Патронаттық тәрбиелеуге балаларды алуға тілек білдірген отбасылардан өтініштер қабылдау бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту жөнінде

Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 28 желтоқсандағы N 366 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 4 ақпанда N 13-7-77 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009 жылғы 2 қарашадағы N 264 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009.11.02 N 264 Қаулысымен

       «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 2000 жылғы 27 қарашадағы 9-1-бабының, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысының 2-тармағына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Патронаттық тәрбиелеуге балаларды алуға тілек білдірген отбасылардан өтініштер қабылдау» бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса беріліп отырған үлгі стандарты бекітілсін.
      2. Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің бастығына осы қаулыны бөлімнің қызметкерлері оқып білсін және міндетті түрде орындалуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің әлеуметтік мәселелер жөніндегі орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы қаулы бірінші ресми жарияланған күннен он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енеді.

      Аудан әкімі                                     Н. Биболаев

Жамбыл ауданы әкімдігінің
2007 жылғы 28 желтоқсандағы
№ 366 қаулысымен
бекітілді

«Патронаттық тәрбиелеуге балаларды алуға тілек білдірген отбасылардан өтініштер қабылдау» бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі СТАНДАРТЫ 1. Жалпы ереже

      1. Бұл үлгі стандарты патронаттық тәрбиелеуге балаларды алуға тілек білдірген отбасылардан өтініштер қабылдау бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайды. (ілгеріде – мемлекеттік қызмет)
      2. Мемлекеттік қызметтің нысаны – жарым-жартылай автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет «Қазақстан Республикасының қорғаншылық және қамқоршылық органдары туралы және патронат туралы ережелерді және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды орталықтандырылған есепке алуды ұйымдастыру Ережесін бекіту жөнінде» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 9 қыркүйектегі № 1346 Қаулысымен бекітілген қорғаншылық және қамқоршылық органдары туралы Ереженің 1- тарауының 6-тармағы негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесі көрсетеді, орналасқан жері Солтүсті Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Е. Шайкин көшесі 30, телефон 20-10-39, электрондық поштасы: jambulskpresnrоo@mail.ru
      5. Мемлекеттік қызметті аяқтау нышаны тұтынушы алатын патронатты тәрбиеші және қорғаншылық пен қамқоршылық органдары арасындағы тәрбиеге баланы (балаларды) беру туралы жасасқан шарт болып болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызметті алуға төмендегілерді қоспағанда жеке тұлғалар құқылы, олар:
      1) сот бойынша жұмысқа қабілетсіз деп танылғандар немесе қабілеттілігі шектелген тұлғалар;
      2) сот бойынша ата-анасының құқығынан айрылғандар немесе ата-анасының құқығынан шектелген тұлғалар;
      3) заң бойынша жүктелген міндеттерін орындамағандығына байланысты қорғаншылық міндетінен шеттетілген тұлғалар;
      4) бұрынғы баланы асырап алушылар, олардың кінәсі бойынша асырап алу құқығы сотпен жойылғандар;
      5) денсаулығына байланысты баланы тәрбиелеу міндетін жүзеге асыра алмайтын тұлғалар.
      7. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімдерде көрсетіледі.
      1) мемлекеттік қызметті тұтынушының қажетті құжаттарды тапсырған сәтінен: 30 күн;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге берілген уақыттың жоғары деңгейі: - 40 минут;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алған кезде кезек күтуге берілген уақыттың жоғары деңгейі: - 40 минут.
      8. Осы мемлекеттік қызмет ақысыз жүргізіледі.
      9. «Патронаттық тәрбиелеуге балаларды алуға тілек білдірген отбасылардан өтініштер қабылдау» бойынша Мемлекеттік қызметті көрсетудің үлгі стандарты «Жамбыл ауданының білім бөлімі» Мемлекеттік мекемесінің стендінде, мына мекен-жайда: Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Е. Шайкин көшесі 30 үйде орналасқан.
      10. Мемлекеттік қызметті аптасына бес рет дүйсенбіден-жұмаға дейін ұсынады, жергілікті уақытпен сағат 9.00-дан 18.00-ге дейін, 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліс.
      Қабылдау кезек тәртібімен жүзеге асырылады, алдын ала жазылмайды және жылдам қызмет көрсетілмейді.
      11. «Жамбыл ауданының білім бөлімі» Мемлекеттік мекемесінің ғимаратында күту залы, құжаттарды толтыратын орындар, қажетті құжаттардың тізбесі мен олардың толтырылған үлгілері бар стенд ұйымдастырылған, мүмкіндігі шектелген азаматтарға пандус, отыратын орындықтар бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші
      1) өтінішін;
      2) жеке куәлігінің көшірмесін;
      3) баланың тууы туралы куәлігінің көшірмесін;
      4) балаға патронатты тәрбиеші болмақшы болған, некеде тұрған, ерлі-зайыптылардың келісімін;
      5) патронатты тәрбиеші болмақшы болған тұлғаның денсаулығының жағдайы туралы анықтамасын;
      6) егер тұлға патронатты тәрбиеші болмақшы болса, некеде тұрса ерлі-зайыптылардың денсаулығының жағдайы туралы анықтама;
      7) баланы тәрбиелеуге үміткер тұлғаның тұрмыс-тіршілігін тексерген актісін;
      8) патронатты тәрбиешіге тапсыратын баланың тұрмыс-тіршілігін тексерген актісін ұсынады.
      Құжаттарды растайтын қосымшаларымен салыстыру үшін құжаттардың түпнұсқасы және көшірмелері ұсынылады, кейіннен өтініш иесіне құжаттардың түпнұсқалары қайтарылады.
      13. Өтініштің бланкілерін «Жамбыл ауданының білім бөлімі» Мемлекеттік мекемесінің маманы береді, заңды мекен-жайы Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Е. Шайкин көшесі 30.
      14. 12 тармақта тізбектелген құжаттарды Жамбыл ауданының білім бөлімінің маманына тапсырады. Мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Шайкин көшесі 30.
      15. Қажетті құжаттарды тапсырған өтініш иесіне қабылданған күні мен орындау мерзімі көрсетілген талон беріледі.
      16. Патронатты тәрбиеші және қорғаншылық пен қамқоршылық органдары арасындағы тәрбиеге баланы (балаларды) беру туралы жасасқан шарт пошта арқылы жіберіледі немесе мына мекен-жайға: Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы «Жамбыл ауданының білім бөлімі» Мемлекеттік мекемесі Шайкин көшесі 30 үйде тұтынушының жеке өзінің қабылдауда болғанында ғана беріледі.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсетуді тоқтату немесе бас тарту үшін негіздер:
      1) өтініш берушінің ұсынған мәліметтерінің дұрыс болмаған жағдайында;
      2) өтініш иесінің осы үлгі стандартының 12 тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбағанда.

3. Жұмыс принціпі

      18. Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі қызметкерлерінің қызметі адамның конституциялық құқығын, мемлекеттік міндетін орындау заңдылығын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметшілерінің Ар-намыс Кодексін сақтағанда және сыпайылық, жан- жақты толық ақпаратты ұсыну, оның сақталуын қамтамасыз ету, қорғау және құпиялылық принциптерінде жүзеге асады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қолжетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Білім бөлімі қызметкерлерінің мемлекеттік қызметті ұсыну сапасы бойынша орын алған дағуа әрекеттеріне шағымдану Жамбыл ауданының білім бөлімінің бастығына немесе Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар Департаментінің бастығының атына ұсынылады.
      Даулы мәселелер азаматтық сот ісімен шешіледі.
      22. Шағымдар жазбаша түрде пошта, электронды пошта немесе қабылдау бөлмесі арқылы жұмыс күндері шабарман арқылы қабылданады.
      23. Қабылданған шағым ақпаратты есепке алу журналында тіркеледі. Шағым иесіне шағымын қабылдағандықтары туралы жыртпалы талон беріледі, онда қабылданған күні мен уақыты көрсетілген.
      Қаралған шағымдарының нәтижелерін шағымданушыға жазбаша түрде пошта арқылы немесе электрондық пошта арқылы хабарланады.

6. Байланыс ақпарат

      24. «Жамбыл ауданының білім бөлімі» Мемлекеттік мекемесінің бастығы, мекен-жайы Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Е. Шайпин көшесі 30, телефон 2-10-39 электрондық поштаның мекен-жайы: jambulskpresnroо@mail.ru
      25. «Солтүстік Қазақстан облысының білім Департаменті» Мемлекеттік мекемесінің бастығы, заңды мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы Қазақстан Конституциясының көшесі 58 телефон 8(7152) 46-32-88, факс: 46-33-34 электрондық поштаның мекен-жайы: do@sko.kz

«Патронаттық тәрбиелеуге балаларды
алуға тілек білдірген отбасылардан
өтініштер қабылдау» бойынша мемлекеттік
қызмет көрсетудің үлгі стандартына
қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік
көрсеткіштері

Көрсеткіш- тердің нормативтік мағынасы

Келесі жыл- дағы көрсет- кіштердің
мақсатты мағынасы

Есеп беру жылындағы
көрсеткіш- тердің
ағымдағы
мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. Құжатты
тапсырған кезден бастап белгіленген мерзімде қызметтер
көрсетудің %(үлесі) жағдайлары

100

100

100

1.2. Кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

100

90

90

2. Сапа

2.1. Қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

100

100

100

2.2. Лауазымды тұлғалармен құжаттарды
дұрыс ресімдеу жағ-дайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

90

70

3. Қол жеткізушілік

3.1. Қызмет көрсету- лер тәртібі туралы
ақпаратқа және оның сапасына қанағаттан- ған тұтынушылар %
(үлесі)

100

90

90

3.2. Тұтынушылармен
дұрыс толтырылған
және бірден тапсырылған құжаттар жағдайлары % (үлесі)

100

100

98

3.3. Интернет арқылы қол жеткізе алатын
ақпараттар қызметі % (үлесі)

90

50

30

4. Шағымдану үрдісі

4.1. Іс бойынша
қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы санына негізделген
шағымдар % (үлесі)

0,4

0,4

0,4

4.2. Белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

99

99

99

4.3. Шағымданудың
қолданыстағы тәртібі- не қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

90

90

90

4.4. Шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылар %
(үлесі)

90

90

90

5. Сыпайылық

5.1. Персоналдық сыпайылығына қанағат- танған тұтынушылар % (үлесі)

100

100

100

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги по приему заявок от семей, желающих взять детей на патронатное воспитание

Постановление акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 28 декабря 2007 года N 366. Зарегистрировано Управлением юстиции Жамбылского района Северо-Казахстанской области 4 февраля 2008 года N 13-7-77. Утратило силу - постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 2 ноября 2009 года N 264

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 02.11.2009 N 264

       В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», пунктом 2постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Прием заявки от семьи, желающей взять детей на патронатное воспитание»
      2. Начальнику отдела образования организовать изучение настоящего постановления сотрудниками отдела и обеспечить его неукоснительное исполнение.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района по социальным вопросам.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н. Бибулаев

Утвержден
постановлением акимата района
28 декабря 2007 года № 366

СТАНДАРТ оказания государственной услуги «Прием заявки от семьи, желающей взять детей на патронатное воспитание»

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по приему заявки от семьи, желающей взять детей на патронатное воспитание (далее – государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании пункта 6 главы 1 Правила организации централизованного учета детей, оставшихся без попечения родителей, утвержденного Постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 сентября 1999 года № 1346 «Об утверждении Положений об органах опеки и попечительства Республики Казахстан о патронате и Правил организации централизованного учета детей оставшихся без попечения родителей»
      4. Государственная услуга предоставляется Государственным учреждением «Отдел образования Жамбылского района» по адресу: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Е. Шайкина 30, телефон 8-(715)-(44) 2-10-39, адрес электронной почты: jambulskpresnroo@mail.ru
      5. Форма завершения государственной услуги, которую получит потребитель, является заключение договора о передаче ребенка (детей) на воспитание, заключаемый между патронатным воспитателем и органом опеки и попечительства.
      6. Данная государственная услуга оказывается физическим лицам, за исключением:
      лиц, признанных по суду недееспособным или ограниченно дееспособными;
      лиц, лишенных по суду родительских прав или ограниченных судом в родительских правах;
      лиц, отстраненных от обязанностей опекуна (попечителя) за ненадлежащее исполнение возложенных на него законом обязанностей;
      бывших усыновителей, если усыновление отменено судом по их вине;
      лиц, которые по состоянию здоровья не могут осуществлять обязанности по воспитанию ребенка.
      Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов: - 30 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов: - 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги: - 40 минут.
      8. Данная государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Стандарт оказания государственной услуги «Прием заявки от семьи, желающей взять детей на патронатное воспитание» размещен на стенде в здании государственного учреждения «Отдел образования Жамбылского района», находящегося по адресу: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Е. Шайкина 30.
      10. Государственная услуга предоставляется пять дней в неделю с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов местного времени.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. В здании Государственного учреждения «Отдел образования Жамбылского района», имеется зал ожидания, места для заполнения документов, имеется стенд с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявитель представляет:
      1) заявление;
      2) копию удостоверения личности (паспорта);
      3) копию свидетельства о рождении ребенка;
      4) согласие супруга, если лицо, желающее быть патронатным воспитателем ребенка, состоит в браке;
      5) справка о состоянии здоровья лица, желающего стать патронатным воспитателем;
      6) справка о состоянии здоровья супруга, если лицо, желающее быть патронатным воспитателем, состоит в браке;
      7) акт обследования условий жизни лица, претендующего на воспитание ребенка;
      8) акт обследования условий жизни ребенка, передаваемого патронатному воспитателю.
      Документы предоставляются в подлинниках и копиях для сверки с приложением подтверждающих документов, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.
      13. Бланки заявлении выдаются специалистом Отдела образования Жамбылского района, юридический адрес: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Шайкина, 30.
      14. Документы, перечисленные в пункте 12, представляются специалисту Отдела образования Жамбылского района. Адрес: Северо– Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Шайкина 30.
      15. Заявителю сдавшему, все необходимые документы выдается талон с указанием даты принятия и срока исполнения.
      16. Договор о передаче ребенка (детей) на воспитание, заключаемый между патронатным воспитателем и органом опеки и попечительства заключается через личное посещение потребителем государственного учреждения «Отдел образования Жамбылского района» по адресу: Северо–Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Е. Шайкина 30.
      17. Основанием в отказе предоставления государственной услуги является:
      1) недостоверность сведений предоставляемых заявителем;
      2) непредставление заявителем документов, указанных в пункте 12 настоящего стандарта.

3. Принципы работы

      18. Деятельность сотрудников отдела образования основывается на соблюдении конституционных прав человека, законности при исполнении служебного долга, Кодекса чести государственного служащего и осуществляется на принципах вежливости, предоставления исчерпывающей информации, обеспечения ее сохранности, защиты и конфиденциальности.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности, которые указаны вприложении к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. В случае имеющихся претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба на действия сотрудников отдела образования подается на имя начальника отдела образования Жамбылского района либо начальника Департамента координации занятости и социальных программ Северо – Казахстанской области.
      Спорные вопросы решаются в порядке гражданского судопроизводства.
      22. Жалобы принимаются в письменном виде по почте, электронной почте либо нарочно через приемную отдела занятости и социальных программ в рабочие дни.
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета заявлений. Заявителю выдается отрывной талон о принятии обращения с указанием даты и времени его принятия.
      Жалобы рассматриваются в установленные законодательством сроки, о результатах заявителю сообщается в письменном виде по почте либо электронной почте.

6. Контактная информация

      24. Начальник Государственного учреждения «Отдел образования Жамбылского района», адрес: Северо–Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Е. Шайкина 30, телефон 2-10-39, адрес электронной почты: jambulskpresnroo@mail.ru
      25. Начальник Государственного учреждения «Департамент образования Северо-Казахстанской области», юридический адрес: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Конституции Казахстана 58, телефон 8(7152) 46-32-88, факс 46-33-34 электронный адрес: do@sko.kz

Приложение
к стандарту оказания
государственной услуги «Прием
заявки от семьи, желающей
взять детей на патронатное
воспитание»

Таблица. Значение показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последую- щем году

Текущее значение показа- теля в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1.% (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100

100

1.2.% (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут.

100

90

90

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

90

70

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги.

100

90

90

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100

100

98

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

90

50

30

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному делу.

0,4

0,4

0,4

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

99

99

99

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обслуживания.

90

90

90

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования.

90

90

90

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала.

100

100

100