"Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражатын қалыптастыру және пайдалану тұжырымдамасы туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 8 желтоқсандағы № 385 Жарлығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2020 жылғы 22 желтоқсандағы № 474 Жарлығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2022 жылғы 10 қыркүйектегі № 1005 Жарлығымен

  Қазақстан Республикасының
Президенті мен Үкіметі
актілерінің жинағында
жариялануға тиіс

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Президентінің 10.09.2022 № 1005 Жарлығымен.

      ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:

      1. "Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражатын қалыптастыру және пайдалану тұжырымдамасы туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 8 желтоқсандағы № 385 Жарлығына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2016 ж., № 63, 397-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін: жоғарыда аталған Жарлықпен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражатын қалыптастыру және пайдалану тұжырымдамасында:

      "5. Ұлттық қор қаражатын қалыптастыру және пайдалану бойынша негізгі қағидаттар мен тәсілдер" деген бөлімде:

      "5.1. Ұлттық қор қаражатын қалыптастыру және пайдалану қағидаттары" деген кіші бөлім:

      мынадай мазмұндағы бесінші бөлікпен толықтырылсын:

      "2021 жьшғы 1 қаңтардан бастап Ұлттық қордан республикалық бюджетке берілетін кепілдендірілген трансферт әлеуметтік және инфрақұрылымдық дамуды қамтамасыз ету үшін нысаналы сипатта болады.";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Кепілдендірілген трансферт

      Ұлттық қордан республикалық бюджетке кепілдендірілген трансферттің мөлшері 2021 жылы - 2 700 млрд теңгені; 2022 жылы - 2 400 млрд теңгені құрайтын болады.

      2023 жылдан бастап Ұлттық қордың жинақтау функциясын орындауды қамтамасыз ету үшін кепілдендірілген трансферттің мөлшерін айқындау инфляция бойынша ұзақ мерзімді мақсатқа ұлғайтылған нысаналы ұзақ мерзімді экономикалық өсу деңгейінде мемлекеттік шығыстардың өсу қарқынына тікелей шектеу белгілейтін контрциклдік бюджет қағидасына негізделетін болады.

      Кепілдендірілген трансферт тиісті жоспарлы кезеңге арналған Қазақстан Республикасының кепілдендірілген трансферт туралы заңында айқындалатын кесімді баға кезінде мұнай секторынан Ұлттық қорға түсетін түсімдердің мөлшерінен аспайтын мөлшерде айқындалатын болады.

      Бұл ретте мемлекеттік шығыстардың көлемі кесімді баға кезінде болжанатын бюджеттің мұнайға қатысты емес кірістерімен және кепілдендірілген трансфертпен, нысаналы трансфертпен, сондай-ақ осы Тұжырымдаманың 5.2-кіші бөлімінде белгіленген мұнайға қатысты емес тапшылық бойынша шектеулерді ескере отырып жоспарланатын тапшылықпен шектелетін болады.

      Кейіннен, мұнай бағасының конъюнктурасына тікелей байланысты бюджетке түсімдердің ұлғаюы кезінде кепілдендірілген трансферт мөлшері төмендейтін болады.

      Контрциклдік бюджет қағидасы Ұлттық қордың активтерін одан әрі жинақтауға бағытталатын болады және мұнайға қатысты емес тапшылықты төмендетуге ықпал ететін болады.

      Контрциклдік бюджет қағидасының тетігі Қазақстан Республикасының Бюджет кодексімен регламенттеледі және 2023 жылға арналған республикалық бюджетті қалыптастыру кезінде қолданылатын болады.";

      "5.2. Бюджеттің және Ұлттық қордың теңгерімділігін қамтамасыз ету" деген кіші бөлімде:

      төртінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мұнайға қатысты емес тапшылық деңгейі 2025 жылы ЖІӨ-ге қатысты 6,0 %-ға дейін төмендетілетін болады.";

      кесте мынадай редакцияда жазылсын:

      "


2017 жыл

2018 жыл

2019 жыл

2020 жыл

2021 жыл

2022 жыл

2023 жыл

2024 жыл

2025 жыл

Мұнайға қатысты емес тапшылық, ЖІӨ-ге қатысты %

9,3

7,4

7-8,5

11,1

6,6-9,1

6,5

6,4

6,1

6,0

      ";

      "5.3. Ұлттық қор активтерін басқару" деген кіші бөлімде:

      он бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Активтерді жаңа стратегиялық бөлуге көшуді 2017 жылы бастау жоспарланып отыр, таргеттелетін жаңа стратегиялық бөлуге 2022 жылдың соңына дейін қол жеткізіледі.";

      "6. Күтілетін нәтижелер" деген бөлімде:

      бесінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      Болжам бойынша мұнайға қатысты емес тапшылық деңгейі 2025 жылы ЖІӨ-ге шаққанда 6,0 %-ға дейін және 2030 жылы ЖІӨ-ге шаққанда 5 %-ға дейін төмендейді.".

      2. Осы Жарлық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Президенті
Қ.Тоқаев

О внесении изменений и дополнения в Указ Президента Республики Казахстан от 8 декабря 2016 года № 385 "О Концепции формирования и использования средств Национального фонда Республики Казахстан"

Указ Президента Республики Казахстан от 22 декабря 2020 года № 474. Утратил силу Указом Президента Республики Казахстан от 10 сентября 2022 года № 1005.

  Подлежит опубликованию
в Собрании актов Президента и
Правительства Республики
Казахстан

      Сноска. Утратил силу указом Президента РК от 10.09.2022 № 1005.

      ПОСТАНОВЛЯЮ:

      1. Внести в Указ Президента Республики Казахстан от 8 декабря 2016 года № 385 "О Концепции формирования и использования средств Национального фонда Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2016 г., № 63, ст. 397) следующие изменения и дополнение:

      в Концепции формирования и использования средств Национального фонда Республики Казахстан, утвержденной вышеназванным Указом:

      в разделе "5. Основные принципы и подходы по формированию и использованию средств Национального фонда":

      подраздел "5.1. Принципы формирования и использования средств Национального фонда":

      дополнить частью пятой следующего содержания:

      "С 1 января 2021 года гарантированный трансферт из Национального фонда в республиканский бюджет будет носить целевой характер для обеспечения социального и инфраструктурного развития.";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Гарантированный трансферт

      Размер гарантированного трансферта из Национального фонда в республиканский бюджет будет составлять в 2021 году – 2 700 млрд тенге; в 2022 году – 2 400 млрд тенге.

      Начиная с 2023 года для обеспечения выполнения сберегательной функции Национального фонда определение размера гарантированного трансферта будет основано на контрцикличном бюджетном правиле, устанавливающем прямое ограничение на темпы роста государственных расходов на уровне целевого долгосрочного экономического роста, увеличенного на долгосрочную цель по инфляции.

      Гарантированный трансферт будет определяться в размере, не превышающем размер поступлений в Национальный фонд от нефтяного сектора при цене отсечения, определяемой Законом Республики Казахстан о гарантированном трансферте на соответствующий плановый период.

      При этом объем государственных расходов будет ограничиваться ненефтяными доходами бюджета и гарантированным трансфертом, прогнозируемыми при цене отсечения, целевым трансфертом, а также дефицитом, планируемым с учетом ограничений по ненефтяному дефициту, установленными в подразделе 5.2 настоящей Концепции.

      В последующем при увеличении поступлений в бюджет, прямо связанных с конъюнктурой цен на нефть, размер гарантированного трансферта будет снижаться.

      Контрцикличное бюджетное правило будет направлено на дальнейшее накопление активов Национального фонда и способствовать снижению ненефтяного дефицита.

      Механизм контрцикличного бюджетного правила будет регламентирован Бюджетным кодексом Республики Казахстан и применен при формировании республиканского бюджета на 2023 год.";

      в подразделе "5.2. Обеспечение сбалансированности бюджета и Национального фонда":

      часть четвертую изложить в следующей редакции:

      "Уровень ненефтяного дефицита в 2025 году будет снижен до 6,0 % к ВВП.";

      таблицу изложить в следующей редакции:

      "


2017 год

2018 год

2019 год

2020 год

2021 год

2022 год

2023 год

2024 год

2025 год

Ненефтяной дефицит, % к ВВП

9,3

7,4

7-8,5

11,1

6,6-9,1

6,5

6,4

6,1

6,0

      ";

      в подразделе "5.3. Управление активами Национального фонда":

      часть одиннадцатую изложить в следующей редакции:

      "Переход к новому стратегическому распределению активов планируется начать в 2017 году, таргетируемое новое стратегическое распределение будет достигнуто до конца 2022 года.";

      в разделе "6. Ожидаемые результаты":

      часть пятую изложить в следующей редакции:

      "Уровень ненефтяного дефицита по прогнозам снизится до 6,0 % к ВВП в 2025 году и до 5 % к ВВП в 2030 году.".

      2. Настоящий Указ вводится в действие со дня его подписания.

      Президент
Республики Казахстан
К. Токаев