Қазақстан Республикасында Тұрғын үй құрылысын дамытудың 2005-2007 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде салынған тұрғын үйлерді Астана қаласында іске асыру шаралары туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2005 жылғы 4 сәуірдегі N 3-1-257қ Қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2005 жылғы 5 сәуірде N 382 тіркелді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімшілігінің 2005 жылғы 21 қарашадағы N 17-9-934қ қаулысымен

       Ескерту: Қаулының күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2005 жылғы 21 қарашадағы N 17-9-934қ қаулысымен.
___________________________________________

      Қазақстан Республикасының  Азаматтық кодексін, "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының  Заңын , "Қазақстан Республикасында Тұрғын үй құрылысын дамытудың 2005-2007 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 11 маусымдағы N 1388  Жарлығын басшылыққа алып, "Облыстардың, Астана және Алматы қалалары жергілікті атқарушы органдарының Қазақстан Республикасында тұрғын үй құрылысын дамытудың 2005-2007 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасын іске асыру шеңберінде салынған тұрғын үйлерді Қазақстан Республикасының азаматтарына сату ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 1 қыркүйектегі N 923  қаулысын орындау барысында, Астана қаласының әкімдігі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қазақстан Республикасының азаматтарына Тұрғын үй құрылысын дамытудың Мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде салынған тұрғын үйлерді Астана қаласының аумағында сату туралы қосымшадағы Ереже бекітілсін.

      2. Астана қаласы әкімдігінің 2005 жылғы 18 ақпандағы
N 3-1-103қ "Қазақстан Республикасында Тұрғын үй құрылысын дамытудың 2005-2007 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде салынған тұрғын үйлерді Астана қаласында іске асыру шаралары туралы" қаулысының күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары А.С. Мамытбековке жүктелсін.

       Әкімнің міндетін атқарушы

      Әкімнің орынбасары

      Әкімнің орынбасары

      Әкімнің орынбасары

      Әкімнің орынбасары

      "Астана қаласының Қаржы
      Департаменті" мемлекеттік
      мекемесінің директоры

      Құжаттамалық сараптама бөлімі
      меңгерушісінің міндетін атқарушы

      Экономикалық талдау және
      мониторинг бөлімінің меңгерушісі

      "Астана қаласының
      Тұрғын үй департаменті"
      мемлекеттік мекемесінің бастығы

Астана қаласы әкімдігінің  
2005 жылғы 4 сәуірдегі    
N 3-1-257қ қаулысымен    
БЕКІТІЛДІ         

  Тұрғын үй құрылысын дамытудың Мемлекеттік бағдарламасын іске
асыру шеңберінде салынған тұрғын үйлерді Астана қаласының
аумағындағы Қазақстан Республикасының азаматтарына сату
ҚАҒИДАСЫ

      1. Тұрғын үй құрылысын дамытудың Мемлекеттік бағдарламасын іске асыру шеңберінде салынған тұрғын үйлерді Астана қаласының аумағындағы Қазақстан Республикасының азаматтарына сату тәртібі туралы осы Қағида (бұдан әрі - Қағида) Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылы 11 маусымдағы N 1388  Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасында тұрғын үй құрылысын дамытудың 2005-2007 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы (бұдан әрі - Бағдарлама) шеңберінде салынған тұрғын-үйлерді Астана қаласының аумағындағы Қазақстан Республикасының азаматтарына сату тәртібін түсіндіреді.

  1. Бөлім. Негізгі түсініктер

      2. Қағидада мынадай түсініктер қолданылады:
      тұрғын-жай - Бағдарлама шеңберінде салынған тұрғын-жай;
      қарыз беруші - екінші деңгейдегі банк не болмаса банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйым;
      өтініш беруші - тұрғын үй сатып алуға ниет білдірген Қазақстан Республикасының азаматы;
      комиссия - осы Қағидамен анықталатын тәртіппен тұрғын-үйлерді сату туралы шешім қабылдау үшін құрылатын комиссия;
      уәкілетті орган - жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын заңнамаларға сәйкес тұрғын үй саласын реттеуді жүзеге асыруға уәкілетті, атқарушы орган.

  2. Бөлім. Жалпы ережелер

      3. Астана қаласындағы тұрғын үйлерді сату уәкілетті органмен жүзеге асырылады.

      4. Тұрғын үй сатып алу құқығына Астана қаласында тұратын Қазақстан Республикасының азаматтары ие.
      Мыналарға:
      1) балалары бар жас отбасыларға;
      2) мемлекеттік бюджет қаражаттары есебінен ұсталатын мемлекеттік органдар мен мекемелердің қызметкерлеріне;
      3) әлеуметтік саладағы мемлекеттік кәсіпорындардың қызметкерлеріне басым құқық беріледі.

  3. Бөлім. Тұрғын үйлерді сату тәртібі

      5. Уәкілетті орган тұрғын үйлерді сату туралы ақпаратты, оның ішінде, үйді сатуда қойылатын талаптар, ұсынылуға қажет құжаттар тізімін, құжаттарды қабылдау орнын, байланыс телефондарын және басқа да ақпараттарды бұқаралық ақпарат құралдарында таратады.

      6. Өтініш беруші уәкілетті органға мына құжаттарды тапсырады:
      1) белгіленген үлгідегі өтініш;
      2) өтініш иесінің отбасы мүшелерінің не болмаса онымен бірге тұратын азаматтардың жеке басын анықтайтын құжаттарының көшірмелері;
      3) жұмыс орнынан анықтама (бұл анықтамада еңбек стажы көрсетілуі мүмкін);
      4) белгіленген үлгідегі отбасы құрамы туралы анықтама не болмаса мекен-жай бюросынан отбасы мүшелерін тіркегені туралы анықтама, не болмаса тиісті ұйымның кадр қызметімен расталған отбасы құрамы туралы анықтама.
      Өтініш беруші тұрғын үй сатып алуға жас отбасы ретіндегі басымдық құқығын растау үшін неке туралы құжатының көшірмесін ұсынуға құқылы.

      7. Өтініш беруші және оның отбасы мүшелері Бағдарлама шеңберінде бір ғана тұрғын үй сатып алуға құқылы.
      Мыналар қаржыландыру көзі бола алады:
      1) мынадай параметрлері бар ипотекалық қарыздар:
      сыйақы мөлшері қарыздың бүкіл мерзіміне жылдық он пайызға дейін;
      қарыз мерзімі жиырма жылға дейін;
      бастапқы жарнасы кемінде он пайыз;
      2) тұрғын үй құрылысы жинақтары жүйесінің тұрғын үй қарыздары.

      8. Өтініш беруші қарыз берушіні өз еркімен таңдайды, бірақ жалға берушімен қарызды беру талабы Қағиданың 7-тармағында келтірілген талаптарға сәйкес болуы қажет.
      Болжанған қарыз беруші тұрғын үй сатып алу жөніндегі өтініште көрсетіледі.

      9. Уәкілетті орган өтініш берушілердің жекелеген тізімдерін жүргізеді:
      1) балалары бар жас отбасылардың, мемлекеттік бюджет қаражаттары есебінен ұсталатын мемлекеттік органдар мен мекемелердің қызметкерлерінің, әлеуметтік саладағы мемлекеттік кәсіпорындардың қызметкерлерінің;
      2) басқалар.
      Өтініш берушілердің әрбір тізімдері бойынша уәкілетті орган өтініштерді қабылдау журналдарын жүргізеді, оны жүргізу тәртібі мен нысаны олардың өз еріктері бойынша анықталады. Аталған журналдарға Ереженің 6-тармағында қарастырылған құжаттарсыз тіркеу жасалмайды.

      10. Уәкілетті орган өтініш пен қажетті құжаттар берілген сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде қарыз берушіге өтініш берушілердің аты-жөнін және оның алғысы келген үйі туралы ақпарат береді.
      Уәкілетті орган бір мезгілде жылжымайтын мүліктерді тіркеу органына өтініш берушінің жылжымайтын мүлкі туралы ақпарат алу мақсатында сұраныс жіберуге құқылы.

      11. Қарыз беруші он екі жұмыс күні ішінде өтініш берушінің төлем қабілеттілігін анықтайды және төлем қабілеттілігін анықтағаннан кейін екі жұмыс күні ішінде уәкілетті органға тапсыру үшін өтініш иесіне ескерту қағазын береді.
      Екінші деңгейдегі банктер мен несиелік ұйымдардан азаматтардың төлем қабілеттілігі туралы келіп түскен ақпараттар арнайы журналға енгізіледі.

      12. Қарыз беруші төлем қабілеттілігін растаған өтініш берушілерге тұрғын үйді сату туралы шешім тұрғын-жайларды сату жөніндегі комиссияның қорытындысы негізінде қабылданады, қызметті құру тәртібі, ұйымдастыру және шешім қабылдау тәртіптемелері Қағиданың 4-бөлімімен анықталған.

  4. Бөлім. Тұрғын-үйлерді сату жөніндегі комиссия S1. Комиссияның қызметін құру және ұйымдастыру тәртібі

      13. Комиссия уәкілетті органмен тақ санды құрамда құрылады.
      Комиссия құрамына енгізілуі мүмкін:
      Астана қаласы мәслихатының депутаттары;
      қоғамдық ұйымдардың және бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері.
      Комиссия хатшысы оның мүшесі бола алмайды және дауыс беруге құқылы емес.

      14. Комиссияның шешімі дауыс беру жолымен қабылданады. Комиссия мүшелерінің жай көпшілігі дауыс берген шешім қабылданды деп танылады. Дауыс тең болған жағдайда, комиссия төрағасы дауыс берген шешім қабылданды деп танылады.
      Комиссияның шешімі дауыс беруге комиссия мүшелерінің жартысынан көбі қатысқан жағдайда заңды болып табылады. Комиссия шешімі ұсынымдық сипат алады.

      15. Комиссияның отырысы қарыз берушіден өтініш берушінің төлем қабілеттілігі туралы оң қорытынды түскен кезде жүргізеді, сондай-ақ комиссия отырысының жүргізілу мерзімі азаматтардың тұрғын үй сатып алу құқығын жүзеге асыруды қамтамасыз етуі қажет.
      Комиссияның жұмыс органы уәкілетті орган болып табылады.

S2. Тұрғын-үйді сату жөніндегі комиссияның
шешімдерді қабылдау тәртібі

      16. Комиссия тұрғын үйлер болған жағдайда бос үйлерді Осы Қағиданың 4-тармағына сәйкес тұрғын үй сатып алуға басымдық құқығы бар тұлғаларға сатуды іске асыруы туралы қорытынды шығарады. Бұл жағдайда комиссиямен тұрғын үй сатып алуға басым құқығы бар әрі қарыз берушімен төлем қабілеттілігі анықталған тұлғалардың өтініштері ескеріледі.
      Уәкілетті орган комиссияның талабы бойынша өтініш берушіден тиісті қорытынды шығару үшін қосымша құжаттар сұратуға құқылы.

      17. Тұрғын үйлер сатып алу құқығы кезек тәртібімен уәкілетті органға қарыз берушіден өтініш берушілердің төлем қабілеттілігі расталған оң қорытынды келіп түскен соң беріледі.
      Комиссия қорытынды шығарған кезде өтініш берушінің меншік құқығында жылжымайтын мүлкі барлығын ескеруге құқылы. Өтініш берушінің отбасы мүшелерінің тұрғын үй заңнамаларымен белгіленген нормаларға сәйкес тұрғын үймен қамтамасыз етілгені, сондай-ақ, тұруға жарамды тұрғын үйін сатса, сыйға берсе не болмаса айырбас жасаса, бұл өтініш берушінің тұрғын үй сатып алуына басты кедергі болуы мүмкін. Басымдық санаттағылардың барлығына тұрғын үй бөлінген болса және үстіміздегі жылы бөлінбеген тұрғын үйлер қалған жағдайда, кейінге қалдырылған өтініштер тұрғын үй сату жөніндегі комиссияның қарастыруына қайтара шығарылады.

      18. Осы Қағиданың 4-тармағына сәйкес басымдық құқығы бар тұлғалардың тұрғын үй алу ниетін қанағаттандырған соң, комиссия басқа өтініш берушілер арасында тұрғын үйді бөлуді жүзеге асырады. Комиссия қарыз берушімен төлем қабілеттілігі расталған өтініш беруші тұлғаларды ескереді.

      19. Бұл жағдайда тұрғын үйлерді сатып алу құқығы Қағиданың 17-тармағында белгіленген кезек тәртібімен беріледі.

      20. Өтініштерді қабылдау кезегі және қарыз берушіден ақпараттардың келіп түсуі бір күнтізбелік жыл шеңберінде жүргізіледі.

      21. Тұрғын үйді алудан бас тартқан не болмаса төлем қабілеттілігі жетпеген жағдайда сату үшін тұрғын үйлер объектілері пайда болған жағдайда, комиссия бірінші кезектегі тәртіппен бұрын бос тұрғын үйдің болмауына байланысты кейінге қалдырылған өтініштерді қарастырады.

      22. Комиссияның шешімі заңнамалармен белгіленген мерзімде қабылданады және хаттамамен ресімделеді.

      23. Комиссияның қорытындысы уәкілетті органмен тұрғын үй сату туралы және комиссиямен оң шешім алған өтініш берушілер арасында тұрғын үйді сатып алу-сату шартын жасау үшін негіз болып табылады.

      24. Комиссиямен осы жылға сатылған соңғы тұрғын үйлер туралы шешім қабылданған соң, уәкілетті орган өтініш берушілерден құжаттар қабылдау аяқталғаны туралы ақпарат жариялайды, және комиссия тұрғын-жайды сату туралы азаматтардың өтініштерін қарастыру және шешімдерді қабылдау бойынша өз жұмыстарын тоқтатады. Бір мезгілде Мемлекеттік бағдарлама шеңберінде жұмыс істейтін екінші деңгейдегі банктер және несиелік ұйымдарды Уәкілетті органмен үстіміздегі жылға тұрғын үй сатып алуға ниет білдірген азаматтардан өтініштер қабылдаудың аяқталғаны хабарланады.

      25. Жекелеген өтініш берушілер (сатып алушылар) тұрғын үйді алудан бас тартқан, сондай-ақ, басқа да себептермен босаған тұрғын-үйлерді комиссия бұрын өтініш берген, бірақ тұрғын-жайдың жоқ болуына байланысты кейінге қалдырылған өтініш берушілер арасында кезек тәртібімен беру туралы қорытынды қабылдайды.

      26. Жалға берушіден ескерту қағазын тапсырған азаматтар және үстіміздегі жылы тұрғын үйлердің бөлініп бітуіне байланысты кейінге қалдырылған азаматтар Мемлекеттік бағдарлама шеңберінде тұрғын үй сатып алуға келесі жылы қатысуға басымдық құқықтары бар, сондай-ақ, келесі жылы басымдық санатын және өтініште көрсетілген Жалға берушімен төлем қабілеттілігін дәлелдеуі қажет.

      27. Тұрғын үй сату жөніндегі комиссияның қорытындысын алған соң, уәкілетті орган осы Қағидамен қарастырылған тәртіпте әлі пайдалануға енгізілмеген тұрғын үйлерді сатуға құқылы. Бұл жағдайда уәкілетті орган азаматтармен тиісті шарттарды жасасады.

      28. Жылжымайтын мүліктерді тіркеу жөніндегі органда тіркелген ипотека шартының түпнұсқасын алғаннан соң, қарыз беруші уәкілетті органмен көрсетілген шотқа ақша аударуды жүргізеді.

      29. Тұрғын үйге ипотека шарты жасалған соң, уәкілетті органмен көрсетілген шотқа қарыз берушімен қаражат аударылмаған жағдайда елу күн ішінде, уәкілетті орган бір жақты тәртіппен өтініш берушіні және қарыз берушіні ескертіп сатып алу-сату шартын бұзады.

  5. Бөлім. Бағдарламаның іске асырылуын бақылау

      30. Бағдарламаның іске асырылуын бақылау үшін Астана қаласының әкімдігімен тиісті комиссия құрылуы мүмкін, оның құзыретіне:
      1) Бағдарламаның іске асырылуын бақылау;
      2) уәкілетті органның есебін тыңдау;
      3) тұрғын-үй сату жөніндегі комиссияның шешіміне қатысты арыздарды қарау енеді.

О мерах по реализации в городе Астане жилья, построенного в рамках Государственной программы развития жилищного строительства в Республике Казахстан на 2005-2007 годы

Постановление Акимата города Астаны от 4 апреля 2005 года N 3-1-257п. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 5 апреля 2005 года N 382. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 21 ноября 2005 года N 17-9-934п.

     Руководствуясь  Гражданским  кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан " О жилищных  отношениях", во исполнение Государственной программы развития жилищного строительства в Республике Казахстан на 2005-2007 годы, утвержденной  Указом  Президента Республики Казахстан от 11 июня 2004 года N 1388,  постановления  Правительства Республики Казахстан от 1 сентября 2005 года N 923 "Об утверждении Правил реализации местными исполнительными органами областей, городов Астаны и Алматы гражданам Республики Казахстан жилья, построенного в рамках реализации Государственной программы развития жилищного строительства в Республике Казахстан на 2005-2007 годы" акимат города Астаны  ПОСТАНОВЛЯЕТ :
     1. Утвердить прилагаемые Правила о реализации жилья, построенного в рамках реализации Государственной программы развития жилищного строительства, на территории города Астаны гражданам Республики Казахстан.
     2. Постановление акимата города Астаны от 18 февраля 2005 года N 3-1-103п "О мерах по реализации в городе Астане жилья, построенного в рамках Государственной программы развития жилищного строительства в Республике Казахстан на 2005-2007 годы" признать утратившим силу.
     3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Мамытбекова А.С.

     И.о акима                               С. ЕСИЛОВ

     Заместитель акима                       Мустафина С.С.

     Заместитель акима                       Толибаев М.Е. 

     Заместитель акима                       Фомичев С.В.

     Руководитель аппарата акима             Тамабаев К.Ж.

     Директор Государственного 
     учреждения«"Департамент 
     финансов города Астаны"                 Аскарова А.Е.

     И.о. заведующего отделом
     документационной экспертизы             Нурпеисов Ж.Б.

     Заведующий отделом экономического
     анализа и мониторинга                   Сарсембаев А.З.

     Директор Государственного 
     учреждения«"Департамент жилья 
     города Астаны"                          Нурлыбай С.

     

Утверждены          
постановлением акимата   
города Астаны       
от 4 апреля 2005 года   
N 3-1-257п         

ПРАВИЛА
реализации жилья, построенного в рамках реализации 
Государственной программы развития жилищного строительства,
на территории города Астаны гражданам Республики Казахстан  

     1. Настоящие Правила реализации жилья, построенного в рамках реализации Государственной программы развития жилищного строительства, на территории города Астаны гражданам Республики Казахстан (далее - Правила) детализируют порядок реализации на территории города Астаны гражданам Республики Казахстан жилья, построенного в рамках Государственной программы развития жилищного строительства в Республике Казахстан на 2005-2007 годы, утвержденной   Указом  Президента Республики Казахстан от 11 июня 2004 года N 1388 (далее - Программа). 

 
Глава 1. Основные понятия

     2. В Правилах используются следующие понятия:
     жилье - жилье, построенное в рамках Программы;
     заимодатель - банк второго уровня, либо организация, осуществляющая отдельные виды банковских операций;
     заявитель - гражданин Республики Казахстан, желающий приобрести жилье;
     комиссия - комиссия, создаваемая для принятия решения о реализации жилья в порядке, определяемом Правилами;
     уполномоченный орган - исполнительный орган, финансируемый из местного бюджета, уполномоченный в соответствии с законодательством осуществлять регулирование в сфере жилья.

 
Глава 2. Общие положения

     3. Реализация жилья в городе Астане осуществляется уполномоченным органом.
     4. Правом приобретения жилья обладают граждане Республики Казахстан, проживающие в городе Астане.
     Приоритетное право приобретения жилья предоставляется:
     1) молодым семьям, имеющим детей;
     2) работникам государственных органов и учреждений, содержащихся за счет средств государственного бюджета;
     3) работникам государственных предприятий социальной сферы.

 
Глава 3. Порядок реализации жилья

     5. Уполномоченный орган распространяет информацию о реализации жилья в средствах массовой информации, в том числе условия реализации жилья, перечень требуемых к представлению документов, место приема документов, контактные телефоны и прочую информацию.
     6. Заявители представляют в уполномоченный орган следующие документы:
     1) заявление по установленной форме;
     2) копии документов, удостоверяющих личности членов семьи заявителя либо совместно с ним проживающих;
     3) справку с места работы (в данной справке может быть указан стаж);
     4) справку о составе семьи установленной формы либо справку адресного бюро о регистрации членов семьи либо справку о составе семьи, заверенную кадровой службой соответствующей организации.
     Для подтверждения приоритетного права приобретения жилья в качестве молодой семьи заявитель вправе представить копии документов о браке.
     7. Заявитель и члены его семьи вправе приобрести одно жилище в рамках Программы.
     Источником финансирования могут выступать:
     1) ипотечные займы со следующими параметрами:
     ставка вознаграждения до десяти процентов годовых на весь срок займа;
     срок займа до двадцати лет;
     первоначальный взнос не менее десяти процентов;
     2) жилищные займы системы жилищных строительных сбережений.
     8. Заявитель самостоятельно выбирает заимодателя, при этом условия выдачи займа заимодателем должны соответствовать условиям, приведенным в пункте 7 Правил.
     Предполагаемый заимодатель указывается в заявлении на получение жилья.
     9. Уполномоченный орган ведет раздельные списки учета заявителей:
     1) молодых семей, имеющих детей, работников государственных органов и учреждений, содержащихся за счет средств государственного бюджета, работников государственных предприятий социальной сферы;
     2) прочих.
     По каждому списку заявителей уполномоченный орган ведет журналы приема заявлений, форма и порядок ведения которых определяются им самостоятельно. Регистрация заявлений в данных журналах без предоставления документов, предусмотренных пунктом 6 Правил, не допускается.
     10. В течение трех рабочих дней с момента принятия заявления и требуемых документов уполномоченный орган предоставляет заимодателю фамилии заявителей, подавших заявления и информацию о жилье, на которое претендуют заявители.
     Одновременно уполномоченный орган вправе направить запрос в органы регистрации недвижимости с целью получения информации о наличии недвижимости у заявителей.
     11. Заимодатель в течение двенадцати рабочих дней определяет платежеспособность заявителей и выдает гражданину уведомление о прохождении порога платежеспособности для представления в уполномоченный орган.
     Поступающие от граждан уведомления банков второго уровня и кредитных организаций о платежеспособности заявителей фиксируются в отдельном журнале .
     12. Решение о реализации жилья заявителям, платежеспособность которых подтверждена заимодателем, принимается уполномоченным органом на основании заключения комиссии по реализации жилья, порядок создания, организация деятельности и процедура принятия решений которой определяются главой 4 Правил.

 
Глава 4. Комиссия по реализации жилья

 
§  1. Порядок образования и организации деятельности комиссии

     13. Комиссия образуется уполномоченным органом нечетным количеством.
     В состав комиссии могут быть включены:
     депутаты маслихата города Астаны;
     представители общественных организаций и средств массовой информации.
     Секретарь комиссии не является ее членом и не имеет права голоса.
     14. Решения комиссии принимаются путем голосования. Принятым признается решение, за которое проголосовало простое большинство членов комиссии. В случае равенства голосов принятым признается решение, за которое проголосовал председатель комиссии.
     Решение комиссии правомочно при условии участия в голосовании не менее половины членов комиссии. Решения комиссии носят рекомендательный характер.
     15. Заседания комиссии проводятся по мере поступления от заимодателей положительных заключений о платежеспособности заявителей, при этом сроки проведения заседаний комиссии должны обеспечивать реализацию прав граждан на приобретение жилья.
     Рабочим органом комиссии является уполномоченный орган.

 
§  2. Порядок принятия комиссией решений по реализации жилья

     16. Комиссия при наличии жилья выносит заключение об его реализации лицам, имеющим приоритетное право приобретения жилья в соответствии с пунктом 4 Правил. Комиссией учитываются заявления лиц, имеющих приоритетное право приобретения жилья, чья платежеспособность подтверждена заимодателями.
     Уполномоченный орган по требованию комиссии вправе запросить дополнительные документы от заявителей для вынесения соответствующего заключения.
     17. Право приобретения жилья предоставляется в порядке очередности, в которой заимодателями предоставлена информация о платежеспособности заявителей в уполномоченный орган.
     При вынесении заключения комиссия вправе учитывать наличие у заявителя жилой недвижимости на праве собственности. Наличие жилой недвижимости, обеспеченность ею членов семьи заявителя в соответствии с нормами, устанавливаемыми жилищным законодательством, а также   отчуждение пригодного для проживания жилья   могут служить основанием для отложения рассмотрения заявления гражданина. В случае распределения квартир всем желающим гражданам, относящимся к приоритетным категориям и при условии, что в текущем году останется не реализованное жилье, данные заявления будут повторно вынесены на рассмотрение комиссии по реализации жилья.
     18. После удовлетворения потребностей в жилье лиц, имеющих приоритетное право приобретения жилья в соответствии с пунктом 4 Правил, комиссия принимает заключения о реализации жилья среди прочих заявителей. Комиссией учитываются заявления лиц, чья платежеспособность подтверждена заимодателями.
     19. Право приобретения жилья предоставляется в данном случае в порядке очередности, установленном пунктом 17 Правил.
     20. Очередность приема заявлений и поступления информации от заимодателей ведется в рамках одного календарного года.
     21. В случае наличия объектов жилья для реализации вследствие отказа граждан от приобретения жилья, неплатежеспособности граждан или по иным обстоятельствам комиссия в первоочередном порядке рассматривает заявления, которые ранее были отложены в связи с отсутствием свободного жилья.
     22. Решения комиссии принимаются в установленные законодательством сроки и оформляются протоколами.
     23. Заключения комиссии являются основанием для принятия уполномоченным органом решений о реализации жилья и заключения уполномоченным органом с заявителями, получившими положительное заключение комиссии, договоров купли-продажи жилья.
     24. После принятия решения о реализации последнего в текущем году объекта жилья уполномоченный орган публикует извещение об окончании приема документов от заявителей,   а комиссия приостанавливает свою работу по рассмотрению и принятию решений по обращениям граждан о реализации жилья. Одновременно банки второго уровня и кредитные организации, работающие в рамках Госпрограммы, информируются о завершении Уполномоченным органом приема заявлений от граждан, желающих приобрести доступное жилье, на текущий год.
     25. В случае появления объектов жилья для реализации в результате отказа от приобретения жилья отдельных заявителей (покупателей), а также по иным основаниям, комиссия выносит заключение о реализации среди заявителей, чьи заявления ранее не были удовлетворены в связи с отсутствием жилья, в соответствии с очередностью.
     26. Граждане, сдавшие уведомления от заимодателя и рассмотрение заявлений которых отложены комиссией, в связи с реализацией жилья в текущем году, имеют преимущественное право участия в Государственной программе на следующий год при условии подтверждения отношения к приоритетной категории и платежеспособности заимодателем, указанном в заявлении.
     27. После получения заключения комиссии о реализации жилья заявителям Уполномоченный орган вправе в предусмотренном Правилами порядке производить реализацию жилья, еще не введенного в эксплуатацию. В этом случае уполномоченным органом с гражданами заключаются соответствующие договоры.
     28. После получения заимодателем оригинала договора ипотеки, зарегистрированного в органах по регистрации недвижимости, заимодатель производит перечисление денег на счет, указываемый уполномоченным органом.
     29. В случае неперечисления заимодателем денег на счет, указываемый уполномоченным органом, в течение пятидесяти дней после заключения договора ипотеки жилья уполномоченный орган в одностороннем порядке расторгает договор купли-продажи с уведомлением заявителя и заимодателя.

 
Глава 5. Контроль за реализацией Программы

     30. Для контроля за реализацией Программы акиматом города Астаны может быть образована соответствующая комиссия, к компетенции которой относятся:
     1) контроль за реализацией Программы;
     2) заслушивание отчетов уполномоченного органа;
     3) рассмотрение жалоб на решения комиссии по реализации жилья.