Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне мемлекеттік коммуналдық меншіктің пайдаланылмайтын объектілерін кейіннен меншікке өтеусіз беру құқығымен мүліктік жалға алуға (жалға беруге) немесе сенімгерлік басқаруға беру Ережесін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімиятының 2003 жылғы 27 қарашадағы N 173 қаулысы. Жамбыл облыстық әділет басқармасында 2003 жылы 29 желтоқсанда N 1178 тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2009 жылғы 29 қазандағы № 328 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2009.10.29 № 328 Қаулысымен.  

      Қазақстан Республикасы Президентінің 1997 жылғы 6 наурыздағы "Шағын кәсіпкерлікті дамытуға мемлекеттік қолдауды күшейту және оны жандандыру жөніндегі шаралар туралы" N 3398 Жарлығына, "Шағын кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау туралы" Қазақстан Республикасының  Заңына сәйкес облыс әкімияты ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған шағын кәсіпкерлік субъектілеріне мемлекеттік коммуналдық меншіктің пайдаланылмайтын объектілерін кейіннен меншікке өтеусіз беру құқығымен мүліктік жалға алуға (жалға беруге) немесе сенімгерлік басқаруға беру Ережесі (бұдан әрі - Ереже) бекітілсін.

      2. Осы қаулы облыстың әділет басқармасында тіркелген күннен бастап күшіне енеді.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс Әкімінің орынбасары М.Н. Байбековке жүктелсін.

      Облыс Әкімінің
      міндетін атқарушы

Облыс әкімиятының 2003 жылғы N 27 қарашадағы
"Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне
мемлекеттік коммуналдық меншіктің
пайдаланылмайтын объектілерін кейіннен
меншікке өтеусіз беру құқығымен мүліктік жалға
алуға (жалға беруге) немесе сенімгерлік басқаруға
беру Ережесін бекіту туралы" N 173 қаулысымен
бекітілген

  Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне коммуналдық мемлекеттік меншiктiң пайдаланылмайтын объектiлерiн кейiннен меншiкке өтеусiз беру құқығымен мүлiктiк жалға алуға (жалға беруге) немесе сенiмгерлiк басқаруға беру ЕРЕЖЕСI

  1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Шағын кәсiпкерлiктi дамытуға мемлекеттiк қолдауды күшейту және оны жандандыру жөнiндегi шаралар туралы" 1997 жылғы 6 наурыздағы N 3398  Жарлығына, "Шағын кәсiпкерлiктi мемлекеттiк қолдау туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 19 маусымдағы N 131-I  Заңына сәйкес әзiрлендi және сауда-сатып алу (делдалдық) қызметiн қоспағанда, шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне өндiрiстiк қызметiн ұйымдастыру мен халыққа қызмет көрсету саласын дамыту үшiн коммуналдық мемлекеттiк меншiктегi пайдаланылмайтын ғимараттарды, құрылыстарды және жабдықтарды (бұдан әрi - объектiлер) кейiннен меншiкке өтеусiз беру құқығымен бiр жыл мерзiмге мүлiктiк жалға алуға (жалға бepугe) немесе сенiмгерлiк басқаруға беру, сондай-ақ объектiлердi шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне меншiкке беру шарттары мен тәртiбiн реттейдi.

      2. Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне кейiннен меншiкке өтеусiз беру құқығымен бiр жыл мерзiмге мүлiктiк жалға алуға (жалға бepуге) немесе сенiмгерлiк басқаруға бiр жылдан астам уақытта мақсаты бойынша пайдаланылмаған коммуналдық мемлекеттiк кәсiпорындар мен мекемелердiң (бұдан әрi - ұйымдар) объектiлерi берiледi.

      3. Объектiлердi беру тендерлiк негiзде жүзеге асырылады.

  2. Тендер өткiзуге дайындық

      4. Тендер өткiзу мен шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң мүлiктiк жалға алу (жалға беру) немесе сенiмгерлiк басқару шарттарының талаптарын орындауын бақылауды жүзеге асыру үшiн Жамбыл облысының коммуналдық меншік департаменті (бұдан әрі - департамент) тұрақты жұмыс iстейтiн комиссия (бұдан әрi -  комиссия) құрады.

      Комиссияның құрамына департаменттің, Қазақстан Республикасының Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау жөніндегі агенттігінің Жамбыл облысы бойынша департаментінің және Жамбыл облысының нарықтық инфрақұрылым комитетінің өкілдері кiредi. Департаменттің төрағасы комиссияның төрағасы болып табылады.

      5. Комиссия:

      1) Өз жұмысының регламентiн әзiрлейдi және бекiтедi;

      2) объектiлердiң техникалық жағдайына байланысты бepу (мүлiктi жалға алу (жалға беpу) немесе сенiмгерлiк басқару) түрiн айқындайды;

      3) тендер өткiзу күнi туралы шешiм қабылдайды;

      4) тендер шарттарын айқындайды;

      5) жалдау ақысының мөлшерiн айқындайды (объектiлердi мүлiктiк жалға алуға берген кезде);

      6) кепiлдi жарнаның мөлшерiн айқындайды;

      7) тендер өткiзу туралы хабарламаның жариялануын жүзеге асырады;

      8) тендер өткiзедi;

      9) тендер жеңiмпазын айқындайды;

      10) осы Ережемен көзделген өзге де өкiлеттiктердi жүзеге асырады.

      6. Комиссияның отырысы, eгep оған комиссия мүшелерiнiң кемiнде 2/3-ci қатысса, заңды болып табылады.

      Комиссия шешiмi қатысушы комиссия мүшелерiнiң қарапайым көпшiлiк дауысымен қабылданады, дауыстар тең болған кезде комиссия төрағасының дауысы шешушi болып табылады.

  3. Тендерлiк құжаттама

      7. Тендерлiк құжаттаманы дайындаудың нақты тәртiбiн, мазмұнын және шарттарын комиссия айқындайды.

      8. Ақпараттың хабарлама тендер өткiзу жарияланған күнге дейiн 15 күннен кешiктiрмей облыстық ресми баспасөзде мемлекеттiк және орыс тiлдерiнде жариялануға және мынадай мәлiметтердi:

      1) тендердiң шарттары мен жеңiмпазды таңдау өлшемдерiн;

      2) тендер объектiсiнiң қысқаша сипаттамасын;

      3) тендер өткiзу күнiн, уақытын және орнын;

      4) тeндepгe қатысуға өтiнiмдердi қабылдау мерзiмдерiн;

      5) жалға беру ақысының мөлшерiн (мүлiктiк жалға алуға берген кезде);

      6) тендерге қатысуды ресiмдеу тәртiбiн;

      7) кепiлдi жарнаның мөлшерiн және оны енгiзу үшiн банктiк деректемелердi (кепiлдi жарнаның мөлшерi ақпараттың хабарлама жарияланғаннан кейiн өзгертiлмейдi) қамтуы тиiс.

      9. Тендерлiк құжаттама комиссия айқындайтын тәртiппен қатысушының сұрауы бойынша жиынтыққа берiледi.

      10. Тендерлiк құжаттама мынадай негізгі бөлiмдердi:

      1) тендер объектiсi туралы мәлiметтi;

      2) өтiнiмдер мен онымен бipгe ұсынылатын құжаттардың мазмұны бойынша талаптарды;

      3) тендер өткiзу тәртiбi мен шарттарын;

      4) мүлiктi жалдау шартының жобасын;

      5) тендерге қатысуға өтiнiмнiң нысанын қамтуы тиiс.

      11. Тендерге қатысушыларды тiркеу тендер өткiзу туралы хабарлама жарияланған күннен бастап жүргiзiледi және тендер өткiзуге дейiн бiр күн бұрын аяқталады.

      12. Комиссия тендер өткiзу туралы хабарлама жарияланғаннан кейiн барлық ниет бiлдiрушiлердiң объектiлер мен тендер өткiзудiң шарттары туралы ақпаратқа еркiн қол жеткiзуiн қамтамасыз етуге міндетті.

  4. Тендер өткiзу

      13. Тендерге қатысуға ниет бiлдiрген шағын кәсiпкерлiк субъектiлерi белгiленген мерзiмдерде:

      1) үмiткердiң тендерге қатысуға келiсiмi және оның тендер шарттарын орындау мен тиiстi шартты жасасу жөнiндегi мiндеттемелерiн қамтитын тендерге қатысуға арналған өтiнiмдi;

      2) осы объектiде өндiрiстiк қызметтi ұйымдастыру және халыққа қызмет көрсету жөнiндегi бизнес-жоспарды;

      3) заңды тұлғалар - құрылтай құжаттарының (құрылтай шарты мен жарғы) нотариалды куәландырылған көшiрмелерiн және салық төлеушi куәлiгiнiң көшiрмесiн; жеке тұлғалар кәсiпкерлiк қызметтi жүзеге асыру құқығын растайтын құжаттың көшiрмесiн, сондай-ақ жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттардың көшiрмесiн және салық төлеушiнiң куәлiгiн;

      4) салық берешегiнiң жоқтығы туралы салық органының анықтамасын;

      5) кепiлдi жарнаның енгiзiлуiн растайтын төлем құжатының көшiрмесiн;

      6) ақпараттың хабарламада көрсетiлген өзге де құжаттарды бередi.

      14. Өтiнiмдердi қабылдау және тендерге қатысуға ниет бiлдiрген тұлғаларды тiркеу талап етiлетiн құжаттардың толық жинақтамасы болған кезде жүргiзiледi.

      15. Тендерге қатысуға ниет бiлдiрген шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiн тiркеуден бас тарту үшiн мыналар:

      1) талап етiлетiн құжаттардың толық жинақтамасын ұсынбау;

      2) мемлекеттiк бюджет алдында салық берешегiнiң болуы;

      3) белгiленген талаптарды бұзып ұсынылған құжаттар негiз болып табылады.

      16. Тендерге қатысушы:

      1) тендерге жеке өзi немесе тиiстi түрде ресiмделген сенiмхаттың негiзiнде өзiнiң өкiлдерi арқылы қатысуға;

      2) тендерге қойылатын объект бойынша қосымша мәлiметтердi, нақтылауларды тегiн алуға;

      3) объектiнi алдын-ала қарауға;

      4) оның құқықтары бұзылған кезде сотқа жүгiнуге;

      5) өзiнiң тендерге қатысуға арналған өтiнiмiн бұл туралы комиссияға оны өткiзгенге дейiн 3 күн бұрын хабарлай отырып, қайтарып алуға құқылы.

      17. Егер өтiнiмдердi қабылдау мерзiмi аяқталған сәтте (үшінші және келесi тендерлердi қоспағанда) бiр ғана өтiнiм тiркелген болса, тендер өтпедi деп танылады.

      18. Тендер өтетiн күнi отырыста комиссия мүшелерi тендерге қатысушылардың ұсыныстары бар конверттердi ашады және олардың ұсыныстарын жариялайды. Конверттi ашу алдында комиссия мүшелерi олардың бүтiндiгiн тексередi, бұл комиссия отырысының хаттамасында тiркеледi.

      Конверттердi ашу және ұсыныстарды жариялау кезiнде тендерге қатысушылардың немесе олар уәкiлеттiк берген өкiлдердiң қатысуға құқығы бар.

      19. Конверттердi ашқаннан және ұсыныстарды жариялағаннан кейiн комиссия ұсыныстарды талқылау және бағалау үшiн кеңесуге кетедi.

      Тендерге қатысушылардың (олардың өкiлдерiнiң) ұсыныстарды талқылау және бағалау кезiнде қатысуға құқықтары жоқ.

      20. Комиссияның шешiмi бойынша ұсыныстары тендерлiк құжаттамадағы барлық талапқа жауап беретiн және тендер талаптарын орындау бөлiгiнде үздiк болып табылатын қатысушы тендер жеңiмпазы деп танылады.

  5. Тендер нәтижелерiн ресiмдеу
мен шарттың мазмұны

      21. Тендер қорытындылары бойынша тендер жеңiмпазын айқындайтын комиссияның қорытындысы немесе өзге шешiмi комиссияның барлық қатысып отырған мүшелерi қол қоятын хаттамамен ресiмделедi.

      Тендер жеңiмпазын айқындайтын хаттамаға тендердi жеңiп алған тұлға да қол қояды.

      22. Хаттамада мынадай деректер:

      1) комиссияның құрамы;

      2) тендер талаптары;

      3) тендерге қатысушылар мен олардың ұсыныстары туралы мәлiметтер;

      4) мүлiктi пайдаланғаны үшiн ұсынылып отырған төлемнiң ставкалары (мүлiктi жалға алуға берген кезде);

      5) тендер жеңiмпазы;

      6) тараптардың мүлiктiк жалға алу немесе сенiмгерлiк басқару шартына қол қою жөнiндегi мiндеттемелерi болуға тиiс.

      23. Тендер нәтижелерi туралы хаттаманың көшiрмесi жеңiмпазға берiледi және оның мүлiктiк жалға алу немесе сенiмгерлiк басқару шартын жасасу құқығын куәландыратын құжат болып табылады.

      24. Teндep нәтижелерi туралы хаттаманың негiзiнде жеңiмпазбен тендерге қатысу кезiнде мәлiмделген ұсыныстарға жауап беретiн талаптарда мүлiктiк жалға алу немесе сенiмгерлiк басқару шарты (бұдан әрi - шарт) жасалады.

      25. Жеңiмпаз тендерге қатысу кезiнде мәлiмделген ұсыныстарға жауап беретiн талаптарда шарт жасасудан бас тартқан жағдайда, комиссия жеңiмпазды тендерге қатысушылардың қалғандарының iшiнен (егер қалғандарының саны кемiнде eкeу болса) анықтауға не жаңадан тендер өткiзу туралы шешiм қабылдауға құқылы.

      26. Кепiлдi жарна:

      1) eгep тендерге қатысушы өзiнiң ұсынысынан бас тартқанда нeмece оны тендер мерзiмi өткенге дейiн өзгерткенде;

      2) тендер жеңiмпазына тендерге қатысу кезiнде мәлiмделген ұсыныстарға жауап беретiн талаптарда тиiстi шарт жасасудан бас тартқан жағдайда қайтарылмайды.

      Барлық қалған жағдайларда кепiлдi жарналар тендер аяқталған күннен бастап 10 банктiк күннен кешiктiрмейтiн мерзiмде, ал егер ақша шотқа тендерден кейiн түссе, онда олар түскен күннен бастап 10 банктiк күн iшiнде қайтарылады.

      27. Департамент тендер жеңiмпазымен тендердiң хаттамасына қол қойылған күннен бастап 10 күнтiзбелiк күннен кешiктiрмей бiр жыл мерзiмге шарт жасасады.

      Жасалатын шартта, eгep өндiрiстiк қызмет пен халыққа қызмет көрсету шарт жасалған күннен бастап алты ай iшiнде ұйымдастырылмаған жағдайда, оның бұзылуға жататындығы көзделуi тиiс.

      28. Шарт мiндеттi түрде мынадай жағдайларды:

      1) шағын кәсiпкерлiк субъектiсiне берiлетiн объектiнiң техникалық сипаттамалары туралы деректер;

      2) объектiнi пайдаланғаны үшiн төлем енгiзу тәртiбi мен мерзiмдерiн (мүлiктiк жалға алуға берген кезде);

      3) бизнес-жоспарға сәйкес алынған шағын кәсiпкерлiк субъектiсiнiң мiндеттемелерiн;

      4) жалдаушының (сенiмдi басқарушының) мерзiмдерi мен есеп беpу нысандарын;

      5) шартты мерзiмiнен бұрын бұзу негiздемесi мен талаптарын қамтуға тиiс.

      29. Шартқа қол қойылғаннан кейiн 10 күннен кешiктiрмей баланс ұстаушы объектiнi тiркеу есебiнде тендер жеңiмпазы тұрған салық комитетiн бiр уақытта хабардар ете отырып, департамент бекiтетiн объектiнi мүлiктiк жалға алуға (жалға бepугe) немесе сенiмгерлiк басқаруға бepу туралы қабылдау-беру актiсi бойынша тендер жеңiмпазына бepугe тиiс.

      Ғимарат пен құрылысты мүлiктiк жалға алу (жалға бeру) шарты мемлекеттiк тiркелуге жатады және осындай тiркеу сәтiнен бастап жасалған деп саналады.

      Мүлiктiк жалға алу (жалға беру) шарттарын мемлекеттiк тiркеу шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң қаражаты есебiнен жүзеге асырылады.

      Тендер жеңiмпазының кепiлдi жарнасы мүлiктiк жалға алу шарты бойынша тиесiлi төлемдердiң есебiне жатады.

  6. Шарт талаптарының орындалуын бақылау және объектiнi меншiкке беру тәртiбi

      30. Шарт жасалған сәттен бастап алты ай өткеннен кейiн комиссия жергiлiктi жерге шығып, шағын кәсiпкерлiк субъектiсiнiң өндiрiстiк қызметтi жөндеу (халыққа қызмет көрсету) туралы шарттың талаптарын орындауға тексерудi жүзеге асырады.

      31. Шарттың осы талабы орындалмаған жағдайда, комиссия шартты оның мерзiмi аяқталғанға дейiн бұзудың орындылығы туралы қорытынды жасайды.

      Қорытындыға комиссия мүшелерiнiң барлығы қол қояды және ол мiндеттi түрде: тексеру өткiзу уақыты мен орнын, комиссияның құрамын, объектiнiң атауын, жасалған шарттың нөмiрi мен күнiн, жүргiзiлген тексеру нәтижелерiн, шарт талаптары мен ұсынылған бизнес-жоспардың орындалуы, шартты оның мерзiмi аяқталғанға дейiн бұзудың орындылығы туралы комиссияның тұжырымдарын қамтуы тиiс.

      Комиссияның әрбiр мүшесi комиссия қорытындысымен келiспеген жағдайда, қорытындыда көрсетілуге тиiс айрықша пiкiр бiлдiруге құқылы.

      32. Қол қойылған қорытындының бiр данасы тексеру жүргiзiлген күннен бастап 5 күнтiзбелiк күн iшiнде объектiнi мүлiктiк жалға алуды немесе сенiмгерлiк басқаруды жүзеге асыратын шағын кәсiпкерлiк субъектiсiне қол қойғызып немесе тапсырыстың хатпен берiлуге тиiс.

      Шағын кәсiпкерлiк субъектiсi комиссияның қорытындысымен келiспеген жағдайда, ол комиссияның қорытындысына заңнамада белгiленген тәртiппен шағым беруге құқылы.

      33. Шарттың талаптары орындалмаған кезде комиссия қорытындысының негiзiнде департамент шартты бұзады және объектiнi тендерге қайта қояды.

      34. Егер шарт бұзылған жағдайда, шағын кәсiпкерлiк субъектiсiне ол өз қаражаты есебiнен және департаменттің келiсiмiмен жала алынған объект үшiн зиян келтiрместен бөлiнбейтiн жүргiзiлген жақсартулардың құны өтеледi.

      35. Объектiнiң сақталуын қамтамасыз етпеу, оны мақсатты пайдаланбау және тағы басқа салдарлардан зиян келтiрiлген жағдайда, шағын кәсiпкерлiк субъектiсi заңнамада белгiленген тәртiппен келтiрiлген материалдық залалдың орнын толтырады.

      36. Шарттың мерзiмi аяқталғанда және оның талаптарын департамент толық орындаған кезде комиссия қорытындысының негiзiнде объектiнi шағын кәсiпкерлiк субъектiсiнiң меншiгiне өтеусiз беру туралы бұл жөнiнде шағын кәсiпкерлiк субъектiсi тiркеу есебiнде тұрған салық органын хабардар ете отырып шешiм қабылдайды.

      37. Объектiнi шағын кәсiпкерлiк субъектiсiнiң меншiгiне беру объектiнi өтеусiз беру туралы шартпен және қабылдау-беру актiсiмен ресiмделедi.

      Объектiлердi меншiкке өтеусiз беру туралы шарттарда шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң үш жыл iшiнде департаменттің келiсiмiнсiз объектiлердi сату және объектiлердi иелену құқықтарын шектеу, сондай-ақ департаменттің шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнен объектiлердi шарттың талаптарына қайшы келетiн мақсаттарда пайдаланған жағдайда объектiлердi алу құқығы көзделуi тиiс.
      Мәліметтi тiркеу қолданыстағы заңнамада белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады.

      38. Шарт жасалғаннан кейiн департамент тіpкeу есебiнде салық төлеушi - шағын кәсiпкерлiк субъектiсi тұрған салық органын коммуналдық меншiк объектiсiн мүлiктiк жалға алуға (жалға бepугe) немесе сенiмгерлiк басқаруға беру туралы хабардар етедi.

  7. Қорытынды ережелер

      39. Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне объектiлердi кейiннен өтеусiз меншiкке беру құқығымен мүлiктiк жалға алуға (жалға бepугe) немесе сенiмгерлiк басқаруға беру кезiнде туындайтын даулар Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен қаралады.

Об утверждении Правил предоставления субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление с правом последующей безвозмездной передачи в собственность неиспользуемых объектов государственной коммунальной собственности

Постановление акимата Жамбылской области от 27 ноября 2003 года N 173. Зарегистрировано Управлением юстиции Жамбылской области 29 декабря 2003 года за N 1178. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 29 октября 2009 года № 328

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 29.10.2009 № 328.

      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 6 марта 1997 года N 3398 "О мерах по усилению государственной поддержки и активизации развития малого предпринимательства", Законом Республики Казахстан "О государственной поддержке малого предпринимательства" акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила предоставления субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление с правом последующей безвозмездной передачи в собственность неиспользуемых объектов коммунальной государственной собственности (далее Правила).

      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня его регистрации в управлении юстиции области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя Акима области Байбекова М.Н.

      Исполняющий обязанности
      Акима области                             А.Савченко

                                 Утверждены               
постановлением акимата области    
от 27 ноября 2003 года N 173     
"Об утверждении Правил предоставления 
      субъектам малого предпринимательства в  
имущественный наем (аренду) или доверительное
      управление с правом последующей безвозмездной
       передачи в собственность неиспользуемых   
объектов государственной коммунальной   
      собственности"              

Правила предоставления субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление с правом последующей безвозмездной передачи в собственность неиспользуемых объектов коммунальной  собственности

 
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с Указом  Президента Республики Казахстан от 6 марта 1997 года "О мерах по усилению государственной поддержки и активизации развития малого предпринимательства", Законом Республики Казахстан от 19 июня 1997 года N 131-I "О государственной поддержке малого предпринимательства" и регулируют условия и порядок предоставления субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление сроком на один год с правом последующей безвозмездной передачи в собственность неиспользуемых зданий, сооружений и оборудования, находящихся в коммунальной государственной собственности (далее - объекты), для организации производственной деятельности и развития сферы услуг населению, за исключением торгово-закупочной (посреднической) деятельности, а также передачи объектов в собственность субъектам малого предпринимательства.
      2. Субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление сроком на один год с правом последующей безвозмездной передачи в собственность передаются объекты коммунальных государственных предприятий и учреждений, (далее - организации), не используемые по назначению более одного года.
      3. Предоставление объектов осуществляется на тендерной основе.

 
2. Подготовка к проведению тендера

      4. Для проведения тендера и осуществления контроля за выполнением субъектами малого предпринимательства условий договоров имущественного найма (аренды) или доверительного управления департаментом коммунальной собственности Жамбылской области (далее - департамент) создается постоянно действующая комиссия (далее - комиссия). В состав комиссии включаются представители департамента, департамента Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий и защите конкуренции по Жамбылской области и комитета рыночной инфраструктуры Жамбылской области. Председателем комиссии является председатель департамента.
      5. Комиссия:
      1) разрабатывает и утверждает регламент своей работы;
      2) определяет вид предоставления (имущественный наем (аренда) или доверительное управление), в зависимости от технического состояния объектов;
      3) принимает решение о дате проведения тендера;
      4) определяет условия тендера;
      5) определяет размер арендной платы (при предоставлении объектов в имущественный наем);
      6) определяет размер гарантийного взноса;
      7) осуществляет публикацию извещения о проведении тендера;
      8) проводит тендер;
      9) определяет победителя тендера;
      10) осуществляет иные полномочия, предусмотренные настоящими правилами.
      6. Заседания комиссии являются правомочными, если на них присутствуют не менее 2/3 членов комиссии.
      Решения комиссии принимаются простым большинством голосов присутствующих членов комиссии, при равенстве голосов голос председателя комиссии является решающим.

 
3. Тендерная документация

      7. Конкретный порядок, содержание и условия подготовки тендерной документации определяет комиссия.
      8. Информационное сообщение должно быть опубликовано не позднее 15 дней до объявленной даты проведения тендера в областной официальной печати на государственном и русском языках и включать следующие сведения:
      1) условия тендера и критерии выбора победителя;
      2) краткую характеристику объекта тендера;
      3) дату, время и место проведения тендера;
      4) сроки принятия заявок на участие в тендере;
      5) размер арендной платы (при предоставлении в имущественный наем);
      6) порядок оформления участия в тендере;
      7) размер гарантийного взноса и банковские реквизиты для его внесения (размер гарантийного взноса не может быть изменен после опубликования информационного сообщения).
      9. Тендерная документация предоставляется в комплекте по запросу участника в порядке, определяемом комиссией.
      10. Тендерная документация должна содержать следующие основные разделы:
      1) сведения об объекте тендера;
      2) требования по содержанию заявки и предоставляемых вместе с ней документов;
      3) условия и порядок проведения тендера;
      4) проект договора имущественного найма;
      5) форму заявки на участие в тендере.
      11. Регистрация участников тендера производится со дня публикации извещения о проведении тендера и заканчивается за один день до проведения тендера.
      12. После публикации извещения о проведении тендера комиссия обязана обеспечить свободный доступ всем желающим к информации об объектах и условиях проведения тендера.

 
4. Проведение тендера

      13. Субъекты малого предпринимательства, желающие принять участие в тендере, в установленные сроки представляют:
      1) заявку на участие в тендере, содержащую согласие претендента на участие в тендере и его обязательства по выполнению условий тендера и заключению соответствующего договора;
      2) бизнес-план по организации производственной деятельности и оказанию услуг населению на данном объекте;
      3) юридические лица - нотариально удостоверенные копии учредительных документов (учредительный договор и устав) и копию свидетельства налогоплательщика; физические лица - копию документа, подтверждающего право на осуществление предпринимательской деятельности, а также копии документов, удостоверяющих личность физического лица, и свидетельство налогоплательщика;
      4) справку налогового органа об отсутствии налоговой задолженности;
      5) копию платежного документа, подтверждающего внесение гарантийного взноса;
      6) иные документы, указанные в информационном сообщении.
      14. Прием заявок и регистрация лиц, желающих принять участие в тендере, производятся при наличии полного комплекта требуемых документов.
      15. Основаниями для отказа в регистрации субъектов малого предпринимательства, желающих принять участие в тендере, являются:
      1) представление неполного комплекта требуемых документов;
      2) наличие налоговой задолженности перед государственным бюджетом;
      3) документы, представленные с нарушением установленных требований.
      16. Участник тендера вправе:
      1) участвовать на тендере лично или через своих представителей на основании соответствующим образом оформленной доверенности;
      2) бесплатно получать дополнительные сведения, уточнения по выставляемому на тендер объекту;
      3) предварительно осматривать объект;
      4) обращаться в суд при нарушении его прав;
      5) отозвать свою заявку на участие в тендере, сообщив об этом письменно комиссии за 3 дня до его проведения.
      17. Если на момент окончания срока приема заявок (за исключением третьего и последующих тендеров) зарегистрировано не более одной заявки, тендер признается несостоявшимся.
      18. В день проведения тендера, на заседании члены комиссии вскрывают конверты с предложениями участников тендера и оглашают их предложения. Перед вскрытием конвертов члены комиссии проверяют их целостность, что фиксируется в протоколе заседания комиссии.
      При вскрытии конвертов и оглашении предложений имеют право присутствовать участники тендера или их уполномоченные представители.
      19. После вскрытия конвертов и оглашения предложений комиссия удаляется на совещание для обсуждения и оценки предложений.
      Участники тендера (их представители) не имеют права присутствовать при обсуждении и оценке предложений.
      20. Победителем тендера признается участник, предложения которого, по решению комиссии, отвечают всем требованиям, содержащимся в тендерной документации, и являются лучшими в части выполнения условий тендера.

 
5. Оформление результатов тендера и содержание договора

      21. Заключение комиссии, определяющее победителя тендера или иное решение по итогам тендера, оформляется протоколом, подписываемым всеми присутствующими членами комиссии. Протокол, определяющий победителя тендера, подписывается также лицом, выигравшим тендер.
      22. В протоколе должны содержаться следующие данные:
      1) состав комиссии;
      2) условия тендера;
      3) сведения об участниках тендера и их предложения;
      4) предлагаемые ставки платы за пользование имуществом (при передаче в имущественный наем);
      5) победитель тендера;
      6) обязательства сторон по подписанию договора имущественного найма или доверительного управления.
      23. Копия протокола о результатах тендера выдается победителю и является документом, удостоверяющим его право на заключение договора имущественного найма или доверительного управления.
      24. На основании протокола о результатах тендера с победителем заключается договор имущественного найма или доверительного управления (далее - договор) на условиях, отвечающих предложениям, заявленным при участии в тендере.
      25. В случае отказа победителя заключить договор на условиях, отвечающих предложениям, заявленным при участии в тендере, комиссия вправе определить победителя из числа оставшихся участников тендера (если число оставшихся не менее двух) либо принять решение о проведении нового тендера.
      26. Гарантийный взнос не возвращается:      
      1) если участник тендера откажется от своего предложения или изменит его до истечения срока тендера;
      2) победителю тендера в случае его отказа заключить соответствующий договор на условиях, отвечающих предложениям, заявленным при участии в тендере. 
      Во всех остальных случаях гарантийные взносы возвращаются в срок не позднее 10 банковских дней со дня окончания тендера, а если деньги поступили на счет после тендера, то в течение 10 банковских дней со дня их поступления.
      27. Договор с победителем тендера заключается Департаментом сроком на один год не позднее 10 календарных дней со дня подписания протокола тендера.
      В заключаемом договоре должно быть предусмотрено, что в случае, если производственная деятельность и оказание  услуг населению в течение шести месяцев со дня заключения договора не будут организованы, он подлежит расторжению.
      28. Договор обязательно должен содержать следующие положения:
      1) данные о технических характеристиках объекта, предоставляемого субъекту малого предпринимательства;
      2) порядок и сроки внесения платы за пользование объектом (при предоставлении в имущественный наем);
      3) обязанности субъекта малого предпринимательства, взятые в соответствии с бизнес-планом;
      4) сроки и формы отчетности нанимателя (доверительного управляющего);
      5) основания и условия досрочного расторжения договора.
      29. Не позднее 10 дней после подписания договора объект должен быть передан балансодержателем победителю тендера по акту приема-передачи, который утверждается Департаментом с одновременным уведомлением налогового органа, на регистрационном учете которого состоит победитель тендера, о передаче в имущественный наем (аренду) или доверительное управление объекта.
      Договор имущественного найма (аренды) здания и сооружения, подлежит государственной регистрации и считается заключенным с момента такой регистрации.
      Государственная регистрация договора имущественного найма (аренды) осуществляется за счет средств субъекта малого предпринимательства. 
      Гарантийный взнос победителя тендера относится в счет причитающихся платежей по договору имущественного найма.

 
6. Контроль за выполнением условий договора
и порядок передачи объекта  в собственность

      30. По истечении шести месяцев с момента заключения договора комиссия с выездом на место осуществляет проверку выполнения субъектом малого предпринимательства условия договора о налаживании производственной деятельности (оказание услуг населению).
      31. В случае невыполнения данного условия договора комиссия составляет заключение о целесообразности расторжения договора до истечения его срока.
      Заключение подписывается всеми членами комиссии и в обязательном порядке должно содержать: время и место проведения проверки, состав комиссии, наименование объекта, номер и дату заключенного договора, результаты проведенной проверки, выводы комиссии о выполнении условий договора и представленного бизнес-плана, целесообразности расторжения договора до истечения его срока.
      В случае несогласия с заключением комиссии, каждый член комиссии вправе выразить особое мнение, которое также подлежит отражению в заключении.
      32. Один экземпляр подписанного заключения подлежит передаче в течение 5 календарных дней со дня проведения проверки субъекту малого предпринимательства, осуществляющему имущественный наем или доверительное управление объектом, под роспись или заказным письмом.
      В случае несогласия субъекта малого предпринимательства с заключением комиссии, он вправе обжаловать заключение комиссии в установленном законодательством порядке.
      33. При невыполнении условий договора на основании заключения комиссии Департамент расторгает договор и выставляет объект повторно на тендер.
      34. В случае расторжения договора субъекту малого предпринимательства возмещается стоимость улучшений, неотделимых без вреда для нанятого объекта, произведенных им за счет собственных средств и с согласия Департамента.
      35. В случае нанесения вреда вследствие необеспечения сохранности объекта, нецелевого использования и так далее, субъект малого предпринимательства возмещает нанесенный материальный ущерб в установленном законодательством порядке.
      36. По истечении срока договора и при полном выполнении его условий Департаментом, на основании заключения комиссии, принимается решение о безвозмездной передаче объекта в собственность субъекту малого предпринимательства с уведомлением об этом налогового органа, на регистрационном учете которого состоит субъект малого предпринимательства.
      37. Передача объекта в собственность субъекту малого предпринимательства оформляется договором о безвозмездной передаче объекта и актом приема-передачи.
      В договоре о безвозмездной передаче объекта в собственность должно быть предусмотрено ограничение прав субъекта малого предпринимательства в течение трех лет на продажу объекта и распоряжение объектом без согласования с Департаментом, а также право Департамента на изъятие объекта у субъекта малого предпринимательства в случае использования объекта в целях, противоречащих условиям договора.  
      Регистрация сделки осуществляется в порядке, установленном действующим законодательством.
      38. После заключения договора Департамент извещает налоговый орган, на регистрационном учете которого состоит налогоплательщик - субъект малого предпринимательства, о передаче в имущественный наем (аренду) или доверительное управление объекта коммунальной собственности.

 
7. Заключительные положения

      39. Споры, возникающие при предоставлении субъектам малого предпринимательства в имущественный наем (аренду) или доверительное управление с правом последующей безвозмездной передачи в собственность объектов, рассматриваются в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.