Үйде әлеуметтік көмек көрсету бөлімшелерін құру туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2003 жылғы 29 тамыздағы № 191 қаулысы. Батыс Қазақстан облыстық Әділет басқармасында 2003 жылғы 9 қазанда № 2308 тіркелген. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2011 жылғы 10 тамыздағы № 141 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2011.08.10 № 141 Қаулысымен

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы""Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" Заңдарын басшылыққа ала отырып, Қазақстан Республикасы Индустрия және сауда министрлігінің Стандарттау, метрология және сертификаттау комитетінің 2003 жылғы 21 ақпандағы № 65 бұйрығымен бекітілген "Халыққа қызмет көрсету. Кемтар балаларға үйде әлеуметтік қызмет көрсету. Қызмет көрсету көлемі" ҚР СТ 1173-2003 Қазақстан Республикасының мемлекеттік стандартына сәйкес және кемтар балаларды әлеуметтік қолдау мақсатында облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның қорытындысы бойынша бөгде адамдардың күтімін қажет ететін мүгедектер қатарынан кемтар балаларға үйде әлеуметтік көмек көрсету бөлімшелері туралы ұсынылып отырған Ереже бекітілсін.
      Ескерту. 1 тармаққа өзгерту енгізілді - Батыс Қазақстан облыс әкімдігінің 2006.04.07 № 123 Қаулысымен.
      2. Облыстық еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау басқармасы үйде әлеуметтік көмек көрсету бөлімшелерінің жұмысын осы Ереже негізінде ұйымдастыру қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары А. Қ. Есенғалиевке жүктелсін.

      Облыс әкімі

Облыс әкімдігінің
2003 жылғы 29 тамыздағы № 191
қаулысымен бекітілген

Психологиялық-медициналық-педагогикалық
консультацияның қорытындысы бойынша бөгде
адамдардың күтімін қажет ететін мүгедектер
қатарынан кемтар балаларға үйде әлеуметтік
көмек көрсету бөлімшелері туралы
ЕРЕЖЕ

      Ескерту. Ереженің атауымен мәтінінде "психологиялық-дәрігерлік-педагогикалық" деген сөздер "психологиялық-медициналық-педагогикалық" деген сөздермен ауыстырылды - Батыс Қазақстан облыс әкімдігінің 2006.04.07 № 123 Қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. Үйде әлеуметтік көмек көрсететін бөлімшелер психологиялық- дәрігерлік-педагогикалық консультацияның (бұдан әрі - ПДПК) қорытындысы бойынша бөгде адамдардың күтімін қажет ететін мүгедектер қатарынан кемтар балаларға үйде қызмет көрсету үшін құрылады.
      2. Кемтар балаларға үйде қызмет көрсету жөніндегі әлеуметтік көмек көрсететін бөлімшелер (бұдан әрі - әлеуметтік көмек бөлімшелері) аудандық (қалалық) еңбек, жұмыспен қамту бөлімдерінің құрылымдық бөлімшелері болып табылады.
      Әлеуметтік көмек бөлімшелеріне жалпы басшылық жасауды және оларды материалдық-техникалық жағынан қамтамасыз етуді аудандық (қалалық) еңбек, жұмыспен қамту бөлімдерінің құрылымдық бөлімдерінің бастықтары және үйде әлеуметтік көмек көрсететін бөлімшелердің меңгерушілері жүзеге асырады.
      Бөлімшелер жергілікті атқарушы органдардың шешімімен (қаулысымен) құрылады, қайта құрылады және таратылады.
      3. Әлеуметтік көмек бөлімшелері үйден күтімін қажет ететін (бұдан әрі - қызмет көрсету) мүгедектер қатарынан 80-нен кем емес кемтар балаларға (бұдан әрі - балалар) арналып ашылады. Үйде қызмет көрсетуді қажет ететін балалар саны 80-нен кем емес болған жағдайда қызмет көрсетуді жалғыз басты қариялар мен мүгедектерге қызмет көрсететін әлеуметтік көмек бөлімшелерінің штатына енгізілген әлеуметтік қызметкер ұйымдастырады.
      4. Әлеуметтік көмек бөлімшелерінің қызмет шеңберін, бөлімшелердің жұмысына жалпы басшылық жасайтын және бөлімшенің жұмысын бақылауды жүзеге асыратын еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау аумақтық бөлімдері белгілейді, оларға ұйымдық және әдістемелік көмектер көрсетеді.
      5. Әлеуметтік көмек бөлімшелерінің негізгі міндеттері:
      1) денсаулық сақтау, білім беру органдарымен бірлесіп, арнайы әлеуметтік қызметтер көрсетуді қажет ететін кемтар балаларды анықтау және есепке алу;
      2) кемтар балаларды әлеуметтік жағынан зерттеу, оның мүддесі мен қажеттілігін білу мақсатында баланың қоршаған ортасын зерделеу;
      3) ата-аналарға ауру баланы жалпы күтудің тәжірибелік дағдыларын және баланың дамуына жәрдемдесетін әдістері мен тәсілдерін үйрету;
      4) кемтар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға балаларды жүріп тұру және әлеуметтік машықтарға (киіну, жуыну, телефонды, көлікті пайдалану, ақшаны қолдана білу, зат сатып алу және тамақ дайындау) өзін-өзі бақылау, мінез-құлық және қарым-қатынас дағдыларына үйретуге көмек көрсету;
      5) оңалту іс-шараларын және баланың отбасына бейімделуін іске асыру мақсатында ата-аналармен жұмыс жүргізу;
      6) баланың бос уақытын ұйымдастыру (ойындар, кітаптар оқу, оны талқылау, кітапханалық қызмет және т.б.);
      7) бала мен ата-аналарға психологиялық көмек көрсету;
      8) кемтар балалардың ата-аналарымен жеке және топтық іс-шаралар (семинарлар, тренингтер) ұйымдастыру арқылы ағарту-профилактикалық жұмыстар жүргізу;
      9) арнайы қажетті дәрігерлік көмек алуға және дәрігерлік қызмет көрсетілуіне, соның ішінде дәрігерді үйге шақыруға, емханаға алып баруға жәрдемдесу;
      10) шұғыл жағдайларда алғашқы дәрігерлік көмек көрсету;
      11) дәрігерлік көрсету бойынша протез-ортопедиялық бұйымдарымен, техникалық өзге де құралдармен қамтамасыз етуге жәрдемдесу;
      12) қамқоршылық, қорғаншылыққа алуды белгілеу, жәрдемақылар тағайындау, интернат-үйлеріне немесе аумақтық орталықтарға орналастыру және басқа да көмек түрлерін көрсету үшін құжаттар рәсімдеуге жәрдемдесу;
      13) консультативтік, соның ішінде мемлекеттік әлеуметтік және арнаулы мемлекеттік жәрдемақылар беру мәселелері бойынша көмек көрсету;
      14) кемтар балалар тәрбиелеп отырған табысы төмен отбасыларына мемлекеттік атаулы көмек көрсетуге құжаттар рәсімдеуге жәрдемдесу;
      15) кемтар балалар тәрбиелеп отырған табысы төмен отбасыларына демеушілер тарту мақсатында қоғамдық ұйымдармен, қайырымдылық қорларымен байланыс жасау және дамыту.

2. Әлеуметтік көмек бөлімшелерінің
қызметін ұйымдастыру

      6. Әлеуметтік көмек көрсету бөлімшесін меңгеруші басқарады, ол бөлімшенің барлық жұмысына басшылық жасайды және әлеуметтік қызметкердің қызметіне бақылау жүргізеді.
      Бөлімше меңгерушісі қызмет көрсетілетіндердің санын және әлеуметтік қызметкердің жұмыс көлемін, көрсетілетін қызметтердің сипатын, қызмет көрсету аясындағы аумақтың мөлшерін, қоғамдық көліктің болуын және басқа да факторларды ескеріп, аудандық (қалалық) еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау бөлімі басшылығының келісімі бойынша белгілейді.
      Әлеуметтік қызметкер өз жұмыстарын бөлім меңгерушісі бекіткен кесте (жоспар) бойынша ұйымдастырады.
      Бөлім меңгерушісі қажет болған жағдайда уақытша жұмыста жоқ әлеуметтік қызметкердің жұмысын атқарады.
      7. Әлеуметтік қызметкердің штаттық бірлік саны бір әлеуметтік қызметкерге 6 баладан асырмай есебімен белгіленеді.
      Ескерту. 7 тармаққа өзгерту енгізілді - Батыс Қазақстан облыс әкімдігінің 2006.04.07 № 123 Қаулысымен.
      8. Күтімді атқаратын әлеуметтік қызметкер кесте бойынша бір балаға аптасында кемінде 2-3 рет барады.
      9. Қызмет көрсетуге қабылдау үшін мынадай құжаттар негіз болады:
      1) баланы қызмет көрсетуге қабылдау туралы ата-ананың немесе баланың өзге заңды өкілдерінің өтініші (1 қосымша);
      2) басқа адамның күтімі қажет екендігі туралы ПДПК-ның қорытындысы;
      3) денсаулық жағдайы туралы емдеу-профилактикалық мекеме толтыратын дәрігерлік картасы (2 қосымша);
      4) мүгедектігі туралы халықты әлеуметтік қорғау саласындағы атқарушы орталық органның аумақтық бөлімшесінің (еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау департаментінің дәрігерлік-әлеуметтік сараптау (бұдан әрі - ДӘС) анықтамасы.
      10. Қызмет көрсетуге қабылдауға қарсы көрсеткіштер: мамандандырылған денсаулық сақтау ұйымдарында емдеуді талап ететін жұқпалы, венерологиялық, бактериятаратушылық, туберкулездің өршіген түрлері, өзге де ауыр сырқаттар.
      11. Қызмет көрсетуден шығарып алу ата-анасының немесе баланың өзге заңды өкілдерінің дербес өтініші бойынша, немесе баланы интернат-үйіне орналастырғанда не өзге себептер бойынша жүргізіледі.
      Балаларға қызмет көрсету ПДПК ұсынған жеке бағдарлама бойынша жүргізіледі. Баланың денсаулық жағдайына, қозғалу белсенділігіне байланысты әлеуметтік көмек бөлімшесі көрсететін қызметтер көлемі мен әлеуметтік қызметкердің жүктемесі белгіленеді.
      12. Балаларға әлеуметтік қызметкерлермен көрсететін қызметтер әлеуметтік көмек көрсету бөлімшесі мен баланың ата-анасы немесе өзге заңды өкілдерінің арасындағы келісім шарт негізінде тегін көрсетіледі (4 қосымша).
      13. Күтімді атқаратын әлеуметтік қызметкерлер өз жұмысын лауазымдық міндеттерге сәйкес жүзеге асырады.
      14. Үйден әлеуметтік көмек көрсету бөлімшесінің іс жүргізу құжаттары төменде көрсетілгендей болуы тиіс:
      1) бөлімшенің бір жылдық, тоқсандық жұмыс жоспары (бөлімше меңгерушісі жасап, аудандық (қалалық) еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау бөлімінің бастығы бекітеді);
      2) әлеуметтік көмек бөлімшесіне жаңадан түскен балаларды тіркеу кітабы (бөлімше меңгерушісі жүргізеді);
      3) ай сайынғы (тоқсандық, жартыжылдық, жылдық) әлеуметтік көмек бөлімшесінің қызмет туралы есепті (2 дана толтырылады) бөлімше меңгерушісі жүргізеді, оның біреуі халықты әлеуметтік қорғау бөліміне ұсынылады;
      4) қызмет көрсетушілерді бақылау ретінде болғанды тіркеу журналы (бөлімше меңгерушісі жүргізеді);
      5) қызмет көрсетушілерді шағымдары мен ұсыныстарын тіркеу кітабы (бөлімше меңгерушісі жүргізеді);
      6) қала, аудан бөлімшелерінің барлық қызметтері арасындағы хат алмасулары (бөлімше меңгерушісі жүргізеді);
      7) нормативтік құжаттарды (штаттық кесте, ережелер, нұсқаулықтар, нұсқаулар) бөлімше меңгерушісі жасақтайды;
      8) жоғары тұрған органдардың бұйрықтары, өкімдері, балаларға әлеуметтік-тұрмыстық қызмет көрсетуді ұйымдастыру және үйлестіру комиссиясының шешімдері (бөлімше меңгерушісі жүргізеді);
      9) әлеуметтік қызметкердің әрбір қызмет көрсетілушіге баруының айлық кестесі (әлеуметтік қызметкер жүргізеді);
      10) әлеуметтік қызметкердің қызметі жөнінде қызмет көрсетілетін балаларға бару кестесі мен қызмет көрсету түрлері көрсетілген күнделігі (әлеуметтік қызметкер жүргізеді);
      11) қызмет көрсетілетін балалардың жеке істері (ата-ананың немесе қамқоршысының арызы, ПДПК-ның қорытындысы, баланың, отбасының материалдық-тұрмыстық жағдайын тексеру актісі (3 қосымша), шарт, ай сайынғы көрсетілетін қызметті есепке алу картасы), әлеуметтік қызметкер жүргізеді;
      12) әлеуметтік қызметкер көрсететін ай сайынғы қызмет көрсетуді тіркеу картасы (әлеуметтік қызметкер жүргізеді).
      Дұрыс іс жүргізу тәртібі және әлеуметтік көмек бөлімшелеріндегі жұмыстарды тіркеу жағдайы үшін бөлімше меңгерушісі жауап береді.
      15. Қызмет көрсетудің көлемі мен еселігі әрбір жағдайда баланың денсаулық жағдайы мен ПДПК-ның қорытындысын ескере отырып белгіленеді.
      16. Әлеуметтік көмек қызметіне мамандығы бойынша еңбек өтіліне талап қойылмай орта кәсіптік білімі бар қызметкерлер мен азаматтар қабылданады.
      17. Үйден қызмет көрсетуге арналған шығындар жоғары орган бекіткен (бағыныштылығы бойынша) сметаға сәйкес облыстық (аудандық, қалалық) бюджеттен бөлінген қаржы шегінде жүргізіледі.

Үйде әлеуметтік көмек
көрсету бөлімше туралы Ережеге
1 қосымша

Аудандық (қалалық)
еңбек, жұмыспен қамту және
халықты әлеуметтік қорғау
бөлімінің бастығына
_________________________
_________________________
_________________________
(баланың ата-анасының,
қамқоршысының аты-жөні)
Баланың туған күні ______
Тіркелім орны ___________
_________________________

АРЫЗ

      ПДПК қорытындысына сәйкес, менің баламды (қамқорлықтағы) әлеуметтік көмек бөлімшесіне үйден қызмет көрсетуге қабылдауыңызды сұраймын. Балама үйде қызмет көрсету ережесімен және арнайы әлеуметтік көмек көрсету шарттарымен таныстым. Отбасы құрамындағы, тұрғылықты жері және басқа да әлеуметтік қызмет көрсету мәселелеріне қатысты өзгерістерді, халықты әлеуметтік қорғау бөліміне дер кезеңде хабардар етуге міндетіме аламын.

      Күні ____________      Қолы _______________

      Аудандық (қалалық) еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау бөлім бастығының шешімі ___________________________________________________________

      Күні ____________      Қолы _______________

Үйде әлеуметтік көмек
көрсету бөлімше туралы Ережеге
2 қосымша
(емдеу-профилактикалық
мекемесімен толтырылады)

Әлеуметтік көмек бөлімшесінің үйде
әлеуметтік қызмет көрсетуге рәсімделген
мүгедек қатарындағы кемтар баланың
ДӘРІГЕРЛІК КАРТАСЫ

      Карта беруші, емдеу мекемесінің атауы _______________ ___________________________________________________________
аудан _____________________ қала __________________________
Туған күні ________________________________________________
Мекен-жайы ________________________________________________
Денсаулық жағдайы _________________________________________
                        (өз еркімен қозғала алады,
___________________________________________________________
              төсек режимінде жатыр және т.б.)
Дәрігер маман қорытындысы (негізгі және қосымша диагнозы көрсетілген, асқынуы бар, өткен ауруы туралы мәліметі бар стационарлық емханада емделген немесе емдеу көрсеткіші жоқ).
Терапевт __________________________________________________
            (ауру тарихындағы емдік ұсыныстар көшірмесі)
___________________________________________________________
Фтизиатр __________________________________________________
Хирург ____________________________________________________
Дермато-венеролог _________________________________________
Окулист ___________________________________________________
Онколог ___________________________________________________
Стоматолог ________________________________________________
Нарколог __________________________________________________
Психиатр __________________________________________________
Ішек тобы анализінің нәтижесі _____________________________
___________________________________________________________
             (№ және анализ күнін көрсету)
Үйден қызмет көрсетуге ұсыныс _____________________________
___________________________________________________________

      М.О.     Емхана меңгерушісі ________________
                                      (қолы)

      2003 жылғы "___" _______________

Үйде әлеуметтік көмек
көрсету бөлімше туралы Ережеге
3 қосымша

2003 жылғы "___" ______________

Мүгедек қатарынан кемтар балаларға
үйден қызмет көрсету үшін материалдық-
тұрмыстық жағдайын зерттеу
АКТІ № _____

1. Аты-ж-ні (баланың) _____________________________________
Туған күні ________________________________________________
2. Тұрғылықты мекен-жайы __________________________________
3. Ата-анасы туралы мәлімет (қамқоршы) ____________________
4. Тұрғылықты жағдайы _____________________________________
                       (кіммен, санитарлық норма жағдайы
___________________________________________________________
     сәйкес келе ме, коммуналдық қолайлылығы және т.б)
5. ПДПК ұсынысына сәйкес арнайы әлеуметтік қызметті қажет ете ме (көрсету; иә, жоқ)
6. Жәрдемақы түрі (көлемі) ________________________________
7. Қосымша әлеуметтік қызмет көрсетуді қажет ете ме _______
___________________________________________________________
      (жеке бағдарлама бойынша оңалту шараларын жүргізу
___________________________________________________________
                   ретінде, бөлек белгілеу)
8. Ұсыныстар мен қорытындылар _____________________________
                               (тексерушінің зерттеу
___________________________________________________________
                       нәтижесі бойынша)

      Күні _____________    Қолы _________________________
                                     (тексеруші)

      Күні _____________    Қолы _________________________
                                 (қамқоршының, ата-ананың)

Үйде әлеуметтік көмек
көрсету бөлімше туралы Ережеге
4 қосымша

Үйде қызмет көрсетуге
КЕЛІСІМ-ШАРТ

2003 жылғы "__"____________

      Үйде әлеуметтік көмек көрсету бөлімше меңгерушісі тұлға атынан _______________ бір тараптан, және __________________ азаматы екінші тараптан осы шартты жасасты.

Шарт негізі

      1. Еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау басқарма (бөлім) бастығының 200__ жылғы "___" __________ қорытындысына сәйкес мүгедек бала үйде әлеуметтік қызмет көрсету бөлімшесіне ата-ананың (өзге заңды өкілдерінің) өтініші және дәрігерлік картасы, мүгедектік туралы МӘС анықтамасы жалғанған ПДПК қорытындысы бойынша қабылданады.

Тараптардың міндеттемелері

      2. Үйде әлеуметтік көмек көрсету бөлімшесі міндеттенеді:
      - мүгедек баланың _______________ ата-анасын үйден қызмет көрсету ережелерімен және қызмет көрсету шарттарымен таныстыру;
      - ПДПК қорытындысына сәйкес әлеуметтік қызметкермен ______ жұмада қызмет көрсету еселігінде жалғанған тізім бойынша әлеуметтік қызметтер көрсету;
      - қызмет көрсететін азаматтарға құрмет білдіру, әдепсіздікке, өз міндеттеріне енжарлыққа жол бермеу.
      3. Мүгедек баланың ата-анасы міндеттенеді:
      - әлеуметтік қызметкерге құрметпен қарау;
      - мүгедек баланың мәртебесі, тұрғылықты жері өзгеруі, өзге де өзгерістер туралы үйде әлеуметтік көмек көрсету бөлімшесіне хабардар ету.

Келісім шартты бұзу шарттары

      4. Үйде қызмет көрсету туралы келісім-шарт келесі жағдайларда бұзылады:
      - мүгедек баланың ата-анасының жеке өтініші бойынша;
      - баланы интернат-үйіне орналастыру жағдайда;
      - өзге себептермен.
      Әлеуметтік қызметкерлер мен қызмет көрсетілетін азаматтар арасында түсінбестік туындаған жағдайда үйде әлеуметтік көмек көрсету бөлімшенің меңгерушісі (аты-жөні _____________, тел. ___________).
      Келісім-шарт 2 данада жасалған, біреуі әлеуметтік көмек көрсету бөлімшесінде қалады, екіншісі мүгедек баланың ата-анасына (өзге заңды өкілдеріне) беріледі.

      Үйде әлеуметтік көмек көрсету
      бөлімшесінің меңгерушісі:          ________________
                                              (қолы)

      Қызмет көрсетуші
      (қамқоршы, ата-анасының біреуі):   ________________
                                              (қолы)

О создании отделений социальной помощи на дому

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 29 августа 2003 года № 191. Зарегистрировано Управлением юстиции Западно-Казахстанской области 9 октября 2003 года за № 2308. Утратило силу - постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 10 августа 2011 года № 141

      Сноска. Утратило силу - Постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 10.08.2011 № 141

      Руководствуясь законами Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан""О социальной и медико-педагогической коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями" в соответствии с Государственным стандартом Республики Казахстан "Социальное обслуживание населения. Социальное обслуживание на дому детей с ограниченными возможностями. Объем услуг". СТ РК 1173-2003, утвержденного приказом Комитета по стандартизации, метрологии и сертификации Министерства индустрии и торговли Республики Казахстан № 65 от 21 февраля 2003 года и в целях социальной поддержки детей с ограниченными возможностями, акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить (прилагаемое) Положение об отделении социальной помощи на дому по обслуживанию детей с ограниченными возможностями из числа инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе по заключению психолого-медико-педагогической консультации.
      2. Областному управлению труда, занятости и социальной защиты населения обеспечить организацию работы отделений социальной помощи на дому на основании настоящего Положения.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя Акима области Есенгалиева А. К.

        Аким области

Утверждено
постановлением акимата области
от 29 августа 2003 года № 191

ПОЛОЖЕНИЕ
об отделении социальной помощи на дому
для обслуживания детей с ограниченными
возможностями из числа инвалидов,
нуждающихся в постороннем уходе по заключению
психолого-медико-педагогической консультации

1. Общие положения

      1. Отделения социальной помощи на дому создаются для надомного обслуживания детей с ограниченными возможностями из числа инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе по заключению психолого-медико-педагогической консультации (далее - ПМПК).
      2. Отделения социальной помощи на дому по обслуживанию детей с ограниченными возможностями (далее отделение социальной помощи), являются структурным подразделением районных (городского) отделов труда, занятости и социальной защиты населения.
      Общее руководство отделениями социальной помощи и их материально-техническое обеспечение осуществляются начальниками районных и городского отделов труда, занятости и социальной защиты населения и заведующими отделениями социальной помощи на дому.
      Отделения создаются, реорганизуются и ликвидируются по решению (постановлению) местных исполнительных органов.
      3. Отделения социальной помощи создаются для обслуживания не менее 80 детей с ограниченными возможностями из числа инвалидов (далее детей), нуждающихся в надомном обслуживании (далее обслуживание). При численности нуждающихся в надомном обслуживании менее 80 детей, обслуживание организуется социальными работниками, которые вводятся в штат отделения социальной помощи, обслуживающих одиноких престарелых и инвалидов.
      4. Зоны деятельности отделений социальной помощи определяются территориальными отделами труда, занятости социальной защиты населения, которые осуществляют оперативное руководство и контроль за работой отделений, оказывают им организационную и методическую помощь.
      5. Основными задачами отделений социальной помощи являются:
      1) выявление и учет, совместно с органами здравоохранения, образования, детей с ограниченными возможностями, нуждающихся в предоставлении специальных социальных услуг;
      2) социальное обследование детей с ограниченными возможностями, изучение микросреды ребенка с целью установления его интересов и потребностей;
      3) обучение родителей практическим навыкам общего ухода за больным ребенком, методам и приемам, способствующим развитию ребенка;
      4) оказание помощи семьям, воспитывающим детей с ограниченными возможностями в обучении ребенка двигательным и социальным навыкам, (одевание, умывание, умение пользоваться телефоном, транспортом, обращаться с деньгами, делать покупки и готовить пищу), навыкам поведения, самоконтроля и общения;
      5) работа с родителями в целях осуществления реабилитационных мероприятий и адаптации ребенка в семье;
      6) организация досуга ребенка (игры, чтение книг, их обсуждение, организация библиотечного обслуживания и др.);
      7) оказание психологической помощи ребенку и родителям;
      8) просветительско-профилактическая работа с родителями детей с ограниченными возможностями посредством организации индивидуальных и групповых мероприятий (семинары, тренинги и т. п.);
      9) содействие в получении необходимой специальной медицинской помощи и медицинского обслуживания, в частности вызов врача на дом, сопровождение в поликлинику;
      10) оказание первой медицинской помощи в экстренных случаях;
      11) содействие в обеспечении по медицинским показаниям протезно-ортопедическими изделиями, техническими и иными средствами;
      12) содействие в оформлении документов для установления опеки, попечительства, назначения пособий, определения в дома-интернаты или территориальные центры и других видов помощи;
      13) оказание консультативной помощи, в том числе по вопросам предоставления государственных социальных и специальных государственных пособий;
      14) содействие семьям, из числа малообеспеченных, воспитывающим детей с ограниченными возможностями, в оформлении документов на оказание государственной адресной социальной помощи;
      15) установление и поддержание связи с общественными организациями, благотворительными фондами с целью привлечения их к оказанию спонсорской помощи семьям, воспитывающим детей с ограниченными возможностями из числа малообеспеченных.

2. Организация деятельности
отделения социальной помощи

      6. Отделение социальной помощи возглавляет заведующий, который непосредственно руководит всей его работой и осуществляет контроль за деятельностью социальных работников.
      Число обслуживаемых и объем работы социальных работников определяется заведующим отделением по согласованию с руководством районного (городского) отдела труда, занятости и социальной защиты населения с учетом характера предоставляемых услуг, размера территории в зоне обслуживания, наличия общественного транспорта и других факторов.
      Социальные работники организуют свою работу по графикам (планам), утвержденным заведующим отделением.
      Заведующий отделением при необходимости замещает временно отсутствующего социального работника.
      7. Число штатных единиц социальных работников устанавливается из расчета, что один социальный работник на не более 6 детей.
      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными Постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 07.04.2006 № 123.
      В отдельных случаях, с учетом степени отклонений в развитии ребенка и двигательной активности, нагрузка на социального работника по уходу может быть снижена до 4-5 детей-инвалидов.
      Если в семье двое и более детей, нуждающихся в обслуживании, каждый ребенок учитывается как отдельное лицо.
      8. Посещение социальным работником по уходу за ребенком осуществляется не реже 2-3 раз в неделю по графику.
      9. Основанием для приема на обслуживание являются следующие документы:
      1) заявление родителей или иных законных представителей детей о приеме ребенка на обслуживание (приложение 1);
      2) заключение ПМПК о необходимости постороннего ухода;
      3) медицинская карта о состоянии здоровья ребенка, заполняемая лечебно-профилактическим учреждением (приложение 2);
      4) справка территориального подразделения центрального исполнительного органа в области социальной защиты населения (медико-социальной экспертизы при департаменте труда и социальной защиты населения, (далее МСЭ) об инвалидности;
      10. Противопоказаниями к принятию на обслуживание являются: инфекционные, венерические, иные тяжелые заболевания, активные формы туберкулеза, требующие лечения в специализированных организациях здравоохранения, а также бактерионосительство.
      11. Снятие с обслуживания производится по личному заявлению родителей или иных законных представителей, или в случае определения ребенка в дом-интернат и по другим причинам.
      Обслуживание детей проводится в соответствии с индивидуальной программой, рекомендованной ПМПК. В зависимости от состояния здоровья ребенка, двигательной активности определяется объем услуг, предоставляемых отделением социальной помощи и нагрузка на социального работника.
      12. Услуги, оказываемые социальными работниками, предоставляются детям бесплатно на основании договора обслуживания, заключаемого между отделением социальной помощи и родителями ребенка или иными законными представителями (приложение 4).
      13. Социальные работники осуществляют работу по уходу в соответствии с должностными обязанностями.
      14. Делопроизводство отделения социальной помощи на дому предусматривает наличие следующей документации:
      1) план работы отделения на год, квартал (составляется заведующим отделением утверждается начальником рай(гор)отдела труда, занятости и социальной защиты населения);
      2) книга учета вновь поступивших детей на обслуживание в отделение социальной помощи (ведет заведующий отделением);
      3) ежемесячный (ежеквартальный, полугодовой, годовой) отчет о деятельности отделения социальной помощи, ведет заведующий отделением (заполняется в двух экземплярах, один из которых представляется в соответствующий рай(гор)отдел труда, занятости и социальной защиты населения);
      4) журнал регистрации контрольных посещений обслуживаемых (ведет заведующий отделением);
      5) книга учета жалоб и предложений обслуживаемых (ведет заведующий отделением);
      6) переписка со всеми службами района, города (ведет заведующий отделением);
      7) нормативные документы (штатное расписание, положение, инструкции, указания) комплектует заведующий отделением;
      8) приказы, распоряжения вышестоящих органов, решения комиссии по координации и организации социально-бытового обслуживания детей (ведет заведующий отделением);
      9) ежемесячный график посещения каждого обслуживаемого социальным работником (ведет социальный работник);
      10) дневник деятельности социального работника с отражением видов предоставляемых услуг и график посещения обслуживаемых детей (ведет социальный работник);
      11) личные дела обслуживаемых детей (вкладываются заявление родителей или иных законных представителей, заключение ПМПК, акт обследования материально-бытовых условий семьи ребенка (приложение 3), договор, карта ежемесячного учета оказываемых услуг) ведет социальный работник;
      12) карта ежемесячного учета услуг, оказываемых социальным работником (ведет социальный работник).
      Ответственность за состояние, правильное ведение делопроизводства и учета работы в отделениях социальной помощи несет заведующий отделением.
      15. Объем и кратность предоставления услуг в каждом конкретном случае определяется с учетом состояния здоровья ребенка и по заключению ПМПК.
      16. На должность социального работника привлекаются люди, имеющие среднее профессиональное образование и без предъявления требований к стажу работы по специальности.
      17. Расходы на надомное обслуживание производятся в пределах ассигнований на социальное обеспечение по бюджету области (района, города) в соответствии со сметой, утвержденной вышестоящим (по подчиненности) органом.

Приложение № 1
к Положению об отделении
социальной помощи на дому

                Начальнику рай(гор)
отдела труда, занятости и
социальной защиты населения
                ___________________________________
                ___________________________________
                от ________________________________
                (Ф.И.О. родителей ребенка, опекуна)
                Дата рождения ребенка _____________
                Место прописки ____________________
                ___________________________________

ЗАЯВЛЕНИЕ 

      Прошу Вас принять моего ребенка (опекаемого) на надомное обслуживание отделением социальной помощи, согласно заключению ПМПК. С правилами надомного обслуживания и условиями предоставления специальных социальных услуг моему ребенку ознакомлен(а). Об изменениях в составе семьи, места жительства и других обстоятельствах, касающихся вопросов социального обслуживания, обязуюсь своевременно сообщать отделу социальной защиты населения.

      Дата _______________    Подпись _____________________

      Решение начальника рай(гор)отдела труда, занятости и социальной защиты населения: ___________________________________________________________

      Дата _______________    Подпись _____________________

Приложение № 2
к Положению об отделении
социальной помощи на дому
(оформляется лечебно-
профилактическим учреждением)

МЕДИЦИНСКАЯ КАРТА
ребенка с ограниченными возможностями
из числа инвалидов, оформляющегося
на надомное обслуживание отделением
социальной помощи на дому

      Наименование лечебного учреждения, выдавшего карту ___
____________________________________________________________
район __________________________ город _____________________
Дата рождения ______________________________________________
Домашний адрес _____________________________________________
Состояние здоровья _________________________________________
                   (передвигается самостоятельно, находится
____________________________________________________________
                 на постельном режиме и т.д.)
      Заключение врачей-специалистов (с указанием основного и сопутствующего диагнозов, наличия осложнений, сведений о перенесенных заболеваниях, наличия или отсутствия показаний к стационарному лечению):
Терапевта __________________________________________________
                    (выписка из истории болезни
____________________________________________________________
                с рекомендуемым лечением)      
Фтизиатра __________________________________________________
Хирурга ____________________________________________________
Дермато-венеролога _________________________________________
Окулиста ___________________________________________________
Онколога ___________________________________________________
Стоматолога ________________________________________________
Нарколога __________________________________________________
Психиатра __________________________________________________
Результаты анализа на кишечную группу ______________________
                                         (с указанием  №____________________________________________________________
                     и даты анализа)
Рекомендация на надомное обслуживание ______________________
____________________________________________________________

      М.П.    Заведующий поликлиникой ______________________
                                            (подпись)

      "___" _____________ 2003 г.     

Приложение № 3
к Положению об отделении
социальной помощи на дому

АКТ № _____

"___" ____________ 2003 г.

обследования материально-бытовых
условий для определения на надомное
обслуживание, детей с ограниченными
возможностями из числа инвалидов

      1. Ф. И.О. (ребенка) __________________________________
      Дата рождения _________________________________________
      2. Адрес проживания ___________________________________
      3. Сведения о родителях (опекунах) ____________________
      _______________________________________________________
      4. Условия проживания _________________________________
                             (с кем, соответствуют ли условия
      _______________________________________________________
        по санитарным нормам, коммунальные удобства и т. д.)
      5. Нуждается (указать: да, нет) в специальных социальных услугах, рекомендованных ПМПК.
      6. Вид пособия (размер) _______________________________
      7. Нуждается в предоставлении дополнительных социальных
услуг________________________________________________________
       (указать отдельно, как реабилитационные мероприятия
      _______________________________________________________
                    по индивидуальной программе)
      _______________________________________________________
      8. Предложения и выводы _______________________________
                                (проверяющих по результатам
      _______________________________________________________
                            обследования)

      Дата ___________           Подпись ____________________
                                            (проверяющих)

      Дата ___________           Подпись ____________________
                                         (родителей, опекуна)

Приложение № 4
к Положению об отделении
социальной помощи на дому

ДОГОВОР
обслуживания на дому

"___" ____________ 2003 г.

      Отделение социальной помощи на дому в лице заведующей (его) _______________ с одной стороны и гр. _________________ с другой стороны, заключили настоящий договор о следующем.

Предмет договора

      1. В соответствии с заключением начальника управления (отдела) труда, занятости и социальной защиты населения (директора территориального центра) от "___" _______ 200__ г. ребенок-инвалид __________________ принимается на обслуживание отделением социальной помощи на дому согласно заявлению родителей (иных законных представителей) и заключению ПМПК с приложением медицинской карты, справки МСЭ об инвалидности.

Обязательства сторон

      2. Отделение социальной помощи на дому обязуется:
      - ознакомить родителей ребенка-инвалида ______________ с правилами надомного обслуживания и условиями предоставления услуг;
      - в соотвествии с заключением ПМПК предоставлять социальные услуги, согласно прилагаемому перечню, при кратности обслуживания социальным работником _____ в неделю;
      - с уважением относиться к обслуживаемым гражданам, не допускать грубости, халатного отношения к своим обязанностям.
      3. Родители ребенка-инвалида обязуются:
      - уважительно относиться к социальному работнику;
      - в случае перемены места жительства, изменения статуса ребенка-инвалида, других изменениях сообщать об этом в отделение социальной помощи на дому.

Условия расторжения договора

      4. Договор обслуживания на дому расторгается в следующих случаях:
      - по личному заявлению родителей ребенка-инвалида;
      - в случае определения ребенка в дом-интернат;
      - по другим причинам.
      При возникновении недоразумений между обслуживаемыми гражданами и социальным работником, спорные вопросы разрешает заведующая отделением социальной помощи на дому (ФИО ________________, телефон № ________________).

      Договор составлен в двух экземплярах, из которых первый остается в отделении социальной помощи, второй передается родителям (иным законным представителям) ребенка-инвалида.

      Заведующий (ая) отделением
      социальной помощи на дому    ______________ (подпись)

      За обслуживаемого
      (один из родителей, опекун)  ______________ (подпись)