"Техникалық бақылау жүзеге асырылуы тиіс кемелерді жобалау, жасау, жөндеу және пайдалану туралы ережені және Кемелерге орнату үшін материалдар мен бұйымдарды дайындау туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2006 жылғы 12 желтоқсандағы N 334 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2008 жылғы 22 қыркүйектегі N 441 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2008 жылғы 10 қазанда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5346 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің м.а. 2011 жылғы 1 желтоқсандағы № 707 бұйрығымен

      Ескерту: Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникация министрінің м.а. 01.12.2011 № 707 бұйрығымен.

       Қолданушылардың назарына!!!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз.

      Ішкі су жолдарында жүзетін кемелердің және "өзен-теңіз" суларында жүзетін кемелердің техникалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      1. "Техникалық бақылау жүзеге асырылуы тиіс кемелерді жобалау, жасау, жөндеу және пайдалану туралы ережені және Кемелерге орнату үшін материалдар мен бұйымдарды дайындау туралы ережені" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2006 жылғы 12 желтоқсандағы N 334 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерін Мемлекеттік тіркеу тізімінде N 4497 тіркелген, "Юридическая газета" газетінде 2007 жылғы 16 ақпанда N 25 (1228) жарияланған),) келесі өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген техникалық бақылау жүзеге асырылуы тиіс кемелерді жобалау, жасау, жөндеу және пайдалану туралы ережеде:
      4-тармақтың 6), 7) тармақшаларында, 8-тармақтың 5) тармақшасында, 9-тармақта, 13-тармақтың 2) тармақшасында, 14, 16-тармақтарда, 24-тармақтың 1), 2), 3), 4), 5) тармақшаларында, 23, 24, 25, 26, 28, 29, 30, 31, 32, 63 тармақтарында, 64-тармақтың 3) тармақшасында, 65, 70, 73, 75, 76, 79, 82, 109, 110, 112, 114, 115, 123-тармақтарындағы "техникалық куәліктендіру", "техникалық куәландыру", "техникалық куәландыруға", "техникалық куәландырудың", "техникалықтық куәландырулар", деген сөздері "куәліктендіру", "куәландыру", "куәландыруға", "куәландыруда", "куәландырулар" деген сөздермен тиісінше ауыстырылсын;
      мынадай мазмұндағы 16-1, 16-2, 16-3, 16-4-тармақтармен толықтырылсын:
      "16-1. Мынадай жағдайларда Сыныптау куәлігінің күші жойылады және кеме сыныбының іс-әрекеті тоқтатылады:
      1) ұйғарылған мерзімде кеме тұтастай немесе оның жеке элементтері куәландыруға ұсынылмағанда;
      2) апаттық жағдайдан кейін, көрсетілген жағдайда кеме кезектен тыс куәландыруға ұсынылады;
      3) Тіркеліммен мақұлданбаған құрылмалық өзгерістер енгізгенде;
      4) кеме элементтерін жөндеуді орындау және кейіннен Тіркеліммен куәландыру жүргізу бойынша техникалық шарттарды келісуі болмағанда;
      5) кемелерді Тіркелімнің нақты жағдайлар үшін реттелген деңгейінен асатын шөгуімен пайдалану, сондай-ақ кемелерді кемеге тағайындаған сыныбына немесе Тіркелімнің бекіткен шектеулеріне сәйкес келмейтін жағдайларда пайдалану;
      6) кемені куәландыру процесі кеме иесінің бастамасы немесе кінәсі бойынша тоқтатылғанда;
      7) Тіркелім қойған талаптарды (кеменің жөндеуде тұруынан басқа) орындау үшін кемені 3 жылдан артық пайдаланудан шығару, сондай-ақ тұрақта тұру немесе сақтау;
      8) кеменің суға батуымен немесе оның істен шығуымен байланысты.
      16-2. Тіркелім осы белгіні сынып рәмізіне енгізуге негіз болатын жағдайларды өзгерткен немесе бұзған кезінде сынып рәмізіндегі тиісті таңбаны жояды немесе өзгертеді.
      16-3. Осы разрядтағы бассейнде тұрақты пайдаланылатын кеме сыныбы осы бассейн разрядынан төмен болмауы тиіс.
      16-4. Тіркелім кеменің негізгі сыныптау таңбасын немесе түрін және бағытын өзгерту жағдайда кеме иесінің өтінімі бойынша кемелерді қайта жіктейді.";
      18-тармақтағы "кеменің құрылымы, жүзу ауданы және шарттары" деген сөздер "кемені құру ерекшеліктері және теңіз аудандарында оны пайдалану шарттары" деген сөздермен ауыстырылсын;
      мынадай мазмұндағы 18-1-тармақпен толықтырылсын:
      "18-1.Негізгі сыныптық рәмізге қатысты қолданылатын толқындардың нормативтік биіктігінің сипаттамалары осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес белгіленуі тиіс.";
      19-тармақта:
      1) тармақшадағы "**" деген таңба "КТ" деген әріптермен ауыстырылсын;
      "таңбамен" деген сөзден кейін "мысалы "КТ-О" деген сөзбен толықтырылсын;
      2) тармақшада "үтірден" деген сөзден кейін "(сынып формуласындағы өлшемділік келтірілмейді), мысалы: "КТ-О1,5", "КТ-О2,0", "КТ-01,8" деген сөздермен толықтырылсын;
      3) тармақшада "Ереженің талаптарын қанағаттандыратын" деген сөздер алынып тасталсын;
      4) тармақшадағы "**" деген таңбалар "КТ" деген әріп белгілерімен ауыстырылсын, "сынып" деген сөзден кейін "мысалы, "Э-М2,8" деген сөздермен толықтырылсын;
      5) тармақшадағы "Ережеге сәйкес" деген сөздер алынып тасталсын;
      20-тармақтағы "үш пайыз" деген сөздер "3 пайыздық" деген сөздермен ауыстырылсын.
      81-тармақ алынып тасталынсын;
      осы бұйрық қосымшасына сәйкес қосымшамен толықтырылсын.
      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Көлік және қатынас жолдары комитеті (Оразбеков М.Ж.) осы бұйрықтың заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация вице-министрі Ж.М. Қасымбекке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық ресми жарияланған күнінен бастап 10 күнтізбелік күннен соң қолданысқа енгізіледі.

       Министр                                       С.Ахметов

                                        Қазақстан Республикасы
                                  Көлік және коммуникация министрінің
                                      2008 жылғы 22 қыркүйектегі
                                        N 441 бұйрығына қосымша

                                      Техникалық бақылау жүзеге
                                       асырылуы тиіс кемелерді
                                       жобалау, жасау, жөндеу
                                        және пайдалану туралы
                                           ережеге қосымша

       Кеме сыныбының негізгі рәмізіне қатысты
  қолданылатын толқындардың нормативтік биіктігіне
                   сипаттамалар

Жалпы сыныптау таңбасы

Толқынның нормативтік биіктігі, м

Қамтамасыз етілген толқын биіктігі, %

Қайталану жиынтығы, %

"Л"

0,6

1

< 4

"Р"

1,2

1

< 4

"О"

2,0

1

< 4

"М"

3,0

3

< 4

"О-ПР"

2,0

3

< 5

"М-ПР"

2,5

3

< 5

"М-СП"

3,5

3

< 5

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 12 декабря 2006 года № 334 "Об утверждении Правил о проектировании, постройке, ремонте и эксплуатации судов, за которыми должен осуществляться технический контроль и Правил об изготовлении материалов и изделий для установки на судах"

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 22 сентября 2008 года N 441. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 октября 2008 года № 5346. Утратил силу приказом и.о. Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 1 декабря 2011 года № 707

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра транспорта и коммуникаций РК от 01.12.2011 № 707.

      В целях обеспечения технической безопасности судов внутреннего водного плавания и судов плавания "река-море", ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 12 декабря 2006 года № 334 "Об утверждении Правил о проектировании, постройке, ремонте и эксплуатации судов, за которыми должен осуществляться технический контроль и Правил об изготовлении материалов и изделий для установки на судах" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 4497, опубликованный в газете "Юридическая газета" от 16 февраля 2007 года № 25 (1228), следующие изменения и дополнения:
      в Правилах о проектировании, постройке, ремонте и эксплуатации судов, за которыми должен осуществляться технический контроль, утвержденных указанным приказом:
      в подпунктах 6), 7) пункта 4 , в подпункте 5) пункта 8 , в пункте 9 , в подпункте 2) пункта 13 , в пунктах 14 16 , в подпунктах 1), 2), 3), 4), 5) пункта 22 , в пунктах 23 24 25 26 28 29 30 31 32 63 , в подпункте 3) пункта 64 , в пунктах 65 70 73 75 76 79 82 109 110 112 114 115 123 слова "техническое освидетельствование", "технических освидетельствований", "технического освидетельствования", "техническому освидетельствованию", "техническом освидетельствовании", "технические освидетельствования" заменить соответственно словами "освидетельствование", "освидетельствований", "освидетельствования", "освидетельствованию", "освидетельствовании";
      дополнить пунктами 16-1, 16-2, 16-3, 16-4 следующего содержания:
      "16-1. Классификационное свидетельство теряет силу, действие класса судна приостанавливается в следующих случаях:
      1) не предъявления судна в целом или отдельных его элементов к освидетельствованию в предписанный срок;
      2) после аварийного случая, в указанном случае судно предъявляется к внеочередному освидетельствованию;
      3) введение не одобренных Регистром конструктивных изменений;
      4) отсутствия согласования технических условий по выполнению ремонта элементов судна и последующего освидетельствования Регистром;
      5) эксплуатации судна с осадкой, превышающей регламентированную Регистром для конкретных условий, а также эксплуатации судна в условиях, не соответствующих присвоенному классу судна или установленным при этом Регистром ограничениям;
      6) приостановления по инициативе или по вине судовладельца процесса освидетельствования судна;
      7) вывода судна из эксплуатации более трех лет для выполнения выставленных Регистром требований (кроме случая нахождения судна в ремонте), а также для отстоя или консервации;
      8) в связи с гибелью судна или его списанием.
      16-2. Регистр исключает или изменяет в символе класса соответствующий знак при изменении или нарушении условий, послуживших основанием для введения данного знака в символ класса.
      16-3. Класс судна, эксплуатируемого постоянно в бассейне данного разряда, должен быть не ниже разряда этого бассейна.
      16-4. Переклассификация судна проводится Регистром по заявке судовладельца в случае изменения основного символа класса или типа и назначения судна.";
      в пункте 18 слова "конструкцию судна, район и условия плавания" заменить словами "конструктивные особенности судна и условия его эксплуатации в морских районах";
      дополнить пунктом 18-1 следующего содержания:
      "18-1. Характеристики нормативных высот волн применительно к основному символу класса устанавливаются соответственно приложению к настоящему приказу.";
      в пункте 19 :
      в подпункте 1) символ "**" заменить на буквы "КТ", после слова "символом" дополнить словами "например "КТ-О";
      в подпункте 2) слово "запятой" дополнить словами "(размерность в формуле класса не приводится), например: "КТ-О1,5", "КТ-О2,0", "КТ-О1,8";
      в подпункте 3) слова "удовлетворяющие требованиям Правил" исключить;
      в подпункте 4) символ "**" заменить на буквы "КТ", после слова "класса" дополнить словами "например, "Э-М2,8"";
      в подпункте 5) слова "в соответствии с Правилами" исключить;
      в пункте 20 слова "три процента" заменить словами "3-х процентной";
       пункт 81 исключить.
      2. Комитету транспорта и путей сообщения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Уразбеков М.Ж.) в установленном законодательством порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Касымбек Ж.М.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его официального опубликования.

       Министр                                    С. Ахметов

Приложение        
к приказу Министра    
транспорта и коммуникаций 
Республики Казахстан  
от 22 сентября 2008 года № 441

Приложение к        
Правилам о проектировании,
постройке, ремонте и    
эксплуатации судов, за  
которыми должен осуществляться
технический контроль   

Характеристики нормативных высот волн применительно
         к основному символу класса судна

Основной
символ
класса

Нормативная
высота
волны, м

Обеспеченность
высот волн, %

Суммарная
повторяемость,
%

"Л"

0,6

1

< 4

"Р"

1,2

1

< 4

"О"

2,0

1

< 4

"М"

3,0

3

< 4

"О-ПР"

2,0

3

< 5

"М-ПР"

2,5

3

< 5

"М-СП"

3,5

3

< 5