Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облыстық мәслихатының 2008 жылғы 18 желтоқсандағы N 156/11 шешімімен.
Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару туралы"
Заңының
6 бабы 1 тармағының 1) тармақшасына сәйкес, облыстық Мәслихат ШЕШIМ ЕТЕДI:
1. Қоса берiлiп отырған
облыстың ауылдық елдi мекендерiнiң аз өнiмдi жерлерiн шалғындандыру мен бүлiнген жерлерiн қайта қалпына келтiрудiң 2005-2007 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) бекiтiлсiн.
2. Облыс қаржы департаментi жыл сайын Бағдарламаның дер кезiнде қаржыландыруын қамтамасыз етсiн.
3. Облыс жер пайдалану департаментi жыл сайын 20 қаңтар мерзiмiне орай облыстық Мәслихаттың аграрлық мәселелерi жөнiндегi тұрақты комиссиясына Бағдарламаны iске асыру барысы туралы ақпарат ұсынатын болсын.
4. Осы шешiмнiң орындалуын бақылау облыстық Мәслихаттың аграрлық мәселелерi жөнiндегi тұрақты комиссиясына жүктелсiн.
Сессия төрағасы А. Гуськов
Облыстық Мәслихаттың хатшысы Р. Гафуров
Павлодар облысы әкiмдiгiнiң
2004 жылғы 29 қараша
N 291/9 қаулысына
қосымша
Облыстың ауылдық елдi мекендерiнiң аз өнiмдi
жерлерiн шалғындандыру мен бүлiнген жерлерiн қайта
қалпына келтiрудiң 2005-2007 жылдарға арналған
бағдарламасы
Атауы |
Облыстың ауылдық елдi мекендерiнiң аз
|
Әзiрлеу үшiн негiз |
Қазақстан Республикасының Жер кодексi;
|
Негiзгi әзiрлеушiлер |
Облыс жер пайдалану департаментi, облыс
|
Мақсаты |
Тұрғындардың қосалқы шаруашылығына
|
Мiндеттерi |
Тыңайған жерлердi пiшендiк-жайылым
|
Iске асыру мерзiмдерi |
2005-2007 жылдар |
қаржыландыру көздерi |
Облыстық бюджет, Қазақстан
|
Күтiлетiн нәтижелер |
Шалғындандыру жүргiзiлгеннен кейiн
|
Жер Қазақстан Республикасының ең негiзгi байлықтарының бiрi, халықтың ауқатты тұрмысының қайнар көзi болып табылады. Қазақстан Республикасының Жер
кодексiне
сәйкес, жерде шаруашылық қызметтi жүргiзгенде табиғат қорғау технологиясы алдын ала ескерiлуi, қоршаған ортаның табиғатына зиян келмеуi мен экологиялық жағдайдың төменге құлдырауына жол берiлмеуi тиiс. Жердi қорғау ұғымына топырақ құнарлылығын қалпына келтiру және арттыру, жел және судан бүлiнуден қорғау, ауылшаруашылық жерлерi тұздануының, ластануының, зиянкестермен және аурулармен зақымдануының, арамшөптер басуының алдын алу, тозған жерлердi қалпына келтiрудi iске асыру, олардың құнарлылығын қалпына келтiру, арттыру және ауылшаруашылық айналымына уақытында енгiзу кiредi.
Ауыл шаруашылығының өзгеруiне, өндiрiс ауқымдарының қысқарылуына байланысты, ауыл тұрғындарының негiзгi бөлiмi осы саладан шығарылып тасталды. Осындай жағдайда жеке қосалқы шаруашылықтары пiшен және мал жайылымы алаптарымен қамтамасыз етiлген мал шаруашылығы, өмiр сүрудiң ең негiзгi көзi болып табылды.
Қазiргi уақытта, статистикалық деректер бойынша, облыстағы 83,3 % сүт және 74,4% ет өндiрiсi жеке қосалқы шаруашылықтарының үлесiне тиедi. Бiрақ, бұл қорлар әлi таусылған жоқ. Әсiресе iрi кенттер мен ауылдар маңайындағы жемазық алаптары өнiмдiлiгiнiң төмен болуына байланысты жемазық жайылымдарының жетiспеуi негiзгi шектеушi фактор болып табылады. Жақын жерде орналасқан ауылдардың жемазық алаптарын жоғарылату тек олардың ұйымдастыру-шаруашылық құрылымы жобаларын (осындай жобаларды әзiрлеу қазiр жүрiп жатыр) iске асыру мен уақытша пайдаланылмайтын аз өнiмдi жерлердi шалғындандыру арқылы ғана мүмкiн болады.
Одан басқа, облыста шаруашылық қызметi кезiнде едәуiр бөлiгi иесiз қалған, көптеген бұзылған жерлер пайда болды (14 мың га астам). Бұл жерлердi қайта қалпына келтiрiп, шаруашылық айналымға енгiзу қажет.
3. Мәселенiң қазiргi жай-күйiн талдау
Мәселенiң қазiргi жай-күйiне жасалған
талдау облыстың әр аймақтарының жемазық жайылымдарымен қамтамасыз етiлуiнiң мынадай әр түрлi дәрежелерiн көрсетедi: дәстүрлi мал шаруашылығы бар және жер жыртылуы деңгейi төмен аудандарда (Май, Баянауыл, Лебяжi аудандары, Ақсу, Екiбастұз қалалары) - қанағаттанарлық, дәндi дақылдарды егiп өсiретiн және жер жыртылуының деңгейi жоғары (Ертiс, Железин, Качиры, Павлодар, Успен аудандары, Шарбақты ауданының солтүстiк бөлiгi) аудандарда - жоғары. Одан басқа, қысқы мезгiлге суармал пiшендiктен қажеттi жемазықты алуға және сол арқылы мал басын көтеруге мүмкiншiлiгi бар жағадағы ауылдық округтер, әдетте, жайылымдық алаптармен аз қамтамасыз етiлген және жайылымның әр гектарына түсетiн мал жаю күшi көп. ұсақ елдi мекендермен салыстырғанда, iрi елдi мекендерде жайылымға мал жаюдың күшi көп түседi.
Жалпы жағдай жыл сайын жайылымға түсетiн күштi арттыруға бағытталған. Егер ауылшаруашылық өндiрiсiнiң өзгеруiне дейiн мал басының негiзгi бөлiгi, жеке маусымдық жайылымдарға шығаратын кеншарлар мен ұжшарлардың қарамағында болса және де тек жеке меншiк секторының малдары ғана ауылдық Кеңестер жерiнде (қазiргi округтер) жайылса, ал қазiргi уақытта бұл жағдай күрт өзгерген. Жеке меншiк қарамағына қарайтын мал басы, көбiне, ауылдық округ жерiнде жайылады және де бұл мал басы үнемi өсiп отырады.
Ауылдық округтер мен ауылдық елдi мекендердегi шөптiң қалыңдығын зерттеу негiзiнде, ауылдық округ әкiмдерiнiң қарамағындағы 1 млн. 210,7 мың га. жайылымның 1 млн. 078,5 мың га. жарамды жағдайда, ал 121 мың га. жарамсыз (соғылған) жағдайда және 11,2 мың га. құлдырағаны (1- қосымша) анықталды.
Сонымен қатар, Павлодар облысында (2004 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша) ауылшаруашылық айналымнан шығарылған 1233 мың га. жайылым бар. Бұл жерлер босалқы жерлер санатына енгiзiлген. Көбiне, бұл аз өнiмдi, құрамында қарашiрiгi төмен, сортаң және эрозияға ұшыраған, тек шалғындандырудың негiзiнде еркекешөп, арпабас, қылтан, сол сияқты көпжылдық бұршақты шөптердi (тұқым болған жағдайда) отырғызғаннан кейiн ғана ұтымды пайдалануға келедi. Осындай жерлердiң едәуiр бөлiгi елдi мекендер шекарасында да, одан тыс жерлерде де орналасқан.
Зерттеу материалдарына және атқарушы органдардың, қалалар мен аудандардың мүдделi қызметтерiнiң келiсiмдерiне сәйкес облыстың ауылдық округтерi мен елдi мекендерiнiң тiзiмi, 2005-2007 жылдары шалғындандырылатын жерлердiң аудандары және қаржыландыру көздерi анықталған (2- қосымша).
Шалғындандыру нысаналарын таңдаған кезде, жайылым көлемдерi мен олардың жағдайлары; жайылымдардың соғылу (құлдырау) дәрежесi; мал басы санына және 1 га жайылымына түсетiн ауыртпашылығы; жайылма және басқа табиғи шабындықтардың бары мен жоқтығы; жайылымдардың елдi мекендерден алыс орналасқаны ескерiледi.
2004 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша облыста 14384 га бұзылған жерлер бар, оның құрамындағы едәуiр аумақтарды қойнаулы жер нысандары (көмiр кенiн, жалпы таралған пайдалы қазбаларды қазып алу орны), тау кендерiнiң үйiндiлерi, күл-қоқыс жинағыштары, сол сияқты тұрмыстық және өнеркәсiптiк қалдықтарын тастау үйiндiлерi, ескi және қираған құрылыстар алып жатыр. Олардың iшiнен 4923 га жердi қайта қалпына келтiру қажет.
Бүлiнген жерлердiң көбi Екiбастұз - 9529 га, Павлодар - 1966 га, Ақсу - 765 га қалаларының ауылдық аймақтарында, Баянауыл ауданында - 826 га, Успен ауданында - 352 га, ал басқа аудандарда бүлiнген жерлердiң ауданы 65 - тен 200 га дейiн.
Жалпы бүлiнген жерлердiң құрамында жерлердi өз қаражаттарынан қайта қалпына келтiруге тиiстi әр түрлi шаруашылық субъектiлердiң жер пайдалану құқығына жататын жерлер, сол сияқты облыс бюджетi есебiнен қайта қалпына келтiруге қажеттi иесiз бүлiнген (таратылған кәсiпорындардың шаруашылық қызметi кезiнде пайда болған) жерлер бар.
Қала және аудан әкiмдерi келiсiмдерi бойынша, қалалар мен аудандарының жерге орналастырушы қызметтерi ұсынған материалдарға сәйкес, (қала және аудандарда) бүлiнген жерлердiң нысаналары, олардың аумақтары мен жұмыстарды қаржыландыру көздерi анықталған.
Күштi жақтары:
облыста үлкен көлемде шалғындандыру және қайта қалпына келтiру жұмыстарын жүргiзудiң көпжылдық тәжiрибесiнiң, ауқым жұмыстарды жүргiзу үшiн ғылыми, кадрлық және өндiрiстiк мүмкiншiлiктерiнiң болуы; бiрқатар шаруашылық, әлеуметтiк және экологиялық мiндеттердiң шешiлуi, жерлердi айналымға тарту мәселесiнiң басқа шешiмiнiң жоқтығы, олардан ауылшаруашылық өнiмдерiнiң қайта алу, экологиялық жағдайдың жақсаруы уақытша пайдаланылмайтын жерлердi шалғындандыру мен бүлiнген жерлердi қайта қалпына келтiру мәселесiн шешудiң негiзгi өзегi болып табылады.
Осал жақтары:
жұмысты орындау үшiн жанар-жағармай құнының жоғарлылығы, шөп тұқымдарының жетiспеушiлiгi мен түр-түрiнiң жеткiлiксiздiгi, тыңайған (уақытша пайдаланылмайтын) жерлердiң өте ластығы, қайта қалпына келтiру жұмысының күрделiгi.
Қауiп-қатерлер:
жаздың бiрiншi жартысында
қатал климат жағдайларының қолайсыздығы мен атмосферада ылғалдықтың жетiспеушiлiгi егiннiң уақытында немесе түгелдей көктемеуiне, кейбiр жағдайларда - шалғындандыру кезiнде қуаншылықтан құруына әкелiп соқтырады. Қайта қалпына келтiру кезiнде қатер тимейдi.
4. Бағдарламаның мақсаты мен мiндеттерi
Бағдарламаның мақсаты тұрғындардың қосалқы шаруашылығына жемазықтың жетiспеушiлiгiнен тапшылық көрiп отырған облыстың елдi мекендерiне жақын орналасқан ауыл шаруашылығы айналымынан шығарылған аз өнiмдi және тыңайған жерлердi шалғындандыру, сол сияқты шаруашылық қызмет нәтижесiнде пайда болған жерлердi қайта қалпына келтiру болып табылады.
Бағдарламаның мiндеттерi: тыңайған жерлердi пiшендiк-жайылым айналымына тарту, топырақтың құнарлылығын және жемазық өнiмдiлiгiн арттыру, тұрғындардың мал шаруашылығы үшiн жемазық базасын нығайту, экологиялық жағдайды жақсарту.
5. Бағдарламаның негiзгi бағыттары мен оны iске асырудың тетiктерi
Жерлердi шалғындандыру мiндеттерiн жүзеге асыру үшiн:
ауылдық елдi мекендердегi жайылым жайылымдарының қазiргi жай-күйiн талдау;
ауылдық елдi мекендер мен округтердегi жайылым жайылымдарына түсетiн күштi және жемазықпен қамтамасыз етiлуiн анықтау;
шалғындыру үшiн жер учаскелерiн iрiктеп алу;
шалғындыру жұмысының жобасын әзiрлеу;
конкурс өткiзу арқылы шалғындыру жұмысын орындаушыларды таңдау;
жұмыс жобасына сәйкес аз өнiмдi жайылымдарда шалғындандыру жүргiзу;
жұмысты өткiзуге авторлық қадағалау жүргiзу;
шалғындандырылған жерлер ауылдық округтiң (актiлер бойынша) әкiмдерiне тапсырылсын.
Шалғындару жұмыстарын Қазақстан Республикасы заңнамаларында тыйым салынбаған өзге де қаржыландыру көздерi күшiмен, сол сияқты облыс бюджетi есебiнен жүргiзу қарастырылып отыр. Шаруашылық субъектiлердiң қаржыландыру мен шалғындандыру жұмыстарын жүргiзуге мүдделiктерiн арттыру үшiн, ең алғашқы 3 жылда шаруашылық субъектiлер өз қажеттiлiктерi үшiн шөптi шауып алып, содан соң осы учаскелердi тұрғындардың малын бағу үшiн ауылдық әкiмдерге беру үшiн кент әкiмдерi, ауылдық әкiмдер мен шаруашылық субъектiлердiң арасында келiсiм шарт жасасу ұсынылып отыр. Бюджет қаражаты есебiнен жерлердi шалғындандыру жұмыстарын жүргiзу үшiн конкурстық негiзде, игерiлген жерлердi ауылдық әкiмдерге тапсыратын, мердiгерлiк ұйымдар қатысады.
Бастапқы деректер:
жоспарлау-зерттеу материалдары;
жер учаскелерiн таңдау актiлерi;
топырақ-агрохимиялық және геоботаникалық карталарымен оқып бiлу арқылы топырақ пен өсiмдiктердiң жағдайын талдау, оларды жақсарту жөнiндегi ұсыныстар;
техника, тұқым, жанар-жағармай материалдарының қажеттiлiгiн есептеу;
1 га жердi шалғындандыру құнының есебi.
Бүлiнген жерлердi қайта қалпына келтiру мiндеттерiн жүзеге асыру үшiн:
бүлiнген жерлерге қосымша түгендеудi жүргiзу;
бүлiнген жерлердiң жай-күйiн талдау;
ең бiрiншi кезекте қайта қалпына келтiруге жататын бүлiнген жер учаскелерiн iрiктеп алу;
қайта қалпына келтiру жұмысының жобасын әзiрлеу және экологиялық сараптамадан өткiзу;
конкурс өткiзу арқылы қалпына келтiру жұмысын орындаушыларды таңдау (бюджеттiк қаражат көздерiнен);
жұмыс жобасына сәйкес бұзылған жерлердi қайта қалпына келтiрудi орындау;
жұмысты өткiзуге авторлық қадағалау жасау;
қалпына келтiрiлген жер учаскелерiн атқарушы органдардың қарамағына (актiлер бойынша) тапсыру.
Қалпына келтiру жұмыстарын iрi өнеркәсiп өндiрiстерiнiң қаражаттарынан сияқты, агроқұрылымдардың күшiмен де, сол сияқты жергiлiктi облыс бюджетi есебiнен жүргiзу қарастырылып отыр. Бүлiнген жерлердi бюджет қаражаты есебiнен қайта қалпына келтiру жұмыстарын орындау үшiн конкурстық негiзде мердiгерлiк ұйымдар тартылатын болады.
Бастапқы деректер:
бүлiнген жерлердi түгендеудiң есебi;
жоспарлау-зерттеу материалдары;
бүлiнген жердiң әр учаскесiн талдау;
техника, тұқым, жанар-жағармай материалдарының қажеттiлiгiн есептеу;
1 га жердi шалғындандыру құнының есебi.
Жұмыс жобасында, елдi мекендерге жақын орналасқан, бұрынғы жыртылған жерлердi шалғындандыру қарастырылуы қажет. Жобаны әзiрлеу барлық қажеттi агротехникалық талаптарға сай келуi керек.
Шөптердiң өсуiн жаңғырту мен арамшөптердiң тұқымдануын болдырмау мақсатында алдын-ала егiс даласын қалған арамшөптерден тазарту, топыраққа аралық және алдын ала себу дайындығы, алдын ала себу мен кейiнгi себудi шоғырландыру, екi рет арам шөптердi отау, шөп себудiң көктемгi мезгiлдегi жұмыс жобасының базалық нұсқасы болу керек.
Сонымен бiрге, ауа райына байланысты (жобаны әзiрлеушiлердiң келiсiмiмен) шөптердi себу мезгiлдерi жазғы (шiлделiк) немесе күздiң соңына (тамыздық) ауыстырылатыны жұмыс жобасында ескерiлуi қажет. Осыған орай (егiс далаларын арамшөптерден тазарту үшiн) арамшөптердi бiр немесе қос рет шабу, жартылай бу түрi бойынша шөптi себуге дейiн, бiр немесе екi аралық жазық кескiндi топырақты өңдеуге (смета бағасының шегiне сәйкес) ауыстырылуы қажет.
Жұмыс жобасының базалық нұсқасында аса көп таралған дәндi дақылдардың бiрi, еркекшөптi себу қарастырылып отыр. Сонымен бiрге, (жобаны әзiрлеушiлердiң келiсiмi бойынша және сметалық бағалауға сәйкес) басқа да көп тараған дәндi дақылдар: арпабас, тамырсабақсыз бидайық, жоңылқа, осы дақылдардың еркекшөппен қосындысы (топырақтық-климаттық ауа райы жағдайына, тұқымдардың болуына байланысты) пайдаланылуы мүмкiн. Бұл жағдайда жамылғысыз да, жамылғылы да шөптi себуге болады.
Егер шөптi себу мезгiлдерi базалық (көктемгi) нұсқаудан ауытқыса, өскiндердi алу кезiндегi аралық қаржыландыру кестесi де өзгередi.
Шөптердiң табысты қыстауы мен сақталуының кепiлi болып табылатын шөптердiң толық түптену сатысында қысқа кетуi шалғындандыру жұмыстары аяқталуының негiзгi белгiсi болып табылады. Аймақтарды тазарту, беткейлердi отау, топырақты төсеу, немесе жермен тегiстеу, күл-қоқыс тозаңының болмауы, тау үйiндiлердiң жанбауы бұзылған жерлердi қайта қалпына келтiру жұмыстары аяқталуының негiзгi белгiсi болып табылады.
Шалғындандырылған және қалпына келтiрiлген жерлердi қала, кент, ауыл, ауылдық округтiң әкiмдерiне актiлер бойынша тапсыру барлық жұмыстардың аяқталғаны деп саналады.
6. Қажеттi ресурстар және бағдарламаны қаржыландыру көздерi
"ПавлодаржерғөО" еншiлес мемлекеттiк өнеркәсiбiнiң орындауымен жасалған, орташа есеп бойынша, 2005 жылы 1 га жердi шалғындандыру құны 9,52 мың теңгенi құрайды. Жыл сайынғы 6 пайызға ақшаның құнсыздануы деңгейiн ескере отырып 1 га жердi шалғындандыру шығыны (шамамен): 2006 жылы - 10,09 мың теңге, 2007 жылы - 10,69 мың теңге құрайтын болады. Есептеу орташа есеп бойынша алынған, өйткенi бұл аймаққа, топырақ түрiне, оның тығыздығына, күн көзiнiң болуына, ластанудың түрi мен дәрежесiне байланысты (3,4 - қосымшалар).
Бағдарлама бойынша барлығы 21484 га ауданда, соның iшiнде шаруашылық субъектiлердiң күшiмен (келiсiм бойынша) - 8030 га, облыс бюджетi есебiнен - 13454 га (5 - қосымша) шалғындандыруды жүргiзу қарастырылып отыр.
Жерлердi шалғындандыру үшiн келесi қаражат көздерi қарастырылған: облыс бюджетiнен - 135800 мың теңге, Қазақстан Республикасы заңнамаларында тыйым салынбаған өзге де қаржы көздерiнен - 80509 мың теңге, (6,7 - қосымшалар).
Бюджеттен шалғындандыру жұмыстарын жүргiзу үшiн қаражат бөлуге заңды негiз бар, себебi, Жер кодексiне сәйкес, елдi мекендер жерлерi - мемлекеттiк.
Жанар-жағармай материалдары мен тұқымдарды сатып алу үшiн конкурсқа қатысушының өтiнiшi бойынша берiлген жұмыс құнының 30% мөлшерi конкурс жеңiмпаздарына аванс бөлу арқылы жүзеге асырылады. Жекелеген жұмыс кезеңдерiн, шөп себудi қоса санағанда (толық көктеуi бойынша) орындау барысында тиiстi актiлер негiзiнде аралық қаржыландыру 30% көлемiнде жүзеге асырылады. Ақырғы төлем ( қалған 40%) барлық жұмыс көлемi орындалғаннан кейiн және шалғындандырылған жерлер актiлер бойынша ауылдық округ әкiмдерiне тапсырылғаннан кейiн берiледi.
Бағдарлама бойынша барлығы 4197 га, соның iшiнде жер пайдаланушылардың өз қаражаттары есебiнен (келiсiм бойынша) - 2378 га, облыс бюджетi есебiнен - 1819 га ( 2005 жыл - 1309 га, 2006 жыл - 1396 га, 2007 жыл - 1492 га, 8 - қосымша) бүлiнген жерлердi қайта қалпына келтiру қарастырылуда.
Болжамды есеп бойынша селолық аудандар мен қаланың ауылдық аймақтарында 1 га жердi қайта қалпына келтiру құны 30 мың теңгенi, өнеркәсiп аудандарында жұмыстың қиындығы мен күрделiгiне және шаңбасудың қажеттiлiгiне байланысты, қаланың өндiрiстiк аймақтарында - 65 мың теңгенi құрайды.
Бүлiнген жерлердi қайта қалпына келтiру үшiн келесi қаражат көздерi қарастырылған: облыс бюджетiнен - 63,3 млн. теңге, Қазақстан Республикасы заңнамасына қайшы келмейтiн өзге де қаржы көздерiнен - 150,1 млн. теңге. Жалпы бағдарламаны iске асыру үшiн 213,4 млн. теңге қажет (9,10 - қосымшалар).
Жанар-жағармай материалдары мен тұқымдарды сатып алу үшiн конкурсқа қатысушының өтiнiшi бойынша берiлген жұмыс құнының 30% мөлшерiнде конкурс жеңiмпаздарына аванс бөлу арқылы жүзеге асырылады. Тиiстi актiлер негiзiнде, техникалық және биологиялық қалпына келтiру жұмыстарының жекелеген жұмыс кезеңдерi орындалғаннан кейiн конкурсант өтiнiш түсiрген құнының, 30% көлемiнде аралық қаржыландыру жүзеге асырылады. Ақырғы төлем ( қалған 40%) барлық жұмыс көлемi орындалғаннан кейiн және қалпына қайта келтiрiлген жерлердi актiлер бойынша жергiлiктi атқарушы органдарға тапсырылғаннан кейiн берiледi.
7. Бағдарламаны iске асырудан күтiлетiн нәтижелер
Бағдарламаны жүзеге асыру нәтижесiнде 25,7 мың га, (соның iшiнде 21,5 мың га қосалқы ауылшаруашылық жайылымдары, бүлiнген жерлердi қайта қалпына келтiру есебiнен - 4,2 мың га көлемiндегi жерлер) ауыл-шаруашылық айналымына тартылады. Шалғындандыру жұмысы жүргiзiлгеннен кейiн күтiлетiн пiшен түсiмдiлiгi табиғи аймаққа байланысты шөп шығудың екiншi-төртiншi жылдарында 5-10 ц/га құрайды. Кейiнгi жылдары (5 және одан да көп) осы жерлер тұрғындардың мал шаруашылығы үшiн жайылым жерi ретiнде қолданылады. Облыстағы экологиялық жағдайға қолайлы әсер ететiн, жердi шалғындандыру оларды құнарландыру, ластану деңгейiнiң төмендеуi мен зиянкестермен (ең алдымен, шегiртке тұқымдасымен) зақымдануы, желден және судан бүлiну қаупiн сақтауға әкеледi. Елдi мекендерге жақын орналасқан қосымша енгiзiлген пiшендiк және жайылымдық жерлер - тұрғындардың қосалқы шаруашылықтарының мал шаруашылығы жемазығын тұрақтандыруға, мал басы санының көбеюiне, мал шаруашылығы өнiмдерi өндiрiсiнiң ұлғаюына және тұрғын-дардың кiрiсiнiң артуына мүмкiндiк туғызады.
Бүлiнген жерлердi қайта қалпына келтiру оларды құнарландыруға, елдi мекендердi көркейтуге, облыстың экологиялық және санитарлық жағдайына қолайлы әсер етедi.
Жалпы осы Бағдарламаны, сондай-ақ облыстың ауылдық аумақтарын дамытудың 2004-2006 жылдарға арналған бағдарламасын жүзеге асыру бiрнеше мақсатты экономикалық, экологиялық және әлеуметтiк сипаттағы мәселелердi шешуге нақты мүмкiндiк жасайтын болады.
8. Облыстың ауылдық елдi мекендерiнiң аз өнiмдi жерлерiн шалғындандыру мен бүлiнген жерлерiн қайта қалпына келтiрудiң 2005-2007 жылдарға арналған бағдарламасын iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
N
|
Шаралар атауы |
Аяқтау
|
Орындалуы
|
1 |
2 |
3 |
4 |
1. Облыстың елдi мекендердегi
|
|||
1. |
Облыстың әр елдi мекенi бойынша жерлердi шалғындандыру жөнiнде әзiрлеу жұмыстарын сатып алу, жұмыс жобаларын әзiрлеу |
Бекiтiлген жұмыс жобалары |
Облыс мемлекеттiк сатып алу, жер пайдалану департаменттерi, конкурс жеңiмпазы |
2. |
Облыстың әр елдi мекенi бойынша жерлердi шалғындандыру бойынша конкурстық құжаттаманы әзiрлеу, конкурс өткiзу (бюджеттiк қаржыландыру көзi бойынша) |
Конкурстық құжаттаманың пакетi |
Облыс мемлекеттiк сатып алу, жер пайдалану департаменттерi, қалалар мен аудандар әкiмдерi |
3. |
Шарттарды жасасу, жұмыстарды ұйымдастыру, авторлық қадағалау, жұмыстың орындалу сапасын тексеру |
Шарттар, орындалатын жұмыстардың аралық актiлерi |
Облыс жер пайдалану департаментi, қалалар мен аудандардың әкiмдерi, конкурс жеңiмпазы |
4. |
Бюджет қаражаты есебiнен орындалатын облыстың елдi мекендерiнде жүргiзiлетiн шалғындандыру жұмыстарына аванс беру және аралық қаржыландыру |
Жұмыстарға аванс беру, орындалған жұмыстардың аралық актiлерi |
Облыс қаржы, жер пайдалану департаменттерi |
5. |
Облыстың елдi мекендерi жерлерiн шалғындандыру жұмыстарын орындау |
Орындалған жұмыстардың актiлерi |
Облыс жер пайдалану департаментi, конкурс жеңiмпаздары |
6. |
Шалғындандыру жұмыстарын кент, ауыл (село), ауылдық (ауылдық) әкiмдерге тапсыру арқылы орындалу жұмыстарын қабылдау |
Орындалу жұмыстарын қабылдау және шалғындандыралған жерлердi кент, ауыл (село), ауылдық (ауылдық) округтердiң әкiмдерiне тапсыру актiсi |
Облыс жер пайдалану департаментi, облыс бойынша жер ресурстарын басқару комитетi (келiсiм бойынша), облыстың кент, ауыл (село), ауылдық (ауылдық) округтердiң әкiмдерi, конкурс жеңiмпаздары |
2. Бүлiнген жерлердi қайта қалпына келтiру |
|||
7. |
Облыстың әр елдi мекенi (қалпына келтiру нысаны) бойынша жерлердi қалпына келтiру жөнiнде әзiрлеу жұмыстарын сатып алу, жұмыс жобаларын әзiрлеу |
Бекiтiлген жұмыс жобалары |
Облыс мемлекеттiк сатып алу, жер пайдалану департаменттерi, конкурс жеңiмпаздары |
8. |
Жердi қалпына келтiру жөнiнде жұмыстарға арналған конкурстық құжаттаманы әзiрлеу және конкурс өткiзу |
Конкурстық құжаттаманың пакетi |
Облыс қаржы және жер пайдалану департаменттерi, қалалар мен аудан әкiмдерi |
9. |
Шарттарды жасасу, жұмыстарды ұйымдастыру, авторлық қадағалау, жұмыстың орындалу сапасын тексеру |
Шарттар, орындалу жұмыстарының аралық актiлерi |
Облыс жер пайдалану департаментi, қалалар мен аудандар әкiмдерi, конкурс жеңiмпаздары |
10. |
Аванс беру және бюджет есебiнен қаржыландырылатын бүлiнген жерлердi қалпына келтiру жұмыстарын аралық қаржыландыру |
Жұмыстарға аванс беру, орындалған жұмыстардың аралық актiлерi |
Облыс қаржы және жер пайдалану департаменттерi, қалалар мен аудандар әкiмдерi |
11. |
Бүлiнген жерлердi қалпына келтiру жұмыстарын орындау |
Орындалған жұмыстардың актiлерi |
Облыс жер пайдалану департаментi, конкурс жеңiмпаздары |
12. |
Қалпына келтiру жұмыстарын облыс кентi, ауыл (село), ауылдық (ауылдық) әкiмдерiне бiрден тапсыру арқылы атқарылған жұмыстарды қабылдау |
Орындалған жұмыстарды қабылдау және бүлiнген жерлердi облыстың кент, ауыл (село), ауылдық (ауылдық) округтердiң әкiмдерiне тапсыру актiсi |
Облыс жер пайдалану департаментi, облыс бойынша жер ресурстарын басқару комитетi (келiсiм бойынша), облыс кенттерiнiң, ауыл (село), ауылдық (ауылдық) округтердiң әкiмдерi, конкурс жеңiмпаздары |
кестенің жалғасы
Орындалу
|
Болжамды
|
Қаржыландыру
|
5 |
6 |
7 |
|
||
2005 жыл
|
2,7 3,5 3,0 |
Облыстық бюджет |
2005 жыл
|
|
Қаржыландыру
|
Жыл бойы |
|
Қаржыландыру
|
Жыл сайын -
|
Өтiнiш бойынша берiлген жұмыс құнының 30% мөлшерi өтiнiш бойынша берiлген жұмыс құнының 30% мөлшерi |
Облыстық бюджет
|
2005 жыл
2005 жыл
|
37,7
32,7
|
Облыстық бюджет,
|
Жыл сайын,
|
|
Қаржыландыру
|
|
||
2005 жыл
|
1,1 1,4 1,8 |
Облыстық бюджет |
2005 жыл
|
|
Қаржыландыру
|
Жыл бойы |
|
Қаржыландыру
|
Жыл сайын -
|
Өтiнiш
|
Облыстық бюджет
Облыстық бюджет
|
2005 жыл
2005 жыл
|
15,6
51,5
|
Облыстық бюджет
|
Жыл сайын
|
|
Қаржыландыру
|
Елдi мекендер санатындағы бар жайылымдар, олардың
жай-күйi мен малдың 1 шартты басы есебiндегi қамтамасыз етiлуi
N
|
Қалалар мен
|
Ауылдық
|
2004 ж. 1
|
Жайылым
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Павлодар |
5 |
11,4 |
13,1 |
2 |
Екiбастұз |
15 |
22,5 |
177,6 |
3 |
Ақсу |
15 |
26,4 |
134,6 |
4 |
Ақтоғай |
13 |
24,4 |
109,9 |
5 |
Баянауыл |
15 |
33,2 |
203,2 |
6 |
Железин |
13 |
23,3 |
83,7 |
7 |
Ертiс |
18 |
29,2 |
99,2 |
8 |
Качиры |
14 |
25,2 |
68,0 |
9 |
Лебяжi |
11 |
23,6 |
83,7 |
10 |
Май |
12 |
23,5 |
76,7 |
11 |
Павлодар |
16 |
24,6 |
53,0 |
12 |
Успен |
13 |
15,2 |
57,9 |
13 |
Шарбақты |
16 |
23,1 |
50,1 |
|
ЖИЫНЫ |
176 |
305,6 |
1210,7 |
Жай-күйi |
(1 шарт. мал
|
||
жарамды |
жарамсыз
|
тозған |
|
6 |
7 |
8 |
9 |
9,2 |
3,8 |
0,1 |
0,8 |
172,0 |
5,6 |
|
7,6 |
111,4 |
23,2 |
|
4,2 |
96,6 |
13,3 |
|
4 |
196,7 |
6,5 |
|
4,6 |
52,6 |
22,7 |
8,4 |
1,9 |
89,6 |
9,6 |
|
3,1 |
62,1 |
5,9 |
|
2,4 |
77,2 |
6,5 |
|
3,2 |
72,3 |
4,4 |
|
3 |
42,4 |
10,6 |
|
1,9 |
53,4 |
4,5 |
|
3,5 |
43,0 |
4,4 |
2,7 |
1,9 |
1078,5 |
121,0 |
11,2 |
3,5 |
Шалғындандырылатын жер көлемi мен қаржыландыру көздерi
көрсетiлген облыс ауылдық округтерi мен елдi мекендерiнiң
тiзбесi
(га)
N
|
Облыстың ау
ылдық округтерi мен
|
Шалғындандыру
|
1 |
2 |
3 |
|
Павлодар қаласы |
|
1 |
Ленин кентi |
990 |
2 |
Кенжекөл |
1150 |
3 |
Мойылды ауылы |
210 |
4 |
Павлодар ауылы |
594 |
|
Жиыны |
2944 |
|
|
|
|
Екiбастұз қаласы |
|
1 |
Ақкөл |
350 |
2 |
Екiбастұз |
300 |
3 |
Қарасу |
350 |
|
Жиыны |
1000 |
|
|
|
|
Ақсу қаласы |
|
1 |
Ақсу қаласы |
400 |
2 |
Айнакөл |
200 |
3 |
Достық |
300 |
4 |
Жолқұдық |
300 |
5 |
Қалқаман |
360 |
|
Жиыны |
1560 |
|
|
|
|
Ақтоғай ауданы |
|
1 |
Ақтоғай |
300 |
2 |
Әуелбек |
300 |
3 |
Қажамжар |
300 |
4 |
Караөбе |
300 |
5 |
Мүткен |
300 |
6 |
Приреченск |
300 |
7 |
Харьков |
300 |
|
Жиыны |
2100 |
|
|
|
|
Баянауыл ауданы |
|
1 |
Бiрлiк |
150 |
2 |
Қаратомар |
250 |
3 |
Қызылтау |
100 |
|
Жиыны |
500 |
|
|
|
|
Железин ауданы |
|
1 |
Башмақты |
400 |
2 |
Железин |
400 |
3 |
Прииртышье |
200 |
|
Жиыны |
1000 |
|
|
|
|
Ертiс ауданы |
|
1 |
Абай |
600 |
2 |
Байзақов |
400 |
3 |
Ертiс |
350 |
4 |
Қызылжар |
750 |
5 |
Ленин |
350 |
6 |
Майқоңыр |
350 |
7 |
Панфилов |
280 |
|
Жиыны |
3080 |
|
|
|
|
Качиры ауданы |
|
1 |
Качиры |
350 |
2 |
Октябрь |
250 |
3 |
Песчанск |
200 |
|
Жиыны |
800 |
|
|
|
|
Лебяжi ауданы |
|
1 |
Жамбыл |
200 |
2 |
Лебяжi |
200 |
3 |
Ямышев |
200 |
|
Жиыны |
600 |
|
|
|
|
Май ауданы |
|
1 |
Ақжар |
200 |
2 |
Көктүбек |
300 |
|
Жиыны |
500 |
|
|
|
|
Павлодар ауданы |
|
1 |
Григорьев |
300 |
2 |
Заря |
300 |
3 |
Луганск |
300 |
4 |
Рождественск |
300 |
5 |
Жетекшi ауылы |
300 |
6 |
Ольгинка ауылы |
300 |
7 |
Пресное ауылы |
300 |
8 |
Чернорецк |
300 |
9 |
Черноярка |
300 |
|
Жиыны |
2700 |
|
|
|
|
Успен ауданы |
|
1 |
Ильич |
115 |
2 |
Ковалевск |
115 |
3 |
Лозов |
115 |
4 |
Надаров |
115 |
5 |
Новопокров |
115 |
6 |
Ольгинка |
115 |
7 |
Павлов |
115 |
8 |
Равнополь |
115 |
9 |
Богатырь ауылы |
115 |
10 |
Қаратай ауылы |
115 |
11 |
Табылжан ауылы |
115 |
12 |
Тимирязев ауылы |
115 |
13 |
Успен |
470 |
|
Жиыны |
1850 |
|
|
|
|
Шарбақты ауданы |
|
1 |
Ильич |
350 |
2 |
Красилов |
650 |
3 |
Назаров |
200 |
4 |
Орлов |
500 |
5 |
Татьянов |
150 |
6 |
Хмельницкий |
300 |
7 |
Шарбақты |
700 |
|
Жиыны |
2850 |
Барлығы облыс бойынша |
21484 |
Облыстық бюджет есебiнен |
Қала мен аудан бюджетi
|
||||
2005ж. |
2006ж. |
2007ж. |
2005ж. |
2006ж. |
2007ж. |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
390 |
300 |
300 |
|
|
|
|
350 |
400 |
|
|
|
|
400 |
210 |
|
|
|
244 |
350 |
|
|
|
|
634 |
1400 |
910 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
350 |
|
|
|
|
|
|
300 |
|
|
|
|
|
|
350 |
|
|
|
350 |
300 |
350 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
200 |
|
200 |
|
|
|
|
200 |
|
|
|
|
|
300 |
|
|
|
|
|
|
300 |
|
|
|
360 |
|
|
|
|
|
560 |
500 |
500 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
300 |
|
|
|
|
300 |
|
|
|
|
|
300 |
|
|
|
|
|
|
300 |
|
|
|
|
|
|
300 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
600 |
600 |
300 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
150 |
|
|
|
|
|
|
250 |
|
|
|
|
|
|
100 |
|
|
|
150 |
250 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
400 |
|
|
|
|
400 |
|
|
|
|
|
|
|
200 |
|
|
|
400 |
400 |
200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
300 |
300 |
|
|
|
|
|
400 |
350 |
|
|
|
|
|
|
400 |
350 |
|
|
|
|
|
|
|
350 |
|
|
|
|
350 |
|
|
|
|
|
280 |
|
|
350 |
400 |
350 |
630 |
650 |
700 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
350 |
|
|
|
|
|
|
|
250 |
|
|
|
|
200 |
|
|
|
|
350 |
200 |
250 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
200 |
|
|
|
200 |
|
|
|
|
|
|
200 |
|
|
|
|
200 |
200 |
200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
200 |
|
|
|
|
|
|
300 |
|
|
|
|
200 |
300 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
100 |
100 |
|
300 |
|
|
|
|
|
|
|
100 |
100 |
100 |
|
|
|
100 |
100 |
100 |
|
|
300 |
|
|
|
|
|
|
100 |
100 |
100 |
300 |
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
100 |
100 |
|
|
|
100 |
100 |
100 |
300 |
300 |
300 |
600 |
600 |
600 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
115 |
|
|
|
|
|
115 |
|
|
|
|
|
115 |
|
|
|
|
|
115 |
|
|
|
|
|
115 |
|
|
|
|
|
115 |
|
|
|
|
|
115 |
|
|
|
|
|
115 |
|
|
|
|
|
115 |
|
|
|
|
|
115 |
|
|
|
|
|
115 |
|
|
|
|
|
115 |
|
|
350 |
|
|
120 |
|
|
350 |
|
|
1500 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
100 |
150 |
|
|
|
250 |
200 |
200 |
|
|
|
|
100 |
100 |
|
|
|
|
200 |
300 |
|
|
|
50 |
50 |
50 |
|
|
|
100 |
100 |
100 |
|
350 |
350 |
|
|
|
|
350 |
350 |
500 |
750 |
900 |
4244 |
5100 |
4110 |
3430 |
2200 |
2400 |
2005 жылға арналған (1 га есебiндегi ) аз өнiмдi жерлердi
шалғындандыру үшiн жүргiзiлетiн технологиялық операциялардың
орташа шығыс сметасы
N
|
Жұмыс және шығыс атауы |
Құны
|
1 |
2 |
3 |
1 |
Учаскенi өсiмдiктер қалдығынан тазарту
|
851,2 |
2 |
Ерте көктемдiк өңдеу: тыңайған жерлердi
|
1344,9 |
3 |
ТКҚТ - 3,5 КПЭ - 3,8 тұқым себер алдында
|
1363,9 |
4 |
Тұқым себерге дейiн сақиналы нығыздау |
275,6 |
5 |
Еркекшөптi 2,5 - 3,0 см тереңдiкте өңдеу |
560 |
6 |
Тұқым себуден кейiн сақиналы нығыздау |
275,6 |
7 |
Көпжылдық шөптердiң тұқымдарын тұқым
|
3,7 |
8 |
Көпжылдық шөптер тұқымының (еркекшөптiң)
|
1091,9 |
9 |
Арамшөптердi үш мәртебе қайталап шабу |
1189,2 |
|
ЖИЫНЫ |
6956 |
|
Үстеме шығындар (19%) |
1322 |
|
Үстеме шығындармен бiрге жиыны |
8278 |
|
Жоспарлы қорлану (15%) |
1242 |
|
БАРЛЫҒЫ 1 га шығыны |
9520 |
Ескерту: 2006 және 2007 жылдарға 6% мөлшерiнде жыл сайынғы ақшаның құнсыздануының коэффициентi ескерiлген
2005 жылы (1 га есебiндегi) аз өнiмдi жерлердi шалғындандыру
жөнiндегi жобалау-зерттеу жұмыстары құнының есебi
N
|
Жұмыс түрлерi |
Есептеу
|
Құны
|
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Шалғындандыру учаскесiн таңдау,
|
0,115
|
183,0 |
2 |
Топырақты тексеруге түзету енгiзу |
0,059
|
87 |
3 |
Аз өнiмдi жерлердi шалғындандыру
|
0,185
|
295 |
|
ЖИЫНЫ |
|
565 |
|
ҚҚСС 15% |
|
85 |
|
БАРЛЫҒЫ |
|
650 |
Қаржыландыру көзi бойынша 2005-2007 жылдарға арналған
облыстың ауылдық елдi мекендерiнiң аз өнiмдi жерлерiн
шалғындырудың жиынтық жоспары
(га)
N
|
Қалалар
|
Барлы
|
Соның iшiнде жылдар және қаржыландыру
|
|||
обл ыстық бюджет |
||||||
бар
|
соның iшiнде |
|||||
2005 |
2006 |
2007 |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
Павлодар |
2944 |
2944 |
634 |
1400 |
910 |
2 |
Екiбастұз |
1000 |
1000 |
350 |
300 |
350 |
3 |
Ақсу |
1560 |
1560 |
560 |
500 |
500 |
4 |
Ақтоғай |
2100 |
1500 |
600 |
600 |
300 |
5 |
Баянауыл |
500 |
500 |
150 |
250 |
100 |
6 |
Железин |
1000 |
1000 |
400 |
400 |
200 |
7 |
Ертiс |
3080 |
1100 |
350 |
400 |
350 |
8 |
Качиры |
800 |
800 |
350 |
200 |
250 |
9 |
Лебяжi |
600 |
600 |
200 |
200 |
200 |
10 |
Май |
500 |
500 |
|
200 |
300 |
11 |
Павлодар |
2700 |
900 |
300 |
300 |
300 |
12 |
Успен |
1850 |
350 |
350 |
|
|
13 |
Шарбақты |
2850 |
700 |
|
350 |
350 |
14 |
ЖИЫНЫ |
21484 |
13454 |
4244 |
5100 |
4110 |
Соның iшiнде жылдар және қаржыландыру көздерi бойынша |
|||
Қала мен аудан бюджетi және заңнамаларда тыйым
|
|||
барлығы |
соның iшiнде |
||
2005 |
2006 |
2007 |
|
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
600 |
200 |
200 |
200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1980 |
630 |
650 |
700 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1800 |
600 |
600 |
600 |
1500 |
1500 |
|
|
2150 |
500 |
750 |
900 |
8030 |
3430 |
2200 |
2400 |
Ескерту: 2004 жылы Успен ауданында аудан бюджетiнен 1500 га жердi шалғындандыру жоспарланған. 2004-2005 жылдары жалпы осы ауданда 3350 га жер шалғындандырылады.
Кенжекөл ауылдық округiнде, Мойылды ауылында (Павлодар ауданының жерлерi) және Ленин кентi (Ақсу қаласы жерлерi) жерлерiн шалғындандыру Павлодар қаласы жолында көрсетiлген.
Қала мен аудан бюджетi және заңнамаларда тыйым салынбаған
өзге де қаржыландыру көздерi есебiнен бөлiнетiн қаржылық
қаражаттар қажеттiлiгiнiң есебi
N
|
Қалалар
|
Барлығы
|
2005 ж . |
||
Аумағы
|
Сомасы
|
Аумағы
|
Сомасы
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Павлодар |
|
|
|
|
2 |
Екiбастұз |
|
|
|
|
3 |
Ақсу |
|
|
|
|
4 |
Ақтоғай |
600 |
6060 |
200 |
1904 |
5 |
Баянауыл |
|
|
|
|
6 |
Железин |
|
|
|
|
7 |
Ертiс |
1980 |
20040 |
630 |
5998 |
8 |
Качиры |
|
|
|
|
9 |
Лебяжi |
|
|
|
|
10 |
Май |
|
|
|
|
11 |
Павлодар |
1800 |
18180 |
600 |
5712 |
12 |
Успен |
1500 |
1480 |
1500 |
14280 |
13 |
Шарбақты |
2150 |
21949 |
500 |
4760 |
14 |
ЖИЫНЫ: |
8030 |
80509 |
3430 |
32654 |
2006 ж . |
2007 ж . |
||
Аумағы
|
Сомасы
|
Аумағы
|
Сомасы
|
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
200 |
2018 |
200 |
2138 |
|
|
|
|
|
|
|
|
650 |
6559 |
700 |
7483 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
600 |
6054 |
600 |
6414 |
|
|
|
|
750 |
7568 |
900 |
9621 |
2200 |
22199 |
2400 |
25656 |
Ескерту:1 га шалғындандыру құны "ПавлодарЖерғөө" Еншiлес мемлекеттiк өнеркәсiбiнiң есептеуiне сәйкес қабылданды: 2005 ж. - 9,52 мың теңге, 2006 ж. - 10,09 мың теңге, 2007 ж. - 10,69 мың теңге (жыл сайынға ақшаның өсу құны 6 6%)
Шалғындандыру жұмыстарының құнына жұмыс жобаларын дайындаудың 6,8% мөлшерiндегi құны кiредi.
Қала мен аудан бюджетi және заңнамаларда тыйым салынбаған
өзге де қаржыландыру көздерi есебiнен бөлiнетiн қаржылық
қаражаттар қажеттiлiгiнiң есебi
N
|
Қалалар мен
|
Барлығы 2005-2007 ж ылдары |
2005 ж . |
|
Аумағы (га) |
Сомасы
|
Аумағы (га) |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Павлодар |
|
|
|
2 |
Екiбастұз |
|
|
|
3 |
Ақсу |
|
|
|
4 |
Ақтоғай |
600 |
6060 |
200 |
5 |
Баянауыл |
|
|
|
6 |
Железин |
|
|
|
7 |
Ертiс |
1980 |
20040 |
630 |
8 |
Качиры |
|
|
|
9 |
Лебяжi |
|
|
|
10 |
Май |
|
|
|
11 |
Павлодар |
1800 |
18180 |
600 |
12 |
Успен |
1500 |
1480 |
1500 |
13 |
Шарбақты |
2150 |
21949 |
500 |
14 |
ЖИЫНЫ: |
8030 |
80509 |
3430 |
2005 ж . |
2006 ж . |
2007 ж . |
||
Сомасы
|
Аумағы
|
Сомасы
|
Аумағы (га) |
Сомасы
|
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1904 |
200 |
2018 |
200 |
2138 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5998 |
650 |
6559 |
700 |
7483 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5712 |
600 |
6054 |
600 |
6414 |
14280 |
|
|
|
|
4760 |
750 |
7568 |
900 |
9621 |
32654 |
2200 |
22199 |
2400 |
25656 |
Ескерту: 1 га шалғындандыру құны "ПавлодарЖерғөө" Еншiлес мемлекеттiк өнеркәсiбiнiң есептеуiне сәйкес қабылданды: 2005 ж. - 9,52 мың теңге, 2006 ж. - 10,09 мың теңге, 2007 ж. - 10,69 мың теңге (жыл сайынға ақшаның өсу құны 6 6%)
Шалғындандыру жұмыстарының құнына жұмыс жобаларын дайындаудың 6,8% мөлшерiндегi құны кiредi.
Қаржыландыру көздерi бойынша 2005-2007 жылдарға арналған облыстың бүлiнген жерлерiн қайта қалпына келтiру жоспары
N
|
Қалалар мен
|
2004 жылғы 1
|
Соның
|
Жердi
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Павлодар |
1966 |
1241 |
1210 |
2 |
Екiбастұз |
9529 |
2234 |
1950 |
3 |
Ақсу |
765 |
168 |
158 |
4 |
Ақтоғай |
165 |
165 |
108 |
5 |
Баянауыл |
826 |
314 |
160 |
6 |
Железин |
99 |
90 |
58 |
7 |
Ертiс |
167 |
150 |
108 |
8 |
Качиры |
197 |
110 |
100 |
9 |
Лебяжi |
65 |
65 |
42 |
10 |
Май |
72 |
72 |
64 |
11 |
Павлодар |
69 |
69 |
89 |
12 |
Успен |
352 |
192 |
111 |
13 |
Шарбақты |
112 |
53 |
39 |
14 |
ЖИЫНЫ: |
14384 |
4923 |
4197 |
Соның iшiнде жылдар және қаржыландыру көздерi бойынша |
|||||
Жер пайдаланушылардың
|
Облыстық бюджет қаражаты
|
||||
2005 |
2006 |
2007 |
2005 |
2006 |
2007 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
7475 |
7475 |
10500 |
8100 |
8100 |
10500 |
41860 |
42185 |
30615 |
2080 |
4030 |
5980 |
870 |
870 |
2061 |
650 |
1300 |
2925 |
|
|
150 |
1020 |
1020 |
1050 |
600 |
600 |
600 |
900 |
960 |
1140 |
|
|
300 |
420 |
420 |
600 |
650 |
245 |
245 |
430 |
650 |
650 |
|
|
300 |
750 |
1050 |
900 |
|
|
150 |
300 |
300 |
510 |
|
300 |
600 |
250 |
300 |
300 |
|
300 |
600 |
600 |
570 |
600 |
|
270 |
150 |
1050 |
1110 |
750 |
|
|
150 |
180 |
300 |
540 |
51455 |
52245 |
46421 |
16730 |
20110 |
26445 |
Ескерту: селолық аудандар мен ауылдық аймақтарда 1 га бүлiнген жердi қайта қалпына келтiру шамамен 30 мың теңгенi, қалалардың өнеркәсiптiк аймақтарында - 65 мың теңгенi құрайды, бұл өнеркәсiп аудандарындағы жұмыстардың ауыртпашылығына және шаң қысымы қажеттiлiгiне байланысты.
Барлық қаржыландыру көздерi бойынша 2005-2007 жылдарға
арналған облыстың бүлiнген жерлерiн қалпына келтiрудiң
жинақтық жоспары
N
|
Қалалар мен
|
Қалпына
|
Барлық
|
2005 ж. |
Аумағы
|
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Павлодар |
1210 |
52150 |
360 |
2 |
Екiбастұз |
1950 |
126750 |
676 |
3 |
Ақсу |
158 |
8676 |
29 |
4 |
Ақтоғай |
108 |
3240 |
34 |
5 |
Баянауыл |
160 |
4800 |
50 |
6 |
Железин |
58 |
1740 |
14 |
7 |
Ертiс |
108 |
2870 |
40 |
8 |
Качиры |
100 |
3000 |
25 |
9 |
Лебяжi |
42 |
1260 |
10 |
10 |
Май |
64 |
1750 |
10 |
11 |
Павлодар |
89 |
2670 |
20 |
12 |
Успен |
111 |
3330 |
35 |
13 |
Шарбақты |
39 |
1170 |
6 |
14 |
ЖИЫНЫ: |
4197 |
213406 |
1309 |
2005 ж. |
2006 ж. |
2007 ж. |
||
Сомасы
|
Аумағы
|
Сомасы
|
Аумағы
|
Сомасы
|
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
15575 |
360 |
15575 |
490 |
21000 |
43940 |
711 |
46215 |
563 |
36595 |
1520 |
39 |
2170 |
90 |
4986 |
1020 |
34 |
1020 |
40 |
1200 |
1500 |
52 |
1560 |
58 |
1740 |
420 |
14 |
420 |
30 |
900 |
1080 |
34 |
895 |
34 |
895 |
750 |
35 |
1050 |
40 |
1200 |
300 |
10 |
300 |
22 |
660 |
250 |
22 |
600 |
32 |
900 |
600 |
29 |
870 |
40 |
1200 |
1050 |
46 |
1380 |
30 |
900 |
180 |
10 |
300 |
23 |
690 |
68185 |
1396 |
72355 |
1492 |
72866 |