Мемлекеттік қызметтер көрсетудің стандарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Бас прокурорының 2008 жылғы 21 қаңтардағы N 3 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2008 жылғы 27 ақпандағы Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5153 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Бас Прокуратурасының 2011 жылғы 25 ақпандағы № 18 Бұйрығымен.

      Күші жойылды - ҚР Бас Прокуратурасының 2011.02.25 № 18 (ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

      Қолданушылардың назарына!!!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз.

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының  9-1-бабын іске асыру мақсатында, "Прокуратура туралы" Қазақстан Республикасы Заңының  11-бабының 4-1) тармақшасын басшылыққа ала отырып,  БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса тіркеліп отырған мемлекеттік қызметтер көрсетудің стандарттары бекітілсін:
      1) соттылығы барлығы немесе жоқтығы туралы анықтама беру бойынша;
      2) прокуратура, тергеу және анықтау органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою бойынша.

      2. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті (бұдан әрі - Комитет) осы бұйрықты:
      1) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеуден өткізу үшін;
      2) Комитеттің облыстар, Астана және Алматы қалалары бойынша аумақтық органдарына оқып - білуді ұйымдастыру және мүлтіксіз орындау үшін жолдасын.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының орынбасарлары М.Қ. Уәйісов және Г.В. Кимге жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы арнайы жариялымнан кейін күнтізбелік он күн ішінде күшіне енеді.

       Қазақстан Республикасының
      Бас Прокуроры

Қазақстан Республикасы    
Бас Прокурорының      
2008 жылғы 21 қаңтардағы   
N 3 бұйрығымен       
бекітілген         

"Соттылығы барлығы немесе жоқтығы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің Стандарты 1. Жалпы бөлім

      1. Осы стандарт соттылығы барлығы немесе жоқтығы туралы анықтама беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін белгілейді (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет көрсету).

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған, арыз беруші өз қолымен өтініш береді.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 22 желтоқсандағы "Құқықтық статистика және арнайы есепке алу туралы" Заңының  9-бабы және Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының "Арнайы есепке алудың жекелеген түрлерін жүргізу мен пайдаланудың Қағидасын бекіту туралы" 2004 жылғы 29 сәуірдегі N 23  бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 2843 тіркелген) негізінде жүзеге асырылады.

      4. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің облыстар, Астана және Алматы қалалары бойынша аумақтық органдары көрсетеді (бұдан әрі - аумақтық органдар) (осы стандартқа  1 қосымша ).

      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің қорытынды нысаны (нәтижесі) азаматтың соттылығы барлығын немесе жоқтығын растайтын қағаз тасушыдағы анықтама беру болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының азаматтарына, шет ел азаматтарына және азаматтығы жоқ тұлғаларға көрсетіледі (бұдан әрі - өтініш беруші).

      7. Мемлекеттік қызмет қажетті құжаттар тапсырылған уақыттан бастап жеті күн ішінде көрсетіледі.
      Құжаттарды тапсыру және анықтаманы алу барысындағы кезекте тұрудың ең ұзақ уақыты: бір сағаттан аспайды.

      8. Мемлекеттік қызмет ақысыз көрсетіледі.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі, оны алу үшін қажетті құжаттар, сондай ақ оларды толтыру үлгілері туралы толық ақпарат Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің (бұдан әрі - Комитет) ресми сайтында www.pravstat.kz адресі бойынша, ресми ақпарат көздерінде, сондай-ақ, Комитеттің аумақтық органдары ғимараттарындағы стендтерде, ақпарат тақтайшаларында орналастырылады.

      10. Аумақтық органдардың жұмыс кестесі түскі үзілісті қосқанда бескүндік жұмыс аптасын, құрайды - жазғы мезгілде сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 12.30-дан 14.30-ға дейін; қысқы мезгілде сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қабылдау кезекке тұру тәртібінде, алдын ала жазылусыз немесе жедел жүзеге асырусыз жүзеге асырылады.

      11. Мемлекеттік қызметті көрсету күту және қажетті құжаттарды дайындау үшін қолайлы жағдай жасалған аумақтық органдардың ғимараттарында жүзеге асырылады. Қажетті құжаттар тізімі мен оларды толтыру үлгілері көрсетілген стендтер ілінген.

  2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші жеке тұлғасын куәландыратын құжатты (паспорт немесе жеке куәлік, кәмелетке толмағандар үшін немесе құжаттандыру барысында паспорт немесе жеке куәлік болмаған жағдайда - туу туралы куәлік) ұсынады.
      Бір адамға қатысты анықтаманы ұсыну туралы өтінішті басқа адам оның осындай анықтаманы алуға және құжаттарды тапсыруға нотариуспен куәландырылған сенім хаты болған жағдайда бере алады.

      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші тұрғылықты жері бойынша аумақтық органға өз қолымен толтырған өтінішті береді.

      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген адрестер бойынша жүгінуі қажет.

      15. Өтініш берушінің мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттарды ұсынғанын растайтын құжат болып азаматтардың соттылығы бар немесе жоқтығы жөнінде анықтама беру туралы арыздарын есепке алу журналы табылады.

      16. Соттылығы барлығы немесе жоқтығы туралы анықтама өтініш берушінің жеке өзіне немесе оның сенімді адамына мемлекеттік қызмет көрсетілген жерде беріледі.

      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтатуға немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға осы стандарттың 12 тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырмау негіз болады.

  3. Жұмыс қағидаттары

      18. Комитеттің қызметі адамның конституциялық құқығын, қызметті атқару барысындағы заңнамалықты сақтауға, жеткілікті және толық ақпарат беру, оны қорғау, қағидаттарына негізделеді.

  4. Жұмыс нәтижелері

      19. Аумақтық органның жұмыс нәтижелері осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Мемлекеттік органның жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

  5. Шағымдану тәртібі

      21. Мемлекеттік қызметті көрсетудің сапасы бойынша кінәрәттар болған жағдайларда, шағым аумақтық органдардың басшылары, Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының орынбасары - Комитет Төрағасы және Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының басшылары атына беріледі. Комитеттің сенім телефоны - 31-74-07, аумақтық органдардың сенім телефондары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген.
      Даулы жағдайлар азаматтық сот өндірісі тәртібінде шешіледі.

      22. Шағым мемлекеттік қызметті көрсететін мемлекеттік органның басшылығының атына, заңда көрсетілген тәртіпте, сондай ақ осы стандартқа 1-қосымшаға сәйкес электронды адреске беріледі.

      23. Қабылданған шағым жеке (заңды) тұлғалардың өтініштерін есепке алу журналына тіркеліп, заңмен бекітілген мерзім ішінде қаралады.
      Шағымды қарау нәтижесі туралы өтініш иесіне жазбаша түрде пошта немесе электронды пошта арқылы хабарланады.

  6. Байланыс ақпараты

      24. Ұсынылатын мемлекеттік қызмет үшін жауапты аумақтық органдар басшыларының мекен-жайлары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген.

      25. Комитеттің мекен жайы: 010000, Астана қаласы, Московская көшесі, 34 үй. Электронды пошта: www.pravstat.kz., Қабылдау бөлмесінің телефоны: (87172) 31-81-88.

                                             "Соттылығы барлығы
                                            немесе жоқтығы туралы
                                                анықтама беру"
                                             мемлекеттік қызмет
                                           көрсетудің стандартына
                                                 1-қосымша

      Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық
    статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің
    облыстар, Астана және Алматы қалалары бойынша аумақтық
                    органдарының тізімі

р/с
N

Бөлімшелердің
аталуы

Толық
мекен-жайы

Байланыс телефоны,
мекен-жайы, эл.пошта.

1.

Комитеттің Алматы
қаласы бойынша басқармасы

050045
Алматы қ.,
Богенбай батыр
к-сі, 145 үй

272-60-07, 272-86-40
almagor1@pravstat.kz

2

Комитеттің Астана
қаласы бойынша
басқармасы

473000
Астана қ.,
3 м-н, 30/1 үй

34-29-71, 34-14-52
astana1@pravstat.kz

3.

Комитеттің Алматы
облысы бойынша
басқармасы

040000
Талдықорған қ.,
Гайдар к-сі, 19 үй

24-07-36, 24-28-21
almaty1@pravstat.kz

4.

Комитеттің Ақмола
облысы бойынша
басқармасы

475000
Көкшетау қаласы,
Біржан Сал
к-сі, 45 үй

40-19-92, 25-58-87
akmola1@pravstat.kz

5.

Комитеттің Қарағанды
облысы бойынша
басқармасы

470038
Қарағанды қ.,
Жамбыл к-сі, 97 үй

56-40-08, 56-82-26
karaganda1@pravstat.kz

6.

Комитеттің Қостанай
облысы бойынша
басқармасы

4580003
Қостанай қаласы,
Майлин к-сі, 2 үй

53-70-71, 53-58-82
kostanay1@pravstat. kz

7.

Комитеттің Қызылорда
облысы бойынша
басқармасы

120019
Қызылорда қ.,
К.Байсеитова
к-сі, 104а үй

27-64-09, 27-26-12
kyzylorda1@pravstat.kz

8.

Комитеттің Маңғыстау
облысы бойынша
басқармасы

466200 Ақтау қ.,
24 м-н, ПБ
ғимараты

42-89-57, 42-89-58
mangystau1@pravstat.kz

9.

Комитеттің Жамбыл
облысы бойынша
басқармасы

080000 Тараз қ.,
Дуренбетов к-сі,
34 үй

45-67-50, 45-77-322
zhambyl@pravstat.kz

10.

Комитеттің Атырау
облысы бойынша
басқармасы

060002
Атырау қаласы,
Уәлиханов к-сі, 2 үй

32-55-96, 32-08-34
atyrau1@pravstat.kz

11.

Комитеттің Ақтөбе
облысы бойынша
басқармасы

030006
Ақтөбе қаласы,
Алтынсарин к-сі,
34 үй

21-78-91, 21-21-85
aktobe1@pravstat.kz

12.

Комитеттің Павлодар
облысы бойынша
басқармасы

637025
Павлодар қаласы,
Мир к-сі, 22 үй

53-31-44, 53-65-66
pavlodar1@pravstat. kz

13.

Комитеттің Оңтүстік
Қазақстан облысы
бойынша басқармасы

486050
Шымкент қаласы,
Тыныбаев к-сі,
40 үй

53-74-41, 21-46-17
uko1@pravstat.kz

14.

Комитеттің Батыс
Қазақстан облысы
бойынша басқармасы

090000 Орал қ.,
Достық к-сі, 197 үй

51-12-36, 50-09-27
zko1@pravstat.kz

15.

Комитеттің Шығыс
Қазақстан облысы
бойынша басқармасы

492018
Өскемен қаласы,
Ленин даңғылы,
36/1үй

47-99-43, 47-96-20
vko1@pravstat.kz

16.

Комитеттің Солтүстік
Қазақстан облысы
бойынша басқармасы

642007
Петропавловск қ., Ульянова
к-сі, 59 үй

36-23-85, 36-28-05
sko1@pravstat.kz

                                              "Соттылығы барлығы
                                            немесе жоқтығы туралы
                                                анықтама беру"
                                             мемлекеттік қызмет
                                           көрсетудің стандартына
                                                   2-қосымша

Сапа және қолжетімділік көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің
норма-
тивтік
мәні

Көрсет-
кіштің
келесі
жылдағы
нысаналы
мәні

Көрсет-
кіштің
есепті
жылдағы
ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен
бастап белгіленген мерзімде қызметті
ұсыну оқиғаларының %(үлесі)




1.2. қызмет алуды кезекте қырық
минуттан аспайтын уақыт күткен
тұтынушылардың %(үлесі)




2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапа-
сына қанағаттанған тұтынушылардың
%(үлесі)




2.2. құжаттарды лауазымды тұлға
дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргіз-
ілген төлемдер, есеп айырысулар және
т.б.) %(үлесі)




3. Қол жетімділігі

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы
сапаға және ақпаратқа қанағаттанған
тұтынушылардың %(үлесі)




3.2. тұтынушы құжаттарды толтырған
және бірнеше рет тапсырған оқиғалар-
дың %(үлесі)




3.3. Интернет арқылы қолжетімді
қызметтерінің ақпарат % (үлесі)




4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша
қызмет көрсетілген тұтынушылардың
жалпы санына негізделген шағымдардың
%(үлесі)




4.2. белгіленген мерзімде қаралған
және қанағаттандырылған негізделген
шағымдардың %(үлесі)



-

4.3. шағымданудың қолданыстағы
тәртібіне қанағаттанған тұтынушылар-
дың %(үлесі)




4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттан-
ған тұтынушылардың %(үлесі)




5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына
қанағаттанған тұтынушылардың %
(үлесі)




   Қазақстан Республикасы   
Бас Прокурорының      
2008 жылғы 21 қаңтардағы  
N 3 бұйрығымен       
бекітілген         

Прокуратура органдарынан, тергеу және анықтау органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты 1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт прокуратура органдарынан, тергеу және анықтау органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін белгілейді.

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.

      3. Прокуратура органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсету Қазақстан Республикасының "Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыру талаптарын жоятын Конвенцияға Қазақстан Республикасының қосылуы туралы" 1999 жылғы 30 желтоқсандағы  Заңы негізінде жүзеге асырылады.

      4. Осындай мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынатын мемлекеттік органның атауы:
      Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы, Астана қаласы, Сейфуллин көшесі, 73, веб-сайт:  www.procuror. kz.

      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің қорытынды нысаны (нәтижесі) құжатқа қол қойған адамның қолының түпнұсқалығын және оның өкілеттігін куәландыратын, сондай-ақ осы құжатты бекіткен мөрлер мен мөртабандарды растайтын арнайы мөртабан - апостиль қою болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет Гааг конвенциясына қатысушы -  мемлекеттердің аумағында прокуратура органдарынан, тергеу және анықтау органдарынан шығатын кейбір құжаттарын заңдастыру талап етілетін барлық жеке тұлғаларға көрсетіледі.

      7. Мемлекеттік қызмет бір жұмыс күні ішінде көрсетіледі. Қажетті құжаттарды тапсыру және мемлекеттік қызметті алу барысындағы кезекте тұрудың ең ұзақ уақыты: 20 минуттан аспайды.

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін Қазақстан Республикасының "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Кодексіне (Салық кодексінің) сәйкес мемлекеттік төлем бекітілген, және де ол төлемді жүргізген күніндегі ең төменгі есеп көрсеткішінің 20 пайызын құрайды.
      Төлем алушы - Астана қаласы бойынша Алматы салық комитеті
      СТН 620200000007
      Е/ш 000080900
      ФАӨ 195301070
      Төлемнің тағайындалуы 108113

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету және қажетті құжаттарды алу тәртібі туралы толық ақпарат Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасының веб-сайтында:  www.procuror. kz. Бас прокуратура ғимаратында орналасқан ресми ақпарат көздерінде, сондай-ақ стендтерінде және ақпараттық тақталарында орналасады.

      10. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының жұмыс кестесі бескүндік жұмыс аптасын құрайды - жазғы мезгілде сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 12.30-дан 14.30-ға дейін; қысқы мезгілде сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қабылдау кезекке тұру тәртібінде, алдын ала жазылусыз немесе жедел жүзеге асырусыз жүзеге асырылады.

      11. Құжаттарды қабылдау және беру жүзеге асырылатын Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасының рұқсаттама бюросында күтуге қолайлы жағдайлар жасалған.

  2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Апостиль қою үшін Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасына Гааг конвенциясына қатысушы - мемлекеттердің аумағында құжаттарды заңдастыру талап етілетін прокуратура органдарының, тергеу және анықтау органдарының ресми құжаттарын және мемлекеттік баждың төленуі туралы түбіртекті ұсыну қажет.
      Апостиль қою үшін құжаттарды қабылдауды Халықаралық келісім-шарттардың қолданылуын қадағалау басқармасының мамандары Бас прокуратураның рұқсаттама бюросында жүзеге асырады.

      13. Прокуратура органдарынан, тергеу және анықтау органдарынан шығатын құжаттарға апостиль қою үшін құжатта мүддесі қозғалатын адамнан басқа апостиль алу құқығын беретін куәландырылған сенімхаты бар басқа адам жүзеге асыруы мүмкін.

      14. Гааг конвенциясына қатысушы - мемлекеттердің аумағында құжаттарды заңдастыру талап етілетін прокуратура органдарының, тергеу және анықтау органдарының ресми құжаты мен мемлекеттік баждың төленуі туралы түбіртек Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасының Халықаралық келісім-шарттардың қолданылуын қадағалау басқармасының маманына тапсырылады.

      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат болып азаматтардың өтініштерін тіркеу журналы болып табылады.

      16. Прокуратура органдарының, тергеу және анықтау органдарының апостиль қойылған ресми құжаты осы Стандарттың 13-тармағында көрсетілген адамдарға жеке басын куәландыратын құжат немесе нотариуспен куәландырылған сенім хатты ұсынған жағдайда беріледі.

      17. Осы Стандарттың 12, 13-тармақтарында көрсетілген құжаттарды ұсынбау, немесе ұсынылған құжаттардың түпнұсқасы болмаған жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартуға негіз болады.

  3. Жұмыс қағидаттары

      18. Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасының қызметі адамның конституциялық құқығын, қызметті атқару барысындағы заңнамалықты сақтауға, жеткілікті және толық ақпарат беру, оны қорғау, қағидаттарына негізделеді.

  4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

  5. Шағымдану тәртібі

      21. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына наразылық болған жағдайда шағым Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Халықаралық келісім-шарттардың қолданылуын қадағалау басқармасы бастығының атына беріледі.
      Даулы мәселелер азаматтық сот ісін жүргізу тәртібінде шешіледі.

      22. Шағымдарды қабылдау, тіркеу және қарау Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіпте шешіледі.

  6. Байланыс ақпараты

      23. Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы, 010000, Астана қаласы, Сейфуллин көшесі, 73, веб-сайт:  www.procuror. kz. тел.712676.

                                   Прокуратура органдарынан шығатын
                                     ресми құжаттарға апостиль қою
                                       бойынша мемлекеттік қызмет
                                      көрсетудің үлгі стандартына
                                                 Қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қолжетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тің норма-
тивтік
мәні

Көрсет-
кіштің
келесі
жылдағы
нысаналы
мәні

Көрсет-
кіштің
есепті
жылдағы
ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен
бастап белгіленген мерзімде
қызметті ұсыну оқиғаларының
%(үлесі)




1.2. қызмет алуды кезекте қырық
минуттан аспайтын уақыт күткен
тұтынушылардың %(үлесі)




2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің
сапасына қанағаттанған тұтыну-
шылардың %(үлесі)




2.2. құжаттарды лауазымды тұлға
дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүр-
гізілген төлемдер, есеп айырысу-
лар және т.б.) %(үлесі)




3. Қол жетімділігі

3.1. қызметті ұсыну тәртібі
туралы сапаға және ақпаратқа
қанағаттанған тұтынушылардың
%(үлесі)




3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс
толтырған және бірнеше реттен
тапсырған оқиғалардың %(үлесі)




3.3. Интернет арқылы қол жетімді
қызметтерінің ақпарат %(үлесі)




4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша
қызмет көрсетілген тұтынушылар-
дың жалпы санына негізделген
шағымдардың %(үлесі)




4.2. белгіленген мерзімде қарал-
ған және қанағаттандырылған
негізделген шағымдардың %(үлесі)



-

4.3. шағымданудың қолданыстағы
тәртібіне қанағаттанған тұтыну-
шылардың %(үлесі)




4.4. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған тұтынушылардың
%(үлесі)




5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығы-
на қанағаттанған тұтынушылардың
%(үлесі)




Об утверждении стандартов оказания государственных услуг

Приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 21 января 2008 года № 3. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 февраля 2008 года № 5153. Утратил силу приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 25 февраля 2011 года № 18

      Сноска. Утратил силу приказом Генерального Прокурора РК от 25.02.2011 № 18 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования).

      В целях реализации  статьи 9-1 Закона Республики Казахстан "Об административных процедурах", руководствуясь подпунктом 4-1)  статьи 11 Закона Республики Казахстан "О Прокуратуре",  ПРИКАЗЫВАЮ :

      1. Утвердить прилагаемые стандарты оказания государственных услуг:
      1)  по выдаче справки о наличии либо отсутствии судимости;
      2)  по апостилированию официальных документов, исходящих из органов прокуратуры, органов следствия и дознания.

      2. Комитету по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее - Комитет) настоящий приказ направить:
      1) на государственную регистрацию в Министерство юстиции Республики Казахстан;
      2) территориальным органам Комитета по областям, городам Астана и Алматы для организации изучения и неукоснительного исполнения.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителей Генерального Прокурора Республики Казахстан Ким Г.В. и Ваисова М.К.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

       Генеральный Прокурор
       Республики Казахстан

Утвержден          
приказом Генерального Прокурора
Республики Казахстан    
от 21 января 2008 года N 3 

  Стандарт оказания государственной услуги
"Выдача справки о наличии либо отсутствии судимости"

  1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по предоставлению справок о наличии либо отсутствии судимости (далее - государственная услуга). см.U101041

      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная, заявитель подаeт собственноручно заполненное заявление.

      3. Государственная услуга осуществляется на основании  статьи 9 Закона Республики Казахстан от 22 декабря 2003 года "О государственной правовой статистике и специальных учетах" и  приказа Генерального Прокурора Республики Казахстан от 29 апреля 2004 года N 23 "Об утверждении Правил ведения и использования отдельных видов специальных учетов" (зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 2843).

      4. Государственная услуга оказывается территориальными органами Комитета по правовой статистике и специальным учeтам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан по областям, городам Астана и Алматы (далее - территориальные органы) ( приложение 1 к настоящему стандарту).

      5. Формой завершения государственной услуги, является выдача справки на бумажном носителе, подтверждающей наличие либо отсутствие у гражданина судимости.

      6. Государственная услуга оказывается гражданам Республики Казахстан, иностранным гражданам и лицам без гражданства (далее - заявители).

      7. Государственная услуга предоставляется в течение семи дней с момента сдачи необходимых документов.
      Максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче и получении справки: не более одного часа.

      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.

      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, для ее получения, а также образцы их заполнения располагаются на веб-сайте Комитета по правовой статистике и специальным учeтам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее - Комитет) по адресу http:// www.pravstat.kz, в официальных источниках информации, а также стендах, информационных досках с образцами, размещенными в зданиях территориальных органов Комитета.

      10. График работы территориальных органов составляет пятидневную рабочую неделю - в летнее время с 9.00 до 19.00, с перерывом на обед с 12.30 до 14.30, в зимнее время с 9.00 до 18.00 с перерывом на обед с 13.00 до 14.00. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      11. Предоставление государственной услуги осуществляется в зданиях территориальных органов, в которых созданы приемлемые условия для ожидания и подготовки необходимых документов. Имеются стенды с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения.

  2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявитель представляет документ, удостоверяющий личность (паспорт либо удостоверение личности; для несовершеннолетних или при возможном отсутствии паспорта или удостоверения личности при документировании - свидетельство о рождении).
      Заявление установленной формы о предоставлении справки в отношении одного лица может быть подано другим лицом, при наличии у последнего нотариально засвидетельствованной доверенности на право подачи документов и получения указанной справки.

      13. Для получения государственной услуги заявитель подаeт собственноручно заполненное заявление в территориальный орган по месту проживания.

      14. Для получения государственной услуги заявителю необходимо обратиться по адресам, указанным в  приложении 1 к настоящему стандарту.

      15. Документом, подтверждающим сдачу заявителем необходимых документов для получения государственной услуги, является журнал учета заявлений граждан о выдаче справок о наличии либо отсутствии судимости.

      16. Справка о наличии либо отсутствии судимости выдается заявителю лично, либо его доверенному лицу по месту оказания государственной услуги.

      17. Основанием для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги является непредставление документов, указанных в пункте 12 настоящего стандарта.

  3. Принципы работы

      18. Деятельность Комитета основывается на принципах соблюдения конституционных прав человека, законности при исполнении служебного долга, предоставления исчерпывающей информации, обеспечения ее сохранности, защиты и конфиденциальности.

  4. Результаты работы

      19. Результаты работы территориального органа измеряются показателями качества и доступности, согласно  приложению 2 к настоящему стандарту.

      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

  5. Порядок обжалования

      21. В случаях имеющихся претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба подается на имя руководителей территориальных органов, заместителя Генерального Прокурора Республики Казахстан - Председателя Комитета и руководства Генеральной прокуратуры Республики Казахстан. Телефон доверия Комитета - 31-74-07. Телефоны доверий территориальных органов указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      Спорные вопросы решаются в порядке гражданского судопроизводства.

      22. Жалоба подается на имя руководства государственного органа оказывающего государственную услугу в порядке, установленном законодательством, а также на электронный адрес, согласно приложению 1 к настоящему стандарту.

      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета обращений физических (юридических) лиц и рассматривается в установленные законодательством сроки.
      О результатах рассмотрения жалобы заявителю сообщается в письменном виде по почте либо электронной почте.

  6. Контактная информация

      24. Адреса руководителей территориальных органов, ответственных за предоставляемую государственную услугу, указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.

      25. Адрес Комитета: 010000, г. Астана, улица Московская, 34. адрес электронной почты: www.pravstat.kz., телефон приемной (87172) 31-81-88.

Приложение 1      
к стандарту оказания   
государственной услуги  
"Выдача справки о наличии 
либо отсутствии судимости"

         Перечень территориальных органов Комитета по правовой
      статистике и специальным учeтам Генеральной прокуратуры
     Республики Казахстан по областям, городам Астана и Алматы

п/н

Наименование
подразделения

Полный юридический
адрес

Контактный
телефон, адрес
электронной почты

1.

Управление Комитета
по г. Алматы

050045 г. Алматы,
ул. Богенбай батыра
д. 145

272-60-07, 272-86-40
almagorl@pravstat.kz

2

Управление Комитета
по г. Астана

473000 г. Астана,
м-он 3 д. 30/1

34-29-71, 34-14-52
astanal@pravstat.kz

3.

Управление Комитета
по Алматинской
области

040000 г. Талдыкорган,
ул. Гайдара, д. 19

24-07-36, 24-28-21
almatyl@pravstat.kz

4.

Управление Комитета
по Акмолинской
области

475000 г. Кокшетау,
ул. Биржан Сал д. 45

40-19-92,25-58-87
akmolal@pravstat.kz

5.

Управление Комитета
по Карагандинской
области

470038 г. Караганда,
ул. Джамбула д. 97

56-40-08, 56-82-26
karagandal
@pravstat.kz

6.

Управление Комитета
по Костанайской
области

4580003 г. Костанай,
ул. Майлина д. 2

53-70-71, 53-58-82
kostanayl
@pravstat.kz

7.

Управление Комитета
по Кызылординской
области

120019 г. Кызылорда,
ул. К.Байсеитова
д. 104а

27-64-09, 27-26-12
kyzylordal
@pravstat.kz

8.

УКПСиСУ по
Мангистауской
области

466200 г. Актау,
м-он 24, здание. ОП

42-89-57, 42-89-58
mangystaul
@pravstat.kz

9.

Управление Комитета
по Жамбылской
области

080000 г. Тараз,
ул. Дуренбетова д. 34

45-67-50, 45-77-32
zhambyl@pravstat.kz

10.

Управление Комитета
по Атырауской
области

060002 г. Атырау
ул. Уалиханова д. 2

32-55-96, 32-08-34
atyraul@pravstat.kz

11.

Управление Комитета
по Актюбинской
области

030006 г. Актобе
ул. Алтынсарина д. 34

21-78-91, 21-21-85
aktobel@pravstat.kz

12.

Управление Комитета
по Павлодарской
области

637025 г. Павлодар
ул. Мира д. 22

53-31-44, 53-65-66
pavlodarl
@pravstat.kz

13.

Управление Комитета
по ЮКО

486050 г. Шымкент
ул. Тыныбаева д. 40

53-74-41, 21-46-17
ukol@pravstat.kz

14.

Управление Комитета
по ЗКО

090000 г. Уральск
ул. Достык д. 197

51-12-36, 50-09-27
zkol@pravstat.kz

15.

Управление Комитета
по ВКО

492018
г. Усть-Каменогорск
пр. Независимости,
д. 36/1

47-99-43, 47-96-20
vkol@pravstat.kz

16.

Управление Комитета
по СКО

642007
г. Петропавловск
ул. Ульянова д. 59

36-23-85, 36-28-05
skol@pravstat.kz

Приложение 2       
к стандарту оказания   
государственной услуги  
"Выдача справки о наличии 
либо отсутствии судимости"

              Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с момента
сдачи документа




1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получения услуги в
очереди не более 40 минут




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления услуги




2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным лицом
(произведенных начислений,
расчетов и т.д.)




3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги




3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов и
сданных с первого раза




3.3. % (доля) услуг
информации, о которых доступно
через Интернет




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб общему количеству
обслуженных потребителей по
данному виду услуг




4.2. % (доля) обоснованных
жалоб, рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок




4.3. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования




4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала




   Утвержден           
приказом Генерального Прокурора
Республики Казахстан      
от 21 января 2008 года N 3  

  Стандарт
оказания государственной услуги по
апостилированию официальных документов, исходящих
из органов прокуратуры, органов следствия и дознания

  1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по апостилированию официальных документов, исходящих из органов прокуратуры, органов следствия и дознания. см.U101041

      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.

      3. Государственная услуга по апостилированию официальных документов, исходящих из органов прокуратуры, органов следствия и дознания оказывается на основании  Закона Республики Казахстан от 30 декабря 1999 года N 11 "О присоединении Республики Казахстан к Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов".

      4. Наименование государственного органа, предоставляющего данную государственную услугу:
      Генеральная прокуратура Республики Казахстан, г. Астана, ул. Сейфуллина, 73, веб-сайт:  www.procuror.kz .

      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги, является проставление апостиля - специального штампа, удостоверяющего подлинность подписи лица, подписавшего документ, и подтверждающего его полномочия, а также подлинность печати или штампа, которыми скреплен этот документ.

      6. Государственная услуга по апостилированию официальных документов, исходящих из органов прокуратуры, органов следствия и дознания оказывается всем физическим лицам, которым требуется легализовать на территории государств - участников Гаагской конвенции.

      7. Государственная услуга предоставляется в течение одного рабочего дня.
      Максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов и при получении государственной услуги: не более 20 минут.

      8. За оказание государственной услуги установлена государственная пошлина, которая в соответствии с  Кодексом Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" составляет 20 процентов от минимального расчетного показателя установленного на день уплаты государственной пошлины.
      Получатель платежа - Алматинский налоговый комитет по г. Астана
      РНН 620200000007
      Р/с 000080900
      МФО 195301070
      Назначение платежа 108113

      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и документах, необходимых для ее получения, располагаются на веб-сайте Генеральной прокуратуры Республики Казахстан:  www.procuror.kz , в официальных источниках информации, а также стендах и информационных досках, размещенных в здании Генеральной прокуратуры.

      10. График работы Генеральной прокуратуры Республики Казахстан составляет пятидневную рабочую неделю - в летнее время с 9.00 до 19.00, с перерывом на обед с 12.30 до 14.30, в зимнее время с 9.00 до 18.00 с перерывом на обед 13.00 до 14.00. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      11. В Бюро пропусков Генеральной прокуратуры Республики Казахстан, где осуществляется прием и выдача документов, созданы приемлемые условия ожидания.

  2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для проставления апостиля необходимо представить в Генеральную прокуратуру Республики Казахстан официальный документ органов прокуратуры, органов следствия и дознания, легализация которого требуется на территории государств-участников Гаагской конвенции, и квитанцию об уплате государственной пошлины.
      Прием документов для проставления апостиля осуществляется специалистом Управления по надзору за применением международных договоров в Бюро пропусков Генеральной прокуратуры Республики Казахстан.

      13. Подача документов для проставления апостиля помимо лица, которого затрагивает документ, исходящий из органов прокуратуры, органов следствия и дознания может быть осуществлена другим лицом при наличии у него нотариально засвидетельствованной доверенности на право подачи необходимых документов и получения апостиля.

      14. Официальный документ органов прокуратуры, органов следствия и дознания, легализация которого требуется на территории государств-участников Гаагской конвенции, и квитанция об уплате государственной пошлины сдаются специалисту Управления по надзору за применением международных договоров Генеральной прокуратуры Республики Казахстан.

      15. Документом, подтверждающим сдачу необходимых документов для получения государственной услуги, является журнал учета обращений граждан.

      16. Апостилированный официальный документ органов прокуратуры, органов следствия и дознания, выдается лицам, указанным в пункте 13 настоящего Стандарта по предъявлении документа, удостоверяющего личность, либо нотариально засвидетельствованной доверенности.

      17. Основанием для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги является непредставление документов, указанных в пунктах 12, 13 настоящего Стандарта, либо неподлинности представленных документов.

  3. Принципы работы

      18. Деятельность Генеральной прокуратуры Республики Казахстан Комитета основывается на принципах соблюдения конституционных прав человека, законности при исполнении служебного долга, предоставления исчерпывающей информации, обеспечения ее сохранности, защиты и конфиденциальности.

  4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему Стандарту.

      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа Генеральной прокуратуры Республики Казахстан, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

  5. Порядок обжалования

      21. При наличии претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба подается на имя начальника Управления по надзору за применением международных договоров или руководства Генеральной прокуратуры Республики Казахстан.
      Спорные вопросы решаются в порядке гражданского судопроизводства.

      22. Прием, регистрация и рассмотрение жалоб осуществляется в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

  6. Контактная информация

      23. Генеральная прокуратура Республики Казахстан, 010000, г. Астана, ул. Сейфулина, 73, веб-сайт:  www.procuror.kz , тел. 712676.

Приложение                 
к Стандарту оказания            
государственной услуги по апостилированию
официальных документов, исходящих    
из органов прокуратуры          

      Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с момента
сдачи документа




1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получения услуги в
очереди не более 40 минут




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления услуги




2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным лицом
(произведенных начислений,
расчетов и т.д.)




3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги




3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов и
сданных с первого раза




3.3. % (доля) услуг
информации, о которых
доступно через Интернет




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб общему количеству
обслуженных потребителей по
данному виду услуг




4.2. % (доля) обоснованных
жалоб, рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок




4.3. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования




4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала