"Қазақстан Республикасы құқық қорғау органдарының қызметкерлерін аттестациядан өткізу туралы үлгі ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2005 жылғы 8 шілдедегі № 1612 Жарлығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 21 желтоқсандағы № 390 Жарлығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2022 жылғы 19 желтоқсандағы № 61 Жарлығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Президентінің 19.12.2022 № 61 Жарлығымен.

      ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:

      1. "Қазақстан Республикасы құқық қорғау органдарының қызметкерлерін аттестациядан өткізу туралы үлгі ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2005 жылғы 8 шілдедегі № 1612 Жарлығына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2005 ж., № 29, 363-құжат) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      жоғарыда аталған Жарлықпен бекітілген Қазақстан Республикасы құқық қорғау органдарының қызметкерлерін аттестаттаудан өткізу туралы үлгі ережесі осы Жарлыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы Жарлық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Президенті

Н.Назарбаев


  Қазақстан Республикасы
Президентінің
2016 жылғы 21 желтоқсандағы
№ 390 Жарлығына
ҚОСЫМША
  Қазақстан Республикасы
Президентінің
2005 жылғы 8 шілдедегі
№ 1612 Жарлығымен
БЕКІТІЛГЕН

Қазақстан Республикасы құқық қорғау органдарының
қызметкерлерін аттестаттаудан өткізу туралы
ҮЛГІ ЕРЕЖЕ
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Үлгі ереже (бұдан әрі – Ереже) Қазақстан Республикасы құқық қорғау органдарының, құқық қорғау органдары білім беру ұйымдарының және құқық қорғау органдары мемлекеттік мекемелерінің қызметкерлерін (бұдан әрі – қызметкерлер) аттестаттаудан өткізудің ұйымдастырылуын айқындайды.

      2. Қызметкерлерді аттестаттау (бұдан әрі – аттестаттау) – олардың кәсіптік даярлығы деңгейін, құқықтық мәдениетін және азаматтармен жұмыс істеу қабілетін айқындау жөнінде кезең-кезеңімен жүзеге асырылатын рәсім.

      3. Қызметкерлер құқық қорғау органдары жүйесінде үздіксіз қызметте болған әрбір үш жыл сайын аттестаттаудан өтеді. Бұл ретте аттестаттау көрсетілген мерзім басталған күннен бастап алты айдан кешіктірілмей өткізілуге тиіс.

      Егер аттестатталуға тиіс қызметкерлер жаңа лауазымдарға тағайындалса, олар тағайындалғаннан кейін бір жылдан соң аттестаттаудан өтеді. Тең дәрежелі лауазымға тағайындалған кезде, егер ол функционалдық міндеттерінің өзгеруіне әкеп соқпаса, бұл мерзім есепке алынбайды.

      Аттестаттау кезінде қызметкердің құқық қорғау органдары жүйесіндегі қызметтен босатылған күн мен оның құқық қорғау органдары жүйесіне қызметке қабылданған күнге дейін үш айдан артық уақыт өтпесе, онда көрсетілген кезеңде өзге заңды (мемлекеттік органдарды қоспағанда) және жеке тұлғалармен еңбек қатынасы болмаған жағдайда, құқық қорғау органдары жүйесінде қызметте болған уақыты үздіксіз қызмет деп есептеледі.

      4. Құқық қорғау органының басшысы және оның орынбасарлары, сондай-ақ құқық қорғау органдарында кемінде жиырма жыл қызмет өтілі бар қызметкерлер аттестаттауға жатпайды.

      Қызметкерлер қатарындағы әйелдер жүктілігі және баланы күту үшін берілген демалыс мерзімінде аттестатталынбайды. Олар қызметке шыққаннан соң, кемінде алты айдан кейін және бір жылдан кешіктірілмей аттестатталынады.

      5. Мемлекеттік қызметшілерді даярлау бойынша мемлекеттік тапсырыстың шеңберінде білім беру ұйымдарында оқып жатқан қызметкерлер оқу аяқталғаннан кейін, бірақ құқық қорғау органдарының жүйесіндегі лауазымға тағайындалғаннан соң кемінде бір жыл мерзімнен кейін аттестаттаудан өтеді.

      Мемлекеттік органдарға іссапарға жіберілген қызметтердің аттестатталуы тиісті мемлекеттік органдардың жұмыскерлері үшін белгіленген тәртіпте жүргізіледі, ал халықаралық ұйымдарға іссапарға жіберілген қызметкерлер халықаралық ұйымдардан қайтып келгеннен кейін, бірақ құқық қорғау органдарының жүйесіндегі лауазымға тағайындалғаннан соң кемінде бір жыл емес мерзімнен кейін аттестаттаудан өтеді.

      6. Аттестаттау бірқатар дәйекті кезеңдерді:

      1) аттестаттау өткізуге дайындықты;

      2) кәсiптiк жарамдылығын айқындау бойынша белгiленген нормативтердi тапсыруды;

      3) аттестаттауға жатқызылған қызметкердің Қазақстан Республикасы заңнамасын білуін және логикалық ойлау қабілетін компьютерлік тесттен өткізуді;

      4) полиграфологиялық зерттеуден өткізуді;

      5) қызметкермен аттестаттау комиссиясы өткізетін әңгімелесуді;

      6) аттестаттау комиссиясының шешім шығаруын қамтиды.

2. Аттестаттау өткізуге дайындықты ұйымдастыру

      7. Аттестаттаудың өткізу мерзімі басталғанда құқық қорғау органы, құқық қорғау органының білім беру ұйымы және құқық қорғау органының мемлекеттік мекемесі басшысының немесе уәкiлеттi басшының тапсырмасы бойынша тиісті кадр қызметтері аттестаттау өткізуге дайындықты ұйымдастырады.

      Дайындық:

      1) аттестаттау өткізудің кестесін және аттестатталуға тиіс қызметкерлердің тізімін әзірлеуді;

      2) аттестаттау өткізудің мақсаты мен тәртібі туралы түсіндіру жұмысын ұйымдастыруды;

      3) тесттен өткізу мерзімдерін және орнын айқындауды;

      4) аттестатталушы қызметкерлердің қажетті құжаттарын (қызметтік тізім, бәсекеге қабілеттілік көрсеткіші, қызметтік мінездеме) дайындауды қамтиды.

      Тесттен өтудің тәртібі мен шарттары, кәсіптік жарамдылығын айқындау жөніндегі нормативтер, сондай-ақ лауазымдардың санаттары үшін шекті мәндер (бұдан әрі – шекті мәндер) құқық қорғау органдарының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленеді.

      Полиграфологиялық зерттеуден өту тәртібін Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайды.

      8. Құқық қорғау органы, құқық қорғау органы білім беру ұйымының және құқық қорғау органы мемлекеттік мекемесінің кадр қызметі аттестатталуға тиіс қызметкерлерді алты ай ішінде бір рет айқындайды.

      9. Басшы аттестатталуға тиіс қызметкерлердің тізімін және оны өткізу мерзімдерін кадр қызметінің ұсынуы бойынша бекітеді.

      10. Кадр қызметі аттестаттау өткізу мерзімі туралы оны өткізудің басталуынан кемінде бір ай бұрын қызметкерлерді жазбаша хабардар етеді.

      11. Аттестатталуға тиіс қызметкердің тікелей басшысы осы Ереженің 1-қосымшасына сәйкес аттестатталуға тиіс қызметкерге берілетін қызметтік мінездеменің үлгі нысандағы қызметтік мінездемесін ресімдеп, оны аттестаттау комиссиясының отырысына дейінгі үш апта мерзімнен кешіктірмей кадр қызметіне жолдайды.

      12. Қызметтік мінездеме аттестатталуға тиіс қызметкердің құқық қорғау органдары жүйесіндегі қызметте үзіліссіз үш жыл болуы және одан кейінгі аттестаттау өткізіліп отырған мерзімге дейінгі кезең ішіндегі кәсіптік, жеке басының қасиеттері мен қызметтік әрекеті нәтижелерінің объективті және негізделген бағасын қамтуға тиіс.

      Егер осы тармақтың бірінші бөлігінде көрсетілген уақытта қызметкер құқық қорғау органының басқа құрылымдық бөлімшесінде (құқық қорғау органы мекемесінде (ұйымында)) немесе басқа құқық қорғау органында (құқық қорғау органы мекемесінде (ұйымында)) жұмыс істесе, кадр қызметі аттестатталушы қызметкер туралы ақпаратты құқық қорғау органының басқа құрылымдық бөлімшесінен немесе басқа құқық қорғау органынан (құқық қорғау органы мекемесінен (ұйымынан)) сұратады.

      13. Тікелей басшы қызметкерді өзіне берілген қызметтік мінездемемен аттестаттау комиссиясының отырысына дейінгі екі апта мерзімнен кешіктірмей оған қол қойғыза отырып, таныстыруға міндетті.

      14. Қызметкер өзіне берілген қызметтік мінездемемен келіспейтіні туралы мәлімдеуге және өзін сипаттайтын қосымша ақпаратты кадр қызметіне беруге құқылы.

      Қызметкердің өзін сипаттайтын қосымша ақпараты бар, қызметтік мінездемесімен келіспеу туралы жазбаша өтініші аттестаттау комиссиясы төрағасының атына беріледі және кадр қызметіне аттестаттау комиссиясының отырысына дейінгі жеті жұмыс күнінен кешіктірілмей ұсынылады.

      15. Кадр қызметі жиналған аттестаттау құжаттарын (қызметтік мінездеме, қызметтік тізім, бәсекеге қабілеттілік көрсеткіші, кәсіптік жарамдылығын айқындау жөніндегі белгіленген нормативтерді тапсыру нәтижелері, Қазақстан Республикасының заңнамасын білуге және логикалық ойлау қабілеті бойынша тест нәтижелері, полиграфологиялық зерттеу нәтижелері бойынша қорытынды және осы Ереженің 12 және 14-тармақтары бойынша көрсетілген өзге де ақпарат болған жағдайда) аттестаттау комиссиясына оның отырысына дейінгі бір аптадан кешіктірілмейтін мерзімде жібереді.

3. Аттестаттау комиссиясы

      16. Аттестаттау комиссиясы кадр қызметінің ұсынуы бойынша басшының бұйрығымен құрылады.

      Аттестаттау комиссиясының төрағасы мүшелерінің арасынан тағайындалады.

      Аттестаттау комиссиясының құрамына кемінде бес мүше кіруге тиіс.

      Аттестаттау комиссиясының қатыспаған мүшелерін алмастыруға болмайды.

      Аттестаттау комиссиясының хатшысы кадр қызметі басшысы белгілейтін кадр қызметінің өкілі болады.

      Аттестаттау комиссиясының хатшысы оның жұмысын ұйымдастырушылық жағынан қамтамасыз етеді және ол дауыс беруге қатысуға құқылы емес.

      17. Құқық қорғау органының, құқық қорғау органы білім беру ұйымының немесе құқық қорғау органы мемлекеттік мекемесінің жұмыс бағыттарына қарай бірнеше аттестаттау комиссиясы құрылуы мүмкін.

      18. Аттестаттау комиссиясының басшысы мен оның мүшелері аттестатталуға тиіс қызметкерлермен бірдей немесе неғұрлым жоғары лауазымда болуға тиіс.

      19. Аттестаттау комиссиясының құрамына құрылымдық бөлімшелердің басшылары, кадр қызметтерінің өкілдері (не осы бөлімшелер есеп беретін адамдар), сондай-ақ аттестаттаудан өтетін қызметкерлерді қоспағанда, құқық қорғау органының, құқық қорғау органы білім беру ұйымының немесе құқық қорғау органы мемлекеттік мекемесінің өзге де қызметкерлері кіреді.

      20. Аттестаттау комиссиясының отырысына құрамының кемінде үштен екісі қатысса, оның заңдық күші бар деп есептеледі.

      21. Аттестаттау комиссиясының шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады және оған отырысқа қатысқан аттестаттау комиссиясының мүшелері санының көпшілігі дауыс берсе, шешім қабылданды деп саналады. Дауыстар тең болған жағдайда, аттестаттау комиссиясының төрағасы жақтап дауыс берген шешім қабылданды деп саналады.

      22. Аттестаттау комиссиясының шешімі қызметкерді кадр резервіне қоюға, қызметкерді жоғары лауазымға ұсынуға, қызметкердің лауазымын төмендетуге немесе оны жұмыстан босатуға негіз болып табылады.

      23. Қызметкер аттестаттау комиссиясының шешіміне бір ай мерзімде құқық қорғау органының, құқық қорғау органы білім беру ұйымының және құқық қорғау органы мемлекеттік мекемесінің басшысына немесе уәкiлеттi басшыға және (немесе) сот тәртібімен шағымдана алады.

4. Аттестаттау кезіндегі әңгімелесу

      24. Тесттен өткен кезде шекті мәннен жоғары баға алған прокуратура органдарының қызметкерлерін қоспағанда, бастапқы аттестаттауда немесе қайта аттестаттауда кәсіптік жарамдылығын анықтау бойынша белгіленген нормативтерді тапсырған қызметкерлер әңгімелесуге жіберіледі.

      Кәсіптік жарамдылығын анықтау бойынша белгіленген нормативтерді тапсырмаған не тесттен өту кезінде шекті мәннен төмен баға алған қызметкерлер әңгімелесуге жіберілмейді және аттестаттау комиссиясының шешімімен "Құқық қорғау қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңында (бұдан әрі – Заң) және осы Ережеде айқындалған тәртіппен қайта аттестатталуға тиіс.

      25. Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес олар туралы ақпарат жариялауға жатпайтын құқық қорғау қызметкерлерін қоспағанда, әңгімелесуге жіберілген аттестатталушы қызметкерлердің тізімі құқық қорғау органдарының, құқық қорғау органдары білім беру ұйымдарының және құқық қорғау органдары мемлекеттік мекемелерінің ақпараттық стенділерінде немесе интернет-ресурстарында орналастырылады.

      26. Аттестаттау комиссиясының отырысында аттестатталушы қызметкермен әңгімелесу жүргізіледі.

      27. Аттестаттау комиссиясы жұмысының ашықтығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына үшеуден аспайтын байқаушылар тартылады.

      Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихаттардың депутаттары, қоғамдық бірлестіктердің өкілдері байқаушылар бола алады.

      Тиісті аттестаттау комиссиясы құрылған құқық қорғау органы, құқық қорғау органы білім беру ұйымының және құқық қорғау органы мемлекеттік мекемесінің басшыларына бұрын бағынысты болған адам байқаушы ретінде аттестаттау комиссияның жұмысына тартылмайды.

      Аттестаттау комиссиясы отырысын өткізуден бір апта бұрын құқық қорғау органының, құқық қорғау органы білім беру ұйымының және құқық қорғау органы мемлекеттік мекемесінің интернет-ресурсында әңгімелесудің өту күні мен уақыты туралы хабарландыру жарияланады.

      Байқаушы ретінде аттестаттау комиссиясына қатысатын адам тиісті құқық қорғау органына осы Ереженің 2-қосымшасындағы нысанға сәйкес оның жеке басын куәландыратын құжаттың, сондай-ақ оның қоғамдық бірлестікке тиесілігін растайтын құжаттардың көшірмелері қоса берілген жазбаша өтініш беріледі.

      Өтініш аттестаттау комиссиясының отырысы өтетін орны мен күні туралы хабарландыру жарияланғаннан кейін, бірақ оның басталуына дейінгі бір жұмыс күнінен кешіктірілмей беріледі.

      Әңгімелесу өткізілетін күні, өтініш берген алғашқылардың қатарынан байқаушылар ретінде анықталған адамдар жеке басын куәландыратын және қоғамдық бірлестіктерге тиесілігін растайтын құжаттардың түпнұсқаларын ұсыну арқылы кадр қызметінде тіркеледі.

      Байқаушы ретінде қатысуға өтініш берген адамдарға аттестаттау комиссиясы отырысына қатысуға рұқсат етілгені немесе бас тартылғаны туралы хабарлауды телефон арқылы, олардың электрондық мекенжайына және ұялы телефондарына ақпарат жолдау арқылы кадр қызметі жүзеге асырады.

      Байқаушылар әңгімелесу процесінде аттестатталатын қызметкерлерге сұрақтар қоймайды. Байқаушылардың аттестаттау комиссиясының жұмысына кедергі келтіретін іс-әрекеттер жасауына, аттестатталушы қызметкерлердің дербес деректеріне қатысты мәліметтерді жария етуіне жол берілмейді.

      Аттестаттау комиссиясының хатшысы байқаушыларды әңгімелесу басталғанға дейін осы Ереженің 3-қосымшасына сәйкес нысандағы байқаушыларға арналған Жадуалмен таныстырады.

      28. Отырыс барысында аттестаттау комиссиясы ұсынылған материалдарды зерделейді, аттестатталушы қызметкерді тыңдайды. Аттестатталушыға қойылатын сұрақтар он бестен аспайды.

      Аттестатталатын қызметкерге қойылатын сұрақтар оның кәсіптік даярлығының, құқықтық мәдениетінің деңгейін және азаматтармен жұмыс істеу қабілетін анықтауға бағытталуға тиіс.

      Әңгімелесу кезiнде аттестаттау комиссиясы аттестатталатын қызметкердің функционалдық міндеттеріне сүйенедi. Қажет болған жағдайда стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды, сондай-ақ аттестатталушы қызметкердің қызметін регламенттейтін өзге құжаттарды білу деңгейі айқындалады.

      29. Әңгімелесу сыпайылық және жанашырлық жағдайында өту тиіс.

      Әрбiр қатысушымен әңгімелесу техникалық жазба құралдары (аудио-, бейнежазба) көмегімен тіркеледі.

      Әңгімелесу барысында техникалық жазба құралдарының көмегімен тіркелген материалдар үш жыл бойы кадр қызметінде сақталады.

      30. Аттестаттау комиссиясының отырысына дәлелді себептермен қатыспаған қызметкерлер қызметке шыққаннан кейін әңгімелесуден өтеді.

      Аттестаттау комиссиясының отырысына қызметкер дәлелсіз себептермен келмеген жағдайда, аттестаттау комиссиясы қызметкерді қайта аттестаттау туралы шешім қабылдайды.

      31. Аттестаттау комиссиясы әңгімелесудің қорытындысы бойынша:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес және кадр резервіне қоюға немесе жоғары тұрған лауазымға ұсынылады;

      2) атқаратын лауазымына сәйкес;

      3) қайта аттестатталуға тиіс;

      4) атқаратын лауазымына сәйкес емес және лауазымын төмендетуге ұсынылады деген шешімдердің бірін қабылдайды.

      Аттестаттау комиссиясы шешім қабылдау кезінде аттестатталушы қызметкерге қойылған сұрақтарға жауаптардың дұрыстығы мен толықтығын, қызметтік мінездемесін, бәсекеге қабілеттілік көрсеткішін, Қазақстан Республикасының заңнамасын білу және логикалық ойлау қабілеті жөніндегі тесттің нәтижелерін, полиграфологиялық зерттеу нәтижелері бойынша қорытындыны және болған жағдайда осы Ереженің 12 және 14-тармақтарыбойынша көрсетілген өзге де ақпаратты ескереді.

      32. Аттестаттау комиссиясы мүшелерінің шешімі осы Ереженің 4-қосымшасына сәйкес нысандағы Дауыс беру парағына енгізіледі.

      33. Аттестаттау комиссиясының шешімі үш жұмыс күні ішінде, оның отырысына қатысқан аттестаттау комиссиясының мүшелері мен хатшысы қол қойған хаттамамен ресімделеді.

      34. Кадр қызметі аттестаттау комиссиясының шешімін аттестатталуға тиіс қызметкердің осы Ереженің 5-қосымшасына сәйкес Аттестаттау парағына енгізеді. Аттестатталушы қызметкер шешім қабылданған күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде қолын қоя отырып танысады.

      Аттестаттаудан өткен қызметкердің аттестаттау парағы және оның қызметтік мінездемесі жеке ісінде сақталады.

      35. Тесттің не кәсіптік жарамдылықты айқындау бойынша нормативтер тапсырудың нәтижелерін бұрмалау фактілері анықталған жағдайда, жоғары тұрған аттестаттау комиссиясы немесе құқық қорғау органының жоғары тұрған басшысы аттестаттау комиссиясы шешімінің күшін жоюға тиіс.

      Аталған аттестаттау комиссиялары құрылған құқық қорғау органдарының, қорғау органдары білім беру ұйымдарының немесе құқық қорғау органдары мемлекеттік мекемелерінің басшылары бір-біріне қатысты жоғары және төмен тұрған лауазымды адам болған жағдайда, аттестаттау комиссиялары бір-біріне қатысты жоғары және төмен тұрған болып келеді.

5. Қайта атестаттау

      36. Қайта аттестаттау бастапқы аттестаттау өткен күнінен бастап, үш ай өткеннен кейін және алты айдан кешіктірілмей Заңда және осы Ережеде айқындалған тәртіппен өткізіледі.

      37. Қайта аттестаттау кезінде кәсіптік жарамдылығын анықтау бойынша белгіленген нормативтерді тапсырмаған не тесттен өту кезінде шекті мәннен төмен баға алған қызметкерлер, сондай-ақ аттестаттау комиссиясының отырысына дәлелсіз себептермен келмеген жағдайда, аттестаттау комиссиясының шешімі бойынша Заңда және осы Ережеде айқындалған тәртіппен лауазымынан төмендетілуге немесе жұмыстан босатылуға ұсынылады.

      38. Аттестаттау комиссиясы қайта аттестаттау өткізіп, мынадай шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) атқаратын лауазымына сәйкес;

      2) атқаратын лауазымына сәйкес емес және лауазымын төмендетуге ұсынылады;

      3) лауазымына сәйкес емес және жұмыстан босатылуға ұсынылады.

      39. Аттестаттау комиссиясы жұмыстан босату туралы ұсыныммен қызметкердің атқаратын лауазымына сәйкес еместігі туралы қабылдаған шешімі аттестаттаудың теріс нәтижесі болып табылады.

  Қазақстан Республикасы
құқық қорғау органдарының
қызметкерлерін аттестаттаудан
өткізу туралы үлгі ережеге
1-ҚОСЫМША

Аттестатталуға тиіс қызметкерге берілетін
қызметтік мінездеменің
ҮЛГІ НЫСАНЫ

      (қызметкердің тікелей басшысы толтырады)

      Қызметкердің Т.А.Ж. ____________________________________

      Лауазымы _______________________________________________

      Тағайындалған күні _____________________________________

      Арнаулы атағы, сыныптық шені немесе біліктілік сыныбы ______

      1. Лауазымдық міндеттерін орындауы (шешілуіне қызметкер қатысқан негізгі мәселелердің тізбесі беріледі; қызметтік міндеттерін тиімді және мұқият орындауы, шығармашылық бастамашылығы, азаматтармен жұмыс істеуі бағаланады және т.б.).

      2. Мемлекеттік органның қызметі аясында стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды білуі, кәсіби білімін, сондай-ақ қызметтік міндеттеріне кіретін болса, коммуникациялық және ақпараттық технологияларды қолдануы (стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды білуі, кәсіби білімі, коммуникациялық және ақпараттық технологияларды білу деңгейі, оларды жұмыста қолдануы сипатталады және т.б.).

      3. Заңдылықты, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы, Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін, сондай-ақ мемлекеттік және еңбек тәртібін сақтауы (тәртіптік жазалары туралы, заңдылықты, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы, Мемлекеттік қызметшілердің әдеп кодексін, сондай-ақ мемлекеттік және еңбек тәртібін, ішкі қызмет тәртібін сақтауы туралы мәліметтер көрсетіледі және т.б.).

      4. Жеке басының қасиеттері (қызметкердің жеке басының қасиеттері сипатталады: тіл табысқыштығы, азаматтармен жұмыс істей білуі, өзін-өзі жетілдіру қабілеті, көшбасшылығы және т.б.).

      5. Қызметкер жұмысын қорытынды бағалау (қызметкер туралы тікелей басшысының пікірі көрсетіледі: атқарған лауазымына сәйкес немесе сәйкес емес, жоғары немесе төмен лауазымға ұсынылуы мүмкін және т.б.).

      6. Өзге мәліметтер. *

      Басшының Т.А.Ж.____________________________

      лауазымы _________________________________________

      Арнаулы атағы, сыныптық шені немесе біліктілік

      сыныбы _________________________________

      Күні 20__ жылғы "__"__________

      _________________________

      * Қызметтік мінездемеге құқық қорғау органдарының ерекшелігіне байланысты толықтырулар енгізілуі мүмкін.

  Қазақстан Республикасы
құқық қорғау органдарының
қызметкерлерін аттестаттаудан
өткізу туралы үлгі ережеге
2-ҚОСЫМША

      Нысан

      Аттестаттау комиссиясының төрағасы

      _________________________

      (құқық қорғау органының атауы)

Байқаушы ретінде қатысуға өтініш

      Мені __________________ өтетін ____________________________

      (күнін, уақытын көрсету) (құқық қорғау органының атауы)

      аттестаттау комиссиясының отырысына байқаушы ретінде қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

      Т.А.Ж., лауазымы Қойған қолы

      Байланыс деректері:

      Телефон: _______________________

      E-mail: _________________________

      Мекенжайы: ____________________

  Қазақстан Республикасы
құқық қорғау органдарының
қызметкерлерін аттестаттаудан
өткізу туралы үлгі ережеге
3-ҚОСЫМША

Байқаушыға арналған жадуал

      Байқаушы:

      1. аттестатталушылар туралы ақпаратпен танысуға;

      2. әңгімелесуге олармен бірге қатысуға;

      3. әңгімелесу аяқталғаннан кейін оны өткізу барысы туралы өзінің пікірін айтуға;

      4. әңгімелесуді жүргізу барысына жалпы баға беруге;

      5. аттестаттау комиссиясы отырысының хаттамаларымен танысуға;

      6. мемлекеттік органның басшылығына аттестаттау комиссиясының жұмысы туралы өзінің пікірін жазбаша түрде ұсынуға құқылы.

      Байқаушы:

      1. аттестатталушылардың дербес деректерін жария етуге;

      2. әңгімелесуді өткізу барысына араласуға, аттестаттау комиссиясы отырысының барысына бөгет жасауға;

      3. аттестатталушыларға қандай да бір көмек көрсетуге;

      4. аттестаттау комиссиясының мүшелері шешім шығарған кезде оларға ықпал етуге;

      5. жекелеген аттестатталушылар туралы, олардың жеке басының қасиеттері туралы жария түрде пікірін білдіруге немесе бағалауға құқылы емес.

  Қазақстан Республикасы
құқық қорғау органдарының
қызметкерлерін аттестаттаудан
өткізу туралы үлгі ережеге
4-ҚОСЫМША

      Нысан

ДАУЫС БЕРУ ПАРАҒЫ

      Т.А.Ж.

Арнаулы атағы, сыныптық шені немесе біліктілік сыныбы Т.А.Ж., аттестатталуға тиіс қатардағы және басшы құрамдағы адамдардың лауазымы

Аттестаттау комиссиясының тұжырымдары мен ұсынымдары

Қолы

1


1) атқаратын лауазымына сәйкес келеді және кадр резервіне қабылдауға немесе жоғары тұрған лауазымға жылжытуға ұсынылады


2) атқаратын лауазымына сәйкес келеді


3) қайта аттестаттауға жатады


4) атқаратын лауазымына сәйкес келмейді және лауазымын төмендету ұсынылады


5) атқаратын лауазымына сәйкес келмейді және лауазымын босату ұсынылады*


      *Ескертпе: қайта аттестаттау және кезектен тыс аттестау кезінде ғана қолданылады.

  Қазақстан Республикасы
құқық қорғау органдарының
қызметкерлерін аттестаттаудан
өткізу туралы үлгі ережеге
5-ҚОСЫМША

      Нысан

Аттестатталуға тиіс қызметкердің аттестаттау парағы

      1. Т.А.Ж. _______________________________________________

      2. Аттестаттау кезінде атқаратын лауазымы

      _______________________________________________________

      3. Арнаулы атағы, сыныптық шені немесе біліктілік сыныбы

      _______________________________________________________

      4. Аттестаттау комиссиясының шешімі

      _______________________________________________________

      5. Өзге мәліметтер* _______________________________________

      Аттестаттау комиссиясының төрағасы ________________________

      (қойған қолы)

      Аттестаттау комиссиясының хатшысы _______________________

      (қойған қолы)

      Аттестаттау өткізілген күн 20__ж. "__"_______________________

      Аттестаттау парағымен таныстым __________________________

      (қызметкердің қойған қолы және күні)

      МО

      *Аттестаттау парағына құқық қорғау органдарының ерекшелігіне байланысты толықтырулар енгізілуі мүмкін.

О внесении изменения в Указ Президента Республики Казахстан от 8 июля 2005 года № 1612 "Об утверждении Типового положения о проведении аттестации сотрудников правоохранительных органов Республики Казахстан"

Указ Президента Республики Казахстан от 21 декабря 2016 года № 390. Утратил силу Указом Президента Республики Казахстан от 19 декабря 2022 года № 61.

      Сноска. Утратил силу Указом Президента РК от 19.12.2022 № 61.

      ПОСТАНОВЛЯЮ:

      1. Внести в Указ Президента Республики Казахстан от 8 июля 2005 года № 1612 "Об утверждении Типового положения о проведении аттестации сотрудников правоохранительных органов Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2005 г., № 29, ст. 363) следующее изменение:

      Типовое положение о проведении аттестации сотрудников правоохранительных органов Республики Казахстан, утвержденное вышеназванным Указом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему Указу.

      2. Настоящий Указ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

Президент


Республики Казахстан

Н. НАЗАРБАЕВ


  ПРИЛОЖЕНИЕ
к Указу Президента
Республики Казахстан
от 21 декабря 2016 года № 390
УТВЕРЖДЕНО
Указом Президента
Республики Казахстан
от 8 июля 2005 года № 1612

ТИПОВОЕ ПОЛОЖЕНИЕ
о проведении аттестации сотрудников правоохранительных
органов Республики Казахстан
1. Общие положения

      1. Настоящее Типовое положение (далее – Положение) определяет организацию проведения аттестации сотрудников правоохранительных органов, организаций образования правоохранительных органов и государственных учреждений правоохранительных органов Республики Казахстан (далее – сотрудники).

      2. Аттестация сотрудников (далее – аттестация) – периодически осуществляемая процедура по определению уровня их профессиональной подготовки, правовой культуры и способности работать с гражданами.

      3. Сотрудники проходят аттестацию по истечении каждых последующих трех лет непрерывного пребывания на службе в системе правоохранительных органов. При этом аттестация должна быть проведена не позднее шести месяцев со дня наступления указанного срока.

      В случаях, если подлежащие аттестации сотрудники назначены на новые должности, они проходят аттестацию через один год после назначения. При назначении на равнозначные должности, если это не повлекло изменений функциональных обязанностей, данный срок не учитывается.

      При прохождении аттестации пребывание на службе в системе правоохранительных органов считается непрерывным, когда со дня увольнения сотрудника со службы в системе правоохранительных органов и до дня его приема на службу в системе правоохранительных органов прошло не более трех месяцев, при условии отсутствия у него за указанный период трудовых отношений с иными юридическими (за исключением государственных органов) и физическими лицами.

      4. Не подлежат аттестации руководитель правоохранительного органа и его заместители, а также сотрудники, имеющие стаж службы в правоохранительных органах не менее двадцати лет.

      Не подлежат аттестации женщины из числа сотрудников в период их беременности и отпуска по уходу за детьми. Они аттестуются после выхода на службу не ранее чем через шесть месяцев и не позднее одного года.

      5. Сотрудники, обучающиеся в организациях образования в рамках государственного заказа по подготовке государственных служащих, проходят аттестацию по окончанию обучения, но не ранее чем через один год после назначения на должность в системе правоохранительных органов.

      Аттестация сотрудников, прикомандированных к государственным органам, производится в порядке, установленном для работников соответствующих государственных органов, а сотрудники, прикомандированные к международным организациям, проходят аттестацию после возвращения из международной организации, но не ранее чем через год после занятия должности в системе правоохранительных органов.

      6. Аттестация включает в себя ряд последовательных этапов:

      1) подготовка к проведению аттестации;

      2) сдача установленных нормативов по определению профессиональной пригодности;

      3) компьютерное тестирование сотрудника, подлежащего аттестации, на знание законодательства Республики Казахстан и логическое мышление;

      4) прохождение полиграфологического исследования;

      5) собеседование с сотрудником, проводимое аттестационной комиссией;

      6) вынесение решения аттестационной комиссии.

2. Организация подготовки к проведению аттестации

      7. При наступлении срока проведения аттестации по поручению руководителя правоохранительного органа, организации образования правоохранительного органа и государственного учреждения правоохранительного органа или уполномоченного руководителя соответствующими кадровыми службами организуется подготовка к проведению аттестации.

      Подготовка включает в себя:

      1) разработку графика проведения аттестации и списка сотрудников, подлежащих аттестации;

      2) организацию разъяснительной работы о целях и порядке проведения аттестации;

      3) определение сроков и места проведения тестирования;

      4) подготовку необходимых документов на аттестуемых сотрудников (послужной список, показатель конкурентоспособности, служебная характеристика).

      Порядок и условия прохождения тестирования, нормативы по определению профессиональной пригодности, а также пороговые значения для категорий должностей (далее – пороговые значения) устанавливаются нормативными правовыми актами правоохранительных органов.

      Порядок прохождения полиграфологического исследования определяется Правительством Республики Казахстан.

      8. Кадровая служба правоохранительного органа, организации образования правоохранительного органа и государственного учреждения правоохранительного органа один раз в течение шести месяцев определяет сотрудников, подлежащих аттестации.

      9. Руководитель по представлению кадровой службы утверждает список сотрудников, подлежащих аттестации, и сроки ее проведения.

      10. Кадровая служба письменно уведомляет сотрудников о сроках проведения аттестации не позднее чем за месяц до начала ее проведения.

      11. Непосредственный руководитель сотрудника, подлежащего аттестации, оформляет его служебную характеристику по типовой форме служебной характеристики сотрудника, подлежащего аттестации, согласно приложению 1 к настоящему Положению и направляет ее в кадровую службу в срок не позднее чем за три недели до заседания аттестационной комиссии.

      12. Служебная характеристика должна содержать объективную и обоснованную оценку профессиональных, личностных качеств и результатов служебной деятельности подлежащего аттестации сотрудника за период, состоящий из его трехлетнего непрерывного пребывания на службе в системе правоохранительных органов и срока, прошедшего после этого до проводимой аттестации.

      Если за период, указанный в части первой настоящего пункта, сотрудник работал в другом структурном подразделении правоохранительного органа, (учреждения (организации) правоохранительного органа) или в другом правоохранительном органе (учреждении (организации) правоохранительного органа), то кадровая служба запрашивает необходимую информацию об аттестуемом сотруднике с соответствующего структурного подразделения или правоохранительного органа (учреждения (организации) правоохранительного органа) и приобщает ее к аттестационным материалам.

      13. Непосредственный руководитель обязан ознакомить сотрудника с представленной на него служебной характеристикой под роспись в срок не позднее чем за две недели до заседания аттестационной комиссии.

      14. Сотрудник вправе заявить о своем несогласии с представленной на него служебной характеристикой и предоставить в кадровую службу дополнительную информацию, характеризующую его.

      Письменное заявление сотрудника о несогласии со служебной характеристикой с имеющейся дополнительной информацией, характеризующей его, подается на имя председателя аттестационной комиссии и представляется в кадровую службу не позднее чем за семь рабочих дней до заседания аттестационной комиссии.

      15. Кадровая служба направляет собранные документы (служебная характеристика, послужной список, показатель конкурентоспособности, результаты сдачи установленных нормативов по определению профессиональной пригодности, результаты тестирования на знание законодательства Республики Казахстан и логическое мышление, заключение по результатам полиграфологического исследования и при наличии иная информация, предусмотренная пунктами 12 и 14 настоящего Положения) в аттестационную комиссию в срок не позднее чем за неделю до ее заседания.

3. Аттестационная комиссия

      16. Аттестационная комиссия создается приказом руководителя по представлению кадровой службы.

      Председатель аттестационной комиссии назначается из числа ее членов.

      В состав аттестационной комиссии должно входить не менее пяти членов.

      Замещение отсутствующих членов аттестационной комиссии не допускается.

      Секретарем аттестационной комиссии является представитель кадровой службы, который определяется ее руководителем.

      Секретарь аттестационной комиссии осуществляет организационное обеспечение ее работы и не вправе принимать участие в голосовании.

      17. В зависимости от направлений работы правоохранительного органа, организации образования правоохранительного органа или государственного учреждения правоохранительного органа может быть создано несколько аттестационных комиссий.

      18. Руководитель аттестационной комиссии и ее члены должны занимать такую же или более высокую должность, чем сотрудники, подлежащие аттестации.

      19. В состав аттестационной комиссии включаются руководители структурных подразделений, представители кадровых служб (либо лица, которым подотчетны данные подразделения), а также иные сотрудники правоохранительного органа, организации образования правоохранительного органа или государственного учреждения правоохранительного органа, за исключением сотрудников, проходящих аттестацию.

      20. Заседание аттестационной комиссии считается правомочным, если на нем присутствует не менее двух третей ее состава.

      21. Решение аттестационной комиссии принимается открытым голосованием и считается принятым, если за него подано большинство голосов из числа присутствовавших на заседании членов аттестационной комиссии. В случае равенства голосов принятым считается решение, за которое проголосовал председатель аттестационной комиссии.

      22. Решение аттестационной комиссии может служить одним из оснований для зачисления сотрудника в кадровый резерв, выдвижения сотрудника на вышестоящую должность, понижения сотрудника в должности или его увольнения.

      23. Решение аттестационной комиссии может быть обжаловано сотрудником руководителю правоохранительного органа, организации образования правоохранительного органа и государственного учреждения правоохранительного органа или уполномоченному руководителю в месячный срок и (или) в судебном порядке.

4. Собеседование при аттестации

      24. К собеседованию допускаются сотрудники, сдавшие при первоначальной или повторной аттестации установленные нормативы по определению профессиональной пригодности, за исключением сотрудников органов прокуратуры, получивших при прохождении тестирования оценку выше порогового значения.

      Сотрудники, не сдавшие установленные нормативы по определению профессиональной пригодности либо получившие при прохождении тестирования оценку ниже порогового значения, к собеседованию не допускаются и решением аттестационной комиссии подлежат повторной аттестации в порядке, определенном Законом Республики Казахстан "О правоохранительной службе" (далее – Закон) и настоящим Положением.

      25. Список аттестуемых сотрудников, допущенных к собеседованию, размещается на информационных стендах или на интернет-ресурсах правоохранительных органов, организаций образования правоохранительных органов и государственных учреждений правоохранительных органов за исключением сотрудников правоохранительных органов, информация о которых не подлежит разглашению в соответствии с законами Республики Казахстан.

      26. На заседании аттестационной комиссии проводится собеседование с аттестуемым сотрудником.

      27. Для обеспечения прозрачности и объективности работы аттестационной комиссии на заседание аттестационной комиссии привлекается не более трех наблюдателей.

      Наблюдателями могут являться депутаты Парламента Республики Казахстан и маслихатов всех уровней, представители общественных объединений.

      Не привлекается к работе аттестационной комиссии в качестве наблюдателя лицо, ранее находившееся в подчиненности у руководителя правоохранительного органа, организации образования правоохранительного органа или государственного учреждения правоохранительного органа, в котором создана соответствующая аттестационная комиссия.

      Объявление о дате и времени проведения заседания аттестационной комиссии публикуется на интернет-ресурсе правоохранительного органа, организации образования правоохранительного органа и государственного учреждения правоохранительного органа за неделю до проведения собеседования.

      Для участия на заседании аттестационной комиссии в качестве наблюдателя лицо подает в соответствующий правоохранительный орган письменное заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему Положению с приложением копии документа, удостоверяющего его личность, а также документов, подтверждающих его принадлежность к общественному объединению.

      Заявление подается после публикации объявления о дате и месте проведения заседания аттестационной комиссии, но не позднее одного рабочего дня до ее начала.

      В день проведения собеседования лица, определенные в качестве наблюдателей из числа первых подавших заявление, регистрируются в кадровой службе с предъявлением оригиналов документов, удостоверяющих их личность и подтверждающих принадлежность к общественному объединению.

      Уведомление о допуске либо отказе в допуске к участию на заседание аттестационной комиссии лиц, подавших заявления на участие в качестве наблюдателя, осуществляется кадровой службой по телефону, посредством направления информации на их электронные адреса и мобильные телефоны.

      В процессе собеседования наблюдатели не задают аттестуемым сотрудникам вопросы. Не допускается совершение наблюдателями действий, препятствующих работе аттестационной комиссии, разглашение ими сведений, касающихся персональных данных аттестуемых сотрудников.

      До начала проведения собеседования секретарь аттестационной комиссии ознакомляет наблюдателей с Памяткой для наблюдателя по форме согласно приложению 3 к настоящему Положению.

      28. В ходе заседания аттестационная комиссия изучает представленные материалы, заслушивает аттестуемого сотрудника. Аттестуемому сотруднику задается не более пятнадцати вопросов.

      Вопросы, задаваемые аттестуемому сотруднику, должны быть направлены на определение уровня его профессиональной подготовки, правовой культуры и способности работать с гражданами.

      При собеседовании аттестационная комиссия исходит из функциональных обязанностей аттестуемого сотрудника. При необходимости определяется уровень знания стратегических и программных документов, а также иных документов, регламентирующих служебную деятельность аттестуемого сотрудника.

      29. Собеседование должно проходить в обстановке корректности и доброжелательности.

      Собеседование с каждым участником фиксируется с помощью технических средств записи (аудио-, видеозапись).

      Материалы, зафиксированные в ходе собеседования с помощью технических средств записи, хранятся в кадровой службе в течение трех лет.

      30. Сотрудники, отсутствовавшие на заседании аттестационной комиссии по уважительным причинам, проходят собеседование после выхода на службу.

      В случае неявки сотрудника на заседание аттестационной комиссии без уважительных причин аттестационная комиссия принимает решение о повторной аттестации сотрудника.

      31. По итогам собеседования аттестационная комиссия принимает одно из следующих решений:

      1) соответствует занимаемой должности и рекомендуется для зачисления в кадровый резерв или выдвижения на вышестоящую должность;

      2) соответствует занимаемой должности;

      3) подлежит повторной аттестации;

      4) не соответствует занимаемой должности и рекомендуется к понижению в должности.

      При принятии решения аттестационная комиссия учитывает правильность и полноту ответов аттестуемого сотрудника на заданные вопросы, служебную характеристику, показатель конкурентоспособности, результаты тестирования на знание законодательства Республики Казахстан и логическое мышление, заключение по результатам полиграфологического исследования и при наличии иную информацию, предусмотренную пунктами 12 и 14 настоящего Положения.

      32. Решение членов аттестационной комиссии заносится в Лист голосования по форме согласно приложению 4 к настоящему Положению.

      33. Решение аттестационной комиссии в течение трех рабочих дней оформляется протоколом, который подписывается членами аттестационной комиссии, присутствовавшими на ее заседании, и секретарем.

      34. Кадровая служба заносит решение аттестационной комиссии в Аттестационный лист сотрудника, подлежащего аттестации по форме согласно приложению 5 к настоящему Положению. Сотрудник, подлежащий аттестации, знакомится с решением под роспись в течение трех рабочих дней со дня его принятия.

      Аттестационный лист сотрудника, прошедшего аттестацию, и его служебная характеристика хранятся в личном деле.

      35. В случае выявления фактов фальсификации результатов тестирования либо сдачи нормативов по определению профессиональной пригодности решение аттестационной комиссии подлежит отмене вышестоящей аттестационной комиссией или вышестоящим руководителем правоохранительного органа.

      Аттестационные комиссии являются по отношению друг к другу вышестоящей и нижестоящей в случае, если руководители правоохранительных органов, организаций образования правоохранительных органов или государственных учреждений правоохранительных органов, в которых созданы данные аттестационные комиссии, являются по отношению друг к другу вышестоящим и нижестоящим должностными лицами.

5. Повторная аттестация

      36. Повторная аттестация проводится в срок не ранее трех месяцев и не позднее шести месяцев со дня проведения первоначальной аттестации в порядке, определенном Законом и настоящим Положением.

      37. При повторной аттестации сотрудники, не сдавшие установленные нормативы по определению профессиональной пригодности либо получившие при прохождении тестирования оценку ниже порогового значения, а также в случае неявки на заседание аттестационной комиссии без уважительных причин по решению аттестационной комиссии рекомендуются к понижению в должности или увольнению в порядке, определенном Законом и настоящим Положением.

      38. Аттестационная комиссия, проведя повторную аттестацию, принимает одно из следующих решений:

      1) соответствует занимаемой должности;

      2) не соответствует занимаемой должности и рекомендуется к понижению в должности;

      3) не соответствует занимаемой должности и рекомендуется к увольнению.

      39. Принятие аттестационной комиссией решения о несоответствии сотрудника занимаемой должности с рекомендацией об увольнении является отрицательным результатом аттестации.

  ПРИЛОЖЕНИЕ 1
к Типовому положению
о проведении аттестации сотрудников
правоохранительных органов
Республики Казахстан

ТИПОВАЯ ФОРМА
служебной характеристики сотрудника, подлежащего аттестации

      (заполняется непосредственным руководителем сотрудника)

      Ф. И. О. сотрудника _________________________________________________

      Должность ___________________________________________________________

      Дата назначения _____________________________________________________

      Специальное звание, классный чин или квалификационный класс _________

      _____________________________________________________________________

      1. Исполнение должностных обязанностей (приводится перечень

      основных вопросов, в решении которых принимал участие сотрудник;

      оценивается эффективность и добросовестность исполнения служебных

      обязанностей, творческая инициатива, работа с гражданами и др.).

      2. Знание стратегических и программных документов в сфере

      деятельности государственного органа, применение профессиональных

      знаний, а также, если это входит в должностные обязанности,

      применение коммуникационных и информационных технологий

      (характеризуются знания стратегических и программных документов,

      уровень профессиональных знаний, знаний коммуникационных и

      информационных технологий, применение их в работе и др.).

      3. Соблюдение законности, в том числе антикоррупционного

      законодательства, Этического кодекса государственных служащих

      Республики Казахстан, а также государственной и трудовой дисциплины

      (указываются сведения о дисциплинарных взысканиях, соблюдении

      законности, в том числе антикоррупционного законодательства,

      Этического кодекса государственного служащего, а также

      государственной и трудовой дисциплины, внутреннего служебного

      распорядка и др.).

      4. Личностные качества (характеризуются личностные качества

      сотрудника: коммуникабельность, способность работать с гражданами,

      способность к самосовершенствованию, лидерство и др.).

      5. Итоговая оценка деятельности сотрудника (указывается мнение

      непосредственного руководителя о сотруднике: соответствует занимаемой

      должности либо не соответствует, может быть рекомендован на

      вышестоящую или нижестоящую должность и др.).

      6. Иные сведения.*

      Ф. И. О. руководителя _________________________________________

      Должность _____________________________________________________

      Звание (классный чин) _________________________________________

      Дата "___" ___________________ 20___ года

      ____________________________________________

      * В служебную характеристику могут быть включены дополнения с учетом специфики правоохранительных органов

  ПРИЛОЖЕНИЕ 2
к Типовому положению
о проведении аттестации сотрудников
правоохранительных органов
Республики Казахстан

      форма

      Председателю

      аттестационной комиссии

      _________________________________________

      (наименование правоохранительного органа)

Заявление на участие в качестве наблюдателя

      Прошу допустить меня для участия в качестве наблюдателя на

      заседание аттестационной комиссии __________________________________,

      (наименование правоохранительного органа)

      которое состоится _____________________.

      (указать дату, время)

      Ф. И. О., должность Подпись

      Контактные данные:

      Телефон: ___________________

      E-mail: ____________________

      Адрес: _____________________

  ПРИЛОЖЕНИЕ 3
к Типовому положению
о проведении аттестации сотрудников
правоохранительных органов
Республики Казахстан

Памятка для наблюдателя

      Наблюдатель имеет возможность:

      1) знакомиться с информацией об аттестуемых;

      2) присутствовать при собеседовании с ними;

      3) высказывать свое мнение о процедуре проведения собеседования после его завершения;

      4) давать оценку в целом о ходе проведения собеседования;

      5) знакомиться c протоколами заседаний аттестационной комиссии;

      6) представлять свое мнение о работе аттестационной комиссии в письменной форме руководству государственного органа.

      Наблюдатель не может:

      1) разглашать персональные данные аттестуемых;

      2) вмешиваться в процесс проведения собеседования, препятствовать ходу заседания аттестационной комиссии;

      3) оказывать какое-либо содействие аттестуемым;

      4) воздействовать на членов аттестационной комиссии при принятии ими решений;

      5) публично оценивать или выражать мнение об отдельных аттестуемых, их личных качествах.

  ПРИЛОЖЕНИЕ 4
к Типовому положению
о проведении аттестации сотрудников
правоохранительных органов
Республики Казахстан

      форма

ЛИСТ ГОЛОСОВАНИЯ
Ф. И. О.

Специальное звание, классный чин или квалификационный класс Ф. И. О., должность лиц рядового и начальствующего состава, подлежащих аттестации

Выводы и рекомендации аттестационной комиссии

Подпись

1


соответствует занимаемой должности и рекомендуется для зачисления в кадровый резерв или выдвижения на вышестоящую должность


2) соответствует занимаемой должности


3) подлежит повторной аттестации


4) не соответствует занимаемой должности и рекомендуется к понижению в должности


5) не соответствует занимаемой должности и рекомендуется к увольнению*



      * Примечание: используется только при повторной и внеочередной аттестации.

  ПРИЛОЖЕНИЕ 5
к Типовому положению
о проведении аттестации сотрудников
правоохранительных органов
Республики Казахстан

      форма

Аттестационный лист сотрудника, подлежащего аттестации

      1. Ф. И. О. _________________________________________________________

      2. Занимаемая должность на момент аттестации ________________________

      3. Специальное звание, классный чин или квалификационный класс ______

      _____________________________________________________________________

      4. Решение аттестационной комиссии __________________________________

      5. Иные сведения* ___________________________________________________

      Председатель аттестационной комиссии ________________________

      (подпись)

      Секретарь аттестационной комиссии ___________________________

      (подпись)

      Дата проведения аттестации "___" __________________ 20___ г.

      С аттестационным листом ознакомился ___________________________

      (подпись сотрудника и дата)

      МП

      _______________________________

      * В аттестационный лист могут быть включены дополнения с учетом специфики правоохранительных органов.