Банктердің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарының, жинақтаушы зейнетақы қорларының тарату комиссияларының қызметіне бақылауды жүзеге асыру ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Қаржы рыногын және қаржылық ұйымдарды реттеу мен қадағалау жөніндегі агенттігі басқармасының 2004 жылғы 15 наурыздағы N 67 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2004 жылғы 13 сәуірде тіркелді. Тіркеу N 2800. Қаулының күші жойылды - ҚР Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттiгi Басқармасының 2006 жылғы 12 тамыздағы N 160 қаулысымен.

       Ескерту: Қаулының күші жойылды - ҚР Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттiгi Басқармасының 2006 жылғы 12 тамыздағы N 160 қаулысымен.

--------------Қаулыдан үзінді----------------

       Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттiгiнiң нормативтiк құқықтық актiлерiн Қазақстан Республикасының заңнамалық актiлерiне сәйкес келтiру мақсатында, Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттiгiнiң (бұдан әрi - Агенттiк) Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттiгi Басқармасының "Банктердiң, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарының, жинақтаушы зейнетақы қорларының тарату комиссияларының қызметiне бақылауды жүзеге асыру ережесiн бекiту туралы" 2004 жылғы 15 наурыздағы N 67 қаулысының (Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде N 2800 тiркелген) күшi жойылды деп танылсын.
      2. Осы қаулы қабылданған күнiнен бастап қолданысқа енгiзiледi...

      Төраға
------------------------------       

      

      Банктердің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарының, жинақтаушы зейнетақы қорларының тарату комиссияларының қызметіне бақылауды жүзеге асыруды реттейтін нормативтік құқықтық базаны жетілдіру мақсатында, Қазақстан Республикасының Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау жөніндегі агенттігінің (бұдан әрі - Агенттік) Басқармасы қаулы етеді:
      1. Банктердің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарының, жинақтаушы зейнетақы қорларының тарату комиссияларының қызметіне бақылауды жүзеге асыру ережесі бекітілсін.
      2. Осы қаулы күшіне енген күннен бастап:
      "Таратылатын банктер мен сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарының тарату комиссияларының қызметіне бақылауды жүзеге асыру ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының 2002 жылғы 16 наурыздағы N 87  қаулысының  (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 1837 тіркелген, 2002 жылғы 22 сәуір - 5 мамыр аралығында Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің "Қазақстан Ұлттық Банкінің Хабаршысы" және "Вестник Национального Банка Казахстана" басылымдарында жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулы Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап он төрт күн өткен соң қолданысқа енеді.
      4. Қаржы ұйымдарын тарату департаменті (Бәдірленова Ж.Р.):
      1) Заң департаментімен (Байсынов М.Б.) бірлесіп, осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеу шараларын қолға алсын;
      2) осы қаулы Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап он күндік мерзімде оны Агенттіктің мүдделі бөлімшелеріне, банктердің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарының, жинақтаушы зейнетақы қорларының тарату комиссияларына жіберсін.
      5. Агенттіктің қызметін қамтамасыз ету департаменті (Несіпбаев Р.Р.) осы қаулыны Қазақстан Республикасының ресми бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау шараларын қолға алсын.
      6. Осы қаулының орындалуын бақылау Агенттік Төрағасының орынбасары Қ.М.Досмұқаметовке жүктелсін.

       Төраға

Қазақстан Республикасының Қаржы 
нарығын және қаржы ұйымдарын 
реттеу мен қадағалау жөніндегі 
агенттігі Басқармасының 
"Банктердің, сақтандыру 
(қайта сақтандыру) ұйымдарының, 
жинақтаушы зейнетақы қорларының 
қызметіне бақылауды жүзеге асыру 
ережесін бекіту туралы" 2004 
жылғы 15 наурыздағы N 67 
қаулысымен бекітілген 

  Банктердің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарының,
 жинақтаушы зейнетақы қорларының қызметіне 
бақылауды жүзеге асыру ережесі

      Осы Ереже " Қаржы рыногы мен қаржылық ұйымдарды мемлекеттік реттеу және қадағалау туралы ", "Қазақстан Республикасындағы  банктер және банк қызметі  туралы", " Сақтандыру қызметі туралы ", "Қазақстан Республикасындағы  зейнетақымен қамсыздандыру  туралы" Қазақстан Республикасының Заңдарына, Қазақстан Республикасының басқа да нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес әзірленді және қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі - уәкілетті орган) банктердің, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарының, жинақтаушы зейнетақы қорларының (бұдан әрі - қаржы ұйымдары) қызметіне бақылауды жүзеге асыру тәртібін қаржы ұйымдарының тарату комиссияларының (бұдан әрі - тарату комиссиялары) қызметіне тексеру жүргізу жолымен белгілейді.

  1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Уәкілетті орган қаржы ұйымдарының тарату комиссияларының қызметін бақылауды қамтамасыз ету және таратылатын қаржы ұйымдары кредиторларының құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау мақсатында тарату комиссияларының заңдар талаптарын сақтауына бақылау жасайды, оның ішінде олардың қызметіне тексеру жүргізу арқылы да жүзеге асырады.

      2. Тарату комиссиясының қызметін тексеруді уәкілетті органның қаржы ұйымдарын тарату бөлімшесінің (бұдан әрі - уәкілетті бөлімше) қызметкерлері жүргізеді.
      Тексерулерді уәкілетті бөлімшенің қызметкері не тексеру басшысы жетекшілік ететін жұмыс тобы жүзеге асыра алады.

      3. Тексеру осы Ереженің 6-тармағына сәйкес тексеруді өткізу тапсырмасында көрсетілген мәселелер бойынша және мерзімде өткізіледі.

      4. Уәкілетті бөлімше жоспарлы және жоспардан тыс тексерулер жүргізеді.
      Жоспарлы тексерулерді уәкілетті орган жылына бір реттен жиі өткізбейді;
      Тарату комиссияларының қызметін жоспардан тыс тексеру мына негізде жүзеге асырылады:
      1) уәкілетті орган тарату комиссиясының қызметінде Қазақстан Республикасының заңдары талаптарының бұзылғандығын анықтаған жағдайда;
      2) уәкілетті орган тексеру барысында анықтаған тәртіп бұзушылықтар мен кемшіліктерді жою туралы жазбаша ұйғарымдар мен нұсқауларын тарату комиссиясы орындамаса;
      3) таратылып жатқан қаржы ұйымдарының кредиторларының Қазақстан Республикасының заңдар нормаларының бұзылуы туралы шағымдары болса;
      4) таратылып жатқан қаржы ұйымдарының және басқа органдардың кредиторларының, кредиторлар комитетінің немесе акционерлердің (қатысушылардың) Қазақстан Республикасының заңдар талаптарының сақталуына тексеру жүргізу қажеттілігі туралы өтініштері болса.
      Жоспарлы және жоспардан тыс тексерулер тарату комиссиясының қызметін кешенді және іріктеп тексеруге бөлінеді.
      Кешенді тексеру - тарату комиссиясының қаржы ұйымындағы тарату рәсімдерінің жалпы жағдайын анықтауға бағытталған қызметін тексеру.
      Іріктеп тексеру - тарату комиссиясы қызметінің жекелеген бағыттарын тексеру.

  2-тарау. Тексеру жүргізуге дайындық, тексеруді
ұйымдастыру және оны жүргізуге жағдай жасау

      5. Тарату комиссиясының қызметіне тексеру жүргізу үшін тексеру жүргізуге тапсырма жасалады, оны уәкілетті органның басшысы бекітеді.

      6. Тапсырмада мақсаттар, тексеру жүргізетін мәселелердің тізбесі және мерзімі, тарату комиссиясы қызметінің тексеруге жататын кезеңдері, тексеру жүргізетін жұмыс комиссиясының басшысы мен оның мүшелері туралы мәліметтер олардың мазмұндары көрсетіле отырып беріледі.
      Тексеру жүргізетін басшы тексеру жүргізетін жұмыс комиссиясының мүшелері арасындағы нақты міндеттерді бөле отырып, жұмыс жоспарын белгілейді.

      7. Уәкілетті бөлімше тексеру жүргізу тапсырмасына дайындық кезінде қажетті ақпаратты тарату комиссиясынан алдын-ала талап етуге құқылы.

      8. Уәкілетті бөлімше тарату комиссиясына оның қызметіне тексеру жүргізілетіндігі жөніндегі хабарламаны, тексерудің негізгі мәселелерін және/немесе тексеруші тұлға сол жерге келгенде тарату комиссиясына ұсынылуы тиіс құжаттарды көрсете отырып, жіберуге құқылы. Тексеру жүргізу алдын-ала хабарланбай да жасалуы мүмкін (ескертусіз тексеру).

      9. Тарату комиссиясы хабарламаны алған кезден бастап тексеруші тұлғаларға көрсету үшін қажетті барлық құжаттарды дайындайды.

      10. Тарату комиссиясының қызметіне тексеру жүргізген уақытта тексеруші тұлғалардың тексеру объектісінің автоматтандырылған деректер базасына (ақпаратты жүйелерге) еркін кіру рұқсатын алуға және кез-келген құжаттарды (мәліметтерді) алғаш талап еткен сәттен бастап оларды қағазға шығарылған және электронды тасымалдағыштармен алуға, сондай-ақ тексеру қорытындысы туралы актіге қосу үшін олардың көшірмелерін алуға құқығы бар.

      11. Тексеру жүргізген уақытта тексеруші тұлғалар тарату комиссиясының кез-келген қызметкерінен және өзге де адамдардан жүргізген тексеруге, олардың лауазымдық міндеттері және тексеріліп отырған объект қызметіне қатысы бар мәселелер бойынша түсіндірулер (жазбаша түсіндірулер) алуға құқылы. Тексеруші тұлғалар сондай-ақ жеке үй-жай алуға және оған еркін кіріп-шығу мүмкіндігіне ие болуға құқылы.

      12. Тексеруші тұлғалар тексеру жүргізу кезінде қабылдаған құжаттарының (мәліметтерінің) сақталуын және құпиялылығын қамтамасыз етуі тиіс.

      13. Осы Ереже бойынша белгіленген талаптарды тарату комиссиясы орындамауы немесе тиісінше орындамауы тексеру жүргізуге кедергі келтіру болып қаралады, ол тексеру жүргізуге кедергі келтіру туралы актімен ресімделеді.

      14. Тексеру жүргізуге кедергі келтірген тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдар актілеріне сәйкес жауапкершілікте болады.

  3-тарау. Тексеру қорытындыларын ресімдеу

      15. Тексеруші тұлғалар тарату комиссиясын тексеруді аяқтағаннан кейін тексеру қорытындысы туралы екі данамен акт (бұдан әрі - тексеру актісі) жасайды. Тексеру актісінің бір данасы тарату комиссиясының төрағасына беріледі.

      16. Тексеру актісінде мынадай ақпараттар болады:
      1) жасалған күні және орны;
      2) тексеруші тұлғалардың аты-жөні, әкесінің аты (болған жағдайда) және қызметі;
      3) тексеру объектісі туралы мәліметтер (қаржы ұйымының, оның ұйымдық-құқықтық нысанының атауы, мекен-жайы, мемлекеттік тіркеу туралы деректер, тарату процесі басталған күн);
      4) тексеру жүргізу туралы бекітілген тапсырманың нөмірі және күні;
      5) тексерудің мақсаты, міндеті және түрлері, бекітілген тапсырмада көрсетілген, тексеруге алынған қызмет кезеңі;
      6) бекітілген тапсырма мәселелеріне - тексеру қорытындысына сәйкес тексеру мәнінің сипаты, оның ішінде қажетті ақпарат пен құжаттардың болуы;
      7) тәртіп бұзу анықталған кезде - тәртіп бұзу фактісін растайтын құжаттар (нөмірі, күні, сомасы, құжаттардың атауы және басқалар) деректемелерін көрсете отырып, әр фактіні жан-жақты және нақты баяндау, басқа да мәліметтер.
      Тексеру актісінің әр бөлімі тексеру жүргізу туралы бекітілген тапсырмада айтылған әр мәселені көрсетеді. Қажетті ақпараттардың және құжаттардың болуы тексеру актісінде жеке бөлімде көрсетіледі, онда сонымен бірге тексеру жүргізуге кедергі келтіру фактілері көрсетіледі. Тексеру актісінің соңғы бөлімінде жүргізілген тексеру нәтижесі (тұжырымдар) болады.

      17. Тексеру актісіне тексеруші тұлға (жұмыс тобы), тарату комиссиясының төрағасы мен бас бухгалтері қол қояды. Егер тарату комиссиясының төрағасы мен бас бухгалтері тексеру актісіне қол қоюдан бас тартқан жағдайда, оған тиісті белгі қойылады. Осы акт тексеру қорытындысын бекітетін түпкілікті және тиісті дәрежеде ресімделген құжат болып табылады.

      18. Тарату комиссиясының қызметінде тәртіп бұзушылықтар анықталған жағдайда тексеру актісіне жіберілген тәртіп бұзушылықтардың фактілерін растайтын құжаттар көшірмесі беріледі (қосымшалар саны тексеру актісінде көрсетіледі).
      Тексеру жүргізуші лауазымды тұлға әкімшілік құқық бұзушылық анықталған жағдайда әкімшілік құқық бұзушылық туралы Қазақстан Республикасының заңдар актілерінде белгіленген тәртіп пен мерзімде әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттаманы жасайды.
      Егер жүргізілген тексеруде тарату комиссиясының қызметінде Қазақстан Республикасының заңдар нормаларында белгіленген тәртіп бұзушылық фактісі анықталған жағдайда тексеру актісіне қол қоятын күні - тәртіп бұзушылық фактісін анықтаған күн болып табылады.

      19. Тарату комиссиясы жүргізілген тексеру қорытындыларымен келіспеген жағдайда уәкілетті органға тексеру аяқталған күннен бастап үш күнтізбелік күннен кешіктірмей жазбаша қарсылық ұсынады.

      20. Уәкілетті орган тексеру қорытындыларын өз бақылау қызметін қамтамасыз ету мақсатындағы айрықша жағдайларда ғана пайдалануы тиіс.

  4-тарау. Тексеру қорытындысы бойынша қабылданатын шаралар

      21. Тексеру қорытындысы бойынша тарату комиссиясының жұмысында Қазақстан Республикасының заңдар нормаларының бұзылуын анықтаған жағдайда уәкілетті орган тарату комиссиясы төрағасының атына орындалуы міндетті жазбаша ұйғарым жібереді.

      22. Тарату комиссиясы уәкілетті орган белгілеген мерзімде тәртіп бұзушылықтарды жояды, уәкілетті органға жазбаша ұйғарым талаптарының орындалуы және тәртіп бұзушылықтар мен кемшіліктерді жою шаралары туралы жазбаша нысанда ақпарат жібереді.
      Тарату комиссиясы ақпаратта көрсетілген барлық тәртіп бұзушылықтарды толық жойғанға дейін уәкілетті бөлімшеге өткізілген іс-шаралар туралы ай сайын ақпарат беріп отырады.

      23. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Қазақстан Республикасының заңдар актілерінде көзделген жауапкершілік құқықтық жағынан бұзылғаны анықталған жағдайда материалдар Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Қазақстан Республикасының заңдар актілеріне сәйкес әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі қарауға уәкілетті органдағы (лауазымды) тұлғаға жіберіледі.

      24. Тарату комиссиясы төрағасының өз міндеттерін орындамағанына және/немесе тиісінше орындамағанына дәлел болатын фактілер анықталған жағдайда уәкілетті орган ерікті таратылып отырған қаржы ұйымының акционерлерінің (қатысушылар) жалпы жиналысын тарату комиссиясының төрағасына және/немесе мүшелеріне қатысты тиісті шаралар қабылдау үшін жүргізілген тексеру қорытындысы туралы хабарлама жасауға, құқық қорғау органдарына ақпарат ұсынуға құқылы.

  5-тарау. Қорытынды ережелер

      25. Осы Ережеде реттелмеген мәселелер Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарында белгіленген тәртіппен шешіледі.

Об утверждении Правил по осуществлению контроля за деятельностью ликвидационных комиссий банков, страховых (перестраховочных) организаций, накопительных пенсионных фондов

Постановление Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 15 марта 2004 года N 67. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 13 апреля 2004 года N 2800. Утратило силу постановлением Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 12 августа 2006 года N 160

 Извлечение
из постановления Правления Агентства Республики Казахстан
по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций
от 12 августа 2006 года N 160

      В целях приведения нормативных правовых актов Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций в соответствие с законодательными актами Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций (далее - Агентство) ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Признать утратившим силу постановление Правления Агентства РК по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 15 марта 2004 года N 67 "Об утверждении Правил по осуществлению контроля за деятельностью ликвидационных комиссий банков, страховых (перестраховочных) организаций, накопительных пенсионных фондов" (зарегистрированное в Реестре нормативных правовых актов под N 2800).
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его принятия.
      ...

      Председатель
--------------------------------------------------------------------------
 

      

      В целях совершенствования нормативной правовой базы, регулирующей осуществление контроля за деятельностью ликвидационных комиссий банков, страховых (перестраховочных) организаций, накопительных пенсионных фондов, Правление Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций (далее - Агентство)  ПОСТАНОВЛЯЕТ :

      1. Утвердить прилагаемые Правила по осуществлению контроля за деятельностью ликвидационных комиссий банков, страховых (перестраховочных) организаций, накопительных пенсионных фондов.

      2. Со дня введения в действие настоящего постановления признать утратившим силу  постановление  Правления Национального Банка Республики Казахстан от 16 марта 2002 года N 87 "Об утверждении Правил по осуществлению контроля за деятельностью ликвидационных комиссий ликвидируемых банков и страховых (перестраховочных) организаций" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под N 1837, опубликованное 22 апреля - 5 мая 2002 года в изданиях Национального Банка Республики Казахстан "Казакстан Улттык Банкінін Хабаршысы" и "Вестник Национального Банка Казахстана").

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении четырнадцати дней со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      4. Департаменту ликвидации финансовых организаций (Бадырленова Ж.Р.): 
      1) совместно с Юридическим департаментом (Байсынов М.Б.) принять меры к государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан настоящего постановления;
      2) в десятидневный срок со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан настоящего постановления довести его до сведения заинтересованных подразделений Агентства, ликвидационных комиссий банков, страховых (перестраховочных) организаций, накопительных пенсионных фондов.

      5. Департаменту по обеспечению деятельности Агентства (Несипбаев Р.Р.) принять меры к публикации настоящего постановления в официальных средствах массовой информации Республики Казахстан.

      6. Контроль над исполнением настоящего постановления возложить на заместителя Председателя Агентства Досмукаметова К.М.

      Председатель 

        

Утверждены              
постановлением Правления     
Агентства Республики Казахстан   
по регулированию и надзору     
финансового рынка и финансовых 
организаций от 15 марта 2004 года 
N 67 "Об утверждении Правил    
по осуществлению контроля за    
деятельностью ликвидационных    
комиссий банков, страховых     
(перестраховочных) организаций, 
накопительных пенсионных фондов"

 

 

Правила 
по осуществлению контроля за деятельностью 
ликвидационных комиссий банков, страховых 
(перестраховочных) организаций, накопительных пенсионных фондов

 

      Настоящие Правила разработаны в соответствии с Законами Республики Казахстан " О государственном  регулировании и надзоре финансового рынка и финансовых организаций", " О банках и банковской  деятельности в Республике Казахстан", " О страховой деятельности ", " О пенсионном обеспечении  в Республике Казахстан", другими нормативными правовыми актами Республики Казахстан и определяют порядок осуществления уполномоченным органом по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций (далее - уполномоченный орган) контроля за деятельностью ликвидационных комиссий банков, страховых (перестраховочных) организаций, накопительных пенсионных фондов (далее - финансовые организации) путем проведения проверок деятельности ликвидационных комиссий финансовых организаций (далее - ликвидационные комиссии). 

 

Глава 1. Общие положения

      1. В целях обеспечения контроля за деятельностью ликвидационных комиссий и защиты прав и законных интересов кредиторов ликвидируемых финансовых организаций, уполномоченный орган осуществляет контроль за соблюдением ликвидационными комиссиями требований законодательства, в том числе путем проведения проверок их деятельности.
      2. Проверки деятельности ликвидационных комиссий проводятся работниками подразделения ликвидации финансовых организаций уполномоченного органа (далее - уполномоченное подразделение). 
      Проверки могут осуществляться работником уполномоченного подразделения либо рабочей группой, возглавляемой руководителем проверки. 
      3. Проверка проводится по вопросам и в сроки, указанные в задании на проведение проверки, согласно пункту 6 настоящих Правил.
      4. Уполномоченное подразделение проводит плановые и внеплановые проверки.
      Плановые проверки проводятся уполномоченным подразделением не чаще одного раза в год. 
      Внеплановые проверки деятельности ликвидационных комиссий осуществляются по следующим основаниям:
      1) в случае выявления уполномоченным органом в деятельности ликвидационной комиссии нарушений требований законодательных актов Республики Казахстан;
      2) неисполнения ликвидационной комиссией письменных предписаний и указаний уполномоченного органа об устранении выявленных в ходе проверки нарушений и недостатков;
      3) наличия жалоб кредиторов ликвидируемой финансовой организации о нарушениях норм законодательства Республики Казахстан;
      4) обращения кредиторов, комитета кредиторов или акционеров (участников) ликвидируемых финансовых организаций и иных органов о необходимости проведения проверок на предмет соблюдения требований законодательства Республики Казахстан.
      Плановые и внеплановые проверки подразделяются на комплексные и выборочные проверки деятельности ликвидационных комиссий.
      Комплексная проверка - это проверка деятельности ликвидационной комиссии, направленная на определение общего состояния ликвидационных процедур в финансовой организации.
      Выборочная проверка - это проверка отдельных направлений деятельности ликвидационной комиссии.

      

Глава 2. Подготовка к проведению проверки, 
организация проверок и обеспечение условий для ее проведения

      5. Для проведения проверки деятельности ликвидационной комиссии составляется задание на проведение проверки, которое утверждается руководителем уполномоченного органа. 
      6. В задании указываются цели, перечень вопросов и сроки проведения проверки, период деятельности ликвидационной комиссии, подлежащий проверке, сведения о руководителе проверки и членах рабочей комиссии с указанием их должностей.
      Руководитель проверки определяет план работы с распределением конкретных обязанностей между членами рабочей группы.
      7. При подготовке задания на проведение проверки уполномоченное подразделение вправе предварительно истребовать от ликвидационной комиссии необходимую информацию.
      8. Уполномоченное подразделение вправе направить ликвидационной комиссии уведомление о проведении проверки ее деятельности с указанием основных вопросов проверки и/или документов, которые должны быть представлены ликвидационной комиссией по прибытии проверяющих лиц на место. Проведение проверки возможно и без предварительного уведомления (внезапная проверка).
      9. При получении уведомления ликвидационная комиссия подготавливает все необходимые документы для предъявления проверяющим лицам.
      10. На время проведения проверки деятельности ликвидационной комиссии, проверяющие лица получают свободный доступ к автоматизированным базам данных (информационным системам) объекта проверки, получают по первому требованию любые необходимые документы (сведения) на бумажных и электронных носителях, а также осуществляют их копирование для приобщения к акту о результатах проверки.
      11. На период проведения проверки, проверяющие лица могут получить от любого работника ликвидационной комиссии и иных лиц разъяснения (письменные объяснения) по вопросам, касающимся проводимой проверки, их служебных обязанностей и деятельности объекта проверки. Проверяющим лицам предоставляется отдельное помещение с возможностью свободного доступа к нему.
      12. Проверяющие лица при проведении проверки обеспечивают сохранность и конфиденциальность полученных документов (сведений).
      13. Неисполнение или ненадлежащее выполнение ликвидационной комиссией требований, установленных настоящими Правилами, рассматривается как воспрепятствование проведению проверки, которое оформляется актом о воспрепятствовании проведению проверки.
      14. Лица, препятствующие проведению проверки, несут ответственность в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.  

           

Глава 3. Оформление результатов проверки

      15. После завершения проверки деятельности ликвидационной комиссии проверяющими лицами составляется акт о результатах проверки (далее - акт проверки) в двух экземплярах. Один экземпляр акта проверки представляется председателю ликвидационной комиссии.
      16. Акт проверки содержит в себе следующую информацию:
      1) дата и место составления;
      2) фамилии, имена, отчества (при наличии) и должность проверяющих лиц;
      3) сведения об объекте проверки (наименование финансовой организации, ее организационно-правовая форма, место нахождения, данные о государственной регистрации, дата начала процесса ликвидации);
      4) номер и дата утвержденного задания на проведение проверки;
      5) цель, задачи и вид проверки, период деятельности, подвергнутый проверке;
      6) описание предмета проверки согласно заданию на проведение проверки - результат проверки, в том числе наличие необходимой информации и документов;
      7) при выявлении нарушений - подробное и конкретное изложение каждого факта с указанием реквизитов документов, подтверждающих факт нарушения (номера, даты, суммы, наименования документов и другие), и иных сведений.
      Каждый раздел акта проверки отражает каждый вопрос, указанный в утвержденном задании на проведение проверки. Наличие необходимой информации и документов отражается в акте проверки отдельным разделом, в котором также указываются факты воспрепятствования проведению проверки. Последний раздел акта проверки содержит итоги (выводы) о проведенной проверке.
      17. Акт проверки подписывается проверяющим лицом (рабочей группой), председателем и главным бухгалтером ликвидационной комиссии. В случае отказа от подписания акта проверки председателем и главным бухгалтером ликвидационной комиссии, в нем делается соответствующая отметка. Данный акт является окончательным и надлежащим образом оформленным документом, закрепляющим результаты проверки.
      18. При выявлении нарушений в деятельности ликвидационной комиссии к акту проверки прилагаются копии документов, подтверждающих факты допущенных нарушений (количество приложений указывается в акте проверки).
      В случае установления административного правонарушения, должностным лицом, проводившим проверку, составляется протокол об административном правонарушении в порядке и сроки, установленные законодательным актом Республики Казахстан об административных правонарушениях.
      Если проведенной проверкой выявлен факт нарушения ликвидационной комиссией норм законодательства Республики Казахстан, то дата подписания акта проверки является датой выявления нарушения.
      19. В случае несогласия с результатами проведенной проверки, ликвидационная комиссия представляет в уполномоченный орган письменные возражения в срок не позднее трех календарных дней с даты завершения проверки. 
      20. Результаты проверки подлежат использованию исключительно в целях обеспечения уполномоченным органом своих контрольных функций.

 

Глава 4. Меры, принимаемые по результатам проверки

      21. В случае выявления по результатам проверки нарушений норм законодательства Республики Казахстан и недостатков в деятельности ликвидационной комиссии, уполномоченный орган направляет для исполнения в адрес председателя ликвидационной комиссии письменное предписание.
      22. Ликвидационная комиссия устраняет выявленные нарушения и в срок, установленный уполномоченным органом, представляет в уполномоченный орган в письменной форме информацию о выполнении требований письменного предписания и принятых мерах по устранению недостатков и нарушений. 
      До полного устранения всех указанных в информации нарушений ликвидационная комиссия ежемесячно представляет в уполномоченное подразделение информацию о проведенных мероприятиях.
      23. При выявлении правонарушений, ответственность за которые предусмотрена законодательным актом Республики Казахстан об административных правонарушениях и рассмотрение которых отнесено к компетенции иных уполномоченных органов, материалы направляются органу (должностному) лицу, уполномоченному рассматривать дело об административном правонарушении в соответствии с законодательным актом Республики Казахстан об административных правонарушениях.
      24. В случае выявления фактов, свидетельствующих о неисполнении и/или ненадлежащем исполнении председателями ликвидационных комиссий своих полномочий уполномоченный орган может информировать общее собрание акционеров (участников) добровольно ликвидируемой финансовой организации о результатах проведенной проверки для принятия соответствующих мер в отношении председателя и/или членов ликвидационной комиссии, представить информацию в правоохранительные органы. 

      

Глава 5. Заключительные положения

      25. Вопросы, не урегулированные настоящими Правилами, разрешаются в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.