Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2007 жылғы 19 желтоқсандағы N 341 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 25 қаңтарда N 13-7-64 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009 жылғы 2 қарашадағы N 264 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009.11.02 N 264 Қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 2000 жылғы 27 қарашадағы 9-1-бабының, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысының 2-тармағына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қосымшасы қоса беріліп отырған «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау» жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарты бекітілсін.
      2. Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің бастығына осы қаулыны бөлімнің қызметкерлері оқып білсін және міндетті түрде орындалуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің әлеуметтік мәселелер жөніндегі орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы қаулы бірінші ресми жарияланған күннен он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданыска енеді.

      Аудан әкімі                                     Н. Биболаев

Жамбыл ауданы әкімдігінің
2007 жылғы 19 желтоқсандағы
№ 341 қаулысымен бекітілді

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау» бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі СТАНДАРТЫ

1. Жалпы ереже

      1. Бұл үлгі стандарты азаматтарды жұмыссыз ретінде тіркеуде және қоюда мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін анықтайды (ілгеріде – мемлекеттік қызмет).
      Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою.
      2. Мемлекеттік қызметтің нысаны – жарым-жартылай автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі Заңының 4-бабы негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі көрсетеді, орналасқан жері Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 (бірінші қабат)
      5. Мемлекеттік қызметті аяқтау нышаны тұтынушы алатын Хабарлау (хат) болып табылады.
      6. Жан басына шаққандағы орташа табысы кедейлік шегінен аспайтын Қазақстан Республикасы азаматтарының, оралмандардың, босқын статусына ие адамдардың, шетелдіктердің, Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхаты бар және тұрақты тұратын азаматтығы жоқ адамдардың атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар.
      Мүгедектерді және стационарлық емделуде бір айдан астам уақыт кезеңінде болатын адамдарды, магистратура мен аспирантураны қоса алғанда,күндізгі оқыту нысанында оқитын оқушылар мен студенттерді, тыңдаушылар мен курсанттарды, сондай-ақ бірінші және екінші топтағы мүгедектерді, сексен жастан асқан адамдарды, жеті жасқа дейінгі балаларды бағып-күтумен айналысатын азаматтарды қоспағанда, жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі уәкілетті органдарда тіркелмеген жұмыссыздарға атаулы әлеуметтік көмек тағайындалмайды.
      Ескерту: Ұсынылған жұмыстан немесе жұмысқа орналастырудан дәлелсіз бас тартқан, қоғамдық жұмысқа қатысуды, оқуын немесе қайта оқуын өз бетімен тоқтатқан жұмыссыздар алты айға атаулы әлеуметтік көмек тағайындалмайды.
      7. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімдерде көрсетіледі
      1) мемлекеттік қызметті тұтынушының қажетті құжаттарды тапсырған сәтінен: 10 күннен артық емес;
      2) қажетті құжаттарды тапсырғанда кезде кезек күтуге берілген уақыттың жоғары деңгейі: - 30 минут;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алған кезде кезек күтуге берілген уақыттың жоғары деңгейі: - 30 минут.
      8. Осы мемлекеттік қызмет ақысыз жүргізіледі.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы ақпараттар, сонымен қатар оларды толтыру үлгілері «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінде, Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, Пресновка селосы, Дружба, көшесі № 6 үйде орналасқан (бірінші қабат).
      10. Мемлекеттік қызмет аптасына төрт рет ұсынылады (сейсенбі,
сәрсенбі, бейсенбі, жұма) жергілікті уақытпен сағат 9.00-дан 18.00-ге дейін, 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліс. Қабылдау кезек тәртібімен жүзеге асырылады, алдын ала жазылмайды және жылдам қызмет көрсетілмейді.
      11. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимаратында күту залы, құжаттарды толтыратын орындар, қажетті құжаттардың тізбесі мен олардың толтырылған үлгілері бар стенд ұйымдастырылған, мүмкіндігі шектелген азаматтарға пандус, отыратын орындықтар бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші:
      1) өтінішін;
      2) отбасының құрамы туралы мәліметтерін;
      3) өтініш берушінің отбасы мүшелерінің тапқан табысы туралы мәліметтерін;
      4) жеке қосалқы шаруашылығының бар-жоғы туралы мәліметтерін;
      құжаттарды растайтын қосымшаларымен салыстыру үшін құжаттардың түпнұсқасын және көшірмелерін ұсынады.
      13. Бланкілер "Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" Мемлекеттік мекемесінде беріледі. Мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, Пресновка селосы, Дружба, көшесі 6.
      14.Қажетті құжаттардың толық қоржыны "Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" Мемлекеттік мекемесіне тапсырылады. Мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, Пресновка селосы, Дружба, көшесі 6.
      15. Қажетті құжаттарды тапсырған өтініш иесіне қабылданған күні мен орындау мерзімі көрсетілген талон беріледі.
      16. Хабар пошта арқылы жіберіледі немесе Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы "Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" Мемлекеттік мекемесі тұтынушысының жеке өзінің қабылдауда болғанында беріледі, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, Пресновка селосы, Дружба, көшесі 6, № 6 кабинет.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздер:
      1) өтініш берушінің ұсынған мәліметтерінің дұрыс болмаған жағдайында;
      2) ұсынған құжаттар сәйкес келмегенде;
      3) сәйкес мерзімге жан басына шаққандағы айлық орташа табысы кедейлік шегінен асып кеткенде;

3. Жұмыс принципі

      18. «Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» қызметкерлерінің қызметі адамның конституциялық құқығын, мемлекеттік міндетін орындау заңдылығын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметшілерінің Ар-намыс Кодексін сақтағанда және сыпайылық, жан-жақты толық ақпаратты ұсыну, оның сақталуын қамтамасыз ету, қорғау және құпиялылық принциптерінде жүзеге асады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.

5. Шағымдану тәртібі

      20. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің әрекеттеріне шағымдану «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі бастығының орынбасарына, «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар Департаменті» мемлекеттік мекемесінің бастығының атына ұсынылады.
      Даулы мәселелер азаматтық сот ісімен шешіледі.
      21. Шағымдар жазбаша түрде пошта, электронды пошта немесе қабылдау бөлмесі арқылы жұмыс күндері шабарман арқылы қабылданады.
      22. Қабылданған шағым ақпаратты есепке алу журналында тіркеледі.Шағым иесіне шағымын қабылдағандықтары туралы жыртпалы талон беріледі, онда қабылданған күні мен уақыты көрсетілген.
      Қаралған шағымдарының нәтижелерін шағымданушыға жазбаша түрде пошта арқылы немесе электрондық пошта арқылы хабарланады.

6. Байланыс ақпарат

      23. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығы, мекен-жайы Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы, Пресновка селосы, Дружба, көшесі 6 (бірінші қабат) № 1 кабинет, телефон 2-13-38, электрондық поштаның мекен жайы: ro_gambl@mail.online.kz.
      24. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығының орынбасары, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, Пресновка селосы, Дружба, көшесі 6 (бірінші қабат) № 4 кабинет, телефон 2*-26-09, электрондық поштаның мекен-жайы: ro_gambl@mail.online.kz.
      25. «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар Департаменті» мемлекеттік мекемесінің бастығы, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Абай, көшесі 64, телефон 46-56-48, 213 кабинет, электрондық поштаның мекен-жайы: obl_dep@mail.online.kz.

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті
тағайындау» мемлекеттік қызмет көрсетудің
үлгі стандартына қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік
көрсеткіштері

Көрсеткіш- тердің норматив- тік мағы- насы

Келесі жылдағы
көрсеткіш- тердің
мақсатты
мағынасы

Есеп беру жылындағы
көрсеткіш- тердің
ағымдағы
мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжатты тапсыр- ған кезден бастап белгіленген мерзімде қызметтер көрсетудің % (үлесі) жағдайлары

90

90

80

1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

15

15

15

2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

90

85

70

2.2. лауазымды тұлға- лармен құжаттарды
дұрыс ресімдеу жағ-
дайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.)  % (үлесі)


100


100


100

3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсету- лер тәртібі туралы
ақпаратқа және оның сапасына қанағаттан- ған тұтынушылар %
(үлесі)

90

90

80

3.2. тұтынушылармен
дұрыс толтырылған
және бірден тапсырылған құжаттар жағдайлары % (үлесі)

90

70

60

3.3. Интернет арқылы қол жеткізе алатын
ақпараттар қызметі % (үлесі)

90

80

50

4. Шағымдану үрдісі

4.1. іс бойынша қыз- мет көрсетілген тұты- нушылардың жалпы санына негізделген
шағымдар % (үлесі)

15

15

15

4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

100

100

100

4.3. шағымданудың
қолданыстағы тәртібі- не қанағаттанған тұ-тынушылар % (үлесі)

90

80

70

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттан- ған тұтынушылар %
(үлесі)

90

60

50

5. Сыпайылық

5.1. персоналдық сыпайылығына қанағат-танған тұтынушылар % (үлесі)

90

80

70

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги по назначению государственной адресной социальной помощи

Постановление акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 19 декабря 2007 года N 341. Зарегистрировано Управлением юстиции Жамбылского района Северо-Казахстанской области 25 января 2008 года N 13-7-64. Утратило силу - постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 2 ноября 2009 года N 264

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 02.11.2009 N 264

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», пунктом 2постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Назначение государственной адресной социальной помощи».
      2. Начальнику отдела занятости и социальных программ организовать изучение настоящего постановления сотрудниками отдела и обеспечить его неукоснительное исполнение.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района по социальным вопросам.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н.Бибулаев

Утвержден
Постановлением акимата
Жамбылского района
от 19 декабря 2007 года № 341

СТАНДАРТ оказания государственной услуги
«Назначение государственной адресной социальной помощи»

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по регистрации и постановке на учет безработных граждан (далее – государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании статья 4 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года «О государственной адресной социальной помощи»
      1. Государственная услуга оказывается Государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», по адресу: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы № 6 (первый этаж).
      2. Формой завершения, оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель является Уведомление (письмо).
      3. Право на получение данной государственной услуги имеют граждане Республики Казахстан, оралманы, лица, имеющие статус беженца, иностранцы, лица без гражданства, имеющие вид на жительство и постоянно проживающие в Республике Казахстан, со среднедушевым доходом, не превышающим черты бедности.
      Государственная услуга не оказывается безработным, незарегистрированным в уполномоченных органах по вопросам занятости, кроме инвалидов и лиц в период их нахождения на стационарном лечении более одного месяца, учащихся и студентов, слушателей и
курсантов дневной формы обучения, включая магистратуру и аспирантуру, а также граждан, занятых по уходу за инвалидами первой и второй группы, лицами старше восьмидесяти лет, детьми в возрасте до семи лет.
      Примечание: Безработные, без уважительных причин отказавшиеся от предложенной работы или трудоустройства, самовольно прекратившие участие в общественных работах, обучении или переобучении, теряют право на оказание получение адресной социальной помощи на шесть месяцев.
      7. Государственная услуга оказывается в следующие сроки:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачизаявителем необходимых документов: не более 10 дней;
      2) максимально допустимое время ожидание в очереди при сдаченеобходимых документов: не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов: не более 30 минут.
      8. Данная государственная услуга предоставляется бесплатно.
      9. Информация о порядке оказания государственной услуги и
необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются на стендах в Государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» по адресу Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы № 6 (первый этаж).
      Государственная услуга предоставляется пять дней в неделю
(понедельник - пятница) с 09.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов местного времени. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания, по адресу Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы 6, кабинет № 6.
      11. В здании Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», имеется зал ожидания, места для заполнения документов, имеется стенд с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения, для людей с ограниченными возможностями имеется пандус, места для сидения.

Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявитель представляет:
      1) заявление;
      2) сведения о составе семьи;
      3) сведения о полученных доходах членов семьи заявителя;
      4) сведения о наличии подсобного хозяйства.
      Документы предоставляются в подлинниках и копиях для сверки с приложением подтверждающих документов, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.
      13. Бланки выдаются в государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» по адресу:  Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка,  улица Дружбы 6, кабинет № 6.
      14. Заявление с полным пакетом необходимых документов сдается в
государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ
Жамбылского района» по адресу: Северо-Казахстанская область,
Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы 6.
      15. Заявителю, сдавшему все необходимые документы выдается талон с указанием даты принятия и срока исполнения.
      16. Уведомление направляется почтой или через личное посещение
потребителем государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» по адресу: Северо- Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы 6, кабинет № 6.
      17. Основанием в отказе предоставления государственной услуги является:
      1) недостоверность сведений предоставляемых заявителем;
      2) несоответствие представленных документов;
      3) превышение среднедушевого дохода на человека в месяц над
размером черты бедности на соответствующий период.

3. Принципы работы

      18. Деятельность сотрудников отдела занятости и социальных
программ основывается на соблюдении конституционных прав человека,
законности при исполнении служебного долга, Кодекса чести
государственного служащего и осуществляется на принципах вежливости,
предоставления исчерпывающей информации, обеспечения ее сохранности,
защиты и конфиденциальности.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям
измеряются показателями качества и доступности в соответствии с
приложением к настоящему стандарту.

5. Порядок обжалования

      20. В случае имеющихся претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба на действия сотрудников государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» подается на имя начальника государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», заместителя начальника государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», начальника государственного учреждения «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области».
      Спорные вопросы решаются в порядке гражданского судопроизводства.
      21. Жалобы принимаются в письменном виде по почте, электронной почте либо нарочно через приемную в рабочие дни.
      22. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета информации и рассматривается в течение 15 дней с момента поступления.
      Заявителю выдается талон о принятии обращения.
      О результатах рассмотрения жалобы заявителю сообщается в письменном виде по почте, либо электронной почте.

6. Контактная информация

      23. Начальник государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» адрес: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы, 6 (первый этаж), кабинет № 1, телефон 2-13-38, адрес электронной почты:ro_gambl@mail.online.kz.
      24. Заместитель начальника государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» адрес: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы, 6 (первый этаж), кабинет № 4, телефон 22-6-09, адрес электронной почты: ro_gambl@mail.online.kz.
      25. Начальник государственного учреждения «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», адрес: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая, 64, телефон 46-56-48, кабинет № 213, адрес электронной почты: obl_dep@mail.online.kz

Приложение
к стандарту оказания государственной
услуги «Назначение государственной
адресной социальной помощи»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показате-ля в последую-щем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

90

90

80

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

15

15

15

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

90

90

90

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.п.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

90

90

90

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

90

70

60

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

90

80

50

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб к общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

15

15

15

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100

100

100

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

90

80

70

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

90

60

50

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

90

80

70