Облыстың атқарушы органдарының автомобиль жолдары жүйесiн күтiмде ұстау мен оны дамыту жөнiнде алған шаралары туралы

Маңғыстау облысы мәслихатының шешімі 2001 жылғы 28 қыркүйектегi N 14/118. Маңғыстау облыстық Әділет басқармасында 2001 жылғы 12 қазанда N 570 тіркелді.

      Облыс әкiмiнiң орынбасары М.М.Бортниктiң "Облыстың атқарушы органдарының автомобиль жолдары жүйесiн күтiмде ұстау мен оны дамыту жөнiнде алған шаралары туралы" баяндамасын тыңдап және талқылай келiп, облыстық мәслихат облыста осы бағытта бiршама жұмыстар жүргiзiлiп отырғандығын атап өтедi.
      Облыс аумағында республикалық маңыздағы 910 км, облыстық маңыздағы 1500 км автомобиль жолдары мен 492 км қала және өзге де елдi мекенiшiлiк жолы бар.
      Республикалық маңыздағы автомобиль жолдарын күтiмде ұстаумен және оны жөндеумен "Қазавтодор" РМК-ның Маңғыстау облыстық филиалы, облыстық маңыздағы автомобиль жолдарымен: "Ақтаужолдары", "Абат", "Маңғыстаудорсервис", "Дорсервис" жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiктерi мен "Маңғыстау жол құрылысы комбинаты" ААҚ айналысуда.
      Олар ағымдағы жылдың 8 айында республикалық маңыздағы автомобиль жолдарын күтiмде ұстау мен оны жөндеуге арналған - 136,2 млн.теңге облыстық маңыздағы жолда - 72,7 млн.теңге қаржыны игердi.
      "Мемлекеттiк сатып алулар туралы" Z020321_ ҚР Заңына сәйкес облыстық экономика, өнеркәсiп және сауда басқармасы жыл сайын облыстық маңыздағы автомобиль жолдарын күтiмде ұстауға және оны жөндеуге арнап сатып алу жөнiнде ашық конкурс өткiзуде. Қала және кентiшiлiк жолдарды жөндеуге және оны қайта жаңартуға арналған конкурсты аудандар мен қалалардың әкiмияттары өткiзуде. Осы жылдың басынан берi осынау мақсатқа 420 млн.теңге жұмсалды. Облыстық маңыздағы жолдардың 3160 шаршы метр ой-шұқыры жөнделдi, 1500 - ден астам жол белгiлерi, 6,5 мыңға жуық таңбалар орнатылып, 10 мың қиғаш жолақты бiлеулер жаңадан сырланып, боялды.
      26,2 км қалалық және кенттiк жолдар асфальтталды, 12 км қара жамылғылы жол, 9 км малтатасты жамылғылы жол жөнделдi.
      Ағымдағы жылы қала, кент және селолық елдi мекенiшiлiк жолдарға есеп жүргiзiлдi, оның нәтижелерi бойынша олардың бәрi есепке алынды және оларды басқарудың құрылымы айқындалды. Жоғарыда көрсетiлген жұмыстардың барлығы "2001-2005 жылдардағы кезеңге арналған автомобиль жолдарын дамытудың Аймақтық Бағдарламасына" сәйкес жүргiзiлдi.
      Сонымен қатар облыстың жол саласының жұмысында "2001-2005 жылдарға арналған автомобиль жолдарын дамытудың Аймақтық Бағдарламасын" iске асыру жөнiнде елеулi кемшiлiктер бар. Республикалық маңыздағы автомобиль жолдарында, ұзындығы 427 км Сайөтес-Бейнеу-Опорный жол учаскесi қара жамылғыға көшiрiлмеген. Аталған учаске құрылысына соңғы жылдары республикалық бюджеттен қаражат бөлiнбей отыр. Республикалық маңыздағы автомобиль жолдары желiсiнiң нашар дамуы, көршi облыстармен және мемлекеттермен сауда-экономикалық қарым-қатынасты дамытуға кедергi келтiруде.
      Шекаралас мемлекеттер аймақтағы автомобиль жолдарын транзиттiк қатынас ретiнде толық көлемiнде пайдаланбайды.
      Облыстық маңыздағы автомобильдер жолдарының жай-күйi түбiрлi жақсартуды талап етедi. 35 км жуық жол өткiзу қабiлетi бойынша құрылыс нормалары мен ережелерiнiң (ҚНмЕ) талаптарына сәйкеспейдi, 116 км жолдың өтпелi бөлiгi мен жер төсемi бойынша қанағаттанғысыз жағдайда қалуда, 26 жасанды жол ғимараты күрделi талап етедi.
      Түпқараған мен Қарақия аудандарында қала және кентiшiлiк жолдарды жөндеу мен қайта жаңарту жөнiндегi жұмыстар баяу жүргiзiлуде. Жол-құрылысы ұйымдарының өндiрiстiк қуаттарының әлсiздiгi, облыстың автомобиль жолдарын тиiстi дәрежеде ұстау мен дамытуға мүмкiндiк бермей келедi.
      Облыс аумағында битум және басқа да қазiргi заманға сай жол-құрылысы материалдары шығарылмайды.
      Облыстық мәслихат шешiм етедi:
      1. Облыс әкiмиятына мыналар ұсынылсын:
      1) Сайөтес-Бейнеу-Опорный жол участкесiнiң құрылысына республикалық бюджеттен қаражат бөлу турасында Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң алдына өтiнiш жасау;
      2) 2002 жылға арналған облыс бюджетiн қалыптастыру кезiнде, табыс етiлген шығыстар сметасына сәйкес жергiлiктi маңыздағы автомобиль жолдарын күтiмде ұстауға, жөндеуге және қайта жаңартуға арнап барынша көп қаражат бөлу.
      2. Қалалар мен аудандардың әкiмдерiне, "Маңғыстауқұрылысинвест" МКК-на 2001 жылға арнап автомобиль жолдарын күтiмде ұстау мен жөндеуге облыстық және жергiлiктi бюджеттерден бөлiнген қаражатты игеру жөнiнде қажеттi шаралар алу ұсынылсын.
      3. "Маңғыстаумұнайгаз" ААҚ-на, "Өзенмұнайгаз" ААҚ-на, "Казтрансойл" МТҰК-на, "Маңғыстауқұрылыс" АҚ-на, "Тексако Норс Бузачи Инк", "Партекс (Қазақстан) Корпорейшн", "АДЖИП ККО" компанияларына, СП "Арман", "Тасболатойл Корпорейшн" ЖШС-не жергiлiктi маңыздағы жалпы пайдаланылатын автомобиль жолдарын ұстау мен жөндеу жұмыстарына үлестi негiзде қатысу ұсынылсын.
     Сессия төрағасы                                Облыстық мәслихат
                                                    хатшысы


О мерах, принимаемых исполнительными органами области по содержанию и развитию сети автомобильных дорог

Решение Мангистауского областного маслихата от 28 сентября 2001 года N 14/118. Зарегистрировано Управлением юстиции Мангистауской области 12 октября 2001 года N 570.

      Заслушав и обсудив доклад заместителя акима области Бортника М.М. "О мерах, принимаемых исполнительными органами области по содержанию и развитию сети автомобильных дорог", областной маслихат отмечает, что в области проводится определенная работа в этом направлении.
      На территории области имеются 910 км автомобильных дорог республиканского значения, 1500 км-областного значения 492 км -дороги внутригородских и иных населенных пунктов.
     Содержанием и ремонтом автомобильных дорог республиканского значения занимаются Мангистауской Мангистауский области филиал РГП "Казахавтодор" и областного значения-товарищества с ограниченной ответственностью "Актаужолдары", "Абат", "Мангыстаудорсервис", "Визир", "Дорсервис" и ОАО "Мангистауский комбинат дорожно-строительных материалов".
      За 8 месяцев текущего года ими освоены средства на содержание и ремонт автомобильных дорог республиканского значения 136,2 млн.тенге, областного значения-72,7 млн.тенге.
      Согласно закону Республики Казахстан Z020321_ "О государственных закупках" ежегодно областным управлением экономики, промышленности и торговли проводится открытый конкурс на выполнение работ по содержанию и ремонту автомобильных дорог областного значения. Конкурс на ремонт и реконструкции внутригородских и поселковых дорог проводится городскими и районными акиматами. С начала этого года на эти цели израсходовано 420 млн.тенге.На дорогах областного значения выполнено 3160 кв.м ямочного ремонта, установлено более 1500 дорожных знаков, около 6,5 тыс. знаков и 10 тыс. криволинейных брусов окрашены заново.
      Заасфальтировано 26,2 км городских и поселковых дорог, отремонтированы 12 км дороги черным покрытием, 9 км дороги гравийным покрытием.
     В текущем году проведена инвентаризация дорог внутригородских, поселковых и сельских населенных пунктов, по результатам которой все они приняты на учет и определены структуры их управления. Все вышеуказанные работы проведены в соответствии с "Региональной программой развития автомобильных дорог на период 2001-2005 годы".
     Вместе с тем в работе дорожной отрасли области по реализации "Региональной программы развития автомобильных дорог на 2001-2005 годы" имеются существенные недостатки. На автомобильных дорогах республиканского значения не переведены на черное покрытие участки дороги Сай-Утес-Бейнеу-Опорная протяженностью 427 км.На строительство данного участка в последние годы не выделяются средства из республиканского бюджета. Неразвитость сетей автомобильных дорог республиканского значения сдерживает развитие торгово-экономический отношений с соседними областями и государствами. Приграничные государства не используют автодороги региона в полном объеме в качестве транзитных сообщений.
      Коренного улучшения требует состояние автомобильных дорог областного значения. Около 35 км дорог не соответствуют требованиям строительных норм и правил(СниП) по пропускной способности, 116 км-находятся в неудовлетворительном состоянии по проезжей части и земляному полотну, 26 искусственных дорожных сооружений требуют капитального ремонта.
      Медленными темпами ведутся работы в Тупкараганском и Каракиянском районах по ремонту и реконструкции внутригородских и поселковых дорог. Слабые производственные мощности дорожно-строительных организаций не позволяют на должном уровне содержать и развивать автомобильные дороги области. На территории области не производятся дорожный битум и другие современные дорожно- строительные материалы.
      Областной маслихат решил:
      1.Предложить областному акимату:
      1)ходатайствовать перед Правительством Республики Казахстан о выделении средств из республиканского бюджета на строительство участка дороги Сай-Утес-Бейнеу-Опорная;
      2)при формировании бюджета области на 2002 год предусмотреть максимальное выделение средств на содержание, ремонт и реконструкцию автомобильных дорог местного значения согласно представленной сметы расходов;
      3) совместно с нефтедобывающими предприятиями и компаниями рассмотреть возможность выпуска дорожного битума.
      2. Рекомендовать акима городов и районов, ГКП

"Мангыстаукурылысинвест" принять необходимые меры по освоению  выделенных 
средств из областного и местных бюджетов на содержание и ремонт 
автомобильных дорог на 2001 год.
     3. Рекомендовать ОАО "Мангистаумунайгаз", ОАО "Озенмунайгаз", 
Западному филиалу НКТН "КазТрансОйл", АО "Мунайгазкурылыс", компаниям 
"Тексако Норс Бузачи Инк", "Партекс (Казахстан) Корпорейшн", АДЖИП ККО, 
ЗАО "СП Казполмунай", ТОО "СП "Арман", "ТасбулатОйлКорпорейшн" принять 
долевое участие в работах по содержанию и ремонту автомобильных дорог 
общего пользования местного значения.
     
     
     Председатель сессии                      Секретарь 
                                              областного маслихата