Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2007 жылғы 29 желтоқсандағы N 588 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2008 жылғы 7 ақпанда N 3589 тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2010 жылғы 30 қаңтардағы № 50 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2010.01.30 № 50 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік процедуралар туралы" Заңының 9-1-бабына , Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" қаулысына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :

      1. Қоса беріліп отырған "Қостанай облысының аумағында таратылатын шет ел бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу" мемлекеттік қызметін көрсетудің стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуына бақылау облыс әкімінің орынбасары С. Ш. Бектұрғановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі.
 

      Облыс әкімі

 

Әкімдіктің           
2007 жылғы 29 желтоқсандағы 
№ 588 қаулысына қосымша   
 

Қостанай облысының аумағында таратылатын шет ел бұқаралық
ақпарат құралдарын есепке алу мемлекеттік қызметін көрсетудің
стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің анықтамасы:
      "Қостанай облысының аумағында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу".
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны:
      автоматтандырылмаған.
      3. Аталған қызмет түрі "Бұқаралық ақпарат құралдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 4-4-бабының , Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 29 шілдедегі N 843 "Қазақстан Республикасында таратылатын шетелдiк бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу ережесiн бекiту туралы" қаулысына толықтырулар енгізу туралы" қаулысының негізінде көрсетіледі.
      4. Осы мемлекеттік қызметті ұсынатын мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе өзге де субъектілердің атауы:
      "Қостанай облысының ішкі саясат департаменті" мемлекеттік мекемесіне.
      5. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуді аяқтау нысаны (нәтижесі):
      Қостанай облысының аумағында (өңірінде) қаласында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарының есепке қойылғандығы туралы анықтама.
      6. Аталған мемлекеттік қызмет Қостанай облысының аумағында шет ел бұқаралық ақпарат құралдарының өнімін таратуды жүзеге асыратын заңды және жеке тұлғаларға көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) өтініш пен оған қосымша құжаттар тіркелген күннен бастап 15 күнтізбелік күн ішінде қаралады;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған (тіркеген, талон алған) кезде, электрондық сауалды қалыптастырған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 20 минут.
      3) құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 20 минут.
      8. Қызмет тегін көрсетіледі.
      9. "Қостанай облысының аумағында таратылатын шет ел бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу" мемлекеттік қызметін көрсетудің стандарты Қостанай облысы әкімінің ресми сайтында www.кostanay.кz орналастырылған, Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, N 503 кабинет.
      10. Жұмыс кестесі: шет ел бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу бойынша құжаттарды қабылдау Қостанай облысының ішкі саясат департаментімен жұмыс күндері сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін жүзеге асырылады.
      11. Азаматтарды қабылдау бөлмелері қызметті тұтынушылармен жұмыс үшін жабдықталған, мүмкіндіктері шектеулі адамдар, күту және қажетті құжаттарды дайындау үшін жағдайлар қарастырылған, өртке қарсы қауіпсіздіктің талаптары сақталған.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) таратушының мәртебесiн, таратылатын шетелдiк БАҚ толық атауларының тізбесін, таралу аумағын, тілін (тілдерін), негiзгi тақырыптың бағыттығын, мерзiмдi баспасөз басылымдарының таратылатын даналарының болжамды санын, хабарларын тарту көлемiн көрсетумен шетелдiк БАҚ есепке алу туралы өтiнiш;
      2) таратушы жеке тұлға үшiн кәсiпкерлiк қызметпен айналысуға құқығын растайтын құжаттың көшiрмесi;
      3) заңды тұлға үшін заңды тұлғаны (филиалды немесе өкiлдiктi) мемлекеттiк тiркеу (есепке алу) туралы куәлiктiң көшiрмесi.
      Шетел бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу бойынша құжаттарды қабылдау Қостанай облысының ішкі саясат департаментінде жұмыс күндері сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін жүзеге асырылады. Мекен-жайы: Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, телефон: 8 (7142) 575-354, N 503 кабинет.
      13. Қостанай облысы әкімінің сайты: www.кostanay.кz.
      14. Толтырылған өтініш пен басқа да қажетті құжаттар мына мекен-жай бойынша тапсырылады: Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, N 503 кабинет, телефон: 8 (7142) 575-354.
      15. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат қол хат болып табылады.
      16. Өтінілген шет ел бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу туралы анықтаманы жеке тұлға немесе заңды тұлғаның лауазымды тұлғасы "Қостанай облысының ішкі саясат департаменті" мемлекеттік мекесеніне мына мекен мекен-жай бойынша алады: Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, N 503 кабинет, телефон 8 (7142) 575-354.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынудан бас тарту негіздері болып мыналар табылады:
      1) шетелдік БАҚ есепке алу ережесімен көзделген барлық қажеттi құжат ұсынылмауы;
      2) шетелдік БАҚ тіркеу үшін ұсынылған құжаттарда толық емес немесе дұрыс емес ақпарат көрсетiлуі;
      3) шетелдiк БАҚ материалдары Қазақстан Республикасының конституциялық құрылысын күшпен өзгертудi, тұтастығын бұзуды, мемлекеттiк қауiпсiздiгiн әлсiретудi, соғысты, әлеуметтiк, тектiк-таптық, дiни, нәсiлдiк, Ұлттық және рулық артықшылықты, қатыгездiктi, зорлыққа табынуды және порнографияны насихаттауды немесе үгiттеудi қамтуы;
      4) таратушыға қатысты оған қызметтiң осы түрiмен айналысуға тыйым салатын сот шешiмiнің болуы;
      5) шетелдiк БАҚ өнiмiне қатысты оны Қазақстан Республикасының аумағында таратуға тыйым салу туралы сот шешiмiнің болуы.
      Шетелдiк БАҚ есепке алу туралы анықтамасын тоқтата тұруға не керi қайтарып алу таратушымен Қазақстан Республикасының бұқаралық ақпарат құралдары туралы заңнамасын бұзған жағдайларда сот тәртiбiмен жүзеге асырылады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Қызметті тұтынушыға қатысты жұмыс қағидаттары сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпаратты ұсыну, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуы, қорғалуы және құпиялылығын қамтамасыз ету, құжаттардың тұтынушы алған сәтіне және қызметті көрсету мерзіміне дейін сақталуын қамтамасыз ету болып табылады.
 

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеменің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.
 

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіру және шағым дайындауға жәрдем көрсету "Қостанай облысының ішкі саясат департаменті" мемлекеттік мекемесінде, мына мекен-жай бойынша жүргізіледі: Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, N 503 кабинет.
      22. Шағым "Қостанай облысының ішкі саясат департаменті" мекемесіне мына мекен-жай бойынша беріледі: Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, N 501 кабинет.
      23. Берілген шағымға жауапты алудың мерзімі мен орынын "Қостанай облысының ішкі саясат департаменті" мемлекеттік мекемесіне мына мекен-жай бойынша білуге болады: Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, N 501 кабинет, телефон 575-190.
 

6. Байланыс ақпараты

      24. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеме басшысының, басшы орынбасарының, бөлімнің байланыс деректері:
      1) "Қостанай облысының ішкі саясат департаменті" мемлекеттік мекемесінің директоры: телефоны: 8 (7142) 575-190, қабылдау уақыты әр айдың 2, 4 сәрсенбісінде - сағат 10.00-ден 13. 00-ге дейін;
      2) "Қостанай облысының ішкі саясат департаменті" мемлекеттік мекемесі директорының орынбасары: телефоны: 8 (7142) 575-191, қабылдау уақыты әр айдың 1, 3 дүйсенбісінде - сағат 10.00-ден 13. 00-ге дейін;
      3) Жоғары ұйымның байланыс деректері - Қостанай облысының әкімдігі: Қостанай қаласы, Әл-Фараби даңғылы, 66, телефон: 575-039, № 705 кабинет.
      25. "Қостанай облысының аумағында таратылатын шет ел бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу" мемлекеттік қызметін көрсету мәселесі бойынша кеңесті 575-354 телефонына қоңырау шалып алуға болады. Жұмыс кестесі: күнде сағат 09.00-ден 18. 00-ге дейін, үзіліс - сағат 13.00-ден 14. 00-ге дейін, демалыс күндері: сенбі, жексенбі.

      "Қостанай облысының аумағында   
таратылатын шетел бұқаралық ақпарат
құралдарын есепке алу" мемлекеттік 
қызметін көрсетудің стандартына  
қосымша              
 

      Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің
нормативтік
мәні

Көрсеткіштің
келесі жылда-
ғы нысаналы
мәні

Көрсеткіштің
есепті жылда-
ғы ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

100

100

1.2. Қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

85

85

85

2. Сапасы

2.1. Қызметті ұсыну
үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

2.2. Құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың
(жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар
және т.б.) % (үлесі)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. Қызметті ұсыну
тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

3.2. Тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

80

80

80

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

50

50

50

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызметтің осы
түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0,5

0

0
(арыздар
түскен жоқ)

4.2. Белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

100

100

0
(арыздар
түскен жоқ)

4.3. Шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

4.4. Шағымдану мерзіміне канағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

5. Сыпайылық

5.1. Қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги

Постановление акимата Костанайской области от 29 декабря 2007 года № 588. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 7 февраля 2008 года № 3589. Утратил силу постановлением акимата Костанайской области от 30 января 2010 года № 50

      Сноска. Утратил силу постановлением акимата Костанайской области от 30.01.2010 № 50.
      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории Костанайской области".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Бектурганова С.Ч.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня официального опубликования.

      Аким области

      Члены акимата:

      СОГЛАСОВАНО

Утвержден          
постановлением акимата    
от 29 декабря 2007 года № 588

Стандарт
оказания государственной услуги "Учет
иностранных средств массовой информации, распространяемых
на территории Костанайской области"

      1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги:
      "Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории Костанайской области".
      2. Форма оказываемой государственной услуги:
      неавтоматизированная.
      3. Данный вид услуги оказывается на основании статьи 4-4 Закона Республики Казахстан "О средствах массовой информации", Правила учета иностранных средств массовой информации, распространяемых в Республике Казахстан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 июля 2002 года № 843.
      4. Наименование государственного органа, государственного учреждения или иных субъектов, предоставляющих данную государственную услугу:
      государственное учреждение "Департамент внутренней политики Костанайской области".
      5. Форма завершения (результат) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель:
      справка об учете иностранных средств массовой информации (далее - СМИ), распространяемых на территории Костанайской области (региона) города.
      6. Данная государственная услуга оказывается юридическим и физическим лицам, осуществляющим распространение продукции иностранных средств массовой информации на территории Костанайской области.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) заявление и прилагаемые к нему документы рассматриваются в течение 15 календарных дней со дня регистрации;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (при регистрации, получении талона), формирования электронного запроса - 20 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - 20 минут.
      8. Услуга предоставляется бесплатно.
      9. Стандарт оказания государственной услуги "Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории Костанайской области", размещен на официальном сайте акима Костанайской области www.kostanay.kz , город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, кабинет 503.
      10. График работы: прием документов по учету иностранных средств массовой информации осуществляется в Департаменте внутренней политики Костанайской области в рабочие дни с 09.00 до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов.
      11. Помещение приема граждан приспособлено для работы с потребителями услуги, предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями, условия для ожидания и подготовки необходимых документов. Соблюдены требования противопожарной безопасности.

      2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов для получения государственной услуги:
      1) заявление об учете иностранного СМИ с указанием статуса распространителя, полного перечня названий иностранных СМИ, территорий распространения, языка (языки), основной тематической направленности, предполагаемого количества распространяемых экземпляров печатного периодического издания, объема ретрансляции передач;
      2) копия документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью для физического лица-распространителя;
      3) копия свидетельства о государственной (учетной) регистрации юридического лица (филиала или представительства) для юридического лица.
      Прием документов по учету иностранных средств массовой информации осуществляется в Департаменте внутренней политики Костанайской области в будние дни с 09.00 часов до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов. Адрес: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, телефон: 8 (7142) 575-354, кабинет 503.
      13. Сайт акима Костанайской области: www.kostanay.kz .
      14. Заполненное заявление и другие необходимые документы сдаются по адресу: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, кабинет 503, телефон: 8 (7142) 575-354.
      15. Подтверждением о том, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, является расписка.
      16. Справку об учете заявленных для распространения иностранных средств массовой информации физическое лицо или должностное лицо юридического лица получают в государственном учреждении "Департамент внутренней политики Костанайской области" по адресу: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, кабинет 503, телефон: 8 (7142) 575-354.
      17. Основанием для отказа в учете иностранного средства массовой информации являются:
      1) не предоставление всех необходимых документов, предусмотренных Правилами учета иностранных СМИ;
      2) указание неполной или недостоверной информации в документах, представленных для учета иностранных СМИ;
      3) материалы иностранного СМИ содержат пропаганду или агитацию насильственного изменения конституционного строя, нарушения целостности Республики Казахстан, подрыва безопасности государства, войны, социального, сословного, религиозного, расового, национального и родового превосходства, культа жесткости, насилия и порнографии;
      4) наличие в отношении распространителя решения суда, запрещающее ему занятие данным видом деятельности;
      5) наличие в отношении продукции иностранного СМИ решении о наложении запрета на ее распространение на территории Республики Казахстан.
      Приостановление или отзыв справки об учете иностранного СМИ осуществляются в судебном порядке в случаях нарушения распространителем законодательства Республики Казахстан о средствах массовой информации.

      3. Принципы работы

      18. Принципами работы по отношению к потребителю услуг являются вежливость, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов потребителя до момента их получения и оказания услуги в срок.

      4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного учреждения, оказывающего государственную услугу, ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой.

      5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказание содействия в подготовке жалобы производится государственным учреждением "Департамент внутренней политики Костанайской области" по адресу: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, кабинет 503.
      22. Жалоба подается в государственное учреждение "Департамент внутренней политики Костанайской области" по адресу: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, кабинет № 501.
      23. Срок и место получения ответа на поданную жалобу, ход ее рассмотрения можно узнать в государственном учреждении "Департамент внутренней политики Костанайской области" по адресу: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, кабинет 501, телефон 575-190.

      6. Контактная информация

      24. Контактные данные руководителя, заместителя руководителя государственного органа, оказывающего государственную услугу:
      1) директор государственного учреждения "Департамент внутренней политики Костанайской области": тел: 8 (7142) 575-190, прием 2 и 4 среда каждого месяца - с 10.00 до 13.00 часов.
      2) заместитель директора государственного учреждения "Департамент внутренней политики Костанайской области": 8 (7142) 575-191, прием 1 и 3 понедельник каждого месяца - с 10.00 до 13.00 часов.
      3) Контактные данные вышестоящей организации - акимат Костанайской области: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66, телефон: 575-039, кабинет 705.
      25. Консультацию по вопросу учета иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории Костанайской области можно получить, позвонив по телефону 575-354. График работы: ежедневно - с 9.00 до 18.00 часов, перерыв - с 13.00 до 14.00 часов, выходные дни: суббота, воскресенье.

Приложение             
к стандарту оказания государственной 
услуги "Учет иностранных средств     
      массовой информации, распространиемых
на территории Костанайской области"  

      Таблица. Значение показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги
в установленный срок
с момента сдачи документа

90

90

90

1.2. % (доля)
потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более 40 минут

85

85

85

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (произведенных
начислений, расчетов
и т.д.

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и информацией
о порядке предоставления
услуги

90

90

90

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

90

90

90

3.3. % (доля) услуг
информации, о которых
доступно через интернет

50

50

50

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
к общему количеству
обслуженных потребителей,
потребителей по данному
виду услуг

0,5

0

0
(жалоб
не поступало)

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб,
рассмотренных
и удовлетворенных
в установленный срок

100

100

0 (жалоб
не поступало

4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

90

90

90

4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

90

90

90

5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью персонала

90

190

90