Ескерту. Күші жойылды - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 19.12.2023 № 173 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
"Келісілген"
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
2003 жылғы 8 шілде
"Келісілген"
Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты
әлеуметтік қорғау министрі
2003 жылғы 7 шілде
Балаларға, оның ішінде білім беру және әлеуметтік қорғау жүйелері ұйымдарында медициналық көмек көрсетуді жетілдіру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
1. Қоса беріліп отырған "Бала денсаулығы паспорты" (бұдан әрі - Паспорт) 026/у-3 есеп нысанын толтыру және жүргізу жөніндегі Нұсқаулық бекітілсін.
2. Облыстық, Астана, Алматы қалалары денсаулық сақтау басқармаларының (департаменттерінің) бастықтары Паспортты назарға алсын және емдеу-алдын алу ісіне, оның ішінде меншік нысанына қарамастан білім беру және әлеуметтік қорғауды ұйымдастыру жүйелеріне енгізсін.
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау вице-министр С.Диқанбаеваға жүктелсін.
4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.
Министрдің м.а. |
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2003 жылғы 26 маусымдағы N 469 бұйрығымен бекітілген |
"Бала денсаулығы паспорты" 026/у-3 есеп нысанын
толтыру және жүргізу жөніндегі
нұсқаулық
1. Осы Нұсқаулық "Бала денсаулығы паспорты" 026/у-3 есеп нысанын толтыру және жүргізу жөніндегі бірыңғай талаптарды белгілейді.
2. "Бала денсаулығы паспорты" 026/у-3 есеп нысаны денсаулық сақтау, білім беру және халықты әлеуметтік қорғау ұйымдарында балаларға медициналық көмек көрсетуді жетілдіру мақсатында әзірленді. Бұл есепке алу нысанын енгізудегі негізгі міндет бала денсаулығының жай-күйін үзіліссіз, сапалы диспансерлік бақылауды жүзеге асыру болып табылады. Бұл - баланың денсаулығын нығайтуға, дене бітімі дамуын жақсартуға арналған алдын-алу шараларын өткізу, ауруды ескерту, дамып келе жатқан патологияның алғашқы кезеңдерін белсенді түрде анықтау, әлсізденген және ауру балаларды сауықтыру мен емдеуді қамтитын шаралар.
3. Әрбір бала білім беру немесе халықты әлеуметтік қорғау мекемесіне (мектеп, мектеп-интернат, лицей) барардың алдында балалар емханасы осы Нұсқаулықтың қосымшасына сәйкес "Бала денсаулығы паспорты" (Паспорт) 026/у-3 есеп нысаны ресімдейді.
4. Егер бала мектепке дейінгі мекемеге барып жүрген болса, онда Паспортты сондағы медицина қызметкері толтырады.
5. Паспортқа жазбалар мемлекеттік немесе орыс тілінде түсінікті, өшірусіз жазылады.
6. Бала бақылауында тұратын мектепке дейінгі немесе мектеп мекемесінің медицина қызметкеріне оның бөлімдеріне сәйкес бала осы ұйымда болған кезінде Паспортты тұрақты жүргізу мен толтыру жүктеледі.
Бала бір ұйымнан екінші ұйымға ауыстырылған жағдайда оның денсаулық жағдайын ары қарай бақылай отырып, сабақтастықты сақтау үшін тиісті ұйымға берілуі тиіс. Паспорт жоғалған жағдайда оны бала бақылауда тұрған ұйымның медицина қызметкері қалпына келтіруі тиіс.
7. Паспортта мынадай тараулар болады:
1 тарау. "Бала туралы жалпы мәліметтер" мұнда баланың негізгі төлқұжаттық мәліметтері жазылады (аты-жөні, тегі, әкесінің аты-толық, ұлты, туған жылы, айы, күні, жынысы, үйінің мекен-жайы және телефоны немесе интернаттық мекеменің мекен-жайы мен телефоны). Бұдан басқа, тиісті бағанда бала бақылауда тұрған балалар емханасының атауы, номері, мекен-жайы көрсетілуі тиіс. Қанының тобы мен резус-факторы болған жағдайда оларды тиісті бағанда көрсету қажет. Егер балада мүгедектік бар болса, онда тобы мен негізгі диагнозы көрсетілуі тиіс.
"Ұйымдардың мәліметтері" кестесін толтырған кезде "келген айы, жылы" бағанында айы рим санымен жылы араб санымен көрсетіледі (мысалы 2003 жылғы тамыз дегенді VIII-2003 ж. деп жазу қажет). Келесі бағандарда ұйым туралы осы кездегі мәліметтер, "жалпы" немесе "коррекциялық" деген түрі жазылып көрсетіледі.
"Аллергия" кестесін толтырған кезде тиісті бағандарға барлық қажетті мәліметтер жазылады.
2 тарау. "Анамнестикалық мәліметтер". "Ана-аналары туралы" кестені толтырған кезде "білімі" бағанында "білімі жоқ", "толық емес орта", "орта", "орта арнаулы", "аяқталмаған орта", "жоғары" мынадай білім деңгейлерінің бірін көрсету қажет. Баланың тұрмыс жағдайы да айтылады (қанағаттанарлық немесе қанағаттанарлық емес). "Отбасылық анамнез" бағанын толтырған кезде әкесі және шешесінің негізгі аурулары көрсетілуі тиіс.
"Мектептен тыс сабақтар", "Басынан өткізген аурулар", "Жатқызу туралы мәліметтер", "Санаториялық-курорттық емдеу туралы мәліметтер", "Сабақты ауруы бойынша босату" кестелерін толтырған кезде бағандарына сәйкес баланың дамуына қатысты барлық қажетті мәліметтер жазылады.
3 тарау. "Иммуноалдын-алу шаралары" - кестенің тиісті бағандарына егу күнтізбесіне сәйкес балаға жасалған барлық мәліметтер енгізілуі тиіс.
4 тарау. "Міндетті емдеу-алдын алу шаралары" мұнда ауыз қуысын тазалау және құрттардан тазаруға байланысты жыл сайынғы баланы алдын ала тексерудің соңғы нәтижелері жазылады.
5 тарау. "Зертханалық және құрал-жабдықтық зерттеулер" жыл сайынғы медициналық тексеру кезінде балаларды диспансерлеу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарға сәйкес, оның ішінде тереңдетілген зерттеулер балалардың қан, несеп пен нәжісі анализдеріне міндетті зерттеулер жасалады. Кеуде клеткаларын флюрографияға түсіреді немесе рентгенологиядан өткізеді. Бұдан басқа тексерулер көрсеткіштер бойынша тағайындалады.
6 тарау. "Балалардың салмақ-бой көрсеткіштері" кесте мен диаграммадан тұрады. Онда баланың жыл сайынғы салмағы мен бойының көрсеткіші жазылуы қажет.
7 тарау. "Диспансерлік бақылаудағылар туралы мәліметтер" ұсынылып отырған бұл кестеде диспансерлік ауруларды бақылау және оны есептен шығару туралы мәліметтер жазылады.
8 тарау. "Жоспарлы тереңдетілген медициналық тексерулер" ұсынылған бұл кестеде балалардың педиатр дәрігердің және өзге маман-дәрігерлердің дені сау балаларды қарау мерзімін ескере отырып балаларды мектеп жасына дейінгі кезінен бастап осы уақытқа дейінгі медициналық алдын-алу тексеру мәліметтері жазылады.
"Баланың өмір сүру көрсеткішін айқындау" кестесін толтырған кезде тиісті бағандарда баланың оң жауаптары ескеріледі:
1) олар болмаған жағдайда - "тәуекелі аз топ" белгіленеді;
2) бір оң жауап болған жағдайда - "тәуекелі орта тобы";
3) екі оң және оқушының тәуекел факторы бар болғанда - "тәуекелі жоғары тобы".
Балалардың тәуекел факторларының бар болуына қарай алдын-ала араласу топтары:
1) олар болмаған жағдайда - "тәуекелі аз топ" болғанда жалпы принциптер бойынша бақыланады;
2) бір оң жауап болған жағдайда - "тәуекелі орта тобы";
3) екі оң және оқушының тәуекел факторы бар болғанда - "тәуекелі жоғары тобы" - алдын-алу араласуларын өткізуге арналған мақсатты топтар.
"орта және жоғары тәуекел топтарының" балалары алдын алу араласуларын өткізу үшін мақсатты топтарға бөлінеді.
9 тарау. "Жыл сайынғы медициналық алдын алу тексерулерінің мәліметтері" кестесінде баланың жыл сайынғы медициналық алдын алу жөніндегі мәліметтер жазылады.
10 тарау. "Психофизикалық даму және Психолог-медико-педагокикалық консультацияларға жіберу туралы мәліметтер" кестесінде жыл сайын баланың дамуындағы байқалған бұзылулар жазылады.
11 тарау. "Мамандықтарға қайшы келетін медициналық көрсеткіштерді көрсете отырып жасалатын кәсіби консультациялар" кестесінде 5 сыныптан бастап кәсіптік бағдар беру жөніндегі кешенді шаралар жазылады.
12 тарауда. "Ағымдағы медициналық бақылаудың мәліметтері" алдын алу егулерін жасауға рұқсат беретін медициналық бақылау, тексеру, ұсынымдар, вакцина жасағаннан кейінгі бақылау күнделігі, диспансерлік есепке алынған оқушыларды тексеру мен емдеу жоспары, емтихандардан және өзге де шаралардан босату туралы мәліметтер жазылады.
Паспорттағы 13 тарау медициналық анықтамалар, көшірмелер мен қорытындылар беру үшін қарастырылған.
"Бала денсаулығы паспорты" 026/у-3 есеп нысанын толтыру және жүргізу жөніндегі Нұсқаулыққа қосымша |
Бала денсаулығы паспорты
(ОКУД бойынша кодтың нысаны 026/у-3)
1. Бала туралы жалпы мәлімет
Баланың аты-жөні, әкесінің аты ____________________________________
___________________________________________________________________
Ұлты _____________________ Туған күні ____________________________
Жынысы: ер/әйел (қажеттісінің астын сызу керек)
Мекен-жайы (немесе интернат мекемесінің мекен-жайы)________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Телефон (тұрғылықты орны) _________________________________________
Қызмет көрсететін емхана __________________________________________
___________________________________________________________________
______ телефон (мед/ұйым) _____________________________
Қанның тобы ______________ Резус - фактор ________________________
Мүгедектік ______________________________________________________
___________________________________________________________________
Түскен | Ұйымдар сипаттамасы
айы, |-----------------------------------------------------------
жылы | Мектепке дейінгі | Орта жалпы білім | Балалар үйі
| мекеме | беру |
|-----------------------------------------------------------
| жалпы | түзету | жалпы | түзету | жалпы | түзету
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
Түскен | Ұйымдар сипаттамасы (жалғасы)
айы, |-----------------------------------------------------------
жылы | Кәсіби білім беру | Мектеп-интернат | Балалар үйі
|-----------------------------------------------------------
| жалпы | түзету | жалпы | түзету | жалпы | түзету
-------------------------------------------------------------------
Қолайсыз кәсіби-өндірістік факторлар __________________________
___________________________________________________________________
(кәсіби білім беру ұйымдары үшін, нешінші жылдан бастап)
Аллергия
-------------------------------------------------------------------
Вакциналық, дәрілік |Аллерген|Бастапқы| Диагнозды | Ескерту
аллергииялық аурулар | | жасы | қою жылы |
-------------------------------------------------------------------
2. Анамнестикалық мәліметтер
Ата-аналары туралы мәліметтер
------------------------------------------------------------------
|А.Ж.Ә., туған жылы| Білімі | Жұмыс орны, жұмыс телефоны
-------------------------------------------------------------------
Анасы
Әкесі
-------------------------------------------------------------------
Отбасының сипаттамасы - толық/толық емес (қажеттісінің астын сызу
керек).
Тұрмыстық жағдайы _________________________________________________
___________________________________________________________________
Отбасылық анамнез (аурушаңдық) ____________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Мектептен тыс сабақ
__________________________________________________________________
Сабақтың түрлері | Жасы/аптадағы сағаттар
|________________________________________________
| 4 жас | 5 жас | 6 жас | 7 жас
___________________________________________________________________
Спорт (қайсысы
екенін көрсету,
оның ішінде би)
Музыка
Шет тілі
Өзге де сабақтар
(көрсету керек)
___________________________________________________________________
Сабақтың түрлері | Жасы/аптадағы сағаттар
|------------------------------------------------
| 10 жас | 12 жас | 14-15 жас | 16-17 жас
___________________________________________________________________
Спорт (қайсысы екенін
көрсету, оның ішінде
би)
Музыка
Шет тілі
Өзге де сабақтар
(көрсету керек)
___________________________________________________________________
Бұрын ауырған аурулар
__________________________________________________________________
Аурулар | Күні | Аурулар | Күні
___________________________________________________________________
Қызылша Дизентерия
Көк жөтел Дифтерия
Скарлатина Туберкулез
Іш сүзегі Ревматизм
Желшешек Эпидемиялық паротит
Қызыл жегі
Вирусты гепатит
(А, В, С, Д)
___________________________________________________________________
Ауруханаға жатқызу туралы мәліметтер (жарақаттарды,
операцияларды қоса алғанда)
___________________________________________________________________
Күні | Диагноз, араласулардың түрлері | Мекеме
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Санаторийлық-курорттық (және оған теңестірілген) емдеу
туралы мәліметтер
___________________________________________________________________
Күні | Диагноз | Мекеме
| |------------------------------
| | Бейін | Климаттық аймақ
___________________________________________________________________
Сырқаты бойынша сабақты босатуы
___________________________________________________________________
Күні | Диагноз
----------------------------|
Нешесінен |нешесіне дейін |
___________________________________________________________________
3. Иммундық алдын алу іс-шаралары
Алдын алу егулері
___________________________________________________________________
Егулер | Егу | Қайта егу
|_____________________________________________
| I | II | III | I | II | III | IV
___________________________________________________________________
Полиомиелит (күні)
Жасы
Серия
Мөлшері
Салу тәсілі
Реакция (тез, жайлап)
қолы
Күл ауруы, көкжөтел
сіреспе (күні)
Жасы
Серия
Мөлшері
Салу тәсілі
Реакция (тез, жайлап)
қолы
Паротит (күні)
Жасы
Серия
Мөлшері
Салу тәсілі
Реакция (тез, жайлап)
қолы
Қызылыша (күні)
Жасы
Серия
Мөлшері
Салу тәсілі
Реакция (тез, жайлап)
қолы
В гепатиті (күні)
Жасы
Серия
Мөлшері
Салу тәсілі
Реакция (тез, жайлап)
қолы
Қызылжегі (күні)
Жасы
Серия
Мөлшері
Салу тәсілі
Реакция (тез, жайлап)
қолы
___________________________________________________________________
Туберкулезге қарсы егулер (БЦЖ)
___________________________________________________________________
Жасы
Күні
Мөлшері
Серия
Нәтижесі
Қолы
___________________________________________________________________
Эпидемиялық көрсеткіштері бойынша егулер
___________________________________________________________________
Атауы күні |
___________________________________________________________________
Жасы
Серия
Мөлшері
Салу тәсілі
Реакция (тез, жайлап)
Қолы
___________________________________________________________________
Атауы күні |
___________________________________________________________________
Жасы
Серия
Мөлшері
Салу тәсілі
Реакция (тез, жайлап)
Қолы
___________________________________________________________________
Манту реакциясы
___________________________________________________________________
Күні
Жасы
Қайсы қолы
Серия
Мөлшері
Нәтижесі
Қолы
Күні
Жасы
Қайсы қолы
Серия
Мөлшері
Нәтижесі
Қолы
___________________________________________________________________
4. Міндетті емдеу-алдын алу іс-шаралары
Ауыз қуысын тазалау
___________________________________________________________________
Күні | Стоматолог тексеруінің | Тазалаудың нәтижесі
| мәліметтері (формула) |
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Құрттардан тазалау
___________________________________________________________________
Тексеру | Нәтижесі| Емдеу |Пайдаланылған| Бақылау анализі
күні | | күні | препарат |------------------------
| | | | күні | нәтижесі
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
5. Зертханалық және құрал-саймандық зерттеулер
Зертханалық зерттеулердің мәліметтері
___________________________________________________________________
Зерттеулердің түрлері (қан, несеп, нәжіс| Күні | Нәтижесі
және басқалар) | |
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Флюрографиялық (рентгендік) зерттеулердің мәліметтері
___________________________________________________________________
Күні| Зерттеулердің|Нәтиже |Пленкадағы |Бір түсірімнің дозасы (МЗВ)
| түрлері | |жазықтықтың|---------------------------
| | | мөлшері | Түзу | Қыры
| | | (см х см) | |
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
6. Баланың салмақ-бой көрсеткіштері
___________________________________
Жасы | Салмағы (кг) | Бойы (см)
___________________________________
1 жас
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
___________________________________
Бағдарлық тиісті жас мөлшерінің салмақ-бой
көрсеткіштері (салыстыру үшін)
Дененің салмағы
(Графикті қағаз мәтіннен қараңыз)
Бойы
(Графикті қағаз мәтіннен қараңыз)
7. Диспансерлік бақылауда тұрғандар туралы мәлімет
___________________________________________________________________
Маман |Есепке | Маманға келуін бақылау |Есептен
--------|алынған| |шығарыл.
Диагноз| күн | |ған күні
| |-----------------------------------------|--------
| |Белгі.|Ке.|Белгі.|Ке.|Белгі.|Келуі|Белгі.| Себебі
| |ленген|луі|ленген|луі|ленген| |ленген|
___________________________________________________________________
8. Жоспарлы тереңдетілген медициналық тексеру
мәліметтері
1 жастан - 3 жасқа дейін
___________________________________________________________________
Параметрлері | 1 жаста | 2 жаста | 3 жаста
___________________________________________________________________
Тексеру күні
баланың жасы
(тексерген кездегі)
Бойы
Салмағы
Шағымы
___________________________________________________________________
Мамандардың тексеруі
___________________________________________________________________
Педиатр
Хирург (ортопед)
Невропатолог (1 жаста)
Отоларинголог
Офтальмолог
Логопед (3 жастан бастап)
Стоматолог (жыл сайын)
өзге де мамандар ___
Зертханалық мәліметтері
(қанның жалпы анализі,
ішек құрт қабыршақтарына
несеп, нәжіс анализі)
Қорытынды диагноз
(оның ішінде негізі,
ілеспелі аурулар)
Табиғи дамуын бағалау
Жүйке-психикалық
дамуын бағалау
Денсаулық тобы
Ұсынымдар (сауығу,
режім, тамақтану, шынығу
жалпы және түзету
типіндегі білім беру
мекемесіне түсу,
білімнің жоғары мазмұнды
мекемесі және басқалар)
Қолы
___________________________________________________________________
5-7 жаста (мектепке барар алдында)
___________________________________________________________________
Параметрлері | 5 жаста |Мектепке дейінгі | Мектепке барар
| | 1 жыл (6 жаста) |алдында (7 жаста)
___________________________________________________________________
Тексеру күні
Баланың жасы
(тексерген кездегі)
Бойы
Салмағы
Шағымы
___________________________________________________________________
Мамандардың тексеруі
__________________________________________________________________
Педиатр (оның ішінде
ЖТЖ мин,.
7 жастан АҚ - 3 рет)
Хирург
Невропатолог
Офтальмолог
Отоларинголог
Стоматолог
өзге де
мамандар _____
Қорытынды диагноз
(оның ішінде негізі,
ілеспелі аурулар)
Табиғи дамуын
бағалау
Жүйке-психикалық
дамуын бағалау
Денсаулық тобы
Дене шынықтырумен
айналысу үшін
медициналық топ
___________________________________________________________________
Спортпен, балдық Спорттың айғақталған
немесе спорттық түрі шектелген
бимен айналысуға (көрсетілсін) қарсы айғақталған
ұсынымдар (астың сызу керек)
___________________________________________________________________
Ұсынымдар
(сауығу, режім,
тамақтану, шынығу,
жалпы және түзету
типіндегі білім беру
мекемесіне түсу,
білімнің жоғары
мазмұнды мекемесі
және басқалар)
Қолы
___________________________________________________________________
9-10 жаста (3 сынып-мәндік оқытуда өту)
___________________________________________________________________
Тексеру нәтижелері
___________________________________________________________________
Тексеру күні | |Тексеру (жылы, айлары)| | Сынып
| | | |
___________________________________________________________________
Параметрлер | Бойы | | Салмағы |
___________________________________________________________________
Жыныстық | Ұл балалар |P Ax Fa |Қыздар |P Мa Ax Fa
формуласы | | | |
___________________________________________________________________
Еттекір функция.|Меnаrhе | |Мепзез |
сының сипаты |(жасы, айлары) | |(сипат. |
| | |тама) |
___________________________________________________________________
Шағымы
___________________________________________________________________
Мамандардың тексеруі | Диагноз
___________________________________________________________________
Педиатр (оның ішінде
ЖҚЖ минутына АҚ - 3 рет)
Хирург
Офтальмолог
Отоларинголог
Невропатолог
Стоматолог
Гинеколог
Педагог, психолог
өзге де _____
Қорытынды диагноз
(оның ішінде
негізі, ілеспелі
аурулар)
Табиғи дамуын бағалау
Жүйке-психикалық
дамуын бағалау
Дене шынықтырумен Денсаулық тобы
айналысатын медициналық
топ
Медициналық-педагогикалық
қорытынды
Спортпен, балдық немесе Спорттың түрі айғақталған (астын
спорттық бимен шектеу сызу керек)
айналысуға ұсынымдар қарсы
айғақталған
Ұсынымдар (сауығу,
режім, тамақтану, шынығу
жалпы және түзету
типіндегі білім беру
мекемесіне түсу,
білімнің жоғары мазмұнды
мекемесі және басқалары)
Дәрігер педиатрдың қолы
___________________________________________________________________
Баланың салауатты өмірінің көрсеткіші
___________________________________________________________________
Қауіпті факторы | Оқушы |Отбасы мүшелері|Қоршаған орта
|-------------------------------------------
| иә | жоқ | иә | жоқ | иә | жоқ
___________________________________________________________________
Темекі тарту
Алкогольды қолдану
Есірткіні және өзге де
психотропты заттар
қолдану
Дененің артық салмағы
Дене салмағының
тапшылығы
Артериялық гипертония
Табиғи белсенділігі
___________________________________________________________________
Қауіпті факторлардың болуынан тәуелді алдын алу
араласулар тобы
_________________________________________________________________
Қауіпті|Темекі |Ішімдікті |Есірткіні|Дененің |Артериялық| Табиғи
топ | тарту |пайдалану |пайдалану| артық |гипертония| белсенді.
| | | |салмағы | | лігі
___________________________________________________________________
Аз қауіпті
топ
Орта
қауіпті
топ
Жоғары
қауіпті
топ
___________________________________________________________________
12 жаста
___________________________________________________________________
Тексеру нәтижелері
___________________________________________________________________
Тексеру күні | |Тексеру сәтіндегі жасы| | Сынып
| | (жылы, айлары) | |
___________________________________________________________________
Параметрлер | Бойы | Салмағы |
___________________________________________________________________
Жыныстық | Ұл балалар |P Ax Fa | Қыздар |P Мa Ax Fa
формуласы | | | |
___________________________________________________________________
Еттекір функция. |Меnаrhе | |Мепзез |
сының сипаты |(жасы, айлары) | |(сипат. |
| | |тама) |
___________________________________________________________________
Шағымы
___________________________________________________________________
Мамандардың тексеруі | Диагноз
___________________________________________________________________
Педиатр (оның ішінде
ЖҚЖ минутына АҚ - 3 рет)
Хирург
Офтальмолог
Отоларинголог
Невропатолог
Стоматолог
Гинеколог
Педагог, психолог
өзге де _____
Қорытынды диагноз
(оның ішінде
негізі, ілеспелі
аурулар)
Табиғи дамуын бағалау
Жүйке-психикалық
дамуын бағалау
Дене шынықтырумен Денсаулық тобы
айналысатын
медициналық топ
Медициналық-
педагогикалық қорытынды
Спортпен, балдық немесе Спорттың түрі айғақталған (астын
спорттық бимен шектеу сызу керек)
айналысуға ұсынымдар қарсы
айғақталған
Ұсынымдар (сауығу,
режім, тамақтану, шынығу
жалпы және түзету
типіндегі білім беру
мекемесіне түсу,
білімнің жоғары мазмұнды
мекемесі және басқалар)
Дәрігер педиатрдың қолы
___________________________________________________________________
Баланың салауатты өмірінің көрсеткіші
___________________________________________________________________
Қауіпті факторы | Оқушы |Отбасы мүшелері|Қоршаған орта
|-------------------------------------------
| иә | жоқ | иә | жоқ | иә | жоқ
___________________________________________________________________
Темекі тарту
Алкогольды қолдану
Есірткіні және өзге де
психотропты заттар
қолдану
Дененің артық салмағы
Дене салмағының
тапшылығы
Артериялық гипертония
Табиғи белсенділігі
___________________________________________________________________
Қауіпті факторлардың болуынан тәуелді алдын алу
араласулар тобы
__________________________________________________________________
Қауіпті|Темекі |Ішімдікті |Есірткіні|Дененің |Артериялық| Табиғи
топ | тарту |пайдалану |пайдалану| артық |гипертония| белсенді.
| | | |салмағы | | лігі
___________________________________________________________________
Аз қауіпті
топ
Орта
қауіпті
топ
Жоғары
қауіпті
топ
___________________________________________________________________
14-15 жаста (8 сынып)
___________________________________________________________________
Тексеру нәтижелері
___________________________________________________________________
Тексеру күні | |Тексеру сәтіндегі жасы| | Сынып
| | (жылы, айлары) | |
___________________________________________________________________
Параметрлер | Бойы | Салмағы |
___________________________________________________________________
Жыныстық | Ұл балалар |P Ax Fa | Қыздар |Р Ма Ах Ме
формуласы | | | |
___________________________________________________________________
Еттекір функция. |Меnаrhе | |Мепзез |
сының сипаты |(жасы, айлары) | |(сипат. |
| | |тама) |
___________________________________________________________________
Шағымы
___________________________________________________________________
Мамандардың тексеруі | Диагноз
___________________________________________________________________
Педиатр (оның ішінде
ЖҚЖ минутына АҚ - 3 рет)
Хирург
Офтальмолог
Отоларинголог
Невропатолог
Стоматолог
Гинеколог
Педагог, психолог
өзге де _____
Қорытынды диагноз
(оның ішінде
негізі, ілеспелі
аурулар)
Табиғи дамуын бағалау
Жүйке-психикалық
дамуын бағалау
Дене шынықтырумен Денсаулық тобы
айналысатын
медициналық топ
Медициналық-
педагогикалық қорытынды
Спортпен, балдық немесе Спорттың түрі айғақталған (астын
спорттық бимен (көрсетілсін) шектеу сызу керек)
айналысуға ұсынымдар қарсы
айғақталған
Ұсынымдар (сауығу,
режім, тамақтану, шынығу
жалпы және түзету
типіндегі білім беру
мекемесіне түсу,
білімнің жоғары мазмұнды
мекемесі және басқалар)
Дәрігер педиатрдың қолы
___________________________________________________________________
Баланың салауатты өмірінің көрсеткіші
___________________________________________________________________
Қауіпті факторы | Оқушы |Отбасы мүшелері|Қоршаған орта
|-------------------------------------------
| иә | жоқ | иә | жоқ | иә | жоқ
___________________________________________________________________
Темекі тарту
Алкогольды қолдану
Есірткіні және өзге де
психотропты заттар
қолдану
Дененің артық салмағы
Дене салмағының
тапшылығы
Артериялық гипертония
Табиғи белсенділігі
___________________________________________________________________
Қауіпті факторлардың болуынан тәуелді алдын алу
араласулар тобы
___________________________________________________________________
Қауіпті|Темекі |Ішімдікті |Есірткіні|Дененің |Артериялық| Табиғи
топ | тарту |пайдалану |пайдалану| артық |гипертония| белсенді.
| | | |салмағы | | лігі
___________________________________________________________________
Аз қауіпті
топ
Орта
қауіпті
топ
Жоғары
қауіпті
топ
___________________________________________________________________
16 жаста - ұлдар (жасөспірімдерді әскери қызметке
дайындау)
___________________________________________________________________
Тексеру нәтижелері
___________________________________________________________________
Тексеру күні | |Тексеру сәтіндегі жасы| | Сынып
| | (жылы, айлары) | |
___________________________________________________________________
Параметрлер | Бойы | Салмағы |
___________________________________________________________________
Жыныстық | P Ax Fa
формуласы |
___________________________________________________________________
Шағымы
___________________________________________________________________
Мамандардың тексеруі | Диагноз
___________________________________________________________________
Педиатр (оның ішінде
ЖҚЖ минутына АҚ - 3 рет)
Хирург
Офтальмолог
Отоларинголог
Невропатолог
Стоматолог
Педагог, психолог
өзге де _____
ЭКГ
Қорытынды диагноз
(оның ішінде
негізі, ілеспелі
аурулар)
Табиғи дамуын бағалау
Жүйке-психикалық
дамуын бағалау
Дене шынықтырумен Денсаулық тобы
айналысатын
медициналық топ
Медициналық-
педагогикалық қорытынды
Спортпен, балдық немесе Спорттың түрі айғақталған (астын
спорттық бимен шектеу сызу керек)
айналысуға ұсынымдар қарсы
айғақталған
Ұсынымдар (сауығу,
режім, тамақтану, шынығу
жалпы және түзету
типіндегі білім беру
мекемесіне түсу,
білімнің жоғары мазмұнды
мекемесі және басқалар)
Дәрігер педиатрдың қолы
___________________________________________________________________
Баланың салауатты өмірінің көрсеткіші
___________________________________________________________________
Қауіпті факторы | Оқушы |Отбасы мүшелері|Қоршаған орта
|-------------------------------------------
| иә | жоқ | иә | жоқ | иә | жоқ
___________________________________________________________________
Темекі тарту
Алкогольды қолдану
Есірткіні және өзге де
психотропты заттар
қолдану
Дененің артық салмағы
Дене салмағының
тапшылығы
Артериялық гипертония
Табиғи белсенділігі
___________________________________________________________________
Қауіпті факторлардың болуынан тәуелді алдын алу
араласулар тобы ___________________________________________________________________
Қауіпті|Темекі |Ішімдікті |Есірткіні|Дененің |Артериялық| Табиғи
топ | тарту |пайдалану |пайдалану| артық |гипертония| белсенді.
| | | |салмағы | | лігі
___________________________________________________________________
Аз қауіпті
топ
Орта
қауіпті
топ
Жоғары
қауіпті
топ
___________________________________________________________________
17 жаста
___________________________________________________________________
Тексеру нәтижелері
___________________________________________________________________
Тексеру күні | |Тексеру сәтіндегі жасы| | Сынып
| | (жылы, айлары) | |
___________________________________________________________________
Параметрлер | Бойы | Салмағы |
___________________________________________________________________
Жыныстық | Ұл балалар |P Ax Fa | Қыздар |Р Ма Ах Ме
формуласы | | | |
___________________________________________________________________
Еттекір функция. |Меnаrhе | |Мепзез |
сының сипаты |(жасы, айлары) | |(сипат. |
| | |тама) |
___________________________________________________________________
Шағымы
___________________________________________________________________
Мамандардың тексеруі | Диагноз
___________________________________________________________________
Педиатр (оның ішінде
ЖҚЖ минутына АҚ - 3 рет)
Хирург
Офтальмолог
Отоларинголог
Невропатолог
Стоматолог
Педагог, психолог
өзге де _____
Қорытынды диагноз
(оның ішінде
негізі, ілеспелі
аурулар)
Табиғи дамуын бағалау
Жүйке-психикалық
дамуын бағалау
Дене шынықтырумен Денсаулық тобы
айналысатын
медициналық топ
Спортпен, балдық немесе Спорттың түрі айғақталған (астын
спорттық бимен (көрсетілсін) шектеу сызу керек)
айналысуға ұсынымдар қарсы
айғақталған
Ұсынымдар (сауығу,
режім, тамақтану, шынығу
жалпы және түзету
типіндегі білім беру
мекемесіне түсу,
білімнің жоғары мазмұнды
мекемесі және басқалар)
Қолы
___________________________________________________________________
9. Жыл сайын өткізілетін алдын алу медициналық тексеру
мәліметтері ___________________________________________________________________
Баланың жасы |Педиатр.|Стоматолог.|Зертхана.| Жалпы |Ескерту
(тексеру | дың | тың |лық мәлі.|қорытын.|
сәтіндегі) |тексеруі| тексеруі | меттер | ды |
___________________________________________________________________
Тексеру күні
Дәрігердің қолы
4 жас
8 жас-9 жас
(2-сынып)
10-11 жас
(4 сынып)
11-12 жас
(5 сынып)
13-14 жас
(7 сынып)
15-16 жас
(9 сынып)
- гинекологтың Қолы
тексеруі
16 жас
(қыздар)
- гинекологтың Қолы
тексеруі
___________________________________________________________________
10. Психикалық жеке дамуы және
психолог-медико-педагогикалық консультацияға (ПМПК)
жіберу туралы мәліметтер
___________________________________________________________________
Жасы | Дамудағы анықталған бұзылулар | Күні
___________________________________________________________________
|Есту|Көз | ТҚА |Сөй.|Ой- |Сезім. |Техника|Анықтал.| ПМПК-ға
| |жа. | |леу |өрі.|шіл- |құрал. | ған | жіберу
| |нары| | |сі |жігер. |дарына |бұзылу. |
| | | | | |лілік |мұқтаж.| лар |
| | | | | | | дық | |
___________________________________________________________________
0-1
1-2
3-4
4-5
6-7
7-8
8-9
9-10
10-11
11-12
12-13
13-14
14-15
15-16
16-17
___________________________________________________________________
11. Мамандыққа медициналық қарсы айғақтарды көрсете
отырып кәсіби консультация беру
___________________________________________________________________
Күні | Маман | Ұсынымдар | Дәрігердің қолы
___________________________________________________________________
12. Ағымдық дәрігерлік және мейірбикелік жазбалар
(тексерулер, ұсынымдар, алдын алу екпелерін жүргізуге
рұқсат, егуден кейінгі жағдайын бақылау күнделігі)
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
13. Анықтамаларға арналған орын