"Алматы қаласында жарнама ақпараттық өнімдерді орналастыру тәртібін бекіту туралы" І-сайланған Алматы қалалық Мәслихатының 1998 жылғы 30 қыркүйектегі ХХІІ сессиясының шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

IІ сайланған Алматы қаласы Мәслихатының ХХV сессиясының 2003 жылғы 11 маусымдағы шешімі. Алматы қалалық Әділет басқармасында 2003 жылғы 26 маусымда N 540 тіркелді. Күші жойылды - IІІ сайланған Алматы қалалық Мәслихатының XІХ сессиясының 2005 жылғы 18 қарашадағы N 199 шешімімен

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасы  Заңы  7 бабына сәйкес және Алматы қаласы Әкімінің ұсынысы бойынша ІІ-сайланған Алматы қалалық Мәслихаты  ШЕШІМ   ҚАБЫЛДАДЫ :

      1. "Алматы қаласында жарнама ақпараттық өнімдерді орналастыру тәртібін бекіту туралы" І-сайланған Алматы қалалық Мәслихатының 1998 жылғы 30 қыркүйектегі шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы ІІ-сайланған Алматы қалалық Мәслихатының 27.02.2003 жылғы ХХІV-сессиясында қабылданған шешімі қайта бекітілсін

      2. "Алматы қаласында жарнама-ақпараттық өнiмдердi орналастыру тәртібін бекіту туралы" І - сайланған Алматы қалалық Мәслихатының 1998 жылғы 30 қыркүйектегі ХХII-сессиясының  шешімінің  қосымшасына төмендегідей өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      1 бапқа:
      - бірінші азат жол мына редакцияда мазмұндалсын:
      "c ыртқы (көрнекi) жарнама  - белгiленбеген тұлғалар және олардың қызығушылығын туғызуға немесе қолдауға арналған плакаттар, стенд, шамды табло, биллбордтар, транспаранттар, жарқағаздар мен басқа да заңды және жеке тұлғалар, тауарлар, идеялар мен бастамалар туралы жарнама мен ақпарат орналастыратын нысандар түрiнде таратылады. Өз меншiгi шеңберiнде орналастырылатын ғимарат, көлiк құралы не жер меншiк иесi болып табылатын кәсiпорын туралы және (не) ол өндiретiн тауарлар және ол көрсететiн қызметтер туралы жарнама-ақпараттық өнім сыртқы (көрнекі) жарнама болып табылмайды және төлем алынбайды. Басқа заңды немесе жеке тұлғалардың меншiк нысандарында орналастырылатын кез-келген қосымша сыртқы ақпарат (заңды немесе жеке тұлға туралы, олардың тауарлары, идеялары мен қызметтерi туралы) сыртқы (көрнекi) жарнамаға жатады":
      "Темекі және алкогольдік бұйымдар жарнамасы денсаулық сақтау және халыққа білім беру мекемелерінен кемінде 100 метр қашықтықта орналасуы тиіс (мектепке дейінгі мекемелер, мектептер және т.б.)".
      - Үшінші азат жол мына редакцияда мазмұндалсын:
      "жарнаматаратушы  - мүлiктi, соның iшiнде техникалық құралдарды беру мен пайдалануды немесе басқа амалмен жарнамалық ақпаратты (жарнамалық бейненi) орналастыруды және таратуды iске асыратын заңды немесе жеке тұлға";
      - бесінші азат жолда "Жарнама - ақпараттық өнімдері  қаланы көркемдік-эстетикалық безендіру элементі болып табылады және жарнама - ақпараттық өнімдер түрінде беріледі:" сөздері алынсын, олар "сыртқы (көрнекі) жарнама жарнамалық бейнесі немесе жарнамалық бейнелері бар жарнамалық құрылғылар - жарнама - ақпараттық өнімдері (нысандары) түрінде таратылады:" сөздерімен ауыстырылсын, "- әуе шараларындағы жарнама" сөздерінен кейін "қала көлігіндегі жарнама" сөздері алынсын, олар "- көлік құралдарының сыртқы жағындағы стационарлық жарнама" сөздермен ауыстырылсын, әрі қарай мәтін бойынша.
      ІІ баптың 3.5 тармағы мынадай редакцияда мазмұндалсын:
      "Сыртқы (көрнекi) жарнама үшiн ақының мөлшерлемелерi ҚР "Салықтар және бюджетке төленетiн басқа да төлемдер туралы"  Кодекске  сәйкес алынады".

       ІІ-сайланған Алматы қалалық
      Мәслихаты ХХV-сессиясының
      төрағасы

      ІІ-сайланған Алматы
      қалалық Мәслихатының
      хатшысы

О внесении изменений и дополнений в решение ХХII-й сессии Алматинского городского Маслихата I-го созыва от 30 сентября 1998 года "Об утверждении правил размещения рекламно-информационной продукции в городе Алматы"

Решение XXV сессии Алматинского городского Маслихата II созыва от 11 июня 2003 года. Зарегистрировано Управлением юстиции г. Алматы 26 июня 2003 г. за N 540. Утратило силу решением Маслихата города Алматы от 18 ноября 2005 года N 199

      В соответствии со статьей 7  Закона  Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан" и представлением акима города Алматы Алматинский городской Маслихат II-го созыва РЕШИЛ:

      1. Переутвердить решение принятое на XХIV-й сессии Алматинского городского Маслихата II-го созыва от 27.02.2003 года "О внесении изменений и дополнений в решение Алматинского городского Маслихата I-го созыва от 30 сентября 1998 года "Об утверждении правил размещения рекламно-информационной продукции в городе Алматы".

      2. Внести изменения и дополнения в приложение к  решению  ХХII-й сессии Алматинского городского Маслихата I-го созыва от 30 сентября 1998 года "Об утверждении правил размещения рекламно-информационной продукции в городе Алматы":
      в статью 1:
      - абзац первый изложить в следующей редакции:
      "наружная (визуальная) реклама -  распространяемая в виде плакатов, стендов, световых табло, билбордов, транспарантов, афиш и других объектов размещения рекламы и информации о физическом или юридическом лице, товарах, идеях и начинаниях, которая предназначена для неопределенного круга лиц и призвана формировать или поддерживать у них интерес к ним. Не является наружной (визуальной) рекламой рекламно-информационная продукция о предприятии собственника здания, транспортного средства или земли и (или) производимых им товарах и оказываемых им услугах, размещаемая в пределах его собственности и плата не взимается. Любая дополнительная наружная информация (о юридическом или физическом лице, его товарах, идеях и услугах), размещаемая на объектах собственности других юридических или физических лиц относится к наружной (визуальной) рекламе. Возле учреждений здравоохранения и народного образования (детские дошкольные учреждения, школы и т.п.) рекламно-информационная продукция размещается на расстоянии не ближе ста метров от них.".
      абзац третий изложить в следующей редакции:
      " рекламораспространитель -  юридическое или физическое лицо, осуществляющее размещение и распространение рекламной информации (рекламного изображения) путем предоставления или использования имущества (рекламных конструкций, зданий, транспортных средств и т.п.) в том числе технических средств или иным способом";
      -  в абзаце пятом:
      слова  " Рекламно-информационная  продукция   является элементом художественно-эстетического оформления города и представлена в виде рекламно-информационной продукции:"   исключить, заменив их словами "Наружная (визуальная) реклама распространяется в виде рекламно-информационной продукции (объектов) - рекламных конструкций с рекламным изображением или рекламных изображений:",  после слов  "- реклама на воздушных шарах" слова "реклама на городском транспорте" исключить, заменив их словами "- стационарная реклама на внешней стороне транспортных средств", далее по тексту.
      пункт 3.5. статьи П изложить в следующей редакции:
      "Плата за размещение наружной (визуальной) рекламы взимается в порядке определенном  Кодексом  Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет".

       Председатель
      ХХV-й сессии Алматинского
      городского Маслихата
      II-го созыва                           Т. Толендиев

      Секретарь
      Алматинского городского
      Маслихата II-го созыва                 Т. Мукашев