Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 155 Жарлығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2018 жылғы 5 мамырдағы № 681 Жарлығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Президентінің 05.05.2018 № 681 Жарлығымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      ҚР мемлекеттік билік тармақтары арасында өкілеттіктерді қайта бөлу мәселелері бойынша 2017 жылғы 3 шілдедегі № 86-VI Заңына сәйкес Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 4 желтоқсандағы № 806 қаулысын қараңыз.

      "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" 2015 жылғы 18 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы 8-бабының 2-тармағына сәйкес ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:

      1. Қоса беріліп отырған Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу қағидалары бекітілсін.

      2. Осы Жарлық 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

Қазақстан Республикасының


Президенті

Н.НАЗАРБАЕВ


  Қазақстан Республикасы
Президентінің
2015 жылғы 29 желтоқсандағы
№ 155 Жарлығымен
бекітілген

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізудің осы қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасы Заңы 8-бабының 2-тармағына сәйкес, арнаулы мемлекеттік органдарды қоспағанда, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, квазимемлекеттік субъектілердің (бұдан әрі – сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдаудың объектілері) қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидалар мына салалардағы қатынастарға:

      1) прокуратура жүзеге асыратын жоғары қадағалауға;

      2) қылмыстық істер бойынша сотқа дейінгі іс жүргізуге;

      3) әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істер бойынша іс жүргізуге;

      4) сот төрелігіне;

      5) жедел-іздестіру қызметіне;

      6) қылмыстық-атқару қызметіне;

      7) Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпиялар туралы заңнамасы талаптарының сақталуын бақылауға қолданылмайды.

2. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу

      3. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті орган) және сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу объектісінің бірінші басшыларының, олар болмаған жағдайда олардың міндеттерін атқаратын немесе олардың лауазымдарын алмастыратын адамдардың бірлескен шешімі (бұдан әрі – бірлескен шешім) сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу негіздемесі болып табылады.

      4. Бірлескен шешім мыналардың:

      1) Қазақстан Республикасының Президенті, Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі, Қазақстан Республикасының Президенті Әкімшілігі тапсырмаларының, Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы консультативтік-кеңесші органдар шешімдері мен ұсынымдарының;

      2) сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг, оның ішінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін зерделеу нәтижелерінің;

      3) сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау объектісінің бастамашылық өтінішінің және оны өткізу туралы уәкілетті органның шешімі негізінде қабылданады.

      5. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдауды 30 жұмыс күнінен аспайтын мерзімде, бірлескен шешіммен құрылатын жұмыс тобы жүргізеді.

      6. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу өзіне мынадай кезеңдерді:

      1) осы Қағидалардың 8-тармағында көзделген бағыттарға сәйкес сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау объектісіне қатысты ақпаратты жинауды, қорытуды және талдауды;

      2) осы Қағидалардың 11-тармағына сәйкес талдау анықтамасын жасауды қамтиды.

      7. Уәкілетті орган сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізуге сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың өзге де субъектілерінің мамандарын және (немесе) сарапшыларын тартуға құқылы.

      8. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау мынадай бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

      1) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің қызметін қозғайтын нормативтік құқықтық актілердегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;

      2) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау.

      9. Осы Қағидаларға сәйкес сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметі деп мынадай мәселелер түсініледі:

      1) персоналды басқару, соның ішінде кадрлардың ауысуы;

      2) мүдделер қақтығысын реттеу;

      3) мемлекеттік қызметтер көрсету;

      4) рұқсат беру функцияларын орындау;

      5) бақылау-қадағалау функцияларын іске асыру;

      6) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінен туындайтын өзге де мәселелер.

      10. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізудің ақпарат көздері мыналар болып табылады:

      1) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің қызметін қозғайтын нормативтік-құқықтық актілер;

      2) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдаудың объектісі ұсынатын оның бағыттары бойынша мәліметтер;

      3) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдаудың бағыттарына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте мемлекеттік және құқық қорғау органдарының ақпарат жүйелерінен алынған деректер;

      4) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдаудың объектісіне қатысты мемлекеттік органдардың бұрын жүргізген тексеру нәтижелері;

      5) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдаудың бағыттарына сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг нәтижелері;

      6) бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар;

      7) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдаудың объектісіне қатысты жеке және заңды тұлғалардың өтініштері;

      8) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің лауазымды адамдарының сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылығын анықтау және оны жасағаны үшін жауаптылыққа тарту туралы мәліметтер;

      9) Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де мәліметтер.

3. Сыртқы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін талдаудың қорытындылары

      11. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері бойынша:

      1) анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдері туралы ақпаратты;

      2) анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жою бойынша ұсынымдарды қамтитын талдамалық анықтама әзірленеді.

      12. Талдамалық анықтама жұмыс тобының мүшелерімен келісіледі және бірлескен шешіммен белгіленген уәкілетті органның және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің лауазымды адамдары қол қояды.

      13. Талдамалық анықтама уәкілетті органға және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектілеріне бір данадан әзірленеді және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау аяқталғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде олардың бірінші басшыларына ұсынылады.

      14. Уәкілетті орган сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері бойынша анықтамаға қол қойылған күннен бастап алты ай ішінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектілерінің сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері бойынша шығарылған, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою бойынша ұсынымдарды орындауына мониторинг жүргізеді.

      15. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері анықтамаға қол қойылған күннен бастап он жұмыс күні ішінде оны жүргізудің негізіне қарай:

      1) Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы консультативтік-кеңесші органдардың қарауына беріледі;

      2) уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастырылады және оны жүргізуге өтініштері негіз болған жеке және заңды тұлғалардың назарына жеткізіледі.

Об утверждении Правил проведения внешнего анализа коррупционных рисков

Указ Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 155. Утратил силу Указом Президента Республики Казахстан от 5 мая 2018 года № 681

      Сноска. Утратил силу Указом Президента РК от 05.05.2018 № 681.
      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 3 июля 2017 года № 86-VI по вопросам перераспределения полномочий между ветвями государственной власти см. Постановление Правительства Республики Казахстан от 4 декабря 2017 года № 806.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 18 ноября 2015 года "О противодействии коррупции" ПОСТАНОВЛЯЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения внешнего анализа коррупционных рисков.

      2. Настоящий Указ вводится в действие с 1 января 2016 года и подлежит официальному опубликованию.

Президент


Республики Казахстан

Н. Назарбаев


  УТВЕРЖДЕНЫ
Указом Президента Республики Казахстан
от 29 декабря 2015 года № 155

Правила
проведения внешнего анализа коррупционных рисков
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения внешнего анализа коррупционных рисков (далее – Правила) в соответствии с пунктом 2 статьи 8 Закона Республики Казахстан "О противодействии коррупции" определяют порядок проведения внешнего анализа коррупционных рисков в деятельности государственных органов и организаций, субъектов квазигосударственного сектора, за исключением специальных государственных органов (далее – объекты внешнего анализа коррупционных рисков).

      2. Действие настоящих Правил не распространяется на отношения в сферах:

      1) высшего надзора, осуществляемого прокуратурой;

      2) досудебного производства по уголовным делам;

      3) производства по делам об административных правонарушениях;

      4) правосудия;

      5) оперативно-розыскной деятельности;

      6) уголовно-исполнительной деятельности;

      7) контроля за соблюдением требований законодательства Республики Казахстан о государственных секретах.

2. Проведение внешнего анализа коррупционных рисков

      3. Основанием для проведения внешнего анализа коррупционных рисков является совместное решение первых руководителей уполномоченного органа по противодействию коррупции (далее – уполномоченный орган) и объекта внешнего анализа коррупционных рисков (далее – совместное решение), в случае их отсутствия, лиц, исполняющих их обязанности либо замещающих их должности.

      4. Совместное решение принимается на основании:

      1) поручений Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан, решений и рекомендаций консультативно-совещательных органов при Президенте Республики Казахстан;

      2) результатов антикоррупционного мониторинга, в том числе изучения обращений физических и юридических лиц;

      3) инициативного обращения объекта внешнего анализа коррупционных рисков и решения уполномоченного органа о его проведении.

      5. Внешний анализ коррупционных рисков проводится в период, не превышающий 30 рабочих дней, рабочей группой, созданной совместным решением.

      6. Проведение внешнего анализа коррупционных рисков включает в себя следующие этапы:

      1) сбор, обобщение и анализ информации относительно объекта внешнего анализа коррупционных рисков в соответствии с направлениями, предусмотренными пунктом 8 настоящих Правил;

      2) составление аналитической справки в соответствии с пунктом 11 настоящих Правил.

      7. К проведению внешнего анализа коррупционных рисков уполномоченный орган вправе привлекать специалистов и (или) экспертов иных субъектов противодействия коррупции.

      8. Внешний анализ коррупционных рисков осуществляется по следующим направлениям:

      1) выявление коррупционных рисков в нормативных правовых актах, затрагивающих деятельность объекта внешнего анализа коррупционных рисков;

      2) выявление коррупционных рисков в организационно-управленческой деятельности объекта внешнего анализа коррупционных рисков.

      9. Под организационно-управленческой деятельностью объекта внешнего анализа коррупционных рисков согласно настоящим Правилам понимаются вопросы:

      1) управления персоналом, в том числе сменяемость кадров;

      2) урегулирования конфликта интересов;

      3) оказания государственных услуг;

      4) выполнения разрешительных функций;

      5) реализации контрольно-надзорных функций;

      6) иные вопросы, вытекающие из организационно-управленческой деятельности объекта внешнего анализа коррупционных рисков.

      10. Источниками информации для проведения внешнего анализа коррупционных рисков являются:

      1) нормативные правовые акты, затрагивающие деятельность объекта внешнего анализа коррупционных рисков;

      2) сведения по направлениям внешнего анализа коррупционных рисков, предоставляемые его объектом;

      3) данные информационных систем государственных и правоохранительных органов согласно направлениям внешнего анализа коррупционных рисков, полученные в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      4) результаты проверок, ранее проведенных государственными органами в отношении объекта внешнего анализа коррупционных рисков;

      5) результаты антикоррупционного мониторинга в соответствии с направлениями внешнего анализа коррупционных рисков;

      6) публикации в средствах массовой информации;

      7) обращения физических и юридических лиц в отношении объекта внешнего анализа коррупционных рисков;

      8) сведения о выявлении и привлечении к ответственности должностных лиц объекта внешнего анализа коррупционных рисков за совершение коррупционных правонарушений;

      9) иные сведения, предоставление которых не запрещено законодательством Республики Казахстан.

3. Итоги внешнего анализа коррупционных рисков

      11. По результатам внешнего анализа коррупционных рисков готовится аналитическая справка, содержащая:

      1) информацию о выявленных коррупционных рисках;

      2) рекомендации по устранению выявленных коррупционных рисков.

      12. Аналитическая справка согласовывается членами рабочей группы и подписывается должностными лицами уполномоченного органа и объекта внешнего анализа коррупционных рисков, определенными в совместном решении.

      13. Аналитическая справка составляется по одному экземпляру для уполномоченного органа и объекта внешнего анализа коррупционных рисков и представляется их первым руководителям в течение трех рабочих дней после завершения внешнего анализа коррупционных рисков.

      14. Уполномоченный орган в течение шести месяцев со дня подписания справки по результатам внешнего анализа коррупционных рисков проводит мониторинг исполнения объектами внешнего анализа коррупционных рисков рекомендаций по устранению причин и условий, способствующих совершению коррупционных правонарушений, вынесенных по результатам внешнего анализа коррупционных рисков.

      15. Результаты внешнего анализа коррупционных рисков в течение десяти рабочих дней со дня подписания справки в зависимости от основания его проведения:

      1) представляются на рассмотрение Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан, консультативно-совещательных органов при Президенте Республики Казахстан;

      2) размещаются на интернет-ресурсе уполномоченного органа и доводятся до сведения физических и юридических лиц, на основании обращений которых он проведен.