау,
ул. Баймуханова 16

35-47-05

14.

Центр обслуживания
населения № 1 Восточно-Казахстанской
области

г. Усть-Каменогорск,
ул. Белинского 37 "а"

22-24-28

15.

Центр обслуживания
населения № 2
Восточно-Казахстанской
области

г. Семей,
ул. 408-ой Квартал 21

33-55-93

16.

Центр обслуживания
населения Жамбылской
области

г. Тараз,
ул. Койгельды 158 "а"

43-84-18

17.

Центр обслуживания
населения
Западно-Казахстанской
области

г. Уральск,
ул. Жамбыла 81

28-40-73,
28-13-12

18.

Центр обслуживания
населения
Карагандинской области

г. Караганда,
р-н Казыбек би,
ул. Чкалова 7

41-63-03

19.

Центр обслуживания
населения Костанайской
области

г. Костанай,
ул. Тарана 114

53-45-74

20.

Центр обслуживания
населения
Кызылординской области

г. Кызылорда,
ул. Муратбаева, б/н

23-05-78

21.

Центр обслуживания
населения
Мангистауской области

г. Актау, 15 мкр. 67 "б"

31-85-16

22.

Центр обслуживания
населения Павлодарской
области

г. Павлодар,
ул. Павлова 48

33-47-55

23.

Центр обслуживания
населения Северо-
Казахстанской области

г. Петропавловск,
ул. Ауэзова 157

33-66-16

24.

Центр обслуживания населения Южно-Казахстанской области

г. Шымкент,
ул. Мадели-Кожа

30-06-79

ПРИЛОЖЕНИЕ 3          
к стандарту государственной услуги
"Выдача справки о наличии   
либо отсутствии судимости"  

Значения показателей качества и доступности

Показатели
качества и
эффективности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля)
случаев
предоставления
услуги в
установленный
срок с момента
сдачи документа




2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством
процесса
предоставления
услуги




3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и
информацией о
порядке
предоставления
услуги




3.2. % (доля)
услуг информации,
которые доступны
в электронном
формате




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим
порядком
обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью
персонала