Азаматтардың жеке санаттарына санаторлы-курорттық емделуге әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту жөнінде

Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2007 жылғы 27 желтоқсандағы N 357 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 28 қаңтарда N 13-7-73 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009 жылғы 2 қарашадағы N 264 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009.11.02 N 264 Қаулысымен

       «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 2000 жылғы 27 қарашадағы 9-1-бабының, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысының 2-тармағына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Азаматтардың жеке санаттарына санаторлы-курорттық емделуге әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу» бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса беріліп отырған үлгі стандарты бекітілсін.
      2. Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің бастығына осы қаулыны бөлімнің қызметкерлері оқып білсін және міндетті түрде орындалуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің әлеуметтік мәселелер жөніндегі орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы қаулы бірінші ресми жарияланған күннен он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енеді.

      Аудан әкімі                                   Н. Биболаев

Жамбыл ауданы әкімдігінің
2007 жылғы 27 желтоқсандағы
№ 357 қаулысымен
бекітілді

«Азаматтардың жеке санаттарына санаторлы-курорттық емделуге әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу» бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі СТАНДАРТЫ 1. Жалпы ереже

      1. Бұл үлгі стандарты жергілікті атқарушы органдардың шешімімен азаматтардың жеке санаттарына санаторлы-курорттық емделуге әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайды. (ілгеріде – мемлекеттік қызмет)
      2. Мемлекеттік қызметтің нысаны: жарым жартылай автоматтандырылған.
      3. «Мүгедектерді оңалтудың кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 20 шілдедегі № 754 Қаулысының 1-тармағы 3) тармақшасы, «Азаматтардың жеке санаттарына санаторлы-курорттық емделуге әлеуметтік көмек көрсету Ережесін бекіту жөнінде» аудан әкімінің 2005 жылғы 14 наурыздағы № 63 Қаулысымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 1563 тіркелген) азаматтардың кейбір санаттарына санаторлы-курорттық емделуге әлеуметтік көмек ұсыну Ережесінің 2, 3 тармақтары, «Азаматтардың жеке санаттарына санаторлы-курорттық емделуге әлеуметтік көмек көрсету Ережесін бекіту жөнінде» аудан әкімдігінің 2005 жылғы 14 наурыздағы № 63 қаулысына өзгертулер енгізу туралы» Жамбыл ауданы әкімдігінің 2005 жылғы 29 желтоқсандағы № 407 қаулысы (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 13-7-23 тіркелген) негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесі көрсетеді, орналасқан жері Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 (бірінші қабат).
      5. Мемлекеттік қызметті аяқтау нышаны тұтынушы алатын хабарлау (хат) болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызметті алуға:
      1) Ұлы Отан соғысына қатысушылар және мүгедектер, сонымен қатар оған теңестірілген тұлғалар;
      2) Ұлы Отан соғысы жылдарында қайтыс болған жауынгерлердің жесірі, екінші рет қайта некеге тұрмаған;
      3) Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы қайсар еңбектері мен мінсіз әскери қызметтері үшін бұрынғы ССР Одағының ордендері және медалдарымен марапатталған тұлғалар;
      4) «Алтын алқа», «Күміс алқа» алқаларымен марапатталған немесе «Батыр-Ана» атағын алған көп балалы аналар;
      5) саяси қуғын-сүргіннен жапа шеккен зейнеткерлер;
      6) Социалистік еңбек ері немесе «Халық қаһарманы» атағын алған тұлғалар;
      7) мүгедектер құқылы.
      7. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімдерде көрсетіледі:
      1) мемлекеттік қызметті тұтынушының қажетті құжаттарды тапсырған сәтінен: 30 күнге дейін;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге берілген уақыттың жоғары деңгейі: - 30 минут;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алған кезде кезек күтуге берілген уақыттың жоғары деңгейі: - 30 минут.
      8. Осы мемлекеттік қызмет ақысыз жүргізіледі.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және және қажетті құжаттар туралы ақпараттар, сонымен қатар оларды толтыру үлгілері «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесінің стендінде, Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 үйде орналасқан (бірінші қабат).
      10. Мемлекеттік қызметті аптасына бес рет дүйсенбіден-жұмаға дейін ұсынады, жергілікті уақытпен сағат 9.00-дан 18.00-ге дейін, 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліс. Қабылдау кезек тәртібімен жүзеге асырылады, алдын ала жазылмайды және жылдам қызмет көрсетілмейді.
      11. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесінің ғимаратында күту залы, құжаттарды толтыратын орындар, қажетті құжаттардың тізбесі мен олардың толтырылған үлгілері бар стенд ұйымдастырылған, мүмкіндігі шектелген азаматтарға пандус, отыратын орындықтар бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші:
      белгіленген нысанда өтінішін;
      өтініш иесінің жеке куәлігін;
      мәртебесін растайтын куәлік;
      4) салық төлеуге берілген тіркеу нөмірі туралы куәлігінің көшірмесін;
      5) әлеуметтік жеке кодының көшірмесін;
      6) жергілікті тұрған жерінен анықтама (азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі);
      7) зейнетақы және әлеуметтік жәрдемақыны төлеу мөлшері туралы анықтаманы ұсынады.
      Құжаттарды растайтын қосымшаларымен салыстыру үшін құжаттардың түпнұсқасы және көшірмелері ұсынылады, кейіннен өтініш иесіне құжаттардың түпнұсқалары қайтарылады.
      13. Бланкілер (өтініштер және т. б.) «Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесінде беріледі. Мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі 6 (бірінші қабат), № 8 кабинет.
      14.Қажетті құжаттардың толық қоржыны «Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесіне тапсырылады, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 (бірінші қабат), № 8 кабинет, телефон 2-26-11.
      15. Қажетті құжаттарды тапсырған өтініш иесіне қабылданған күні мен орындау мерзімі көрсетілген талон беріледі.
      16. Хабар пошта арқылы жіберіледі немесе мына мекен-жайға: Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар» Мемлекеттік мекемесі Дружба көшесі № 6, № 8 кабинетте тұтынушының жеке өзінің қабылдауда болғанында ғана беріледі.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсетуді тоқтату немесе бас тарту үшін негіздер:
      1) өтініш берушінің ұсынған мәліметтерінің дұрыс болмаған жағдайында;
      2) құжаттар мәліметінің дәлелсіздігі.

3. Жұмыс принціпі

      18. Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі қызметкерлерінің қызметі адамның конституциялық құқығын, мемлекеттік міндетін орындау заңдылығын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметшілерінің Ар-намыс Кодексін сақтағанда және сыпайылық, жан- жақты толық ақпаратты ұсыну, оның сақталуын қамтамасыз ету, қорғау және құпиялылық принциптерінде жүзеге асады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қолжетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің мемлекеттік қызметті ұсыну сапасы бойынша орын алған дағуа әрекеттеріне шағымдану «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлар бөлімі» Мемлекеттік мекемесі бастығына, «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесі бастығының орынбасарына, «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар Департаменті» Мемлекеттік мекемесінің бастығының атына ұсынылады.
      Даулы мәселелер азаматтық сот ісімен шешіледі.
      22. Шағымдар жазбаша түрде пошта, электронды пошта немесе қабылдау бөлмесі арқылы жұмыс күндері шабарман арқылы қабылданады.
      23. Қабылданған шағым ақпаратты есепке алу журналында тіркеледі. Шағым иесіне шағымын қабылдағандықтары туралы жыртпалы талон беріледі, онда қабылданған күні мен уақыты көрсетілген.
      Қаралған шағымдарының нәтижелерін шағымданушыға жазбаша түрде пошта арқылы немесе электрондық пошта арқылы хабарланады.

6. Байланыс ақпарат

      24. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесінің бастығы мекен-жайы Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 (бірінші қабат), № 1 кабинет, телефон 2-13-38, электрондық поштаның мекен-жайы: ro_gambl@mail.online.kz
      25. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесінің бастығының орынбасары, мекен-жайы Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 (бірінші қабат) № 4 кабинет, телефон 2-26-09 электрондық поштаның мекен-жайы: ro_gambl@mail.online.kz
      26. «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар Департаменті» Мемлекеттік мекемесінің бастығы, мекен-жайы: Солтүстік қазақстан облысы Петропавл қаласы Абай көшесі 64, телефон 46-56-48, № 213 кабинет, электрондық поштаның мекен-жайы: obl_dep@mail.online.kz

«Азаматтардың жеке санаттарына
санаторлы-курорттық емделуге
әлеуметтік көмекті тағайындау және
төлеу» бойынша мемлекеттік қызмет
көрсетудің үлгі стандартына
қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік
көрсеткіштері

Көрсеткіш- тердің нормативтік мағынасы

Келесі жыл- дағы көрсет- кіштердің
мақсатты мағынасы

Есеп беру жылындағы
көрсеткіш- тердің
ағымдағы
мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. Құжатты
тапсырған кезден бастап белгіленген мерзімде қызметтер
көрсетудің %(үлесі) жағдайлары

98

98

98

1.2. Кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

85

85

85

2. Сапа

2.1. Қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

85

85

85

2.2. Лауазымды тұлғалармен құжаттарды
дұрыс ресімдеу жағ-дайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

99

99

99

3. Қол жеткізушілік

3.1. Қызмет көрсету- лер тәртібі туралы
ақпаратқа және оның сапасына қанағаттан- ған тұтынушылар %
(үлесі)

88

88

88

3.2. Тұтынушылармен
дұрыс толтырылған
және бірден тапсырылған құжаттар жағдайлары % (үлесі)

77

77

77

3.3. Интернет арқылы қол жеткізе алатын
ақпараттар қызметі % (үлесі)

47

47

47

4. Шағымдану үрдісі

4.1. Іс бойынша
қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы санына негізделген
шағымдар % (үлесі)

0,4

0,4

0,4

4.2. Белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

99

99

99

4.3. Шағымданудың
қолданыстағы тәртібі- не қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

90

90

90

4.4. Шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылар %
(үлесі)

90

90

90

5. Сыпайылық

5.1. Персоналдық сыпайылығына қанағат- танған тұтынушылар % (үлесі)

89

89

89

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги по назначению и выплате социальной помощи на санаторно-курортное лечение отдельным категориям граждан

Постановление акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 27 декабря 2007 года N 357. Зарегистрировано Управлением юстиции Жамбылского района Северо-Казахстанской области 28 января 2008 года N 13-7-73. Утратило силу - постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 2 ноября 2009 года N 264

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 02.11.2009 N 264

       В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», пунктом 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Назначение и выплата социальной помощи на санаторно-курортное лечение отдельным категориям граждан».
      2. Начальнику отдела занятости и социальных программ организовать изучение настоящего постановления сотрудниками отдела и обеспечить его неукоснительное исполнение.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района по социальным вопросам.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н. Бибулаев

Утвержден
постановлением акимата района
от 27 декабря 2007 года № 357

СТАНДАРТ
оказания государственной услуги «Назначение и выплата социальной помощи на санаторно-курортное лечение отдельным категориям граждан»

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по назначению и выплате социальной помощи отдельным категориям граждан по решениям местных представительных органов (далее-государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 3) пункта 1 Постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2005 года № 754 «О некоторых вопросах реабилитации инвалидов», пунктов 2, 3 Правил предоставления социальной помощи на санаторно-курортное лечение, отдельным категориям граждан, утвержденными постановлением акимата района от 14 марта 2005 года № 63 «Об утверждений Правил предоставления социальной помощи на санаторно–курортное лечение отдельным категориям граждан» (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 1563), постановления акимата Жамбылского района от 29 декабря 2005 года № 407 «О внесении изменений в постановление акимата района от 14 марта 2005 года № 63 «Об утверждений Правил предоставления социальной помощи на санаторно–курортное лечение отдельным категориям граждан» (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13-7-23).
      4. Государственная услуга оказывается Государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», по адресу: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы №6 (первый этаж).
      5. Форма завершения, оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель является: уведомление (талон).
      6. Право на получение государственной услуги имеют;
      1) участники и инвалиды Великой Отечественной войны и лица приравненные к ним;
      2) вдовы воинов, погибших в годы  Великой Отечественной войны, не вступившие в повторный брак;
      3) лица, награжденные орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны;
      4) многодетные матери, награжденные подвеской «Алтын алка», «Кумыс алка» или получившие звание «Мать – героиня»;
      5) лица пострадавшие от политической репрессии, являющиеся пенсионерами;
      6) лица удостоенные звания героя Социалистического труда или «Халык каhарманы»;
      7) инвалиды.
      7. Государственная услуга оказывается в следующие сроки:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов: - до 30 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов: - 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги: - 30 минут.
      8. Данная государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются на стендах в Государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» по адресу: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы № 6.(первый этаж).
      10. Государственная услуга предоставляется пять дней в неделю с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 местного времени. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. В здании Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» имеется зал ожидания, места для заполнения документов, имеется стенд с перечнем необходимых документов и образцами из заполнения, для людей с ограниченными возможностями - пандус, места для сидения.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявитель предоставляет:
      1) заявление установленной формы;
      2) удостоверение личности заявителя;
      3) удостоверение, подтверждающее статус;
      4) свидетельство о присвоении регистрационного номера налогоплательщика;
      5) справка с места жительства (копия книги регистрации граждан);
      6) справка лечебного учреждения о нуждаемости в санаторно-курортном лечении.
      Документы предоставляются в подлинниках и копиях для сверки с приложением подтверждающих документов, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.
      13. Бланки выдаются в Государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» по адресу: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы № 6 (первый этаж), кабинет № 8.
      14. Заявление с полным пакетом необходимых документов сдаются в Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» по адресу: Северо-Казахстанская область, Жамбылский района, село Пресновка, улица Дружбы № 6 (первый этаж), кабинет № 8, телефон 2-26-11.
      15. Заявителю, сдавшему все необходимые документы выдается талон с указанием даты принятия и срока исполнения.
      16. Уведомление направляется почтой или через личное посещение потребителем Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» по адресу: Северо-Казахстанская область. Жамбылский района, село Пресновка, улица Дружбы № 6, кабинет № 8.
      17. Основанием в отказе предоставления государственной услуги является:
      1) недостоверность сведений предоставляемых заявителем;
      2) недостоверные сведения документов.

3. Принципы работы

      18. Деятельность сотрудников отдела занятости и социальных программ основывается на соблюдении конституционных прав человека, законности при исполнении служебного долга, Кодекса чести государственного служащего и осуществляется на принципах вежливости, ответственности и профессионализма, предоставления исчерпывающей информации, обеспечения ее сохранности, защиты и конфиденциальности.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряется показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступность государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. В случае имеющихся претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба на действия сотрудников отдела занятости и социальных программ подаются на имя начальника либо заместителя Государственного учреждении «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», либо начальника Государственного учреждения «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области».
      Спорные вопросы решаются в порядке гражданского судопроизводства.
      22. Жалобы принимаются в письменном виде по почте, электронной почте либо нарочно через приемную отдела занятости и социальных программ в рабочие дни.
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета заявлений. Заявителю выдается отрывной талон о принятии обращения с указанием даты и времени его принятия.
      Жалобы рассматриваются в установленные законодательством сроки, о результатах заявителю сообщается в письменном виде по почте либо электронной почте.

6. Контактная информация

      24. Начальник Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», адрес: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы № 6 (первый этаж), кабинет №1, телефон 2-13-38, адрес электронной почты:
ro_gambl@mail.online.kz.
      25. Заместитель начальника Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», адрес: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы № 6 (первый этаж), кабинет № 4, телефон 2-26-09, адрес электронной почты: ro_gambl@mail.online.kz.
      26. Начальник Государственного учреждения «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области» адрес: Северо-Казахстанская область ,город Петропавловск, улица Абая 64, кабинет 213, телефон 46-56-48, адрес электронной почты: obl_dep@mail.online.kz.

Приложение
к стандарту оказания государственной
услуги «Назначение и выплата социальной
помощи на санаторно-курортное лечение
отдельным категориям граждан»

Таблица. Значение показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последую- щем году

Текущее значение показа- теля в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1.% (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

98

98

98

1.2.% (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут.

85

85

85

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

85

85

85

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

99

99

99

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги.

88

88

88

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

77

77

77

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

47

47

47

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному делу.

0,4

0,4

0,4

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

99

99

99

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обслуживания.

90

90

90

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования.

90

90

90

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала.

89

89

89