"Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының басшы кадрлар резервін құру және онымен жұмысты ұйымдастыру туралы нұсқаулықты бекіту туралы"

Ішкі істер министрінің 2002 жылғы 21 наурыздағы N 191 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2002 жылғы 22 сәуірде тіркелді. Тіркеу N 1830. Күші жойылды - ҚР Ішкі істер министрінің 2006 жылғы 30 желтоқсандағы N 606 бұйрығымен.

       Күші жойылды - ҚР Ішкі істер министрінің м.а.2006.12.30 N 606 бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының басшы кадрлары резервімен жұмысты ұйымдастыруды жетілдіру мақсатында
 
                                БҰЙЫРАМЫН:
 
      1. Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының басшы кадрлары резервін құру және онымен жұмысты ұйымдастыру туралы нұсқаулық бекітілсін.
      2. Комитет төрағасы, Қазақстан Республикасы Ішкіісминінің Департаменттері мен дербес басқармаларының бастықтары, Алматы, Астана қалаларының, облыстардың, көліктегі ІІББ-ІІБ-нің, Ішкіісмин оқу орындарының бастықтары қызметкерлерді кәсіби даярлау жүйесінде жеке құрамның көрсетілген Нұсқаулықты оқып-үйренуін ұйымдастырсын және оның орындалуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын қадағалау Қазақстан Республикасының Ішкі істер вице-Министрі ішкі қызмет генерал-майоры С.Н. Баймағанбетовке және Қазақстан Республикасы Ішкіісминінің Кадр және тәрбие жұмысы департаментіне (М.М. Сүйіншәлиев) жүктелсін. 4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен бастап күшіне енеді. Министр генерал-лейтенант Қазақстан Республикасы Ішкіісминінің 2002 жылғы 21 наурыздағы N 91 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының басшы кадрлары резервін құру және онымен жұмысты ұйымдастыру туралы НҰСҚАУЛЫҚ 1. Жалпы ережелер
      1. Осы Нұсқаулық Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының басшы кадрлары резервін құру және онымен жұмыс жүргізуді ұйымдастыру тәртібін айқындайды.
      2. Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының басшы кадрларының резерві - бұл мақсатты түрде дайындап, кейіннен басшылық лауазымдарға жоғарылату үшін белгілі тәртіппен құрылған перспективалы қызметкерлер тобы.
      Тиісті бастықтың шешімі бойынша қызметкерлер кейіннен басқа жоғары лауазымдарға тағайындалуы үшін резервте тұрады.
      3. Резервті құрудың және онымен жұмыс істеудің негізгі міндеттері:
      1) қызметкерлерді қызмет бойынша жоғарылатуды жоспарлаудың тетігін реттеу;
      2) басшы кадрларды даярлаудың тиімділігін арттыру;
      3) басшы құрам лауазымдарына неғұрлым білікті қызметкерлерді тағайындау;
      4) басшы кадрларды нығайту және тұрақтандыру, олардың сабақтастығын қамтамасыз ету;
      5) ішкі істер органдарында кадр мәселелерін шешудегі демократиялық негіздерді күшейту.
      4. Резервті құру және онымен жұмыс жүргізуді ұйымдастыру жауапкершілігі ішкі істер органдарының басшыларына және кадр аппараттарына жүктеледі.
 
                              2. Резервті құру
 
      5. Резерв басшылары қызметкерлерді тиісті лауазымдарға тағайындауға құқылы ішкі істер органдары мен олардың бөлімшелерінде, Қазақстан Республикасының Ішкіісминінің оқу орындарында құрылады.
      Резервті құру кадрлардың сапалық құрамы және тиісті лауазымдарға тағайындау қажеттілігі ескеріле отырып жүзеге асырылады.
      6. Сондай-ақ, резервке енгізу үшін үміткерлерді іріктеу қызметкерлердің жеке бастық және іскерлік қасиеттерін, олардың жедел-қызметтік іс-әрекеттерінің нәтижелерін зерделеу және бағалау негізінде жүргізіледі.
      7. Резервке енгізу үшін үміткерлерді іріктеу кезінде мыналар ескеріледі:
      1) қызметкер білімінің болжалданған лауазымға тағайындау бойынша көзделген мамандықтарға сәйкестілігі;
      2) болжалданған қызмет түрі бойынша жұмыс тәжірибесінің бар-жоғы;
      3) басшылардың тиісті санаттары қызметін реттейтін нормативтік құқықтық кесімдерді білуі;
      4) қызметкердің жас мөлшері (болжалданған лауазым бойынша ең жоғары арнаулы атақты ескергенде);
      5) денсаулық жағдайы.
      Егер жоғарылату басқа жерде қызмет атқаруға ауыстыруды қарастырса, онда қызметкердің және оның отбасы мүшелерінің ол жерде денсаулық жағдайы бойынша тұра алу мүмкіндігі ескеріледі.
      8. Резерв аттестациялау нәтижелері бойынша жоғары тұрған лауазымдарға немесе көлемі үлкен жұмыстарға жоғарылатуға ұсынылған қызметкерлерден, сондай-ақ қызметтік міндеттерді атқару кезінде не болмаса арнайы тапсырмаларды орындау кезінде ұйымдастырушылық қабілет танытқан адамдардан құрылады.
      9. Резервке қабылданатын үміткерлерді іріктеуді тиісті лауазымдарға қызметкерлерді ауыстыруға ұсыныс жасау құқығы бар басшылар кадр аппараттарымен бірлесе отырып жүзеге асырады. Тиісті лауазымға жоғарылату үшін резервке қабылданатын қызметкерлер саны екі-үш адам болуы керек.
      10. Қызметкерлерді резервке қабылдау туралы ұсынысқа жоспарланған лауазымға ауыстыруға ұсыныс жасауға құқығы бар адам қол қояды. Ұсыныс еркін түрде жазылады.
      11. Іріктелген кандидатуралар алқа мәжілістерінде (жедел кеңестерде), ал олардың тікелей бастықтарының шешімі бойынша - бөлімше қызметкерлерінің офицерлік жиналысында талқыланады.
      12. Резервке қабылдауға үміткер, оның кандидатурасы алқа мәжілістерінде (жедел кеңестерде), офицерлік жиналыстарда талқыланған кезде қатысуға құқылы. Қызметкерді резервке қабылдау оның келісімімен жүргізіледі.
      13. Тағайындау Қазақстан Республикасының тиісті мемлекеттік органдарының келісімін талап ететін лауазымдарға жоғарылату үшін резервке қабылдау тек қана солардың келісімі бойынша жүргізіледі.
      14. Басқа ішкі істер органдарында (мекемелерінде) қызмет атқаратын қызметкерлерді резервке қабылдау осы органдар (мекемелер) басшыларының келісімімен жүргізіледі.
      15. Резервке қабылдау (одан шығару) туралы шешімді тиісті лауазымға тағайындау құқығы бар бастық қабылдайды және бұйрықпен ресімделеді. Бұйрықты кадр аппараты оған қол қойылғаннан кейін 10 күндік мерзім ішінде қызметкерге қолхат арқылы жариялайды.
      16. Қызметкерлерді резервтен шығару осы нұсқаулықтың 29-бабына сәйкес жеке тәртіпте жүзеге асырылады.
      17. Қызметкердің резервте тұру мерзімі 3-жылдан аспауға тиіс. Резервке қабылданған қызметкерлердің жеке дайындық бағдарламасын табысты орындаған, бірақ объективті себептермен резервте болған мерзімде олар үшін жоспарланған лауазымдарға тағайындалмаған адамдар жалпы негіздерде резервке қайтадан қабылданыла алады.
      18. Кадр аппараттары осы Нұсқаулыққа қоса беріліп отырған нысан бойынша резервке қабылданған қызметкерлердің тізімін жүргізеді.
 
                          3. Резервпен жұмыс істеу
 
      19. Резервке қабылданған қызметкерлерді лауазымдарға тағайындау жоспарланатын бөлімшелердің бастықтары осы органның кадр аппаратымен бірлесе отырып, бұл қызметкерлерді даярлаудың жеке бағдарламаларын жасайды.
      Қызметкерлерді даярлаудың жеке бағдарламаларын оларды резервке қабылдау туралы шешімді қабылдаған бастықтар бекітеді.
      Резервке қабылданған қызметкерлермен жұмыс жүргізетін органдар мен құрылымдық бөлімшелердің басшылары, сондай-ақ осы органдардың кадр аппараттары олардың кәсіби шеберлігін арттыру жағдайларын әзірленген жеке бағдарламаларға сәйкес қамтамасыз етеді.
      20. Жеке бағдарлама қызметкердің резервте болатын мерзіміне түгелдей арналып, оның теориялық және практикалық әзірлік деңгейін ескере отырып жасалады.
      21. Қызметкерлерді дайындаудың жеке бағдарламалары олар қызмет өткеретін органдардың басшыларымен келісіледі.
      22. Резервке қабылданған қызметкерлерді дайындаудың жеке бағдарламалары теориялық әзірлікті (білім беру мекемесі, оқудың түрі және мерзімі), сондай-ақ олардың болжалды лауазым бойынша жұмыс дағдыларын игеру жөніндегі ұйымдастырушылық іс-шараларды және оларды өткізу мерзімдерін қарастыруы тиіс.
      23. Мыналар:
      1) білім беру мекемелерінде оқуға (мамандылығын арттыру курстары) жіберу;
      2) оқу-әдістемелік жиындарға, ғылыми-практикалық конференцияларға қатысу;
      3) ішкі істер органдарында ұйымдастырылатын (келісім-шарт негізінде оқу сабақтарын жүргізуге ғылыми-педагогикалық кадрларды қатыстыру арқылы) курстарда оқу;
      4) Қазақстан Республикасының заңнамасын өзіндік оқып-үйрену резервті теориялық даярлаудың негізгі түрлері болып табылады.
      24. Мыналар:
      1) құқықтық даярлық;
      2) ішкі істер органдарын басқаруды ұйымдастыру саласындағы даярлық;
      3) кадрлармен жұмыс жүргізуді ұйымдастыру саласындағы даярлық;
      4) басқару психологиясы саласындағы даярлық теориялық оқыту бағдарламасының міндетті элементтері болып табылады.
      25. Теориялық дайындық аяқталғаннан кейін, оны өткізудің нысандарына қарамасатан қызметкерлерден тиісті пәндер бойынша сынақтар қабылданып, оларға тиісті нысандағы куәліктер (дипломдар, жеке куәліктер) беріледі.
      26. Мыналар:
      1) тиісті лауазым бойынша тағылымдама;
      2) ішкі істер органдарының қызметін тексеру және оларға практикалық көмек көрсету үшін қызметтік іссапарларға шығу;
      3) нормативтік құқықтық кесімдердің жобаларын, ішкі істер органдарының қызметін жетілдіру жөніндегі құжаттарды, Алқа мәжілістерінде және жедел кеңестерде қаралатын материалдарды, басқару шешімдерін қабылдауды талап ететін аналитикалық және анықтамалық құжаттарды әзірлеуге қатысу;
      4) ауыстыруға жататын болжалды лауазымның қызмет (мамандық) профилі бойынша іс-шаралар ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;
      5) тиісті лауазым бойынша уақытша болмаған (демалыс, сырқат, іссапар және т.б.) қызметкердің міндеттерін атқару резервті практикалық даярлаудың негізгі түрлері болып табылады.
 
                           4. Бақылауды ұйымдастыру
 
      27. Төмен тұрған ішкі істер органдарында резервті қалыптастыруды және олармен жұмыс жасауды бақылауды жоғары тұрған ішкі істер органдарының кадр аппараттары жүзеге асырады.
      28. Мыналар:
      1) алқа мәжілістерінде (жедел кеңестерде) резервті құру және онымен жұмыс жүргізу барысы туралы, соның ішінде резервке қабылданған қызметкерлердің оларды даярлаудың жеке бағдарламаларын орындауы туралы органдар мен бөлімшелердің басшыларын, кадр аппараттарының қызметкерлерін тыңдау;
      2) қызметкердің тиісті бастыққа ұсынылатын жыл сайынғы жазбаша есебі, ал қажет болғанда - қызметкердің жеке ісіне тігілетін, оның даярлаудың жеке бағдарламасын орындауы туралы алқа мәжілісінде (жедел кеңесте) тыңдау резервпен жұмыс жасауды ұйымдастыруды бақылаудың негізгі түрлері болып табылады.
      29. Қызметкер даярлаудың жеке бағдарламасын қанағаттанарлықсыз орындап, жедел-қызметтік іс-әрекеттерінің деңгейі мен нәтижелері төмендеген жағдайларда, ол резервтен шығарылады. Оны резервтен шығару туралы шешіммен қызметкер келіспегенде, ол бұл шешімді жоғарғы орындағы бастықтың қарауына жолдауға құқылы.
      30. Резервпен жұмыс жүргізудің қорытындылары жыл сайын алқа мәжілістерінде (жедел кеңестерде) талқыланады, оларда бұл істі жетілдіру жолдары белгіленеді.
 
                             Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының басшы кадрлары резервін құру және онымен жұмысты ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулыққа қосымша Тағайындаулар жүзеге асырылатын лауазымдарға жоғарылату үшін басшы кадрлар резервіне қабылданатын қызметкерлердің ТІЗІМІ ________________________________________________________________ (лауазымның, ішкі істер органының атауы) ___________________________________________________________________________ р/|Ішкі істер | Резервке |Туған датасы,|Қызмет орны|Қабылдау| Тағайын. р | органы, |қабылданған| білімі, | (орган, | датасы,| дау (ре. N | жоспарла. | қызметкер.| қашан және | бөлімше), |қабылдау| зервтен | нып отыр. |дің арнаулы| нені бітір. | атқаратын | туралы | шығару) |ған лауазым,| атағы, | ген, білімі | лауазымы, | бұйрық | туралы | ол бойынша | тегі, аты,| бойынша | қай уақыт.| | белгі | арнаулы | әкесінің | мамандығы | тан бері | | | атақ | аты | | лауазымда | | __|____________|___________|_____________|___________|________|____________ 1 2 3 4 5 6 7 ___________________________________________________________________________ Барлық жазбалардың дұрыстығын растаймын ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ (кадр аппараты бастығының (бастықтың орынбасарының) лауазымы, арнаулы атағы, тегі, қолы) 200 __ ж. "___" ____________ Мамандар: Икебаева А.Ж. Омарбекова А.Т.
 

Об утверждении Инструкции по формированию резерва руководящих кадров органов внутренних дел Республики Казахстан и организации работы с ним

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 21 марта 2002 года № 191. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 22 апреля 2002 года № 1830. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 декабря 2006 года № 606

       Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 30.12.2006 № 606.

      В целях совершенствования организации работы с резервом руководящих кадров органов внутренних дел Республики Казахстан приказываю:
      1. Утвердить прилагаемую Инструкцию по формированию резерва руководящих кадров органов внутренних дел Республики Казахстан и организации работы с ним.
      2. Председателю Комитета, начальникам Департаментов и самостоятельных управлений МВД, начальникам ГУВД-УВД г.г. Алматы, Астаны, областей и на транспорте, учебных заведений МВД Республики Казахстан организовать изучение личным составом указанной Инструкции в системе профессиональной подготовки сотрудников и обеспечить ее выполнение.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-Министра внутренних дел Республики Казахстан генерал-майора внутренней службы Баймаганбетова С.Н. и Департамент кадровой и воспитательной работы МВД Республики Казахстан (Суюнчалиев М.М.).
      4. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
Министр генерал-лейтенант
Утверждена
приказом МВД Республики Казахстан от 21 марта 2002 года N 191
 
 
                              Инструкция
            по формированию резерва руководящих кадров органов
            внутренних дел Республики Казахстан и организации
                             работы с ним
 
                         1. Общие положения
 
      1. Настоящая Инструкция определяет порядок формирования резерва руководящих кадров органов внутренних дел Республики Казахстан и организацию работы с ним.
      2. Резерв руководящих кадров органов внутренних дел Республики Казахстан - это сформированная в установленном порядке группа перспективных сотрудников для их целенаправленной подготовки и последующего выдвижения на должности руководителей.
      По решению соответствующего начальника в резерве могут состоять сотрудники для последующего замещения других вышестоящих должностей.
      3. Основными задачами формирования резерва и работы с ним являются:
      1) упорядочение механизма планирования продвижения сотрудников по службе;
      2) повышение эффективности подготовки руководящих кадров;
      3) замещение должностей руководящего состава наиболее квалифицированными сотрудниками;
      4) укрепление и стабилизация руководящих кадров, обеспечение их преемственности;
      5) усиление демократических начал решения кадровых вопросов в органах внутренних дел.
      4. Ответственность за формирование резерва и организацию работы с ним возлагается на руководителей органов внутренних дел и кадровые аппараты.
 
                         2. Формирование резерва
 
      5. Резерв формируется в органах внутренних дел и их подразделениях, учебных заведениях МВД Республики Казахстан, руководители которых имеют право назначения сотрудников на соответствующие должности.
      Формирование резерва осуществляется с учетом качественного состава кадров и потребности в замещении соответствующих должностей.
      6. Отбор кандидатов для зачисления в резерв производится на основе изучения и оценки личных и деловых качеств сотрудников, результатов их оперативно-служебной деятельности.
      7. При отборе кандидатов для зачисления в резерв также учитывается:
      1) соответствие имеющегося у сотрудника образования специальностям, предусмотренным по предполагаемой к замещению должности;
      2) наличие опыта работы по предполагаемому виду деятельности;
      3) знание нормативных правовых актов, регламентирующих деятельность соответствующих категорий руководителей;
      4) возраст сотрудника (с учетом предельного специального звания по предполагаемой должности);
      5) состояние здоровья.
      Если выдвижение предполагает перемещение на службу в другую местность, то учитывается возможность проживания там сотрудника и членов его семьи по состоянию здоровья.
      8. Резерв формируется из сотрудников, которые по результатам аттестования рекомендуется к выдвижению на вышестоящие должности или на работу с большим объемом, а также из лиц, проявивших организаторские способности при исполнении служебных обязанностей либо при выполнении специальных заданий.
      9. Отбор кандидатов на зачисление в резерв осуществляется руководителями, имеющими право представления к перемещению сотрудников на соответствующие должности, совместно с кадровыми аппаратами. Количество сотрудников, зачисляемых в резерв для выдвижения на соответствующую должность, должно составлять 2 - 3 человека.
      10. Представление о зачислении сотрудников в резерв подписывает лицо, имеющее право представления к перемещению на планируемую должность. Представление составляется в произвольной форме.
      11. Отобранные кандидатуры обсуждаются на коллегиях (оперативных совещаниях), а по решению их непосредственных начальников - на офицерском собрании сотрудников подразделения.
      12. Кандидат на зачисление в резерв вправе присутствовать при обсуждении его кандидатуры на коллегии (оперативном совещании), офицерском собрании. Зачисление сотрудника в резерв производится с его согласия.
      13. Зачисление в резерв для выдвижения на должности, назначение на которые требует согласования с соответствующими государственными органами Республики Казахстан, производится исключительно только по согласованию с ними.
      14. Зачисление в резерв сотрудников, проходящих службу в других органах (учреждениях) внутренних дел, производится с согласия руководителей этих органов (учреждений).
      15. Решение о зачислении в резерв (исключении из него) принимается начальником, имеющим право назначения на соответствующую должность, и оформляется приказом. Приказ объявляется сотруднику кадровым аппаратом под расписку в десятидневный срок с момента его подписания.
      16. Исключение сотрудников из резерва осуществляется в индивидуальном порядке в соответствии с пунктом 29 настоящей Инструкции.
      17. Срок пребывания сотрудника в резерве не должен превышать 3-х лет. Лица, успешно выполнившие индивидуальные программы подготовки сотрудников, зачисленных в резерв, но не назначенные в период пребывания в резерве на планируемые для них должности, могут вновь зачисляться в резерв на общих основаниях.
      18. Кадровые аппараты ведут списки сотрудников, зачисленных в резерв, по форме, прилагаемой к настоящей Инструкции.
 
                             3. Работа с резервом
 
      19. Начальники подразделений, в которых планируется назначение на должности сотрудников, из числа зачисленных в резерв, совместно с кадровым аппаратом данного органа составляют индивидуальные программы подготовки этих сотрудников.
      Индивидуальные программы подготовки сотрудников утверждаются начальниками, принявшими решение о зачислении их в резерв.
      Руководители органов и структурных подразделений, в которых работают сотрудники, зачисленные в резерв, а также кадровые аппараты этих органов, обеспечивают им условия по повышению профессионального мастерства в соответствии с разработанными индивидуальными программами.
      20. Индивидуальная программа составляется на весь срок пребывания сотрудника в резерве, с учетом его теоретической и практической подготовленности.
      21. Индивидуальные программы подготовки сотрудников согласовываются с руководителями органов, в которых они проходят службу.
      22. Индивидуальные программы подготовки сотрудников, зачисленных в резерв, должны предусматривать теоретическую подготовку (образовательное учреждение, вид и срок обучения), а также организационные мероприятия по приобретению ими навыков работы в предполагаемой должности и сроки их проведения.
      23. Основными формами теоретической подготовки резерва являются:
      1) направление на учебу (курсы повышения квалификации) в образовательные учреждения;
      2) участие в учебно-методических сборах, научно-практических конференциях;
      3) обучение на курсах подготовки резерва, создаваемых в органах внутренних дел (с привлечением научно-педагогических кадров к проведению учебных занятий на договорной основе);
      4) индивидуальное изучение законодательства Республики Казахстан.
      24. Обязательными элементами программы теоретического обучения являются:
      1) правовая подготовка;
      2) подготовка в области организации управления органами внутренних дел;
      3) подготовка в области организации работы с кадрами;
      4) подготовка в области психологии управления.
      25. По завершении теоретической подготовки, независимо от форм ее проведения, у сотрудников принимаются зачеты по соответствующим дисциплинам и им выдаются свидетельства (дипломы, удостоверения) соответствующего образца.
      26. Основными формами практической подготовки резерва являются:
      1) стажировка по соответствующей должности;
      2) служебные командировки для проверки деятельности органов внутренних дел и оказания им практической помощи;
      3) участие в подготовке проектов нормативных правовых актов, документов по совершенствованию деятельности органов внутренних дел, материалов для рассмотрения на коллегиях и оперативных совещаниях, аналитических и справочных документов, требующих принятия управленческих решений;
      4) участие в организации и проведении мероприятий по профилю деятельности (специальности) предполагаемой к замещению должности;
      5) исполнение обязанностей временно отсутствующего сотрудника (отпуск, болезнь, командировка и т.д.) по соответствующей должности.
 
                      4. Организация контроля
 
      27. Контроль за формированием резерва и работой с ним в нижестоящих органах внутренних дел осуществляют кадровые аппараты вышестоящих органов внутренних дел.
      28. Основными формами контроля за организацией работы с резервом являются:
      1) заслушивание на коллегии (оперативном совещании) руководителей органов и подразделений, сотрудников кадровых аппаратов о ходе формирования резерва и работы с ним, в том числе о выполнении сотрудниками, зачисленными в резерв, их индивидуальных программ подготовки;
      2) ежегодный письменный отчет сотрудника, представляемый соответствующему начальнику, а при необходимости - заслушивание на коллегии (оперативном совещании), о выполнении им индивидуальной программы подготовки, который приобщается к его личному делу.
      29. В случаях неудовлетворительного выполнения сотрудником индивидуальной программы подготовки и снижения уровня и результатов оперативно-служебной деятельности, он исключается из резерва. При несогласии сотрудника с решением об исключении его из резерва он вправе обжаловать это решение вышестоящему начальнику.
      30. Итоги работы с резервом ежегодно обсуждаются на коллегиях (оперативных совещаниях), где намечаются пути ее совершенствования.
Приложение
к Инструкции по формированию резерва руководящих кадров органов внутренних дел Республики Казахстан и организации работы с ним
 
Список
 
 
                    сотрудников, зачисленных в резерв руководящих кадров для выдвижения на должности, назначение по которым осуществляется ___________________________________________________________________________ (наименование должности, органа внутренних дел) ___________________________________________________________________________ N |Орган внутренних|Специальное |Дата |Место службы|Дата | Отметка п/п|дел, должность |звание, фа- |рождения,|(орган, под-|зачис-|о назначе- |на которую |милия, имя, |образова-|разделение, |ления,|нии (исклю- |планируется, |отчество |ние, ког-|занимаемая |приказ|чения из |специальное |сотрудника, |да и что |должность, |о за- |резерва) |звание по ней |зачисленного|окончил, |с какого |числе-| | |в резерв |специаль-|времени в |нии | | | |ность по |должности | | | | |образова-| | | | | |нию | | | ___|________________|____________|_________|____________|______|___________ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ___|________________|____________|_________|____________|______|___________ Правильность всех записей подтверждаю _____________________________________ ___________________________________________________________________________ (должность, специальное звание, фамилия, подпись начальника (зам. начальника) кадрового аппарата) "____"____________ 200_г. ___________________________________________________________________ (Специалисты: Пучкова О.Я., Мартина Н.А.)