Ескерту. Мерзімінің өтуіне байланысты күші жойылды - Павлодар облыстық Әділет департаментінің 2009 жылғы 18 наурыздағы N 4-06/1966 хатымен.
Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару туралы" Заңының 6 бабы 1 тармағының 1) тармақшасына сәйкес, облыстық мәслихат ШЕШIМ ЕТЕДI:
1. Қоса берiлiп отырған облыста құқық бұзушылықтың алдын алу және қылмысқа қарсы күрестiң 2005-2007 жылдарға арналған бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) - бекiтiлсiн.
2. Облыс қаржы департаментi жыл сайын Бағдарламаның дер кезiнде қаржыландыруын қамтамасыз етсiн.
3. Облыс Iшкi iстер басқармасы жыл сайын 20 қаңтар мерзiмiне орай облыстық мәслихаттың азаматтардың құқығы мен заңды мүдделерiн қорғау және ақпараттық саясат мәселелерi жөнiндегi тұрақты комиссиясына Бағдарламаны iске асыру барысы туралы ақпарат ұсынатын болсын.
4. Осы шешiмнiң орындалуын бақылау облыстық мәслихаттың азаматтардың құқығы мен заңды мүдделерiн қорғау және ақпараттық саясат мәселелерi жөнiндегi тұрақты комиссиясына жүктелсiн.
Сессия төрағасы Г. Досжанова
Облыстық мәслихаттың хатшысы Р. Гафуров
Павлодар облыстық мәслихаты
III сайланған ХII сессия 2005 жылғы 30 мамыр
Облыста құқық бұзушылықтың алдын алу
мен қылмысқа қарсы күрестiң 2005-2007
жылдарға арналған бағдарламасы туралы
N 47/12 шешiмiне қосымша
Облыста құқық бұзушылықтың алдын алу
мен қылмысқа қарсы күрестiң 2005-2007
жылдарға арналған бағдарламасы 1. Паспорт
Атауы |
Облыста құқық бұзушылықтың алдын алу мен |
Әзiрлеу үшiн негiздеме |
Қазақстан Республикасы үкiметiнiң 2004 жылғы 24 |
Негiзгi әзiрленушiлер |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша), |
Мақсаты |
Құқық бұзушылықтың алдын алудың кең ауқымды |
Мiндеттерi |
Азаматтардың құқықтарын, бостандықтарын және |
Iске асыру мерзiмдерi |
2005-2007 жылдар |
Қаржыландыру көздерi мен көлемдерi |
Республикалық және жергiлiктi бюджеттер қаражаты |
Күтiлетiн нәтижелер |
2007 жылдың аяғына дейiн құқық бұзушылықтардың |
2. Кiрiспе
Облыста құқық бұзушылықтардың алдын алу мен қылмысқа қарсы күрестiң 2005-2007 жылдарға арналған бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2004 жылғы 24 желтоқсандағы N 1355 қаулысымен бекiтiлген Қазақстан Республикасында құқық бұзушылықтардың алдын алудың және қылмысқа қарсы күрестiң 2005-2007 жылдарға арналған бағдарламасына сәйкес, бұрын қолданыста болған құқық бұзушылықтардың алдын алу және қылмысқа қарсы күрестiң Республикалық бағдарламаларына қатысты сабақтастық қағидаты сақтала отырып әзiрлендi.
Үш жылға арналған бағдарламада белгiленген алғашқы кезектегi мiндеттер мен басымдықтар Мемлекет басшысының 2003 жылғы 10 қыркүйектегi құқық қорғау және заңдылықты сақтау жөнiндегi кеңесте берген тапсырысынан туындап отыр.
3. Құқықтық тәртiп пен заңдылық
ахуалын талдау
2004 жылы Павлодар облысында құқық бұзушылықтың алдын алу, қылмысқа қарсы күрес және құқық тәртiбiн нығайту жөнiндегi мiндеттердi орындау үшiн мақсатты жоспарлы жұмыс жүргiзiлдi.
Облыс iшкi iстер органдарының басымды мiндеттерiнiң бiрi есептеу-тiркеу тәртiбiнiң және қылмыстар туралы барлық хабарлар мен өтiнiштердi тiркеудi толық есепке алу ахуалына бақылауды қатайту болып табылады. Осыған байланысты өз қызметiнде заңдылықты нығайтуға, ең алдымен қылмыстарды, азаматтардың арыз-өтiнiштерiн қараудың белгiленген тәртiбiн бұзуды жасыру фактiлерiн жоюға бағытталған ашық және қағидаттық саясат жүргiзiлдi.
2004 жылдың 12 ай iшiнде 9975 қылмыс, соның iшiнде 9253 жалпы қылмыстық бағыттағы қылмыстар тiркелдi қылмыс деңгейi 10 мың халыққа 133,9 қылмысты құрайды.
Тiркелген жалпы қылмыстардың 2358-i ауыр және аса ауыр қылмыстардың санатына жатады. Ауыр және аса ауыр қылмыстардың құрамында қасақана кiсi өлтiрудiң үлесi азайды. Денсаулыққа ауыр зиян келтiрудiң, соның iшiнде жәбiрленушiнiң өлiмiне әкеп соққандардың үлестiк салмағы төмендедi, сонымен бiр уақытта олардың тiркелуi де қысқартылды. Мүлiктiк қылмыстардың саны артты. Олардың үлесiне жалпы қылмыстық бағыттағы қылмыстардың үштен-екiсi келедi. Тонау мен қарақшылық шабуыл ерекше алаңдаушылық туғызып отыр. қолданып жатқан шаралардың нәтижесiнде бұрын сотталған адамдармен, мас күйде, топпен жасалған қылмыстардың санын азайтуға мүмкiндiк туды.
Облыс iшкi iстер органдары мүдделi ведомстволармен өзара қарым-қатынас жасау барысында кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың, қылмыстардың және қараусыздықтың алдын алу жөнiндегi қабылданған шаралар жалпы кәмелетке толмағандар бағыты бойынша жедел жағдайды бақылауға мүмкiндiк бердi, кәмелетке толмағандардың қатысуымен жасалған қылмыстардың саны төмендедi.
Тәжiрибе көрсеткендей қылмысқа қарсы күрес, қоғамдық тәртiптi қорғау, қоғамдық тәртiпке қастандық әрекет жасайтын әкiмшiлiк құқық бұзушылықты болдырмау проблемалары азаматтар мен қоғамдық құрылымдардың белсендi қатысуымен ғана тиімдi шешiлуi мүмкiн.
Облыстың қалаларында әкiмдердiң шешiмдерiмен еркiн жасақтар құрылып, жұмыс iстеуде. Облыстың барлық үш қаласы бойынша жасақшылардың кезекке бiр уақытта шығуы орташа 70 адамнан 90-ға дейiн дi құрайды.
Саны 71 адамнан тұратын "Сарбаздар", "Сақшы" атты 19 жасақ қызмет iстейдi, олар өз еңбектерi үшiн аудан әкiмдерiнiң шешiмдерi бойынша жұмыспен қамту орталықтары арқылы еңбек ақы алады.
Сонымен қатар, қоғамдық құрылымдардың жұмысын ұйымдастыруда белгiлi проблемалар кездеседi. Материалдық қаражаттың болмауы осы құрылымдардың тарауына әкеп соғады. Сөйтiп, тек 2004 жылы 44 жасақ жұмысын тоқтатты.
Жалпы елiмiздегi криминогендiк ахуал қалыпты жағдайда, оған облыстағы жақсы қалыптасқан экономикалық және қоғамдық-саяси жағдай әсерiн тигiзiп отыр.
Бiрақ, қылмыстың мемлекет пен қоғам өмiрiнiң барлық саласына терiс әсер етуi жалғасуда, ол елiмiздiң әлеуметтiк-экономикалық қайта құрылуын тежейдi, оның халықаралық беделiне нұқсан келтiредi.
Қабылданып жатқан шараларға қарамастан жазалаудың бұлтартпастығының қамтамасыз етiлуi әлi тиiстi деңгейде емес. Жыл сайын елiмiзде көптеген қылмыстар ашылмай қалып отыр, қылмыскерлердiң елеулi бөлiгi жасаған қылмыстары үшiн жазаланбай, iздестiруде жүр.
Ұйымдасқан қылмысқа және бандитизмге қарсы күрес жөнiнде қабылданып жатқан шаралар табандылықты талап етедi. Бұл бағыттағы жұмыс көбiнесе бытыраңқы және жүйесiз сипатқа ие болуда.
Есiрткiнiң заңсыз айналымы проблемасы күннен-күнге шиелене түсуде. ұйымдасқан қылмыстық топтар құрамында жасалатын "ауыр" есiрткiнi сату фактiлерiнiң, сондай-ақ республика аумағында халықаралық есiрткi трафигi арналарының жолын кесу жөнiндегi полиция әрекетiнiң тиiмдiлiгi аз болып отыр.
Қазiргi уақытта елiмiзде қылмыстың әлеуметтiк алдын алудың нақты жүйесi әлi қалыптасқан жоқ, ал осы алдын алудың құрамдық бөлшегi болуы тиiс элементтер жеке және тиiмсiз жұмыс iстейдi. әсiресе құқық бұзушылықтардың алдын алудағы жалпы және жеке тәсiлдерiнiң жүйесi әлсiрей түскен.
Кәмелетке толмағандар мен жастар қылмыстарының, рецидивтi және пенитенциарлық қылмыстардың жағдайы алаңдатып отыр. Алайда, өңiрлерде кәмелетке толмағандар қылмыстарының алдын алу (олар елiмiзде тiркелген барлық жалпы қылмыстардың жартысына жуығын жасауда), сондай-ақ бас бостандығынан айыру орындарынан босаған адамдардың әлеуметтiк бейiмделу мәселелерiн жергiлiктi органдар iс жүзiнде шешпейдi.
Көшелер мен басқа да қоғамдық орындардағы жедел жағдай ушығып тұр. Сол себептi қоғамдық тәртiптi сақтау және қоғамдық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету тетiгiн одан әрi жетiлдiрудi талап етедi. Қоғамның жолкөлiк оқиғаларынан қорғалу дәрежесi төмен.
Заңдылық пен азаматтардың құқықтарын бұзу, полиция қызметкерлерi тарапынан жасалған заңсыз әрекеттер орын алуда, құқық қорғау органдары жүйесiнiң мәртебесiне нұқсан келтiретiн және мемлекетiмiзге деген азаматтардың сенiмiн жалпы жоққа шығаратын қылмысты есепке алуды жасыруға жол берiлiп отыр.
Қалыптасып жатқан криминогендiк ахуалды ескере отырып, республиканың құқық қорғау органдары ұйымдасқан және есiрткi қылмыстарына, этникалық және дiни экстремизмге, заңсыз көшi-қонға, сыбайлас жемқорлыққа, адамдарды, әсiресе әйелдер мен балаларды сатуға, компьютерлiк қылмыстарға, терроризмге, атыс қаруын және оның оқдәрiлерiн, жарылғыш заттарды заңсыз дайындау мен олардың айналымының алдын алуға және оларға қарсы күреске ерекше назар аудара отырып, қылмыстың барлық түрлерi және заңдардың бұзылуына қарсы күрестi жалғастыруы керек.
4. Бағдарламаның мақсаты мен мiндеттерi
Бағдарламаның мақсаты:
құқық бұзушылықтардың алдын алудың кең ауқымды және тиiмдi жүйесiн құру, қылмысқа қарсы күрестi күшейту.
Бағдарламаның мiндеттерi:
азаматтардың құқықтарын, бостандықтарын және заңды мүдделерiн тиiмдi қорғауды қамтамасыз ету;
қылмыстар мен құқық бұзушылықтар туралы өтiнiштер мен хабарламаларды шешу кезiнде заңдылықты сақтау;
қоғамдық қауiпсiздiктiң тиiстi ахуалын қамтамасыз ету;
алдын алу қызметiн жетiлдiру;
қылмыстардың әлеуметтiк-құқықтық алдын алуды мақсатқа сай жүзеге асыру;
iшкi iстер органдары мен халықтың арасындағы байланыс буыны ретiнде учаскелiк полиция инспекторларының жұмысын тиiмдi ұйымдастыру және олардың рөлiн арттыру;
қылмысқа қарсы күресте және құқық тәртiбiн нығайтуда азаматтардың мүдделiлiгiн арттыру;
ұйымдасқан қылмысқа, есiрткi бизнесiне, терроризмге, дiни экстремизмге және заңсыз көшi-қонға қарсы iс-әрекеттiң сенiмдi жүйесiн қамтамасыз ету;
қылмысқа қарсы күрестi тиiстi ақпараттық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету;
құқық қорғау органдарының кадр жұмысын жетiлдiру;
қылмысқа қарсы күресте халықаралық ынтымақтастықты кеңейту.
5. Бағдарламаны iске асырудың
негiзгi бағыттары мен тетiгi Азаматтардың құқықтарын, бостандықтарын және заңды мүдделерiн
қорғау. Құқық қорғау органдарының қызметiндегi заңдылықты
нығайту
Әдетте, азаматтардың конституциялық құқықтарын бұзушылық деп тек құқық қорғау органдары қызметкерлерi тарапынан жасалған дене зорлығы, тергеудiң рұқсат етiлмеген әдiстерiн қолдану ғана деп түсiндiрiледi.
Бiрақ, азаматтың өмiрiне, денсаулығына, мүлкiне жасалған кез келген қол сұғушылық - бұл да конституциялық құқықты бұзушылық. Қылмыстың кез келген фактiсi бойынша оны ашу және азаматтардың конституциялық құқықтарын қалпына келтiру үшiн барынша күшжiгер жұмсау керек.
Сондықтан, қылмыстық қудалау органдарының қызметiндегi қылмысты есепке алудан жасыру фактiлерi, сонымен қатар, оларды ашу және кiнәлi адамдарды қылмыстық жауапкершiлiкке тарту бойынша шаралар қабылдамау, қылмыстық қол сұғушылықтан қорғауға деген азаматтардың конституциялық құқықтарының бұзылғандығын бiлдiредi, бұған құқық қорғау органдарының қызметiнде жол берiлмеуi тиiс.
Жедел және тергеу бөлiмшелерiне тән, жылдан жылға жалғасып келе жатқан қылмысты жасыру фактiлерi мемлекет тарапынан азаматтардың құқығын қорғауды бұзып қана қоймай, сонымен қатар құқық қорғау органдарына деген терiс көзқарастың туындауына ықпал етедi.
Қылмыстарды тiркеудi тәртiпке келтiру Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнiң жүйесiн реформалауды құрайтын басты мiндеттердiң бiрi болуы тиiс, iшкi iстер органдарының қызметiнде заңдылықты нығайтуға және ең алдымен қылмысты жасыру, азаматтардың арыздары мен өтiнiштерiн қараудың белгiленген тәртiбiн бұзу фактiлерiн жоюға бағытталған ашық және қағидатты саясат жүргiзудi жалғастырылатын болады.
Қолданылып жүрген құқық қорғау органдарының жұмысын бағалау, жұмыстың соңғы нәтижелерi бойынша емес, керiсiнше, аралық нәтижесi бойынша жүзеге асырылады, ал ол болса қылмысты есепке алудан жасырумен, айғақтарды бұрмалаумен, iздестiру iстерiн қозғамаумен, ашу пайызының нашарлау негiздерi бойынша қылмыстық iстердi қайта бастаудан бас тартумен байланысты азаматтардың құқықтарын бұзудың негiзгi себебi болып табылады
Құқық қорғау органдарының қызметiн бағалаудың өлшемдерiн қайта қарау азаматтардың конституциялық құқықтары мен бостандықтарын қамтамасыз етуге оң әсерiн тигiзуi тиiс.
Құқық қорғау органдарының қызметi саласындағы демократизмдi, iзгiлiктi бағалау негiзiне жеке адам құқықтарын шынайы қамтамасыз ету алынуы тиiс. Тәжiрибеде негiзсiз жауапкершiлiкке тартудан және соттаудан заңды түрде бекiтiлген iс-жүргiзу кепiлдiктерiнiң басымдылығын қамтамасыз ету, заң нормаларын сақтаудан кез келген бас тартуларға жол бермеу керек.
Мемлекет мiндеттерiнiң бiрi болып табылатын және құқық қорғау органдары, соттар, жергiлiктi басқару органдары үшiн басымдық мiндет ретiнде белгiленген азаматтардың құқықтарын қорғау өзара байланысқан шаралар кешенiн iске асыруды талап етедi.
Құқық бұзушылықтардың алдын алу, құқық тәртiбiн нығайту
әлеуметтiк-құқықтық алдын алу
Нарық экономикасын дамыту, мемлекеттiк және қоғамдық өмiрдi демократияландыру жағдайларында қылмыстың алдын алу әдеттегiдей өзектi проблема болып отыр. қазiргi жағдайда қылмыстық жазалаудың тиiмдiлiгi қандай бола тұрса да, оның бiр шарасын қабылдау қылмысқа қарсы күресу үшiн жеткiлiксiз екенi анық және құқық тәртiбiнiң проблемаларын тек полиция деңгейiнде ғана қарауға болмайды. Сондықтан да құқық бұзушылықтардың алдын алу құқық қорғау органдарының және басқа да мемлекеттiк органдардың, сондай-ақ құқық қорғау бағытындағы қоғамдық құрылымдардың қызметiнде басым бағыттардың бiрi болуы керек.
Бұрын тиiмдi iс-әрекет еткен жалпы құқық бұзушылықтардың алдын алу жүйесiн өткен жылдары өздерiн ақтаған ерiктi жасақтарды, кәсiпорындарда және оқу орындарында, тұрғылықты жерi бойынша құқық бұзушылықтардың алдын алу жөнiндегi кеңестердi, полицияға жәрдемдесу жасақтарын және т.б. белгiлi шектерде қайта дамыту қажет.
Адамдарың лайықты iсiнiң болмауы және бос уақытты мақсатсыз өткiзуi қазiргi уақыттағы жалпы қылмыс себептерiнiң бiрi болып табылады, ол барып белгiлi бiр айналысатын iсi жоқ және қылмыстық көңiл күйдегi адамдардың мәдениетке қарсы топтар, бiрлестiктер ұйымдастыруына әкелiп соғады. Жергiлiктi атқарушы органдардың халықты, әсiресе жастарды, еңбекпен қамтуы, оларды қоғамдық жұмыстарға жұмылдыруы, кәсiби даярлықты өткiзуi мен оған үйретуi осы саладағы негiзi мiндеттердiң бiрi болып табылады.
Жастарды компьютер сауаттылығының негiздерiне, салалық iске үйрету, алған бiлiмдерiн тәжiрибеде (цехтар, зертханалар, жабдықталған оқу кабинеттерi) игеру үшiн жағдайлар жасау қажет.
Көптеген криминогендiк проблемаларды шешу үшiн елiмiзде елеулi материалдық қолдауы бар, қылмыстың алдын алудың жаңа әлеуметтiк-экономикалық негiздегi жалпы жүйесiн құру қажеттiгi туындады.
Учаскелiк полиция инспекторлары мен кәмелетке толмағандар iсi жөнiндегi қызметтер, алкоголизмнен, нашақорлықтан және уытқұмарлықтан мәжбүрлеп емдеуге арналған арнайы мекемелер, белгiлi тұрғылықты жерi жоқ адамдарды әлеуметтiк бейiмдеу орталықтары және басқалары сияқты профилактикалық құрылымдар айтарлықтай материалдық-техникалық нығайтуды қажет етедi.
Техникалық қадағалау және байланыс жүйелерi, соның iшiнде полиция күш-құралдарын жедел басқару орталықтары жүйесi одан әрi дамытуды, патрульдеу кезiнде едәуiр икемдi көлiк құралдарын және қызметтiк жануарларды белсендi пайдалануды талап етедi.
Көшелерде және қоғамдық орындарда жасалатын құқық бұзушылықтардың алдын алуда құқық қорғау бағытындағы қоғамдық құрылымдардың әлеуеттiк мүмкiндiктерiн жұмылдыру керек.
Жұртшылықтың құқық тәртiбiн қолдауға қатысуының жаңа нысандарын, атап айтқанда облыс орталығында және Ақсу, Екiбастұз қалаларында подъездердiң қоғамдық күзетшiлерi (консьерждер) институтын енгiзудi пайдалана отырып, қоғамдық тәртiптi сақтауға қатысып жүрген азаматтарды құқықтық және әлеуметтiк қорғауды қамтамасыз ету, олардың белсендiлiгiн арттыру үшiн қосымша шаралар қолдану қажет.
Кәмелетке толмағандар мен жастардың арасындағы
қадағалаусыз қалушылық пен құқық бұзушылықтардың
алдын алу
Елiмiздегi криминогендiк ахуалдың болашақтағы даму динамикасының перспективасы бүгiнгi таңда жасөспiрiмдермен және жастармен қолданылып жатқан тәрбиелiк-құқықтық шаралардың тиiмдiлiгiне тiкелей байланысты болғандықтан кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылықтар мен қадағалаусыз қалудың алдын алу мәселесi ерекше көңiл бөлудi талап етедi.
Жоғары және орта оқу орындарында құқық қорғау бағытындағы жастар құрылымдары желiсiн қалпына келтiру және дамыту жөнiндегi шаралар кешенiн жүзеге асыру оқушылар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу мен оның жолын кесуде құқық қорғау органдарына жәрдем көр-сетуге ықпал ететiн неғұрлым перспективтi бағыт болып табылады.
Әлеуметтiк жетiмдiк, балалардың кезбелiгi мен қадағалаусыз қалу проблемасының шиеленiсе түсуi және кәмелетке толмағандарды жұмыспен қамтамасыз ету мәселелерiнiң тиiмдi шешiлмеуi жағдайында елiмiзде ауыр өмiрлiк жағдайға душар болған және әлеуметтiк оңалтуды қажет ететiн кәмелетке толмағандарға арналған мамандандырылған мекемелер желiсiн кеңейту, балалар панасын, жетiмдердi тәрбиелеуге алған патронатты отбасыларын және оларға жасаудың өзге де нысандарын қолдау мiндетi өзектi болып отыр.
Балалар үйiнде орынның жетiспеуi, бас бостандығынан айыру орындарынан оралған және ата-аналарының қамқорынсыз қалған мектеп-интернаттардың түлектерiн қоғамға бейiмдеу мәселесiнiң нашар шешiлуi де осы проблемаларды қиындата түсуде. Жасөспiрiмдер үйлерi желiсiн кеңейту кәмелетке толмағандардың көрсетiлген санатының бейiмделуiне ықпал етедi және олардың тұрмыстық және жұмысқа орналасуына, сондай-ақ мамандық алуына мүмкiндiк бередi.
Кәмелетке толмағандар iстерi жөнiндегi учаскелiк полиция инспекторларының қызметi де кадрлармен одан әрi нығайтуды қажет етедi.
Оқу орындары аумақтарында оқушылар жасайтын қылмыстар санының көбеюi соңғы жылдардың сипаттық ерекшелiгi болды. Жалпы бiлiм беретiн оқу орындарында мектептерге бекiтiлген кәмелетке толмағандар iстерi жөнiндегi учаскелiк полиция инспекторларын енгiзу тәжiрибесiн одан әрi тарату осы проблеманы шешу жолдарының бiрi болып табылады.
Кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғауды, осы жас тобындағы қылмысты ескертудi қамтамасыз ету, олардың заңды, әлеуметтiк-пайдалы қызметке қатысуын қамтамасыз ету үшiн құқық қорғау органдарының ғана емес, сонымен қатар жалпы барлық қоғамның күшжiгерi қажет.
Алкогольдiк iшiмдiктi пайдалануды қысқарту, маскүнемдiктiң, нашақорлықтың және қылмысты қайталаудың алдын алу
Алкоголизмнiң, нашақорлықтың және уытқорлықтың алдын алу бойынша мемлекеттiк органдар қабылдаған шаралар жеткiлiксiз.
Қазiргi кезде салауатты өмiр салтын насихаттаудағы қоғамның және мемлекеттiк органдардың қатысу үлесi төмен, бұл бағытта жүйелi жұмыс iс жүзiнде жүргiзiлмейдi.
Осыған орай маскүнемдiктiң, алкоголизмнiң және нашақорлықтың алдына алу жөнiндегi жұмыстың жағдайы үшiн жергiлiктi атқарушы органдардың жауапкершiлiгiн арттыру және маскүнемдiктiң, алкоголизмнiң және нашақорлықтың алдың алу жөнiнде мынадай ұйымдастырушылық-практикалық шаралар қатарын қабылдау қажет.
Сонымен қатар жергiлiктi атқарушы органдарға бас бостандығынан айыру орындарынан босаған адамдарды жұмысқа орналастыру, белгiлi тұрғылықты жерi жоқ адамдарды әлеуметтiк бейiмдеу, тәрбие колонияларынан оралған кәмелетке толмағандарға және ата-аналарының қамқорынсыз қалған өзге де жасөспiрiмдерге ерекше көңiл бөле отырып, әлеуметтiк байланыстарын жоғалтқан азаматтарды және әлеуметтiк орналастыру жөнiнде шаралар қолдануды жалғастыру қажет.
Қылмыстық әсер етудiң әкiмшiлiк-құқықтық шараларымен үйлескен жалпы және жеке алдын алу әдiстерiмен ескерту құқық бұзушылықты және қылмысты жасауы мүмкiн деген адамдарды анықтау, олардың ассоциалдық мiнез-құлқының коррекциясы iшкi iстер органдарының алдын алу қызметiндегi бәрiнен бұрын, учаскелiк полиция инспекторларының қызметiндегi басым бағыттардың бiрi болуы керек.
Бас бостандығынан айыру орындарындағы адамдарды жаңа мамандықтарға кәсiби тұрғыдан үйретудi және дайындауды ұйымдастыру, сондай-ақ бас бостандығынан айыру орындарында аталған адамдардың өндiрiстiк және өзге де жұмыспен айналысу мүмкiндiгiн қару қажет.
Жол қозғалысы саласындағы құқық бұзушылықтардың
алдын алу
Жол қозғалысы қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету өткiр проблемалардың бiрi болып табылады. Көлiк құралдары санының өсуi байқалады, жолдардағы қозғалыс қарқыны артуда. Облыста жыл сайын жолкөлiк оқиғаларында 100-ден астам адам қаза табады және 800-ден астамы жарақаттар мен зақымдар алады, мемлекет пен қоғамға үлкен материалдық залал келтiрiледi.
Автомобиль жолдарын пайдалану сипаттарын жақсарту жағдайында, жоғары динамикалық сипаттамалары бар қазiргi заманғы көлiк құралдарының көбеюi жол қозғалысын қадағалауды, көлiк құралдарының және автомобиль жолдарының техникалық жағдайын бақылауды жүзеге асыруға, көлiк құралдары жүргiзушiлерiнiң дайындық сапасын жақсартуға саймасай, сапалы жаңа көзқарасты қолдануды талап етедi.
Жол полициясының қазiргi заманғы техникалық диагностика жасау құралдарымен қамтамасыз етiлмеуi көлiк құралдардың техникалық жағдайына бақылауды тиiмдi жүзеге асыруға мүмкiндiк бермей отыр.
Маңызды мәселелердiң бiрi жолаушылар тасымалдаудың қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету болып табылады. Жолаушыларды тасу бағыттарының көпшiлiгiнде жеке кәсiпкерлердiң автокөлiктерi қызмет көрсетедi, бiрақ олар еңбек және демалыс режимiн сақтамайды, жол бағытына шығар алдындағы дәрiгерлiк байқау және автокөлiктердiң техникалық жайкүйiнiң тексерiлуi өткiзiлмейдi.
Шектеулi мерзiмдерiнен тыс пайдаланып келе жатқан тозып-ескiрген, жол қозғалысын реттейтiн техникалық құралдардың ерекше бөлiгi стандарттар талаптарына сәйкес келмейдi және ауыстыруды қажет етедi.
Апат көрсеткiштерiн есепке алудың мемлекеттiк жүйесiн ендiру және жол-көлiк оқиғаларынан болған шығынды санау әдiстемесiн әзiрлеу қажет.
Қылмысқа қарсы iс-әрекет жасау жөнiндегi шаралар
қылмыстарды тергеудi және қылмыскерлердi iздестiрудiң
тиiмдiлiгiн арттыру
Қылмыстың сапалық трансформациясы құқық қорғау органдары тергеу және жедел бөлiмшелерiнiң қызметiн жетiлдiрудi, олардың өзара iс-қимыл жасасуының сапасын жақсартуды, құқыққа қайшы көрiнiстерге тиiсiнше қимыл көрсетудi, қызметкерлердiң кәсiби бiлiктiлiгiн арттыруды талап етедi.
Қылмыстық iстердi тергеу институттары, қылмыс дәрежесiне және болуы ықтимал жазалаудың ауырлығына байланысты сотқа дейiнгi өндiрiстiң iс-жүргiзу нысанын әрi қарай дифференциялау одан әрi оңтайландыруды талап етедi.
Тергеуде ауыр емес қылмыстар құрамдарының қатары есебiнен жеделдетiп өндiрудi кеңейту және қылмыстық процестiң объективтiлiгiн және азаматтардың құқықтарын қорғау кепiлдiгi бiр уақытта қамтамасыз етiлетiн қылмыстық процестi ықшамдау одан әрi дамытылатын болады. қылмыстық iс жүргiзу заңнамасына тергеудiң және соттардың қылмысты жасаған адам өз кiнәсiн толық мойындағанда анық қылмыстарды қараудың ықшамдалған тәртiбiн қарастыратын арнайы баптарды енгiзген дұрыс. Бұл шаралар құқықтық саясат тұжырымдамасында және 2003 жылғы 10 қыркүйектегi құқық қорғау органдары басшыларының кеңесiнде Мемлекет басшысы қойған тапсырмаларында келiсiлген.
Ұйымдасқан қылмысқа қарсы күрес
Ұйымдасқан қылмыс облыстағы криминалдық ахуалға белгiлi ықпалын тигiзбейдi. Сонымен қатар тәжiрибеде анықталған қылмыстық және экономикалық қылмыстың ұйымдасқан нысандары құқық қорғау органдарының бандиттiк құрылымдар мен қылмыстық қауымдастықтардың құқыққа қарсы iс-әрекеттi ескерту және оның жолын кесу жөнiндегi белсендi кешендi және мақсатқа сай шараларды қабылдауы қажеттiгi туралы куәландырады.
Осы басымдық бағытта сапалы негiзде құрылуы және ұйымдасқан қылмысқа және сыбайлас жемқорлыққа, терроризм мен экстремизмге, есiрткi бизнесiне және қарудың заңсыз айналымына, адамдар трафигiне және заңсыз көшi-қонға байланыс жасасып, қарсы күресудi қамтамасыз етуi тиiс құқық қорғау органдарының ынтымақтастығын нығайту қажет.
Адам сату сияқты қылмыстық бизнестiң таралуы халықаралық қауымдастықтың қатты алаңдаушылығын туындатып отыр. Көшi-қон жөнiндегi халықаралық ұйымның (ҚХҰ) деректерi бойынша ТМД елдерiнен адамдарды шетелдерге заңсыз шығару фактiлерiнiң 77% жуығы әйелдердi жыныстық қатынастар үшiн пайдалану, 23% жұмыс iстету мақсатында сатумен байланысты. Тек 2003 жылы ғана қазақстандық дипломатиялық өкiлдiктер сатудың құрбандары болған қазақстанның 24 азаматына отанына оралуға көмек көрсеттi. Осыған орай құқық қорғау органдары қазақстан Республикасы үкiметiнiң 2004 жылғы 24 ақпандағы N 219 қаулысымен бекiтiлген Адамдарды сату жөнiндегi қылмысқа қарсы күрес, болдырмау және алдын алу жөнiндегi iс-шаралардың 2004-2005 жылдарға арналған арнайы жоспарын iске асыруда.
Қазақстан Республикасы үкiметiнiң 2003 жылғы 26 қыркүйектегi "Адамдарды заңсыз шығаруға, әкелуге және сатуға қарсы күрес мәселелерi жөнiндегi ведомствоаралық комиссия құру туралы" N 983 қаулысына сәйкес елiмiзде, осы комиссия жұмыс iстейдi.
Адамдары сату фактiлерiн анықтау, ескерту және олардың жолын кесу жөнiндегi жұмысты ұйымдастыру мақсатында туристiк фирмалар арқылы, сондай-ақ модельдiк, неке құру агенттiктерiнiң және жұмысқа орналастыру жөнiндегi агенттiктердiң делдалдығы кезiнде Қазақстандық азаматтардың республикадан тыс жерлерде қозғалуына бақылау жасау тетiгiн әзiрлеу қажет.
Жоғары технология саласындағы қылмыстарға қарсы күрестi күшейту жөнiндегi жұмыс шаралар кешенiн қабылдауды талап етедi. Көрсетiлген шаралар компьютерлiк ақпарат саласындағы және электрондық есептеу машиналарды мен олардың жүйелерiн пайдалануға, радио-электронды және басқа да арнайы техникалық құралдардың заңсыз айналымына, порнографияны, зиян келтiретiн хакерлiк бағдарламаларды және контрафактiлiк өнiмдi таратуға байланысты құқық бұзушылықтарға қарсы күресуге бағытталатын болады.
Қылмысқа қарсы күрестi ақпараттық және
материалдық-техникалық қамтамасыз ету
Құқық қорғау органдарының жұмысын дәстүрлi әкiмшiлiк әдiстерiмен жақсарту жолдары iс жүзiнде жойылды. қазiргi заманғы ақпараттық технологиялар мен арнайы техниканы ендiруге негiзделген басқарудың сапалы жаңа әдiстерiн қолдану қажет.
Облыс Iшкi iстер басқармасының ақпараттық телекоммуникациялық кешенiнiң қызмет етуiнен келетiн жеткiлiксiз қайтарым мынадай бiрқатар объективтi факторлардың: бөлiмшелердiң компьютер техникасымен және байланыс құралдарымен нашар жарақтандырылуымен деректер берудiң ведомстволық жүйесiнiң нашар дамуымен, қызметкерлердiң жинақталған криминалдық ақпараттың нашар пайдалануымен байланысты.
Құқық қорғау органдарының ақпараттық кешенiн жетiлдiру жөнiндегi жұмыстарды, ақпараттық деректер қорын жетiлдiрудi және криминалдық ахуалды және адамның биометриялық ұқсастығын талдаудың және болжалдаудың құрал-жабдықтарын ендiрудi одан әрi жетiлдiру қажет. Бұл қылмыстық қудалау органдары барлық қызметкерлерiнiң бiрлесiп жұмыс iстеуiн қамтамасыз етуге мүмкiндiк бередi және олардың әр қайсысының хабарландырылуының және жедел жағдайдағы өзгерiске жедел ден қоюының жақсаруы есебiнен оның әлеуетiн көбейтедi.
Облыстық орталықта полицияның күш-құралдарымен жедел басқару орталығының құрылысын салу криминалдық ахуалдың өзгерiстерiне, жасалған ауыр қылмыстарға, жаппай тәртiпсiздiкке, табиғи апаттарға және басқа да төтенше жағдайларға, азаматтардың жеке қауiпсiздiгiне, iшкi iстер органдарында азаматтардың өтiнiштерi мен хабарламаларын толық тiркелуiне жедел ден қоюдың тиiмдi тетiгiн құруды қамтамасыз етуге мүмкiндiк бередi.
Жаңа уақытша ұстау изоляторын салу және қалпына келтiру, арнайы қабылдау орындары мен медициналық айықтырғыштарын iргелi жөндеу облыс iшкi iстер бөлiмдерiнiң арнайы мекемелерiнде қамауға алынған адамдар үшiн қажеттi жағдайлар жасауға, қылмыс жасағаны үшiн күдiктiлер мен айыпкерлердiң қашу және алу, өзiне қол салу фактiлерiнiң санын азайтуға, күзеттiң инженерлiк-техникалық құралдарын және көрсетiлген адамдарды ұстауға коммуналдық-тұрмыстық жағдайды жаңартуға және нығайтуға мүмкiндiк бередi.
Интеграцияланған деректер банкiн, дербес автоматтандырылған деректер базасын, ақпараттық iздеу жүйелерiн дамыту және оларды құқық қорғау органдарының бiрыңғай ақпараттық-талдау жүйесiне бiрiктiру, оның Бас прокуратураның және басқа да мемлекеттiк органдардың осындай жүйесiмен интеграциялау қылмыстық және жедел ақпаратты жинауға және пайдалануға бiрыңғай және сәйкес келетiн ведомствоаралық көзқарасқа қол жеткiзуге мүмкiндiк бередi, тiркеу-есепке алу тәртiбiнiң сақталуындағы "айқындылықты" және оған қатаң бақылау жасауды, құқық қорғау органдары қызметкерлерiнiң ақпараттық қамтамасыз етiлуi сапалы жақсартуды қамтамасыз етедi.
Базалық iшкi iстер органдарын тиiсiнше материалдық-техникалық жарақтандыру жөнiндегi жұмысты жалғастыру қажет. Осы базалық iшкi iстер органдарын құру полиция қызметiн және оның қоғаммен байланысын жетiлдiруге мумкiндiк беретiн жағдайлар жасауға әкелiп соғады, жергiлiктi жерлерде полиция жұмысының сапалы жаңа нысандары мен әдiстерiн қабылдауға мүмкiндiк бередi.
Құқық қорғау органдарының кадр жұмысын жетiлдiру
Құқық қорғау органдары төменгi бөлiмшелерiнiң қызметкерлерi жол беретiн кәсiбисiздiк және заң нормаларына немқұрайды қарау фактiлерi халықтың заңдылық режимiн, жеке басқа қол сұқпаушылық, оның ары мен қадiр-қасиетiн қорғау принциптерiн бекiту мүмкiндiгiне деген сенiмiнiң жоғалуына әкелiп соғады.
Заң бұзушылықтың себебi құқық қорғау органдары төменгi буындарының нашар кадрлық құрамына, оның қызметкерлерi бiлiктiлiгiнiң жеткiлiксiздiгiне және кәсiбилiктiң болмауына байланысты. Жалпы елiмiзде заң кадрларының көптiгi байқалғанымен, аудандық деңгейдегi бiршама қызметкерлердiң заң бiлiмi жоқ.
Құқық қорғау органдарының кадр саясаты кадрларды iрiктеу даярлау және қайта даярлау жүйесiн қайта қарауды әлеуметтiк және құқықтық кепiлдiктердi қамтамасыз ету, тұрақты кәсiби кадр ядросын қалыптастыру мен нығайту жөнiндегi шаралар кешенiн жүзеге асыруды талап етедi.
Кадрларды iрiктеу, орналастыру, даярлау және қайта даярлау жүйесiн одан әрi жетiлдiрудi iске асыру:
Құқық қорғау органдарының бiлiктi және кәсiби кадрлармен жасақталуын және олардың азаматтардың конституциялық құқықтарын, олардың ары мен қадiр-қасиетiн сыйлауға, азаматтарға деген тiлектестiк қарым-қатынасқа тәрбиеленуiн;
басқарушы буын кадрларының резервiн құруды және жұмыста қалыптасқан таптаурындар мен бiрегейлi көзқарастарды жеңiп шығуға қабiлеттi, басқарушылық дағдыларын, ұжымның жұмысын ұйымдастыру және бағыттау шеберлiгiн игерген кадрларды неғұрлым дайындалған қызметкерлер қатарынан қызмет бойынша өсiрудi көздеуi тиiс.
Қылмысқа қарсы күрестегi халықаралық ынтымақтастық
Қылмысқа қарсы күрес саласындағы Қазақстан Республикасы халықаралық ынтымақтастығының дамуы ұлттық заңнамаға және халықаралық мiндеттемелерге сәйкес асырылуы тиiс шетел мемлекеттерiнiң құқық қорғау органдарымен практикалық өзара iс-қимыл жасасуды нығайтуға бағытталатын болады.
Республиканың құқық қорғау органдары қолда бар және ТМД мемлекеттерiнiң тиiстi құрылымдарымен әрiптестiк қарым-қатынастарды баянды ету және кеңейту қылмыстық қудалау және қылмыскерлердi беру мәселелерi, бiрлескен жедел-iздестiру және алдын алу iс-шараларын, сондай-ақ арнайы операциялар жөнiндегi шараларды қабылдайтын болады.
Шекаралас мемлекеттiң құқық қорғау органдарымен - Ресей Федерациясымен шекаралық ынтымақтастық басым бағыттарының бiрi болуы тиiс.
6. Қажеттi ресурстар және бағдарламаны
қаржыландыру көздерi
Осы Бағдарламаны iске асыру жөнiндегi қаржыландыру талап ететiн iс-шаралар республикалық және жергiлiктi бюджетте көзделген қаражаттар есебiнен және олардың шегiнде жүзеге асырылатын болады.
Бағдарламаның iс-шараларын iске асыруға бағытталған ықтимал шығыстар барлығы 417,03 млн. теңгенi, оның iшiнде республикалық бюджет есебiнен 580,647 млн. теңгенi (2005 жылы -580,647 млн. теңге, 2006 жылы - _____млн. теңгенi, 2007 жылы -_______млн. теңге), жергiлiктi бюджеттерден - 836,383 млн. теңгенi (2005 жылы -230,821 млн. теңге, 2006 жылы - 171,916 млн. теңге, 2007 жылы - 433,646 млн. теңге) құрайды.
2006-2007 жылдарға арналып көзделетiн сомалар тиiстi жылға арналған республикалық және жергiлiктi бюджеттердi қалыптастырған кезде нақтыланады.
7. Бағдарламаны iске асырудан күтiлетiн нәтиже
Бағдарламаны жүзеге асыру нәтижесiнде 2007 жылдың аяғына дейiн:
құқық бұзушылықтардың алдын алудың жаңа әлеуметтiк-экономикалық негiзiндегi жалпы жүйесi құрылатын болады;
қылмысқа қарсы күрес күшейе түседi, ауыр және аса ауыр қылмыстар, сондай-ақ көшелерде және кәмелетке толмағандар мен жасалған қылмыстарды азайту межеленедi;
облыстық орталықта полицияның күш-құралдарымен жедел басқару орталығы салынады;
халықтың құқық қорғау жүйесi мен жалпы мемлекетке деген сенiмiнiң деңгейi артады.
Облыста құқық бұзушылықтың алдын алу мен қылмысқа қарсы күрестiң 2005-2007 жылдарға арналған бағдарламасын iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
N | Iс-шаралар | Аяқтау нысаны |
Орындауға жауаптылар |
---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 |
1. Азаматтардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерiн қорғау. Құқық қорғау органдарының қызметiндегi заңдылықты нығайту | |||
1 |
қылмыстық процесте тиiстi прокурорлық қадағалау және ведомстволық бақылау арқылы азаматтардың конституциялық құқықтары мен бостандықтарын сақтауды қамтамасыз ету. Жергiлiктi жерлерде осы жұмыстың жай-күйiне жүй-елi тесеру жүргiзу |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) облыс прокуратурасы (келiсiм бойынша), облыс бойынша экономикалық және сыбайлас жемқорлық қылмысқа қарсы күрес департаментi, (қаржы полициясы) (келiсiм бойынша), облыс бойынша ұлттық қауiпсiздiк департаментi (келiсiм бойынша) |
2 |
Қылмыстарды жасыру, арыздар мен азаматтардың өтiнiштерiн қараудың белгiленген тәртiбiн бұзу фактiлерiн жою жөнiндегi ашық және принциптi саясатты жүргiзудi жалғастыру |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша), облыс |
2. Құқық бұзушылықтың алуын алу, құқық тәртiбiн нығайту | |||
3 |
Көшелерде және қоғамдық орындарда қауiпсiздiктi сақтау мақсатында көше таксофондарының жүйелерiн кеңейту, қалаларда көшелердi, аулаларды және подъездердi жарықтандыру |
Облыс |
қалалардың әкiмдерi |
4 |
Халықты еңбекпен қамтуды, жұмыссыздарды, (әсiресе жастарды) ақылы қоғамдық жұмыстарға тартуды, оларды кәсiби дайарлауды және оқытуды қамтамасыз ету жөнiнде қосымша шаралар қабылдау |
Қалалар |
Жұмыспен қамтуды үйлестiру және әлеуметтiк бағдарламалар департаментi, қалалар мен аудандар әкiмдерi |
5 |
Жастарды компьютерлiк сауаттылыққа, кәсiби дағдыларға және кәсiптерге оқытуды жүргiзу, тәжiрибедегi (цехтарда, зертханаларда, жабдықталған кабинеттерде және т.б.) бiлiмдерiн меңгеру үшiн жағдай жасау |
Қалалар |
Облыс бiлiм беру департаментi, қалалар мен аудандар әкiмдерi |
6 |
Құқық қорғау бағытындағы қоғамдық құрылымдарды дамыту жөнiндегi жұмысты жалғастыру |
Облыс |
Қалалар мен аудандардың әкiмдерi |
7 |
Қоғамдық тәртiптi сақтауға қатысушы азаматтарды көтермелеуге арналған ақша қаражатын бөлудi және тиiмдi пайдалануды қамтамасыз ету |
Қалалар |
Қалалар мен аудандар әкiмдерi, облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
8 |
Учаскелiк полиция пункттерi (бөлiмшелерi) қызметiнiң тиiмдiлiгiн арттыру және учаскелiк полиция инспекторларының қызметiн, олардың: |
Облыс |
Қалалар мен аудандар әкiмдерi, облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
9 |
Учаскелiк полиция пункттерiнiң ғимараттары мен үй-жайларын жөндеу үшiн қаржы қаражаттың мақсатты түрде бөлудi қарастыру және қамтамасыз ету |
Облыс |
Қалалар мен аудандар әкiмдерi, облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
10 |
Полицияның учаскелiк инспекторлары мен олардың көмек-шiлерiнiң штатына қолда бар тиесiлiк нормаларына дейiн кезең-кезеңмен жеткiзу жөнiндегi жұмысты жалғастыру: Полицияның учаскелiк инспекторлары: |
Облыс |
қалалар мен аудандар әкiмдерi, облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша |
11 |
Саптық бөлiмшелердiң штаттық санын тиесiлiк нормаларына дейiн кезең-кезеңмен жеткiзу шараларын қабылдау |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
12 |
Облыс аумағанда "Құқық тәртiбi", "Көшi-қоншы", "Мал" және басқа да жедел-алдын алу шараларын жүргiзудi қамтамасыз ету |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
13 |
Көп қабатты тұрғын үйлердiң кiре берiстерiне қоғамдық күзету институтын (консьерждер) енгiзуге, олардың қалыпты жұмыс iстеуi үшiн қарыжыландыру коздерiн айқындау |
Облыс |
Павлодар, Ақсу, Екiбастұз қалаларының әкiмдерi |
3. Кәмелетке толмағандар мен жастар арасындағы қараусыздық пен құқық бұзушылықтың алдын алу | |||
14 |
Әумесерлiк мiнез-құлқы бар балаларға арналған облыстық арнайы мектеп-интернатының материалдық-техникалық базасын нығайту жөнiндегi шараларды қолдану |
Облыс |
Облыс бiлiм департаментi |
15 |
Құқық бұзушылыққа бейiм балалармен жұмыс жүргiзу үшiн әлеуметтiк-педагогикалық қызметтердiң желiлерiн кеңейту мақсатында әлеуметтiк жетiмдер, жетiмдер және аз қамсыздандырылған балалар үшiн Павлодар қаласында N 25 мектеп-интернаты жанындағы базада мектеп-интернатты құру |
Павлодар |
Облыс бiлiм беру департаментi, Павлодар қаласының әкiмi |
16 |
Кәмелетке толмағандардың бос уақыты мен салауатты өмiр сүру проблемалық мәселелерi бойынша телехабарларда мәдени мекемелердiң басшыларының сөз сөйлеулерiн бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау |
Жарияла- |
Облыс iшкi саясат, мәдениет департаменттерi, қалалар мен аудандар әкiмдерi |
17 |
Мектеп демалыстары кезеңiнде балалар мен жасөспiрiмдердiң бос уақытын ұйымдастыру үшiн спорттық және сауықтыру лагерлерiн құру шараларын қабылдау жөнiндегi жұмысты жалғастыру |
Облыс |
Облыс бiлiм беру департаментi, қалалар мен аудандар әкiмдерi, облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
18 |
Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алуға арналған "дөңгелек үстелдер", кездесулер, әңгiмелесулер, дәрiстер өткiзу |
Облыс |
Оьлыс iшкi саясат, бiлiм департаменттерi, облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
19 |
"Жаcөспiрiм", "Сабақ", "Отбасы", және басқа да кешендi алдын алу iс-шараларын өткiзу практикасын жкалғастыру |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша), бiлiм беру департаментi, қалалар мен аудандар әкiмдерi |
20 |
Оқу орындарына қатыспайтын балалар мен жасөспiрiмдердi анықтау жөнiндегi жұмысты жалғастыру. Оқудан бас тартуға ықпал ететiн себептердi және жағдайларды |
Облыс |
Облыс бiлiм беру департаментi, облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
21 |
Бастауыш бiлiм беру оқу орындарына бекiту үшiн кәмелетке толмағандар iсi жөнiндегi,мектеп инспекторларының қосымша 25 штаттық бiрлiктерiн, оның iшiнде: Павлодар қаласында -7 бiрлiк Екiбастұз қаласында -2 бiрлiк, Ақсу қаласында -2 бiрлiк, Баянауыл ауданында -3 бiрлiк, Ертiс ауданында-2 бiрлiк, Железин ауданында-1 бiрлiк, Качиры ауданында -1 бiрлiк, Лебяжi ауданында-1 бiрлiк, Май ауданында-2 бiрлiк, Шарбақты ауданында-2 бiрлiк енгiзу |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша), қалалар мен аудандар әкiмдерi |
22 |
Қалаларда және iрi елдi-мекендерде көп қабатты жаңа тұрғын үйлердi жобалау кезiнде олардың бiрiншi қабатында жасөспiрiмдер клубтарына арналған үй-жайларды қарастыру |
Облыс |
Облыс сәулет, қала құрылысы және құрылыс департаментi |
4. Алкогольдiк iшiмдiктi пайдалануды азайту, маскүнемдiктiң, нашақорлықтың және қылмысты қайталаудың алдын алу |
|||
23 |
Әлеуметтiк есiрткiге қарсы иммунитеттi қоғамдық санда қалыптастыру жөнiндегi қызметтi жандандыру және бұқаралық ақпарат құралдары арқылы, оның iшiнде белгiлi қоғам қайраткерлерiн, әртiстердi, ғалымдар мен басқа да мамандарды тарта отырып, нашақорлық пен алкоголизмге қарсы күрес жөнiндегi мемлекеттiк органдар қабылдаған шаралар туралы азаматтарды ақпараттандыруды күшейту |
Облыс |
Облыс iшкi саясат, мәдениет, бiлiм, денсаулық сақтау департаменттерi, Облыс iшкi iстер басқармасы, қалалар мен аудандар әкiмдерi |
24 |
Жастар арасында "Үшiншi мыңжылдықта салауатты жастар" ұранымен жаппай акция өткiзу |
Акциялар |
Облыс бiлiм беру, денсаулық сақтау, мәдениет департаменттерi, облыс дене шынықтыру және спорт басқармасы, қалалар мен аудандар әкiмдерi |
25 |
Бас бостандығынан айыру орындарынан босатылған адамдардың жұмысқа орналастыр және оңалту, белгiлi бiр тұрақты жерi жоқ адамдарды әлеуметтiк оңалту, әлеуметтiк байланыстарын жоғалтқан азаматтарды еңбекке және тұрмысқа орналастыру жөнiндегi жұмысты жалғастыру |
Облыс |
Жұмыспен қамтуды үйлестiру және әлеуметтiк бағдарламаларды департаментi, қалалар мен аудандар әкiмдерi, iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
26 |
Бас бостандығынан айыру орындарынын босатылған адамдардың кәсiби даярлығын және оларды жаңа кәсiптерге оқытуды ұйымдастыру жөнiнде шаралар қабылдау |
Облыс |
Жұмыспен қамтуды үйлестiру және әлеуметтiк бағдарламалар департаментi, қалалар мен аудандар әкiмдерi |
5. Жол қозғалысы саласындағы құқық бұзушылықтарының алдын алу |
|||
27 |
Автожолдардағы жол қауiпсiздiгiн қамтамасыз етуге және жол-көлiк оқиғаларын тергеуге бағытталған iшкi iстер басқармасының жол полициясы басқармасының және көлiктiк бақылау органдарының бiрлескен iс-шараларын жүзеге асыру |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша), облыс бойынша көлiктiк бақылау басқармасы(келiсiм бойынша) |
28 |
Жол полициясының бөлiмшелерi үшiн арнайы автомобиль-эвакуаторларды алуға жергiлiктi бюджеттен қаражат табу |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша), облыс бойынша экономика және бюджеттiк жоспарлау департаментi |
29 |
1) Жол қозғалысы ұйымдарының ескiрген, стандарттарға сәйкес келмейтiн техникалық құралдарын: |
Облыс |
Павлодар, Ақсу, Екiбастұз қалаларының әкiмдерi, облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
30 |
Жол полициясының техникалық бақылау бекеттерiн техникалық диагностикалаудың қазiргi заманғы құралдарымен қамтамасыз етуге Астана қаласының тәжiрибесi бойынша жергiлiктi бюджеттерден қаражат iздеу туралы ұсыныстар енгiзу |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
31 |
Жол полициясының тiркеу-емитхан қабылдау бөлiмшелерiн (Астана қаласының тәжiрибесi бойынша) бiрыңғай бағдарламамен қамтамасыз етiлген компьютерлiк техникалармен жарақтандыру үшiн жергiлiктi бюджеттерден қаражат бөлу туралы ұсыныс енгiзу |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
6. Қылмысқа қарсы iс-әрекет ету жөнiндегi шаралар |
|||
32 |
Жұмыс нәтижелерiнiң талдауын есепке ала отыра, ұрланған мүлiктi сатуы ықтимал орындарды, қордаларды, басқа да қылмыстық элементтер шоғырланған орындар бойынша жергiлiктi мақсатты жедел iздестiру шараларын өткiзудi жалғастыру |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
33 |
"Iздестiру" жедел-iздестiру шараларын, сондай-ақ ауыр және аса ауыр қылмыстар жасаған адмдарды iздестiру жөнiнде мақсатты операцияларды кезең-кезеңмен, тоқсанына кем дегенде1 рет өткiзу |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
34 |
"Iзiн суытпай" ашылатын қылмыстардың алдын алу және ашу мақсатында облыс орталғында және Ақсу, Екiбастұз қалаларында, олардың базасында жылжымалы полиция пунктерiн қайта құру үшiн байланыс құралдарымен жабдықталған 23 "Газель" автомашинасын сатып алу |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша), Павлодар, Ақсу, Екiбастұз қалаларының әкiмдерi |
7. Ұйымдасқан қылмысқа қарсы күрес | |||
35 |
Экономикалық контрабанда, шикiзат қорларын ұрлау фактiлерiн анықтау, билiк және басқару органдарымен байланысы бар ұйымдасқан қылмыстық топтардың iс-әрекетiн анықтау және жолын кесу жөнiндегi жедел-iздестiру iс-шаралары мен арнайы операцияларын өткiзу |
Облыс |
Облыс бойынша экономикалық және сыбайлас жемқорлық қылмысқа қарсы күрес департаментi (қары полициясы) (келiсiм бойынша), облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша), облыс бойынша ұлттық қаупсiздiк комитетiнiң департаментi (келiсiм бойынша), облыс бойынша кедендiк бақылау департаментi (келiсiм бойынша) |
36 |
Жергiлiктi жерлерде бiрлескен арнайы жұмыс топтарын құруды тәжiрибеге енгiзу, олардың қызметiн қылмыстық құрылымдардың тарапынан шағын және орта бизнес объектiлерiне бақылауды жүзеге асыру әрекеттерiнiң жолын кесуге бағыттау; қылмыстық жолмен тапқан қаржыны "жылыстатумен" айналысатын ұйымдасқан қылмыстық топтарды анықтау және олармен жұмыс iстеу |
Бiрлес- |
Облыс бойынша экономикалық және сыбайлас жемқорлық қылмысқа қарсы күрес департаментi (қаржы полициясы) (келiсiм бойынша), облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша), |
37 |
Жоғары технологиялар мен интеллектуальдық меншiк объектiлерiн заңсыз пайдалану саласындағы Қылмыстардың алдын алу, анықтау, жолын кесу жіне ашу жөнiндегi бiрлескен жедел-профилактикалық iс-шаралар мен арнайы операциялар жүргiзу |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша), облыс бойынша ұлттық қауiпсiздiк комитетiнiң департаментi (келiсiм бойынша), облыс әдiлет департаментi (келiсiм бойынша), облыс бойынша экономикалық және сыбайлас жемқорлық қылмысқа қарсы күрес департаментi (қаржы полициясы) (келiсiм бойынша), облыс бойынша кедендiк бақылау департаментi (келiсiм бойынша) |
38 |
Ұйымдар мен жеке тұлғалардың қыздар мен әйелдердi шетелге орналастыратындығы туралы жарнамалық хабарландыруларының заңдылығына бiрлесiп тексеру жүргiзу |
Облыс |
Облыс прокуратурасы (келiсiм бойынша), облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша), облыс бойынша ұлттық қауiпсiздiк комитетiнiң департаментi (келiсiм бойынша), облыс бойынша экономикалық және сыбайлас жемқорлық қылмысқа қарсы күрес департаментi (қаржы полициясы) (келiсiм бойынша) |
8. Қылмысқа қарсы күрестi ақпараттық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету |
|||
39 |
Республикалық маңызы бар автомобиль жолдарын "SOS" авариялық байналыс желiсiмен қамтамасыз ету мүмкiндiгi туралы мәселенi пысықтау |
Қазақ- |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
40 |
Павлодар қаласында полицияның күш-құралдарымен жедел басқару орталығының (ЖБО) құрылысын енгiзу |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
41 |
Экономикалық және сыбайлас жемқорлық қылмысқа қарсы күрес жөнiндегi агенттiктiң (қаржы полициясы) бiрыңғай автоматтандырылған ақпараттық-телекоммуникациялық жүйесiн кұру жөнiндегi жұмысты жүзеге асыру |
Облыс |
Облыс бойынша экономикалық және сыбайлас жемқорлық қылмысқа қарсы күрес департаментi (қаржы полициясы) (келiсiм бойынша) |
42 |
Қалалық, аудандық iшкi iстер органдарының материалдық-техникалық базасын базалық органдардың деңгейiне дейiн кезең-кезеңмен жеткiзу туралы ұсыныстар енгiзу |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
43 |
Павлодар қаласында және Шарбақты кентiнде жаңа уақытша ұстау изоляторын салу |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
44 |
Облыстың қалалық және аудандық iшкi iстер бөлiмдерiнде қолданыстағы уақытша ұстау изоляторларын қалпына келтiру |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
9. Құқық қорғау органдарының кадр жұмысын жетiлдiру |
|||
45 |
Iшкi iстер органдырының қадрларын iрiктеу, орналастыру, даярлау және қайта даярлау жүйесiн жетiлдiру жөнiндегi шараларды қабылдау |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша |
46 |
Облыс iшкi iстер органдарының жеке құрамын тестiлеуден, конкурстық коммиссиядан, аттестациядан өткiзудi жалғастыру |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
47 |
Iшкi iстер органдарының жағымды имиджiн арттыру мақсатында ұдайы негiзде қылмысқа қарсы күрес нәтижесiн БАҚ-на жариялау |
Жарияла- |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
10. Қылмысқа қарсы күрестегi халықаралық ынтымақтастық |
|||
48 |
Қылмысқа қарсы күрес мәселсi жөнiнде ыңтымақтастық бойынша Павлодар облысы iшкi iстер басқармасы мен Новосiбiр iшкi iстер бас басқармасымен, Омбы облысы iшкi iстер басқармасы мен Алтай өлкесi iшкi iстер бас басқармасымен кездесу-кеңесiн өткiзу практикасын жалғастыру |
Кездесу- |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша) |
49 |
Трансұлттық қылмыстық қоғамдастықтарының жолын кесу мен анықтауға бағытталған бiрлескен операцияларды жүргiзу бойынша шетелдiк арнайы қызметтермен және құқық қорғау органдарымен тығыз қарымқатынасты жолға қою |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша), облыс бойынша ұлттық қауiпсiздiк комитетiнiң департаментi (келiсiм бойынша), облыс бойынша экономикалық және сыбайлас жемқорлық қылмысқа қарсы күрес департаментi (қаржы полициясы) (келiсiм бойынша), облыс бойынша кедендiк бақылау департаментi (келiсiм бойынша) |
50 |
Ұйымдасқан қылмысты; терроризм мен экстремизмнiң өзге де түрлерiн; заңсыз көшi-қонды; адамдар трафигiн; есiрткiлер мен қарудың заңсыз айналымының алдын алу және жолын кесу бойынша жедел-алдын алу iс-шаралар мен арнайы операцияларды тұрақты негiзде, ең алдымен шекараға жақын аймақтарда жүргiзудi қамтамасыз ету |
Облыс |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша), облыс бойынша ұлттық қауiпсiздiк комитетiнiң департаментi (келiсiм бойынша), облыс бойынша экономикалық және сыбайлас жемқорлық қылмысқа қарсы күрес департаментi (қаржы полициясы) (келiсiм бойынша), облыс бойынша кедендiк бақылау департаментi (келiсiм бойынша) |
51 |
Тұрақты түрде, кем дегенде 1 рет Қазақстан Республикасы Павлодар облысының және Ресей Федерациясы Новосiбiр, Омбы облыстарының, Алтай өлкесiнiң құқық қорғау органдарының бiрлескен жедел-тактикалық жаттығуларын ткiзу |
Тактика- |
Облыс iшкi iстер басқармасы (келiсiм бойынша), облыс бойынша ұлттық қауiпсiздiк комитетiнiң департаментi (келiсiм бойынша), облыс бойынша экономикалық және сыбайлас жемқорлық қылмысқа қарсы күрес департаментi (қаржы полициясы) (келiсiм бойынша), облыс бойынша кедендiк бақылау департаментi (келiсiм бойынша) |
кестенің жалғасы
Орында- лу мерзiмi |
Болжал- ды шығыс- тар (млн. теңге) |
Қаржылан- дыру көздерi |
---|---|---|
5 | 6 | 7 |
Жыл сайын, 1 шiлде |
Қаржыландыруталап етiлмейдi |
|
Жыл сайын, 1 шiлде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
Жыл сайын, 1 шiлде 1 қаңтар |
Бюджетте көзделген қаражатшегiнде |
Жергiлiктi |
Жыл сайын |
Бюджетте көзделген қаражатшегiнде |
Жергiлiктi |
Жыл сайын |
Бюджетте көзделген қаражат шегiнде |
Жергiлiктi |
Жыл сайын, 1 шiлде |
Бюджетте көзделген қаражатшегiнде |
Жергiлiктi |
Жыл сайын 2005 -2007 жылдары |
2005ж.-1,342 2006ж.-1,4 2007ж.-1,4 |
Жергiлiктi |
Жыл сайын 2005 -2007 жылдары |
а)2005 ж.-0 |
Жергiлiктi |
2005 -2007 жылдар iшiнде |
2005 ж.-9,0 2006 ж.-9,0 2007 ж.-9,0 |
Жергiлiктi |
2005 -2007 |
Полицияның учаскелiк инспекторлары:2005 ж.-3,5 |
Жергiлiктi |
2005- 2007 жылдар iшiнде |
Бюджетте көзделген қаражат шегiнде |
Жергiлiктi |
Жыл сайын, 1 шiлде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
2005 -2007 жылдар iшiнде |
Бюджетте көзделген қаражат шегiнде |
Жергiлiктi |
2005 -2007 жылдар iшiнде |
Бюджетте көзделген қаражат шегiнде |
Жергiлiктi |
2005 -2007 жылдар iшiнде |
Бюджетте көзделген қаражатшегiнде |
Жергiлiктi |
2005 -2007 жылдар iшiнде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
Жыл сайын, 1 шiлде |
Бюджетте көзделген қаражатшегiнде |
Жергiлiктi |
2005 -2007 жылдар iшiнде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
Жыл сайын, 1 шiлде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
Жыл сайын, 1 шiлде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
2005 -2007 жылдың iшiнде |
2005 ж.-11079,1 |
Жергiлiктi |
Жыл сайын |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
Жыл сайын 1 шiлде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
Жыл сайын, 2005 -2007 жылдарыiшiнде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
2005 -2007 жылдың iшiнде |
Бюджетте көзделген қаражатшегiнде |
Жергiлiктi |
2005 -2007 жылдың iшiнде |
Бюджетте көзделген қаражат шегiнде |
Жергiлiктi |
2005 -2007 жылдар iшiнде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
2005 -2007 жылдар iшiнде |
2005ж.-0 |
Жергiлiктi |
2005 -2007 жылдар iшiнде |
1а)2006ж.-37,536 |
Жергiлiктi |
2005 жылдың 1 жартыжылдығы |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
2005 жылдың 2-тоқсаны |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
Ұдайы, 2005- 2007 жылдар iшiнде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
Тоқсан сайын, 2005- 2007 жылдар iшiнде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
2005- 2007 жылдар iшiнде |
2005ж.-0 |
Жергiлiктi |
Жыл сайын, 1 шiлде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
2005 -2007 жылдар iшiнде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
Жыл сайын, 1 қаңтар 1 шiлде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
Жыл сайын, 1 қаңтар 1 шiлде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
2005 жыл 1 шiлде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
2005 жыл 30 желтоқсан |
2005ж.-500,0 2005ж.-200,0 |
Республика |
2006 жыл 1 қаңтар |
2005 ж.-80,647 |
Республика |
2005 жылдың 1-тоқсаны |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
2007 жыл |
239,36 |
Жергiлiктi |
2007 жыл |
21,11 |
Жергiлiктi |
Жыл сайын, 1 шiлде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
Жыл сайын 1 қаңтар, 1 шiлде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
2005- 2007 жылдар iшiнде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
2005- 2007 жылдар iшiнде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
Жыл сайын, 1 қаңтар,1 шiлде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
Жыл сайын, 10 қаңтар,10 шiлде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
|
Жыл сайын, 2005- 2007 жылдары iшiнде |
Қаржыландыру талап етiлмейдi |
Республикалық б юджет | Жергiлiктi бюджет | ||||
---|---|---|---|---|---|
2005 ж ыл | 2006 жыл | 2007 жыл | 2005 жыл | 2006 жыл | 2007 жыл |
580,647 |
- |
- |
230,821 |
171,916 |
433,646 |
Ескертпе:
*2006 және 2007 жылдарға арналған республикалық бюджет бойынша шығыстар сомасы алдын-ала жасалған және оны Казақстан Республикасының Бюджет кодексiне сәйкес 2005 және 2007 жылдарға арналған республикалық бюджеттi қалыптастыру жөнiндегi бюджеттiк комиссиясы айқындайтын болады.
Әрiп аббревиатураларының мағынасын ашу:
IIБ-Iшкi iстер басқармасы
ҰҚКД-ұлттық қауiпсiздiк комитетiнiң департаментi
КБД-Кедендiк бақылау департаментi
ЭСЖҚКД-Экономикалық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес департаментi
ӘД-әдiлет департаментi