Алматы қаласы әкімдігінің 2006 жылғы 9 маусымдағы N 3/780 "Алматы қаласында жер телімдеріне құқық беру Ережесін бекіту туралы" қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2006 жылғы 12 қыркүйектегі N 6/1086 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2006 жылғы 15 қыркүйекте N 711 тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2007 жылғы 29 наурыздағы N 2/425 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2007.03.29 N 2/425 қаулысымен.

      Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      Алматы қаласы әкімдігінің 2006 жылғы 9 маусымдағы N 3/780 "Алматы қаласында жер телімдеріне құқық беру Ережесін бекіту туралы" (Алматы қаласының Әділет департаментінде 2006 жылғы 7 маусымда N 707 тіркелді, "Вечерний Алматы" газетінің 2006 жылғы 22 шілдедегі N 140, "Алматы Ақшамы" газетінің 2006 жылғы 15 шілдедегі N 83 басылымдарында жарияланған) қаулысына төмендегі өзгерістер енгізілсін:
      осы қаулының қосымшасына сәйкес Алматы қаласында жер телімдеріне құқық беру Ережесінің 5 тарауы жаңа редакцияда мазмұндалсын.

      Алматы қаласының әкімі

      Әкімдік хатшысы

Алматы қаласы әкімдігінің
2006 жылғы 12 қыркүйектегі
N 6/1086 қаулысына қосымша

5. Жер телімдерінің меншік иелерінен және жер
пайдаланушылардан, сатып алумен объектілер құрылысы
үшін жер телімдеріне құқық беру

      26. Мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер телімдерді сатып алу үшін негіз болатын объектілер құрылысы (одан әрі - Объектілер) үшін жеке және заңды тұлғаларға жер телімдеріне құқық беру төмендегі тәртіпте жүргізіледі.

§ 1. Жер теліміне тиісті құқық беру туралы
өтінішті беру тәртібі

      27. Объект құрылысы үшін жер теліміне тиісті құқық алуға мүдделі тұлға одан әрі мәтін бойынша Салушы (инвестор) әкімдікке төмендегі құжаттарды қоса тіркеп, жазбаша түрде арыз (өтініш) жазады:
      1) нотариалды куәландырылған заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігінің көшірмесі;
      2) нотариалды куәландырылған есеп картасының көшірмесі;
      3) нотариалды куәландырылған жарғысынан немесе құрылтайшы құжаттарынан немесе құрылтайшылардың құрамы жайлы мәліметтердің көшірмесі, немесе арыз (өтініш) берген мерзімнен 15 күнтізбеден кем емес уақытта берілген акция ұстаушыларының тіркеуінен нотариалды куәландырылған көшірмесі;
      4) тиісті салық төлеу органынан қарыздарының жоқтығы немесе бары жайлы анықтама үлгісінің түпнұсқасы, жинақтаушы зейнетақы қорына міндетті зейнетақы жарнасы бойынша үш ай мерзімінен асатын Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес төлеу мерзімі кейінге қайтарылып, төленбеген қарыздар болған жағдайда аталған салық төлеу органының қол қою құқығы бар тұлға немесе бірінші басшысының қолы және мөрі қойылады;
      5) егер де мүмкіндігі бар салушы Қазақстан Республикасының резиденті болмаған және Қазақстан Республикасының салық төлеушісі ретінде тіркелмеген болса, аталған резидент емес субъекті салық төлеу есебінде тұрмайды деген Қазақстан Республикасы салық органының анықтамасының түпнұсқасы немесе нотариалды куәландырылған көшірмесін береді;
      28. Арызда (өтініште) көрсетілетіндер:
      жер телімінің орналасқан жері және оның болжамды өлшемдері;
      сұралған пайдалану құқығы;
      жер телімінің пайдалану мақсаты;
      жоспарланған нысан құрылысы туралы ақпарат;
      салушының (инвестордың) жер телімін және сол жерде орналасқан жылжымайтын мүлікті бағалау бойынша шығындарды төлеуге, жер телімін сатып алуға, сол жерде орналасқан жылжымайтын мүлікті бұзуға, тіркеу органында жылжымайтын мүлікке құқықты тіркеуге байланысты шыққан шығындарды өтеуге келісімі тіркеледі.

2. Берілген өтінішті қанағаттандыру мүмкіндігін анықтау

      29. Әкімдіктің тапсырмасы бойынша жер қатынастары жөніндегі орган екі жұмыс күнінен кем емес уақытта салушының (инвестордың) арызын (өтінішін) тіркеп, өтініштің көшірмесін жібереді:
      сәулет органына берілген өтінішті қанағаттандыру мүмкіндігін анықтау үшін (жер телімін алдын-ала таңдау үшін);
      сұралған жер телімінде меншік иесінің (жер пайдаланушының), сонымен қатар жер-құқық қатынастарының басқа да субъектілері бары немесе жоқтығы туралы белгіленген тәртіпте ақпаратты алу үшін "АлматықалжерҒӨО" МЕК-на жібереді.
      30. Сәулет органы жер қатынастары жөніндегі органға мерзімі жеті жұмыс күнінен аспайтын уақытта сұралған жер телімінің пайдалану мақсаты бойынша пайдалану мүмкіндігі туралы қорытындысын береді.
      жер теліміне құқық беру бойынша қажетті материалдар (қала құрылысы регламентімен тірек жоспары, шектеулері, қызыл сызықтары, жер телімінің координаттары) қорытындыға қоса тіркеледі.
      Берілетін материалдар, сонымен қатар пайдалану мақсаты бойынша оны пайдалану мүмкіндігі туралы ресімделетін жер телімінің қорытындысына сәулет органының бірінші басшысының қолы қойылып, мөрі басылады.
      31. "АлматықалжерҒӨО" ЕМК-ны сұралған жер телімінде меншік иесінің (жер пайдаланушының), сонымен қатар жер-құқық қатынастарының басқа да субъектілері туралы мәліметті белгіленген тәртіпте жер қатынастары жөніндегі органға жібереді.
      Сондай-ақ, "АлматықалжерҒӨО" ЕМК-ны мемлекеттік жер кадастрының автоматтандырылған ақпараттық жүйесінен сұралған жер телімінің орналасқан жерінің хал ахуалдық кестесін береді.
      Берілетін материалдар "АлматықалжерҒӨО" ЕМК-ның бірінші басшысының қолымен және мөрімен расталады.
      32. Жер комиссиясы Алматы қаласының Бас жоспарына, басқа да нормативтік-құқықтық және нұсқау беру актілеріне сәйкес жер телімін аталған мақсатқа сәйкес пайдалану мүмкіндігін анықтап, бес жұмыс күні ішінде тиісті қорытынды береді.
      33. Оң шешімі қабылданған жағдайда, Жер комиссиясы жер қатынастары жөніндегі органға жерге тиісті құқықты беру арқылы салушының (инвестордың) қаражаты есебінен мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер телімдерін сатып алу туралы өзінің қорытындысын жібереді.
       Оңды емес қорытынды қабылданған жағдайда - жеті күн ішінде оның дәлелді себептері көрсетілген, әкімдіктің бас тарту туралы қаулысының жобасын жер қатынастары жөніндегі орган дайындап, салушыға (инвесторға) береді.
      34. Жер комиссиясының қорытындысының мерзімі төрт ай, осы мерзім өткенге дейін Алматы қаласы Әкімімен Алматы қаласының Бас жоспарын жүзеге асыру туралы шарт жасалмаған жағдайда, келісуші жақтар мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер телімдерін алу (сатып алу) жөнінде шарттар жасалмаған жағдайда, жер комиссиясының қорытындысы жер комиссиясының шешімінің хаттамасымен бұзылады.

3. Дайындық шараларын жүргізу

      35. Жер комиссиясының оң қорытындысы болған жағдайда жер қатынастары жөніндегі орган Алматы қаласы әкімдігінің мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер телімдерін сатып алу жөніндегі дайындық шаралары туралы қаулысының жобасын және Салушымен (инвестормен) және Алматы қаласының Әкімі арасындағы Алматы қаласының Бас жоспарын жүзеге асыру жөніндегі шарт жобасын бес жұмыс күндік мерзімде дайындайды.
      36. Әкімдіктің қаулысы келесі тапсырмалардан тұруы тиіс:
      жер қатынастары жөніндегі органға;
      меншік иелерінің және жер пайдаланушылардың жер теліміне және жылжымайтын мүліктің құқығын куәландыратын құжаттарының барлығы жайында мәлімет жинауға;
      жер телімінің аумағын және нақты шекарасын (жеріне барып) анықтауға;
      сатып алынатын жер теліміндегі жылжымайтын мүліктің бары және жағдайы туралы мәліметтерді белгіленген тәртіпте тіркеуші органнан алуға.
      37.Алматы қаласы әкімдігінің дайындық шаралары туралы қаулысын шығарғаннан кейін және Алматы қаласы Әкімі мен Салушы (инвестор) арасындағы Алматы қаласының Бас жоспарын жүзеге асыру туралы шартқа қол қойылғаннан кейін Салушымен (инвестормен) және алу жөніндегі кәсіпорын арасында мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер телімдерін сатып алу жөнінде шарт жасалады.
      38. Әкімдіктің қабылдаған дайындық шаралары туралы қаулысы жер қатынастары жөніндегі органға жіберіліп, меншік иесінің немесе жер пайдаланушының қатысуымен жер телімін және сол жердегі жылжымайтын мүлікті тексеру жұмыстарын алу жөніндегі кәсіпорынның күшімен жүргізіп, жер телімінің және ондағы жылжымайтын мүліктің нарықтық құнын анықтау үшін мәліметтерді жинақтап, дайындайды және тексеру актісін құрастырады.

  4. Әкімдіктің мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер
телімдерін сатып алу туралы қаулысын қабылдау

      39. Дайындық шаралары біткеннен кейін жер қатынастары жөніндегі орган бес жұмыс күні ішінде меншік иелерінен (жер пайдаланушылардан) мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер телімдерді сатып алу туралы әкімдіктің қаулысының жобасын дайындайды.
      Әкімдік қаулысының жобасы Алматы қаласы әкімінің жер қатынастары мәселелерін реттейтін орынбасарымен, Алматы қаласының әкімі аппаратының заң бөлімімен, сәулет органы мен алу жөніндегі кәсіпорынмен келістіріледі.
      40. Қаулы жобасында көрсетілетіндер:
      сатып алынатын телімдерінің орналасқан жері және аумағы көрсетіліп, мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер телімдерін сатып алатын жеке немесе заңды тұлғаның аталуы;
      жер қатынастары жөніндегі органға тапсырма;
      меншік иелеріне (жер пайдаланушыларға) болашақта сатып алынатын жер телімдері туралы ескерту жайлы;
      меншік иелерімен (жер пайдаланушылармен) жер телімдерін сатып алу жағдайлары жайлы шарт жасасу;
      меншік (жер пайдалану) құқығының тоқтатылуы және бұзылу фактісін тіркеу органында тіркету;
      басқа да жағдайлар.
      41. Әкімдік мерзімі бес жұмыс күнінен аспайтын уақытта қаулы қабылдап, әкімдік қаулысының даналарының материалдарымен бірге жер қатынастары жөніндегі органға жібереді.
      42. Жер қатынастары жөніндегі орган әкімдік қаулысының негізінде мерзімі үш айдан кем емес уақытта меншік иесіне және мемлекеттік емес жер пайдаланушыға болашақта жер телімінің алынатыны туралы жазбаша ескерту жібереді.
      43. Мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер телімдерін (жер пайдалану құқығын) сатып алу туралы қаулысына қол қойылғаннан кейін жер қатынастары жөніндегі органның салушыдан (инвестордан) қаржылық дайындығын растайтын келесі құжаттарды талап етуге құқығы бар:
      - мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер телімдерін (жер пайдалану құқығын) сатып алуды салушы (инвестор) өз қаражаты есебінен қаржыландыратын жағдайда есеп балансының көшірмесі, кірістері және шығыстары туралы есебінің көшірмелері, Салық комитетінің тіркеу белгісімен соңғы жылдың жылдық кірістер жиынтығының декларациясы;
      - басқа да тартылған қаражат есебінен қаржыландыратын жағдайда - қызмет көрсететін банкіден (немесе басқа қаржы институтынан) несие комитетінің хаттамасының көшірмесі мен жер телімін сатып алуды қаржыландыру ниеті туралы хат.

5. Мемлекеттік қажеттіліктер үшін сатып алынатын жер
телімдерінің немесе сол жерде орналасқан жылжымайтын
мүліктің құқығын немесе бағасын анықтау

      44. Салушының (инвестордың) қаржысы есебінен мемлекеттік қажеттіліктер үшін алынатын (сатып алынатын) жер телімдерін және сол жерде орналасқан жылжымайтын мүлікті бағалайтын бағалаушыны анықтау, жер қатынастары жөніндегі орган өткізетін конкурсты өткізу жүзеге асырылады. Бағалаушының бағалау қызметін жүргізуі үшін лицензиясы болуы қажет.
      45. Конкурс өткізу жолымен анықталған бағалаушы жиырма күн мерзім ішінде жер телімдерін, сол жерде орналасқан жылжымайтын мүліктерді бағалауды жүзеге асырады және осы мүліктің сатып алу бағасын анықтайды. Ерекше жағдайларда бағалауды жүргізу мерзімі ұзартылуы мүмкін.
      46. Мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер телімін сатып алу бағасының ішіне жер телімінің нарықтық бағасын немесе сол жердегі жылжымайтын мүліктің және оның құқығын, көп жылғы және жеміс беретін ағаштарды, сонымен қатар жер телімін игеруге байланысты, оны пайдалануға, қорғау шараларын өткізуді, топырақтың құнарлығын көтеруге жұмсалған барлық шығындарды, инфляцияны ескере отырып қосқанда, жер телімін сатып алуға байланысты меншік иесіне немесе жер пайдаланушыға, үшінші тұлғалар алдындағы міндеттер мерзімінен бұрын тоқтаған жағдайдағы шығындар, жіберілген пайдалар кіреді.
      47. Салушы (инвестор) меншік иелеріне немесе жер пайдаланушыларға мемлекеттік қажеттіліктер үшін сатып алынатын жер телімдерінің және сол жерде орналасқан жылжымайтын мүліктердің сатып алу бағасын төлеуге дайындығын растайды.
      48. Жылжымайтын мүлік меншік иесі жер телімінің сатып алу бағасымен келіскен жағдайда, бұзуға немесе бірақ көшіруге жататын жылжымайтын мүлік меншік иелерінің төлеп-өтеу шарттарын алу жөнінде кәсіпорын арқылы әрқайсысымен шарт жасасады.
      Жылжымайтын мүліктерді бұзуға байланысты барлық шығындардың орнын толтыру жөніндегі салушының (инвестордың) міндеттері, көшірудің нақты шарттары және мерзімі, бар құрылыстарды, инженерлік коммуникацияларды, жасыл екпелерді көшіру шартта көрсетіледі.

6. Мемлекеттік қажеттіліктер үшін сатып
алынатын жер телімінің бағасын меншік иесіне төлеу.
Жылжымайтын мүлікті бұзу

      49. Мемлекеттік қажеттіліктер үшін сатып алынатын жер телімінің белгіленген бағасын меншік иесіне (жер пайдаланушыға) төлеу, салушы (инвестор) меншік иесімен (жер пайдаланушымен) жасалған шарт немесе басқа да қол жеткізілген келісіммен бекітілген тәртіпте жүргізіледі.
      Жер телімдерінің меншік иелерінің келісімімен төлемнің басқа да тәсілдерін қолдануға жол беріледі.
      50. Меншік иесімен (жер пайдаланушымен) жер телімінің сатып алу бағасымен немесе сатып алудың басқа да шарттарымен келіспеген жағдайда әкімдік жер телімін мемлекеттік қажеттіліктер үшін сатып алу туралы сотқа шағым береді. Шағым қала әкімдігі атынан беріледі. Сотта өкілдікті әкім берген сенім хат бойынша өкілетті тұлғалар жүргізеді.
      51. Алу жөніндегі кәсіпорын жер телімін сатып алу туралы шарты немесе сот шешімі негізінде тіркеу органында жер телімінің және сол жердегі жылжымайтын мүліктің меншік құқығын тоқтатуын тіркейді.
      52. Жер теліміндегі жылжымайтын мүлікті бұзу жер телімінің сатып алу төлем ақысын төлегеннен кейін жер телімін сатып алу шарты негізінде немесе мердігерлік шартта айқындалған мерзімде күшіне енген сот шешімі негізінде жүзеге асырылады.
      53. Жер телімінің және сол жер телімінде орналасқан жылжымайтын мүлікті бұзу жұмыстарын алу жөніндегі кәсіпорын салушының (инвестордың) қаржысы есебінен немесе мүдделі құрылымдардың келісімімен салушы (инвестор) өз бетінше іске асырады.
      54. Жер теліміндегі жылжымайтын мүліктің бұзылғаны туралы акт дайындалып, оған салушы (инвестор) және алу жөніндегі кәсіпорынның өкілдерінің қолдары қойылады.
      55. Егер де салушы (инвестор) өзіне нысан құрылысы үшін берілген жер телімінен бас тартқан жағдайда, сонымен қатар Жер комиссиясының қорытындысы бұзылған жағдайда, Алматы қаласының Бас жоспарын жүзеге асыру туралы шартының және мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер телімдерін сатып алу жөніндегі жұмыстарды жүргізу жағдайларын салушы (инвестор) орындалмағанда, әкімдік осы жер телімін, жер телімін алуға өтінім берген өзге тұлғаға беруге құқылы, егер алдыңғы салушыға (инвесторға) мемлекеттік қажеттіліктер үшін жер телімін сатып алуына байланысты барлық шығындардың орнын толтырса.

7. Берілген жер теліміне құқық беретін және
құқығын куәландыратын құжаттарды ресімдеу

      56. Алынған жер теліміне меншік құқығының (жер пайдаланудың тоқтағанын) тіркеу органында тіркеткеннен кейін, жер қатынастары жөніндегі орган алу жөніндегі кәсіпорынның күшімен салушыға (инвесторға) жерге орналастыру жобасын белгіленген тәртіпте әзірлеуді қамтамасыз етеді.
      57. Одан әрі жер телімдерінің құқығын ресімдеу шаралары осы Ереженің 14-18 тармақтарында қарастырылған тәртіпте жүргізіледі.

О внесении изменений в постановление акимата города Алматы N 3/780 от 9 июня 2006 года "Об утверждении Правил предоставления прав на земельные участки в городе Алматы"

Постановление Акимата города Алматы от 12 сентября 2006 года N 6/1086. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 15 сентября 2006 года за N 711. Утратило силу постановлением Акимата города Алматы от 29 марта 2007 года N 2/425

      Сноска. Утратило силу постановлением Акимата города Алматы от 29.03.2007 N 2/425.

      Акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      Внести в постановление акимата города Алматы N 3/780 от 9 июня 2006 года "Об утверждении Правил предоставления прав на земельные участки в городе Алматы" (зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы N 707 от 7 июня 2006 года, опубликовано в  газетах: "Вечерний Алматы" N 140 от 22 июля 2006 года, "Алматы акшамы" N 83 от 15 июля 2006 года) следующие изменения:
      главу 5 Правил предоставления прав на земельные участки в городе Алматы изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

         Аким города Алматы               И. Тасмагамбетов

        Секретарь акимата                К. Тажиева

    Приложение
к постановлению
акимата города Алматы
от 12 сентября 2006 года N 6/1086


5. Предоставление прав на земельные участки для
строительства объектов с выкупом  земельных
участков у собственников и землепользователей

        26. Предоставление физическим и юридическим лицам прав на земельные участки для строительства объектов, являющихся основаниями для выкупа земельных участков для государственных надобностей (далее - Объекты) осуществляется в следующем порядке.

§ 1. Порядок подачи ходатайства о предоставлении
соответствующего права на земельный участок

        27. Лицо, заинтересованное в предоставлении соответствующего права на земельный участок для строительства Объекта, далее по тексту - Застройщик (инвестор), обращается с письменным заявлением (ходатайством) в Акимат с приложением следующих документов:
      1) нотариально засвидетельствованную копию свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица;
      2) нотариально засвидетельствованную копию статистической карточки;
      3) нотариально засвидетельствованную выписку из устава или учредительных документов, содержащую сведения об учредителе или составе учредителей, либо нотариально засвидетельствованную выписку из реестра держателей акций, выданную не позднее 15 календарных дней, предшествующих дате подачи заявления (ходатайства);
      4) оригинал справки установленной формы соответствующего налогового органа об отсутствии или наличии налоговой задолженности, задолженности по обязательным пенсионным взносам в накопительные пенсионные фонды более чем за три месяца, за исключением случаев, когда срок уплаты отсрочен в соответствии с законодательством Республики Казахстан, за подписью первого руководителя или лица, имеющего право подписи с печатью данного налогового органа.
      5) в случае, если потенциальный застройщик не является резидентом Республики Казахстан и не зарегистрирован в качестве налогоплательщика Республики Казахстан, то оригинал или нотариально засвидетельствованная копия справки налогового органа Республики Казахстан о том, что данный нерезидент не состоит на  налоговом учете;
      28. В заявлении (ходатайстве) указывается:
      местоположение и предполагаемые размеры земельного участка;
      испрашиваемое право пользования;
      цель использования земельного участка;
      информация о планируемом объекте строительства;
      согласие застройщика (инвестора) оплатить расходы по оценке земельного участка и находящегося на нем недвижимого имущества, выкупу земельного участка, сносу находящегося на нем недвижимого имущества, регистрации документов в органе, регистрирующем право на недвижимое имущество.

§ 2. Определение возможности удовлетворения
заявленного ходатайства

        29. По поручению Акимата орган по земельным отношениям в срок не более двух рабочих дней регистрирует заявление (ходатайство) застройщика (инвестора) и направляет копии ходатайства:
      в орган архитектуры для определения возможности удовлетворения заявленного ходатайства (предварительного выбора земельного участка);
      в ДГП "АлматыгорНПЦзем" для получения в установленном порядке информации о собственниках (землепользователях) испрашиваемого земельного участка, а также о других субъектах земельных правоотношений.
      30. Орган архитектуры в срок не более семи рабочих дней представляет в орган по земельным отношениям заключение о возможности использования испрашиваемого земельного участка по заявленному целевому назначению.
      К заключению прилагаются необходимые материалы для предоставления права на земельный участок (опорный план с градостроительными регламентами, ограничениями, красными линиями, координатами земельного участка).
      Передаваемые материалы, а также заключение по оформляемому земельному участку о возможности его использования по заявленному целевому назначению заверяются подписью первого руководителя и печатью органа архитектуры.
      31. ДГП "АлматыгорНПЦзем" в   установленном порядке представляет в орган по земельным отношениям информацию о собственниках (землепользователях) испрашиваемого земельного участка, а также о других субъектах земельных правоотношений.
      ДГП "АлматыгорНПЦзем" также передает ситуационную схему местоположения испрашиваемого земельного участка из автоматизированной информационной системы Государственного земельного кадастра.
      Передаваемые материалы заверяются подписью первого руководителя и печатью ДГП "АлматыгорНПЦзем".
      32. Земельная комиссия определяет возможность использования испрашиваемого земельного участка по заявленному целевому назначению в соответствии с Генеральным планом города Алматы, иными нормативно-правовыми и распорядительными актами и в течение пяти дней дает соответствующее заключение.
      33. При положительном решении Земельная комиссия направляет в орган по земельным отношениям свое заключение о выкупе земельного участка для государственных надобностей за счет средств застройщика (инвестора) с предоставлением ему соответствующего права на землю.
      При отрицательном заключении орган по земельным отношениям готовит проект постановления Акимата с мотивированным отказом, которое вручается застройщику (инвестору) в семидневный срок.
      34. Срок действия заключения Земельной комиссии четыре месяца, по истечении которого, если застройщиком (инвестором) не заключены договоры с Акимом города Алматы о реализации Генерального плана города Алматы, и с предприятием по изъятию о работах по изъятию (выкупу) земельного участка для государственных надобностей, заключение Земельной комиссии может быть отменено протокольным решением  Земельной комиссии.

§ 3. Проведение подготовительных мероприятий

        35. При положительном заключении Земельной комиссии органом по земельным отношениям в течение пяти рабочих дней готовится проект постановления Акимата города Алматы о подготовительных мероприятиях по выкупу земельного участка для государственных надобностей и проект договора между застройщиком (инвестором) и Акимом города Алматы о реализации Генерального плана города Алматы.
      36. Постановление Акимата должно содержать поручения:
      органу по земельным отношениям:
      сбор информации о наличии у собственника и землепользователя документов, удостоверяющих их право на недвижимое имущество и  земельный участок, уточнение в натуре (на местности) фактических границ и площади земельного участка;
      получение в установленном порядке в регистрирующем органе сведений о наличии и состоянии недвижимого имущества на выкупаемом земельном участке.
      37. После вынесения постановления Акимата города Алматы о подготовительных мероприятиях и подписания договора между застройщиком (инвестором) и Акимом города Алматы о реализации Генерального плана города Алматы заключается договор между застройщиком (инвестором) и предприятием по изъятию на проведение работ по выкупу земельных участков для государственных надобностей.
      38. Принятое постановление Акимата о подготовительных мероприятиях направляется в орган по земельным отношениям, который силами предприятия по изъятию проводит обследование земельного участка и находящегося на нем недвижимого имущества в присутствии собственника или землепользователя, составляет акт обследования и осуществляет сбор и подготовку материалов для определения рыночной стоимости земельных участков и расположенных на нем объектов недвижимости.

§ 4. Принятие постановления Акимата о выкупе земельных
участков для государственных надобностей

        39. По окончании проведения подготовительных мероприятий орган по земельным отношениям в течение пяти рабочих дней готовит проект постановления Акимата о выкупе земельных участков для государственных надобностей у собственников (землепользователей) и вносит его   в Акимат.
      Проект постановления Акимата согласовывается заместителем акима города Алматы, курирующим вопросы земельных отношений, юридическим отделом аппарата акима города Алматы, органом архитектуры, предприятием по изъятию.
      40. В проекте постановления указывается:
      наименование юридического или физического лица, у которого производится выкуп земельных участков для государственных надобностей, с указанием площади и месторасположения выкупаемых участков;
      поручение органу по земельным отношениям:
      об уведомлении собственников (землепользователей) земельных участков о предстоящем выкупе;
      заключить договора с собственниками (землепользователями) земельных участков об условиях выкупа;
      зарегистрировать прекращение права собственности (землепользования) и факт сноса в регистрирующем органе;
      прочие условия.
      41. Акимат в срок не более пяти рабочих дней принимает постановление, экземпляры постановления Акимата с материалами направляет в орган по земельным отношениям.
      42. На основании постановления Акимата орган по земельным отношениям в срок не позднее, чем за три месяца,  письменно уведомляет собственников и негосударственных землепользователей о предстоящем выкупе.
      43.Орган по земельным отношениям после подписания постановления о выкупе земельных участков для государственных надобностей у собственников (землепользователей) вправе затребовать от застройщика (инвестора) подтверждение финансовой готовности в виде:
      - в случае финансирования выкупа земельных участков для государственных надобностей за счет собственных средств застройщика (инвестора) предоставить копии бухгалтерского баланса, отчет о доходах и расходах, декларацию совокупного годового дохода за последний год с отметкой Налогового комитета;
      - в случае финансирования за счет привлеченных средств - письмо из обслуживающего банка (или другого финансового института) о намерении финансирования выкупа земельного участка с копией протокола кредитного комитета.

§ 5. Определение цены за земельные участки, выкупаемые
для государственных надобностей, либо прав
на них и находящегося на них недвижимого имущества

        44. Определение оценщика, который будет производить оценку земельных участков, выкупаемых для государственных надобностей, и находящегося на них недвижимого имущества, за счет средств застройщика (инвестора), осуществляется путем конкурса, проводимого органом по земельным отношениям. Оценщик должен иметь лицензию на проведение оценочной деятельности.
      45. Оценщик, определенный путем конкурса, в течение двадцати дней осуществляет оценку земельного участка, находящегося на нем недвижимого имущества и определяет выкупную цену этого имущества. В исключительных случаях срок проведения оценки может быть продлен.
      46. Цена за выкупаемый для государственных надобностей земельный участок должна включать в себя рыночную стоимость земельного участка или прав на него и находящегося на нем недвижимого имущества, включая фруктовые деревья и многолетние насаждения, а также стоимость затрат, связанных с освоением земельного участка, его эксплуатацией, проведением защитных мероприятий, повышением плодородия почвы, с учетом их инфляции, все убытки, причиненные собственнику или землепользователю в связи с выкупом земельного участка, включая убытки в результате досрочного прекращения обязательств перед третьими лицами, упущенную выгоду.
      47. Застройщик (инвестор) подтверждает готовность выплаты собственникам и землепользователям цены за выкупаемые для государственных надобностей земельные участки и недвижимое имущество, расположенное на них.
      48. В случае согласия собственника недвижимости с ценой за выкупаемый земельный участок предприятие по изъятию заключает договор с каждым из собственников недвижимости, об условиях компенсации убытков собственнику объекта недвижимости, подлежащего сносу или переносу.
      В договоре указываются конкретные условия и сроки отселения, переноса существующих строений, инженерных коммуникаций, зеленных насаждений, обязательства застройщика (инвестора) по возмещению всех убытков, связанных со сносом недвижимости.

§ 6. Оплата собственнику цены за земельные участки,
выкупаемые для государственных надобностей.
Снос недвижимого имущества

        49. Оплата установленной цены за земельные участки, выкупаемые для государственных надобностей, собственнику (землепользователю) производится застройщиком (инвестором) в порядке, установленном заключенным договором или иным достигнутым соглашением с собственником (землепользователем).
      С согласия собственников земельных участков допускаются иные способы предоставления компенсации.
      50. В случае недостижения соглашения с собственником (землепользователем) о цене за выкупаемый земельный участок либо других условиях выкупа, Акимат инициирует подачу иска в суд о выкупе земельного участка для государственных надобностей. Иск подается от имени Акимата города. Представительство в суде осуществляется уполномоченными лицами по доверенности, выданной Акимом.
      51. На основании договора о выкупе земельного участка или решения суда предприятие по изъятию регистрирует в регистрирующем органе прекращение права собственности на земельный участок и находящееся на нем имущество.
      52. Снос находящегося на земельном участке недвижимого имущества производится на основании договора о выкупе земельного участка после оплаты цены за выкупаемый земельный участок или на основании вступившего в силу решения суда в срок, оговоренный в договоре подряда.
      53. Выполнение работ по сносу недвижимого имущества, находящегося на земельном участке, осуществляется за счет средств застройщика (инвестора) предприятием по изъятию либо застройщиком (инвестором) самостоятельно, при условии согласования с заинтересованными структурами.
      54. О произведенном сносе находящегося на земельном участке недвижимого имущества составляется акт, подписываемый представителями застройщика (инвестора) и предприятием по изъятию.
      55. В случае отказа застройщика (инвестора) от предоставленного ему для строительства Объекта земельного участка, а также в случае отмены заключения Земельной комиссии, невыполнения условий застройщиком (инвестором) договоров о реализации Генерального плана города Алматы и о проведение работ по выкупу земельных участков для государственных надобностей,  Акимат вправе предоставить данный земельный участок иному лицу, подавшему заявление на получение земельного участка при условии возмещения предыдущему застройщику (инвестору) всех затрат, связанных с выкупом земельного участка для государственных надобностей.

§ 7. Оформление правоустанавливающих и правоудостоверяющих
документов на предоставленный земельный участок

        56. После регистрации в регистрирующем органе прекращение права собственности (землепользования) на изъятый земельный участок, орган по земельным отношениям силами предприятия по изъятию обеспечивает застройщику (инвестору) разработку землеустроительного проекта в установленном порядке.
      57. Дальнейшая процедура оформления прав на земельные участки осуществляется в порядке, предусмотренном пунктами 14-18 настоящих Правил.